Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Жовківська територіальна громада (UA46060130000059055) , примикає до автодороги М09 на відрізку км 150+460 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Фізична особа | Персональні дані |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Мотика Ярина Володимирівна (АА 001504) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Романишин Андрій Романович (АЕ 006253, АР 014766) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Нове будівництво станції технічного обслуговування в комбінації з офісними приміщеннями на території Жовківської ТГ Львівського району, Львівської області» розроблений ФОП Коцур Р.В. (код ЄДРПОУ: 3246305399), ГАП – Коцур Роман Васильович (кваліфікаційний сертифікат серія АА № 004886 від 28.10.2021 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації від 22.10.2021 № 4235), на замовлення Притули А.М. на підставі:
- містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва від 30.09.2021 № 7, затверджені наказом Відділу містобудування та архітектури Жовківської міської ради від 30.09.2021 № 7 (реєстраційний номер ЄДЕССБ: MU01:4104-2765-6483-7799);
- завдання на проектування, затверджене замовником.
Ділянка знаходиться у приватній власності, розміщена у північно-східній частині від міста Жовква Львівської області. Площа ділянки - 0,2500 га. (кадастровий номер - 4622788800:09:000:0350). Цільове призначення земельної ділянки: 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі для технічного обслуговування та ремонту автомобілів.
Проектом передбачено нове будівництво станції технічного обслуговування в комбінації̈ з офісними приміщеннями.
Ділянка межує:
- з півночного сходу – автодороги Тернопіль – Львів – Рава-Руська;
- з північного заходу – землі громадської забудови;
- з південного сходу – землі для будівництва та обслуговування будівель та споруд придорожнього сервісу та торгового комплексу.
При розробці схеми генерального плану враховано наступні планувальні обмеження:
- існуючі червоні лінії вулиць;
- охоронні зони інженерних мереж;
Опис архітектурних рішень
Будівля складається, з двох об’ємів – корпус з офісними приміщеннями і корпус з ремонтними майстернями.
В корпусі з офісними приміщеннями запроектовані три входи. Головний̆ вхід шириною 2000 мм, службовий̆ вхід шириною 1000 мм, та вхід в санвузол для відвідувачів, шириною 1000 мм. Усі входи виходять на площадку, до якої̈ примикає пандус.
В корпусі з майстернями, запроектовані чотири гаражні ворота (три шириною 3000 мм і одні шириною 4000 мм) і двоє дверей̆ (шириною 1000 мм і 900 мм).
Станція технічного обслуговування надаватиме послуги по ремонту та діагностуванню автомобілів.
Працюючих в одну зміну – 25 осіб, з них 17 працівники, що безпосередньо займаються ремонтом автомобілів та 8 офісних працівників.
Кількість постів для обслуговування автомобілів – 4. Прогнозована кількість автомобілів, що будуть обслуговуватись протягом року – 996.
Перед входом в головний корпус розташований̆ пандус, з ухилом 8 %. Пандус оснащений̆ подвійними перилами. Мощення пандуса виконується з матеріалу, що не допускає ковзання під час замокання. Біля вхідних дверей̆ на висоті 90 см. від тротуару пандусу запроектовано кнопку дзвінка для виклику персоналу з відповідним написом. Перед зовнішніми сходами, та після них, передбачена тактильна смуга з конусоподібними елементами, на відстані 60 см до першої ступені, для людей̆ з вадами зору.
На сходовій̆ клітці між поверхами, передбачено встановити сходовий̆ гусеничний̆ підйомник «JOLLY STANDARD», що дозволить підніматися МГН до офісних приміщень на другому поверсі.
Опис конструктивних рішень
Умови розташування ділянки по категорії складності інженерно-геологічних умов згідно ДБН А.2.1-1-2008 (додаток Ж) відноситься до II (середньої складності).
У відповідності до ДБН В.1.1-12:2014 інтенсивність сейсмічних дій у балах шкали MSK-64 для району будівництва прийнято на основі списку населених пунктів України для м. Львів карта ЗСР-2004-А-В-6; С-7 балів.
Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями згідно ДБН В.1.1- 12:2014: ґрунти ІГЕ -1- IV категорія; ґрунти ІГЕ -2-3 – II категорія; Нормативна сейсмічність майданчика становить 6 балів.
Підняття ґрунтових вод (верховодки) можливе внаслідок зміни гідрологічного режиму території внаслідок господарської діяльності та у перезволожені періоди року.
Конструктивна схема – жорстка з несучими поздовжніми стінами.
Жорсткість забезпечується поперечними стінами і залізобетонним монолітним перекриттям, монолітними армопоясами та поперечними дерев’яними конструкціями даху.
Фундаменти - стрічкові із монолітного бетону марки М200.
Стіни – шлакоблок, утеплені пінопластом.
Покрівля – металопрофіль, по дерев’яній обрешітці.
Підлога – залізобетон.
Експертиза проведена за напрямами передбаченими п.п. 8.2.1 та 8.3 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво». При цьому у відповідності до зазначеного стандарту до проведення експертизи проектної документації не залучались експерти щодо кошторисної частини проектної документації, експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт споруджується без залучення державних коштів.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.