1 редакція від 08.02.2022 2 редакція від 23.11.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9097-5905-4794-0699
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0450/21 від 22.12.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт під'їзних шляхів до автовагового комплексу відділення "Дяково", який розташований за адресою: Закарпатська обл., Берегівський р-н, с. Неветленфолу, вул. Заставська, 7а
Код проектної документації
PD01:4785-1197-2057-2890 Зміни №2 №119ю/21 від 2021-09-30 (видав КОШМАН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:9097-5905-4794-0699
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Берегівський район, Пийтерфолвівська територіальна громада, с. Неветленфолу (станом на 01.01.2021), вулиця Заставська , б. 7 "а" не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Філія "Укрінтеравтосервіс-Закарпаття" УДП "Укрінтеравтосервіс" (22087987)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4785-1197-2057-2890
Орган, що видав
КОШМАН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
30.09.2021
Номер проектної документації
119ю/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2021 році ФОП Кошман С. С. - генеральний  проектувальник, ГІП – Кошман С. С., кваліфікаційний сертифікат АР №006735 від 13.03.2013р., на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС1. В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі.  Існуючі під’їзні шляхи загальною площею 121,62 м2 - із бетонних плит, існуючий бетонний бордюр довжиною 36,6 м, існуюча бетонна доріжка площею 26,7 м2.

Робочим проектом передбачено:

- влаштування під’їзних шляхів до існуючого автовагового комплексу  з влаштуванням нових колесовідбійників;

   - влаштування дощоприймального колодязя з відводом води в існуючу канаву.         

    Довжина   під’їзних шляхів до та після вагового пристрою прийнято 20,0 м. Дорожнє покриття на ділянці довжиною 40,0 м прийнято із нульовим поздовжнім  ухилом. Покриття під’їзних шляхів прийнято бетонне (бетон класу С32/40). По верху бетону укладається топінгове покриття. По обидві сторони проїзду передбачено встановлення колесовідбійника для забезпечення правильного  проїзду транспортних засобів. Поверхня вагової платформи знаходиться в одній площині з поверхнею покриття під’їзних шляхів. Робочим проектом передбачено демонтаж існуючого дорожнього одягу під’їзних шляхів, частину асфальтобетонного покриття. Існуючі світлофори, операторська, електричні комунікації залишаються без змін. Водовідведення з прилеглої території та під’їзних шляхів здійснюється шляхом влаштування дощоприймального колодязя. Скид води із колодязя передбачено в існуючу канаву. Фундамент під ваги залишається існуючий.  Стикування існуючого фундаменту  та запроектованого покриття під’їзних шляхів  виконується за допомогою перехідної металевої пластини. Зона зважування чітко позначена інформаційними табло з написами. При в’їзді на під’їзні шляхи встановлюється знак обмеження швидкості (не більше 5 км/год), на зворотному в’їзді – знак «в’їзд заборонений». На під’їзних шляхах влаштовується розмітка. Водовідвід із під’їзних шляхів здійснюється у зелену зону.

Після виконання будівельних робіт проводиться калібрування та налаштування всіх вузлів та елементів автомобільних ваг, приводиться в робочий стан система підігріву вузлів  та елементів ваг у зимовий період.

Заявлена  кошторисна вартість,  визначена в поточних цінах станом на 16.10.2021 р. складала 2193,143 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 1677,495 тис. грн.,  інші витрати  – 515,648 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної частини встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 20.12.2021 р. складає 1815,289 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1089,796 тис. грн., інші витрати – 725,493 тис. грн.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були письмово доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.



Розділи