Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2853-8523-2554-5452
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено за відомостями замовника)
Статус документу
Діючий
Документ
№300-541-20/КП від 26.05.2020
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги О 102410 Федорівка - Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина км 0+000 - км 1+500, км 9+000 - км 12+500, км 18+700 - км 19+700, Київська область
Код проектної документації
PD01:8313-8407-6176-7033 Зміни №2 №323 від 2020-07-07 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:2853-8523-2554-5452, EX01:8317-8123-4822-5422
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.04.2020 153736.98 119062.851 34674.129 3345.523

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.05.2020 153282.92 120029.491 99.983 33253.429

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл., Фастівський район, Томашівська територіальна громада (UA32140130000030648) , Капітальний ремонт автомобільної дороги О 102410 Федорівка - Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина км 0+000 - км 1+500, км 9+000 - км 12+500, км 18+700 - км 19+700, Київська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (21467647)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8313-8407-6176-7033
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
07.07.2020
Номер проектної документації
323
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

до експертного звіту № 300-541-20/КП від «26» травня 2020 року

щодо розгляду проектної документації

за робочим проектом

 

 «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 102410 Федорівка - Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина км 0+000 - км 1+500, км 9+000 - км 12+500, км 18+700 - км 19+700, Київська область»

Замовник будівництва: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, м. Київ, проспект Радянської України, буд. 7, кв. 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №300-0605-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 02 березня 2020 №112 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році»;

-       завдання на проектування, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником  будівництва;

-       технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного у 2020 році ФОП Артемович Д.Л.;

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного ТОВ «Інженерні вишукування» у 2020 році;

-       акту обстеження існуючого стану дороги, затвердженого Виконуючим обов’язки директора департаменту регіонального розвитку Київської облдержадміністрації  у 2020 році;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги О 102410 Федорівка - Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина км 0+000 - км 1+500, км 9+000 - км 12+500, км 18+700 - км 19+700, Київська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка - Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина км 0+000 - км 1+500, км 9+000 - км 12+500, км 18+700 - км 19+700, Київська область.

Довжина проектних ділянок складає 6,00 км.

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт трьох ділянок даної дороги, які мають параметри V технічної категорії, а саме:

- ділянка №1 км 0+000 - км 1+500;

- ділянка №2 км 9+000 - км 12+500;

- ділянка №3 км 18+700 - км 19+700.

Інтенсивність руху транспортних засобів на ділянці капітального ремонту складає 110 авт./добу; перспективна інтенсивність на 2040 рік складе 135 авт./добу. Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, в межах даної ділянки складає 190 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на 2040 рік складе 235 авт./добу.

Ділянка капітального ремонту територіально проходить по землям Фастівського району Київської області. Капітальний ремонт проводиться в межах існуючої смуги відводу і додаткового відведення землі не потребує.

 

Ділянка дороги км 0+000 - км 1+500

Початок ділянки знаходиться на ПК 0+00,0 та відповідає км 0+000 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка – Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина. Початок ділянки знаходиться на межі з відремонтованим існуючим асфальтобетонним покриттям.

Кінець ділянки знаходиться на ПК 15+00,0 та відповідає км 1+500 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка – Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина.

Ділянка проходить в межах села Федорівка Фастівського району Київської області.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнято 60 км/год, крім ділянок від ПК 0+00,0 до ПК1+76,02, від ПК8+64,35 до ПК9+64,85, від ПК13+62,72-ПК15+00,0, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, а від ПК5+96,53- до ПК6+82,30 розрахункова швидкість прийнята 30 км/год.

Проектна ділянка має 8-м кутів повороту.

Заокруглення ВК 1 (R=110 м), ВК 2 (R=151 м), ВК 4 (R=50 м), ВК 6 (R=151 м) та ВК 8 (R=151 м) запроектовані з розширеннями відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015.

На ділянках, де існуюча ширина земляного полотна менша за нормативну для доріг V технічної категорії, передбачається поширення земляного полотна з попереднім зняттям рослинного шару з узбіч та укосів існуючого земляного полотна, глибиною 10 см. При поширенні земляного полотна виконується розпушення існуючих укосів на глибину 30 см.

Узбіччя укріплюються матеріалом від фрезерування існуючого дорожнього одягу з додаванням щебенево-піщаної суміші С-7, товщиною 15 см.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках влаштування бар’єрного огородження 1:1,75.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 9 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 3500 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 4750 м;

Керівна відмітка поздовжнього профілю на ділянці ПК 0+00,0 – ПК 9+79,0  складає 0,23 м, а на ділянці ПК 9+79,0 – ПК 15+00,0 – 11 см.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25‰. Поперечний похил узбіччя складає 50‰ і направлений в бік укосів земляного полотна.

Для відведення води, де передбачені тротуари, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, передбачене влаштування скидів води під тротуарами. У місцях вершин вогнутих кривих та на віражах передбачено влаштування скидів відкритими лотками.

Існуючі залізобетоні водопропускні труби:

- ПК 5+36,5 (кругла залізобетонна труба 2хd-1,0 м, довжина – 11 м); 

- ПК 13+79,5 (кругла залізобетонна труба d-1,0 м, довжина – 14 м).

Робочим проектом передбачене розчищення існуючих водопропускних труб від бруду та сміття, а також укріплювальні роботи вхідних та вихідних оголовків на всіх трубах.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина покриття тротуару складає 1,50 м. Для безпеки руху пішоходів на всій протяжності тротуарів передбачається влаштування огородження першої групи.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см.

Крім того, ширина тротуару, його поздовжній та поперечний похили забезпечують рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають у себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та інформаційних. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Передбачено влаштування 3-х примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

На ділянці дороги км 0+000 - км1+500 робочим проектом передбачено три типи дорожнього одягу:

Тип 1 Посилення (ПК 9+79,0 – ПК 15+00,0, в межах існуючого з асфальтобетонного покриття):

- фрезерування покриття (hсер.=0,039м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,05 м.

Тип 2 Поширення (ПК 9+79,0 – ПК 15+00,0, в межах існуючого асфальтобетонного покриття):

- шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 –  0,30 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 –  0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,05 м.

Тип 3 Посилення (ПК 0+00,0 – ПК 9+79,0, в межах існуючого з кам'яної бруківки):

- Вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші С-7 згідно  ДСТУ Б В.2.7-30:2013, мінімальною товщиною 0,12 м (hсер.=0,156м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,05 м.

Тип 4 Поширення (ПК 0+00,0 – ПК 9+79,0, в межах існуючого з кам'яної бруківки):

- шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 –  0,30 м;

- Вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші С-7 згідно  ДСТУ Б В.2.7-30:2013, мінімальною товщиною 0,12 м  (hсер.=0,156м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,05 м.

 

 

Тип 6. Дорожній одяг на тротуарах поза межами житлової забудови

- шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 –  0,12 м;

- АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 60/90, згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 0,04 м.

 

Ділянка дороги км 9+000 – км 12+500

Початок ділянки знаходиться на ПК 90+00,0 та відповідає км 9+000 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка – Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина. Кінець ділянки знаходиться на ПК 125+00,0 та відповідає км 12+500 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка – Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина.

Ділянка проходить в межах села Дідівщина Фастівського району Київської області.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнята 60 км/год, крім ділянок від ПК 95+47,24 до ПК98+45,50, від ПК103+70,21 до ПК104+56,91, де розрахункова швидкість прийнята 30 км/год, від ПК105+45 до ПК111+72,09, ПК114+47,00 до ПК 117+71, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год.

Проектна ділянка має 19-ть кутів повороту.

Заокруглення ВК 9 (R=301 м), ВК 11 (R=30 м), ВК 13 (R=50 м), ВК 16 (R=50 м), ВК 19 (R=151 м), ВК 21 (R=201 м), ВК 23 (R=330 м) та ВК 24 (R=201 м) запроектовані з розширеннями відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015.

На ділянках, де існуюча ширина земляного полотна менша за нормативну для доріг V технічної категорії, передбачається поширення земляного полотна з попереднім зняттям рослинного шару з узбіч та укосів існуючого земляного полотна, глибиною 10 см. При поширенні земляного полотна виконується розпушення існуючих укосів на глибину 30 см.

Узбіччя укріплюються матеріалом від фрезерування існуючого дорожнього одягу з додаванням щебенево-піщаної суміші С-7, товщиною 15 см.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках влаштування бар’єрного огородження 1:1,75.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 61 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 1000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 500 м;

- керівна відмітка поздовжнього профілю на ділянці – 11 см.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25‰. Поперечний похил узбіччя складає 50‰ і направлений у бік укосів земляного полотна.

Для відведення води із зупинкових майданчиків та на ділянках дороги, де передбачені тротуари, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, передбачене влаштування скидів води під тротуарами. У місцях вершин вогнутих кривих та на віражах передбачено влаштування скидів відкритими лотками.

Існуючі залізобетоні водопропускні труби:

- ПК 103+66,20(кругла залізобетонна труба d-1,0 м, довжина – 11 м); 

- ПК 107+83,70 (кругла залізобетонна труба d-1,5 м, довжина – 13 м);

- ПК 115+37,60 (кругла залізобетонна труба 2хd-1,5 м, довжина – 14 м);

- ПК 122+13,80 (кругла залізобетонна труба d-1,0 м, довжина – 11 м);

- ПК 124+17,70 (кругла залізобетонна труба d-1,0 м, довжина – 14 м).

Робочим проектом передбачене розчищення існуючих водопропускних труб від бруду та сміття, а також укріплювальні роботи вхідних та вихідних оголовків на всіх трубах.

У межах села Дідівщина передбачається влаштування двох автобусних зупинок на ПК 96+40,3 та ПК 103+79,3 (обидві зупинки ліворуч від осі дороги). За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених. Довжини клинів відгону на вході та виході до зупинкових майданчиків прийняті по 10 м, у зв'язку зі стисненими умовами існуючої житлової забудови та близько розташованих приватних територій. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям проїзної частини на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. На автобусних зупинках поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкових майданчиків всіх автобусних зупинок дорівнює 15‰ і направлений у бік проїзної частини.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина покриття тротуару складає 1,50 м. Для безпеки руху пішоходів на всій протяжності тротуарів передбачається влаштування огородження першої групи.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см.

Крім того, ширина тротуару, його поздовжній та поперечний похили забезпечують рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та інформаційних. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Передбачено влаштування 14-ти примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

На ділянці дороги км 9+000 – км 12+500 робочим проектом передбачено три типи дорожнього одягу:

 

Тип 1 Посилення (в межах існуючого з асфальтобетонного покриття):

- фрезеруванняпокриття  (hсер.=0,039м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,05 м.

Тип 2 Поширення (в межах існуючого асфальтобетонного покриття):

- шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 –  0,30 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 –  0,05 м.

Тип 5. Дорожній одяг на тротуарах в межах житлової забудови:

- Щебенево-піщана суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 0,12 м;

- Пiдстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6) – 0,05 м;

- Покриття з тротуарної плитки та затирання швів піском – 0,06 м.

 

Ділянка дороги км18+700-км19+700

Початок ділянки знаходиться на ПК 187+00,0 та відповідає км 18+700 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка – Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина. Кінець ділянки знаходиться на ПК 197+00,0 та відповідає км 19+700 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 102410 Федорівка – Ярошівка через Великі Гуляки, Дідівщина.

Ділянка проходить в межах села Ярошівка Фастівського району Київської області.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнято 60 км/год, крім ділянок від ПК 189+22,00 до ПК191+59,50, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год.

Розрахункову швидкість за межами  населеного пункту прийнято 90 км/год.

Проектна ділянка має 6-ть кутів повороту.

Заокруглення ВК 29 (R=405 м) , ВК 31 (R=230 м)  та ВК 33 (R=401 м) запроектовані з розширеннями відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015.

На ділянках, де існуюча ширина земляного полотна менша за нормативну для доріг V технічної категорії, передбачається поширення земляного полотна з попереднім зняттям рослинного шару з узбіч та укосів існуючого земляного полотна, глибиною 10 см. При поширенні земляного полотна виконується розпушення існуючих укосів на глибину 30 см.

Узбіччя укріплюються матеріалом від фрезерування існуючого дорожнього одягу з додаванням щебенево-піщаної суміші С-7, товщиною 15 см.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках влаштування бар’єрного огородження 1:1,75.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 36 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 1100 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 500 м;

- керівна відмітка поздовжнього профілю на ділянці – 11 см.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25‰. Поперечний похил узбіччя складає 50‰ і направлений в бік укосів земляного полотна.

Для відведення води, де передбачені тротуари, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, передбачене влаштування скидів води під тротуарами. У місцях вершин вогнутих кривих та на віражах передбачено влаштування скидів відкритими лотками.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина покриття тротуару складає 1,50 м. Для безпеки руху пішоходів на всій протяжності тротуарів передбачається влаштування огородження першої групи.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см.

Крім того, ширина тротуару, його поздовжній та поперечний похили забезпечують рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та інформаційних. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Передбачено влаштування 2-х примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

На ділянці дороги км 18+700 – км 19+700 робочим проектом передбачено три типи дорожнього одягу:

Тип 1 Посилення (в межах існуючого з асфальтобетонного покриття):

- фрезерування покриття  (hсер.=0,039 м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 –  0,05 м.

Тип 2 Поширення (в межах існуючого асфальтобетонного покриття):

- шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 –  0,30 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 – 0,05 м.

Тип 5. Дорожній одяг на тротуарах в межах житлової забудови:

- Щебенево-піщана суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 0,12 м;

- Пiдстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6) – 0,05 м;

- Покриття з тротуарної плитки та затирання швів піском  – 0,06 м.

 

Водопостачання та каналізація

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Для відведення води із зупинкових майданчиків та на ділянках дороги, де передбачені тротуари, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, влаштовуються скиди води під тротуарами.

На укосах передбачені телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника біля підошви насипу.

У місцях вершин вогнутих кривих передбачено влаштування скидів відкритими лотками з улаштуванням борту БР 100.30.18 для збору води.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Робочим проектом передбачається встановлення комплексів автономного освітлення на базі посилених металевих оцинкованих опор, висотою Н=10 м, з відповідними кронштейнами, на яких передбачено розміщення систем автономного освітлення.

На кожній опорі передбачається:

монтаж двох сонячних фотоелектричних модулів електричною, потужністю 280-350 Вт кожен, на кронштейні під дві сонячні панелі;

монтаж шафи для обладнання на відповідному кронштейні на висоті 6-8 м.

монтаж двох акумуляторних батарей, напругою 12 В, ємністю 200 А*год кожна, в шафі для обладнання;

монтаж контролера заряду (12/24V-30A) в шафі для обладнання;

монтаж балансиру заряду акумуляторних батарей в шафі для обладнання;

монтаж модульного автоматичного вимикача (АВ), модульного пристрою для захисту від імпульсних перенапруг (ПЗІП), модульного сутінкового реле на постійну напругу 24 В з сенсором освітленості, модульного блоку контактів WAGO в шафі для обладнання;

монтаж світлодіодного світильника (типу 10AS-103/300-1F SOLAR 70W) на кронштейні SF-1,5-1-D130 на висоті 10 м;

прокладка проводів та кабелів електроживлення до електроустаткування всередині стійки та кронштейнів;

підключення електроустаткування згідно електричної схеми;

пусконалагоджувальні роботи.

Вибрані марки та перерізи проводів та кабелів перевірені за допустимою втратою напруги в лінії, а також за тривало допустимого навантаження та термічної стійкості до дії струмів коротких замикань.

Робочим проектом передбачено переулаштування інших мереж та комунікацій, що потрапляють в зону будівництва.

Для захисту мережі живлення від грозових перенапруг передбачено електроустаткування з вбудованими захистами від короткочасної дії перенапруги.

Для захисту розподільчих мереж електроживлення передбачено пристрій для захисту від імпульсних перенапруг (ПЗІП), що включається паралельно навантаженню в розподільчу мережу.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ 13 «Оцінка впливу на навколишнє середовище», де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Загальна довжина ділянок автомобільної дороги, що підлягає капітальному ремонту, складає 6,0 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюватиметься.

На соціальне та техногенне середовище вплив відсутній.

 

Організація будівництва

 

Робочим проектом передбачено капітальний автомобільної дороги з поновленням дорожнього покриття та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.  

На період капітального ремонту одна смуга закривається для руху   транспортних засобів та пішоходів.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах кожної захватки, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування  елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій. 

Для забезпечення поточного та безпечного виконання капітального ремонту, будівельні процеси виконують послідовно, згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми (12 захваток). 

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та наведено розрахунок необхідних енергоресурсів.

Передбачені заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 6,0 місяців, включаючи підготовчий період. Роботи виконують 63 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»

У робочому проекті проведено оцінку ризиків нещасних випадків через рух транспортних засобів.

Також робочим проектом передбачено влаштування службових проходів, нанесення розмітки проїзної частини дороги.

 

Захист від шуму

 

За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 02 квітня 2020 року, складала 153 736,980 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 119 062,851 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар - 34 674,129 тис. грн., інші витрати – 3 345,523 тис. грн. Зворотні суми – 2,660 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після надання замовником цін на устаткування, матеріальні ресурси, зняття зауважень, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог  ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 25 травня  2020 року складає 153 282,920 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –                         120 029,491 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 99,983 тис. грн., інші витрати – 33 253,429 тис. грн. Зворотні суми – 2,660 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

    ________________________  Л.В. Ситник

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

______________________    О.О. Полежай

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

 

 

 

 

____________________________Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

          _______________________  С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

______________________      С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

______________________  Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

         ____________________  І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

                  ______________________ Т.Ю. Боричко    (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 


Розділи