Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3448-3338-2305-1170
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№220923-09/А від 14.10.2022
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 21+354+28+694"
Код проектної документації
PD01:7967-3396-4510-9716 №Т2608-КМ21 від 2022-08-29 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3448-3338-2305-1170, EX01:3448-3338-2305-1170, EX01:3448-3338-2305-1170
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.09.2022 438921.655 347635.256 165.491 91120.908

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.10.2022 407247.201 319366.434 153.968 87726.799

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл., Чернівецький район, Красноїльська територіальна громада (UA73060330000039245) , Автомобільна дорога загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно – пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (22843868)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СТУЛІЙ ІРИНА МИХАЙЛІВНА (АР 016568, АЕ 005893)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
РОМАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 005337, АЕ 004772, АЕ 007203)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
СКОРОБОГАТОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 004925)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7967-3396-4510-9716
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" (37355642)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
29.08.2022
Номер проектної документації
Т2608-КМ21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно – пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694, Чернівецька область. Коригування." розроблений ТОВ "Інститут Укрдорпроект" на замовлення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області. Адреса Генерального проектувальника – м. Київ, вул. Червоноткацька, 29А.

Головний інженер проекту – Юрчик Юрій Валерійович (кваліфікаційний сертифікат АР № 016266 від 26.12.2019р.).

Проект розроблений на підставі документів:

-                     Завдання на коригування проекту підписане Замовником;

-                     Завдання на проектування підписане Замовником;

-                     інженерно-геодезичних вишукувань - ФО-П ПРОЦЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ;

-                     інженерно-гелогічних - ФО-П ЮРЧЕНКО СЕРГІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ;

-                     Звіту про результати обстеження автомобільної дороги із рекомендаціями щодо виконання робіт із капітального ремонту;

-                     Технічних умов тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок від 26.08.2022 року;

-                     Розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2022 р. № 292 ''Про здійснення Державним агентством автомобільних доріг окремих заходів правового режиму воєнного стану в Україні'' (зі змінами). Наказ Міністерства інфраструктури України від 27 квітня 2022 р. № 250 ''Про затвердження переліку об’єктів та заходів, які фінансуються за рахунок коштів, виділених для забезпечення функціонування дорожнього господарства, транспортної інфраструктури та інфраструктури, що забезпечує життєдіяльність населення та функціонування держави в умовах воєнного стану'' (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України від_22 липня 2022 р. № 551». Зміни в нормативно-технічній базі. Збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів. Зміна окремих проектних рішень.

-                     Вихідних даних замовника, які необхідні для складання робочого проекту та кошторису.

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

Проектування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів проектом не передбачено.

Кліматичні умови

Район робіт відноситься до IV дорожньо-кліматичної зони (Гірська). Територія проходження дороги відноситься до третьої підзони (гірська) за висотою прокладання дороги над рівнем моря.

Проектна ділянка дороги знаходиться в ІІIА (район – Українські Карпати, підрайон - Карпатський) архітектурно-будівельному кліматичному районі.

Абсолютна максимальна температура повітря = плюс 38ºС, абсолютна мінімальна температура повітря = мінус 32ºС.

-        середня за рік = плюс 8,1ºС;

-        найхолодніша доба забезпеченістю: 0,98 = мінус 26ºС / 0,92 = мінус 24ºС;

-        найхолодніша п’ятиденка забезпеченістю: 0,98 = мінус 22ºС / 0,92 = мінус 20ºС;

-        найжаркіша доба забезпеченістю 0,95 = плюс 27ºС;

-        найжаркіша п’ятиденка забезпеченістю 0,99 = плюс 24ºС.

   Період із середньою добовою температурою повітря:

-        ≤ 8ºС тривалість 175 діб, середня температура = плюс 0,5ºС;

-        ≤ 10ºС тривалість 196 діб, середня температура = плюс 1,4ºС.

Кількість опадів за рік складає 653 мм. Пересічна кількість опадів взимку становить 100-250 мм, що майже втричі менше, ніж влітку. За весь холодний період року на сході області випадає менше ніж 125 мм опадів, у центральній частині 125 – 150 мм, в передгір’ях – 175 – 200 мм, а в горах 250 – 300 мм і більше. У грудні, січні, лютому і навіть у березні опади випадають переважно у вигляді снігу. Сніг може йти у квітні і в листопаді, хоча в ці місяці переважають дощі.

Найбільше опадів випадає в горах. В цей же час часто бувають зливи, грози. Особливо рясні опади випадають з червня по серпень. Якщо на рівнині кількість днів з опадами взимку, весною і влітку становить десь біля 38 і менше, восени – 32, то в горах взимку – 43, весною – 49, влітку – 52, восени – 35. У теплий же період спостерігаються й такі небезпечні явища як грози, град, суховії. Кількість днів з градом становить від 3 до 11 і більше.

Інженерно-геологічні умови

Ділянка вишукувань знаходиться практично на межі двох структурних зон (Зовнішньої і Внутрішньої). Потужний комплекс піщано-глинистих молас, який бере участь у будові Внутрішньої зони прогину, інтенсивно зім’ятий у складки, які нерідко ускладнюються скидовими і насувними дислокаціями.

В геологічній будові території робіт приймають участь відклади пліоцену N2 та міоцену N1, а саме утвореннями Більче-Волицької структурно-фаціальної зони (N2 gg) та відкладами косівської (N1 ks) і балицької світ (N1 bl).

Неогенові утворення практично на всій території вишукувань перекриті відкладами четвертинної системи.

Четвертинна система представлена нерозчленованими нижньо-неоплейстоценовими та середньо-неоплейстоценовими ланками (e,vd PI-II ). Ці елювіальні та еолово-делювіальні відклади в літологічному відношенні представлені переважно глинистими грунтами. Їх потужність складає 5,5-12,5 м.

Відповідно до карт загального сейсмічного районування території України (ЗСР-2004), які приведені в Додатках ДБН В.1.1-12:2014 "Будівництво у сейсмічних районах України", район вишукувань відноситься до зони інтенсивності струсів для середніх ґрунтових умов за шкалою MSK-64 - 7 балів (карта ЗСР 2004-А і карта ЗСР 2004-В – відповідно імовірність 10% та 5% перевищення сейсмічної інтенсивності протягом 50 років, або відповідно один раз на 500 та 1000 років).

Згідно даних про глибину залягання грунтових вод досліджувана територія відноситься до першого типу гідрогеологічних умов.

Нормативна глибина сезонного промерзання грунтів згідно ДБН В.2.1-10:2018:

-        суглинки і глини = 0,67м;

-        супіски і піски пилуваті та дрібні = 0,82м;

-        піски гравіюваті, крупні та середньої крупності = 0,88м;

-        великоуламкуваті грунти = 1,0м.

Характеристика проектної ділянки існуючої дороги

Автомобільна дорога Т-26-08 Сторожинець – контрольно – пропускний пункт ''Красноїльськ'' відноситься до територіальних автомобільних доріг загального користування державного значення згідно постанови Кабінету міністрів України від 17 листопада 2021 р. № 1242 ''Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення''.

На км 22+640 дороги проходить на відстані 160 м від вершини г. Пояна Букулуй з відміткою 555,2 м.

В кінці ділянки дороги на відстані 2 км знаходиться вершина г. Бусулуй з відміткою 559,9 м.

Ділянка дороги проходить по території яка сильно порізана ярами, річками, струмками без назв.

Річки, які проходять в районі дороги – р. Білка Мик, р. Білка Маре, р. Єзерул, р. Тражан, р. Солонець.

Струмок з назвою, який проходять в районі дороги – струмок Шикова.

Ділянка автомобільної дороги побудована в період з 1896 по 1900 рік. Дорожній одяг – гравійне шосе. Параметри: ширина земляного полотна – 9 - 10 м, ширина проїзної частини – 5 - 7 м.

На сьогодні дорога по параметрам близька до нормативів ІV категорії (згідно ДБН В.2.3-4:2015).

Існуюча дорога має такі показники:

довжина ділянки – 7,34 км

ширина земляного полотна – 9 – 10 м;

ширина проїзної частини – 5-7 м.

мінімальний радіус кругової кривої в плані – 30 м;

мінімальні радіуси вертикальних кривих:

опуклих – 700 м

увігнутих – 700 м;

максимальний повздовжній ухил – 117 ‰;

водопропускні труби – відсутні;

мости та шляхопроводи – відсутні.

Дані по плану і поздовжньому профілю отримані на основі топографічних вишукувань, виконаних у червні-липні 2017 року.

Вздовж проектної ділянки автомобільної дороги проходять та перетинають її повітряні лінії електропередач 0,4 кВ та 10 кВ. Проектом передбачено перевлаштування повітряних ліній електропередач які не відповідають вимогам.

Проектні рішення траси дороги

Початок траси ділянки дороги, що підлягає капітальному ремонту, прийнято км 21+354.00 дороги Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт ''Красноїльськ'', що відповідає ПК213+54.00.

Кінець траси прийнято км 28+694, що відповідає ПК 286+94.00 капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Сторожинець – контрольно-пропускний пункт ''Красноїльськ''.

На ділянці дороги прийнята розрахункова швидкість руху 30 км/год, як для гірської місцевості.

Ділянка дороги проходить через населені пункти с. Красноїльськ (від ПК 213+54 до ПК221+20, довжина 766 м).

Враховуючи те, що траса існуючої дороги відповідає вимогам ІV категорії, з метою максимального використання існуючого дорожнього одягу та земляного полотна, проектна траса дороги прокладена по осі існуючої дороги повторюючи її параметри.

В результаті проектування визначилися основні технічні параметри поздовжнього профілю, які не перевищують нормативні значення, що допустимі вимогами ДБН В 2.3-4:2015 для розрахункової швидкості 30 км/год:

-        найбільший повздовжній похил – 98 ‰;

-        найменший радіус вертикальної опуклої кривої – 800 м;

-        найменший радіус вертикальної увігнутої кривої – 700 м.

На початку ділянки проектування передбачена ділянка для стикування проектного та існуючого покриття. Поздовжній похил збережено відповідно до раніше затвердженого проекту.

Основні параметри поперечного профілю дороги прийняті відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015, як для ІV технічної категорії:

-        кількість смуг руху     -        2 шт;

-        ширина смуги руху     -        3,00 м;

-        ширина проїзної частини     -        6,00 м;

-        ширина узбіччя  - 2,0 м;

          в тому числі:     

         -        ширина укріпленої смуги;    - 0,50

-        найменша ширина земляного полотна   - 10,00 м.

Існуюче земляне полотно на ділянці капітального ремонту побудовано загалом в низьких насипах, на косогірних ділянках, в виїмках. Загальний стан існуючого земляного полотна дороги задовільний, тому немає необхідності його перебудовувати.

Ширина існуючого земляного полотна складає від 9,0 до 10,0 м.

Враховуючи те, що існуюча дорога не на всій протяжності капітального ремонту відповідає вимогам ІV категорії по параметрам поперечного профілю, то розширення земляного полотна необхідне у випадках розширення проїзної частини і влаштування майданчиків для стоянки транспортних засобів.

В результаті проектування поздовжнього профілю по трасі визначились наступні типи поперечних профілів земляного полотна:

Тип 1 – Насип висотою до 2 м з влаштуванням кюветів (за необхідністю).

Тип 2 – Виїмка з влаштуванням кюветів.

Тип 3 – Насип висотою до 2 м зі змінними укосами.

Тип 4 – Напівнасип-напіввиїмка висотою до 6 м з влаштуванням кюветів.

Проектна ширина земляного полотна складає від 10,0 м до 46,5 м. Найбільша його ширина досягається в межах влаштування майданчиків для стоянки транспортних засобів.

Проектом передбачено виконати заміну грунту робочого шару земляного полотна на ділянках: від ПК213+54 до ПК215+50, від ПК219+00 до 219+20, від ПК224+00 до ПК224+30, від ПК247+80 до ПК248+20, від ПК278+37 до ПК278+91, від ПК282+30 до ПК283+00, від ПК285+18 до ПК286+90, згідно Листа Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області від 30.08.2022 р. № 693 «Щодо необхідності заміни грунту земляного полотна». Робочий шар – верхня частина земляного полотна (не менше ніж 1,5 м від поверхні покриття проїзної частини).

В зв’язку зі зміною окремих проектних рішень передбачається зміни до конструкції дорожнього одягу.

Існуючий шар грунтощебеню передбачається залишити в основі для влаштування конструкції підсилення дорожнього одягу. При необхідності влаштування водопропускних труб або при недостатній робочій відмітці в поздовжньому профілі передбачається розбирання існуючого шару грунтощебеню.

Конструкція дорожнього одягу розроблена у відповідності до розділу 8.3 ДБН В.2.3-4:2015 та ГБН В.2.3-37641918-557:2016.

Конструкція дорожнього одягу на підсиленні – Тип 1.1:

1

Цементобетон дорожній  Bbtb 3,6; B25; F200; W8  згідно ДСТУ 8858:2019

h =

0,23 м

 

Плівка поліетиленова товщиною не менше ніж 300 мкм

 

 

2

ЩПС-40, укріплена цементом, марка матеріалу М60 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016

h =

0,16 м

 

Визначений модуль по існуючому основному проїзду - 95 МПа

 

 

 

Виправлення поздовжнього та поперечного профілю грунтощебеневого покриття з додаванням нового матеріалу щебенево-піщаної суміші С5 з доведенням до проектних відміток

 

 

3

Існуючий дорожній одяг:

 

 

 

Грунтощебінь  

hcep=

0,25м

 

Ґрунт земляного полотна – Глина легка піщаниста,

Wp=0,620 Wт, Егp= 44,0 МПа, с = 0,029 МПа, φ = 16,2 º

 

 

Загальна товщина конструкції – 39 см.

Конструкція дорожнього одягу на розширенні - Тип 1.2:

1

Цементобетон дорожній  Bbtb 3,6; B25; F200; W8  згідно ДСТУ 8858:2019

h =

0,23 м

 

Плівка поліетиленова товщиною не менше ніж 300 мкм

 

 

2

ЩПС-40, укріплена цементом, марка матеріалу М60 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016

h =

0,16м

 

Виправлення поздовжнього та поперечного профілю грунтощебеневого покриття з додаванням нового матеріалу щебенево-піщаної суміші С5 з доведенням до проектних відміток

 

 

3

Щебенево-піщана суміш С5, згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013

h =

0,30 м

4

Ґрунт земляного полотна – Глина легка піщаниста,

Wp=0,620 Wт, Егp= 44,0 МПа, с = 0,029 МПа, φ = 16,2 º

 

 

Загальна товщина конструкції – 69 см.

Конструкцію дорожнього одягу розраховано в програмі CREDO РАДОH UA.

Робочим проектом передбачається влаштування відкритої системи поверхневого водовідведення.

Для запобігання розмиву узбіч та укосів земляного полотна, для збирання та відведення поверхневої води за межі земляного полотна на ділянках дороги з похилом більше 30‰, у місцях віражів, при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі влаштовуються водовідвідні споруди.

Для збирання та відведення поверхневої води до водоскидних споруд передбачається встановлення за укріпленою смугою узбіччя водовідвідних прикрайкових лотків Б-1-20-50 ( Б-2-20-25 – в місцях влаштування водоскидів) або бортового каменю БР100.30.18.

Штучні споруди

На проектній ділянці дороги проектні штучні споруди представлені водопропускними трубами та водопропускних лотків, які влаштовуються під основним проїздом, в’їздами у двори та примиканнях.

Для можливості пропуску води:

-         під примиканнями передбачено влаштування водопропускних лотків Л7-8/2;

-         під в’їздами у двори передбачено влаштування водопропускних труб - Ø630 мм, водопропускних лотків - Л2-8/2, МЖБЛ 0,6, МПЛ-0,75;

-         для пропуску води під основним проїздом, яка збирається з невеликих ділянок, згідно затвердженого проекту було передбачено влаштувати труби діаметром 400 мм.;

-         під основним проїздом передбачено влаштувати водопропускні труби діаметром 1,00 м.

На узбіччі дороги в місцях розташування водопропускних труб передбачається встановлення бар’єрного металевого огородження.

Перехрещення та примикання доріг

Транспортні розв’язки в одному рівні на проектній ділянці автомобільної дороги відносяться до VI класу і влаштовуються без перехідно-швидкісних смуг на всіх дорогах.

На примиканнях доріг, що не мають твердого покриття, до доріг загального користування передбачено влаштувати тверде покриття завширшки 4,5 м та завдовжки 100 м. Тверде покриття на примиканнях запроектовано перехідного типу з щебенево-піщаної суміші, а в межах заокруглень - за типом основного проїзду. Найменший радіус колових кривих при примиканні доріг прийнято за нормами більш високої категорії дороги, з якої здійснюється з'їзд, з доріг IV категорій - 15 м.

Для забезпечення примикань що ведуть до вулиць населеного пункту прийняті радіуси 12 м. Враховуючи стислі умови (приватні території, забудова) на примиканнях, котрі ведуть до вулиць населеного пункту Красноїльськ, було прийнято рішення використовувати радіус 6 м.

На ділянці проектування наявні існуючі ґрунтові проїзди між приватними територіями, що обмежені встановленими парканами. Мінімальна ширина проїздів приймається – 2,75 м. На цих проїздах, проектом передбачено влаштувати покриття з щебенево піщаної суміші шириною 2,75 м і довжиною до 100 м.

Організація дорожнього руху

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, проектом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху в т.ч. встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини тощо.

Дорожні знаки прийняті згідно з ДСТУ 4100:2021 ''Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування''. Конструкція дорожніх знаків і стійок передбачена з матеріалів з антикорозійним захистом. Щитки знаків передбачено встановити зі світлоповертальною поверхнею.

Для безпеки руху пішоходів передбачено влаштування металевого перильного огородження.

Організацію руху на період виконання робіт виконується згідно типової схеми  у відповідності ДСТУ 8749:2017 ''Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт''.

 

 

Зовнішнє освітлення

Робочим проектом передбачається освітлення ділянки  на ПК213+54 – ПК217+23 та майданчика відпочинку на ПК285+00 – ПК286+94.

-                     Освітлення автомобільної дороги на ПК213+54 – ПК217+23 здійснюється світлодіодними світильниками потужністю 60 Вт,  на металевих оцинкованих восьмигранних опорах висотою 8м з однорожковим оголовком ОГ-1 на один світильник (висота 1,0м, вильот 1,0м, кут нахилу світильника 0°), встановлених з однієї сторони проїжджої частини автодороги.

Розподільча мережа 0,4кВ, між опорами освітлення, виконуються: проводом марки AsXSn  перерізом 2х35мм2.

Для управління зовнішнім освітленням встановлюється шафа управління з реле часу. Для захисту від ураження електричним струмом виконується повторний контур заземлення шафи управління.

-                     Освітлення майданчика відпочинку на ПК285+00 – ПК286+94 здійснюється світлодіодними світильниками потужністю 60Вт (на основний проїзд) та 42Вт (в сторону майданчика відпочинку),  на металевих оцинкованих опорах висотою 8м з однорожковим оголовком ОГ-1 на один світильник, та дворожковим оголовком ОГ-2 на два світильники  (висота 1,0м, вильот 1,0м, кут нахилу світильника 0°),  встановлених з однієї сторони проїжджої частини автодороги.

Розподільчі мережі 0,4кВ, між опорами освітлення, виконуються кабелем марки АВБбШв перерізом 4х16мм2, від шафи обліку (ШО) до шафи управління (ШУ) - кабелем марки АВБбШв перерізом 4х16мм2.  Кабель прокладаються в землі на глибину 0,7м та покриваються сигнальною стрічкою. Під проїзжою частиною всі кабелі прокладаються в поліетиленових трубах на глибині не менше 1,0 м.

Для управління зовнішнім освітленням встановлюється шафа управління з реле часу. Для захисту від ураження електричним струмом виконується повторний контур заземлення шафи управління.

Перевлаштування інженерних мереж

Робочим проектом передбачається перевлаштування наступних ЛЕП:

- ПЛІ-0,4кВ на ПК 219+26. Проеком передбачається демонтаж існуючих з/б опор ПЛІ-0,4кВ - 2шт. Для переходу ПЛІ-0,4кВ через а/дорогу передбачається встановлення, з двох сторін а/д, кутові анкерні опори на базі стійок СВ105-5.

Взамін демонтованого проводу СІП ПЛ-0,4кВ, монтується провід СІП марки AsXSn перерізом 4х50мм2.

- ПЛІ-0,4кВ на ПК 234+31. Проеком передбачається демонтаж існуючої з/б опори ПЛ-0,4кВ - 1шт. Для переходу ПЛ-0,4кВ через а/дорогу передбачається встановлення, з лівої проектної сторони а/д, кутову анкерну опору з підкосом на базі стійки СВ105-5. Взамін демонтованого проводу СІП ПЛ-0,4кВ, монтується провід СІП марки AsXSn перерізом 4х50мм2.

- ПЛІ-0,4кВ на ПК 238+11. Проеком передбачається демонтаж існуючої з/б опори ПЛ-0,4кВ - 1шт. Для переходу ПЛ-0,4кВ через а/дорогу передбачається встановлення, з правої проектної сторони а/д, кутову анкерну опору на базі стійки СВ105-5. Взамін демонтованого проводу СІП ПЛ-0,4кВ, монтується провід СІП марки AsXSn перерізом 4х50мм2.

- ПЛ-10кВ Л-44 "Слатіна" на ПК 240+18. Для переходу ПЛ-10кВ через а/дорогу передбачається встановлення, перехідної анкерної опори на базі стійки СК120-10 та переобладнання існуючої опори №172 шляхом заміни існ. траверси на траверсу ТМз-14 згідно ТП 180.2н/5-21. Крім того передбачається переобладнання існуючих опор №171 в перехідну-анкерну згідно ТП 180.2н/3-22 шляхом додавання підкосу СВ105-5 та заміни траверс. Взамін демонтованого проводу АС, монтується провід марки СІП-3 перерізом 1х50мм2.

- ПЛ-10кВ Л-44 "Слатіна" на ПК 249+74. Для переходу ПЛ-10кВ через а/дорогу передбачається переобладнання існуючих опор №191 та №192 шляхом заміни існ. траверси на траверсу ТМз-14 згідно ТП 180.2н/5-21. Крім того передбачається переобладнання існуючих опор №190 та №193 в перехідну-анкерну згідно ТП 180.2н/3-22 шляхом додавання підкосу СВ105-5 та заміни траверс. Взамін демонтованого проводу АС, монтується провід марки СІП-3 перерізом 1х50мм2.

- ПЛ-10кВ Л-44 "Слатіна" на ПК 253+94. Для переходу ПЛ-10кВ через а/дорогу передбачається встановлення, перехідної кутової анкерної опори на базі стійки СК120-15 та переобладнання існуючої опори №223 шляхом заміни існ. траверси на траверсу ТМз-14 згідно ТП 180.2н/5-21. Взамін демонтованого проводу АС, монтується провід марки СІП-3 перерізом 1х50мм2.

- ПЛ-10кВ Л-44 "Слатіна" на ПК 278+08. Для переходу ПЛ-10кВ через а/дорогу передбачається переобладнання існуючих опор №263 та №264 шляхом заміни існ. траверси на траверсу ТМз-14 згідно ТП 180.2н/5-21. Крім того передбачається переобладнання існуючих опор №262 та №265 в перехідну-анкерну згідно ТП 180.2н/3-22 шляхом додавання підкосу СВ105-5 та заміни траверс. Взамін демонтованого проводу АС, монтується провід марки СІП-3 перерізом 1х50мм2.

- ПЛ-0,4кВ на ПК 282+32. Проеком передбачається, взамін демонтованого проводу А-35 ПЛ-0,4кВ, монтується провід СІП марки AsXSn перерізом 4х50мм2.

- ПЛ-0,4кВ на ПК 284+54. Проеком передбачається, взамін демонтованого проводу А-35 ПЛ-0,4кВ, монтується провід СІП марки AsXSn перерізом 4х50мм2.

- ПЛ-10кВ Л-44 "Слатіна" на ПК 285+82. Передбачається встановлення, перехідної кутової анкерної опори на базі стійки СК105-10 згідно ТП 180.2н/3-25, кутової проміжної опори на базі стійки СК105-10 згідно ТП 180.2н/3-08, проміжної опри на базі стійки СВ10-5 згідно ТП 180.2н/3-01 та переобладнання існуючох опори в перехідну-анкерну згідно ТП 180.2н/3-22 шляхом додавання підкосу СВ105-5 та заміни траверс. Взамін демонтованого проводу АС, монтується провід марки СІП-3 перерізом 1х50мм2.

Екологічна безпека

В складі проекту розроблені матеріали ОВНС, відповідно до якого будівництво та експлуатація об’єкта не викликає негативного впливу на навколишнє середовище.

Тимчасовим джерелом забруднення є будівельний майданчик.

Розрахункова сума максимальних приземних концентрацій забруднюючих речовин не перевищує ГДК на межі житлової забудови. Вплив на атмосферне середовище – прийнятний.

Будівельні відходи вивозяться спеціалізованими організаціями за домовленістю.

Вплив на ґрунти, водне та соціальне середовище, рослинний та тваринний світ – в межах норм.

Санітарно-епідеміологічне благополуччя

Конструктивно-планувальні рішення дорожнього одягу відповідають санітарно-гігієнічним вимогам по забезпеченню мінімального рівня шуму, забруднення атмосферного повітря та поверхневого стоку. Проектом прийняті рішення, які сприяють зручному очищенню поверхні від снігу та бруду, відведенню дощових і талих вод.

Пожежна і техногенна безпека

Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння.

Проектом передбачені протипожежні заходи під час будівництва згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні.

Організація будівництва

Тривалість виконання робіт складає – 7,0 місяців.

Робочим проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях.

Охорона праці

Проектними рішеннями передбачено, що працівники забезпечуються необхідними засобами колективного та індивідуального захисту, первинними засобами пожежогасіння.

 

Кошторисна документація

Інженер-проєктувальник Юрчик Юрій Валерійович (кваліфікаційний сертифікат АР № 016266 від 26.12.2019р.), інженер-проєктувальник у частині кошторисної документації Милка Антоніна Миколаївна (кваліфікаційний сертифікат АР № 002315 від 14.08.2012р., підвищення кваліфікації від 19.09.2018р.).

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 30.09.2022р. складала                           438921,655 тис. грн у тому числі:

будівельні роботи – 347 635,256 тис. грн;

устаткування, меблі, інвентар – 165,491 тис. грн;

інші витрати – 91 120,908 тис. грн;

зворотні суми – 1 685,583 тис. грн.

В заявлену кошторисну вартість увійшла сума за сплачені (виконані) роботи (проєктні роботи та експертиза) по об’єкту станом на 01.01.2022р. становлять 1 829,0724 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складено згiдно з наказом Мiнрегiонувiд 25.06.2021 №162 «Деякi питання цiноутворення у будівництві», зареєстрованого в Мiнiстерствi юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартостi будiвництва», затверджених наказом Мiнрегiону вiд 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 12.10.2022р. складає 407 247,201 тис. грн, у тому числі:

будівельні роботи – 319 366,434 тис. грн;

устаткування, меблі, інвентар – 153,968 тис. грн;

інші витрати – 87 726,799 тис. грн;

зворотні суми – 46,293 тис. грн.

В загальну кошторисну вартість увійшла сума за сплачені (виконані) роботи (проєктні роботи та експертиза) по об’єкту станом на 01.01.2022р. становлять 1 829,0724 тис. грн.

 

В процесі розгляду робочого проекту "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно – пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694, Чернівецька область. Коригування." зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

Після доопрацювання цих питань, до проектної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

-         уточнені техніко-економічні показники проекту;

-         доопрацьовані проектні рішення щодо креслень документації доріг;

-         допрацьовані рішення з організації безпеки дорожнього руху;

-         доопрацьована кошторисна документація.


 

 

 

 

Відповідальні експерти

 

 

Експерт проектної документації доріг

________________

КОСТЯНТИН ЩЕРБАЧЕНКО

(сертифікат АЕ №005703)

Експерт з питань забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

________________

ВАЛЕРІЙ ШАРУБІН

(сертифікат АЕ № 004300)

Експерт з питань безпеки експлуатації та вимог охорони праці, забезпечення захисту від шуму

________________

ВІКТОР СКОРОБОГАТОВ

(сертифікат АЕ № 004925)

Експерт з питань охорони навколишнього природного середовища та санітарно-епідеміологічного благополуччя

___________________

МАРІЯ ВОРОНЕНКО

(сертифікат АЕ № 006281)

Експерт з питань дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки

________________

ОЛЕКСАНДР РОМАЩЕНКО

(сертифікат АЕ № 005337)

Експерт кошторисної частини проектної документації

________________

ІРИНА СТУЛІЙ

(сертифікат АЕ №005893)

 

 

 


Розділи