Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7014-9600-9523-3201
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№Т235-ВП від 22.11.2022
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво елеваторного комплексу в с. Волиця на вул. Елеваторна, 4-А Яворівського району Львівської області
Код проектної документації
PD01:1203-5053-8720-9807 №49-22 від 2022-03-29 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРІКОН-ПІВДЕНЬ") / Наявні експертизи: EX01:7014-9600-9523-3201
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Яворівський район, Шегинівська територіальна громада, с. Волиця (станом на 01.01.2021), вулиця Елеваторна , б. 4-А не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОСЕМ" (30967207)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1203-5053-8720-9807
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРІКОН-ПІВДЕНЬ" (41065242)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ, КБ, КМ, АБ, ЗВК, ВК, ОВ, ЕТР, АТХ, ЕМ, ЕО, ЕЗ, БЗ, ПОБ, К, ОВНС
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.3 Силоси для зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
29.03.2022
Номер проектної документації
49-22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об'єктів будівництва – СС1 (незначні наслідки)

Замовник будівництва  – Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОСЕМ», код ЄДРПОУ 30967207

Адреса: 04073, місто Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 9В

Генеральний проектувальник    Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРІКОН-ПІВДЕНЬ», код ЄДРПОУ 41065242

Юридична адреса: 79034, Львівська обл., місто Львів, вул. Угорська, будинок 14, корпус Ч-11, офіс 8В

Головний інженер проекту: Гудзь Наталія Василівна, кваліфікаційний сертифікат АР № 019645, виданий 02.06.2022

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником;

- Технічні умови

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Земельна ділянка, площею 2,00га, на якій передбачене будівництво елеваторного комплексу, розташована на вул.Елеваторна,4-А у с. Волиця Яворівського району Львівської області у північно-західному напрямку. Рельєф ділянки рівний. Територія земельної ділянки частково забудована будівлями залізничного господарства з під’їзною залізничною колією, та вагами.

Генеральний план

Генеральний план ділянки вирішено з урахуванням наступних факторів: ˗ існуючого автомобільного проїзду зі західної сторони ділянки через територію іншої ділянки ТОВ «АГРОСЕМ»; ˗ існуючих будівель і споруд, що розміщені на проєктній та сусідній ділянках; ˗ існуючої залізничної колії та споруд залізниці; ˗ розміщення проєктованих споруд відповідно до вимог санітарних і протипожежних норм і правил, а також з урахуванням меж ділянки і розв'язки вантажних і людських потоків.

Елеваторний комплекс призначений для приймання зерна з автотранспорту та з існуючого пункту залізничного вивантаження вагонів, очищення, сушіння, зберігання та відвантаження зернових культур на автомобільний транспорт та на існуючий пункт залізничного навантаження.

До всіх будівель і споруд запроєктовані проїзди (у т.ч. для пожежних автомашин) і підходи з твердим покриттям. Основні проїзди запроєктовано дорожніми плитами. Біля фундаментів споруд виконано вимощення від зовнішньої грані  з бетону неармованого.

Озеленення передбачається газонами з багаторічних трав.

Архітектурно-будівельні рішення

Згідно зі завданням на проєктування будівництво елеваторного комплексу передбачено у сім черг.

І черга ˗ будівництво станції автомобільної вигрузки на два проїзди з пандусами,  блоку зерноочистки з бункером відвантаження зерна на автотранспорт, норійної вежі №1, транспортної підземної галереї №2, опорної вежі №1 з транспортною надземною галереєю №5, транспортної надземної галереї №1,  силос-хоперу №1, силос-хоперу №2, силос-хоперу №3, силос-хоперу №4, розподільчої підстанції, операторської зі серверною, насосної станції пожежогасіння з резервуарами води.

Станція автомобільної вигрузки на два проїзди з пандусами - являє собою прямокутне спорудження з розмірами в плані  41,10х12,20м з пандусами глибиною -  3,6м.

Конструкція автомобільної вигрузки складається з технологічного приямку розмірами 18,0х10,60 м в плані розділеного на 2 частини де розміщуються металеві бункери прийому зерна перекриті металевими балками, та галерею, яка перекрита поверху бетонною плитою.

Для виїзду та з’їзду на та зі завальної, - влаштовуються монолітні залізобетонні пандуси довжинами 5,70м та 7,0м.

Зона розвантаження зерна над бункерами являє собою просторову балочну клітку, що складається з прокатних та зварних балок у повздовжньому і поперечному напрямку. Під проїздом автотранспорту передбачено влаштування бункера складного пірамідального вигляду. Бункер спирається на несучі залізобетонні конструкції та металеві балки. У місцях проїзду автотраспорту передбачено настил з круглого профілю, та відбійна труба. Над Станцією автомобільної вигрузки на два проїзди передбачається навіс в плані 27,0х11,4м Висота приміщення до низу крокв'яних конструкцій Н =12 м. Покрівля двоскатна. Каркас будівлі металевий. Покриття навісу передбачено з листів профільованого типу ПН60-0,7, огороджувальна конструкція стін – з листів типу ПС20-0,6.

Блок зерноочистки з бункером відвантаження зерна представляє собою прямокутну в плані споруду з розмірами 10,0х7,0м в осях - блок зерноочистки, та 6,5х7,0м – бункер відвантаження зерна.

Бункер відвантаження зерна - заводського виготовлення, об’ємом 139 м3 в кількості 1 шт., який спирається на естакаду – висота естакади  - +8,5м. Висота блоку зерноочистки +29,10м. Ці два блоки розміщені у спільному просторовому каркасі. Каркас представляє собою просторову решітчасту конструкцію, виготовлену із зварних двотаврів, прокатних профілів та елементів коробчастого перерізу. Для обслуговування технологічного обладнання передбачені площадки та сходи, які виконані з прокатних профілів та настилу. Кріплення каркасу до фундаментів здійснюється жорстке, за допомогою фундаментних болтів та протизсувних упорів.

Норійна вежа - споруда, яка сполучує транспортні потоки навантаження зерна в силоси і вивантаження зерна зі силосів за допомогою розміщення транспортних механізмів (норії, конвеєрів).

Фундаментом норійної вежі №1 є монолітний залізобетонний приямок, прямокутної форми з розмірами в плані 10,2х6,8м, глибина приямка - 3,4м, товщина днища - 0,40м, стін - 0,40м.

Приямок накритий металевим навісом. Огороджувальні конструкції навісу - профільований лист по металевих прогонах. Надземна частина являє собою просторову, структурну, металеву конструкцію з колон, в'язей і технологічних майданчиків (перекриттів). Висота конструкції 37,77м. Перекриття вежі – решітковий настил по металевих балках. Підйом на майданчики здійснюється за допомогою похилих металевих сходів. По контуру майданчиків влаштовано металеву огорожу.

Підземна галерея №2 - заглиблена залізобетонна споруда, звʹязує Станцію автомобільної вигрузки на два проїзди з пандусами з Норійною вежою. Підземна галерея сприймає навантаження від проїзду під блоком зерноочистки та бункером відвантаженя зерна на автотранспорт.

Підземна галерея проходить на відмітці -3,400 – верх нижньої плити галереї. Довжина - 11,950м. Поперечний переріз 4,3м х 3,3м. Товщина стінок, перекриття та, днища – 0,4м.

Опорна вежа №1 з Транспортною надземною галереєю №5 

Опорна вежа є спорудою, яка сполучує транспортні потоки першої та четвертої черги, завантаження зерна хоперів та зерносушки за допомогою розміщення транспортних механізмів (конвеєрів).

Фундамент (приямок) під опорною вежею виконаний з монолітного залізобетону і має прямокутну форму з розмірами в плані 3,0х3,50м (в осях).

Надземна частина являє собою просторову, структурну, металеву конструкцію з колон, в'язей і технологічних майданчиків (перекриттів). Висота конструкції 24,4м. Колони жорстко кріпляться до монолітних залізобетонних фундаментів. Перекриття вежі – решітковий настил по металевих балках. Підйом на майданчики здійснюється з Норійної вежі  через конструкцію галереї №5. Перехід між майданчиками опорної вежі з відм. +20,00 на +22,85 по металевих сходах. По контуру майданчиків влаштовано металеву огорожу. Прольотними конструкціями галереї №5 є сталеві балки. Конструктивна схема опорної вежі №1 - повний каркас. Тип схеми - шарнірно-стрижньова.

Транспортна галерея №1 - надземна металева конструкція, розмірами в плані 26,72х2,80м. Галерея №1 починається з Норійної вежі  на відм. +20,85м та закінчується на Пункті навантаження на залізничний транспорт.

Металева галерея являє собою прогонову шарнірно стержневу систему. Загальна жорсткість та стійкість конструкції досягається спільною роботою ферм, з'єднаних між собою системою в'язей.

Силос-хопер №1, Силос-хопер №2, Силос-хопер №3, Силос-хопер №4

Хопера волого зерна включають 4 силоси, місткістю 719м3 кожен, діаметром  - 8,19м, загальною висотою - 19,12м. Силос - сталева ємність комплектної поставки, фірми виробника «AGI». Силоси спираються на металеві стійки. Тип фундаменту під силос - залізобетонна плита, яка завʹязана з стрічковим фундаментом для обпирання стійок силосу. Основою фундаментів є висячі забивні палі довжиною 7,0м.

Розподільча підстанція РП - будівля одноповерхова висотою поверху 2,8м, з техпідпіллям глибиною 1,0м, розмірами в плані 11,10х3,6м, висотою - 4,10м.

Покрівля виконана з металевих балок та прогонів, поверх який укладається сендвіч-панель 100 мм.

Операторська з серверною - одноповерхова будівля в плані розміром 10,7х3,10м, висотою – 4,0м, висотою поверху - 2,7м.

Покрівля виконана з металевих балок та прогонів, поверх яких  укладається сендвіч-панель 100 мм.

Насосна станція пожежогасіння з резервуарами води 

Насосна станція пожежогасіння являє собою залізобетонний приямок з розмірами в плані 4,4х4,8м. і глибиною 3,55м. Конструкція виконана із залізобетону. Над приямком зведено надземну частину споруди Стіни споруди виконані з газоблоку D600, оздоблення стін - з профільованого листа С20 по направляючих конструкціях. За умовну відмітку 0,000 прийнято рівень чистої підлоги 1-го поверху, що відповідає абсолютній відмітці 224,10 на генплані, що на -0,500 нище абсолютного нуля комплексу, що дорівнює 224,60.

Пожежний резервуар – прямокутний, двосекційний, з розмірами в плані 7,0х8,0м, висотою 3.55м, з об’ємом запасу води 250 м³. Конструкція виконана із залізобетону.

ІІ черга  ˗ будівництво силосу №1 для зберігання зерна з підземною галереєю, компресорної.

Силос для зберігання зерна з підземною галереєю №1 - Силос плоскодонний №1    сталева ємність комплектної поставки фірми виробника «AGI». Об’єм силосу - 6936м3, діаметр силосу - 20,01м, загальна висота - 25,96м.

Компресорна - має розміри в плані 4,3х2,6 м, висота – 2,7 м. Каркас представляє собою просторову решітчатку конструкцію, виготовлену із прокатних профілів та елементів коробчатого перерізу. Кріплення каркасу до фундаментів здійснюється шарнірне, за допомогою фундаментних болтів. Обшивається каркас металопрофілем. Дах односкатний - покрівля виконана з металопрофілю по металевих прогонах.

ІІІ черга - будівництво силосу №3 для зберігання зерна з підземною галереєю, опорної вежі №2, транспортної надземної галереї №2.

Силос для зберігання зерна з підземною галереєю №3  - Силос плоскодонний №3 - сталева ємність комплектної поставки фірми виробника «AGI». Об’єм силосу - 6936 м3, діаметр силосу - 20,01м, загальна висота - 25,96м.

Опорна вежа №2 є спорудою, яка сполучує транспортні потоки третьої та сьомої черг, завантаження зерна силосів плоскодонних №3, №4 за допомогою розміщення транспортних механізмів (конвеєрів та норій).

Фундамент (приямок) під опорною вежею виконаний з монолітного залізобетону і має прямокутну форму з розмірами в плані 5,30х4,10м, глибиною 1,80м та видовженою підземною галереєю розміром в плані 8,20х2,50м, глибиною 1,80м.

Конструктивна схема опорної вежі №2 - повний каркас - представляє собою просторову решітчатку конструкцію, виготовлену з круглих труб, прокатних профілів та елементів коробчатого перерізу. Для обслуговування технологічного обладнання передбачені площадки та сходи, виконані з прокатних профілів та настилу. Кріплення каркасу до фундаментів здійснюється за допомогою фундаментних болтів та противозсувних упорів. Галерея перекривається металевим каркасом, обшитим металопрофілем.

Транспортна надземна галерея №2 - надземна металева конструкція, розмірами в плані 17,00х1,80м. Галерея №2 починається з Норійної вежі на відм. +26,20м та закінчується на Опорній вежі №2 на відм. +27,55м Конвеєрна галерея представлена у вигляді просторової решітчатої прогонової будови. Прольотна споруда виконана з двох паралельних головних ферм, розкріплених горизонтальними в'язями по верхніх поясах. В рівні верхнього поясу передбачена балочна клітка під ходовий настил та спирання обладнання.

ІV черга - будівництво зерносушки №2,  транспортної надземної галереї з опорою №4.

Зерносушка №2 - технологічне обладнання, металеве, комплектної поставки фірми виробника «BUHLER» . Фундамент під сушарку монолітний залізобетонний з розмірами в плані 12,10х7,20м (габаритні розміри).

Транспортна надземна галерея №4  - розміщується над зерносушкою, містить транспортер по якому завантажується зерносушка. Опирається галерея на опорну вежу №1 та на опору ОП1 за зерносушкою №2 на відм.+22.85м. Опора ОП1 представлена у вигляді плоскої опори, складеної із двох колон двотаврового перерізу, з'єднаних вертикальними в'язями. Кріплення до фундаментів шарнірне, за допомогою фундаментнів болтів та протизсувних упорів. Конвеєрна галерея №4 представлена у вигляді просторової решітчатої прогонової будови. Прольотна споруда виконана з двох паралельних головних ферм, розкріплених горизонтальними в'язями по верхніх, та нижніх поясах ферм. В рівні нижнього поясу передбачена балочна клітка під ходовий настил та спирання обладнання.

V черга - будівництво зерносушки №1, транспортної надземної галереї з опорою №3.

Зерносушка №1 - технологічне обладнання, металеве, комплектної поставки фірми виробника «BUHLER». Фундамент під сушарку монолітний залізобетонний з розмірами в плані 12,10х7,20м (габаритні розміри).

Транспортна надземна галерея №3 - розміщується над зерносушкою, містить транспортер по якому завантажується зерносушка. Опирається галерея на Норійну вежу  та на опору ОП2 за зерносушкою №1  на відм+22.85м. Опора ОП2 представлена у вигляді плоскої опори, складеної із двох колон двотаврового перерізу, з'єднаних вертикальними в'язями. Кріплення до фундаментів шарнірне, за допомогою фундаментнів болтів та протизсувних упорів. Конвеєрна галерея №3 представлена у вигляді просторової решітчатої прогонової будови. Прольотна споруда виконана з двох паралельних головних ферм, розкріплених горизонтальними в'язями по верхніх, та нижніх поясах ферм. В рівні нижнього поясу передбачена балочна клітка під ходовий настил та спирання обладнання.

VІ черга - будівництво  силосу №2 для зберігання зерна з підземною галереєю.

Силос для зберігання зерна з підземною галереєю №2  - Силос плоскодонний №2 - сталева ємність комплектної поставки фірми виробника «AGI». Об’єм силосу - 6936 м3, діаметр силосу - 20,01м, загальна висота - 25,96м.

VІІ черга – будівництво  силосу №4 для зберігання зерна з підземною галереєю.

Силос для зберігання зерна з підземною галереєю №4  - Силос плоскодонний №4 - сталева ємність комплектної поставки фірми виробника «AGI». Об’єм силосу - 6936м3, діаметр силосу - 20,01м, загальна висота - 25,96м.

Конструктивні рішення

Технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування виконаний ФОП Петричко у березні 2022р. Сейсмічність району будівництва -  6 балів.

Станція автомобільної вигрузки на два проїзди з пандусами

Основою фундаментів автомобільної вигризки є висячі забивні палі довжиною 7,0та 4,0м, на сульфатостійкому портлантцементі W8.

Конструкція автомобільної вигрузки складається з технологічного приямку розмірами 18,0х10,60 м в плані розділеного на 2 частини де розміщуються металеві бункери прийому зерна перекриті металевими балками, та галерею, яка перекрита поверху бетонною плитою.

В напрямку руху автомобіля станція автомобільної вигризки містить монолітну залізобетонну плиту МПГ обперту на насипний утрамбований ґрунт та попериметру зав’язану з фундаментними стінами та стовпчастими монолітними фундаменти ФМ1,2,3. Для виїзду та з’їзду на та з завальної влаштовуються монолітні залізобетонні пандуси. Плита пандусу 200мм проармована 2 сітками Ø10 крок 200мм., обпирається по периметру на залізобетонні стінки шириною 300мм. Конструкція підземної частини монолітні залізобетонні фундаменти - з бетону С20/25 з маркою водонепроникністю w8, армування - окремими стрижнями та каркасами.

Силос для зберігання зерна з підземною галереєю №1, №2, №3, №4

 Фундаменти зерносховищ силосного типу прийняті на палевій основі. Палі - з бетону класу С25/30 (B30) з маркою по водонепроникності W8.

Фундаменти зерносховищ силосного типу - є монолітною залізобетонною конструкцією, виконаною з бетону С20/25 (В25), з маркою по водонепроникності W6, армування фундаментів виконано окремими стрижнями та каркасами.

Фундамент кожного силосу складається з монолітного залізобетонного кільцевого ростверку, на який спираються стінки силосу, та підземної галереї на яку опирається монолітна залізобетонна плита, частини (днища), яка розділена деформаційним швом зі стінкою силосу.

Силос з’єднується з фундаментом за допомогою анкерних болтів.

Компресорна

Фундаменти - є плитною, монолітною залізобетонною конструкцією виконаною з бетону С20/25 F150 W6. Армування фундаментів виконано окремими стрижнями. Каркас - просторова решітчата конструкція, виготовлена із прокатних профілів та елементів коробчатого перерізу. Кріплення каркасу до фундаментів здійснюється шарнірне, за допомогою фундаментних болтів. Обшивається каркас металопрофілем. Дах одоскатний - покрівля виконана з металопрофілю по металевих прогонах.

Транспортна  надземна галерея №4

Опирається галерея на опорну вежу №1 та на опору ОП1 за зерносушкою №2 на відм.+22.85м. Опора ОП1 представлена у вигляді плоскої опори, складеної із двох колон двотаврового перерізу, з'єднаних вертикальними в'язями. Кріплення до фундаментів шарнірне, за допомогою фундаментнів болтів та протизсувних упорів. Конвеєрна галерея №4 представлена у вигляді просторової решітчатої прогонової будови. Прольотна споруда виконана з двох паралельних головних ферм, розкріплених горизонтальними в'язями по верхніх, та нижніх поясах ферм. В рівні нижнього поясу передбачена балочна клітка під ходовий настил та спирання обладнання.

Транспортна надземна галерея №3. Опирається галерея на Норійну вежу  та на опору ОП2 за зерносушкою №1  на відм+22.85м. Опора ОП2 представлена у вигляді плоскої опори, складеної із двох колон двотаврового перерізу, з'єднаних вертикальними в'язями. Кріплення до фундаментів шарнірне, за допомогою фундаментнів болтів та протизсувних упорів. Конвеєрна галерея №3 представлена у вигляді просторової решітчатої прогонової будови. Прольотна споруда виконана з двох паралельних головних ферм, розкріплених горизонтальними в'язями по верхніх, та нижніх поясах ферм. В рівні нижнього поясу передбачена балочна клітка під ходовий настил та спирання обладнання.

Транспортна надземна галерея №2 - надземна металева конструкція, починається з Норійної вежі на відм. +26,20м та закінчується на Опорній вежі №2 на відм. +27,55м Конвеєрна галерея представлена у вигляді просторової решітчатої прогонової будови. Прольотна споруда виконана з двох паралельних головних ферм, розкріплених горизонтальними в'язями по верхніх поясах. В рівні верхнього поясу передбачена балочна клітка під ходовий настил та спирання обладнання.

Зерносушка №1 та Зерносушка №2 - технологічні обладнання, металеві, комплектної поставки фірми виробника «BUHLER». Фундамент - монолітний залізобетонний із бетону класу С20/25, F100, W8. Основою приямку є висячі забивні палі  на сульфатостійкому портлантцементі W8.

Опорна вежа №2

Фундамент (приямок) під опорною вежею виконаний з монолітного залізобетону. Основою приямку є висячі забивні палі довжиною 7,0м, - на сульфатостійкому портлантцементі W8. Конструктивна схема опорної вежі №2 - повний каркас, - просторова решітчата конструкція,  з круглих труб, прокатних профілів та елементів коробчатого перерізу. Площадки та сходи - з прокатних профілів та настилу. Кріплення каркасу до фундаментів здійснюється за допомогою фундаментних болтів та противозсувних упорів. Галерея перекривається металевим каркасом, обшитим металопрофілем.

Силос-хопер №1, Силос-хопер №2, Силос-хопер №3, Силос-хопер №4

            Силос - сталева  ємність комплектної поставки, фірми виробника «AGI». Силоси спираються на металеві стійки. Тип фундаменту під силос - залізобетонна плита, яка завʹязана з стрічковим фундаментом для обпирання стійок силосу. Основою фундаментів є висячі забивні палі довжиною 7,0м.

Блок зерноочистки з бункером відвантаження зерна

Бункер відвантаження зерна - заводського виготовлення, об’ємом 139 м3,

Два блоки розміщені у спільному просторовому каркасі. Каркас - просторова решітчаста конструкція, виготовлена зі зварних двотаврів, прокатних профілів та елементів коробчастого перерізу. Площадки та сходи - з прокатних профілів та настилу. Кріплення каркасу до фундаментів - жорстке, за допомогою фундаментних болтів та протизсувних упорів.

Фундамент -  стовпчасті, монолітні залізобетонні, із бетону класу С20/25 та армуються в’язаними сітками та каркасами з робочою арматурою класу А400С.

Норійна вежа

Фундаментом норійної вежі №1 є монолітний залізобетонний приямок – монолітний залізобетонний з важкого бетону С20/25 W8 F150 з добавками MAPEI. Основою приямку та фундаментів є висячі забивні палі довжиною 4,0м, на сульфатостійкому портлантцементі W8.

Приямок призначений для кріплення башмаків норій, а також для кріплення опор норійної вежі. Приямок накритий металевим навісом. Огороджувальні конструкції навісу - профільований лист по металевих прогонах. Надземна частина - просторова, структурна, металева конструкція з колон, в'язей і технологічних майданчиків (перекриттів). Перекриття вежі – решітковий настил по металевих балках.

Підземна галерея №2

Галерея запроєктована монолітною залізобетонною з важкого бетону С20/25 W8 F150 з добавками MAPEI. Основою приямку та фундаментів є висячі забивні палі довжиною 4,0м, на сульфатостійкому портлантцементі W8. 

Опорна вежа №1 з Транспортною надземною галереєю №5 

Фундамент (приямок) під опорною вежею виконаний з монолітного залізобетону і має прямокутну форму з розмірами в плані 3,0х3,50м (в осях). Конструкція фундаменту опорної вежі являє собою розтверк розміром в плані 4,0х3,80м з опорами. Основою розтверку є висячі забивні палі довжиною 7,0м, на сульфатостійкому портлантцементі W8.

Надземна частина являє собою просторову, структурну, металеву конструкцію з колон, в'язей і технологічних майданчиків (перекриттів). Висота конструкції 24,4м. Колони жорстко кріпляться до монолітних залізобетонних фундаментів. Перекриття вежі – решітковий настил по металевих балках. Підйом на майданчики здійснюється з Норійної вежі через конструкцію галереї №5. Перехід між майданчиками опорної вежі з відм. +20,00 на +22,85 по металевих сходах. По контуру майданчиків влаштовано металеву огорожу. Прольотними конструкціями галереї №5 є сталеві балки. Конструктивна схема опорної вежі №1 - повний каркас. Тип схеми - шарнірно-стрижньова.

Транспортна галерея №1 - металева галерея - прогонова шарнірно-стержнева система. Загальна жорсткість та стійкість конструкції досягається спільною роботою ферм, з'єднаних між собою системою в'язей.

Розподільча підстанція РП

Фундаменти - є плитною, монолітною залізобетонною конструкцією, виконаною з бетону С20/25 F150 W6, армування - окремими стрижнями.

Стіни - з газоблоку D600,  утеплення - мінераловатними плитами, оздоблення - з профільованого листа ПС18-0.5 по направляючих конструкціях.

Покрівля - з металевих балок та прогонів, покриття -  сендвіч-панель.

Операторська з серверною

Стіни  з газоблоку D600,  утеплені мінераловатними плитами, оздоблення - з профільованого листа С20 по направляючих конструкціях.

Фундамент - плитний,  з бетону С20/25 (В30) з маркою водонепроникності w6, армування - окремими стрижнями.

Покрівля - з металевих балок та прогонів, покриття - сендвіч-панель.

Насосна станція пожежогасіння з резервуарами води  - залізобетонний приямок із розмірами в плані 4,4х4,8м. і глибиною 3,55м. Конструкція виконана із залізобетону, з бетону С20/25, F100, W8, армований в’язаними арматурними сітками з арматури А400С.

Стіни - з газоблоку D600,  оздоблення - з профільованого листа С20 по направляючих конструкціях.

Вікна та двері склопакети.

Пожежний резервуар – залізобетонна конструкція, з бетону С20/25, F100, W8 армований в’язаними арматурними сітками з арматури А400С.

Інженерне забезпечення елеваторного комплексу передбачено від існуючих загальноміських мереж згідно з технічними умовами відповідних служб. Комплекс передбачено забезпечити електропостачанням,  водопостачанням, водовідведенням та каналізуванням.

У проекті прийнята система заземлення TN-C-S з глухо заземленою нейтраллю напругою 400 / 230В. В якості природних блискавкоприймачів та струмовідводів використовуються технологічні металоконструкції.

 

Робочий проєкт «Нове будівництво елеваторного комплексу в с. Волиця на вул. Елеваторна, 4-А Яворівського району Львівської області» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення. 

 

Головний експерт проекту:                                                                   А. В. Компій

                                                                             (серія АЕ № 005787 від 23.12.2019)

 

    Архітектор:                                                                                         Н. О. Кузьменко

                                                                                         (серія АА № 004915 від 09.12.2021)

Розділи