Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Чернівецька обл., Чернівецький район, Кам'янецька територіальна громада, с. Кам'янка (станом на 01.01.2021), вулиця Набережна | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАДУЛ-СІРЕТСЬКИЙ ТЕРМІНАЛ" (44799392) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки |
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків об'єктів будівництва – СС1 (незначні наслідки)
Замовник будівництва – ТОВ «ВАДУЛ-СІРЕТСЬКИЙ ТЕРМІНАЛ», код ЄДРПОУ 44799392
Адреса: 60444, Чернівецька обл., Чернівецький р-н, с. Черепківці, вул. Зарампійська, буд. 6
Генеральний проектувальник – ТОВ “СОЮЗСПЕЦБУД-ПЛЮС”, код ЄДРПОУ 33165318
Юридична адреса – 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНОВА, будинок 10 Б
Головний інженер проекту – Григель В. А., кваліфікаційний сертифікат АР № 009314, виданий 25.12.2013 р.
Вихідні дані:
- Завдання на проектування, затверджене Замовником;
Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень
Земельні ділянки, площею 2,8га та 2,7983 га, на яких передбачене будівництво перевантажувального вузла зернових культур на залізничний транспорт, розташована у с. Черепківці Чернівецького району, Чернівецької області у західній частині населеного пункту. Рельєф території відносно рівний, загальний ухил поверхні в північно-східному напрямку. Ділянка не забудована та розташована біля залізничної станції Вадул-Сірет .
Генеральний план
Інженерно-геологічні вишукування виконані ФОП Гальченко у липні 2022р. Кліматичний район будівництва - V. Сейсмічність майданчику будівництва - 7 балів.
Перезавантажувальний вузол зернових культур на залізничний транспорт вирішений будівництвом комплексу, що передбачає будівництво наступних будівель та споруд:
- Дві нові колії шириною 1520мм та дві колії шириною 1435мм з вкладанням на них чотирьох стрілочних переводів та одного глухого перетину. Примикання залізничної колії шириною 1520мм передбачено до витяжної колії №31 в межах 306км+пк9-307км-пк1 станції Вадул-Сірет. Примикання залізничної колії шириною 1435мм передбачено до головної колії № ХІ в межах 306км+пк9-307км-пк1 станції Вадул-Сірет
- Маневрові пристрої, що встановлюються на прямих ділянках колії №2 та №3, вздовж вантажних фронтів зернових культур. Для забезпечення безпечної експлуатації маневрових пристроїв передбачається улаштування спеціального лотка для розміщення троса, бетонних пішохідних доріжок вздовж фронту роботи маневрового пристрою, звукової та світової сигналізації, заземлення та освітлення фронту роботи маневрової лебідки.
- Вузол приймання зерна з вагонів.
-Вузол завантаження зерна у вагони.
- Робоча вежа.
- Вагонні ваги.
- Авторозвантажувачі.
Відвід дощових та талих вод від фундаментів будівель і споруд здійснюється за допомогою повздовжніх та поперечних ухилів покриттів доріг, тротуарів, технологічних майданчиків та відмосток.
Згідно зі завданням на проєктування будівництво передбачене в одну чергу.
Проєктні рішення
Маневрові пристрої
Виходячи з потреб виробництва та технічних умов у проєкті прийнято рішення встановити дві маневрові електричні лебідки типу ТЛ-8М з обвідними блоками, у зв’язку з необхідністю переміщення вагонів без застосування маневрового локомотива. Перший маневровий пристрій передбачено на колії №2 шириною 1520мм , другий - на колії №3 шириною 1435мм. Довжина фронтів роботи маневрових лебідок складає: - по колії №2 -213м; - по колії №3 -147м .
Кожна маневрова лебідка є частиною маневрового пристрою, який складається: - лебідка електрична маневрова ТЛ-8М з тяговим зусиллям 8000кг – 1шт; - обвідний блок – 1 шт; - зачіп гаковий – 1шт; - канат тяговий – 1шт; - канат допоміжний – 1шт; - лоток для проходження канату з зачепом гаковим; - пульт керування маневровим пристроєм – 1шт.
Керування маневровими пристроями передбачено з пультів керування, розташованих безпосередньо в районі виконання маневрових робіт, що забезпечує видимість маневрової зони та безпеку керування.
Лебідка, обвідний блок монтуються на монолітних залізобетонних фундаментах (Ф1, Ф2 )
Фундаменти Ф-1, та Ф-2 запроєктовані на земляній основі з дотриманням габариту наближення до рухомого складу. Фундаменти встановлюються на шар щебеневої підготовки товщиною 20см. Глибина закладання фундаментів Ф-1 становить 1,95м, Ф2 – 1,94м.
Фундаменти Ф-1, Ф-2 являють собою масивний монолітний ступінчатий блок, з бетону марки С16/20.
Підключення маневрових лебідок здійснюється від щитової (380В), яка запроєктована та буде знаходитися у приміщенні пристрою навантаження зерна, яке розташовано над залізничною колією №3, біля якої встановлюється маневрова лебідка.
Для захисту обслуговуючого персоналу від ураження електричним струмом та електрообладнання всі струмопровідні частини електрообладнання лебідки електричної маневрової ТЛ-8М заземлюються.
Металева рама лебідки приєднується до контуру заземлення сталевою смугою 40 х 4мм.
Вузол розвантаження вагонів
До складу споруди входять ваги на 3 вагони та навіс.
Фундамент під ваги – пальовий ростверк з паль довжиною 8м перерізом 350х350мм розташованих в 2 ряди. Ростверк з монолітного залізобетону класу С20/25. В тілі ростверку передбачено розташування транспортера для розвантаження вагонів.
Навіс – однопрольотна ( в перспективі дво прольотна ) рама прольотом 6,35м та загальною довжиною 46м. Колони із коробки швелерів №22 , балками з двотавра № 22 та прогонами покрівлі зі швелера № 14.
Фундаменти під колони – пальовий ростверк з двох паль довжиною 8м та перерізом 350х350мм під кожну колону. Пальові ростверки з’єднані між собою монолітними залізобетонними балками.
Вузол завантаження вагонів
До складу споруди входять ваги на 2 вагони та опорна рама для бункерів завантаження вагонів.
Фундамент під ваги – пальовий ростверк з паль довжиною 8м перерізом 350х350мм розташованих в два ряди. Ростверк з монолітного залізобетону класу С20/25.
Опорна рама для бункерів завантаження вагонів – однопрольотна ( в перспективі дво прольотна ) рама прольотом 6,35м. Загальна довжина рами – 29,4м. Основна висота рами – 20,4м , максимальна – 22,5м.
Опорна рама має додатково три поверхи для обслуговування обладнання та сходову клітину. Основні несучі балки цих поверхів коробка зі швелеру №18. Площадки поверхів перекриті просіяно-витяжним листом Пв406.
Бункери для завантаження вагонів - заводського виробництва.
Фундаменти під колони – пальовий ростверк з двох паль довжиною 8 м та перерізом 350х350 мм під кожну колону. Пальові ростверки з’єднані між собою монолітними залізобетонними балками.
Робоча вежа
Багатоповерхова споруда з розміром в плані 13,6х 20,5м та висотою 38,5м. Каркас споруди в’язевої конструкції в обох напрямках.
Фундамент у вигляді монолітної залізобетонної ємнісної споруди яка спирається на грунт. Підошва фундаменту має змінну товщину від 0,3 до 1,3м. Зовнішні стіни завтовшки 500мм, внутрішні колони перерізом 500х500мм. Перекриття – монолітна плита завтовшки 200мм по балках перерізом 500х500мм. Основним несучим елементом сходових маршів є двотавр №22. Площадки обслуговування обладнання перекриті просіяно-витяжним листом Пв406.
Робоча вежа з’єднана зі спорудою № 1 тунелем для проходження транспортерів. Тунель коробчастої монолітної залізобетонної конструкції в перерізі зі змінною висотою стелі. Тунель спирається на два ряди паль довжиною 8м та перерізом 350х350мм.
Робоча вежа також з’єднана зі спорудою №2 надземною транспортерною двопрольотною галереєю. Загальна довжина галереї 44,4м. Транспортерна галерея виконана у вигляді просторової ферми. Ширина галереї - 3м , висота ферми – 1,5м . Пішохідний настил по верхньому поясу виконано з просіяно-витяжного листа Пв406.
Транспортерна галерея спирається на опорні балки робочої вежі та споруди № 2 та на проміжну опору.
Проміжна опора має розмір в плані 3х0,6м та загальну висоту 23м. Опора виконана у вигляді просторової ферми зі стійками з квадратної труби.
Фундамент опори – пальовий плитний ростверк у складі з 4-х паль довжиною 8м та перерізом 350х350мм, та монолітної залізобетонної плити завтовшки 500мм.
Передбачений блискавкозахист будівель та споруд.
Під’їзні колії залізничні
Проєктом передбачаються наступні заходи:
- Для колій 1520мм: - укладання нового стрілочного переводу №1 у витяжну колію №31 станції Вадул-Сірет на ординаті 306км-пк8+98,21; - риштовка станційної колії №31 на підходах до нового стрілочного переводу №1; - будівництво двох залізничних колій №2 – навантажувальна-розвантажувальна та №1 – тупик для відстоюю локомотива; - укладання стрілочного переводу №4 на навантажувальній колії №2; - улаштування глухого перетину №3 в місці перетину колій №2 яка проєктується з колією № ХІ станції Вадул-Сірет .
Загальна довжина залізничних колій(1520мм), складає 798,40м; у тому числі: - колія №1- тупик для відстоюю локомотива повною довжиною – 78.27м, корисна довжина -28,92м; - колія №2 - навантажувальна-розвантажувальна повною довжиною - 720,13м, корисна довжина - 371,25м.
У плані під’їзні залізничні колії № 1 та № 2 складаються з прямих та кривих ділянок. Мінімальний радіус кривих становить 200м на колії №2.
Поздовжній профіль колій має ухили: максимальний на колії №2 - 5,5% на ходовій ділянці, у межах корисної довженни ухил складає 0%; - на колії №1 ухил складає – 0%.
Верхня будова колій. Проєктом передбачено: - укладання рейок типу Р65 на залізобетонних шпалах; - епюра шпал на прямих ділянках складає 1680 шт/км та 1840 шт/км у кривих ділянках колій; - скріплення рейок типу – КБ укладається на прямих та кривих ділянках колії радіусом більш 300м; - скріплення рейок типу – СКД-65Б на кривих ділянках колії радіусом менш 300м; - укладання двох стрілочних переводів №№1,4 марки 1/9 Р-65 на залізобетонних брусах; - укладання глухого перетину №3 марки 1/9 Р-65 на дерев’яних брусах; - укладання перехідних ланок Р50/Р65 на підходах до глухого перетину.
- Для колій 1435мм: - укладання нового стрілочного переводу №2 у головну колію №ХІ станції Вадул-Сірет на ординаті 306км-пк8+93,15; - риштовка станційної колії №ХІ на підходах до нового стрілочного переводу №2 та глухого перетину №3; - будівництво двох залізничних колій №3 – навантажувальна-розвантажувальна та №4 – ходова; - укладання стрілочного переводу №5 на ходової колії №4.
Загальна довжина залізничних колій(1435мм), складає 798,40м; у тому числі: - колія №4 - ходова повною довжиною – 443.58м, корисна довжина -28,76м; - колія №2 - навантажувальна-розвантажувальна повною довжиною - 338,87м, корисна довжина - 293,87м.
У плані під’їзні залізничні колії № 4 та № 3 складаються з прямих та кривих ділянок. Мінімальний радіус кривих становить 200м на колії №4.
Поздовжній профіль колій має ухили: - максимальний на колії №4 - 5,5% на ходовій ділянці , у межах корисної довженни складає 0%; - на колії №3 ухил складає – 0%.
Верхня будова колій. Проєктом передбачено: - укладання рейок типу Р50 на дерев’яних шпалах; - епюра шпал на прямих ділянках складає 1680 шт/км та 1840 шт/км у кривих ділянках колій; - скріплення рейок костильне типу – Д2 укладається на прямих та кривих ділянках колії; - укладання двох стрілочних переводів №№2,5 марки 1/9 Р-50 на дерев’яних брусах.
Для водовідведення поверхневих вод за межи земляного полотна у понижені місця рельєфу проектом передбачено будівництво водовідвідних лотків між коліями №2 - №4 (ПК1+90,00 – ПК3+12,00) та між коліями №2 - №3 (ПК3+40,00 – ПК7+20,00) .
Для забезпечення пропуску паводкових та поверхневих вод під залізничними коліями у пониженні місця рельєфу проєктом передбачається улаштування трьох водопропускних труб.
Для забезпечення безпеки експлуатації під’їзної колії передбачається улаштування освітлення під’їзної колії та вантажних фронтів.
Авторозвантажувачі
Фундаменти під приймальні бункери та авторозвантажувачі – пальові, під пандуси в’їзду та з’їзду суцільна плита по ґрунту та щебеневій підготовці, - виконані з бетону класу С20/25.
Палі під фундамент перерізом 350х350 мм довжиною 6 м – для приймальних бункерів та 8 м – для авторозвантажувачів.
Приймальні бункери ємністю 89м3 (кожен), виконані з металопрокату. Довжина платформи авторозвантажувачів 22м. Над приймальними бункерами та авторозвантажувачами виконаний навіс довжиною 35,5м, шириною 13м та максимальною висотою 17,2м.
Навіс – металевий каркас з колонами. Покрівля та зовнішні стіни виконані із профлиста.
Вагонні ваги
Проєктом передбачено встановлення двох вагових комплексів, перший на колії №2 шириною 1520мм , другий на колії №3 шириною 1435мм.
Перший ваговий комплекс на колії №2 складається з трьох двохплаформених тензометричних вагонних ваг, який встановлюється у місці будівництва розвантажувального комплексу зернових культур зі залізничних вагонів.
Другий ваговий комплекс на колії №3 складається з двох трьохплатформенних тензометричних вагонних ваг, який встановлюється у місці будівництва навантажувального комплексу зернових культур на залізничні вагони.
Вагонні тензометричні ваги марки УВК-ВС3 та УВК-ВС2.
Всі струмопровідні частини електрообладнання вагового комплексу та фундамент ваг заземляються.
Енергопостачання - підключення приладів вагонних ваг здійснюється від щитової.
Організація будівництва
Будівельно-монтажні роботи повинні виконуватись згідно з вимогами та технологіями, що розробляються в проектах виконання робіт спеціалізованими бригадами будівельників підприємства Постачальника.
До початку робіт повинна бути проведена необхідна підготовка, склад та етапи, якої приймаються у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009.
В організаційно-підготовчий період виконується:
- перебазування будівельників та техніки в район встановлення електролебідки для виконання підготовчих робіт;
- підготовка місць складування будівельних матеріалів.
Головний експерт проекту: М. Г. Снігир
(серія АЕ №005161 від 26.09.2018)
Відповідальні експерти:
А. В. Компій
(серія АЕ №005787 від 23.12.2019)
Н. О. Кузьменко
(серія АА № 004915 від 09.12.2021)
Розділи
