Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9721-3035-2057-6901
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№460,5348,22 від 04.11.2022
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво комплексу придорожнього сервісу на ділянці кадастровий номер 4623686600:01:001:1239 в с. Солонка Львівського району Львівської області.
Код проектної документації
PD01:3921-2805-8943-2057 №24/06-21-ПЗ від 2021-06-24 (видав Капустей Іван Іванович) / Наявні експертизи: EX01:9721-3035-2057-6901
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Солонківська територіальна громада, с. Солонка (станом на 01.01.2021) , Львівська обл, Львівський район, Солонківська територіальна громада, с. Солонка. Кадастровий номер 4623686600:01:001:1239. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Головецький Назар Ярославович
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3921-2805-8943-2057
Орган, що видав
Капустей Іван Іванович
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
24.06.2021
Номер проектної документації
24/06-21-ПЗ
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва: Мулява Марія Богданівна(Ідент. код – 2862404888).

Адреса:  м. Львів, вул. Таджицька, буд. 9, кв. 26

Генеральна проектна організація : ФОП Капустей Іван Іванович (Ідент. код – 3103501419).

Юридична адреса: 90154, Закарпатська обл., Іршавський район, с. Довге, вул. Гірки, буд.3

Головний архітектор проекту  -  Капустей Іван Іванович (кваліфікаційний сертифікат  архітектора серії АА № 003486, виданий 30.09.2016р.).

Вихідні дані:

-       Завдання на проектування, затверджене замовником Мулява М.Б. та  погоджене ФОП Капустей І.І.

-       Містобудівні умови та обмеження від 17.02.2022р. №1-14/1/22 (реєстраційний номер ЄДЕССБ -MU01:5474-3918-6824-5237) для проектування об’єкта будівництва «Нове будівництво комплексу придорожнього сервісу на ділянці кадастровий номер 4623686600:01:001:1239 в с. Солонка Львівського району Львівської області».

-       Наказ від від від 17.02.2022р. №1-14/1/22 про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва «Нове будівництво комплексу придорожнього сервісу на ділянці кадастровий номер 4623686600:01:001:1239 в с. Солонка Львівського району Львівської області».

-           Витяг № НВ-9901084172021 від 28.07.2021р. з Державного земельного кадастру про земельну ділянку площею 1,23га, кадастровий номер – 4623686600:01:001:1239.

-       Витяг №181311528 від 17.09.2019р.  з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності -  право власності на земельну ділянку площею 1,23 га. Кадастровий номер – 4623686600:01:001:1239. Власник   - Мулява Марія Богданівна.

-       Розрахунок класу наслідків (відповідальності) - клас наслідків СС-1, виконаний ГАП Капустей І.І.

Склад наданої документації:

- Загальна пояснювальна записка.

- Генеральний план.

- Архітектурні рішення.

- Конструктивніі рішення.

- Звіт по роботі : Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті будівництва « Комплекс придорожнього сервісу на ділянці у с. Солонка  Пустомитівського району Львівської області » , виконані ТзОВ «НВТП «Геологічні технології». інженер-проектувальник Яремович М.В. (кваліфікаційний сертифікат у частині виконання інженерних вишукувань АР 010836 від 25.03.2015р.)

Проектні рішення.

Проектом передбачено  будівництво комплексу придорожнього сервісу на земельнвій ділянці в с. Солонка Львівського району Львівської області

Площа земельної ділянки становить – 1,23 га. Кадастровий номер – 4623686600:01:001:1239.

Категорія земель – землі промисловості, трансспорту, звязку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Цільове призначення ділянки: 12.08 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій.

 На ділянці знаходиться існуюча трансформаторна підстанція, контрольно-пропускний пункт.

Територія функціонально поділена на такі зони: - зона під’їзду-виїзду на територію, КПП, трансформаторною підстанцією та парковавкою для вантажного авто з північної сторони ділянки; -зона із спорудою сервісу, парковкою для легкового авто та відпочинковою територією; - територія з розташуванням господарської споруди, локальними очисними спорудами дощових вод та господарсько-побутових стоків, парковавкою для вантажного авто та місцями для сміттєзбірників;

Вхід та в’їзд на територію передбачено з Кільцевої дороги.

Архітектурні рішення

Станція технічного обслуговування з адміністративно-побутовим корпусом.

Проектована будівля складється з двох частин різної поверховості та розділена деформаційним швом на перепаді висот по осях «7-8». Прямокутна в плані з габаритними розмірами в осях 68,50 х 24,50/18,00м.

Всі функціональні групи приміщень зосереджені в одному великому об’ємі, який формують два окремі блоки: - одноповерхова частина будівлі СТО з технічними приміщеннями в підвалі; - трьохповерхова частина будівлі АПК з адміністративними, допоміжними та побутовими приміщеннями.

Станція технічного обслуговування (СТО) – це одноповхова будівля з розмірами в осях 38,00м х 24,50м. Висота приміщень СТО  -  від підлоги до низу ферми – 5,10м  та 6,90м..

Проектом передбачена майстерня на 5-ть постів для обслуговування та ремонту вантажних автомобілів транспортних перевезень, мийка портального типу на один пост для вантажних автомобілів, автопоїздів далекобійних перевезень, технічні приміщення, пожежний пост, блок приміщень для керівника сервісу, вбиральня.

Планувальним рішенням в об’ємі автосервісу проектуються допоміжні приміщення в два яруси. Висота першого ярусу – 3,00м.(віл підлоги до стелі), другого – 3,58 м та 3,190мм. Запроектовано підвальний поверх в осях «1-3»-«А-Л» 14,00м х 24,50м. Висота підвального поверху – 2,700мм, 2,860мм. Приміщення в підвалі призначені для резервуарів запасу води для пожежогасіння, насосної станції, електрощитової, водомірного вузла, господарських приміщень.

Адміністративно-побутовий корпус (АПК) – це трьохповерхова будівля з розмірами  в осях «8-15»-«Б-И» 30,00 х 18,00м.

Висота першого поверху – 3,18м., другого та третього поверхів – 3,00м.

В АПК на першому певерсі запроектовано частину приміщень, які функціонально відносяться до СТО, висота яких складає – 3,98м.

На першому поверсі запроектовано: хол; коридори; сходові клітки парадного та евакуаційного призначення для всіх поверхів; ліфт; блок приміщень для логістичного та транспорного відділів; санвузли для чоловіків, жінок та МГН; конференц-зал з кімнатою для прийому їжі; приміщення для торгових представників; господарські приміщення. Частина приміщень відноситься до СТО, а саме майстерна, склад запчастин, вбиральня для працівників автосервісу.

На другому поверсі запроектовано: хол; санвузли для чоловіків, жінок; господарські та технічні приміщення; блок приміщень митної агенції, блок приміщень для директорів; блок приміщень бухгалтерії; блок міні-спортзалу з роздягальнями, санвузлами, душовими для чоловіків і жінок; блок приміщень для водіїв і працівників сервісу з кімнатою прийому їжі, роздягальнями, туалетами, душовими; пральня-сушильна для спецодягу.

На третьому поверсі запроектовано: хол з рекреаційною зоною для відпочинку персоналу, вбиральні для чоловіків і жінок; господарські приміщення; кімната прийому їжі для працівників АПК; блоки відпочинку для водіїв та працівників сервісу; відкрита тераса.

Господарська будівля.

Проектована господарська будівля – це одноповхова будівля з розмірами в осях 20,00м х 9,00м.

Висота приміщень від підлоги до низу дахової сендвіч-панелі в вищій точці – 3,800мм., та 3,360мм. в нижчій.

Проектом передбачено розташування в будівлі:  гараж для автомобіля, тамбур, приміщення для персоналу, санітарний блок, приміщення для прибирального інвентаря, відкриті бокси для спецавтомобілів.

Для можливості зручного пересування та доступу МГН проектом передбачено:

- виходи з будівлі - універсальні без ганків в рівень з землею;

- вхідні двері для МГН – без порогів; - глибина вхідних тамбурів – мін. 1,8м.

- влаштування санвузлів для МГН.

- для транспортування і евакуації осіб на колясках – передбачений ліфт;

- місця паркування для автомобілів інвалідів, габарити паркомісця – 5м х 3,5м.;

- комплексну систему засобів інформації;

- влаштування санвузла для МГН.

Конструктивні рішення

Інженерно-геологічні умови. За результатами звіту про інженерно-геологічні вишукування на ділянці будівництва,  виконані ТзОВ «НВТП «Геологічні технології», природною основою для палевих фундаментів є грунт ІГЕ-3.

Згідно звіту на ділянці присутні наступні інженерно-геологічні елементи:

 - ІГЕ-1: насипний ґрунт;

 - ІГЕ-2: супісок пластичний з включенням коріння рослині кущів.

- ІГЕ-3: супісок пластичний з прошарками суглинку тугопластичного та піску дрібного, тиксотропний.

- ІГЕ-4: суглинок тугопластичний з прошарками супіску пластичного та піску пилуватого, тиксотропний.

- ІГЕ-5: Глина напівтверда з прошарками суглинку напівтвердого  та піску дрібного, з щебенем пісковику.

Станція технічного обслуговування з адміністративно-побутовим корпусом.

Конструктивна схема будівлі – каркасна. Конструктивно будівля станції техобслуговування поділяється на блок приміщень безпосередньо технічного обслуговування автомобілів (в осях 1-7) та адміністративнопобутовий корпус (в осях 8-15) розділені деформаційним швом.

Частина будівлі для технічного обслуговування автомобілів.

Фундаменти: Фундаменти в осях 1-3 – монолітна залізобетонна плита товщиною 500мм з бетону кл. С20/25. Фонове  нижнє та верхнє армування  - суцільна сітка з арматури Ø12 А500С вічко 200х200 з додатковим армуванням стержнями Ø12 -  16А500С в нижній та в верхній зонах.

Фундаменти в осях 4-7 – монолітні залізобетонні окремо стоячі стовбчаті з бетону класу С12/15, Армування передбачено каркасами,  сітками  та стержнями з арматури Ø12-20А500С та Ø8 А 240С.

Стіни підвалу – монолітні залізобетонні товщ. 400мм з бетону кл. С20/25,  армування з арматури   Ø12-20А500С.

Колони -  монолітні залізобетонні  перерізом 400х400мм з бетону кл. С20/25, армування передбачено каркасами та стержнями  з арматури Ø16-20А500С та Ø8 А 240С.

Перекриття над підвалом – монолітна залізобетона плита товщиною 300мм з бетону кл. С20/25, фонове армування сітками з арматури  Ø10 А500С (верхня сітка) та Ø12А500С (нижня сітка) з додатковим армуванням стержнями Ø8-20 А500С  в верхній та нижній зонах. Поперечне армування передбачено каркасами з арматури  Ø10 А500С.

Перекриття  - монолітні залізобетонні плити товщиною 200мм з бетону кл. С20/25, фонове армування сітками з арматури  Ø10 А500С (верхня сітка та нижня сітка )з додатковим армуванням стержнями Ø8-22 А500С  в верхній та нижній зонах. Поперечне армування передбачено каркасами з арматури  Ø10 А500С.

Покрівля – система збірних залізобетонних балок, які опираються на колони, монолітні подушки та армопояси. На балки опирається металевий несучий профлист утеплений мінватою та покрівлею з пвх мембрани.

Стіни СТО – сендвіч-панелі 150мм. Дах – двоскатний, по несучому профлисту.

Адміністративно-побутовий корпус.

Фундаменти– монолітні залізобетонні окремо стоячі стовбчаті з бетону класу С12/15, Армування передбачено каркасами,  сітками  та стержнями з арматури Ø12-20А500С та Ø8 А 240С.

Фундаментні балки – монолітні залізобетонні з бетону бетону кл. С20/25, армування передбачено каркасами та стержнями  з арматури Ø12-20А500С та Ø8 А 240С.

Колони -  монолітні залізобетонні  перерізом 400х400мм з бетону кл. С20/25, армування передбачено каркасами та стержнями  з арматури Ø16-20А500С та Ø8 А 240С.

Стіни сходової клітки - монолітні залізобетонні товщ. 250мм з бетону кл. С20/25,  армування з арматури   Ø12-20А500С.

Перекриття  та суміщене покриття) - монолітні залізобетонні плити товщиною 200мм з бетону кл. С20/25, фонове армування сітками з арматури  Ø10 А500С (верхня сітка та нижня сітка )з додатковим армуванням стержнями Ø8-22 А500С  в верхній та нижній зонах. Поперечне армування передбачено каркасами з арматури  Ø10 А500С.

Зовнішні огороджуючі стіни – не несучі, з керамічних блоків та утепленням мінватою.

Сходові марші і площадки- монолітні залізобетонні з бетону кл. С20/25, армованого арматурою   Ø8 -12А500С.

Господарська будівля.

Конструктивна схема – каркасна. Просторова жорсткість забезпечена за рахунок влаштування жорсткого з’єднання  колон з фундаментами та влаштування  зв’язків між металевими конструкціями проектованої будівлі.

Фундаменти  - монолітні залізобетонні окремостоячі стовбчаті з розмірами подушки 1200х1200мм та 1000х1000мм з бетону класу С12/15. Армування – сітками  та стержнями з арматури Ø12 А500С та Ø6 А 240С.

Колони – запроектовані металеві із профільних труб 140х5мм. Стійки – із профільних труб 80х4мм.

Конструкції покрівлі несучі– металеві балки із прокатного двотавра № 18 та швелєра №18.

Прогони стінові – із прокатного швелєра №14.

Металеві конструкції запроектовані із сталі класу С235 та С245.

Огороджуючі конструкції стін та покрівлі  - сендвіч панелі стінові та дахові.

 

Відповідальність за дотримання у проектній документації вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил, а також за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний інженер (архітектор) проекту згідно зі статтею 26 Закону України "Про архітектурну діяльність".

 

Робочий проект "Нове будівництво комплексу придорожнього сервісу на ділянці кадастровий номер 4623686600:01:001:1239 в с. Солонка Львівського району Львівської області" розроблено згідно вихідних даних на проектування з дотриманням вимог щодо до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва.


Розділи