Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4431-5230-6530-0234
Версія документу
№4
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№15/22 від 01.08.2022
Орган, що видав
ТОВ "Укрекспертбудпроект" (41839133) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з вбудованими приміщеннями та підземним паркінгомна Військовому проїзді, 8 у Печерському районі м. Києва
Код проектної документації
PD01:1418-7504-5466-2693 Зміни №2 №ПК-2501/18 від 2018-01-25 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4431-5230-6530-0234
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
КОЛОМІЙЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ (АТ 007621, АЕ 005898 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
01103, м. Київ, інший Військовий проїзд , б. 8 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЧЕРСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ" (24932955)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОЛОМІЙЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ (АТ 007621, АЕ 005898)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРТАВЦЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 006568, АЕ 000258, АР 000110, АР 017821, АР 000484)
Архітектор З питань архітектури
Хохлов Михайло Олександрович (АА 000146)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Головацький Іван Зіновійович (АЕ 005916)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ПАРХОМЕНКО ЛЮБОВ ПЕТРІВНА (АЕ 006480, АЕ 003125)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Бутов Євген Сергійович

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1418-7504-5466-2693
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ" (33603219)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1122.1 Будинки багатоквартирні масової забудови
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
25.01.2018
Номер проектної документації
ПК-2501/18
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з вбудованими приміщеннями та підземним паркінгом на Військовому проїзді, 8 у Печерському районі м. Києва» розроблений ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ: 33603219, юридична адреса: Україна, 04050, м. Київ, вул. Мельникова, буд. 12).

Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС3.

Сукупний показник – СС3.

Головний архітектор проекту – Дегурко Генадій Юрійович (кваліфікаційний сертифікат серія АА № 000994 від 12.12.2012 р., свідоцтво про  підвищення кваліфікації  від 25.05.2018 р. №1915).

Замовник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕЧЕРСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ: 24932955, юридична адреса: Україна, 01103, м. Київ, Військовий Проїзд, буд. 8).

Підстави для проектування:

-  містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва, затверджені наказом Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.07.2019 р. № 822;

-  витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 15.03.2019 № 159789707, реєстраційний номер: 1425363980000, дата державної реєстрації 01.12.2017 р., об’єкт нерухомого майна – земельна ділянка (кадастровий номер: 800 000 0000:82:244:0143, площею 0,3168 га);

-  технічні умови, надані відповідними службами;

-  завдання на проектування, затверджене замовником.

Ділянка відведена під будівництво розташована у Печерському районі м. Києва за адресою: Військовий проїзд, 8.

Територія ділянки межує:  з південного сходу – Військовим проїздом; з півночі – житловим комплексом, що будується; із заходу – існуючою громадською забудовою.

Рельєф території переважно рівнинний з незначним ухилом поверхні. Абсолютні відмітки поверхні майданчика змінюються в межах 116,15 – 120,00.

Для транспортного обслуговування комплексу передбачено заїзд з Військового проїзду, також з цієї ж вулиці відбувається в’їзд/виїзд до підземного паркінгу.

Проектом передбачається організація пожежного проїзду. Для організації руху пішоходів передбачені тротуари. Запроектовані внутрішньоквартальні проїзди забезпечують проїзд пожежних машин та доступ пожежників з автодрабин і автопідйомників до приміщень  багатоповерхового житлового комплексу.

Відсоток забудови відповідає будівельним нормам та детальному плану територій відповідно містобудівних умов та обмежень.

Схемою генерального плану на земельній ділянці передбачено розташування 24-поверхового односекційного житлового комплексу з підземним паркінгом.

Проект передбачає комплексний благоустрій ділянки. Передбачено влаштування на території житлового комплексу рекреаційних зон з майданчиками для дітей, для відпочинку дорослих та для занять спортом з розміщенням сучасного обладнання. На території комплексу влаштовуються пішохідні доріжки, що вимощуються фігурними елементами мощення, лави для відпочинку, урни та освітлення території. На вільній від забудови території запланована посадка декоративних дерев, кущів, влаштовуються газони та квітники.

Розрахункова потреба в машино-місцях забезпечується за рахунок вбудованого паркінгу та відкритої автостоянки на території об’єкта проектування.

Для організації вивезення сміття з території передбачено майданчик для збору твердих побутових відходів.

Вертикальне планування території забезпечує відведення дощової води з території закритим способом з використанням існуючої дощової каналізації, з очисткою в існуючих очисних спорудах.

У проекті прийняті рішення, які забезпечують у повному обсязі вимоги доступності, зручності, інформативності і безпеки для потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (МГН), а саме:

-  фізична можливість і зручність потрапляння та пересування об’єктом, прилеглою територією, отриманням послуг;

-  фізична безпека при потраплянні на об’єкт та пересування в ньому, прилеглою територією;

-  безперешкодність переміщення всередині будівлі усіх користувачів, зокрема МГН;

-  безпека шляхів руху (в тому числі евакуаційних).

 

Житловий комплекс - односекційний 24-поверховий, в плані неправильної форми.

Всі квартири забезпечені нормативною тривалістю інсоляції, площа світових прорізів та пропорцій приміщень забезпечують нормовані мінімально необхідні рівні коефіцієнтів природної освітленості.

В житловому комплексі з першого по сьомий поверхи запроектовані вбудовані нежитлові приміщення громадського призначення (офісні приміщення). В офісних приміщеннях передбачаються відокремлені зони для прийому їжі та  санітарні вузли.

З восьмого поверху розташовані квартири. На 23-му поверсі передбачені однорівневі та дворівневі квартири.

Житлова частина запроектована меридіонального типу з квартирами переважно односторонньої орієнтації.

Вбудовані приміщення громадського призначення мають відокремлені, ізольовані від житлової частини, вхідні групи зі східної сторони комплексу, з Військового проїзду. Для доступу маломобільних груп населення до вбудованих нежитлових приміщень вхідні групи передбачені  врівень з землею по ухилу.

Вхідні групи до житлової частини комплексу розташовані із дворової західної сторони будівлі, облаштовані зоною очікування та консьєржем, також передбачено окреме приміщення колясочної.

Вертикальне сполучення між поверхами комплексу здійснюється за допомогою сходових кліток та ліфтів. Вертикальний зв’язок з паркінгом здійснюється через тамбур-шлюз І типу  з підпором повітря.

Для обслуговування вбудованих приміщень громадського призначення на 1-7 поверхах запроектовано окремий ліфтово-сходовий вузол.

Евакуація з кожного поверху передбачається через незадимлювальну сходову клітку типу Н1, яка має безпосередній вихід на вулицю. Також передбачено улаштування двох ліфтів вантажопідйомністю 1000 кг.

Опорядження фасадів виконується по системі навісних фасадів. Зовнішнє оздоблення стін виконується з композитних алюмінієвих панелей та алюмінієвої фасадної системи.

Внутрішнє опорядження приміщень виконується у відповідності з функціональним призначенням кожного приміщення відповідно до санітарних, технологічних та естетичних вимог.

Паркінг підземний 2-рівневий загальною місткістю на 104 машино-місця і на 17 мотоциклів, розташований під плямою забудови комплексу. Кожен рівень паркінгу, що являє собою один протипожежний відсік, забезпечений нормативними евакуаційними виходами.

Кліматичний район для будівництва:

-         характеристичні значення снігового навантаження - 1600 Па;

-         характеристичні значення вітрового навантаження - 450 Па.

Характеристичні значення рівномірно розподілених навантажень прийняті відповідно до функціонального призначення та згідно ДБН В.1.2-2:2006.

Сейсмічність ділянки будівництва – 5 балів.

В геоморфологічному відношенні ділянка розташована в межах нижньої частини лівого схилу р. Либідь. В геологічній будові території на глибину буріння до 40,0 м приймають участь ґрунти четвертинної системи, що підстилаються породами палеогенової системи. З поверхні алювіально-делювіальні відклади перекриті шаром насипного ґрунту, потужність якого досягає  3,8 м. Насипний ґрунт неоднорідний, сформований піском та глинистими ґрунтами – супісками та суглинками, місцями містить будівельні залишки до 30%.

Гідрогеологічні умови ділянки характеризуються наявністю водоносного горизонту, приуроченого до алювіально-делювіальних відкладів. Підземні води на період вишукувань зафіксовані на глибинах 5,2 – 6,5 м в межах абсолютних відміток 111,70 – 113,00 м. Рух підземних вод спрямований в напрямку р. Либідь. Ґрунтові води не мають агресивних властивостей по відношенню до бетонів усіх  марок з W4.

Ділянка вишукувань відноситься до потенційно підтоплюваних.

Конструктивна схема комплексу - монолітний залізобетонний рамно-в’язевий каркас з діафрагмами та ядрами жорсткості.

Основні несучі конструкції (діафрагми, перекриття, ліфтові й сходові шахти) виконані з монолітного залізобетону. Просторова стійкість будинку забезпечується спільною роботою ядра жорсткості, що включає в себе монолітні залізобетонні ліфтові й сходові шахти, діафрагми і горизонтальні диски перекриттів.

Фундаменти - буроін'єкційні палі, об’єднані плитним ростверком. Основною палевих фундаментів є піски середні, щільні (ІГЕ 11), з прошарками  пісків  середніх,  середньої щільності (ІГЕ 10) і  пісків мілких,  щільних (ІГЕ 12).

З метою забезпечення гідроізоляції підземної частини споруди стіни підземного поверху та плитні ростверки запроектовані монолітні з прокладанням бентонітових шнурів у швах бетонування. Передбачається виконання обклеювальної гідроізоляції з бітумних матеріалів.

Перекриття будівлі – монолітні залізобетонні плити, що армуються верхньою та нижньою арматурою з встановленням на опорах розрахункової та конструктивної поперечної арматури.

Зовнішні огороджувальні стіни на кожному поверсі опираються на міжповерхові перекриття. Горизонтальне вітрове навантаження зі стін передається на диски перекриттів, а також на діафрагми.

Стіни шахт ліфтів та сходових кліток– монолітні залізобетонні. Сходові марші та площадки – індивідуальні монолітні.

Підземний паркінг запроектовано в монолітному залізобетонному каркасі. Жорсткість та стійкість забезпечується спільною роботою з/б стін, пілонів, що розв’язані жорсткими дисками перекриттів. Пілони запроектовано монолітними залізобетонними. Плити покриття – монолітні залізобетонні. Для монолітних залізобетонних конструкцій використовується арматура за ДСТУ 3760:2019. Армування елементів каркасу – в’язане, зі стикуванням стрижнів в напуск.

Джерелом водопостачання об’єкту є господарсько-питний водопровід, який приєднаний до міської мережі водопроводу Д=300 мм по Військовому проїзду.

В проектованому комплексі передбачено влаштування двох вводів водопроводу, та  загальні водомірні вузли з лічильниками та засувкою з електроприводом на обвідній лінії.

Система господарсько-побутового та пожежного водопроводів запроектовано окремо для квартир, для нежитлових приміщень громадського призначення та для паркінгу.

Для зниження і підтримки постійного тиску в системі водопроводу на вводах передбачено встановлення регуляторів тиску.

Система господарсько-побутового водопроводу житлової частини  комплексу – двозонна. Необхідний тиск системи забезпечується підвищуючими насосами окремо для кожної зони.

Джерелом гарячого водопостачання у вбудованих приміщеннях та в кожній квартирі є електричні бойлери.

Стічні води від санітарно-технічних приладів квартир та нежитлових приміщень громадського призначення комплексу відводяться системою побутової каналізації, що запроектована окремими самопливними трубопроводами.

Дощові води з покрівлі комплексу збираються водозливними трубами внутрішнього водостоку та відводяться через внутрішньомайданчикову мережу в зовнішню зливову каналізаційну мережу. На покрівлі передбачені водозбірні воронки з електропідігрівом.

 

Система опалення будинку прийнята електрична. В якості нагрівальних приладів електричного опалення технічних приміщень, приміщень загального користування та житлових приміщень запроектовані настінні електричні конвектори з вбудованим термостатом.

Паркінг - підземний, опалюваний (з підтримкою температури на рівні +5 С).

В квартирах запроектована вентиляція з природним спонуканням. Приплив повітря здійснюється через вікна. Викиди – через індивідуальні вертикальні витяжні канали з кухонь та санвузлів.

Для офісних приміщень передбачена система припливно-витяжної вентиляції з механічним спонуканням.

В паркінгу передбачається загально-обмінна припливна та витяжна з механічним спонуканням система вентиляції суміщена з імпульсною системою димовидалення.

Приміщення паркінгу обладнується газоаналізаторами довибухових концентрацій паливних газів та приладами контролю СО.

Проектом передбачено механічне видалення диму системами димовидалення: із коридорів і холів комплексу та вбудованих приміщень громадського призначення. Система димовидалення із паркінгу передбачає встановлення дахових вентиляторів димовидалення.

 

За ступенем забезпечення надійності електропостачання електроприймачі багатоповерхового житлового комплексу належать до споживачів ІІ категорії електропостачання, які мають в своєму складі споживачів І категорії.

Електропостачання комплексу передбачається від вбудованої трансформаторної підстанції ТП-10/0,4 кВ (6-трансформаторна).

Основними споживачами електроенергії об’єкту є: побутове навантаження квартир, електроопалення, силове навантаження ліфтових установок, силове навантаження насосної, робоче та аварійне освітлення загальнобудинкових приміщень, електроприймачі систем протипожежного захисту вентиляції та аварійної сигналізації, а також навантаження вбудованих нежитлових приміщень громадського призначення та паркінгу.

Облік електроенергії передбачається електронними багатотарифними лічильниками безпосереднього та трансформаторного включення.

Освітлення приміщень виконується світлодіодними лампами. Проектом передбачається робоче, аварійне (безпеки та евакуаційне) та ремонтне (в окремих приміщеннях) електроосвітлення.

Проектом передбачається улаштування блискавкоприймальної сітки та встановлення стрижньових блискавкоприймачів. Заземлювачі захисту від блискавки об’єднані у загальну систему заземлення за допомогою основної системи зрівнювання потенціалів.

 

В проекті прийняті необхідні рішення щодо енергозбереження та енергоефективності, в т. ч.:

-   передбачено застосування енергоефективного обладнання та матеріалів, сертифікованих в Україні;

-   теплотехнічні показники огороджувальних конструкцій не нижче нормативних згідно з ДБН В.2.6-31:2016;

-   робота інженерних систем – автоматизована;

-   опалювальні прилади обладнані терморегуляторами;

-   економія електроенергії на опалення за рахунок допустимого зниження температури повітря у офісних приміщеннях в нічні та неробочі години;

- передбачена автоматична система контролю та обліку електричної енергії;

- застосування проводів та кабелів оптимальних перерізів, малопотужних високоефективних ламп освітлення;

- підбір приймачів електроенергії виконаний з розрахунку їх номінальної потужності.


Проектом передбачено обладнання об’єкта телекомунікаційними системами: телефонізація, Internet, провідне мовлення, телебачення, домофонна система, диспетчеризація інженерних систем.

Передбачається аварійно-попереджувальна сигналізація про аварійні ситуації в роботі енергетичних систем будівлі, стан загазованості та інше.

Багатоповерховий житловий комплекс відноситься до І-го ступеню вогнестійкості. Основні несучі конструкції будинку – колони, перекриття, марші і площадки сходових кліток запроектовані зі ступенем вогнестійкості, згідно вимог ДБН В.1.1-7-2016.

Зовнішнє протипожежне водопостачання передбачається від існуючих пожежних гідрантів, встановлених на міській мережі водопостачання.

В житловому комплексі передбачено систему контролю довибухонебезпечних концентрацій паливних газів і мікроконцентрацій чадного газу в повітрі. В приміщенні паркінгу передбачено влаштування захисної споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ.

Проектом передбачені необхідні системи протипожежної безпеки, в т. ч.: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система протидимного захисту, автоматична система пожежогасіння, контролю загазованості, а також внутрішній протипожежний водопровід та блискавкозахист.

 

Проектом передбачені заходи щодо додаткової звукоізоляції огороджувальних конструкцій та зменшення поширення шуму від зовнішніх (автотранспорт) та внутрішніх (інженерне обладнання) джерел шуму до приміщень, в яких рівні шуму підлягають нормуванню.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві забезпечується відповідністю проектних рішень вимогам діючих норм, правил і стандартів, які враховують умови безпеки праці, забезпечують надійну та безпечну експлуатацію об'єкту.

 

У складі проекту розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Концентрації усіх забруднюючих речовин з урахуванням фонового рівня забруднення не можуть створити на території значення концентрацій, що перевищують їх гранично допустимі.

Водопостачання та водовідведення передбачаються від централізованих міських мереж. Суттєвий вплив на геологічне середовище, водне середовище, ґрунти, мікроклімат, на тваринний та рослинний світ при експлуатації відсутній. Збір, збереження та вивезення побутових та будівельних відходів для знешкодження спеціалізованими організаціями виключає їх вплив на навколишнє середовище в районі розміщення об’єкту.

При проведенні будівельних робіт вплив тимчасовий, залишковий вплив всіх джерел впливу в межах нормативів.

Захисні заходи, що застосовані у проекті необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.

 

Проектом визначені методи виконання будівельно-монтажних робіт, потреби в будівельних машинах і механізмах, тимчасових будівлях і спорудах, енергоресурсах, потреби робочих кадрів, трудовитрат будівництва.

Будівельно-монтажні роботи виконуються в два періоди: підготовчий та основний.

Тривалість будівництва становить 30 місяців.

 

У процесі проведення експертизи проекту були зроблені зауваги та пропозиції по окремих розділах проекту, які були доведені письмово до замовника і авторів  проекту. Після опрацювання зауваг внесені необхідні зміни та доповнення до проекту.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в т. ч. у відомості внесені до Реєстру будівельної діяльності, покладається на проектувальника та замовника.


Розділи