Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7583-1155-2398-2766
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0710/10/22-ЕК від 26.10.2022
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Єврейської та Приморської (узвіз Деволанівський)»
Код проектної документації
PD01:6827-7742-3859-0428 №2/22 від 2022-10-03 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:7583-1155-2398-2766
Напрям експертизи
З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
11.10.2022 64010.213 51355.315 0 12654.898

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.10.2022 63910.759 51355.314 0 12555.445

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), інший Деволанівський узвіз не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (04056902)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6827-7742-3859-0428
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ" (37477703)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
03.10.2022
Номер проектної документації
2/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ

№ 0710/10/22-ЕК від « 26 » жовтня 2022р.

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за РОБОЧИМ ПРОЄКТОМ:

«Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси

в межах вулиць: Єврейської та Приморської (узвіз Деволанівський)»

 

Робочий проект «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Єврейської та Приморської (узвіз Деволанівський)», розроблений у 2022 році ТОВ «СК АВТОСТРОЙ». Головний інженер проекту -  Жинчіна А.В., кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Робочий проект виконано на замовлення Управління капітального будівництва Одеської міської ради на підставі:

·        завдання на проектування, затвердженого Замовником;

·        розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта;

·        топографо-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, виконаних МПП «ТЕХНОПРОЕКТ» в 2022р.;

·        пропозицій по реконструкції мереж водопроводу та каналізації №5915-29/5161 від 28.11.2017р., наданих філією «Інфоксводоканал» м. Одеси;

·        пропозицій по інженерним мережам №110/03-729 від 03.07.2018р., наданих ПАТ «Енергопостачальна компанія Одесобленерго»;

·        ТУ №39 від 13.06.2018р., наданих КП «Одесміськсвітло»;

·        ТУ №10660 від 13.06.2018р., наданих ОФ АТ «Укртелеком».

 

Відповідність проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженера проекту - Жинчіна А.В., кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

Коротка характеристика об’єкту

Проектуєма ділянка узвіз Деволанівський знаходиться в Приморському районі м. Одеси. Згідно додатку Ж.1 ДБН Б.2.2-12:2019 об'єкт належить до магістральної вулиці районного значення.

Капітальний ремонт елементів благоустрою виконується в межах існуючої полоси відводу (червоних ліній), з доведенням існуючих (7,0 - 8,5 м) геометричних параметрів проїзної частини до необхідних (7,5 м) згідно ДБН  Б.2.2-12:2019 та ДБН В.2.3-5-2018, заміни конструкції пішохідних тротуарів, заміни зовнішнього освітлення, частковій заміні електричних мереж та мереж зв’язку, відновленню водовідвідних колодязів та оглядових колодязів зовнішніх інженерних мереж, захисту існуючого водопроводу, обладнанням для безпеки дорожнього руху.

Район будівництва характеризується наступними природно-кліматичними умовами:

У відповідності зі схемою кліматичного районування територія м. Одеси знаходиться в межах помірного кліматичного поясу. Клімат району розташування об'єкта помірно континентальний, з жарким сухим літом і м'якою малосніжною зимою. Середня температура січня -2 0С; липня 23 0С. Середньорічна температура коливається від 10,2 0С до 13,8 0С. Загальна сума опадів 340-470 мм на рік, в основному, випадає влітку (в більшості випадків у вигляді злив).

Нормативна глибина сезонного промерзання становить 38,6 см.

Відповідно до рис.1 розд. 4 ДСТУ-Н Б В.11-27: 2010 [7] територія відноситься до ІІ-му (південно-східному) кліматичному району. У відповідності зі схемою дорожньо-кліматичного районування об'єкт відноситься до 15 району IV-ї зони (IVр.15).

Нормативна сейсмічність м. Одеси становить по картах ЗСР-2004 [4]:

А) 7 балів;

В) 7 балів;

С) 8 балів

Фізико-механічні властивості ґрунтів

За результатами вишукувань виділено 1 шар (техногенні ґрунти) та 5 інженерно-геологічних елементів:

Шар-1(tH). Насипний шар: перевал суглинку, піску, уламків вапняку та будівельного сміття. В межах проїжджої частини вулиць –зверху асфальт та бруківка. Потужність 0,9÷2,5 м.

ІГЕ-2 (dPIII-Н). Суглинок делювіальний, коричневий та жовто-бурий, важкий, твердий та напівтвердий. Розкритий свердловинами № 1 та 2. Потужність до 0,9 м.

ІГЕ-3 (N1p). Вапняк черепашково-детритовий, жовтий, дуже низької міцності. Розкритий свердловинами №3…10. Покрівля нерівна, розмита. Розкрита потужність 0÷8,9 м.

Зважаючи на абсолютні відмітки покрівлі (+25,6 м) та підошви (+10,3 ÷ +10,6 м) загальна потужність вапняку в місцях відсутності розмиву покрівлі складає близько 15 м.

ІГЕ-4 (N1m). Глина сіро-зелена та жовтувато-сіра, легка, тверда та напівтверда. Розкрито свердловинами №№ 1…6. Глини ІГЕ-4 є підстильними длягрунтів ІГЕ-2 та ІГЕ-3. Розкрита потужність до 7,3 м.

ІГЕ-5 (N1m). Суглинок сіро-зелений, важкий, з прошарками піску (1-3 см), тугопластичний. Розкритий свердловиною №2 всередині ґрунтів ІГЕ-4. Потужність 1,1 м.

ІГЕ-6 (N1m). Супісоксірий, важкий, пластичний. Розкритий свердловиною №1 всередині ґрунтів ІГЕ-4. Потужність 1,0 м.

Гідрологічні умови

Підземні води розкриті у відкладах меотичного ярусу свердловиною №1 в супісках ІГЕ-6 на глибині 7,7 м та свердловиною №2 в суглинках ІГЕ-5 на глибині 6,4 м. Водоносні горизонти є локальними та мають напірний характер. Абсолютні відмітки сталого рівня на час проведення вишукувань склали: +4,18 м (св. №1); +7,42 м (св. №2).

Проектні рішення

У плані проектуєма ділянка траси має чотири кути повороту. Через малу величину кута №3,4 крива в плані не влаштовується. Кути №1,2 влаштовуються на ділянці переходу ширини поїзної частини. Радіус кривої №1 складає 1200 м., та кривої №2 – 100 м.

Початок проектуємої ділянки дороги прийнятий на осі узвозу Деволанівському з примиканням вул. Єврейською. Кінець проектуємої ділянки дороги прийнятий на осі узвозу Деволанівському з примиканням узвозу Карантинному.

Довжина проектуємої ділянки становить 760,59 м.

Поперечний профіль

Ширина проїзної частини узвозу Деволанівського складала 7,00–8,50 м. Проектом передбачено посилення колектору загальною шириною проїзної частини вулиці 7,50 м. Всі елементи поперечного профілю вулиці виконуються в межах червоних ліній.

Поперечний профіль вулиці прийнятий бортовим з висотою бортового каменю над проїзною частиною 0,15 м. Кількість смуг руху - 2, ширина смуги руху - 3,25 м, укріплена смуга – 0,5 м. Передбачено улаштування тротуарів з обох сторін вулиці шириною 1,10-5,20 м. Ширина вулиці з урахуванням тротуарів складає 12,1-15,2 м.

Розрахункова швидкість у проекті прийнята 60 км/год. згідно
ДБН В.2.3-5:2018 Поперечний профіль з'їздів - бортовий. Висота бортового каменю в місцях з'єднання тротуарів та проїзної частини на пішохідних переходах повинна бути 0 см (заходи щодо доступності маломобільних груп населення).

Додатково зниження висоти бортового каменю влаштовується в місцях пішохідних переходів та в'їздів у двори.

Дорожній одяг

Існуючий дорожній одяг вулиці знаходиться в незадовільному стані. В результаті тривалої експлуатації та впливу природно-кліматичних факторів покриття проїзної частини вулиці частково зруйновано, є ями і вибоїни, тому підлягає розбиранню.

Даним проектом влаштування покриття проїзної частини не передбачається, а виконується лише покриття тротуарів та роботи з посилення колектору.

Посилення існуючого колектору:

Залізобетонна плита С16/20 W6                    -0,20

Щебенево-піщана суміш С7                          -0,25

Пісок (hсер.)                                                    - 0,15

Тротуар:

Піщаний асфальтобетон                                 - 0,04

Щебенево-піщана суміш С-7                         - 0,12

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення

Висота бортового каменю в місцях з'єднання тротуарів та проїзної частини на пішохідних переходах повинна бути 0 см (заходи щодо доступності маломобільних груп населення).

Додатково зниження висоти бортового каменю влаштовується в місцях пішохідних переходів та в'їздів у двори.

Організація дорожнього руху

Проектом передбачено для забезпечення регулювання та безпеки руху влаштування дорожніх знаків в кількості - 31шт. на металевих стійках -17шт.

Після проведення робіт по посиленню колектора встановлюються нові дорожні знакі згідно ДСТУ 4100:2021.

Розділ «Безпека дорожнього руху» розроблено відповідно з ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту».

Згідно до закону України «Про дорожній рух» безпечного руху транспорту проектом передбачені такі проектні рішення:

1.  Радіуси вертикальних кривих прийняті відповідно до вимог табл. 5.7 ДБН В.2.3-4:2018 Зміна №1.

2.  Установка дорожніх знаків відповідно до ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні».

Електротехнічні рішення

В результаті проведеного огляду мереж зовнішнього освітлення узвозу Деволанівського в м. Одесі, виявлено, що загальний знос мереж зовнішнього освітлення становить 100% и підлягає заміні. Розділ проекту розроблений на підставі завдання на проектування згідно технічних умов «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО»

Відповідно до ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення» нормативна середня горизонтальна освітленість дорожнього покриття узвозу Деволанівського прийнята 20лк.

Зовнішнє освітлення виконується на опорах типу «203W283» висотою 5м з прокладанням кабелю в траншеї в трубі. Споживачами електроенергії є: світильники з натрієвими лампами потужністю 150Вт. Джерелами живлення для ліній зовнішнього освітлення є існуючий ПВ-20 і ПВ-66. У проекті передбачається заміна існуючих ПВ-20 і ПВ-66.

Для підключення світлодіодних прожекторів освітлення мостів використовуються щити освітлення, в яких встановлюється захисна автоматика, далі підключаються світлодіодні прожектори NEOS LED2 48LEDs потужністю 53Вт.

Опора комплектується світильником, лампою, внутрішньою проводкою, захисним автоматом, підп'ятником і заставної деталлю. На кожній опорі передбачена ревізія з закривається замком.

Рішення щодо водопостачання та каналізації

Початок проектуємої ділянки дороги прийнятий на осі узвозу Деволанівському з примиканням вул. Єврейською.

Кінець проектуємої ділянки дороги прийнятий на осі узвозу Деволанівському з примиканням узвозу Карантинному.

Капітальний ремонт елементів благоустрою виконується в межах існуючої полоси відводу (червоних ліній) і включає заміни конструкції пішохідних тротуарів, заміни зовнішнього освітлення, частковій заміні електричних мереж та мереж зв’язку, відновленню водовідвідних колодязів та оглядових колодязів зовнішніх інженерних мереж, захисту існуючого водопроводу, обладнанням для безпеки дорожнього руху.

Даним проектом передбачено влаштування коверів  фірми Наwlе вздовж дорозі в кількості 24 шт., а також  прокладання футлярів при перетині існуючих мереж з водопроводом.

Передбачене прочищення з промивкою ділянки існуючого з/б колектору Ø1500мм довжиною 98,95м.

Відведення води з дорожнього покриття досягається улаштуванням поздовжніх і поперечних ухилів на поверхні цього покриття. Поперечний профіль проїзної частини запроектований двоскатним з ухилом 25‰.

Скид води здійснюється через зливоприймальні решітки до зливового колектору.

Проектом передбачене відновлення зливоприймальних колодязів, та встановлення двох поперечних залізобетонних водозбірних лотків с решітками для збору води та скиданню в зливовий колектор.

При влаштуванні дорожнього покриття горловини колодязів і люки, що розташовані вдовж дорожнього полотна, підлягають заміні.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки в будівництві і експлуатації проектованого об’єкту забезпечується прийняттям проектних рішень в суворій відповідності з ПУЕ, «Правилами безпечної експлуатації електроустановок» (ПБЕЕ), вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Санітарно-епідеміологічні заходи

Проектом передбачається капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Єврейської та Приморської (узвіз Деволанівський).

При проведенні реконструкції передбачено використання будівельно-оздоблювальних матеріалів, які сертифіковані на території України та мають висновок Санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони Здоров'я України.

На період проведення будівельних робіт врахувати вимоги щодо забезпечення робітників санітарно-побутовими приміщеннями; установити заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу, згідно ст.24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Складування виробів, будівельних матеріалів передбачено в спеціально відведених місцях. Відходи, які утворюються на будівельному майданчику, складуються у сміттєві контейнери і регулярно вивозяться по мірі накопичення на полігони ТПВ за окремим договором.

Рішення щодо опалення та вентиляції

Згідно завдання на проектування розділ не розроблявся, експертизі не підлягав.

Заходи щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки

В даному проекті розділ «Систем протипожежного захисту» (СПЗ) та інженерно-технічних заходів цивільного захисту (ІТЗ ЦЗ) не розроблявся, нормативами не передбачається та його експертиза не проводилась.

При проведенні будівельних робіт передбачені протипожежні заходи згідно вимогам НАПБ А.01.001-2014.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

У процесі капітального ремонту елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Єврейської та Приморської (узвіз Деволанівський), прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище - відсутній.

Зміни в технологічному обладнанні та умов здійснення технологічних процесів, в ході яких здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при експлуатації відремонтованого об'єкта проектом не передбачені.

Акустичний вплив - допустимий.

Прийняті проектом проектні рішення зі зменшення акустичного впливу на оточуюче середовище оцінені як достатні.

Водне середовище - вплив в межах нормативних вимог. Проектом передбачені заходи, що запобігатимуть забрудненню ґрунтових вод, застою та накопиченню дренажних та зливових вод. Геологічне середовище, ґрунт – вплив відсутній.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Процес проведення робіт не передбачає знесення зелених насаджень, які ростуть в безпосередній близькості до об'єкту.

Реалізація проекту не здійснить негативний вплив на рослинний і тваринний світ.

Соціальне середовище: Негативний вплив здійснюватиметься в період виконання робіт буде носити локальний і короткостроковий характер. Вплив на соціальне середовище.

Техногенне середовище: Вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Відходи: Зміни в технологічному обладнанні та умов здійснення технологічних процесів, в ході яких здійснюються утворення відходів під час експлуатації об'єкта після ремонту проектом не передбачені.

Безпека експлуатації

Для безпечної експлуатації об’єкта пішоходами проектом передбачено влаштування тротуару з повздовжніми ухилами не перевищуючими 36‰ та поперечними 25 ‰. Покриття тротуарів передбачено з пісчаного асфальтобетону. Для переходу через проїзну частину проектом передбачено пішохідні переходи позначені дорожньою розміткою та знаками, для пішоходів з слабим зором також додатково влаштовується в місцях переходів тактильна плитка. В місцях сполучення проїзної частини та тротуарів, висота бортового каменя повинна складати 0 см для зручного переходу пішоходів та маломобільних груп населення.

При експлуатації об’єкту транспортними засобами безпека забезпечується дорожніми знаками згідно ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні». Безпечність експлуатації транспортних засобів і безпека пішоходів в вечірній час доби забезпечується зовнішнім освітленням. Середня горизонтальна освітленість проїзної частини згідно проекту складає 6 лк, що відповідає  т. 17 ДСТУ 3587-97 (перехрестя та місця концентрації ДТП) ДБН В.2.5-28-2018. «Природне і штучне освітлення».

Для запобігання перешкод, які відносяться до першої групи ризиків, відповідно до ДБН В.1.2-9-2021 проектом передбачено влаштування шорсткого покриття проїзної частини, для зручності експлуатації та запобігання падіння і тілесних пошкоджень пішоходів тротуар запроектований з  поздовжніми ухилами, які не перевищують 36‰. Для забезпечення зручності  маломобільних груп населення проектом передбачено:

-       пониження бортового каменю в місцях сполучення проїзної частини та тротуарів, тротуарів та в'їздів у двори. Висота бортового каменю складає-0см

-       в місцях сполучення проїзної частини з тротуарами і передбачено укладання тактильної плитки.

Для запобігання перешкод, які відносяться до другої групи ризиків для унеможливлення наявності напруги на доступних частинах систем через дотик (прямий контакт людей, або транспортних засобів) опорах освітлення передбачена ізоляція і заземлення.

Відповідно до ДБН В.1.2-9-2021 п. 4.1.3, щоб запобігти перешкод проектом передбачено встановлення дорожніх знаків відповідно до ДСТУ 4100-2021 «Знаки дорожні», запроектовано зовнішнє освітлення.

Кошторисна частина проектної документації

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 11.10.2022р. склала 64010,213 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 51355,315 тис. грн., інші витрати – 12654,898 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва.

 Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 24.10.2022р. складає – 63910,759 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 51355,314 тис. грн., інші витрати – 12555,445 тис. грн.

Примітка: * ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

 


Розділи