Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5449-4161-9216-5201
Версія документу
№4
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕК-4631/01-22 від 18.04.2022
Орган, що видав
Одеська філія ДП "НДІпроектреконструкція" (03329083) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Коригування. Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а»
Код проектної документації
PD01:7354-1532-0019-1464 №ВКБ-П/2021/221 від 2021-08-01 (видав ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСОДЕСА") / Наявні експертизи: EX01:5449-4161-9216-5201, EX01:5449-4161-9216-5201, EX01:5449-4161-9216-5201, EX01:5449-4161-9216-5201
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.12.2021 33140.606 30143.049 1398.445 1599.112 24658.152 23993.483 1.688 662.981

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.04.2022 32773.05111 30661.36658 407.65304 1704.03149 24658.15274 23993.4829 1.68842 662.98142

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), інший Фонтанська дорога , б. 118-а не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" (03328497)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГОНЧАРЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА (АЕ 004172)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ЦИБУЛЬСЬКА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006570, АЕ 000744)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7354-1532-0019-1464
Орган, що видав
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСОДЕСА" (22470947)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Контактна мережа. Трамвайна колія траса №5. Тягова підстанція (Коригування будівельних рішень. Електротехнічні рішення). Кабельні лінії 10кВ, +600В, 0,4кВ. Кошториси.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.2 Трамвайні колії
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
01.08.2021
Номер проектної документації
ВКБ-П/2021/221
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

ДО ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ

№ ЕК-4631/01-22 від « 18 » квітня 2022 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

по РОБОЧОМУ ПРОЄКТУ:

«Коригування. Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а»

Робочий проект «Коригування. Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» розроблений ВКФ у вигляді ТОВ «Електротрансодеса», головний інженер проекту – Борецька Лідія Григорівна (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 013646 від 07.12.2017 р.).

Проект виконано на замовлення КП «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС» на підставі:

  • завдання на проектування (коригування), затверджене замовником;

  • розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва;

  • копія рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради №290 від 27.06.2018р. про призначення КП «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС» замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з реконструкції трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а;

  • копія листа №09/11-1317 від 20.08.2019р., щодо надання технічних умов для проектування модернізації ТП-29 в частині робочого проекту «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а», видане КП «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС»;

  • плану траси лінії трамвая на топогеодезичній основі в масштабі 1: 500;

  • копії листа КП «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС» від 10.09.2021р. № 09/11-1271 щодо внесення змін до ПКД та їх узгодження в розділі «Тягова підстанція Т-29»;

  • копії листа ТОВ «Колійник К» від 07.09.2021 № 01/07.09.21.1*-1 щодо узгодження робіт по сучасним технологіям;

  • копії експертного звіту № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданого Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».


Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженеру проекту - Борецька Лідія Григорівна (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 013646 від 07.12.2017 р.).

Замовником, спільно з проектувальником, визначено середній клас наслідків (відповідальності) об'єкта - (СС2).

Фінансування об'єкта передбачено за рахунок коштів ОБСЛУГОВУЮЧОГО КООПЕРАТИВУ «ЖИТЛОВО-БУДІВЕЛЬНИЙ КООПЕРАТИВ «МОРСЬКИЙ 1», відповідно до п.2 рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради № 290 від 27.06.2019 року.

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Коригуванням даного проєкту передбачені наступні зміни:

  1. Контактна мережа («КМ»)

В зв’язку зі змінами в генеральному плані житлового комплексу (надано Замовником та пов’язано з розробкою котлованів підземного паркінгу, інших підземних та надземних споруд), що вплинули на можливість встановлення фундаментів опор за виконаним проектом, в розділ «КМ» проекту внесено коригування в розміщення та конфігурацію підтримуючих елементів контактної мережі трамвайної лінії.

  1. Тягова підстанція («ЕП»)

В результаті обстеження існуючого (застарілого) обладнання ТП-29 з боку експлуатуючої організації (КП «Одесміськелектотранс») та інвестора встановлена необхідність виконання ремонтних робіт та заміни обладнання, що демонтується, за наданим узгодженим переліком.

Коригування робочого проекту виконано з урахуванням представлених специфікацій.

  1. Реконструкція електричних мереж («ЕП-1», «ЕП-2»)

В зв’язку з вищеозначеними змінами в генеральному плані житлового комплексу, внесено зміни в розміщення трас та способи прокладки кабелів. 0,4кВ, 600В:

  • Кабелі 10кВ в результаті коригування отримали вставку довжиною  150м при проходженні в стислих умовах вздовж трамвайної колії. Надано захисні труби та протяжні камери через ˂ 50м.

  • Кабельна лінія 0,4кВ в зв’язку з стислими умовами на протязі 150м прокладена повітрям, за узгодженням з Замовником. 

  • За узгодженням з Замовником точку підключення фідера +600В «Золотий берег» відкориговане в межах до 100м (для покращення надійності роботи системи захисту).

В зв’язку зі змінами в трасуванні кабелів +600В, викликаних змінами в генплані, додані сполучні муфти.

  1. Трамвайні колії («ТР»)

Ділянка трамвайної колії №5 (в районі ТП-29) була перепроектована на нормованій відстані від підстанції (після розбивки та винесення плану будівлі в натуру).

Загальна довжина трамвайної колії №5 складає 62,21м.

  1. Загально-будівельні роботи

Коригування у підрахунках земляних робіт з будівництва ТП-29.

  1. Вогнезахисне оброблення металоконструкцій вогнезахисною фарбою. (Розділ проекту розроблений на замовлення КП «Одесміськелектротранс» на підставі листа №09/11-1271 від 10.09.21р.)

  2. За узгодженням з Замовником з робочого проекту виключено об’єкти «Кінцева станція» та «Зупиночний комплекс».

Коротка характеристика об'єкта

Проектований об'єкт знаходиться в Київському районі м. Одеси. Ділянка трамвайних колій, що потрапляють в майданчик забудови, демонтується. При будівництві багатофункціонального громадсько-житлово-готельного комплексу «Південний» в районі 16 станції Великого Фонтану в майданчик забудови потрапила тягова підстанція і трамвайні лінії маршрутів №18 та №19.

Район будівництва характеризується наступними природно-кліматичними умовами:

  • розрахункова зимова температура зовнішнього повітря – мінус 18ºС;

  • характеристичне значення вітрового навантаження – 460 Па;

  • характеристичне значення снігового навантаження − 880 (Па);

  • глибина промерзання ґрунту - 0,8м;

  • сейсмічність району будівництва − 7 балів.

Проектні рішення

Трамвайні колії

     Коригування трамвайної колії №5.

Існуючі трамвайні колії побудовані за класичною технологією з рейок Р-65 на шпально-щебеневій основі. 

На кривих ділянках колії узвишення головки зовнішньої рейки прийнято:

  • кривої №2 трамвайної колії №5.

Проектом передбачені  2 типи конструкції (траса №5):

І тип – суміщене трамвайне полотно:

  • шпала деревяна / баласт з щебеню фр. 20-40мм – 0,18м;

  • щебень фр. 25-60мм по ДСТУ Б В.2.7-75-98 – 0,20м;

  • крупнозернистий пісок по ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 0,10-0,15м;

  • геотекстиль Typar SF56;

  • ущільнений грунт.

ІІ тип – власне трамвайне полотно (в «нульових» відмітках):

  • щебень фр. 25-60мм по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 0,15м;

  • шпала деревяна / баласт з щебеню фр. 20-40мм – 0,18м;

  • щебень фр. 25-60мм по ДСТУ Б В.2.7-75-98 – 0,20м;

  • крупнозернистий пісок по 

  • ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 0,15м;

  • геотекстиль Typar SF56;

  • ущільнений грунт.

Трамвайна колія передбачена з рейок Т-62 на деревяних шпалах з костильним скріпленням. Епюра шпал на прямих та кривих ділянках – 1680шт. на 1км колії.

Поперечний ухил дна котловану 200/00.

Ширина дорожнього корита прийнята 3,20м.

На кривих ділянках колії встановлюються колійні тяги через 1,5м. На прямих ділянках – через 2,5м.

Перед влаштуванням покриття передбачається післяосадочний ремонт побудованих колій, який виконується після проходження по них не менше 100 пар поїздів і електродугове зварювання рейкових стиків ванним способом. 

За проектні позначки на поздовжньому профілі прийняті головки рейкових колій (трамвайні колії I, II, III, IV, V). 

Відстань від осі трамвайних колій, згідно позиції 6  Табл.6.3  ДБН В.2.3-18:2007  п.1,  допускає зменшення за умови застосування шумозахисних заходів.

Контактна мережа

  В зв’язку зі змінами в генеральному плані житлового комплексу, що вплинули на можливість встановлення фундаментів опор за виконаним проектом, в розділ «КМ» проекту внесено коригування в розміщення та конфігурацію підтримуючих елементів контактної мережі трамвайної лінії.

       Загальна протяжність проектованої контактної мережі трамвая - 1,0км в одноколійному обчисленні. Установка опор виконана поза міжколійного простору. Опори - з/б СК виробництва Білоцерківського заводу. 

       Розміщення опор виконано з урахуванням допустимої відстані - до 30м для використаної простої некомпенсованої підвіски та для зовнішнього освітлення. Тип опор обраний за навантаженнями, створюваними контактною мережею. 

      Опори встановлювати в бетонних фундаментах. 

Фундаменти опор - бетонні. Розміри фундаментів прийняті для грунтів геологічні характеристики яких усереднені на ділянках. У разі, якщо під час встановлення опор характеристика грунту не збігається з передбаченою в проекті, то розмір фундаменту визначається розрахунком за фактичними даними. 

      Опори контактної мережі, на яких не встановлюються кронштейни з арматурою вуличного освітлення, повинні бути закриті зверху спеціальними оголовками. 

Тягова підстанція

Архітектурно-будівельні рішення

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Проектована тягова підстанція №29 розташована в окремій одноповерховій будівлі прямокутної форми розміром в осях 9,5х12,7м, висотою до низу плити покриття 5,2м.

Будівля тягової підстанції № 29 - з несучими стінами з пінобетону YTONG товщиною 400мм із залізобетонними сердечниками, пов'язаними поверху антисейсмічним монолітним залізобетонним поясом.

Фундаменти-запроектовані у вигляді монолітних залізобетонних стрічок по суцільній монолітній залізобетонній плиті товщиною 300мм.

Покриття – монолітна залізобетонна плита товщиною 80мм по металевих балках. Покрівля запроектована рулонна з 3-х шарів гідроізолу на бітумній мастиці (водоізоляційний килим).

Водовідведення з покрівлі – зовнішнє організоване – водостічна система.

Підлога - бетонна та плитка керамічна.

Двері-зовнішні і внутрішні - металеві індивідуального виготовлення.

Двері в санвузлі-металопластикові індивідуального виготовлення.

Жалюзі-металеві із захисною сіткою.

Зовнішня обробка – штукатурка по кладці і по сітці поверх утеплювача.

Канали під обладнання – з бетону класу В15 з обрамленням.

Зовнішні сходи – металеві.

Вимощення навколо будівлі - асфальтобетонне шириною 2,0м.

Електротехнічні рішення

Робочий проект: «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного

кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» розроблено на підставі завдання на проектування  та технічних умов КП «Одесміськелектротранс».

При будівництві суспільно-житлово-готельного комплексу в районі 16 станції Великого Фонтану, в майданчик забудови потрапила тягова підстанція і трамвайні лінії маршрутів №18 та №19.

Проектом «Коригування. Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118а» передбачені зміни, за якими виконано коригування робочого проекту:

  • Контактна мережа

В зв’язку зі змінами в генеральному плані житлового комплексу (надано Замовником та пов’язано з розробкою котлованів підземного паркінгу, інших підземних та надземних споруд), що вплинули на можливість встановлення фундаментів опор за виконаним проектом, в розділ «КМ» проекту внесено коригування в розміщення та конфігурацію підтримуючих елементів контактної мережі трамвайної лінії.

  • Тягова підстанція 

В результаті обстеження існуючого (застарілого) обладнання ТП-29 з боку експлуатуючої організації (КП «Одесміськелектотранс») та інвестора встановлена необхідність виконання ремонтних робіт та заміни обладнання, що демонтується, за наданим узгодженим переліком.

Коригування робочого проекту виконано з урахуванням представлених специфікацій. Надано листа  КП «Одесміськелектотранс» від 01.03.2022 р , №017/43-283/7 щодо проведення технічного огляду існуючого устаткування, та застосування його при наявності Актів технічного стану, які підтверджують можливість його подальшої експлуатації.

  • Реконструкція електричних мереж («ЕП-1», «ЕП-2»)

В зв’язку з вищеозначеними змінами в генеральному плані житлового комплексу, внесено зміни в розміщення трас та способи прокладки кабелів 0,4кВ, 6 (10) кВ:

  • Кабелі 10кВ в результаті коригування отримали вставку довжиною  150м при проходженні в стислих умовах вздовж трамвайної колії;

  • Кабельна лінія 0,4кВ в зв’язку з стислими умовами на протязі 150м прокладена повітрям, за узгодженням з Замовником;

  • За узгодженням з Замовником точку підключення фідера  6(10) кВ «Золотий берег» відкориговане в межах до 100м (для покращення надійності роботи системи захисту).

В зв’язку зі змінами в трасуванні кабелів 6 (10) кВ, викликаних змінами в генплані, додані сполучні муфти.

  • Трамвайні колії («ТР»)

Ділянка трамвайної колії №5 (в районі ТП-29) була перепроектована на нормованій відстані від підстанції (після розбивки та винесення плану будівлі в натуру).

Загальна довжина трамвайної колії №5 складає 62,21м.

Згідно змін в «Завданні на проектування» робочого проекту виключено об’єкти «Кінцева станція» та «Зупиночний комплекс».

Проект реконструкції контактної мережі розворітних кілець трамвая на 16ст. В.Фонтану передбачає повну її замінуна існуючих ділянках та будівництво нових ділянок довжиною 237м. Загальна протяжність проектованої контактної мережі трамвая - 1,0км в одноколійному обчисленні. Установка опор передбачена  поза міжколійного простору. 

Розміщення опор з/б СК виконано з урахуванням допустимої відстані - до 30м для використаної простої некомпенсованої підвіски та для зовнішнього освітлення. Тип опор обраний за навантаженнями, створюваними контактною мережею. 

Для забезпечення рівномірного зносу робочої вставки струмоприймача трамвая, контактні проводи розташовуються на прямих ділянках в плані зигзагом з виносом точки фіксації дроту на 0,25 м в кожну сторону від осі колії, з фіксацією через 1 поперечину. Згідно технічних умов, вузли та арматура контактної мережі застосовуються: виробництва Київського підприємства "Контакт-90". Переріз контактного проводу - розміщення секційних ізоляторів і місць підключення фідерів живлення контактної мережі обрані за погодженням з КП "Одесміськелектротранс". 

Висота закріплення тросових поперечок на опорах вказана від рівня головки рейки або дорожнього покриття. Різниця в рівнях закладення опори в ґрунт і головки рейки передбачено  врахувати при монтажі. 

Висоти закріплення кронштейнів на опорах і висоти підвішування поперечок і відтяжок вказані на кресленнях.

При перетині трамвайних проводів з тросовими поперечинами на висоті менше 0,7 м від контактного проводу передбачено монтувати відповідну підвісну арматуру, яка виключає підтяжку проводів до поперечок. 

Всі струмопровідні елементи контактної мережі повинні мати два ступені ізоляції по відношенню до заземлених конструкцій. 

Закріплення контактного проводу в точках зламу на кривих ділянках малого радіусу виконувати без застосування байдратів.  Опори встановлювати в бетонних фундаментах. 

Фундаменти опор - бетонні. Розміри фундаментів, зазначені в таблиці, прийняті для ґрунтів геологічні характеристики яких усереднені на ділянках. Опори контактної мережі, на яких не встановлюються кронштейни з арматурою вуличного освітлення, передбачено  закриті зверху спеціальними оголовками. 

Розроблено креслення  щодо приєднання жил мінусового кабелю мережі трамвая до рейок у вузлі підключення  в додатку до КМ.

Електротехнічна частина проекту тягової підстанції КП "ОМЕТ"  ТПП №29 розроблена на підставі завдання на проектування, вихідних даних, виданих КП "Одесміськелектротранс", даних геологічних вишукувань, виданих Замовником, а також відповідно до діючих ПУЕ та інших нормативних документів.

Розробка проекту виконана у зв'язку із забудовою території, на якій розміщена існуюча тягова підстанція №29. 

Схеми електричні принципові та інші матеріали по всьому ряду електрообладнання, застосованого на існуючій (та запроектованій) ТПП, представлені КП «Одесміськелектротранс».

Живлення ТПП № 29 зберігається існуючим:

- ввід № 1 від ПС " Аркадійська"; 

- ввід №2 від Т-32; 

- міський ввід 0,4 кВ.

Приєднана потужність споживачів ТПП – 1417кВА. 

Максимальна величина потужності, споживана електроустановками ТПП - 732кВт. 

Проектом передбачено  виконати: 

- демонтаж з необхідним збереженням потенціалу функціонування всього існуючого електрообладнання ТПП (див. Відомість демонтажних робіт ЕС-1.3); 

- монтаж існуючого електрообладнання (див. відомість монтажних робіт лист ЕС-1.3); 

- прокладку, підключення всіх нових кабельних ліній живлення, управління, сигналізації; 

- встановлення внутрішніх і зовнішніх контурів заземлення; 

- установку щитка освітлення ЩО, шафи управління вентиляцією ШУВ.

Будівля тягової підстанції знаходиться в зоні висотної забудови, тому в проекті спеціальних заходів з блискавкозахисту будівлі не передбачається. 

До магістралі заземлення змінного струму передбачено приєднати корпуси силових трансформаторів, каркаси камер РУ-10кВ, каркаси камер (-)600В, шаф власних потреб, оболонки зовнішніх кабелів постійного та змінного струму. До магістралі заземлення постійного струму приєднують  каркаси камер (+) 600В, шафи перетворювальних агрегатів, броню, оболонку кабелів постійного струму всередині підстанції.  

Згідно з виконаним розрахунком опір зовнішнього контуру заземлення підстанції не повинно перевищувати 3,52 Ом, ЗП складається з 16-ти електродів (ст. ст. 20мм, L=5м), з'єднаних сталевою смугою 40х4, прокладеної на глибині 0,7 м від спланованої позначки землі.

Проект заміни кабельних ліній 10кВ і 600В, а також прокладання нових кабельних ліній виконаний на підставі завдання на проектування, технічних умов КП "Одесміськелектротранс", листів КП "Одесміськелектротранс" №029/106-186 від 21.04.2016 р. і №029/106-246 від 31.05.2016р., генплану перенесення тягової підстанції ТП-29 і відповідно до чинних ПУЕ та інших нормативних матеріалів.

На викопіюванні з генплану міста Одеса  було нанесено будівельний майданчик ЖКС «Морський» та траси кабельних ліній 10 кВ і 600, які підлягають заміні, зібрані та уточнені відомості про споруди, які перетинаються, підготовлені вишукувальні матеріали та  узгоджені траси із зацікавленими організаціями та з власниками цих споруд відповідно до вимог ДБН.А.2.2-3-2014.

Відповідно до листів КП «Одесміськелектротранс» проектом передбачається заміна і перепідключення існуючих кабельних ліній, а також прокладка нових КЛ:

- КЛ-10кВ (Ввод 1) на ділянці т.А (на трасі від ПС "Аркадійська" - РП-10кВ проектованої ТПП-29); 

- КЛ-10кВ (Ввод 2) на ділянці т.Б (на трасі ТП-32 - РП-10кВ проектованої ТПП-29); 

- фідер Ф-1 "Амундсена" "+" 600В - від РУ-600В проектованої ТПП-29 до опори КС №1 (проект.); 

- фідер Ф-1 "Амундсена" "-"600В - від РУОШ-Л проектованої ТПП-29 до опори КС №4 (проект.); 

- фідер Ф-2 "Золотий берег" "+" 600В від РП-600В проектованої ТПП-29 до оп. КС № 415 (проект.);

- фідер Ф-2 "Золотий берег" "-" 600В від РУОШ-Л проектованої ТПП-29 до оп. КС № 416 (проект.).

Відповідно до листа КП" Одесміськелектротранс" кабельні лінії 10кВ виконуються на всіх ділянках броньованим кабелем марки АСБ-10 (3х150),  кабельні лінії 600В виконуються кабелем марки АСБ-1-2к(1х800). Перерізи кабелів обрані і узгоджені з КП " Одесміськелектротранс" 

Для підключення навантажень контактної мережі живлячі кабелі передбачено прокласти по опорах КМ в а/ц захисних трубах.

КЛ-10кВ на ділянках т.А - т.1 виконують по існуючій трасі, на ділянках т.1 – т.Б1 та від т.1 до РУ-10кВ проектованої підстанції кабелі прокладають по проектованій трасі. На ділянці т.1 – проектована ТПП-29 при прокладанні в траншеї за наявністю  стислих умов – кабелі захищають трубою КАПОФЛЕКС.

При перетині КЛ з трамвайними коліями, підземними комунікаціями кабелі прокладають  в захисній поліетиленовій трубі. На всіх ділянках кабелі покривають захисною стрічкою.

Всі земляні роботи передбачено виконувати в присутності представників зацікавлених організацій відповідно до їх узгоджень.

Захист персоналу від впливу небезпечних виробничих факторів, що призводять до раптового різкого погіршення здоров'я, травми, опіку, покладено на технічні системи забезпечення охорони праці. Запобігання електротравматизму, падінь, пошкоджень частин тіла працюючих повинно виконуватися в результаті застосування спеціальних захисних пристроїв і пристосувань, вивчення безпечних прийомів і методів роботи, безпечної організації робочого місця. Для забезпечення безпеки людей від ураження електричним струмом передбачено створення заземлюючих пристроїв, контактна мережа має подвійну ступінь ізоляції. Найважливішими завданнями є також розробка правил і норм, контроль за їх виконанням, організація навчання персоналу безпечної роботи.

Рішення щодо опалення та вентиляції

Опалення приміщень тягової підстанції електричне, за допомогою електроконвекторів типу ЕВНА Термія. Електроконвектори обладнані термостатами для точної підтримки температури в приміщенні, мають клавіши регулювання за ступенями потужності, мають захист від перегріву з автоматичним перезапуском. Опалення приміщення РУ включається тільки на період ремонтних робіт при повному відключенні електрообладнання. Опалення санвузла працює постійно весь період опалювального сезону.

Вентиляція приміщень «РУ» припливно-витяжна з механічним спонуканням. Обмін повітря розрахований на асиміляцію теплонадлишків від працюючого обладнання на літній період. У холодний період року припливне повітря підігрівається в електрокалорифері до температури 5ºС. При досягненні температури зовнішнього повітря 5ºС, калорифер відключається. Обмін повітря здійснюється за допомогою жалюзійних решіток, які встановлені в верхній і нижній частинах дверей. Вентиляція приміщень КВ природна, за допомогою дефлектора і жалюзійних решіток в нижній частині стіни. З санвузла витяжка передбачена за допомогою повітропроводу з зонтом.

Для живлення та управління електрообладнанням загально обмінної вентиляції машзала тягової підстанції, проектом передбачено встановлення "Блока управління вентиляційною установкою з електрокалорифером" з автоматикою EKZ фірми "Асіс". Шафу управління вентиляцією машзала ШУВ необхідно відключати при пожежі. Відключення при пожежі виконується за сигналом від пристрою пожежної сигналізації.

Загальна витрата тепла на опалення та вентиляцію тягової підстанції становить - 15,50 кВт (електр.), в тому числі:

- витрата тепла на опалення – 6,00 кВт;

- витрата тепла на вентиляцію – 9,50 кВт

Рішення щодо водопостачання та каналізації

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Відповідно до завдання на проектування коригування даного розділу не передбачено, експертиза не проводилась. Проектні рішення залишаються відповідно до експертного звіту № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р.

Рішення щодо техніки безпеки та охорони праці

Охорона праці і техніки безпеки при ремонті (реставраційному) на об’єкті забезпечуються відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам ПУЕ, ДБН А.3.2-2-2009, НПАОП 40.1-1.01-97 та інших нормативних документів, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів, а також захист людей від ураження електричним струмом. Заходи з техніки безпеки та методи виробництва реставраційних робіт, які плануються та представлені в науково-проектній документації, відповідають нормативно-правовим вимогам з питань охорони праці.

Рішення щодо енергоефективності та енергозбереження

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Відповідно до завдання на проектування коригування даного розділу не передбачено, експертиза не проводилась. Проектні рішення залишаються відповідно до експертного звіту № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р.

Заходи для створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Відповідно до завдання на проектування коригування даного розділу не передбачено, експертиза не проводилась. Проектні рішення залишаються відповідно до експертного звіту № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р.

Пожежна і техногенна безпека

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Відповідно до завдання на проектування та з метою підвищення рівня межі вогнестійкості коригуванням даного розділу  передбачено вогнезахисне оброблення металевих конструкцій тягової підстанції із застосуванням вогнезахисного складу «Defens М» (ТУ У 20.5-34774235-001:2017). Згідно сертифікату відповідності №UA.032.СС.0402-18 від 31 серпня 2018 року вогнезахисний склад дозволяє забезпечити межу вогнестійкості сталевих будівельних конструкцій від R30 до R60. Згідно Регламенту робіт по вогнеобробці, розробленого ТОВ «Капитель ЛКМ» (від 31.08.2018 до 30.08.2022), витрати засобу для отримання покриття товщиною 1 мм залежить від умов і методів нанесення і становить не менше 1,8 кг/м.кв без урахування технологічних втрат. Згідно проведених розрахунків фактична кількість вогнезахисного складу «Defens М» складає 23,5 кг. Будівля тягової підстанції – 29 (ТП -29) - ІІ ступеня вогнестійкості.


Санітарно-епідеміологічні рішення

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов 

експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Відповідно до завдання на проектування коригування даного розділу не передбачено, експертиза не проводилась. Проектні рішення залишаються відповідно до експертного звіту № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р.

На період проведення будівельних робіт врахувати вимоги щодо забезпечення робітників санітарно-побутовими приміщеннями; установити заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу, згідно ст.24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Складування виробів, будівельних матеріалів передбачено в спеціально відведених місцях. Відходи, які утворюються на будівельному майданчику, складуються у сміттєві контейнери і регулярно вивозяться по мірі накопичення на полігони ТПВ за окремим договором.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

Робочий проект «Реконструкція існуючого розворотного трамвайного кільця трамвайних маршрутів №18 та №19 із частковим переміщенням трамвайної колії та ТП-29, розташованих за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 118-а» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р., виданий Одеською філією ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». 

Відповідно до завдання на проектування коригування даного розділу не передбачено, експертиза не проводилась. Проектні рішення залишаються відповідно до експертного звіту № ЕК-2812/02-20 від 18.03.2020р.

Безпека експлуатації

Рішення, які прийняті науково-проектною документацією, враховують вимоги безпечної експлуатації об’єкту за трьома групами ризику згідно ДБН В 1.2-9:2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека експлуатації».

Кошторисна частина проектної документації

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, станом на 14.12.2021р. склала: 33140,606 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 30143,049 тис. грн., вартість обладнання – 1398,445 тис. грн.; інші витрати – 1599,112 тис. грн. 

Із загальної вартості робіт  виконано робіт в сумі – 24658,152 тис. грн., у тому числі:  будівельні роботи – 23993,483 тис. грн.; вартість обладнання 1,688 тис. грн., інші витрати – 662,981 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 18.04.2022р. складає: 32773,05111 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 30661,36658 тис. грн., вартість обладнання - 407,65304 тис. грн.; інші витрати – 1704,03149 тис. грн.

Із загальної вартості робіт виконано робіт в сумі – 24658,15274 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 23993,48290 тис. грн., вартість обладнання - 1,68842 тис. грн.; інші витрати – 662,98142 тис. грн.

Примітка: *ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до . 4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;


В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів Одеської філії ДП “НДІпроектреконструкція» проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.








Розділи