Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Хмельницька обл., Шепетівський район, Шепетівська територіальна громада, м. Шепетівка (станом на 01.01.2021), вулиця Економічна , б. 25 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К" (32490244) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ТЕКЛІНСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 002867) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
МОЖЕЄНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006463, АР 016850, АЕ 000503, АР 020510) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
КРАВЧЕНКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ (АЕ 002861) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Ковальський Костянтин Станіславович (АЕ 004041, АР 008487, АЕ 000723, АР 019335, АЕ 005484, АЕ 006430) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
Дубова Вікторія Олександрівна (АЕ 002854, АЕ 004831) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Нове будівництво елеваторного комплексу за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, м. Шепетівка, вулиця Економічна, 25» розроблений у 2021-2022 рр. ТОВ «ЕТМ» (65013, Україна, м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 209/211 ); ГІП – Хомко Р. С (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 019513 від 06.05.2022), на замовлення ТОВ «Епіцентр К» на підставі:
- містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва «Нове будівництво елеваторного комплексу за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, м. Шепетівка, вулиця Економічна, 25», наданих відділом містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин Шепетівської міської ради Хмельнницької області; реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01: 6259-1789-2067-4328 та наказ № 09 від 25.04.2022;
- завдання на проектування, затвердженого замовником;
- технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповідними службами.
За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, усі окремі будівлі та споруди комплексу відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Генеральний план
Ділянка загальною площею 15,0 га розташована за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, м. Шепетівка, вулиця Економічна, 25. Проектом передбачено використання площі ділянки 8,1860 га в межах виконанння робіт.
На ділянці відсутні історичні та культурні пам’ятки, гірські виробки родовища природних копалин. Ділянка не є територією заповідника чи заказ-ника.
Майданчик займає територію старих очисних споруд цукрового заводу, на якій були влаштовані відстійники з обвалуванням (частково використовувались місцевими мешканцями під городи).
Рельєф ділянки характеризується загальним ухилом поверхні з півдня на північ, абсолютні відмітки поверхні становлять 264-276 м БС, з ухилом у східному напрямку. Плато прорізане долинами балок та невеликих річок.
Проектом передбачається будівництво на ділянці таких будівель і споруд:
№ 1.1-1.4 за ГП. Силосний корпус № 1.
№ № 2.1-2.4 за ГП. Силосний корпус № 2.
№№ 3.1-3.4 за ГП. Силосний корпус № 3.
№ 04 за ГП. Норійна вежа № 4.
№№ 05, 06, 07 за ГП. Норійні вежі № 1, № 2, № 3.
№ 08 за ГП. Норійна вежа з блоком очищення.
№№ 9.1-9.9за ГП Зерносушарки №№ 1…9.
№№ 10.1-10.12 за ГП Силос хопер для вологого зерна № 1…№ 12.
№ 11 за ГП. Блок бункерів відходів.
№ 12 за ГП.Станція розвантаження автомобілів на три проїзди.
№ 13 за ГП. Станція завантаження зерна в автомобілі.
№ 14 за ГП. Станція завантаження зерна в залізничні вагони.
№ 15 за ГП. Лабораторія з побутовими приміщеннями.
№ 16 за ГП.Автовагова на три проїзди.
№№ 17, 18, 19,20 за ГП. Транспортні галереї № 1, № 2, № 3, № 4 (верхні).
№ 21 заГП. Транспортна галерея № 5 (підземна).
№ 22, 23 за ГП. Ваги залізничні № 1 та № 2.
№№ 24, 25, 26,27 за ГП. Транспортні галереї № 6, № 7, № 8, № 9 (нижні).
№ 31.1 за ГП. Вузол керування № 1.
№ 31.2 за ГП. Вузол керування № 2.
№№ 31.3, 31.4, 31.5 за ГП. Вузол керування №№ 3, 4, 5.
№ 32 за ГП. Компресорна.
№ 33.1 за ГП. Контрольно-перепускний пункт № 1.
№ 33.2 за ГП. Контрольно-перепускний пункт № 2.
№ 34 за ГП. Трансформаторна підстанція.
№ 35 за ГП. Насосна станція пожежогасіння.
№ 36 за ГП. Пожежний резервуар.
№ 37 за ГП. Очисні споруди дощових вод.
№ 38 за ГП. Генератор.
№ 40 за ГП. Кімната обігріву.
№ 41 за ГП. Вагова.
№ 42 за ГП. Альтанка.
№ 43 за ГП. Туалет.
№ 44.1-44.12 за ГП. Щит з протипожежного інвентарю.
№ 45 за ГП. Свердловина.
№ 46 за ГП. Склад зернових відходів.
№ 47 за ГП. ШГРП та ВОГ.
№ 48 за ГП. Майданчик із контейнерами для сміття.
№№ 49.1-49.2 за ГП. Стоянка легкових автомобілів.
Генеральним планом передбачено місце з бетонним покриттям для стоянки легкових автомобілів.
Вертикальне планування території розроблено методом проектных відміток. Відведення атмосферних вод передбачено по спланованій території у дощоприймачі та за допомогою труб в очисні споруди з подальшим відведенням дощових вод у річку. Покриття майданчиків території комплексу та внутрішніх проїздів передбачається з бетону.
Для забезпечення санітарно-гігієнічних умов та архітектурного оформлення проектом передбачається благоустрій відведеної ділянки. На території елеватора передбачено постійний рух технологічного транспорту, а також передбачені пожежні проїзди і пішохідні доріжки з твердим покриттям. Проїжджа частина відокремлена від пішохідної зони та вимощення бортовим каменем. Конструкція міжсилосного простору і вимощень виконується з монолітного бетону. Проїзди, технологічні майданчики складають транспортно-пішохідну мережу та забезпечують зв’язок усіх елементів благоустрою між собою та із зовнішніми пішохідними і транспортними маршрутами.
У розробці вхідних вузлів і плануванні адміністративних будівель підприємства застосовані заходи щодо доступності їх використання маломобільними групами населення. При проектуванні благоустрою споруд у місцях монтажу бордюрного каменю виконуються пандуси з пониженням.
Технологічні рішення
Технологічні рішення проекту розроблені на підставі договору, завдання на проектування, попередньої схеми генерального плану підприємства і технологічної схеми виробничого процесу, планово-технологічного завдання, погоджених із замовником.
Проект передбачає будівництво зернового елеватора для приймання, очищення, сушіння, зберігання та відвантаження зерна.
Об’єм одн очасного зберігання зерна елеватора становить 124,512 тис. тонн у металевих силосах (три зерносховища по 41,504 тис. тонн кожний).
На елеваторі передбачається виконання таких основних технологічних операцій:
- приймання зерна з автомобільного транспорту трьома потоками по 250 т/год кожний;
- транспортування зерна за заданими маршрутами в зерносховища силосного типу №№ 1; 2; 3 для накопичення та зберігання, а також формування партій сухого та чистого зерна для відвантаження;
- блок очищення зерна, а також блок сушіння зерна;
- відвантаження зерна на залізничний транспорт двома незалежними потоками;
- відвантаження зерна на автомобільний транспорт одним потоком;
- система автоматичного контролю і документальної реєстрації маси, яка обертається на елеваторі, що включає автомобільні та залізничні ваги;
- влаштування аспіраційних мереж (система пиловидалення), що дозволяє забезпечити нормативні санітарно-гігієнічні значення показників повітря робочих зон і дотримання вимог екологічної безпеки при виконанні транспортних операцій із зерном.
Якісний облік зерна планується здійснювати з використанням лабораторії.
Відбір проб здійснюється в автоваговій, що об’єднана з лабораторією.
Кількість новостворених робочих місць – 33.
Загальна кількість працюючих – 69 осіб.
Для обслуговування працівників комплексу передбачається будівництво адміністративно-побутових приміщень, де крім адміністративних приміщень розташовані: кімната знепилення, прання та сушіння одягу, кімната для вживання їжі, гардероб персоналу, лабораторія з підсобними приміщеннями, кабінет завідуючого лабораторією та інші.
Колії залізничні
У складі проекту будівництва під’їзної залізничної колії передбачається:
- примикання під’їзної колії ТОВ «Епіцентр К» до головної станційної колії № III станції Шепетівка-Подільська, з перенесенням світлофора «ЧТ» у напрямку перегону Шепетівка-Подільська-Ізяслав;
- будівництво з’єднувальної колії № 1 від точки примикання до території підприємства, з реконструкцією залізничного переїзду;
- будівництво двох навантажувальних колій № 2 та № 3;
- будівництво тупикової колії № 5 для стоянки локомотиву;
- обладнання стрілочного переводу примикання контрольними замками та включенням в систему МКП станції Шепетівка-Подільська;
- освітлення внутрішніх залізничних колій та фронтів навантаження;
- влаштування вагонних тензометричних ваг – 2 шт.;
- влаштування реверсних маневрових пристроїв уздовж вантажних фронтів – 2 шт.
Проектні рішення
Земляне полотно колій запроектовано у відповідності до типових поперечних профілів.
Від стрілки примикання і до ПК2+00,00 колія розташована на насипу висотою до 4 м. Від ПК2+00,00 і до ПК6+50,00 колія розташована у незначній виїмці. Від ПК6+50,00 колії № 1 до ПК1+00,00 колії № 2 колія розташована на насипу до 4 м. Далі до тупиків - у виїмці від 0,5 до 6,0 м. Верхня будова колії прийнята зі старопридатних рейок Р65 на залізобетонних шпалах типу Ш1-1 та Ш1-3 при епюрі 1600 шт./км.
На прямих ділянках колії та кривих радіусом Р = 350 м використовується скріплення типу КБ, у кривих радіусом менше ніж Р = 350м - СКД-65Б.
Баласт прийнятий двошаровий товщиною 45 см (25 см щебінь твердих порід марки У-50, фракції 25-40 та 20 см – пісок). Ширина баластної призми зверху на прямих ділянках колії прийнята не менше ніж 3,4 м, з розширенням у кривих ділянках на 0,1 м із зовнішньої сторони. Під щебеневим баластом улаштовується шар георешітки PolGrid BX-B.
У місці примикання під’їзної залізничної колії до колії № III станції Шепетівка-Подільська виконується демонтаж рейко-шпальної решітки, вирізка забрудненого щебеневого шару, влаштування нової щебеневої основи, після чого поелементно укладається верхня будова колії, в тому числі стрілочний перевід, згідно з проектними рішеннями.
Проектом передбачено укладання стрілочних переводів з рейок Р65 на залізобетонному брусі, марки 1/11 у місці примикання та марки 1/9 проекту 2215 та ЛПТП.665121.107 на колії підприємства.
Водовідведення поверхневих вод від земляного полотна на з’єднувальній колії виконується у кювет з випуском у понижені місця рельєфу. Водовідведення поверхневих вод на території зерносховища виконується дренажними водовідвідними лотоками ВП-450 та ВП-600, які запроектовані з правої сторони колії № 2 та з лівої сторони колії № 4 (по ходу пікетажу). Поздовжній ухил дна лотока прийнято 0,003.
Для поперечного переходу під коліями використано труби полімерні, посилені монолітним залізобетоном. Ухил переходів прийнято 0,006. У місцях з’єднання труб і лотоків встановлено водоприймальні колодязі з монолітного залізобетону, що виконуються по місцю. Для переходів прийнято ПВХ труби Æ250 мм. Діаметр труб прийнято з умов пропуску розрахункової витрати води з двократним резервом.
Після пропуску під залізничною колією вода скидається у загальну дощову каналізацію зерносховища.
Маневровий пристрій
Проектом передбачається встановлення двох маневрових пристроїв для виконання маневрових робіт на фронтах навантаження біля колій № 2 та № 3.
До комплекту маневрового пристрою входить:
- лебідка маневрова ЛМ-10ДП-ОБ;
- станція натяжна СН-10;
- канат тяговий;
- гакові зачіпи.
Основні характеристики:
- тягове зусилля, тс – 10;
- установлювальні розміри: довжина – 2690 мм; ширина – 1110 мм; висота – 900 мм;
- маса вантажу у вагонах – 600 т;
- швидкість намотки каната – 0,1 м/с;
- спосіб керування – виносний пульт;
- маса – 2,600 т.
Керування лебідкою виконується безпосередньо в районі маневрової лебідки та в місці завантаження вагонів за допомогою поста керування.
Вагонні ваги
Для зважування завантажених вагонів передбачається встановлення на ПК1+42,50 колії № 2 та ПК2+53,45 колії № 3 вагонних тензометричних двоплатформних ваг типу ТВВ-150-50-13.5 для статичного зважування вагонів.
Ваги встановлюються на прямолінійних горизонтальних ділянках колій (по 2 м до та за вагами). Цифрова система вимірювання маси реалізована із застосуванням аналогових датчиків RC3 та вагового терміналу TWP-25. Тензодатчики RC3 виготовлені з неіржавіючої сталі, ступінь захисту – IP68/IP69k.
Пристрої СЦБ
Пристрої, які проектуються, включаються в існуючі пристрої МКП. На стрілках 48, 50 встановлюються стрілкові контрольні замки. Стрілочні та колійні ділянки обладнуються рейковими колами постійного струму з колійними реле АНШ2-2. Колійні реле розміщуються в релейних шафах. Керування та контроль підлоговими пристроями виконується ДСП з апарата керування, розташованого в приміщенні чергового по станції, та робітниками стрілочних постів.
Постова апаратура у вигляді релейних стативів розташована у релейному приміщенні, підлогове обладнання встановлено в релейних шафах та колійних ящиках. Контроль роботи пристроїв передається на станцію Шепетівка-Подільська.
Архітектурно-будівельні рішення
1.1-1.4. Силосний корпус №№ 1, 2.1-2.4. Силосний корпус №№ 2, 3.1-3.4. Силосний корпус № 3. Діаметр силосів - 27,5 м, загальна висота з фундаментами - 29,3 м. До складу зазначеної споруди входять: силос – сталева ємність комплектної поставки, Ø27,5 м, висотою 28,3 м; фундаменти силосів. Фундаментом під силоси є плитний монолітний залізобетонний ростверк шайбоподібної форми на пальовій основі з інтегрованою у нього підсилосною галереєю. Палі - забивні, залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-7: глина легка, зелено-сіра, твердої і напівтвердої консистенції, опіщанена (Е = 17 МПа; γ = 18,6 кН/м3; φ = 18°; с = 38 кПа; ІL = 0.1; Sr = 0,88); та шару ІГЕ-6с: супісок зелено-сірий, твердої і напівтвердої консистенції (Е = 14 МПа; γ = 18,0 кН/м3; φ = 20°; с = 10 кПа; ІL = 0,15; Ip = 0,05; Sr = 0,55).
Плита днища (ростверк) фундаменту має круглу форму в плані, діаметром 28,5 м, товщиною 500 мм, з балкою по кільцю в перерізі 0,8 × 0,77 (h) м.
Посередині під плитою ростверка проходить підсилосна галерея із внутрішнім розміром 2,2 × 2,6 (h) м, товщина стін та плити дна - 400 мм. Залізобетонні конструкції ростверка виконані з бетону класу С20/25.
04. Норійна вежа № 4. Споруда має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 5,0 × 5,0 м і висоту від верху фундаменту приблизно 35,62 м. До складу зазначеної споруди входять: вишка з металоконструкцій, монолітний залізобетонний приямок на природній основі, на який спирається вишка. Каркас норійної вежі № 4 представлений у вигляді рамно-в’язевої конструкції з розмірами у плані 5 × 5 м, виконаної з круглих труб і прокатних профілів. Висота конструкції від рівня фундаменту – 35,62 м. Приямок є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Несучим шаром фундаменту є подушка зі щебеню фр. 20…40 мм, утрамбована в шар ІГЕ-4т: суглинок важкий, зеленувато-сірий, твердої і напівтвердої консистенції (Е = 9 МПа; ІL = 0,2; γ = 17,7 кН/м3; φ = 20°; с = 25 кПа; Sr = 0,73). Розміри приямка в осях - 5 × 5 м. Глибина приямка становить 3,6 м. Приямок виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
05, 06, 07. Норійні вежі № 1, № 2, № 3. Споруда має в плані квадратну форму з розмірами в осях 6,0 × 6,0 м і висоту верху фундаменту приблизно 41 м. До складу зазначеної споруди входять: вишка з металоконструкцій, монолітний залізобетонний приямок на природній основі, на який спирається вишка. Каркас норійних веж № 1, № 2, № 3 представлений у вигляді рамно-в’язевої конструкції, виконаний з круглих труб і прокатних профілів. Для обслуговування обладнання передбаченні майданчики та сходові клітки з огородженнями. Настил майданчиків виконаний з ґратчастого оцинкованого настилу. Для запобігання потраплянню опадів в середину приямка нижня частина вежі обшивається профільованим листом по металевих прогонах. У плані споруда має квадратний вигляд з розмірами в осях 6 × 6м. Висота конструкції від рівня фундаменту становить близько 41 м. Норійна вежа № 1 є нерухомою опорою для транспортних галерей № 3, № 7. Норійна вежа № 2 є нерухомою опорою для транспортних галерей № 1, № 2, № 6, № 9. Приямок є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Несучим шаром фундаменту є подушка зі щебеню фр. 20…40 мм, утрамбована в шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Розміри приямка в осях - 6 × 6 м. Глибина приямка становить 7,1 м. Приямок виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
08. Норійна вежа з блоком очищення. Споруда має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 12 × 24,68 м і висоту 47,4 м.
До складу зазначеної споруди входять: вишка з металоконструкцій і монолітні залізобетонні норійні приямки № 1 та № 2 на природній основі, на які спирається норійно-очисна вежа; стовпчасті монолітні залізобетонні ростверки очисної вежі на пальовій основі. Каркас норійно-очисної вежі представлений у вигляді рамно-в’язевої конструкції. Висота конструкції від рівня фундаменту – 47,4 м.
Приямок № 1 норійно-очисної вежі є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Розміри в осях - 6 × 12 м. Глибина приямка становить 5,1 м.
Приямок № 2 норійно-очисної вежі є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Розміри в осях - 6 × 12 м. Глибина приямка становить 6,1 м.
Несучим шаром норійних приямків № 1 та № 2 є подушка зі щебеню фр. 20…40 мм, утрамбована в шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γІ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Стовпчасті ростверки очисної вежі мають квадратну форми (2,4 × 2,4 м) та спираються на пальові кущі. Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром під пальові ростверки є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Зазначені конструкції виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
9.1-9.9. Зерносушарки №№ 1…9. Сушарки - комплектної поставки (об’єднані у три групи по три сушарки у групі). Фундаменти - монолітні, залізобетонні плитні, коробчастого перерізу, на пальовій основі. Палі - залізобетонні, призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Ростверк має в плані прямокутну форму з розмірами 10,3 × 10,3 м. Загальна висота коробчастого перерізу – 1,7 м, у т. ч.: ростверк і плита перекриття – 1,7 та 0,3 м відповідно, стін - 1,4 м, товщина стін - 0,2 м. Конструкції виконано з монолітного залізобетону класу С20/25 з маркою за водонепроникністю W4. Гідроізоляція – див. п. «04. Норійна вежа № 4».
10.1-10.12. Силос хопер для вологого зерна № 1…№ 12. Діаметр силосів хоперів - 9,2 м, загальна висота з фундаментами - 26,6 м. До складу зазначеної споруди входять: силос хопер – сталева ємність комплектної поставки, Ø9,2 м, висотою 25,4 м; фундаменти силосів. Фундаментом під силоси хопер є плитний ростверк по палях. Палі - забивні, залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γІ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43).
Плита днища фундаменту в плані має восьмигранну форму з діаметром описаного кола 10,83 м, товщиною 500 мм. Залізобетонні конструкції ростверка виконані з бетону класу С20/25.
11. Блок бункерів відходів. До складу зазначеної споруди входять бункерна естакада та стрічкові монолітні залізобетонні фундаменти на пальовій основі. Каркас блока бункерів відходів представлений у вигляді рамно-в’язевої конструкції з розмірами в плані 4,2 × 15,5 м. Висота конструкції від рівня фундаменту – 11,56 м. Фундаменти під опори бункерної естакади виконано у вигляді стрічкових монолітних залізобетонних ростверків на пальовій основі. Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
12. Станція розвантаження автомобілів на три проїзди. До складу зазначеної споруди входять: навіс з металоконструкцій з майданчиками обслуговування та операторними, приймальні бункери завальної ями, та балкова клітка над бункерами завальної ями; монолітний залізобетонний приямок приймальних бункерів; монолітний залізобетонний ростверк під навіс і технологічне устаткування (розвантажувачі, маслостанції); заїзні та виїзні пандуси.
Навіс над завальними ямами та автомобілерозвантажувачами являє собою просторовий рамно-в’язевий каркас, що складається з однопрогонових поперечних рам прогоном 21,6 м, розташованих з перемінним кроком. Покрівля виконана з профільованого листа, покладеного по покрівельних прогонах, які сполучені з другорядними балками, що передають навантаженния на ригель рами. В’язі по покрівлі розташовані у площині головних і другорядних балок. Скатна складова, що з’являється від зовнішніх навантажень сприймається профільованим листом покриття. Стіни виконані з профільованого листа, покладеного по стінових ригелях фахверку. Споруда в плані - прямокутна, з розмірами в осях 34,0 × 21,6 м.
Завальна яма на три проїзди являє собою просторову балкову клітку, що складається з однопрогонових (головних балок) у поперечному напряму, до яких кріпляться конструкції платформ прямого, бокового відвантаження.
Приямок приймальних бункерів є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Фундамент під навіс і ТХ устаткування - монолітний, залізобетонний, на пальовій основі. Несучим шаром під приямок бункерів є подушка зі щебеню фр. 20…40 мм, утрамбована в шар ІГЕ-4: суглинок легкий, зеленувато-сірий, твердий і напівтвердий (Е = 8 МПа; ІL = 0,2; γ = 17,5кН/м3; φ = 20°; с = 20 кПа; Sr = 0,67) та шар ІГЕ-6п – пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43).
Несучим шаром пальових фундаментів під монолітний залізобетонний ростверк навісу і ТХ устаткування є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Глибина приямків становить 0,9 м, 4,35 м та 6,85 м. Товщина залізобетонних конструкцій - 400 мм. Конструкції виконано з бетону класу С20/25. Заїзні та виїзні пандуси – монолітні залізобетонні плити на щебенево-піщаній подушці з ЩПС С7.
13. Станція завантаження зерна в автомобілі. До складу зазначеної споруди входить бункерна естакада та стрічкові монолітні залізобетонні фундаменти на пальовій основі.Споруда має прямокутну форму в плані з розмірами в осях 14,5 × 4,5 м та висотою приблизно 4,5 м. Для обслуговування обладннання та доступу персоналу проектом передбачені майданчики, драбини та сходи. Для запобігання потраплянню опадів споруда обшивається профлистом по стінових ригелях фахверку. Покрівля виконана з листового прокатного металу з поперечними ребрами жорсткості. Фундаменти під опори бункерної естакади виконано у вигляді стрічкових монолітних залізобетонних ростверків на пальовій основі. Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
14. Станція завантаження зерна у залізничні вагони. До складу зазначеної споруди входять: металоконструкції станції завантаження зерна у залізничні вагони (являє собою рамно-в’язевий каркас комплектної поставки), хопери та надхоперні галереї комплектної поставки, монолітні залізобетонні фундаменти на пальовій основі. Споруда має прямокутну форму в плані з розмірами в осях 11,7 × 18,95 м та висотою 19,5 м. Станція завантаження зерна у залізничні вагони являє собою просторову рамно-в’язеву конструкцію. Кріплення стояків до фундаменту - жорстке, за допомогою фундаментних болтів і протизсувних упорів. На відм. +7.650 виконана балкова клітка, на яку спираються бункери комплектної поставки. Для обслуговування обладнання та доступу персоналу проектом передбачені майданчики та сходи. Для запобігання потраплянню опадів споруда обшивається профлистом по стінових ригелях фахверку. Покрівля виконана з листового прокатного металу з поперечними ребрами жорсткості. Фундаменти під опори виконано у вигляді стовпчастих монолітних залізобетонних ростверків на пальовій основі. Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм.
Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції фундаментів виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
15. Лабораторія з побутовими приміщеннями. Будівля - двоповерхова, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 18 × 14,1 м. Висота будівлі (від верху фундаменту до верху парапету) становить 8,3 м. Будівля по периметру зашивається сандвіч-панелями (див. комплект АР). Стінові сандвіч-панелі прикріплені до ригелів фахверку, покрівельні – до покрівельних прогонів. Фундаменти – монолітні, залізобетонні стовпчасті ростверки - на пальовій основі. Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції фундаментів виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
16. Автовагова на три проїзди. Ваги автомобільні мають в плані прямокутну форму. До складу зазначеної споруди входять: навіс, що зблоковано з поз. 15 за ГП; фундаменти під ваги автомобільні та навіс – монолітні залізобетонні, на пальовій основі, заїзні та виїзні пандуси – монолітні залізобетонні плити, на щебеневій піщаній подушці з ЩПС С7. Каркас автовагової - на три проїзди (поз. 16 за ГП) у плані має прямокутну форму, з розмірами 20,0 × 15,0 м. Покрівля виконана з профільованого листа покладеного по покрівельних прогонах, які сполучені з ригелями рам. В’язі по покрівлі розташовані у площині ригелів рам.
Скатна складова, що з’являється від зовнішніх навантажень, сприймається профільованим листом покриття. Стіни виконані з профільованого листа, покладеного по стінових ригелях фахверка. Кріплення стояків до фундаментів виконується за допомогою фундаментних болтів та протизсувних упорів. Для взяття проб передбаченні майданчики та сходові клітки з огородженням.
У складі цієї позиції є суміжний майданчик між автоваговою на три проїзди (поз. 16 за ГП) та лабораторією з побутовими приміщенями (поз. 15 за ГП). Фундаменти під ваги автомобільні та навіс - монолітні, залізобетонні стрічкові на пальовій основі. Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції фундаментів виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
17, 18, 19. Транспортні галереї № 1, № 2, № 3 (верхні). Транспортні галереї представлені у вигляді двох паралельних прогонових будов, які обпираються на норійні вежі.
Прогонові будови транспортних галерей №№ 1, 2, 3 з’єднанні між собою поперечними балками та ходовим настилом. Настил галерей виконаний із зварного оцинкованого ґратчастого настилу. Прогонові будови виконані з двох паралельних ферм, з’єднаних між собою горизонтальними в’язями по верхніх поясах. Нижній пояс розкріплюється за допомогою вертикальних діафрагм. У рівні верхнього поясу розташовані поперечні балки, на які обпираються поздовжні балки під обладнання та ходовий настил. Поперечні балки розташовані у вузлах ферм. Кріплення прогонових будов до норійних веж №№ 1, 2, 3 (поз. 5, 6, 7, 8) шарнірно-нерухоме - з одного боку, та шарнірно-рухоме - з іншого.
20. Транспортна галерея № 4. Транспортна галерея № 4 представлена у вигляді двох прогонових будов прогонами 41 та 27,27 м, які шарнірно обпираються на рухомі опори. Нерухомою опорою для галереї є станція завантаження зерна у залізничні вагони (поз. 14 за ГП). Опори спираються на окремі монолітні залізобетонні стрічкові ростверки на пальовій основі та фундаменти, які інтегровано у підземний тунель (поз. 21 за ГП).
Прогонові будови виконані у вигляді двох паралельних ферм висотами 3 та 4 м, які розкріплені горизонтальними в’язями по нижніх і верхніх поясах. На рівні нижніх поясів розміщені поздовжні балки під конвеєр і ходовий настил. Поздовжні балки обпираються на поперечні балки, які розташовані у вузлах ферм. Рухомі опори виконані з двох зварних двотаврів, зв’язаних між собою вертикальною решіткою та горизонтальними діафрагмами жорсткості. Опори спираються на окремі монолітні залізобетонні стрічкові ростверки на пальовій основі та фундаменти, які інтегровано в підземний тунель (поз. 21 за ГП). Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції фундаментів виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
21. Транспортна галерея № 5 (підземна). Споруда являє собою підземний залізобетонний тунель на природній основі.Заглиблений тунель, що з’єднує поз. 8 та поз. 12 за ГП має прямокутний поперечний переріз, з внутрішніми розмірами 5,75 × 2,4 (h) м на природній основі. Несучим шаром під тунелем є подушка зі щебеню фр. 20…40 мм, утрамбована в шар ІГЕ-4: суглинок легкий, зеленувато-сірий твердий і напівтвердий (Е = 8 МПа; ІL = 0,2; γ = 17,5 кН/м3; φ = 20°; с = 20 кПа; Sr = 0,67). Внутрішні розміри тунелю в поперечному перерізі становлять 5,75 × 2,4 (h) м, товщина плит і стін - 400 мм. Тунель виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
22, 23. Ваги залізничні № 1 та № 2. Фундаменти під залізничні ваги комплексної поставки (ТВВ-150-50-13,5) передбачено плитними, з розмірами в плані 2,6 × 6,7 м, товщиною 0,4 м, з монолітного залізобетону. Основою фундаментів слугує ІГЕ-4: супісок пилуватий твердий (Е = 16 МПа; γ = 18,1 кН/м3; с = 14 кПа). Армування виконується сітками з арматури Ø12 класу А400С. Бетонування фундаментів ваг виконується бетоном класу С20/25 з маркою за водонепроникністю W4. Фундаменти влаштовуються по бетонній підготовці з бетону класу С8/10, шару товщиною 100 мм, яка, в свою чергу, влаштовується по щебеневій підготовці фр. 20-40 мм, товщиною 300 мм. До початку влаштування щебеневої підготовки влаштовується піщана подушка для вирівнювання майданчика та рівномірної передачі тиску від фундаментів на основу.
24, 25, 27. Транспортні галереї № 6, № 7, № 9 (нижні). Транспортні галереї представлені у вигляді двох паралельних прогонових будов, які обпираються на норійні вежі. Прогонові будови транспортних галерей №№ 6, 7, 9 з’єднанні між собою поперечними балками та ходовим настилом. Настил галерей виконаний зі зварного оцинкованого ґратчастого настилу. Прогонові будови виконані з двуох паралельних ферм, з’єднаних між собою горизонтальними в’язями по верхніх поясах. Нижній пояс розкріплюється за допо-могою вертикальних діафрагм. У рівні верхнього поясу розташовані поперечні балки, на які обпираються поздовжні балки під обладнання та ходовий настил. Поперечні балки розташовані у вузлах ферм. Кріплення прогонових будов до норійних веж №№ 1, 2, 3 (поз. 5, 6, 7, 8) - шарнірно-нерухоме з одного боку, та шарнірно-рухоме - з іншого.
26. Транспортна галерея № 8. Представлена у вигляді прогонової будови балкового типу та рухомої опори, виконаної з круглих труб прокатних профілів. Висота конструкції від рівня фундаменту – 4,5 м. Прогонова будова виконана зі зварних несучих балок двотаврового профілю, розкріплених між собою поперечними балками та горизонтальною діафрагмою із прокатних профілів. На поперечні балки обпираються ходові балки та балки під конвеєр. Опори спираються на окремі монолітні залізобетонні стрічкові ростверки на пальовій основі та фундаменти, які інтегровано у підземний тунель (поз. 21 за ГП). Палі - залізобетонні призматичні, перерізом 350 × 350 мм. Несучим шаром пальових фундаментів є шар ІГЕ-6п: пісок дрібний, з прошарками піску середньої крупності, охристо-сірий, сірий, маловологий, у підошві водонасичений, середньої щільності (Е = 23 МПа; γ = 17,8 кН/м3; φ = 25°; с = 1 кПа; е = 0,626; Sr = 0,43). Конструкції фундаментів виконано з монолітного залізобетону класу С20/25.
31.1. Вузол керування № 1. Будівля разом з технічним поверхом - триповерхова, прямокутної форми з розмірами по осях в плані 5,5 × 13,50 м
Висота будівлі (від верху фундаменту до верху покрівлі) становить 9,7 м. У плані має прямокутну форму з розмірами 13,5 × 5,5 м.
Стіни та покрівля – сандвіч-панелі, по металевому каркасу. Двері – дверні блоки, металеві. Підлога – знімні металеві секції, по металевих балках, керамічна плитка. Фундаменти – монолітна залізобетонна плита. Несучим шаром є подушка з ущільненого щебеню фр. 20…40 мм, утрамбованого у шар ІГЕ-3: супісок лесоподібний, сіро-палевий, з лінзами суглинку, твердої консистенції (Е = 5 МПа; ІL = 0; γ = 17,0 кН/м3; φ = 12°; с = 10 кПа; Sr = 0,56). Плиту виконано з бетону класу С20/25.
31.2. Вузол керування № 2. Споруда має в плані прямокутну форму, з розмірами в осях 9,0 × 2,4 м і висоту 3,85 м. До складу зазначеної споруди входять: металевий каркас, обшитий сандвіч-панелями, монолітний залізобетонний приямок на природній основі, на який спирається споруда. Каркас споруди являє собою просторову конструкцію із гнутозварних і прокатних профілів. Для обслуговування обладнання передбачена підлога із знімного настилу. Кріплення каркаса до фундаментів здійснюється за допомогою хімічних анкерів. Приямок є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Несучим шаром є подушка з ущільненого щебеню фр. 20…40 мм, утрамбованого у шар ІГЕ-3: супісок лесоподібний, сіро-палевий, з лінзами суглинку, твердої консистенції (Е = 5 МПа; ІL = 0; γ = 17,0 кН/м3; φ = 12°; с = 10 кПа; Sr = 0,56. Розміри приямка в осях - 9,5 × 2,9 м. Глибина становить 0,6 м. Приямок виконано з бетону класу С20/25. Стіни та покрівля – сандвіч-панелі, по металевому каркасу. Двері – дверні блоки, металеві. Підлога – знімні металеві секції по металевих балках, керамічна плитка.
31.3, 31.4, 31.5. Вузол керування №№ 3, 4, 5. Споруда має в плані квадратну форму, з розмірами в осях 6 × 3 м і висоту 3,85 м. До складу зазначеної споруди входять: металевий каркас, обшитий сандвіч- панелями; монолітний залізобетонний приямок на природній основі, на який спирається споруда. Каркас споруди являє собою просторову конструкцію із гнутозварних і прокатних профілів. Для обслуговування обладнання передбачена підлога зі знімного настилу. Приямок є прямокутною монолітною залізобетонною чашею на природній основі. Несучим шаром є подушка з ущільненого щебеню фр. 20…40 мм, утрамбованого у шар ІГЕ-3: супісок лесоподібний, сіро-палевий, з лінзами суглинку, твердої консистенції (Е = 5 МПа; ІL = 0; γ = 17,0 кН/м3; φ = 12°; с = 10 кПа; Sr = 0,56). Розміри приямка в осях - 6,5 × 3,5 м. Глибина становить 0,6 м. Товщина плити дна - 300 мм, стін - 250 мм. Приямок виконано з бетону класу С20/25. Стіни та покрівля – сандвіч-панелі, по металевому каркасу. Двері – дверні блоки, металеві. Підлога – знімні металеві секції, по металевих балках.
32. Компресорна. Споруда - комплектної поставки, одноповерхова, прямокутної форми, з розмірами в осях 3,5 × 9,0 м. Висота будівлі (від верху покриття площадки до верху покрівлі) становить 3,5 м.
Стіни та покрівля – сандвіч-панелі, по металевому каркасу. Двері – дверні блоки, металеві.
33.1. Контрольно-перепускний пункт № 1. Одноповерхова споруда комплектної поставки, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 4,9 × 6,5 м. Висота будівлі (від верху покриття площадки до верху покрівлі) становить 2,7 м. Споруда монтується на бетонне покриття площадки без фундаментів.
33.2. Контрольно-перепускний пункт № 2. Одноповерхова споруда комплектної поставки, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 2,45 × 3,0 м. Висота будівлі (від верху покриття площадки до верху покрівлі) становить 2,7 м. Споруда монтується на бетонне покриття площадки без фундаментів.
34. Трансформаторна підстанція. Споруда - одноповерхова, комплектної поставки, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 5,45 × 15,9 м.
35. Насосна станція пожежогасіння. Споруда - одноповерхова, напівзаглиблена, багатокутної форми, з розмірами в плані 4,6 × 9,27 м. Висота споруди (від верху фундаменту до верху парапету) становить 4,0 м.
36. Пожежний резервуар. Ємність - напівзаглиблена, прямокутної форми, з розмірами в осях 10,0 × 10,4 м. Висота будівлі (від верху плити фундаменту до верху плити покриття) становить 3,2 м. Будівлю запроектовано з монолітного залізобетону.
37. Очисні споруди дощових вод. Очисні споруди представлені сепаратором нафтопродуктів з байпасною лінією. Конструкції монтуються нижче рівня планування. Ємність комплектної поставки складається із залізобетонних кілець.
Колодязі запроектовані згідно з ТПР 902-09-46.88 із збірних залізобетонних елементів за серією 3.900.1-14, перепадні камери - з монолітного залізобетону.
38. Генератор. Споруда комплектної поставки. Монтується на бетонне покриття без улаштування фундаментів.
40. Кімната обігріву. Споруда комплектної поставки одноповерхова, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 2,44 × 6,06 м. Висота будівлі (від верху покриття площадки до верху покрівлі) становить 2,6 м. Споруда монтується на покриття площадки без фундаментів.
41. Вагова. Споруда комплектної поставки, одноповерхова, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 2,44 × 2,99 м. Висота будівлі (від верху покриття площадки до верху покрівлі) становить 2,6 м. Споруда монтується на бетонне покриття площадки без фундаментів.
42. Альтанка. Одноповерхова споруда комплектної поставки, шестикутної форми, вписаної в коло діаметром 6,0 м. Висота споруди (від верху покриття площадки до верху покрівлі) становить 4,5 м.
43. Туалет. Споруда туалету (поз. 43а ГП) - одноповерхова, прямокутна, з розмірами в осях 2,46 × 5,5 м, висота будівлі (від відмітки верху фундаментної плити до найвищої відмітки даху) становить 3,07 м.
Фундамент туалету виконано у вигляді монолітної плити з розмірами 2,46 × 5,5 м, перемінної товщини - 120 та 600 мм, з бетону класу С20/25 (В30), на ущільненому гранітному відсіві. Зовнішні стіни товщиною 300 мм виконані з газобетонних блоків. Утеплення стін – мінераловатними плитами, товщиною 100 мм, утеплення фундаментної плити – екструдованим пінополістиролом, товщиною 100 мм. Покрівля представлена у вигляді монолітної залізобенної плити товщиною 150 мм, утепленої екструдованим пінополістиролом товщиною 100 мм.
44.1-44.12. Щит з протипожежного інвентарю. Споруда - комплектної поставки. Споруда монтується на покриття площадки без фундаментів.
46. Склад зернових відходів. Споруда - одноповерхова, прямокутної форми, з розмірами по осях в плані 17,2 × 48,0 м. Висота споруди (від верху фундаменту до верху парапету) становить 8,2 м. Стіни вище бетонних – металевий профлист по металевому каркасу. Покрівля виконана з профільованого листа, покладеного по покрівельних прогонах. Ворота - металеві. Підлога – монолітна залізобетонна плита. Фундаменти – монолітні, залізобетонна чаша. Несучим шаром під фундаментом є подушка зі щебеню фр. 20…40 мм, утрамбована в шар ІГЕ-4т: суглинок важкий, зеленувато-сірий, твердої і напівтвердої консистенції (Е = 9 МПа; ІL = 0,2; γ = 17,7 кН/м3; φ = 20°; с = 25 кПа; Sr = 0,73). Конструкції виконано з монолітного залізобетону класу С20/25. Товщина фундаментної плити - 250 мм з потовщенням біля стін до 400 мм; стіни – 300 мм, з потовщеннями 600 × 600 мм під опори навісу.
47. ШГРП та ВОГ. Споруда комплектної поставки. Технологічні та будівельні креслення цієї споруди розробляє спеціалізована організація за окремим договором.
48. Майданчик із контейнерами для сміття. Виділено місце на бетонному покритті для складання побутового сміття в окремі контейнери комплектного постачання.
49.1-49.2. Стоянка легкових автомобілів. Виділено місце з бетонним покриттям для стоянки легкових автомобілів.
Опалення та вентиляція
Система опалення - від настінних електричних конвекторів типу Atlantic та Термія.
Вентиляція – припливно-витяжна. Із приміщення вузла керування передбачена природна припливно-витяжна вентиляція за допомогою клапанів повітряних утеплених типу Герметик-С. Вентиляція лабораторії – припливно-витяжна з механичним спонуканням. Вентиляція приміщень лабораторії передбачається за допомогою припливно-витяжних установок (ПВ1, ПВ2) із пластинчатим рекуператором, з підігрівом повітря електричним канальним повітронагрівачем у зимовий час. Очищення припливного повітря здійснюється у фільтрах. Із приміщень санвузлів і душових передбачена механічна витяжка. Повітроводи виконуються з оцинкованої сталі. На повітроводах встановлюються розподільні анемостати та ґратки. Для створення комфортних умов передбачаються автономні кондиціонери спліт-системи, які складаються із внутрішнього блоку та встановлюються у приміщенні із зовнішнього (компресорно-конденсаторного) блоку, що розміщується на стіні будівлі.
Розрахункова температура зовнішньогоповітря, прийнята влітку, tн = 28°С. Трубопроводи газової та рідинної лінії запроектовані мідними. У зимовий період кондиціонери працюють у режимі теплового насоса, що є додатковим джерелом тепла.
Газопостачання
Проект газопостачання нового елеваторного комплексу, що будується у м. Шепетівка Хмельницької області, виконано в повному обсязі згідно з ТУ, виданими ПрАТ «Щепетівкагаз».
Зовнішнім газопостачанням передбачається:
- прокладання траси газопроводу середнього тиску від місця забезпечення потужності до проектованих вузлів обліку газу (ВОГ), які встановлюються на території проектованого елеваторного комплексу;
- кільцювання двох гілок газопроводу середнього тиску Ø273 мм, прокладених по вулицях Подільській та Економічній у м. Шепетівка.
Точка приєднання об’єкта замовника встановлюється за територією земельної ділянки замовника, у відповідності до його технічного завдання і вимог ПрАТ «Щепетівкагаз».
Джерелом газопостачання, місцем забезпечення потужності служить діючий газопровід середнього тиску Ø273 мм, прокладений по вул. Економічній. Діаметр проектованого газопроводу Ду300 мм прийнятий на основі поперднього гідравлічного розрахунку, прикладеного у проекті.
У проекті прийнято підземне прокладання зовнішніх газопроводів з поліетиленових труб, за ДСТУ Б В.2.7-73-98, марки PE-100 SDR-11, з коефіцієнтом запасу міцності 3,15.
З’єднання поліетиленових труб між собою виконується терморезисторним зварюванням.
Прокладання мережі газопроводів здійснюється, в основному, методом ГНБ (горизонтально направленим бурінням) та, частково, відкритим способом.
У проекті передбачені заходи з техніки безпеки при роботі під мережами високої напруги, а також заходи для запобігання скупченню газів у колодязях та в підвалах будинків, зокрема:
- на відстані 50 м по обидва боки від осі газопроводу в кришках колодязів і камер підземних інженерних мереж передбачено влаштування отворів Ø15 мм;
- на відстані не менше ніж 50 м від газопроводу дотримані вимоги щодо герметизації вводів і випусків підземних інженерних мереж згідно з комплексом 7373-3 «Типовые детали уплотнения вводов инженерных сетей в гражданские здания»;
- уздовж траси підземного газопроводу виділено захисні смуги по 2 м з обох боків від зовнішньої поверхні труби, в межах яких заборонено складання матеріалів та обладнання, садіння дерев, улаштування стоянок автотранспорту, гаражів, кіосків та інших споруд.
Проектом передбачено встановлення трьох вузлів обліку газу (ВОГ), що викликано обмеженими умовами земельної ділянки об’єкта будівництва, технічно обґрунтовано та відповідає вимогам «Кодексу газорозподільних мереж».
Для зниження тиску газу до необхідного передбачається встановлення трьох ШГРП з розрахунковою потужністю до 3600 м3/год кожний. Пропускна здатність регулятора тиску кожного ШГРП більше максимальної годинної витрати газу сушаркою.
ВОГ і ШГРП встановлюються на окремому майданчику з металевою огорожею, з дотриманням нормативних відстаней до споруд і комунікацій.
Проектом прийнято підземне та надземне прокладання внутрішньомайданчикових газопроводів. Діаметр проектованих газопроводів прийнято на основі гідравлічного розрахунку.
Підземне прокладнання газопроводів прийнято при перетині заводських автомереж, надземне – на виході із ШГРП, по опорах вздовж огородження підприємства та по металевих конструкціях сушарок.
Проектом розроблено кріплення до опор і металевих конструкцій сушарок.
Проектом забезпечено заземлення і блискавкозахист ШГРП, ВОГ та металевих газопроводів, прокладених по опорах і по металевих конструкціях зерносушарок.
Підземні газопроводи запроектовані за ДСТУ Б В.2.7-73-98 з поліетиленових труб марки PE-100 SDR–17,6, з коефіцієнтом запасу міцності не менше ніж 2,8.
Надземні газопроводи виконуються за ДСТУ 8943:2019 зі сталевих електрозварних труб.
Енергозбереження і енергоефективність
У складі проекту розроблений розділ «Енергоефективність» з «Енергетичним паспортом» будівлі - Лабораторія з побутовими приміщеннями (поз. 15 за ГП).
Розрахунковий приведений опір теплопередачі огороджувальних конструкцій:
- зовнішні стіни – 3,64 (м2×К)/Вт;
- суміщене покриття – 6,16 (м2×К)/Вт;
- світлопрозорі конструкції – 0,63 (м2×К)/Вт;
- зовнішні двері – 0,50 (м2×К)/Вт.
Згідно з ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель» ця будівля відноситься до класу енергоефективності «С».
Проектом передбачені заходи для зниження енергоспоживання і зменшення витрат паливо-енергетичних ресурсів за рахунок застосування високоефективного сучасного обладнання та матеріалів.
Водопостачання та каналізація
Проектом передбачається влаштування систем господарсько-питного і протипожежного водопроводів, господарсько-побутової каналізації; відведення дощових вод з території будівництва з очищенням від завислих речовин та нафтопродуктів.
Водопостачання об’єкта передбачається від артсвердловини, яка виконана згідно з проектом ТОВ «БУДГЕО» «Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини на об’єкті замовника: «Нове будівництво елеваторного комплексу за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, м. Шепетівка, вулиця Економічна, 25».
Для обліку витрати води влаштовується водомірний вузол. Витрата води на господарсько-питні добові потреби становить –12,41 м3/добу; річні витрати – 4 095,30м3/рік.
Запроектовані окремі системи господарсько-питного та протипожежного водопроводів. Мережа господарсько-питного водопроводу прийнята тупиковою, з поліетиленових напірних труб.
Для зовнішнього пожежогасіння будівель і споруд запроектовані два резервуари протипожежного запасу води загальною ємністю 250 м3, протипожежна насосна станція з пожежними насосами та кільцева мережа протипожежного водопроводу високого тиску з підземними пожежними гідрантами.
Встановлено насоси продуктивністю 73 м3/год з тиском 90 м.
Вмикання пожежного насоса здійснюється від кнопок з пульта керування та біля пожежних гідрантів. Вимикання - ручне.
Витрата води на зовнішнє пожежогасіння будівель і споруд становить 20 л/с.
На мережі запроектовані пожежні гідранти та колодязі з вимикальною арматурою.
Мережа протипожежного водопроводу запроектована з поліетиленових напірних труб.
У зв’язку з відсутністю в районі будівництва існуючої міської мережі господарсько-побутової каналізації для збору господарсько-побутових стоків запроектовані чотири вигреби ємністю 8,0 і 6,5 м3 та два вигреби по 4,6 м3, з подальшим вивезенням стоків на місцеві очисні споруди. Для виключення фільтрації стоків у грунт вигреби виконуються із залізобетонних кілець з поверхневою гідроізоляцією та внутрішнім покриттям із поліетилену.
Водовідведення дорівнює водоспоживанню.
Розрахункова добова витрата стічної води – 12,41 м3/добу; річна витрата стічної води – 4 095,30 м3/рік.
Для збору і відведення дощових вод влаштовується дощова каналізація з лотоками та дощоприймальними колодязами. На мережі дощової каналізації запроектована локальна очисна споруда у складі відстійника та сепаратора нафтопродуктів.
Водовідведення – до локальних герметичних вигребів, з подальшим вивезенням до міських очисних споруд.
Закрита мережа дощової каналізації запроектована з поліпропіленових двошарових гофрованих труб d 250-1000 мм та поліетиленових труб dn1000.
Електротехнічні рішення
Джерело електропостачання – ПС 330/35/10 кВ «Шепетівка».
Точка забезпечення потужності: ПЛ-35 кВ «Шепетівка-ЗТВ» (власник – АТ «Хмельницькобленерго»).
Точка приєднання: наконечники відгалуження ЛЕП-35 кВ, побудованого АТ «Хмельницькобленерго», до РУ-35 кВ проектованої ПС-35/0,4 кВ.
Для забезпечення потреби в електроенергії на території передбачено встановлення комплектної підстанції потужністю 2 × 2500 кВА (ТП1) і комплектної дизельної електростанції (ДЕС) 165 кВт з улаштуванням розрахункового обліку електроенергії у ввідній комірці РУВН ТП.
Для приєднання до електричних мереж електроустановок об’єкта проектом передбачено: прокладання КЛ-35 кВ від опори № 6а/1 ПЛ-35 кВ «ЗТВ» ПС «Шепетівка» до РУВН проектованої ТП-35/0,4 кВ; улаштування повітряно-кабельного переходу на опорі № 6а/1 ПЛ-35 кВ «ЗТВ» ПС.
Кабельна лінія М-1 виконується трьома одножильними силовими кабелями з алюмінієвими струмопровідними жилами, з ізоляцією із зшитого поліетилену, з поздовжньою та поперечною герметизацією екрана, з посиленою зовнішньою оболонкою з поліетилену типу АПвЭгаПу-35 перерізом струмопровідної жили 120 мм2 та з мідним екраном перерізом 50 мм2, що прокладені за схемою «у трикутник».
Основними електроприймачами об’єкта є асинхронні електродвигуни з к. з. ротором та електричне освітлення.
Загальна встановлена потужність електроприймачів - 6690 кВт, повна розрахункова потужність - 3893 кВт.
Об’єкт за ступенем надійності електропостачання належить до споживачів ІII категорії.
Для забезпечення першої категорії електропостачання у приміщенні протипожежної насосної передбачається встановлення пристрою автоматичного вмикання резерву (АВР).
Усе обладнання комплексу забезпечується живленням від шаф керування, розташованих на майданчику в п’яти електрощитових. Щити керування, у свою чергу, отримують живлення від розподільного пристрою 0,4 кВ ТП1.
В аварійному режимі при відсутності живлення від КТП для забезпечення першої категорії електропостачання у приміщенні насосної встановлено шафу АВР.
Для зменшення втрат на передачу електроенергії передбачається компенсація реактивної потужності.
Пристрої компенсації реактивної потужності встановлюються на рівні трансформаторної підстанції а також на рівні елетрощитових.
У проекті прийнята система заземлення TN-C-S з глухо заземленою нейтраллю напругою 400/230 В. Перехід від системи TN-C до системи TN-S здійснюеться в розподільних шафах і шафах керування обладнанням. Як захисні заходи від ураження електричним струмом у нормальному режимі застосовані заходи захисту від прямого дотику.
Для додаткового захисту від ураження електричним струмом в разі прямого дотику в електроустановках до 1 кВ слід застосовувати пристрій захисного вимкнення (ПЗВ) з номінальним відключенням диференціальним струмом не більше ніж 30 мА.
Як захисні заходи від ураження електричним струмом при пошкодженні ізоляції застосовані заходи захисту у разі непрямого дотику: захисне заземлення; зрівнювання потенціалів.
Для захисту будівлі від прямих ударів блискавки запроектовано зовнішню систему блискавкозахисту, яка складається із системи блискавкоприймачів, системи доземних провідників та системи земляного закінчення.
Санітарна та епідеміологічна безпека
Відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» № 173 от 19.06.1996 цей вид виробничої діяльності відноситься до IV класу, для якого розмір санітарно-захисної зони встановлено 100 м.
Існуюча житлова забудова розташована на відстані 460 м у східному напрямку.
У проекті розроблено заходи щодо захисту від шуму працюючих згідно з вимогами ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку», заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і забезпечення дотримання ГДК в робочій зоні та атмосферному повітрі, з проведенням постійного лабораторно-інструментального контролю.
Експлуатація майданчика передбачає цілодобовий і цілорічний режим роботи.
На території комплексу в найбільшу зміну буде працювати 33 особи, всього працюючих – 69 осіб. Санітарно-побутове обслуговування персоналу виконано відповідно до ДБН В.2.2-28:2010 «Будинки адміністративного та побутового призначення».
Виділено місце на бетонному покритті для складання побутового сміття в окремі контейнери комплектного постачання, з наступним вивезенням спеціалізованим автотранспортом.
На період виконання будівельних робіт у проекті враховані вимоги щодо забезпечення працюючих санітарно-побутовими приміщеннями; розроблені природоохоронні заходи з охорони повітряного середовища, боротьби із шумами, охорони та раціонального використання води і ґрунту.
Пожежна та техногенна безпека
Елеватор, що проектується, складається із споруд, які розташовані окремо.
Категорію виробничих споруд за пожежною небезпекою встановлено – В (пожежонебезпечні); ступінь вогнестійкості споруд – IIIа.
Протипожежний розрив між групами силосів - витримано, згідно з ДБН Б.2.2-12:2019, табл. 15.3, становить 9 м.
Проектування об’єкта виконано відповідно до вимог ДБН Б.2.2-12: 2019.
Зовнішнє пожежогасіння об’єкта запроектовано від кільцевої мережі протипожежного водопроводу з розміщенням пожежних гідрантів для зовнішнього пожежогасіння.
Протипожежний запас води зберігається у двох резервуарах ємністю 250 м3.
Для захисту силосних корпусів проектом передбачено сухотруби для пожежогасіння силосів з відповідним приєднанням до мережі зовнішнього протипожежного водопроводу та встановленням пожежних кранів.
Систему пожежної сигналізації та управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), систему передавання тривожних сповіщень об’єкта розроблено згідно з ДБН В.2.5-56-2014.
Також передбачено блискавкозахист об’єкта, розроблено розділ ІТЗ ЦЗ (ЦО), ідентифікацію.
Передбачені проїзди для пожежної техніки.
Охорона праці та техніка безпеки
Проект виконаний на підставі вимог нормативних документів, у т. ч. питання охорони праці при організації будівельного виробництва.
Передбачаються організаційно-технічні заходи, регламентовані нормативними актами з охорони праці, у тому числі при виконанні будівельно-монтажних робіт. У проекті наголошено на необхідності дотримання вимог нормативних документів і заходів щодо охорони праці при експлуатації об’єкта.
Екологічна безпека
Планована діяльність «Нове будівництво пункту перевантажувального терміналу для приймання, очищення, сушіння, зберігання та відвантаження зернових вантажів за адресою: вул. Економічна, 25, м. Шепетівка Шепетівського району Хмельницької області» є об’єктом оцінки впливу на довкілля у відповідності до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Процедура оцінки впливу на довкілля планованої діяльності була здійснена. Зазначена процедура розпочата шляхом оприлюднення Повідомлення про плановану діяльність та зареєстрована в єдиному реєстрі з ОВД у справі за номером 20225189562.
За результатами процедури ТОВ «Епіцентр К» було отримано Висновок з оцінки впливу на довкілля, наданий Департаментом екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації 12.08.2022 за № 20225189562-022/1.
У процесі здійснення планованої діяльності прогнозуються нижчезазначені фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:
Клімат і мікроклімат. Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат у процесі виконання робіт та експлуатації об’єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.
Повітряне середовище – допустимий.
Під час провадження планованої діяльності передбачається надходження в атмосферне повітря таких забруднюючих речовин: пил зерновий, азоту діоксид, вуглецю оксид, ангідрид сірчистий, сажа, вуглеводні насичені С12-С19 у перерахунку на сумарний органічний вуглець, аміак, сірководень. Валовий викид забруднюючих речовин становить 608,273651 т/рік, крім того - 6,548617 т/рік парникових газів.
Аналіз результатів розрахунку розсіювання забруднюючих речовин показав, що максимальні концентрації по всіх забруднюючих речовинах на межі нормативної санітарно-захисної зони не перевищують ГДК м. р. населених місць с урахуванням фону.
Акустичний вплив – допустимий.
Прийняті проектом проектні рішення щодо зменшення акустичного впливу на навколишнє середовище оцінені як достатні.
Водне середовище – вплив у межах нормативних вимог. Джерелом водопостачання об’єкта є проектована артезіанська свердловина дебітом 3 м3/год. Розрахункові витрати: 12,41 м3/добу.
Для запобігання негативному впливу на водоносний горизонт, що експлуатується, навколо водозабірної свердловини будуть влаштовані зони санітарної охорони у складі трьох поясів, на території яких встановлюється спеціальний режим.
Підприємством буде отримано дозвіл на спеціальне водокористування відповідно до законодавства.
Відведення стічних вод передбачається у водонепроникний вигріб.
Проектом передбачені заходи для запобігання забрудненню ґрунтових вод, застою та накопиченню дренажних і зливових вод.
Геологічне середовище, ґрунт – вплив відсутній. Реалізація проекту не потребує вилучення з природокористування додаткових земель.
Під час експлуатації об’єкта не очікується негативного впливу на геологічне середовище і ґрунти та змін у балансі земельних ресурсів прилеглого району.
Рослинний і тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду. На ділянці будівництва відсутні цінні зелені насадження. Об’єкт розташований на освоєній території. Об’єктів природно-заповідного фонду на ділянці розміщення проектованого об’єкта немає. Шляхи міграції тварин і птахів у районі розташування об’єкта, що проектується, відсутні.
Реалізація проекту не здійснить негативний вплив на рослинний і тваринний світ.
Соціальне середовище. Негативний вплив здійснюватиметься в період виконання робіт, буде носити локальний і короткостроковий характер. Вплив на соціальне середовище позитивний – створення нових робочих місць, збільшення наповнення державного та місцевого бюджету.
Техногенне середовище. У зоні проектованої діяльності відсутні пам’ятники архітектури, історії, культури.
Вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об’єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.
Відходи. Під час експлуатації об’єкта очікуване утворення відходів становить 64195,904 т/рік.
Проектом передбачено дотримання правил збору і тимчасового зберігання відходів відповідно до чинних норм.
Вивезення відходів, що утворились на об’єкті, здійснюватиметься за договорами зі спеціалізованими організаціями.
Усунення зауважень під час проведення експертизи
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни та доповнення, а по окремих зауваженнях надаються пояснення, а саме: надані додаткові вихідні дані на проектування та інші матеріали; пояснювальна записка доповнена архітектурними рішеннями і таке інше.
Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, наданих для проведення експертизи.
Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
При цьому у відповідності до 8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи проектної документації не залучались експерти з питань техногенної, ядерної і радіаційної безпеки, та експертиза за цими напрямками не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.
Згідно з договором замовника № 7-013-22-ЕП/ОД експертиза проекту здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.
Розділи
