Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7033-6761-1573-9797
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№Т246-А від 08.11.2022
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м. Вінницю) км 95+711 - км 96+411, Тернопільська область (Коригування).
Код проектної документації
PD01:2650-9229-0943-5718 №32 від 2021-11-17 (видав "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС") / Наявні експертизи: EX01:7033-6761-1573-9797
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
10.10.2022 57331.25344 43162.84661 0 14168.40683 27940.93134 22953.4751 0 4987.45624

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
10.10.2022 57348.714 43162.856 0 14185.858 27940.93134 22953.4751 0 4987.45624

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Тернопільська обл., Тернопільський район, Бережанська територіальна громада, м. Бережани (станом на 01.01.2021) , Вул. Тернопільська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25887079)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ШВЕЦЬ ІГОР ОРЕСТОВИЧ (АР 000909, АР 013371, АР 001228, АЕ 004854)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2650-9229-0943-5718
Орган, що видав
"ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС" (41041331)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування, проектування
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
17.11.2021
Номер проектної документації
32
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об'єктів будівництва – СС3 (значні наслідки)

Замовник будівництва    Служба автомобільних доріг у Тернопільській області, ЄДРПОУ 25887079

Адреса: 46001, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8

Генеральний проектувальник  – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС», ЄДРПОУ 41041331

Юридична адреса 46008, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ МИКУЛИНЕЦЬКА, будинок 3 А, офіс 214

Головний інженер проекту – Мусял Леонід Франкович, кваліфікаційний сертифікат АР № 020047, виданий 14.09.2022

 

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником; 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Проєктним рішенням передбачений капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) км 95+711 –  км 96+411, Тернопільська область (коригування). Дорога відноситься до ІІ технічної категорії, по якій здійснюються як місцеві перевезення, так і міжнародні. Проектована ділянка дороги проходить через один населений пункт, місто Бережани і є однією з  центральних вулиць.

Район будівництва розташований  в ІІ дорожньо-кліматичній зоні.

Ширина існуючої проїзної частини дороги 10,0-10,5м з тротуарами шириною 1,5-2,25м. Фактична довжина проєктування складає 722 м.

Ділянка дороги має 5 кутів повороту з радіусами від 190 до 3000 м. 

Ширина існуючої проїзної частини 10,0-10,5м, тротуарів та пішохідних доріжок 1,5 – 2,25м. Елементи благоустрою – присутні. Існуючий  дорожній одяг дороги від ПК 953+80 до ПК 953+97 та від ПК 958+20 до ПК 960+80: бруківка – 8см, пісок – 8см, щебінь – 30см; від ПК 953+97 до ПК 958+20: асфальтобетон – 5см, чорний щебінь – 8см; елементи мозаїки – 8см, пісок – 10см; тротуарів та пішохідних доріжок – різноманітний (покриття з асфальтобетону, плитки ФЕМ та інш.). На ділянці дороги частково присутнє освітлення (ліворуч).

На даній ділянці дороги присутні підземні та повітряні комунікації: водопровід, переходи з одної сторони на іншу; повітряні лінії електропостачання 0,4 кВт (ліворуч), з влаштованими на  опорах ЛЕП мереж освітлення, які розташовані вздовж дороги в межах пішохідних доріжок та смуг озеленення; газопровід  низького тиску, розташований ліворуч (ПК 953+80 – ПК  956+00) в межах тротуару та присутні переходи через дорогу, та перехід  газопроводу середнього тиску на ПК 957+20; зруйнованої дощової каналізації; мережа зв’язку  ПАТ «Укртелеком» (телефонізація): ліворуч розташована в  межах смуг озеленення, тротуарів та пішохідних доріжок. 

Необхідність в ремонті – незадовільний стан дорожнього покриття, відсутність дієвого водовідведення, зруйновані тротуари та пішохідні доріжки.

Проєктні та конструктивні рішення

Інженерно-геологічні вишукування виконані ФОП Кітура В.М. Сейсмічність району проєктування  - 6 балів. Район будівництва розташований в ІІ дорожньо-кліматичній зоні.

Проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу, тротуарів, ремонт штучних споруд, покриття на примиканнях, влаштування дорожніх знаків та розмітки. Початок ділянки проектування а/д М-12 км 95+711 відповідає ПК 953+80, а кінець км 96+411 відповідає ПК 960+80. Довжина ділянки капітального ремонту – 722 м, протяжність тротуарів – 1220 м, кількість з’їздів – 5 шт., кількість штучних споруд (мости) – 2 шт., влаштування мережі освітлення – 722 м, влаштування мережі дощової каналізації 722 м.

Проектна вісь дороги наближена до існуючої. Передбачено влаштування розширення проїзної частини на кривій № 23 на 1 м та на кривій № 27 – на 0,9 м. Влаштування віражів не передбачено.

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль існуючої дороги проходить в межах забудови і побудований з мінімальними радіусами увігнутих і опуклих вертикальних 

кривих. Максимальний поздовжній похил – 10 ‰.

Земляне полотно

Ширина існуючого земляного полотна в межах червоних ліній становить 15-23 метрів. Проєктом передбачено три типи поперечних профілів земляного полотна: тип 1 – в нульових відмітках з двостороннім влаштуванням тротуару; тип 2 – в нульових відмітках з влаштуванням зеленої зони, пішохідної доріжки ліворуч та тротуару праворуч; тип 3 – в нульових відмітках з двостороннім влаштуванням зеленої зони та пішохідних доріжок.

Дорожній одяг

Проєктними рішеннями передбачено розбирання існуючого покриття з бруківки, на основі з піску та щебеню і улаштування нового дорожнього одягу з наступною конструкцією: пісок середній з вмістом пилуватих частинок не більше ніж 2 % та   коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5 м/добу  – 31 см; щебенево-піщана суміш С5 – 21 см; ЩПС-20 оброблена цементом, марка матеріалу М 20  – 22 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з  витратою 1,2 л/м2; асфальтобетон АСГ Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100  – 12 см; розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 з витратою 0,4 л/м2; щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-15  на бітумі БМКП 70/100-60 – 5 см.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий двоскатним з похилом  

25 %.

            Конструкція покриття тротуарів та пішохідних доріжок: оптимальна щебенево-піщана суміш С7 – 12 см; піщано-цементна суміш (3:1) М-150 – 5 см; плитка тротуарна ФЕМ  – 6 см.

Поперечний похил покриття тротуарів та пішохідних доріжок 20 %.

Конструкція покриття в’їздів у двори: оптимальна щебенево-піщана суміш С7  – 12 см; асфальтобетон АБ.Др.Щ.НП.І БНД 70/100  – 4 см.

 Конструкція покриття з’їздів у вулиці та на прилеглі території, у межах радіусів повороту, прийнята по типу основної дороги.

Штучні споруди

На даній ділянці дороги присутні два залізобетонні мости на ПК 955+10 та ПК 957+27.

Міст на ПК 955+10. Проєктом передбачено: розбирання існуючого мостового полотна; влаштування температурно-нерозрізної системи; шарнірного об’єднання прогонових будов з перехідними плитами та влаштуванням деформаційних швів між дорожнім одягом та проєктованою розподільною плитою. На прогоновій будові та опорах передбачено провести ремонтні та опоряджувальні роботи з оббивкою зруйнованого захисного бетонного шару і нанесенням полімерного розчину.

Міст на ПК 957+27. Проєктом передбачено: розбирання існуючого мостового полотна, влаштування температурно-нерозрізної системи, шарнірного об’єднання прогонових будов між собою та прогонових будов з перехідними плитами  з влаштуванням деформаційних швів між дорожнім одягом та розподільною плитою. На прогоновій будові та опорах передбачено провести ремонтні та опоряджувальні роботи з оббивкою зруйнованого захисного бетонного шару і нанесення полімерного розчину.

На всій протяжності ділянки дороги влаштовується дощова каналізація з влаштуванням дощоприймальних та оглядових колодязів. Система водовідведення передбачена мережею закритого типу. Приймання дощових та талих вод передбачається через дощоприймачі з решіткою та відведення їх в систему дощової каналізації. Дощоприймачі та колодязі дощової каналізації приймаються із збірного залізобетону. Трубопроводи дощової каналізації в межах автодороги монтуються з двошарових профільованих труб підвищеної міцності SN16, за межами дороги з труб SN6.

Пересічення і примикання

            На проєктованій ділянці дороги присутні 5 з’їздів у вулиці та на прилеглі території. Довжина проєктованих з’їздів прийнята в межах більшого радіуса заокруглення. Ширини проектованих з’їздів прийняті максимально наближені до існуючих.

В’їзди у двори

            Влаштування в’їздів у двори виконується шириною 3м і з радіусами заокруглення 3м в бортовому камені. Покриття на в’їздах у двори влаштовується з асфальтобетону.

Тротуари

            На ділянці капітального ремонту дороги присутні тротуари і пішохідні доріжки з різноманітним покриттям. Проєктом передбачається перевлаштування тротуару та пішохідних доріжок з влаштуванням покриття з плитки ФЕМ.

Дорожнє огородження

            Проєктом передбачено влаштування оцинкованого металевого бар’єрного огородження 11МО-ММ та перильного огородження на мості. На підходах до моста та на ділянках дороги в межах тротуарів влаштовується оцинковане металеве бар’єрне огородження 11ДО-128-0,75-1-0,7. Також передбачено влаштування пішохідного огородження. У місцях підвищеної небезпеки через виїзд автомобіля на тротуар влаштовуються металеві обмежувальні стовпчики.

Дорожні знаки

Проєктом передбачається встановлення дорожніх знаків зі світлоповертальною поверхнею.

З метою покращення умов безпеки  руху проєктом передбачене проведення  наступного комплексу заходів: встановлення дорожніх знаків, влаштування розмітки, бар’єрного та пішохідного огородження. В місцях нерегульованих пішохідних переходів в одному рівні на ПК 954+78, ПК 956+44 та ПК 957+90, а також на з’їздах на вул. Замкову та на вул. Привокзальну влаштовуються острівці безпеки, з покриттям з плитки ФЕМ, зі встановленням необхідних знаків та вертикальної розмітки.

Для руху маломобільних груп населення по запроєктованих елементах благоустрою проєктом передбачено влаштування пандусів (понижених бортових каменів) у місцях пішохідних переходів. В місцях влаштування пандусів та на підходах до них передбачено тактильну плитку. На мостах передбачено влаштування тротуарів з додатковими перилами на висоті 0,80м.

 

Охорона праці

Проєктні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проєктом передбачено, що усі роботи повинні виконуватись кваліфікованим персоналом, що має ліцензію або дозволи на виконання відповідних видів робіт та пройшли інструктаж, спеціальну підготовку і медичний огляд.

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами аналізу матеріалів проєкту та матеріалів розділу «Оцінки впливу на навколишнє середовище» встановлено, що капітальний ремонт та експлуатація автомобільної дороги не спричинить понаднормового впливу на стан навколишнього природного середовища. Проектована автомобільна дорога не відноситься до об’єктів які становлять підвищену екологічну небезпеку. Роботи з капітального ремонту дороги проводяться в межах існуючої смуги відводу на польових ділянках, та в межах червоних ліній в населеного пункту.

Вплив на атмосферне повітря. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт вплив на атмосферне повітря матиме короткочасний і локальний характер та виникатиме за рахунок викидів забруднюючих речовин від роботи будівельної техніки та автотранспорту, земляних робіт, пересипання будівельних матеріалів, зварювальних робіт та фарбувальних робіт. При виконанні вищезазначених робіт в атмосферне повітря надходитимуть такі забруднюючі речовини: вуглецю оксид, азоту діоксид, ангідрид сірчистий, сажа, НЛМОС, оксид заліза, оксид марганцю, уайт-спірит, пил неорганічний, вуглекислий газ. Викиди мінімальні та не будуть негативно впливати на якість та існуючий стан атмосферного повітря.

Під час експлуатації автомобільної дороги на повітряне середовище впливають викиди від роботи двигунів внутрішнього згорання під час руху автотранспорту по автомобільній дорозі. Кількість викидів забруднюючих речовин та відстань їх поширення змінюється в залежності від інтенсивності руху і стану транспортних засобів. Вплив на атмосферне повітря прийнятний, концентрації забруднюючих речовин не перевищують нормативів ГДК. Організовані джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на проектованому об'єкті відсутні. Джерелом шуму при експлуатації автомобільної дороги буде рух автотранспорту, а саме звуковий ефект при контакті коліс автомобілів ізпокриттям проїзної частини та шум їх двигунів та механізмів. Рівні шуму не перевищують допустимого.

Змін  клімату  та мікроклімату в результаті планованої діяльності не очікується, оскільки в результаті капітального ремонту та експлуатації об’єкту відсутні значні виділення теплоти, інертних газів, вологи. Особливості кліматичних умов, які сприяють зростанню інтенсивності впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, відсутні. Через незначні розрахункові обсяги парникових газів проектований об’єкт не чинитиме негативного впливу на клімат.

Вплив на водне середовище. Для забезпечення питних та санітарно-гігієнічних потреб робітників передбачено привозну воду. Для господарсько-побутових потреб робітників передбачено встановлення біотуалетів з подальшим вивезенням стоків спеціалізованим підприємствами згідно укладених договорів. Планована діяльність не передбачає скидання забруднених стічних вод в поверхневі водні об'єкти, а також у підземні водоносні горизонти. Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги, вільно стікатимуть до узбіччя автомобільної дороги, а далі з допомогою проектованих кюветів та прикрайкових лотків потраплятимуть у водогасителі після проходження яких скидатимуться в понижені місця рельєфу. Для запобігання потрапляння забруднених стоків з поверхні дорожнього покриття за межі смуги відведення проєктом передбачається влаштування бокових лотків та бокових канав.

Вплив на ґрунти. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт вплив на ґрунти здійснюватиметься за рахунок виконання земляних робіт.  Родючий ґрунт в межах виконання робіт відсутній, рекультивація не передбачається.

Автомобільна дорога, як інженерна споруда, в процесі своєї експлуатації не спричиняє впливи на ґрунти. При експлуатації автомобільної дороги потенційними джерелами впливів на ґрунти є рух автотранспорту. Зазначені процеси в першу чергу призводять до забруднення стоку з поверхні дорожнього покриття. Влаштування системи дорожнього водовідводу, дозволяє запобігти забрудненню ґрунтів стоками з поверхні дорожнього покриття. Запроєктована система дорожнього водовідводу відокремлює стік з поверхні дорожнього покриття і тим самим запобігає забрудненню ґрунтів за межею смуги відведення, що могло мати місце при скиді на рельєф без системи водовідводу. Тому впровадження системи дорожнього водовідводу, яка передбачається проєктом, розглядається як основних захід із захисту ґрунтів. Потенційними чинниками дії на ґрунтовий покрив є можливе засмічення території відходами. Для захисту ґрунтів від забруднення здійснюється збір твердого побутового сміття в сміттєві контейнери, які встановлені на заасфальтованих площадках з подальшим вивезенням по мірі накопичення на полігон твердих побутових відходів. Враховуючи передбачені заходи можна стверджувати, що вплив на ґрунти при проведенні планової діяльності не перевищуватиме допустимого.

Вплив на рослинний і тваринний світ та заповідні об'єкти. В межах проведення капітального ремонту автомобільної дороги, а саме робіт по влаштуванню кюветів та їх поглибленню, в підготовчий період передбачається розчистка та вирубка насаджень в смузі проведення земляних робіт. Також передбачена вирубка чагарника середньої густини в межах влаштування транспортної розв’язки на площі 1,2 га. Сплата відновної вартості зелених насаджень не проводиться, тому що капітальний ремонт дороги здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. Роботи з капітального ремонту дороги проводяться в межах існуючої смуги відводу, негативного впливу на тваринний світ не передбачається. Територія провадження планованої діяльності не знаходиться в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду чи їх охоронних зон.

Вплив на соціальне та техногенне середовище. Шкідливим фактором, який може впливати на здоров'я населення під час провадження планованої діяльності, є викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від двигунів внутрішнього згорання та пил при виконанні земляних робіт. Оцінка ризику впливу планованої діяльності на здоров'я населення оцінюються як вкрай малий. Здійснення планованої діяльності матиме позитивний вплив на соціальне середовище за рахунок покращення інфраструктури населеного пункту та якості автомобільної дороги. Негативного впливу на існуюче техногенне середовище не передбачається.

Об'єкти, що відносяться до культурно-історичної спадщини та пам'яток архітектури в межах планованої діяльності відсутні.

Відходи. Під час проведення робіт по капітальному ремонту утворюватимуться відходи в процесі експлуатації автомобільної та будівельної техніки і механізмів. Обслуговування транспортних засобів та будівельної техніки із заміною мастил, акумуляторних батарей та шин здійснюватиметься на виробничій базі підприємства або станціях технічного обслуговування з подальшою передачею ліцензованим організаціям. Відходи, які утворюються при проведенні підготовчих робіт, пов'язані зі зрізуванням та корчуванням дерев, дрібнолісся, чагарнику, тимчасово складуватимуться на території проведення робіт у вали та штабеля і по мірі накопичення передаватимуться на утилізацію.

Інертні відходи бетону і залізобетону, які утворюватимуться при капітальному ремонті дороги, і які неможливо повторно застосувати на об'єкті проектування, підлягатимуть вивезенню згідно укладених договорів на полігон будівельних відходів. Відходи металу, які утворюватимуться при капітальному ремонті, тимчасово складуватимуться у спеціально відведених місцях, а по завершенню робіт вивозитимуться на бази приймання металобрухту. Побутові відходи, збиратимуться в спеціальні металеві контейнери, встановленні на відкритому майданчику та по мірі накопичення будуть вивозитись на полігон твердих побутових відходів.

Заходи, розроблені проектом, дозволяють зберегти екологічну рівновагу в районі розміщення об’єкту, зменшують до мінімуму вплив негативних факторів, що впливають на ґрунт, рослинність, повітряне середовище, водні ресурси.

Ступінь екологічного ризику планованої діяльності при капітальному ремонті та експлуатації об’єкту та впливу на умови життєдіяльності людини та природне середовище оцінюється як мінімальний.

 

Пожежна та техногенна безпека

Згідно завдання загальна довжина проектування складає - 722 м. Передбачено влаштування розширення проїзної частини на кривій № 23 на 1 м та на кривій № 27 – на 0,9 м. Влаштування віражів не передбачено.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянок будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Клас енергетичної ефективності

На підставі вивчення поданих матеріалів, робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) км 95+711 –  км 96+411,Тернопільська область (Коригування)» відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.


Кошторисна частина проектної документації


по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 95+711 - км 96+411, Тернопільська область». (Коригування). 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 10 жовтня 2022р. всього:

тис. грн.

57 331,25344

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

43 162,84661

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

14 168,40683

-        понесені витрати замовника станом на 01.10.2022р.  всього:

тис. грн.

27 940,93134

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

22 953,47510

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

4 987,45624

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 


Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «10» жовтня 2022р. складає всього:

тис.грн.

57 348,714

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

43 162,856

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

14 185,858

-        понесені витрати замовника станом на 01.10.2022р.  всього:

тис. грн.

27 940,93134

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

22 953,47510

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

4 987,45624

-        на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього:

тис. грн.

29 407,783

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

20 209,381

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

9 198,402

 


Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) км 95+711 –  км 96+411,Тернопільська область (Коригування)» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення та його кошторисної вартості будівництва. 

 

Головний експерт проекту:                                                                М. Г. Снігир

 (серія АЕ №005161 від 26.09.2018)

 

Відповідальні експерти:                                                                         А. В. Компій

                                                                             (серія АЕ № 005787 від 23.12.2019)

 

І. О. Швець

(серія АЕ № 004854 від 12.12.2017)


 

В. Ф. Гель

(серія АЕ № 004498 від 14.12.2016)

 

В. В. Греков

                                                                                        (серія АЕ № 006964 від 20.04.2022)

 

В. І. Паламарюк

(серія АЕ № 005777 від 23.12.2019)

                                                                                                           

Архітектор:

                                                                                                                          

                                                                                                                     Н. О. Кузьменко

 (серія АА № 004915 від 09.12.2021)

Розділи