Основна інформація

Тип документу
Містобудівні умови та обмеження
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
MU01:1775-6505-1755-0673
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01-07/133 (A2961775650509162063) від 07.11.2022
Орган, що видав
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (02498820) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція існуючих будівель без зміни геометричних розмірів, та будівництво нових корпусів торговельно-розважального комплексу з адміністративно-офісними будівлями за адресою: м. Одеса, Малиновський район, Люстдорфська дорога 9-А.
Вид будівництва
Нове будівництво
Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах
20 Орієнтовна гранічна висота до 20м. Остаточно визначити з урахуванням дотримання нормативного часу інсоляції існуючої оточуючої забудови, вимог п.п. 6.21 ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення» та п.п. 6.5.3.5 п. 6.5.3 Розділу 6 ДБН В.2.2-23:2009 «Будинки і споруди. Підприємства торгівлі», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»; ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України». Згідно ДБН В.2.2-23:2009 «Будинки і споруди. Підприємства торгівлі» (п.п. 6.5.3.5 п. 6.5.3 Розділ 6 «Об’ємно-планувальні та конструктивні рішення» висоту поверхів і приміщень визначають не менш ніж встановлена ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення», згідно з п.п. 6.2 якого висота приміщень наземних поверхів громадських будинків від підлоги до стелі приймається відповідно до технічних вимог, але не менш 3-х метрів. Відповідно п. 6.1.8 ДБН В.2.2-23:2009 Висоту поверхів будинків торгівлі приймають, як правило, 3,3 м (не менше 3,0 м від підлоги до стелі). Допускається за обґрунтування (механізація, обладнання, конструкції) збільшувати висоту поверхів із торговельною залою площею більше 400 м2 до 3,6 м, а більше 1000 м2 - до 4,2 і 4,8 м (за завданням на проектування). Висоту двосвітних торговельних залів допускається приймати 4,8 м за наявності антресолей, а для торговельних залів ринків - у випадках, коли внутрішній об'єм зали дозволяє передбачати природну вентиляцію відповідно до 9.4.5. Висоту поверху із торговельною залою у разі кондиціонування повітря слід приймати не більше 4,2 м. Відповідно намірів забудови (виконаних ФОП «Громик С.М.», головний інженер проекту: Громик С.М. - кваліфікаційний сертифікат Серія АР №000884), які замовлені та надані замовником на ініціативній основі до департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг; передбачено будівництво торгівельно-розважального комплексу з дміністративно-офісними будівлями за адресою: м. Одеса, Малиновський район, Люстдорфська дорога, 9-А, та визначено такі орієнтовно граничні висоти будівель: №1. Триповерхова будівля торгівлі з адміністративно-офісними приміщеннями (реконструкція), гранична висота будівлі – 16,3 м. №2. Триповерхова офісна будівля (реконструкція), гранична висота будівлі – 9,5 м. №3. Чотирьохповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 17,1 м. №4. П’ятиповерхова торгово-ресторанна будівля з підвалом, гранична висота будівлі з урахуванням оглядового майданчика, що розташований на п’ятому поверсі – 20,0 м. №5. П’ятиповерхова будівля торгівлі (реконструкція), гранична висота будівлі –16,8 м. №6. Чотирьохповерхова будівля торгівлі з технічними приміщеннями (реконструкція), гранична висота будівлі – 16,8 м. №7. П’ятиповерхова будівля торгівлі (реконструкція), гранична висота будівлі –17,4 м. №8. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 11,5 м. №9. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 12,5 м. №10. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 12,5 м. № 11. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 11,4 м. №12. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 11,8 м. №13. Триповерхова будівля торгівлі (реконструкція), гранична висота будівлі –16,0 м. №14. Триповерхова будівля торгово-ресторанна будівля (реконструкція), гранична висота будівлі – 18,5 м. №15. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 12,0 м. №16. Двоповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 9,9 м. №17. Двоповерхова будівля торгівлі (реконструкція), гранична висота будівлі –10,5 м. №18. Триповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 11,5 м. №19. Одноповерхова будівля торгівлі, гранична висота будівлі – 5,0 м. №20. Триповерхова торгово-ресторанна будівля (реконструкція), гранична висота будівлі – 16,0 м. №21. Одноповерхова будівля торгівлі (реконструкція), гранична висота будівлі – 3,0 м.    
Максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки
35 Відповідно намірів забудови (виконаних ФОП «Громик С.М.», головний інженер проекту: Громик С.М. - кваліфікаційний сертифікат Серія АР №000884), які замовлені та надані замовником на ініціативній основі до департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг; передбачено будівництво торгівельно-розважального комплексу з дміністративно-офісними будівлями за адресою: Люстдорфська дорога, 9-А. Максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки для об’єктів громадської забудови становить не більше 60% від загальної площі земельних ділянок, які знаходиться у власності заявників, за умови дотримання необхідних протипожежних, санітарно-гігієнічних та містобудівних вимог, з дотриманням нормативного показника озеленення території (не менше 40%) відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», розділу 5 ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення». Ділянка для розміщення громадського будинку або комплексу будинків та споруд повинна відповідати вимогам забезпечення їх оптимальної орієнтації і нормативної інсоляції приміщень будинків і їх території, влаштування зручних і безпечних підходів, під’їздів і автостоянок, організації благоустрою з належним рівнем (%) озеленення згідно з ДБН Б.2.2-5, ДБН В.2.2-40 та санітарними нормами. Розміщення громадських будівель та споруд не земельних ділянках повинно здійснюватись згідно з вимогами р. 5 ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будівлі та споруди. Основні положення», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» та санітарними нормами і правилами. Площі земельних ділянок з розрахунку на 1000 осіб для розміщення груп установ та організацій громадського обслуговування повсякденного, періодичного та епізодичного попиту наведені у додатку Е.4. ДБН Б.2.2-12:2019 Примітка. Площі земельних ділянок можуть бути зменшені в умовах реконструкції, а також при розміщенні нових об’єктів в умовах існуючої забудови на 25 %.    
Максимально допустима щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону)
Нежитлова забудова     Не вимагається

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), інший Люстдорфська дорога , б. 9- А не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТОЙ" (33657128)
Фізична особа Персональні дані
Фізична особа Персональні дані
Фізична особа Персональні дані

Земельні ділянки

Кадастровий номер Документ на земельну ділянку Площа Цільове призначення Функціональне призначення
5110137300:56:002:0005 , від договір купівлі-продажу №4005 від 25.12.2015, виданий: Приватний нотаріус Одеського міського нотаріального округу Чужовська Н.Ю. договір купівлі-продажу №4005 від 25.12.2015, виданий: Приватний нотаріус Одеського міського нотаріального округу Чужовська Н.Ю. договір купівлі-продажу №4005 від 25.12.2015, виданий: Приватний нотаріус Одеського міського нотаріального округу Чужовська Н.Ю. договір купівлі-продажу №4005 від 25.12.2015, виданий: Приватний нотаріус Одеського міського нотаріального округу Чужовська Н.Ю. 4.4669 га 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі під розміщення та подальшу експлуатацію торгового центру - гіпермаркету, станції технічного обслуговування та парковки гостьового автотранспорту Тип визначення функц. призначення: За ДБН Б.1.1-22:2017 "Склад та зміст плану зонування території". Функц. призначення: Г-6 (Торговельні зони (зони розміщення об'єктів торгівлі)) . Вид документації: План зонування території. Тип документа, яким затверджено: Рішення, Про затвердження плану зонування території (зонінгу) м. Одеси №1316-VII від 19.10.2016

Мінімально допустимі відстані від об’єкта, що проектується

Назва обмеження Відстань Примітка
до існуючих будинків та споруд 15
Остаточно розрахувати у відповідності з протипожежними вимогами (розділ 15) ДБН Б.2.2-12:2019 та ДБН В.1.1.7–2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» а також на основі розрахунків інсоляції та освітленості будівель що проектуються і існуючих на суміжних земельних ділянках. Визначити з вирахуванням побутових та протипожежнихі розривів від існуючих будівель і споруд, із визначенням ступеню їх вогнестійкості, категорії виробництв, нормативної інсоляції та освітленості приміщень об’єкту будівництва та будівель на суміжних земельних ділянках відповідно з нормами протипожежних вимог розділу 15 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», табл.15.2. та ДБН В.1.1.7–2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва". Протипожежні відстані між житловими, громадськими, адміністративно-побутовими будинками промислових підприємств, гаражами слід приймати за таблицею 15.2 (чисельник). Протипожежна відстань між житловими будинками та господарськими будівлями і спорудами на суміжних ділянках приймається згідно з таблицею 6.7, але не менше протипожежних вимог даних норм. В умовах забудови, що склалася, протипожежні відстані між житловими будинками та від житлових будинків до будівель і споруд іншого призначення слід визначати згідно з протипожежними вимогами даних норм, наведеними у таблиці 15.2.
відстань від об'єкта до меж земельної ділянки
Не меньш ніж 1 м. Відстань від будинків і меж земельних ділянок установ та організацій громадського обслуговування слід приймати не меншою ніж та, що наведена у таблиці 9.1. ДБН Б.2.2-12:2019. Вхідні групи, приямки, дренажі, оглядові колодязі і мережі, що обслуговують будівлю необхідно розташовувати на ділянці за межами червоних ліній оточуючих вулиць (проїздів) та поза межами охоронних зон інженерних комунікацій, не порушуючи межі землекористування земельної ділянки. Розміщення громадських будинків та споруд на земельних ділянках повинно здійснюватись згідно з вимогами ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-5 та санітарними правилами і нормами. При плануванні ділянки та розміщенні на ній будинку або комплексу необхідно забезпечити можливість проїзду пожежних машин до будинків згідно з вимогами ДБН Б.2.2-12.
до існуючих інженерних мереж
Частина земельної ділянки та існуючих споруд знаходиться в охоронній зоні ЛЕП. Згідно листа від 21.07.22 №07/49/1-147 АТ "ДТЕК Одеськи Електромережі" не заперечує проти проведення реконструкції обєктів нерухомості на земельній ділянці при отриманні технічних вимог до перенесення мереж з забудови за вказаною адресою с дотриманням "Правил охорони електричних мереж затверджених постановою КМУ від 04.03.1997р. №209. Необхідно виконати перенесення мереж згідно листа АТ "ДТЕК Одеськи Електромережі" від 21.07.22 №07/49/1-147 та технічних вимог до листа. Передбачити демонтаж ділянки опор ПЛ110 кВ "Чумка-Аркадія" (з відпайкою Артилерійська) на ділянці оп.№7/79 до оп.№11/45 з заміною існуючих опор №7/49 та запроектувати прокладку двох КЛ-110кВ. проектну документацію виконати згідно ДБН А.2.2-3-2014 "Слад та зміст проектної документації на будівництво". Проект переносу виконати згідно з технічними умовами,в спеціалізованій проектній організації та узгодити з профільними службами згідно діючого законодавства. Встановити охоронну зону згідно п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 1997 р. N 209 зі змінами «Про затвердження Правил охорони електричних мереж охоронні зони електричних мереж встановлюються уздовж підземних кабельних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 1 метра; за периметром трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв - на відстані 3 метрів від огорожі або споруд. У разі збігу охоронної зони лінії електропередачі з смугою відводу залізниць, автомобільних шляхів, охоронними зонами трубопроводів, ліній зв'язку, інших об'єктів проведення робіт, пов'язаних з будівництвом та експлуатацією цих об'єктів на збіжних ділянках, здійснюється з урахуванням вимог відповідних нормативних актів. Відстані від об’єкта до існуючих інженерних мереж необхідно передбачати згідно з розділом 11, розділом 10, додатком И.1, додатком И.2, додатком И.3 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», а також ДБН Д.2.4-16-2000 «Зовнішні інженерні мережі»
до червоних ліній
Відповідно до вимог р. 6 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».

Планувальні обмеження

Назва зони Площа покриття Примітка
інше Ці містобудівні умови та обмеження надані відповідно до: ч. 3. ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон), зміни в який були внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України по удосконаленню містобудівної діяльності», та набули чинність 10.06.2017 р. та Додатком до «Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.05.2017 р. № 135, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.06 2017 р. за № 714/30582, а також Листа Департаменту містобудування, архітектури та планування територій Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.11.2017 р. № 8/14.3-1000-17. Містобудівні умови та обмеження є чинними до: завершення будівництва об’єкта незалежно від зміни замовника, згідно ч. 8 ст. 29 Закону, який зазначений вище.
інше Земельну ділянку використовувати в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії та відповідно обмежень (обтяжень) щодо використання земельної ділянки в межах вимог, встановлених Законом до використання земель категорії. Забудова земельної ділянки повинна здійснюватись в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства. Урахувати законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будування згідно ст. 5 Закону України «Про основи містобудування». Забезпечити збереження умов експлуатації суміжної забудови.
інше Опорядження фасадів передбачити з урахуванням стилістики оточуючої забудови. Паспорт опорядження та фарбування фасадів будівлі затвердити відповідно до чинного законодавства.
інше 44669 Відповідно намірів забудови (виконаних ФОП «Громик С.М.», головний інженер проекту: Громик С.М. - кваліфікаційний сертифікат Серія АР №000884), які замовлені та надані замовником на ініціативній основі до департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг; передбачено будівництво торгівельно-розважального комплексу з дміністративно-офісними будівлями за адресою: Люстдорфська дорога, 9-А. На території розташована група будівель що використовуються як заклади торгівлі та обслуговування населення, а також приміщення офісів які використовуються співробітниками комплексу під час виконання виробничих або торгових процесів. Всі торговельні будівлі запроектовані з складськими приміщеннями. Відповідно намірів забудови, виконаних ФОП «Громик С.М.» та наданих замовником на ініціативній основі до департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради через електронний кабінет в Електронній системі шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг в пояснювальній записці передбачені наступні орієнтовні техніко-економічні показники: №1. Триповерхова будівля торгівлі з адміністративно-офісними приміщеннями (реконструкція) габаритними розмірами в осях 108.8 м х 55.8 м. Гранична висота будівлі – 16,3 м. Площа забудови - 5109,0 м2. Загальна площа будівлі – 8425,3 м2. Кількість паркувальних місць 109 шт. №2. Триповерхова офісна будівля (реконструкція) габаритними розмірами 18,76 м х 9,9 м. Гранична висота будівлі – 9,5 м. Площа забудови - 188,3 м2. Загальна площа будівлі - 413,54 м2. Кількість паркувальних місць 3 шт. №3. Чотирьохповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 11.71 м х 32.3 м. Гранична висота будівлі – 17,1 м. Площа забудови - 384,1 м2. Загальна площа будівлі - 841,7 м2. Кількість паркувальних місць 3 шт. №4. П’ятиповерхова торгово-ресторанна будівля з підвалом габаритними розмірами 16.90 м х 25.90 м. Гранична висота будівлі з урахуванням оглядового майданчика , що розташований на п’ятому поверсі – 20,0 м. Площа забудови - 437,7 м2. Загальна площа будівлі – 1677,0 м2. Кількість паркувальних місць 17 шт. №5. П’ятиповерхова будівля торгівлі (реконструкція) габаритними розмірами 12.68 м х 12.60 м. Гранична висота будівлі – 16,8 м. Площа забудови - 323,6 м2. Загальна площа будівлі - 1653,0 м2. Кількість паркувальних місць 10 шт. №6. Чотирьохповерхова будівля торгівлі з технічними приміщеннями (реконструкція) габаритними розмірами 33.5 м х 12.6 м. Гранична висота будівлі – 16,8 м. Площа забудови - 422,1 м2. Загальна площа будівлі - 1608,51 м2. Кількість паркувальних місць 10 шт. №7. П’ятиповерхова будівля торгівлі (реконструкція) габаритними розмірами 39.97 м х 11.20 м. Гранична висота будівлі – 17,4 м. Площа забудови - 443,9 м2. Загальна площа будівлі – 1248,29 м2. Кількість паркувальних місць 8 шт. №8. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 16,4 м х 23,35м. Гранична висота будівлі – 11,5 м. Площа забудови - 463,8 м2. Загальна площа будівлі – 940,3 м2. Кількість паркувальних місць 8 шт. №9. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 21.20 м х 19.20 м. Гранична висота будівлі – 12,5 м. Площа забудови - 339,3 м2. Загальна площа будівлі - 540,06 м2. Кількість паркувальних місць 4 шт. №10. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 20.10 м х 21.0 м. Гранична висота будівлі – 12,5 м. Площа забудови - 377,1 м2. Загальна площа будівлі - 594,33 м2. Кількість паркувальних місць 6 шт. № 11. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними 23,20 м х 21.20 м. Гранична висота будівлі – 11,4 м. Площа забудови - 418,80 м2. Загальна площа будівлі - 614,33 м2. Кількість паркувальних місць 6 шт. №12. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами в осях 25.0 м х 16.27 м. Гранична висота будівлі – 11,8 м. Площа забудови – 308,3 м2. Загальна площа будівлі – 550,19 м2. Кількість паркувальних місць 4 шт. №13. Триповерхова будівля торгівлі (реконструкція) габаритними розмірами 81.94 м х 10.24 м. Гранична висота будівлі – 16,0 м. Площа забудови - 891,52 м2. Загальна площа будівлі – 1763,52 м2. Кількість паркувальних місць 11 шт. №14. Триповерхова будівля торгово-ресторанна будівля (реконструкція) габаритними розмірами 22,3 м х 20,3 м. Гранична висота будівлі – 18,5 м. Площа забудови - 408,1 м2. Загальна площа будівлі - 1066,50 м2. Будівельний об’єм складає 9140,31 м3. Кількість паркувальних місць 3 шт. №15. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 10.8 м х 19.9 м. Гранична висота будівлі – 12,0 м. Площа забудови - 238,10 м2. Загальна площа будівлі - 368,8 м2. Кількість паркувальних місць 4 шт. №16. Двоповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 22.73 м х 8.86 м. Гранична висота будівлі – 9,9 м. Площа забудови - 205,3 м2. Загальна площа будівлі - 240,46 м2. Кількість паркувальних місць 3 шт. №17. Двоповерхова будівля торгівлі (реконструкція) габаритними розмірами 64.7 м х 9,0 м. Гранична висота будівлі – 10,5 м. Площа забудови – 381,1 м2. Загальна площа будівлі - 428,45 м2. Кількість паркувальних місць 3 шт. №18. Триповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 42,6 м х 49,3 м. Гранична висота будівлі – 11,5 м. Площа забудови - 1463,0 м2. Загальна площа будівлі – 4355,0 м2. Кількість паркувальних місць 7 шт. №19. Одноповерхова будівля торгівлі габаритними розмірами 23,6 м х 23,6 м. Гранична висота будівлі – 5,0 м. Площа забудови - 557,0 м2. Загальна площа будівлі - 530,0 м2. Кількість паркувальних місць 5 шт. №20. Триповерхова торгово-ресторанна будівля (реконструкція) габаритними розмірами 95.1 м х 40.06м. Гранична висота будівлі – 16,0 м. Площа забудови - 2030,0 м2. Загальна площа будівлі - 5221,0 м2. Кількість паркувальних місць 5 шт. №21. Одноповерхова будівля торгівлі (реконструкція) габаритними розмірами 5,8 м х 7,2 м. Гранична висота будівлі – 3,0 м. Площа забудови - 41,8 м2. Загальна площа будівлі - 38,0 м2. Кількість паркувальних місць 1 шт. Оздоблення в будівлях передбачено декоративне відповідно до розробленого дизайн проекту. Зовнішній вигляд зумовлений загальним стилем проекту виконаним з каменю черепашника. Для забезпечення довготривалого використання каменю черепашника виконується покриття прозорими захисними лаками і укріплюючими хімічними складами. Навколо будівель влаштовується мощення шириною не менше 1,5 метра з водовідведенням та озелення території. Техніко-економічні показники по генплану 1 Площа земельної ділянки 4669 кв. м 2 Площа забудови 5432 кв. м (34,54%) 3 Загальна площа об’єктів будівництва 33203 кв. м 4 Площа асфальтового покриття 103888 кв. м (23,25%) 5 Площа озеленення загальне 12954 кв. м (29%) 6 Площа мощення(тротуарна плитка) 7826 кв. м 7 Площа асфальтобетонного покриття на прилеглій території 2158,89 кв. м 8 Площа мощення прилеглої території 2158,89 кв. м 9 Площа озеленення прилеглої території 2219,49 кв. м 10 Площа прилеглої території 4 378.38 кв. м 11 Паркувальні місця в тому числі 295 шт 11.1 -місць для інвалідів 30 шт 11.2 -місць для відвідувачів 268 шт Згідно ст 26. ЗУ «Про архітектурну діяльність» архітектор, інші проектувальники, які здійснюють роботи по створенню об'єктів архітектури, зобов'язані: додержуватися державних стандартів, норм і правил, вимог вихідних даних на проектування; не порушувати під час проектування, організації і виконання будівельних робіт законні права та інтереси власників і користувачів будинків і споруд, прилеглих до ділянки забудови. Проектна організація, яка розробляє проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам державних стандартів, норм і правил.
інше Основний під’їзд та пішохідний прохід до проектуємого об’єкту передбачено з боку вул. Краснова, та пров. Іподромний. Проектування вхідного вузла з вхідною групою до об’єкту реконструкції виконати відповідно до вимог п.п. 6.1.1 та 6.1.2 ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення». Передбачити заходи щодо благоустрою прилеглої території згідно з ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», «Правилами благоустрою території міста Одеси”, затвердженими рішенням Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VІ. Обов'язковий перелік елементів благоустрою на території вулиць та доріг має включати: тверді види покриття дорожнього полотна і тротуарів, елементи сполучення поверхонь, озеленення вздовж вулиць і доріг, огородження небезпечних місць, освітлювальне обладнання, носії інформації дорожнього руху (дорожні знаки, розмітка, світлофорні пристрої, обладнані звуковим сигналом і стрічкою з візуальною інформацією), урни, пристрої для відведення стічних вод, що утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, обладнання для паркування велосипедів. Обов'язковий перелік елементів благоустрою на території проїздів має включати: тверді види покриття, елементи сполучення поверхні проїзду з газоном і тротуаром, озеленення, освітлювальне обладнання, пристрої для відведення стічних вод, що утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів. На територіях громадської та іншої забудови слід передбачати засоби: - загального озеленення ділянок (дерева, чагарники, газони, квітники); - площинного озеленення (дахів, міжрейкових трамвайних полотен, гольф-полів); - вертикального озеленення будинків і споруд (фасадів, балконів, шумозахисних стінок); - відновлюваного озеленення (порушених ділянок, ярів, схилів). Окремим видом проїздів є велосипедні доріжки, які треба проектувати згідно з ДБН В.2.3-5 і ДБН В.2.3-4. Обов'язковий перелік елементів комплексного благоустрою велосипедних доріжок має включати: твердий тип покриття, елементи сполучення поверхні велосипедної доріжки з прилеглими територіями, обладнання для паркування велосипедів. Передбачити озеленення території. Ділянки підприємств роздрібної торгівлі повинні бути упорядковані, озеленені, обладнані малими архітектурними формами, елементами благоустрою та місцями для встановлення рекламних стендів. Під'їзні шляхи, тротуари і розвантажувальні майданчики повинні бути заасфальтовані або замощені. У зоні для під'їзду і розвантаження автомобілів встановлюються навіси для тари (якщо зберігання тари не передбачено в складських приміщеннях будинків та споруд), а також розміщуються майданчики контейнерів для сміття. На території підприємства роздрібної торгівлі необхідно передбачати організоване водовідведення, а на ділянках, де існує зливова каналізація, - відведення води до зливової каналізації. Для прибирання території необхідно передбачати поливальні крани. Контейнери для сміття мають бути встановлені на заасфальтованому чи забетонованому майданчику, межа якого повинна бути не менше 1 м від основи кожного контейнера. Майданчик сміттєзбирного контейнера повинен розташовуватися на відстані не менше 25 м від підприємства торгівлі і від вікон та дверей житлових і громадських будинків.
інше Забезпечити відвідувачів необхідною кількістю паркомісць на автостоянках або у підземних чи багатоповерхових автостоянках необхідно розрахувати у відповідності з р. 10. 8 ДБН Б.2.2-12:2019 та таблиці 10.7 «Розрахункова кількість машиномісць на автостоянках і в гаражах біля об'єктів громадського призначення». Основним типом споруд для тимчасового зберігання легкових автомобілів працівників і відвідувачів загальноміського центру, громадських комплексів та окремих будинків і споруд, що розміщуються у різних функціональних зонах міст, включаючи і перехоплюючі стоянки, в периферійній та серединній зонах міст у вузлах пересадки на швидкісні види пасажирського транспорту (метро, трамвай, залізниця) повинні бути окремо розташовані наземні, а також вбудовані в цокольні та підземні поверхи гаражі відповідно до ДБН В.2.3-15, а також тимчасові відкриті автостоянки. У межах територій з наявними пам’ятками культурної спадщини та в районах історичної забудови міст необхідно передбачати розміщення лише підземних гаражів. Місткість відкритих та критих (у тому числі підземних) автостоянок будинків і комплексів визначається згідно з ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.3-15 та ДБН В.2.2-40. Допускається проектувати вбудовані, прибудовані або вбудовано-прибудовані підземні автостоянки до громадських будинків з умовною висотою до 50 м включно згідно з [6], що мають до 5 поверхів включно, а автоматизовані підземні автостоянки - до 9 поверхів включно. Підземні автостоянки повинні бути забезпечені ліфтами або підйомниками. В’їзди і виїзди з підземних і підземно-надземних гаражів і автостоянок повинні бути віддалені від вікон житлових будинків і приміщень громадського призначення з постійним перебуванням людей, а також ділянок загальноосвітніх навчальних закладів (далі - загальноосвітніх шкіл), інтернатних, лікувально-профілактичних та дошкільних навчальних закладів згідно з вимогами ДБН Б.2.2-12. Використання доріжок, тротуарів та пішохідних і зелених зон для стоянки автотранспорту не допускається.
інше Вимоги, пов’язані з особливостями окремих видів громадських будинків, у тому числі функціонально-планувальні, за умовами кооперування, блокування, інтеграції один з одним або з житловими та виробничими будинками, встановлюються в окремих будівельних нормах за видами будинків та споруд і в галузевих нормах: ДБН В.2.2-11, ДБН В.2.2-16, ДБН В.2.2-23, ДБН В.2.2-25, ДБН В.2.2-28, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-15. Проектування вести згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будівлі та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1.7–2021«Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги.», ДБН В.1.1-12-2014 «Будівництво у сейсмічних районах України», «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» у редакції наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012р. №122, від 20.05.2013р. №198, № 492 від 11.10.2013р., № 190 від 10.08.2015р., № 125 від 19.05.2017р., № 174 від 12.07.2018р. від 17.05.2019р. № 112 «Про затвердження змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів», ДСТУ-НБВ.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»; ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки та гаражі для легкових автомобілів»; ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель», ДБH 8.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»; ДБН В.1.2-12-2008 «Будівництво в умовах ущільненої забудови. Вимоги безпеки.»; ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму», ДБН В.2.2-23-2009 «Будівлі та споруди. Підприємства торгівлі». ДБН В.2.6-33:2018 «Конструкції зовнішніх стін, теплоізоляція фасадів. Вимоги проектування»; ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення»; ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН В.1.2-4:2019 Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) . Відстань між житловими будинками, житловими і громадськими, а також між виробничими будівлями слід приймати на основі розрахунків інсоляції та освітленості, а також у відповідності з нормами протипожежних вимог (розділ 15) (відповідно до п.6.1.20 ДБН Б.2.2-12:2018) та ДБН В.1.1.7–2021 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», ДБН В.1.2-14:2018 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд.» Протипожежні вимоги відповідно до р. 15.2 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» при проектуванні проїздів і пішохідних шляхів необхідно забезпечувати можливість проїзду пожежних машин до житлових і громадських будинків. Відстань від краю проїзду до стін будинку, як правило, слід приймати відповідно до п. 15.3 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». Ширина проїзду повинна бути завширшки не менше ніж 3,5 м, або смуги завширшки не менше ніж 6 м, які повинні бути розраховані на відповідні навантаження від пожежного автомобіля. При різних вимогах (протипожежних, санітарно-гігієнічних тощо) до мінімально допустимих відстаней між будинками і спорудами при проектуванні треба приймати величини, найбільші з них. Для під'їзду до установ і підприємств обслуговування, торгових центрів слід передбачати двосмугові проїзди, а до окремо розташованих будинків – односмугові проїзди відповідно до п. 6.1.27 ДБН Б.2.2-12:2019. На односмугових проїздах треба передбачати роз'їзні майданчики шириною 6 м і довжиною 15 м на відстані не більше ніж 75 м один від одного, при цьому глухі проїзди повинні мати довжину не більше 150 м. Проїзди повинні закінчуватися розворотними майданчиками не менше 12 м х 12 м, які забезпечують можливість розвороту сміттєвозів, прибиральних і пожежних машин з урахуванням їх технічних характеристик. Тротуари та доріжки для інвалідних візків треба підносити до 0,05 м над рівнем проїзної частини або відокремлювати жолобом. Допускається суміщення доріжок для руху інвалідних візків з пішохідними доріжками за умови забезпечення комфортних умов руху для всіх його учасників. Велосипедні доріжки треба проектувати відповідно до вимог, наведених у 10.4.15 цих норм. Забезпечення доступності об'єкта та прилеглої території для інвалідів та інших маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзівність будівель і споруд. Основні положення». Передбачити заходи щодо благоустрою прилеглої території згідно з ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», «Правилами благоустрою території міста Одеси”, затвердженими рішенням Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VІ. При необхідності проведення розкопок та регенерації прилеглих зелених зон отримати дозвіл в інспекції з благоустрою міста та КП «Міськзелентрест» у відповідності із зазначеними чинними Правилами. Передбачити зовнішнє освітлення та мостіння ділянки. Підприємства торгівлі слід проектувати як об'єкти комплексної системи торговельнопобутового обслуговування і розміщувати в будинках, що стоять окремо, у складі громадських та торговельних центрів, у ринкових комплексах. Класифікація основних типів підприємств роздрібної торгівлі (магазинів) наведена в додатку А ДБН В.2.2-23-2009 "Будинки і споруди ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ"
зони регулювання забудови (визначені, встановлені та/або затверджені відповідно до положень ЗУ “Про охорону культурної спадщини”; зони не пов'язані з територіям та/або об'єктами культурної спадщини вносяться у інші розділи) Функціональне призначення відповідно до Генерального плану м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради №6489 від 25.03.2015 р. - територія громадських центрів та окремих об'єктів обслуговування, озеленені території загального користування (парки, сквери, бульвари). Відповідно плану зонування території (зонингу), затвердженого рішенням Одеської міської ради № 1316-VII від 19.10.2016 року – проектна торгівельна зона Г-6п. Зона призначена для розташування об’єктів торгівлі (магазинів, торгівельних комплексів), ринкових комплексів. Зону формують території здебільше громадської забудови, на яких за містобудівною документацією розміщуються торгівельні заклади та інші об’єкти обслуговування населення. Відповідно до положень «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів міста Одеса», затвердженого наказом Міністерства культури та туризму України від 20.06.2008р. №728/0/16-08, ділянка кадастровий номер: 5110137300:56:002:0005 розташована в зоні охорони археології (об’єктів археологічної спадщини).
зони регулювання забудови (визначені, встановлені та/або затверджені відповідно до положень ЗУ “Про охорону культурної спадщини”; зони не пов'язані з територіям та/або об'єктами культурної спадщини вносяться у інші розділи) Ділянка розташована в зоні обмеження висотності забудови +150 м відносно Аеропорту «Одеса» (згідно Генплану та Зонінгу). Враховуючи лист КП «Міжнародний аеропорт Одеса» від 23.07.2018р. №01.18-856 «Про розміри приаеродромної території аеродрому «Одеса» та особливий порядок здійснення діяльності» визначати умови забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності, зазначеної в ч.2 ст.69 Повітряного кодексу України, на приаеродномній території згідно із законом за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації.
інше Проектування громадських будинків і споруд здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту відповідно до ДБН В.1.2-4 та ДСТУ Б А.2.2-7. У складі громадських будинків і споруд передбачаються захисні споруди цивільного захисту або споруди подвійного призначення згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України, ДБН В. 1.2-4, та ДБН В.2.2-5. Проектування захисних споруд цивільного захисту, за винятком тих, що повинні бути у постійній готовності до використання за призначенням, здійснюються з урахуванням використання таких споруд у мирний час для господарських , культурних та побутових потреб. Під час проектування захисних споруд цивільного захисту (споруди подвійного призначення враховуються вимоги ДБН В.2.2-40 щодо доступності і передбачення у таких спорудах не менше 10 % місць для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення. Передбачити інженерно-технічні заходи цивільного захисту населення від небезпеки, що може виникнути або виникла внаслідок надзвичайних ситуацій у мирний час, а також від дії засобів ураження в особливий період (цивільної оборони) згідно ДБН В.1.2-4:2019 Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) та ДБН В.2.2-5-97 Будинки і споруди. Захисні споруди цивільної оборони з актуальними змінами, ДСТУ Б А.2.2-7:2010 Проектування. Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проектної документації об'єктів. Основні положення. За запитом замовника (уповноваженої ним особи) вихідні дані і вимоги, необхідні для розроблення розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО), надаються центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту (цивільної оборони) чи/або його територіальними органами за погодженням із місцевими органами виконавчої влади та відповідними органами державного нагляду відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 489 та ДБН В.1.2-4. Форма запиту на видачу вихідних даних та вимог на розроблення розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО) наведена у додатку Б ДСТУ Б А.2.2-7:2010. Огороджувальні та несучі будівельні конструкції громадських будинків і споруд, у яких розміщено захисні споруди цивільного захисту або споруди подвійного призначення, розраховуються на додаткові навантаження та їх сполучення згідно з ДБН В.2.2-5.
інше При проектуванні громадських будинків та споруд необхідно передбачати обладнання і пристрої, що враховують потреби всіх груп користувачів, у тому числі маломобільних без додаткової адаптації та пристосувань згідно з вимогами даних Норм та ДБН В.2.2-40. При розробці проектної документації на будівництво об’єкту, забезпечити вимоги доступності, зручності, інформативності і безпеки для інвалідів та інших маломобільних груп населення, згідно з п. 5.2 – п. 5.3 розділу 5, розділу 6, п. 7.2 розділу 7 ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення», п.п. 6.1.2 ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення», а саме: передбачити умови безперешкодного і зручного пересування маломобільних груп населення по прилеглій території по вулиціа та до приміщень. Системи пішохідних маршрутів слід формувати з врахуванням особливостей руху осіб з обмеженими фізичними можливостям відповідно до вимог. Маломобільним групам населення необхідно забезпечити досяжність об'єктів громадського обслуговування шляхом створення для них умов пересування в структурі загальної мережі пішохідних зв'язків у відповідності з вимогами. Ширину тротуарів, розміри накопичувальних і розподільних майданчиків біля адміністративних і торгових центрів, готелів, театрів, виставок та ринків слід визначати з умовою забезпечення розрахункової щільності руху, осіб/м2: 1,0 - при односторонньому русі; 0,8 – при зустрічному русі; 0,5 - при влаштуванні розподільних майданчиків в місцях перетину. Проїзди і пішохідні доріжки слід передбачати до всіх споруд, що розташовуються на земельній ділянці. Проїзди повинні мати удосконалене полегшене або капітальне покриття. Пішохідні доріжки, тротуари і пандуси, якими користуються інваліди на кріслахколясках, повинні мати тверде шорстке покриття, яке в разі намокання не стає слизьким/ Тротуари та доріжки для інвалідних візків треба підносити до 0,05 м над рівнем проїзної частини або відокремлювати жолобом. Допускається суміщення доріжок для руху інвалідних візків з пішохідними доріжками за умови забезпечення комфортних умов руху для всіх його учасників. Велосипедні доріжки треба проектувати відповідно до вимог, наведених у 10.4.15 цих норм.
інше При розробці проектної документації передбачити протипожежні заходи згідно ДБН В.1.1.7–2021«Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги», р. 15 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» щодо обмеження поширення пожежі в суміжних будівлях та приміщеннях у тому числі, розташованих на суміжних земельних ділянках. Відповідно до розділу 10 ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення», розділу 9 ДБН В.2.2-25:2009 «Будинки і споруди. Підприємства харчування», передбачити планувальні протипожежні заходи та шляхи евакуації нормативної ширини із розрахунку на кількість відвідувачів у відповідності до функціонального призначеня будівель та приміщень, а також застосування негорючих матеріалів, систем автоматичного пожежогасіння. У разі наявності приміщень кафе з газовим обладнанням, передбачати пристрої для автоматичного припинення подачі газу у випадку пожежі, зблоковані з автоматичною пожежною сигналізацією, а також ручного припинення подачі газу, розміщенні на рівні землі та шляхи евакуації. Передбачити застосування конструктивних та об’ємно – планувальних рішень, спрямованих на створення перешкод поширенню небезпечних чинників пожежі приміщень; зменшенням пожежної небезпеки будівельних матеріалів (у т.ч. й облицювань), конструкцій, елементів систем електропроводки, що застосовуються у приміщеннях; зменшенням вибухопожежної та пожежної небезпеки технологічного процесу, застосуванням конструктивних рішень, спрямованих на створення перешкоди поширення пожежі не тільки між приміщеннями, а й між будівлями; застосуванням систем протипожежного захисту, а також інших інженерно – технічних рішень. Виходи вважаються евакуаційними, якщо вони ведуть: з приміщень першого поверху назовні безпосередньо або через коридор, вестибюль, сходову клітку; з приміщень інших поверхів в сходову клітку (безпосередньо, зокрема через хол або через коридор), яка має мати вихід назовні безпосередньо або через вестибюль, відокремлений від примикаючих коридорів перегородками з дверима; з приміщень в сусіднє приміщення в тому ж поверсі, забезпечене вказаними вище виходами. Двері на шляхах евакуації повинні відчинятися в напрямку виходу з будівель (приміщень). У разі влаштування евакуаційних виходів з двох сходових кліток через загальний вестибюль одна з них має мати ще один вихід безпосередньо назовні. Евакуаційні виходи розташовуються розосереджено, кількість їх з будівель і з кожного поверху будівлі має бути не меншою двох. На підприємствах торгівлі і громадського харчування у багатьох випадках один евакуаційний вихід призначений для відвідувачів, інший – для обслуговуючого персоналу. Тамбури виходів не можна використовувати для торгівлі і зберігання (навіть тимчасового) будь-яких матеріалів та інвентаря. На шляхах евакуації і в торгових залах передбачається аварійне освітлення. Підприємства торгівлі і громадського харчування, бази і склади мають бути забезпечені знаками безпеки відповідно до норм. При проектуванні передбачити можливість безперешкодного проїзду пожежної техніки до об’єктів, що будуються та реконструюються, відповідно до р. 15.2 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» при проектуванні проїздів і пішохідних шляхів необхідно забезпечувати можливість проїзду пожежних машин до житлових і громадських будинків, збереження існуючих пожежних проїздів. Відстань від краю проїзду до стін будівлі приймається віповідно до п. 15.3 р.15 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». Ширина проїзду повинна бути завширшки не менше ніж 3,5 м, або смуги завширшки не менше ніж 6 м, які повинні бути розраховані на відповідні навантаження від пожежного автомобіля. При різних вимогах (протипожежних, санітарно-гігієнічних тощо) до мінімально допустимих відстаней між будинками і спорудами при проектуванні треба приймати величини, найбільші з них. На земельних ділянках необхідно передбачати під'їзди для пожежних машин до будівель, можливість об'їзду навколо будівлі, а також відкриті ділянки для стоянки автомобілів та іншого транспорту, враховуючи стоянки спеціалізованого транспорту для учнів (студентів, працівників) з інвалідністю згідно з ДБН Б.2.2-12. У разі наявності тупикових проїздів вони повинні закінчуватися кільцевими об'їздами радіусом по осі проїзду не менше ніж 10 м або майданчиками для розвороту розміром не менше ніж 12 м х 12 м кожен, які забезпечують можливість розвороту сміттєвозів, прибиральних і пожежних машин з урахуванням їх технічних характеристик. Під'їзди до будівель повинні мати тверде покриття. Слід розділяти пішохідні потоки та автотранспортні шляхи.
зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання Згідно з матеріалами науково-проектної документації «Одеса. Історико-архітектурний опорний план. Проект зон охорони. Визначення меж історичних ареалів м. Одеса», затвердженою наказом Міністерства культури і туризму України від 20.06.2008 р. № 728/0/16-08 земельна ділянка, кадастровий номер: 5110137300:56:002:0005 розташована в охоронній зоні об’єкта культурної спадщини - Курганний могильник доби пізньої бронзи в Артилерійському парку 2 тис. до н.е. Вказаний об’єкт культурної спадщини прийнятий під охорону держави рішенням виконавчого комітету Одеської обласної Ради народних депутатів від 25.12.1984 № 652 як пам’ятка археології місцевого значення. Параметри використання цієї зони повинні відповідати Розділам V-VІ науково-проектної документації «Історико-архітектурний опорний план м. Одеса. Проект зон охорони. Визначення меж історичних ареалів», затвердженої Наказом Міністерства культури і туризму України 20.06.2008 р. № 728/0/16-08 та таблиці 3.2 «Вимоги до ділянок, що знаходяться в охоронних зонах пам’яток культурної спадщини»; текстової частини Плану зонування м. Одеса. Забороняється: - проведення будівельних, земляних робіт, посадка дерев без археологічного нагляду та дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини; - проведення крупних будівельних і земляних робіт без попередньо проведених археологічних досліджень відповідно до планів розміщення будівництва. Забезпечується: - укладання охоронних договорів з землевласниками та землекористувачами в межах територій пам’яток археології - збереження і охорона виявлених і залишених на місці проведення археологічних досліджень фрагментів стародавніх будівель і споруд, як нерухомих об’єктів культурної спадщини. Допускається: - Використання територій для традиційної господарської діяльності, що не руйнує, не пошкоджує і не порушує цілісність культурного шару. Згідно листа Департаменту культури, національностей, релігій та охорони обєктів культурної спадщини Одеської обласної військової адміністраці від 13.04.2022 №736/10/01-13/2-22/П349/10/01-13 вищезазначеною документацією затверджено наступний режим використання зони охорони археологічного культурного шару (об’єктів археологічної спадщини), зокрема: - всі будівельні і земляні роботи, посадка дерев проводяться з дозволу відповідного органу охорони об’єктів культурної спадщини з обов’язковим археологічним наглядом; - до початку крупних земляних або будівельних робіт на ділянках археологічного культурного шару повинні проводиться археологічні дослідження відповідно до планів розміщення будівництва. На виконання чинного законодавства у сфері охорони культурної спадщини було здійснення археологічне обстеження (з шурфуванням) земельної ділянки з кадастровим номером 5110137300:56:002:0005. Згідно витягу зі звіту Інституту археології Національної академії наук України від 15.02.2022 № 125/01-13-129 (вх. до Департаменту від 23.02.2022 № 618/10/01-13/1-22) на земельній ділянці за вказаною адресою під час проведення досліджень археологічні та історичні пам’ятки не виявлені. При проектуванні враховувати, охоронну зону навколо об'єкта культурної спадщини. Площа на яку поширюється дія обмеження - 4.4669 га. Подальше проектування вести з урахуванням вимог що викладені у листі Департаменту культури, національностей, релігій та охорони обєктів культурної спадщини Одеської обласної військової адміністраці від 13.04.2022 №736/10/01-13/2-22/П349/10/01-13 і висновків та рекомендацій наукового звіту про проведення археологічних робіт (шурфовка) на земельній ділянці за адресою: м. Одеса, Малиновський район, Люстдорфська дорога, 9А, що виконано Інститутом археологіії Національної Академії Наук. Згідно п. 4, розділу VI Закону України "Про охорону культурної спадщини" на охоронюваних археологічних територіях, у межах зон охорони пам'яток, історичних ареалів населених місць, занесених до Списку історичних населених місць України, забороняються містобудівні, архітектурні чи ландшафтні перетворення, будівельні, меліоративні, шляхові, земляні роботи без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини. Згідно ст.36 Закону України «Про охорону культурної спадщини», якщо під проведення будь-яких земляних робіт виявлено знахідку археологічного або історичного характеру, виконавець робіт зобов’язаний зупинити їх подальше ведення і протягом однієї доби повідомити про знахідку відповідний орган охорони культурної спадщини, на території якого проводяться земляні роботи. Земляні роботи можуть бути відновлені лише згідно з письмовим дозволом відповідного органу охорони культурної спадщини після завершення археологічних досліджень відповідної території . Згідно п.17 ст. 5 Закону України «Про охорону культурної спадщини» надання дозволів на проведення робіт на охоронюваних археологічних територіях відноситься до повноважень центральних органів виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини.

Охоронні зони

Назва зони Площа покриття Примітка
згідно містобудівної документації Функціональне призначення відповідно до Генерального плану м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради №6489 від 25.03.2015 р. - територія громадських центрів та окремих об'єктів обслуговування, озеленені території загального користування (парки, сквери, бульвари). Відповідно плану зонування території (зонингу), затвердженого рішенням Одеської міської ради № 1316-VII від 19.10.2016 року – проектна торгівельна зона Г-6п. Зона призначена для розташування об’єктів торгівлі (магазинів, торгівельних комплексів), ринкових комплексів. Зону формують території здебільше громадської забудови, на яких за містобудівною документацією розміщуються торгівельні заклади та інші об’єкти обслуговування населення. Відповідно до положень «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів міста Одеса», затвердженого наказом Міністерства культури та туризму України від 20.06.2008р. №728/0/16-08, ділянка кадастровий номер: 5110137300:56:002:0005 розташована в зоні охорони археології (об’єктів археологічної спадщини). Ділянка розташована в зоні обмеження висотності забудови +150 м відносно Аеропорту «Одеса» (згідно Генплану та Зонінгу). Враховуючи лист КП «Міжнародний аеропорт Одеса» від 23.07.2018р. №01.18-856 «Про розміри приаеродромної території аеродрому «Одеса» та особливий порядок здійснення діяльності» визначати умови забудови, використання землі і споруд та здійснення діяльності, зазначеної в ч.2 ст.69 Повітряного кодексу України, на приаеродномній території згідно із законом за погодженням з експлуатантом аеродрому та уповноваженим органом з питань цивільної авіації.
об’єктів існуючих інженерних мереж До початку проведення усіх видів будівельних робіт, у т.ч. й земляних робіт, уточнити наявність у зоні робіт підземних інженерних мереж (кабельних ліній електропередачі, кабелів зв'язку, водопровідних, каналізаційних, теплових, газових мереж, тощо) та узгодити проведення робіт з установами, які експлуатують вказані мережі.
об’єктів існуючих інженерних мереж Частина земельної ділянки та існуючих споруд знаходиться в охоронній зоні ЛЕП. Згідно листа АТ "ДТЕК Одеськи Електромережі" від 21.07.22 №07/49/1-147 ділянка з кадастровим номером 5110137300:56:002:0005 та існуючі споруди за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 9А знаходяться в охоронній зоні ПЛ110 кВ "Чумка-Аркадія". АТ "ДТЕК Одеськи Електромережі" не заперечує проти проведення реконструкції обєктів нерухомості на земельній ділянці при отриманні технічних вимог до перенесення мереж з забудови за вказаною адресою с дотриманням Правил охорони електричних мереж затверджених постановою КМУ від 04.03.1997р. №209. Виконати перенесення мереж згідно листа АТ "ДТЕК Одеськи Електромережі" від 21.07.22 №07/49/1-147 та технічних вимог до листа. Передбачити демонтаж ділянки опор ПЛ110 кВ "Чумка-Аркадія" (з відпайкою Артилерійська) на ділянці оп.№7/79 до оп.№11/45 з заміною існуючих опор №7/49 та запроектувати прокладку двох КЛ-110кВ. проектну документацію виконати згідно ДБН А.2.2-3-2014 "Слад та зміст проектної документації на будівництво". Встановити охоронну зону згідно п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 1997 р. N 209 зі змінами «Про затвердження Правил охорони електричних мереж охоронні зони електричних мереж встановлюються уздовж підземних кабельних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 1 метра; за периметром трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв - на відстані 3 метрів від огорожі або споруд. У разі збігу охоронної зони лінії електропередачі з смугою відводу залізниць, автомобільних шляхів, охоронними зонами трубопроводів, ліній зв'язку, інших об'єктів проведення робіт, пов'язаних з будівництвом та експлуатацією цих об'єктів на збіжних ділянках, здійснюється з урахуванням вимог відповідних нормативних актів.
об’єктів інженерних комунікацій Охоронні зони інженерних комунікацій та відстані від об’єкта до існуючих інженерних мереж необхідно передбачати згідно з розділом 11, розділом 10, додатком И.1, додатком И.2, додатком И.3 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», а також ДБН Д.2.4-16-2000 «Зовнішні інженерні мережі». На вимогу необхідності виконання інженерних вишукувань керуватися ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва». Згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 289 від 30.10.2014 р., яким затверджене Положення про інформаційні ресурси єдиної цифрової топографічної основи (далі – ЄЦТО) території міста Одеси, як складової частини системи баз даних містобудівного кадастру, до початку проектування отримати наявну топогеодезичну зйомку ділянки будівництва в КП «Одеспроект», а після її коригування передати для внесення в базу даних ЄЦТО. Під час проектування об’єкту здійснювати геодезичний контроль параметрів об’єкту згідно з ДБН В.1.3-2-2010 «Геодезичні роботи у будівництві» (зі зміною 1, розділ 7), а саме: а) геодезичній контроль споруд та інженерних мереж проектним вимогам; б) контрольно-геодезичне знімання планового та висотного фактичного положення споруд та підземних інженерних мереж. До прийняття об’єкту в експлуатацію результати контрольного знімання об’єкту необхідно надати до КП «Одеспроект» для внесення в базу даних ЄЦТО.

Існуючі обєкти нерухомого майна

Реєстр. номер Об'єкт Вид права власності Підстава Власники Документ
126461151101 Назва: нежитлові будівлі та споруди Заг. площа: 9607.3 кв.м. Адреса: Одеська обл.,м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 9-А
Заг. площа: 9607.3 кв.м.
Адреса: Одеська обл.,м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 9-А
право власності Договір купівлі-продажу, номер: 3657, від 28.09.2006 : - %
: - %
: - %
: - %
договір купівлі-продажу договір купівлі-продажу нерухомого майна №3657 від 28.06.2006

Обмеження приаеродромних територій

Інформацію не зазначено

Рішення про зміни та скасування

Інформацію не зазначено

Наказ про затвердження

Номер наказу Дата наказу
01-07/133 07.11.2022

Інформація для об’єктів, що розташовані на приаеродромних територіях

Інформацію не зазначено

Відомості про реєстрацію

Орган, що прийняв рішення
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (02498820) Версія №1 Статус (поточна)
Посадова особа органу
В.о. директора департаменту-головний архітектор міста Боринська Тетяна Сергіївна

Розділи