1 редакція від 11.09.2022 2 редакція від 29.09.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4973-0335-5261-0450
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№APS-0002-22/ПРОЕКСП від 03.06.2022
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво зерносховища за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, с. Дем’янів, вул. Львівська, буд.78»
Код проектної документації
PD01:6466-6400-5484-7402 №1906-ДЕМ від 2021-05-31 (видав ТОВ "АКТИВПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4973-0335-5261-0450
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення, Архітектурно-планувальні рішення, З питань енергозбереження, З питань архітектури
Головний експерт проекту
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський район, Галицька територіальна громада (UA26040090000025932) , Івано- Франківська область, Галицький район, село Дем’янів, вулиця Львівська, буд.78 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛИЧ ПРОМ" (42904276)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Відповідальний експерт З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
СТАКОВІЧЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА (АЕ 004938)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Малишева Антоніна Вадимівна (АЕ 004438)
Архітектор З питань архітектури
Бохан Анатолій Аліксович (АА 002617, АА 002614, АА 000248)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Ольховик Юлія Володимирівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Клушина Лілія Сергіївна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Панасюк Надія Степанівна
Експерт (фахівець) Архітектурно-планувальні рішення
Гламаздіна Людмила Володимирівна

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6466-6400-5484-7402
Орган, що видав
ТОВ "АКТИВПРОЕКТ" (38265686)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
31.05.2021
Номер проектної документації
1906-ДЕМ
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проект «Нове будівництво зерносховища за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, с. Дем’янів, вул. Львівська, буд.78», розроблений на замовлення ТОВ «ГАЛИЧ ПРОМ» проектною організацією ТОВ «АКТИВПРОЕКТ» (юридична адреса: м. Київ, вул. Харківське шосе 152/473), кваліфікаційний  сертифікат інженера-проектувальника, виданий Приліпку Костянтину Олександровичу, Серія АР №000324 від 28 квітня 2012 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №00631 від 07 вересня 2017 року).

 

Підстави для розроблення проекту:

- містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва;

- технічні умови;

- завдання на проектування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2.

Сукупний показник класу наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2.

 

Проектом передбачається нове будівництво зерносховища за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, с. Дем’янів, вул. Львівська, буд.78.

Клімат Івано-Франківської області має перехідний характер від помірно теплого вологого Західноєвропейського до континентального Східноєвропейського. Клімат області помірно-континентальний. Зима м'яка з середньою температурою січня - мінус 5°C, літо тепле з середньою температурою липня -  плюс 18°С. Сейсмічність району будівництва дорівнює 6 балів. Нормативна глибина промерзання – 0,9 м.

Територія, що відводиться під будівництво будівель та споруд розміщена  в межах земельної ділянки загальною площею 5,9071 га, що знаходиться в оренді ТОВ « ГАЛИЧ ПРОМ».

Ділянка для нового будівництва зерносховища розташована за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, с. Дем’янів, вул. Львівська, буд.78.

Територія спланована існуючим дорожнім покриттям та насипними грунтами, потужність яких, в деяких місцях, досягає 1,5м.

На ділянці будівництва присутні діючі існуючі інженерні мережі та споруди. Залишки фундаментів та будівель на ділянці будуть демонтовані.

Призначення зерносховища - приймання зернових вантажів з автотранспорту, очищення, сушіння, зберігання в зерносховищах силосного типу  та відвантаження на автотранспорт і вагони-хопери залізничного транспорту.

Будівництво об’єкту здійснюється у 9 (дев'ять) черг.

Перелік будівель та споруд, черги їх будівництва:

- автомобільні ваги з двома пробовідбірниками – 1 шт. (проектований), 1 черга будівництва;

- автомобільні ваги - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- лабораторія - 1 шт. (проект)1 черга будівництва;

- пункт приймання зерна - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- норійно-очисна вежа - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- операторська/електрощитова - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- силос тимчасового зберігання зерна, d=9,2м (45гр.), h= 22,03м, V=797т – 6 шт. (проект.): 1 черга будівництва – 1 шт., 2 черга – 5шт.;

- сушарка STRAHL 8000FR - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- теплогенератор до сушарки STRAHL 8000FR - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- сушарка STRAHL 9000FR - 1 шт. (проект.), 9 черга будівництва;

- теплогенератор до сушарки STRAHL 9000FR - 1 шт. (проект.), 9 черга будівництва;

- сушарка STELA MDB-XN 3/19-SU - 1 шт. (проект.), 5 черга будівництва;

- теплогенератор для STELA MDB-XN 3/19-SU - 1 шт. (проект.), 5 черга будівництва;

- силос тривалого зберігання зерна d=22 м, h=21,47м, V=4745т – 7 шт. (проект.): 1 черга будівництва – 2 шт., 2 черга - 4 шт., 8 черга – 1 шт.;

- силос тривалого зберігання зерна d=32 м , h=31,09м, V=15744т – 2шт.: 3 черга - 1 шт., 4 черга – 1 шт.;

- норійна вежа – 1 шт., 3 черга;

- вузол завантаження вагонів з вагами тонзометричними, депо та вагонною операторською – 2 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- вузол завантаження контейнерів - 1 шт. (проект.), 6 черга будівництва;

- ангар №1 - 1 шт. (реконструкція), 7 черга будівництва;

- ангар №2 - 1 шт. (реконструкція), 7 черга будівництва;

- пожежний резервуар - 1 шт. (реконструкція), 1 черга будівництва;

- пожежна водойма - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- прохідна - 1 шт. (існуюча), 1 черга будівництва;

- кран козловий - 1 шт. (існуючий);

- трансформаторна підстанція - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- адміністративно-побутовий комплекс - 1 шт. (реконстр.), 1 черга будівництва;

- ЛОС - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва;

- каналізаційна насосна станція - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва.

- лебідка маневрова - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва.

- станція натяжна - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва.

- ШРП - 1 шт. (проект.), 1 черга будівництва.

 

Потужність технологічного обладнання становить 175 та 200 т/годину. Максимальний об’єм одночасного зберігання зерна – 69480 т.

Підприємство буде використовувати наступні номенклатурні показники зерна: пшениця, соя, ріпак, кукурудза, соняшник та кукурудза.

Планове положення будівель та споруд, що проектуються, обумовлено раціональним розміщенням будівель та споруд згідно технологічного процесу, функціонального призначення, мінімальною довжиною інженерних мереж, вимогами санітарно-гігієнічних і протипожежних норм на проектування.

Ділянка проектування за функціональним призначенням поділяється на виробничо-складську та адміністративну зону.

Адміністративна зона наближена до в’їздів на ділянку. Ця зона включає існуючу адміністративно-побутову будівлю та майданчик для відпочинку працюючих.

Виробничо-складська зона займає центральну частину території. Вона включає технологічне обладнання, завантажувально-розвантажувальні майданчики та проїзди, що проектуються та реконструюються.

До зони інженерного обслуговування відносяться існуюча трансформаторна підстанція, проектована трансформаторна підстанція, протипожежні резервуари.

Заїзд та виїзд до проектованого комплексу виконується через існуючі ворота.

До всіх стін будівель та споруд комплексу забезпечений під’їзд пожежних автомашин.

На території зерносховища використовується тільки власний або орендований автомобільний транспорт. Сучасна автоматизована система контролю руху транспорту в період роботи зерносховища дозволяє уникнути створення черг технологічного транспорту.

Заїзд та виїзд до/або з проектованого зерносховища виконується через проектовані вагові.

Габарити майданчиків та проїздів, радіуси заокруглень проїздів, рух автомашин на території складу забезпечують безпечний рух вантажних автомашин замовників.

Для розміщення особистого автомобільного транспорту працівників і відвідувачів  біля в'їзду на територію передбачена автостоянка на 8 машино-місць.

Проект вертикального планування виконано в ув'язці з існуючим рельєфом території та забезпечує відвід поверхневих вод від будівель та споруд.

Поверхневий водовідвід з території вирішений ухилами по поверхні автопроїздів до водовідвідних лотків, після чого по водопропускним трубам вода відводиться до існуючих водовідвідних канав.

В однієї з понижених ділянок рельєфу збір зливових вод передбачено в дощо-приймальний колодязь, а потім на ЛОС. Після чого зливові води скидаються в існуючу водовідвідну канаву.

Поздовжні ухили по проектованому майданчику не перевищують гранично допустимих і коливаються від 3 до 15 ‰. Поперечні ухили по дорогах з бетонним покриттям рівні 20 ‰ і спрямовуються до дощоприймачів.

Перед влаштуванням водопропускних труб необхідно відновити глибину існуючих канав (до 1 м) і очистити дно від накопичуваного мулу, листя, бур'янів та іншого сміття, який може перешкоджати руху води.

Дно існуючих водовідвідних канав необхідно зміцнити щебнем або гравієм товщиною шару 0,08-0,10м, який повинен бути ретельно ущільнений. Зміцнення укосів канав проводиться гідрообсівом багаторічних трав.

Охорону поверхневих та підземних вод забезпечено за рахунок того, що об’єкт вже каналізовано. Виробничі стічні води відсутні.

На майданчику будівництва наявні існуючі інженерні мережі. Проектом передбачається прокладання нових мереж.

Інженерні мережі прокладаються підземним способом. Розриви між окремими мережами в плані прийняті відповідно до вимог діючих норм.

Проектом передбачається благоустрій  та озеленення території.

Проїзди запроектовано з двосхилим поперечним профілем, з ухилами, які забезпечують нормальне відведення поверхневих вод.

Для транспортного зв’язку з існуючою сіткою автомобільних доріг проектом передбачені в'їзд шириною 6,0 м з існуючої автодороги. По території, що проектується, передбачені кругові проїзди.

Конструкція проїздів, майданчиків для розвантаження пропонується з бетону, тротуарів, майданчиків відпочинку – з фігурних елементів мощення. По периметру ділянки -  існуюча огорожа.

На вільних від забудови ділянках з метою озеленення та декоративного оформлення території і прикраси ландшафту, передбачено влаштування газонів по шару ґрунтово-рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Конструктивні рішення.

Згідно інженерно-геологічних вишукувань в межах досліджуваної 18,0 метрової товщі за даними буріння, лабораторних досліджень та розрахунків виділяються 8 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ).

Враховуючи  інженерно-геологічну будову площадки та передбачувані технічним завданням навантаження, а також враховуючи досвід будівництва та експлуатації будівель і споруд в аналогічних природних умовах, для будівництва зерносховища рекомендовано виконання пальових фундаментів. 

Завальні ями. Завальна яма – споруда для приймання зерна з різнотипних вантажних автомобілів в завальний бункер, з’єднаний з ланцюговим транспортером.

Споруда являє собою монолітну залізобетонну конструкцію, з розмірами в плані 19,7х11,2 м, з пандусами для заїзду автотранспорту. Конструктивна схема споруди – каркасно-в’язева.

Просторова стійкість та незмінність споруди забезпечується жорсткими вузлами монолітної залізобетонної підземної частини, сумісною роботою всіх елементів каркасу, диска настилу.

Основні несучі конструкції: ростверк монолітний залізобетонний плитний, який одночасно є днищем завальної ями; зовнішні та внутрішні стіни підземної частини, пандуси та плита перекриття – монолітні залізобетонні; перекриття завальної ями – металева решітка по сталевим прокатним профілям.

Приймальний бункер. Фундаменти прийняті стрічкові з монолітного залізобетону. Бетонна підготовка товщиною 100 мм.

Опорні стійки та балки виконані з металоконструкцій. Приймальний бункер виконано із стального листа товщиною 4 мм.

Над приймальним бункером виконується навіс з металоконструкцій та обшивкою стін з профнастилу. Покрівля – профнастил по металевим балкам.

Норійно-очисна вежа.

Норійно-очисна вежа – багатоярусна просторова металева споруда, з розмірами в плані 12х17,1 м висотою 37,3 м. Конструктивна схема споруди – каркасно-в’язева.

Просторова жорсткість та стійкість споруди забезпечується сумісною роботою колон, балок, розпірок, вертикальних та горизонтальних зв’язків.

Основні несучі конструкції: фундамент – монолітний залізобетонний приямок, колони, балки, зв’язки, сходи – сталеві із прокатних профілів; перекриття – просічно-витяжна сталь по сталевим балкам.

Для можливості встановлення норійно-очисної вежі в проектне положення використовуються стрічкові фундаменти.

Зворотна засипка фундаменту виконується піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Силос тимчасового зберігання зерна d=9,2м (60гр.), h= 22,03м, V=797т.

Силос являє собою металеву циліндричну конструкцію з конусним дном повної заводської готовності українського виробництва комплектної поставки.

Для можливості встановлення силосів в проектне положення використовуються стрічкові фундаменти на палевій основі. Палі приймаються заводського виготовлення перерізом 300х300 мм. Ростверки – суцільні плитні та стрічкові з монолітного залізобетону. Стикування ростверку з палями – жорстке.

Надсилосна естакада передбачена для встановлення транспортного обладнання для завантаження силосів являє собою проектовану прольотну споруду.

Просторова жорсткість забезпечується сумісною роботою опор, балок, ферм і зв’язків.

Зворотна засипка фундаменту виконується піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Навколо фундаментів під силоси виконується бетонне або асфальтобетонне вимощення шириною 1м.

Зерносушарка STRAHL 8000FR (h=20,75м).

Зерносушарка являє собою устаткування повної заводської готовності іноземного виробництва комплектної поставки.

Для можливості встановлення сушарки в проектне положення використовуються стрічкові фундаменти на палевій основі. Палі приймаються заводського виготовлення перерізом 300х300 мм. Ростверки – суцільні плитні та стрічкові з монолітного залізобетону. Стикування ростверку з палями – жорстке.

Надсушильна естакада передбачена для встановлення транспортного обладнання для завантаження силосів та являє собою проектовану прольотну споруду.

Просторова жорсткість забезпечується сумісною роботою опор, балок, ферм і зв’язків.

Зворотна засипка фундаменту виконується піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Навколо фундаментів виконується бетонне або асфальтобетонне вимощення шириною 1м.

Силос тривалого зберігання зерна d=22 м, h=21,47м, V=4745т.

Силос являє собою металеву циліндричну плоскодонну конструкцію повної заводської готовності українського виробництва комплектної поставки.

Для можливості встановлення силосів в проектне положення використовуються стрічкові фундаменти на палевій основі. Палі приймаються заводського виготовлення перерізом 300х300 мм. Ростверки – суцільні плитні та стрічкові з монолітного залізобетону. Стикування ростверку з палями – жорстке. По плиті фундаменту виконуються аераційні канали. Під плитою проходить монолітна залізобетонна галерея, з внутрішніми розмірами 2,0х2,0 м.

Надсилосна естакада передбачена для встановлення транспортного обладнання для завантаження силосів, котра являє собою прольотну споруду заводського виготовлення.

Просторова жорсткість забезпечується сумісною роботою опор, балок, ферм і зв’язків.

Зворотна засипка фундаменту виконується піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Навколо фундаментів під силоси виконується бетонне або асфальтобетонне вимощення шириною 1м.

Силос тривалого зберігання зерна d=32 м, h=31,09м, V=15744т.

Силос являє собою металеву циліндричну конструкцію повної заводської готовності українського виробництва комплектної поставки.

Для можливості встановлення силосів в проектне положення використовуються  стрічкові фундаменти на палевій основі. Палі приймаються заводського виготовлення перерізом 300х300 мм. Ростверки – суцільні плитні та стрічкові з монолітного залізобетону.

Надсилосна естакада передбачена для встановлення транспортного обладнання для завантаження силосів та являє собою проектовану прольотну споруду.

Просторова жорсткість забезпечується сумісною роботою опор, балок, ферм і зв’язків.

Зворотну засипку фундаменту виконувати піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Навколо фундаментів під силоси необхідно виконати бетонне або асфальтобетонне вимощення шириною 1м.

Вузол завантаження з/д вагонів з вагами тонзометричними, депо та вагонною операторською

Вузол завантаження залізничних вагонів являє собою металевий бункер, що встановлюється на фундаменти.

Для можливості встановлення конструкції в проектне положення використовуються стовпчасті фундаменти на палевій основі. Палі приймаються заводського виготовлення перерізом 300х300 мм. Ростверки – стовпчасті з монолітного залізобетону, розмірами 600х600х900 мм, з п’ятою фундаменту 1650х600х500 мм. Стикування ростверку з палями – жорстке.

Вузол завантаження вагонів зашивається профнастилом та використовується як депо залізничного транспорту. В вузлі розташована операторська вагонна та ваги тонзометричні.

Вузол завантаження контейнерів.

Вузол завантаження контейнерів являє собою обладнання повної заводської готовності іноземного виробництва комплектної поставки, що встановлюється на проектовану конструкцію.

Для можливості встановлення конструкції в проектне положення використовуються стрічкові з монолітного залізобетону. Бетонна підготовка товщиною 100 мм.

Зворотна засипка фундаменту виконується піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Навколо фундаментів необхідно виконати бетонне або асфальтобетонне вимощення шириною 1м.

Теплогенераторна.

Теплогенераторна являє собою устаткування повної заводської готовності українського виробництва комплектної поставки.

Для можливості встановлення конструкції в проектне положення використовуються стрічкові з монолітного залізобетону. Бетонна підготовка товщиною 100 мм.

Зворотна засипка фундаменту виконується піском або ґрунтами без гумусу шарами товщиною 200-300 мм з ретельним ущільненням.

Навколо фундаментів необхідно виконати бетонне або асфальтобетонне вимощення шириною 1м.

Водопостачання для побутових потреб існуючого адміністративно-побутового корпусу, здійснюється існуючою мережею водопостачання.

Водопостачання для технологічних потреб не передбачається.

Побутова каналізація проектується. Стічні води відводяться в існуючу напірну каналізаційну мережу.

Проектом передбачена система самопливної роздільної дощової каналізації.

Найбільш забруднені дощові стоки відправляються на сепаратор нафтопродуктів OLSН700-90 («Standartpark») продуктивністю 90,0л/с  з подальшим скиданням в існуючу водовідвідну канаву

Електротехнічні рішення.

Розподільчі електричні мережі 380/220В і електрообладнання. Розподіл РЕN провідника відбувається на розподільчих шафах та силових щитах. Пуско-регулююча апаратура, в основному, поставляється комплектно з технологічними установками.

Магістральні і розподільчі мережі передбачені з кабелів марки ВВГ-нг, КВВГ в лотках та гофротрубах. Вибрані кабелі і проводи стійкі до розповсюдження полум’я, і виготовлені з матеріалів, які мають помірну димоутворюючу здатність, малонебезпечних по токсичності продуктів горіння. Гнучкі рукава для прокладки проводів і кабелів повинні бути виконані з негорючих або важкогорючих матеріалів.

Розподільчі мережі відповідають вимогам захисту від струмів КЗ і струмів перевантаження, автоматичні вимикачі мають комбінований розчеплювач зі зворотньо-залежною від струму характеристикою. Встановлення апаратів захисту в РЕ провідниках забороняється. Щит зовнішнього освітлення розташований біля операторської.

Проектом передбачене виконання системи зрівнювання потенціалів та приєднання до нього корпусів всіх щитів, обладнання, металевих труб, лотків, металорукавів та інших металевих елементів та конструкцій, які в нормальному стані знаходиться не під напругою.

На вводі у споруди передбачена система зрівнювання потенціалів, яка об’єднує: основний (магістральний) захисний заземлювальний провідник; сталеві труби комунікацій будинку; металеві частини будівельних конструкцій, грозозахисту, системи опалення та вентиляції.

Протягом всієї мережі передбачене виконання системи додаткового зрівнювання потенціалів, до якої підключаються: всі доступні доторканню відкриті струмопровідні частини стаціонарних електроустановок; сторонні струмопровідні частини стаціонарних електроустановок; сторонні струмопровідні частини і нульові захисні провідники всього електрообладнання (у т. ч. штепсельні розетки).

Будівлі – ІІІа ступеню вогнестійкості, категорії за вибухопожежною та пожежною небезпекою – «В».

Новим будівництвом зерносховища передбачено під’їзди та проїзди для пожежних автомобілів. Зовнішнє пожежогасіння передбачено від пожежних резервуарів, які забезпечать гасіння всіх будівель та споруд необхідною витратою води. Передбачено пожежний пост, який забезпечено пожежною технікою. З метою пожежогасіння обладнано стаціонарними пристроями з виводами з’єднувальних патрубків надсилосні поверхи.

Будівлі та споруди обладнуються автоматичною системою пожежної сигналізації, заземленням та блискавкозахистом. Забезпечуються згідно норм первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) та іншим протипожежним інвентарем на пожежних щитах.

Відповідно до вимог норм проектування даного об’єкту та проведеними розрахунками часу евакуації людей, запроектовано необхідну кількість евакуаційних виходів.

Під час виконання робіт з будівництва передбачено обов’язки із забезпечення пожежної безпеки сторін виконання робіт.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

 

Цільове призначення земельної ділянки відповідає функціональному, згідно містобудівної документації на місцевому рівні, – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Призначення елеватора (зерносховища) – це приймання зернових вантажів з автотранспорту, очищення, сушіння, зберігання в зерносховищах силосного типу та відвантаження на вагони-хопери залізничного транспорту.

Санітарно-захисна зона (СЗЗ), відповідно до санітарної класифікації підприємств, виробництв і споруд Державних  санітарних  правил  планування та забудови населених  пунктів (ДСП 173-96), затверджених наказом МОЗ України від 19.06.1996 №173, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 24 липня 1996 р. за № 379/1404,  додаток 4, 5, 6 (переробка та зберігання сільськогосподарської продукції  (насіння зернових культур)), становить – 100м ( IV клас небезпеки ), умови дотримання існують.

На території передбачене зонування та благоустрій ( майданчик тимчасового паркування автомобілів, накопичення побутових відходів, відпочинку, ін.) з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-5:2011.

Все технологічне устаткування поставляється комплектно з системами контролю,

автоматичного і дистанційного керування та аварійного відключення виробничого устаткування.

Захист від виробничого шуму, вібрації здійснюється об’ємно-планувальними, конструктивними та технологічними рішеннями.

Для персоналу передбачені санітарно-побутові приміщення (роздягальні, душові, санвузли ) з урахуванням вимог ДБН В.2.2-28:2010. Запроектовано приміщення ( їдальня, роздавальна, роздягальня ) для організації харчування працюючих на договірній основі з закладами, що мають відповідну ліцензію.

 

Планована діяльність – нове будівництво зерносховища за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, с. Дем’янів, вул. Львівська, буд.78 за критеріями, визначеними Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» не відноситься до об'єктів, які мають суттєві негативні наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів, а тому не підлягає процедурі проходження ОВД.

Об’єкт відноситься до 4 класу небезпеки відповідно до санітарної класифікації (ДСП 173-96 Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів. Зі змінами).

Розмір нормативної санітарно – захисної зони 100 м.

Найближча  житлова забудова розташована на відстані більше 400м від джерел викидів забруднюючих речовин  підприємства, що проектується

Для розміщення будівель та споруд, що передбачаються проектом використовується земельна ділянка загальною площею  5,9071га.

Основними джерелами забруднення атмосфери при експлуатації об'єкту, що проектується, є: 

- джерела №1.1 і 1.2 (неорганізовані джерела) приймальний пункт зерна із завальними ямами для  авторозвантажувачів;

-  джерела №2.1…№2.10 (організовані джерела) аспіраційні системи норійноочисної вежі;

-  джерела №3.1… №3.6 (неорганізовані джерела) силоси тимчасового  зберігання зерна;

- джерело №4.1..№4.3 та №5.1…№5.3, №10.1…10.3 (організовані джерела) димові труби та виходу повітря з зерновим пилом газових сушок зерна; 

-  джерело №6.1..№6.9 (неорганізовані джерела) силоси  зберігання зерна;

- джерело №7 (неорганізоване джерело)  пункт відвантаження зерна на залізничний транспорт;

- джерело №8 (неорганізоване джерело) пункт відвантаження зерна на автотранспорт;

- джерело №9 (неорганізоване джерело) приймальний пункт палива (пелети) із завальною ямою для  авторозвантажувача.

Від джерел викидів в атмосферне повітря викидаються: пил зерновий, діоксид азоту, оксид вуглецю, речовини у вигляді суспендованих твердих  частинок, діоксид вуглецю, оксид діазоту, метан, пил деревний.

Аналіз результатів розрахунку викидів забруднюючих речовин з урахуванням фонових забруднень показав, що відповідно до «Методики расчета концентрации в атмосферном воздухе вредных веществ, содержащихся в выбросах предприятий (ОНД-86)» приземні концентрації на межі нормативної СЗЗ не перевищують нормативів ГДК

Існуючих і прогнозованих негативних процесів техногенного походження у геологічному середовищі з урахуванням розглянутої проектованої діяльності – немає.

Заходи по запобіганню можливих екологічно небезпечних змін у геологічному середовищі не передбачаються.

Впливів на ґрунт, рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти при будівництві та експлуатації, не виявлено.

Вплив на водне середовище – в межах дозволених рівнів.

Для відведення дощових та талих вод з майданчика запроектована система дощової каналізації з відведенням на 2 комплекси очисних споруд з подальшим скидом в існуючий водовідвідний канал.

Концентрація забруднюючих речовин в очищених дощових і талих водах не перевищує нормативів для скиду у поверхневі водні об'єкти.

Проектована діяльність з будівництва та експлуатації не здійснює негативного впливу на соціальні умови місцевого населення.

Вплив технологічних процесів на техногенні об'єкти знаходиться в допустимих межах.

Проектом передбачені  захисні заходи щодо попередження аварій і зменшення утворення та виділення забруднюючих речовин в атмосферу.

Залишковий вплив всіх джерел впливу при експлуатації та будівництві - в межах нормативів.

 

Проектом передбачено умови безперешкодного пересування маломобільних груп населення на ділянці об’єкту будівництва. На прилеглій території в місцях перетину пішохідних шляхів з проїздами проходи влаштовуються без бордюрів з плавним ухилом не більше 1:12.

На шляхах руху інвалідів та інших представників МГН відсутні перепади і пороги. Існуючі дверні прорізи на шляхах можливого пересування маломобільних груп населення відповідають нормативним значенням. Прилади освітлення розміщені таким чином, щоб не заважати пересуванню маломобільних груп населення вздовж основних напрямків руху.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на  28 квітня 2022 р. складала - 320736,919 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 124781,095 тис. грн., устаткування - 115134,585 тис. грн., інші витрати – 80824,240 тис. грн.

У тому числі за чергами будівництва:

-                 І черга - 156372,867 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 62880,295 тис. грн., устаткування – 46329,858 тис. грн.,  інші витрати – 47162,714 тис. грн.;

 

- ІІ черга – 67722,792 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 25304,367 тис. грн., устаткування – 28423,649 тис. грн., інші витрати – 13994,776 тис. грн.;

 

- ІІІ черга – 36288,790 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 16357,033 тис. грн., устаткування – 12436,102 тис. грн., інші витрати – 7495,655 тис. грн.;

 

- ІV черга – 25974,067 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 10503,787 тис. грн., устаткування – 10169,964 тис. грн., інші витрати – 5300,316 тис. грн.;

 

- V черга – 17,434 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 12,832 тис. грн., інші витрати – 4,602 тис. грн.;

 

- VІ черга – 2759,636 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 559,928 тис. грн., устаткування – 1626,189 тис. грн., інші витрати – 573,519 тис. грн.;

- VІІ черга – 1178,562 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 894,613 тис. грн., устаткування – 20,083 тис. грн.,  інші витрати – 263,866 тис. грн.;

 

- VІІІ черга – 18355,349 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 7051,421 тис. грн., устаткування – 7495,344 тис. грн., інші витрати – 3808,584 тис. грн.;

 

- ІХ черга – 12067,422 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 1216,819 тис. грн., устаткування – 8630,396 тис. грн., інші витрати – 2220,207 тис. грн.;

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи проекту «Нове будівництво зерносховища за адресою: Івано-Франківська область, Галицький район, с. Дем’янів, вул. Львівська, буд.78», в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

 

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 


Розділи