1 редакція від 21.09.2022 2 редакція від 01.05.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2050-2101-1476-5853
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№№387/22-РБК/ЕЗ від 09.09.2022
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ" (42974592) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво мийки самообслуговування по вулиці Кропивницькій, 34 у смт. Східниця Дрогобицького району Львівської області»
Код проектної документації
PD01:7685-1609-3142-7700 №03/02-2022 від 2022-05-21 (видав КУШНІР АНДРІЙ ТАРАСОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2050-2101-1476-5853
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань архітектури
Головний експерт проекту
ШМИГ РОМАН АНДРІЙОВИЧ (АЕ 004732, АЕ 004928 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Дрогобицький район, Східницька територіальна громада (UA46020070000056149), сщ. Східниця , смт. Східниця не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
Фляк Марко Петрович (АА 003985)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ШМИГ РОМАН АНДРІЙОВИЧ (АЕ 004732, АЕ 004928)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7685-1609-3142-7700
Орган, що видав
КУШНІР АНДРІЙ ТАРАСОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектна документація на будівництво
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.05.2022
Номер проектної документації
03/02-2022
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект розроблено ФОП Кушнір Андрій Тарасович, юр. адр.: 82300, Львівська обл.,  Дрогобицький р-н, м. Борислав, вул. Шевченка, 65, кв. 2

 

Головний архітектор проектуЛутчин Андрій Богданович (кваліфікаційний сертифікат серії АР № 004366 від 26.04.2022 року).

 

Вихідні дані:

-     Завдання на проектування, затверджене Замовником Піляк К.І.;                                                           

-         Розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкту, затверджений Замовником Піляк К.І.;                                                           

-         Лист-замовлення на проходження експертизи, підписаний Замовником;

-         Загальна пояснювальна записка;

-         Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва наказ №2 від 20.05.2022 року, затверджені ДРОГОБИЦЬКОЮ РАЙОННОЮ ДЕРЖАВНОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відділ містобудування та архітектури управління розвитку територій та інфраструктури Дрогобицької районної державної адміністрації;

-         Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №297978955 від 04.02.22 року;

-         Технічні умови на приєднання до систем централізованого питного водопостачання №04 від «20» травня 2022 року, затверджені Директором КП «Оазис Карпат» Пашко Р.;

-         Технічні умови стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок №ТУ006594-210222-1-13-44-1-000000-1 від 21.02.2022 року, видані ПрАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО».

 

Клас наслідків(відповідальності) об’єкта    СС1

 

Опис конструктивних рішень

Робочий проект «Нове будівництво мийки самообслуговування по вулиці Кропивницькій, 34 у смт. Східниця, Дрогобицького району, Львівської області» розроблений ФОП «Кушнір А. Т.» у 2022 році на підставі:

- завдання на проектування;

- містобудівних умов та обмежень для проектування обєкта будівництва;

- матеріалів технічного звіту про проведення інженерно-геологічних вишукувань на ділянці будівництва автомийки;

- технічних умов на приєднання до системи централізованого питного водопостачання;

- технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок.

Робочим проектом передбачено нове будівництво мийки самообслуговування по вул. Кропивницькій, 34 у смт. Східниця, Дрогобицького району, Львівської області.

Клас наслідків об’єкту будівництва – СС1 (відповідно до ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)).

Сейсмічність району нового будівництва – 6 балів (відповідно до  ДБН В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України).

Cтупінь вогнестійкості зони миття транспортних засобів – ІІІа,  адміністративно-технічної частини будівлі – ІІІб (відповідно до ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва).

Нормативна глибина сезонного промерзання грунту на ділянці будівництва становить 0,9 м (відповідно до ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 Будівельна кліматологія).

Згідно карти районування території України за характеристичними значеннями ваги снігового покриву смт Східниця (Дрогобицький район, Львівська область) знаходиться у 5 районі (1500 Па) (відповідно до ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування. Додаток Е. Характеристичні значення навантажень і впливів для міст України (для м. Борислав)).

Згідно карти районування території України за характеристичними значеннями вітрового тиску смт. Східниця (Дрогобицький район, Львівська область) знаходиться у 3 районі (540 Па) (відповідно до ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування. Додаток Е. Характеристичні значення навантажень і впливів для міст України (для м.Борислав)).

За результатами опрацьованих архівних матеріалів, буріння свердловин, лабораторних досліджень, враховуючи фізико-механічні властивості грунтів, а також їх вік і генезис на ділянці будівництва виділено наступні інженерно-геологічні елементи (ІГЕ), а саме:

ІГЕ-1 – насипний ґрунт - суглинистий темно-бурий, зі щебенем та галькою пісковиків до 15-30%;

ІГЕ-2 – суглинок сірий та жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику;

ІГЕ-3 – гравійно-галечниковий ґрунт з піщано-глинистим заповнювачем, насичений водою;

ІГЕ-4 – елювіальні відклади - аргіліт вивітрілий до стану глини твердої, зі щебенем пісковику;

ІГЕ-5 - аргіліт темно-сірий, тонкошаруватий, плитчастий, з тонкими прошарками сірого дрібнозернистого пісковику.

Мийка самооблуговування умовно поділяється на дві частини: зона миття транспортних засобів (одноповерхова) та адміністративно-технічна частина (двоповерхова).

Мийка самообслуговування у плані прямокутної форми, двоповерхова (в осях 1-3) та одноповерхова (в осях 3-6), з розмірами в осях 1-6 – 23930 мм, А-П - 7120 мм, двоповерхова частина будівлі за конструктивною схемою – безкаркасна, одноповерхова частина будівлі – каркасна, з легких металевих конструкцій.

Адміністративно-технічна частина

Фундаментна плита – монолітна залізобетонна, товщиною 150 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Плиту у нижній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С, які встановлюють в обох напрямках з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 30 мм. Відмітка глибини закладання підошви плити у тіло грунту становить -2,25. Під підошвою плити влаштовують бетонну підготовку товщиною 100 мм. Основою під фундаментну плиту є інженерно-геологічний шар ІГЕ-2 – суглинок сірий та жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику.

Фундаменти – стрічкові, монолітні залізобетонні, шириною 300 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Фундаменти армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А240С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 35 мм.

Стіни - із газобетонних блоків YTONG, товщиною 300 мм.

Перемички – монолітні залізобетонні, розміром поперечного перерізу 300х200(h) мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Перемички армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А500С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 20 мм. 

Перекриття – монолітне залізобетонне, товщиною 180 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Перекриття у нижній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С, які встановлюють в обох напрямках з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 20 мм. 

Пояс – монолітний залізобетонний, розміром поперечного перерізу 300х220(h) мм, виконують з бетону класу міцності на стиск С20/25, W4, F50. Пояс армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А240С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 20 мм.

Основними несучими деревяними елементами покриття є мауерлат розміром поперечного перерізу 200х200 мм, крокви – 70х120(h) мм та 70х140(h) мм.  

 

 

Зона миття транспортних засобів

Фундаментна плита – монолітна залізобетонна, товщиною 150 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Плиту у нижній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С, які встановлюють в обох напрямках з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 30 мм. Відмітка глибини закладання підошви плити у тіло грунту становить -2,25. Під підошвою плити влаштовують бетонну підготовку товщиною 100 мм. Основою під фундаментну плиту є інженерно-геологічний шар ІГЕ-2 – суглинок сірий та жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику.

Фундаменти – стрічкові, монолітні залізобетонні, шириною 200-400 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Фундаменти армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності А240С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 35 мм.

Колони та балки – металеві, із профілів сталевих гнутих замкнутих квадратних і прямокутних (відповідно до ДСТУ Б В.2.6-8-95 Профілі сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні і прямокутні для будівельних конструкцій. Технічні умови),  із сталі класу міцності прокату С235.

Робочий проект «Нове будівництво мийки самообслуговування по вулиці Кропивницькій, 34 у смт. Східниця, Дрогобицького району, Львівської області» передбачає виконання з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності зазначеного вище об’єкта будівництва.

В процесі розгляду проектної документації було зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були усунуті в робочому порядку.

 

Генеральний план

Земельна ділянка знаходиться в смт Східниця, на території Дрогобицького району, біля  вул. Кропивницької. Площа ділянки складає 0,04 га. Територія ділянки з прилеглим благоустроєм - 600,0 м2;

Ділянка межує:

Пн – Червоні лінії автодороги Т 1402 Східниця - Пісочна (територіальна дорога державного значення);

Пд – Землі запасу Східницької селищної ради;

Зх – Територія нафтобази, СЗЗ – 100 м;

Сх – Землі запасу Східницької селищної ради та проїзд загального користування.

Заїзди на ділянку проводяться з вул. Кропивницької, виїзд відбувається через проїзд загального користування на вул. Кропивницьку.

  В межах ділянки проектується улаштування тротуарів і пішохідних  майданчиків, улаштування газонів, елементів благоустрою, а також на околицях ділянки  передбачається влаштування 2 місць для стоянки автомобілів.

  Проектом передбачається улаштування покриття: проїздів з бруківки, тротуарів – з плитки ФЕМ з шорсткою поверхнею. Детальні креслення та специфікацію див аркуш 6 (креслення озеленення та благоустрою) розділу ГП проектної документації.

  На ділянках вільних від забудови і проїздів влаштовується газон в межах прилеглого благоустрою. Площа озеленення партерним газоном – 864,0 м2.

  Проектом передбачається підземне прокладання інженерних мереж на території ділянки.

Проектом передбачається організація руху транспорту по земельній ділянці, проектуються окремий заїзд та окремий виїзд. Передбачається влаштування 2 паркомісць для зберігання легкового транспорту вздовж проїзду загального користування. Одне машиномісце передбачається для осіб з обмеженими можливостями. Кількість машиномісць влаштовується в достатній кількості для обслуговування всіх відвідувачів автомийки самообслуговування.

 

Доступність об’єкту будівництва для маломобільних груп населення

Проект передбачає забезпечення у повному обсязі вимог доступності, зручності, інформативності та безпеки для маломобільних груп населення. Проектна пропозиція враховує:

  Забезпечення фізичної можливості і зручності потрапляння до об’єкту та зручності пересування прилеглою територією;

Пріоритетність фізичної безпеки при перебуванні на об’єкті та отриманням послуг;

Можливість вільного отримання інформації про об’єкт та послуги, що надаються;

  Вільну навігацію в межах об’єкта та прилеглої території;   

На вході до ділянки передбачається встановлення інформації про об’єкт доступними елементами. Ширина пішохідних шляхів для МГН передбачається шириною не менше 1,2 м та повздовжнім ухилом не більше 50 проміле для забезпечення інклюзивності території та об’єкта будівництва в цілому, при чому матеріали, що використовуються для мощення пішохідних шляхів забезпечують безперешкодне пересування на колісних кріслах та милицях.

Передбачено 10 % місць для тимчасового зберігання автомобілів для потреб людей з обмеженими фізичними можливостями, які також позначаються дорожніми знаками та горизонтальною розміткою.

 

Архітектурно-будівельні рішення

     Проектом передбачається будівництво автомийки самообслуговування з блоком побутових приміщень, влаштування 1 заїзду та окремого виїзду, влаштування автостоянки для зберігання автомобілів на 2 машиномісця ( в т. ч. 1 машиномісце для автомобілів, обладнаних електродвигунами) вздовж проїзду.

  За умовну відмітку  0,000 прийнято відмітку поста для миття автомобілів, що відповідає абсолютній відмітці 524,65 м.

Проектована будівля в плані тяжіє до прямокутної форми з виступами. Розміри в осях 1-6 = 23,93 м та в осях А-П = 7,12 м. Будинок 2-поверховий. Гранична висота = 10,15 м.

  Підвальний поверх відсутній

  Робочим проектом пропонується розмістити автомийку паралельно до автодороги Т 1402 Східниця - Пісочна.

  Перелік приміщень проектованої автомийки 1-ий поверх: Пост миття № 1 - 35,75 м кв; пост миття № 2 - 35,75 м кв; пост миття № 3 - 36,21 м кв; операторська – 7,29 м кв, санвузол – 3,90 м кв., електрощитова – 3,26 м кв., паливна – 10,82 м кв., тамбур – 4,05 м кв., кладовка – 4,06 м кв.

Перелік приміщень проектованої автомийки 2-ий поверх: тамбур – 4,0 м кв., технологічне приміщення – 27,0 м кв.

Загальна площа будівлі автомийки – 172,0 м кв.

Висота приміщень 1-го поверху h=2,65 м.

Основні конструкції будинку:

Конструктивна схема – поперечні та повздовжні несучі стіни з монолітним перекриттям, для забезпечення просторової жорсткості.

На основі технічного висновку про інженерно-геологічні розвідування "Інженерно-геологічні вишукування для будівництва автомийки по вул. Кропивницькій, смт Східниця Львівської області" виконаних у 2022 р. основою під фундаментну плиту є:

• ІГЕ-2 – Суглинок сірий та жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику (ІГЕ-2).

- Фундаменти - проектом передбачено влаштування стрічкових фундаментів та їх підсилення фундаментними балками. Також проектом передбачається їх гідроізоляція, оздоблення екструдованими пінополістирольними плитами та  облицювання штукатуркою цоколя.

- Стіни - зовнішні стіни проектованої частини будинку передбачено з газоблокових стін товщ. 300 мм., що опирається на стрічкові фундаменти. Зовнішні стіни утеплюються мінераловатними плитами, товщиною 100 мм.

- Внутрішні стіни та перегородки передбачаються з газоблокову, товщиною 100мм та 200 мм в залежності від локації . Передбачається внутрішнє зашиття вологостійким гіпсокартоном вбудованих приміщень побутового призначення та подальше оздоблення глянцевою плиткою до відмітки 2.100 м та водоемульсійною протигрибковою штукатуркою вище цієї відмітки.

Внутрішні перегородки між постами для миття автомобілів слід виконати з метало-пластикових елементів з скляними вставками.

- Перемички – монолітні.

- Дах – блоку адміністративно-технічних приміщень - двоскатний, ухил становить 45 градусів, дерев’яний каркас з покриттям фальцовими листами RUUKI та знизу зашивається вологостійкими гіпсокартонними плитами, опоряджується протигрибковою фарбою. Над постами для миття автомобілів – конструкція даху виконана з металевого каркасу, зверху покриття з профлиста, ухил даху становить 7 відсотків.

Зашиття торців даху передбачається металевими листами

- Підлоги- запроектовано монолітну плиту перекриття 1-го та 2-го поверху. Підлогу побутових приміщень передбачено облицювати керамічною плиткою.

 

Висновки

В ході проведення експертизи проектної документації експертною організацією ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» за погодження із замовником у проект були внесені зміни та доповнення відповідно до зауважень експертів через відхилення від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

 


Розділи