Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1573-0521-5372-6232
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№23/2428-11/22 від 23.11.2022
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво складу запчастин з сервісом обслуговування автомобілів в м. Городок Львівського району Львівської області
Код проектної документації
PD01:1450-7169-4767-8717 №10/11-22ПР від 2022-11-10 (видав ПП "ІВЕР-ПЛЮС") / Наявні експертизи: EX01:1573-0521-5372-6232
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Городоцька територіальна громада, м. Городок (станом на 01.01.2021), вулиця Львівська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1450-7169-4767-8717
Орган, що видав
ПП "ІВЕР-ПЛЮС" (39486028)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.8 Склади універсальні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
10.11.2022
Номер проектної документації
10/11-22ПР
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – гр. Сеник Ярослав Іванович 

Генеральний проєктувальник – ПП «ІВЕР-ПЛЮС»

(Юридична адреса і телефон: 79008, м. Львів, вул. Братів Рогатинців, 18)

Головний архітектор проєкту – А.В. Коць

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АА №001406  дата видачі 19.03.2013р.)

Вихідні дані:

- Завдання на проектування;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

- Містобудівні умови та обмеження наказ №21-М від 31.10.2022 Реєстраційний номер ЄДЕСББ MU01:6837-4952-6791-9557.

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

На ділянці запроектовано склад запчастин з сервісом обслуговування автомобілів.

Будівля прямокутна у плані та складається з двох частин, розділених перегородкою, на склад запчастин для автомобілів та сервісом обслуговування для автомобілів.

В будівлі, в частині складу розміщені стелажі для складування в двох рівнях, а також два приміщення комірника на двох рівнях з санвузлом на другому рівні.

В частині сервісу обслуговування автомобілів рем зона та санвузол.

За класом наслідків (відповідальності) будівля відноситься до класу СС1 (ДСТУ-Н Б В.1.2-16-2013, Таблиця А.1).

Архітектурно–планувальні рішення прийняті з урахуванням:

- Вимог технічного завдання замовника;

- Забезпечення зручності та доступності для маломобільних груп населення у приміщення першого поверху будівлі;

- Забезпечення нормативних вимог з організації шляхів евакуації у випадку виникнення пожежі.

Для природного освітлення приміщень передбачені вікна.

Конструктивне рішення

Ділянка під будівництво складу запчастин з сервісом обслуговування автомобілів в м. Городок, Львівського району Львівської області по сукупності факторів вказаних в ДБН А.2.1-1-2014 відноситься до I (простої) категорії складності інженерно- геологічних умов. За своїми фізико-механічними властивостями (щільність ґрунту) ґрунтово-рослинний шар (ІГЕ-1) не придатний, як основа під будь який тип фундаменту, тому за основу під фундаменти прийнято шар ґрунту ІГЕ 2(супісок пластичний, з прошаруванням суглинку тугопластичного, тиксотропний, жовтий, сіро-жовтий), який згідно технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, придатний як основа під будь який тип фундаменту.

Згідно ДБН В.1.1-12:2014 таблиця А1 сейсмічність району вишукування за шкалою ДСТУ Б.В.1.1-28 для середніх ґрунтових умов – 6 балів. Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – ІII (ІГЕ 2, 3)

За конструктивною схемою будівля є каркасної схеми. Фундаменти стовпчасті глибиною закладання -2,0м від рівня нуля чистої поверхні підлоги першого поверху. Після влаштування фундаментів виконують планування території будівельного майданчика шляхом засипки піском з пошаровим трамбуванням до рівня спланованої поверхні.

Будівля із металевого каркасу, що складається з: колони з швелерів складеного перерізу, трапецієвидних ферм з гнутозамкнутих зварних профілів квадратного перерізу із обпиранням на верхній пояс.

У відповідно з розрахунками запроектований сталевий каркас з поперечними рамами (цифрові осі), що мають жорстке (кріплення колони до фундаменту) та

шарнірне (приєднання ферми до колони) з'єднання у вузлах. У поздовжньому напрямку (буквенні осі) жорсткість забезпечується за допомогою хрестових зв'язків, що розкріплюють колони.

Колони металевого каркасу запроектовано із двох швелерів №20 розведеного поперечного перерізу зєднані між собою при допомозі решітки з пластин по висоті. Фахверкові колони із двох швелерів №14 зварених між собою у коробчастий переріз. Металеві ферми покриття із гнутозамкнутого профілю: пояси з квадратного поперечного перерізу 120*5 - ферма Ф-1, розкоси та стійки - з профілів квадратного та прямокутного поперечного перерізу.

Після встановлення колон в проектне положення для захисту від корозії базу колони необхідно обетонувати до рівня підлоги.

Монтаж ферм проводити після встановлення вертикальних зв'язків та прогонів каркасу колон.

Вертикальні зв'язки між колонами забезпечують жорсткість каркасу будівлі в напрямку перпендикулярному до площини рам.

Вертикальні зв'язки між колонами забезпечують жорсткість каркасу будівлі в напрямку перпендикулярному до площини рам. Вертикальні зв'язки запроектовані хрестовими на всю висоту будівлі з двох швелерів №12. До колон приварюються опорні пластини зв'язків катетом шва 6 мм. Всі інші шви приймати також 6 мм. Розспірки між колонами прийнято з двох швелерів №12.

Горизонтальні зв’язки по верхньому поясі ферм - з оцинкованих канатів діаметром 14 мм (арк. 50, 51) по ГОСТ 3064-80*.

Обшивка стін вск-касетами з заповненням мінераловатними плитами.

Покрівля по прогонах розміщених з кроком 2м із швелера №16 (прольотом 6м) та із прямокутного гнутозварного профілю 160х120х4 (прольотом 6м).

Покрівля – скатна з ухилом до 5%.

Горизонтальні зв’язки по верхньому поясі ферм - з оцинкованих канатів діаметром 14 мм по ГОСТ 3064-80*.

Характеристика навантаження, що діють на будівлі:

- навантаження від снігу – 1,31 кПа (дод. ДБН В.1.2.2-2:2006)

- навантаження від вітру – 0,52 кПа (дод. ДБН В.1.2.2-2:2006, зміна №1 від вересня 2007р.)

- корисні навантаження на перекриття – 2,0 кПа (табл..6.2 Д БН В.1.2.2-2:2006)

Перевантаження окремих ділянок перекриттів за рахунок недовантаження інших не допускається.

Електродугове зварювання сталевих конструкцій вести електродами типу Е46 ГОСТ9467-75*. Катети швів вказані на кресленнях. Зварювання гнутозварних профілів вести вздовж всього периметру контактних поверхонь.

Захист від корозії виконувати водостійкими лакофарбовими матеріалами групи ІІ по відповідній грунтовці. Наприклад: емаль ЕП-1155 ТУ 6-10-1504-75 по грунтовці ЕП-057 ТУ 6-10-1117-75 або емаль ХС-717 ТУ 6-10-961-75 по грунтовці ХС-010 ГОСТ 9355-60 чи ВЛ-023 ГОСТ 12707-77. Перед нанесенням грунтовки видалити шлак з електрозварних швів та провести очищення поверхні конструкцій (до повного видалення окислів та післяпрокатної окалини) за допомогою механізованого інструменту (дротяними щітками, шліфувальними машинами тощо). Особливу увагу звернути на якісну очистку зварних швів та навколошовних зон.

 

           Робочий проєкт «Нове будівництво складу запчастин з сервісом обслуговування автомобілів в м. Городок Львівського району Львівської області» розроблено відповідно вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва.

   Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроектувальника та замовника.

 

Розділи