Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Дрогобицький район, Східницька територіальна громада (UA46020070000056149), сщ. Східниця , смт. Східниця | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Фізична особа | Персональні дані |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
З питань архітектури
|
Фляк Марко Петрович (АА 003985) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ШМИГ РОМАН АНДРІЙОВИЧ (АЕ 004732, АЕ 004928) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект
розроблено ФОП Кушнір
Андрій Тарасович, юр. адр.: 82300, Львівська обл., Дрогобицький р-н, м. Борислав, вул. Шевченка,
65, кв. 2
Головний архітектор проекту – Лутчин
Андрій Богданович (кваліфікаційний сертифікат серії АР
№ 004366 від 26.04.2022 року).
Вихідні
дані:
- Завдання на проектування, затверджене
Замовником Піляк К.І.;
-
Розрахунок
класу наслідків (відповідальності) об’єкту, затверджений Замовником Піляк К.І.;
-
Лист-замовлення
на проходження експертизи, підписаний Замовником;
-
Загальна
пояснювальна записка;
-
Містобудівні
умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва наказ №2 від 20.05.2022
року, затверджені ДРОГОБИЦЬКОЮ РАЙОННОЮ ДЕРЖАВНОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЛЬВІВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ Відділ містобудування та архітектури управління розвитку територій та
інфраструктури Дрогобицької районної державної адміністрації;
-
Витяг
з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права
власності №297978955 від 04.02.22 року;
-
Технічні
умови на приєднання до систем централізованого питного водопостачання №04 від
«20» травня 2022 року, затверджені Директором КП «Оазис Карпат» Пашко Р.;
-
Технічні
умови стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок
№ТУ006594-210222-1-13-44-1-000000-1 від 21.02.2022 року, видані ПрАТ
«ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО».
Клас наслідків(відповідальності) об’єкта – СС1
Опис конструктивних
рішень
Робочий проект «Нове
будівництво мийки самообслуговування по вулиці Кропивницькій, 34 у смт.
Східниця, Дрогобицького району, Львівської області» розроблений ФОП «Кушнір А.
Т.» у 2022 році на підставі:
- завдання на проектування;
- містобудівних умов та обмежень для
проектування об’єкта будівництва;
- матеріалів технічного звіту про
проведення інженерно-геологічних вишукувань на ділянці будівництва автомийки;
- технічних умов на приєднання до системи
централізованого питного водопостачання;
- технічних умов стандартного приєднання
до електричних мереж електроустановок.
Робочим
проектом передбачено нове будівництво мийки самообслуговування по вул.
Кропивницькій, 34 у смт. Східниця, Дрогобицького району, Львівської області.
Клас
наслідків об’єкту будівництва – СС1 (відповідно до ДСТУ 8855:2019 Будівлі та
споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)).
Сейсмічність району нового
будівництва – 6 балів (відповідно до ДБН
В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України).
Cтупінь вогнестійкості зони миття
транспортних засобів – ІІІа,
адміністративно-технічної частини будівлі – ІІІб (відповідно
до ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва).
Нормативна
глибина сезонного промерзання грунту на ділянці будівництва становить 0,9 м (відповідно до ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 Будівельна кліматологія).
Згідно
карти районування території України за характеристичними значеннями ваги
снігового покриву смт Східниця (Дрогобицький район, Львівська область) знаходиться у
5 районі (1500 Па) (відповідно до ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи.
Норми проектування. Додаток Е. Характеристичні значення навантажень і впливів
для міст України (для м. Борислав)).
Згідно
карти районування території України за характеристичними значеннями вітрового
тиску смт.
Східниця (Дрогобицький район, Львівська область) знаходиться у 3 районі
(540 Па) (відповідно до ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. Норми
проектування. Додаток Е. Характеристичні значення навантажень і впливів для
міст України (для м.Борислав)).
За
результатами опрацьованих архівних матеріалів, буріння свердловин, лабораторних
досліджень, враховуючи фізико-механічні властивості грунтів, а також їх вік і
генезис на ділянці будівництва виділено наступні інженерно-геологічні елементи
(ІГЕ), а саме:
ІГЕ-1 – насипний ґрунт -
суглинистий темно-бурий, зі щебенем та галькою пісковиків до 15-30%;
ІГЕ-2 – суглинок сірий та
жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику;
ІГЕ-3 – гравійно-галечниковий ґрунт
з піщано-глинистим заповнювачем, насичений водою;
ІГЕ-4 – елювіальні відклади -
аргіліт вивітрілий до стану глини твердої, зі щебенем пісковику;
ІГЕ-5 - аргіліт темно-сірий,
тонкошаруватий, плитчастий, з тонкими прошарками сірого дрібнозернистого
пісковику.
Мийка самооблуговування умовно поділяється на дві частини: зона миття
транспортних засобів (одноповерхова) та адміністративно-технічна частина
(двоповерхова).
Мийка самообслуговування у плані прямокутної форми, двоповерхова (в осях
1-3) та одноповерхова (в осях 3-6), з розмірами в осях 1-6 – 23930 мм, А-П -
7120 мм, двоповерхова частина будівлі за конструктивною схемою – безкаркасна,
одноповерхова частина будівлі – каркасна, з легких металевих конструкцій.
Адміністративно-технічна частина
Фундаментна плита – монолітна
залізобетонна, товщиною 150 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4,
F50. Плиту у нижній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12
мм класу міцності А500С, які встановлюють в обох напрямках з кроком 200 мм.
Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 30
мм. Відмітка глибини закладання підошви плити у тіло грунту становить -2,25.
Під підошвою плити влаштовують бетонну підготовку товщиною 100 мм. Основою під
фундаментну плиту є інженерно-геологічний шар ІГЕ-2 – суглинок сірий та
жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику.
Фундаменти – стрічкові, монолітні залізобетонні, шириною 300 мм,
виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Фундаменти армують
поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С.
Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності
А240С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для
поздовжніх арматурних стержнів становить 35 мм.
Стіни - із газобетонних блоків
YTONG, товщиною 300 мм.
Перемички – монолітні
залізобетонні, розміром поперечного перерізу 300х200(h) мм, виконують з бетону класу
міцності С20/25, W4, F50. Перемички армують поздовжніми арматурними стержнями
діаметром 12 мм класу міцності А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні
стержні діаметром 8 мм класу міцності А500С, які встановлюють з кроком 200 мм.
Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів становить 20
мм.
Перекриття – монолітне
залізобетонне, товщиною 180 мм, виконують з бетону класу міцності С20/25, W4,
F50. Перекриття у нижній зоні армують поздовжніми арматурними стержнями
діаметром 12 мм класу міцності А500С, які встановлюють в обох напрямках з
кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для поздовжніх арматурних стержнів
становить 20 мм.
Пояс – монолітний залізобетонний,
розміром поперечного перерізу 300х220(h) мм, виконують з бетону класу
міцності на стиск С20/25, W4, F50.
Пояс армують поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності
А500С. Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу
міцності А240С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону
для поздовжніх арматурних стержнів становить 20 мм.
Основними несучими дерев’яними елементами покриття є
мауерлат розміром поперечного перерізу 200х200 мм, крокви – 70х120(h) мм
та 70х140(h) мм.
Зона миття транспортних засобів
Фундаментна плита – монолітна залізобетонна, товщиною 150 мм, виконують
з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Плиту у нижній зоні армують
поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С, які
встановлюють в обох напрямках з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону
для поздовжніх арматурних стержнів становить 30 мм. Відмітка глибини закладання
підошви плити у тіло грунту становить -2,25. Під підошвою плити влаштовують
бетонну підготовку товщиною 100 мм. Основою під фундаментну плиту є інженерно-геологічний шар
ІГЕ-2 – суглинок сірий та жовто-сірий, м'якопластичний, піщанистий, внизу шару
зі щебенем пісковику.
Фундаменти – стрічкові, монолітні залізобетонні, шириною 200-400 мм,
виконують з бетону класу міцності С20/25, W4, F50. Фундаменти армують
поздовжніми арматурними стержнями діаметром 12 мм класу міцності А500С.
Поперечною арматурою слугують арматурні стержні діаметром 8 мм класу міцності
А240С, які встановлюють з кроком 200 мм. Товщина захисного шару бетону для
поздовжніх арматурних стержнів становить 35 мм.
Колони та балки – металеві, із
профілів сталевих гнутих замкнутих квадратних і прямокутних (відповідно до ДСТУ
Б В.2.6-8-95 Профілі сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні і прямокутні для
будівельних конструкцій. Технічні умови),
із сталі класу міцності прокату С235.
Робочий проект «Нове будівництво
мийки самообслуговування по вулиці Кропивницькій, 34 у смт. Східниця,
Дрогобицького району, Львівської області» передбачає виконання з дотриманням
вимог до міцності, надійності та довговічності зазначеного вище об’єкта
будівництва.
В
процесі розгляду проектної документації було зроблено ряд зауважень та
пропозицій, які були усунуті в робочому порядку.
Генеральний
план
Земельна ділянка знаходиться в смт Східниця, на
території Дрогобицького району, біля
вул. Кропивницької. Площа ділянки складає 0,04 га. Територія ділянки з
прилеглим благоустроєм - 600,0 м2;
Ділянка межує:
Пн – Червоні лінії автодороги Т 1402 Східниця -
Пісочна (територіальна дорога державного значення);
Пд – Землі запасу Східницької селищної ради;
Зх – Територія нафтобази, СЗЗ – 100 м;
Сх – Землі запасу Східницької селищної ради та
проїзд загального користування.
Заїзди на ділянку проводяться з вул. Кропивницької,
виїзд відбувається через проїзд загального користування на вул. Кропивницьку.
В межах
ділянки проектується улаштування тротуарів і пішохідних майданчиків, улаштування газонів, елементів
благоустрою, а також на околицях ділянки
передбачається влаштування 2 місць для стоянки автомобілів.
Проектом
передбачається улаштування покриття: проїздів з бруківки, тротуарів – з плитки
ФЕМ з шорсткою поверхнею. Детальні креслення та специфікацію див аркуш 6
(креслення озеленення та благоустрою) розділу ГП проектної документації.
На ділянках
вільних від забудови і проїздів влаштовується газон в межах прилеглого
благоустрою. Площа озеленення партерним газоном – 864,0 м2.
Проектом
передбачається підземне прокладання інженерних мереж на території ділянки.
Проектом передбачається організація руху транспорту
по земельній ділянці, проектуються окремий заїзд та окремий виїзд.
Передбачається влаштування 2 паркомісць для зберігання легкового транспорту
вздовж проїзду загального користування. Одне машиномісце передбачається для
осіб з обмеженими можливостями. Кількість машиномісць влаштовується в достатній
кількості для обслуговування всіх відвідувачів автомийки самообслуговування.
Доступність об’єкту будівництва для маломобільних
груп населення
Проект передбачає
забезпечення у повному обсязі вимог доступності, зручності, інформативності та
безпеки для маломобільних груп населення. Проектна пропозиція враховує:
Забезпечення фізичної можливості і зручності потрапляння до об’єкту
та зручності пересування прилеглою територією;
Пріоритетність фізичної
безпеки при перебуванні на об’єкті та отриманням послуг;
Можливість вільного
отримання інформації про об’єкт та послуги, що надаються;
Вільну навігацію в межах об’єкта та прилеглої території;
На вході до ділянки передбачається встановлення
інформації про об’єкт доступними елементами. Ширина пішохідних шляхів для МГН
передбачається шириною не менше 1,2 м та повздовжнім ухилом не більше 50
проміле для забезпечення інклюзивності території та об’єкта будівництва в цілому,
при чому матеріали, що використовуються для мощення пішохідних шляхів
забезпечують безперешкодне пересування на колісних кріслах та милицях.
Передбачено 10 % місць для тимчасового зберігання
автомобілів для потреб людей з обмеженими фізичними можливостями, які також
позначаються дорожніми знаками та горизонтальною розміткою.
Архітектурно-будівельні рішення
Проектом передбачається будівництво
автомийки самообслуговування з блоком побутових приміщень, влаштування 1 заїзду
та окремого виїзду, влаштування автостоянки для зберігання автомобілів на 2
машиномісця ( в т. ч. 1 машиномісце для автомобілів, обладнаних
електродвигунами) вздовж проїзду.
За умовну
відмітку 0,000 прийнято відмітку поста
для миття автомобілів, що відповідає абсолютній відмітці 524,65 м.
Проектована будівля в плані тяжіє до прямокутної
форми з виступами. Розміри в осях 1-6 = 23,93 м та в осях А-П = 7,12 м. Будинок
2-поверховий. Гранична висота = 10,15 м.
Підвальний
поверх відсутній
Робочим
проектом пропонується розмістити автомийку паралельно до автодороги Т 1402
Східниця - Пісочна.
Перелік
приміщень проектованої автомийки 1-ий поверх: Пост миття № 1 - 35,75 м кв; пост
миття № 2 - 35,75 м кв; пост миття № 3 - 36,21 м кв; операторська – 7,29 м кв,
санвузол – 3,90 м кв., електрощитова – 3,26 м кв., паливна – 10,82 м кв.,
тамбур – 4,05 м кв., кладовка – 4,06 м кв.
Перелік приміщень проектованої автомийки 2-ий
поверх: тамбур – 4,0 м кв., технологічне приміщення – 27,0 м кв.
Загальна площа будівлі автомийки – 172,0 м кв.
Висота приміщень 1-го поверху h=2,65 м.
Основні конструкції будинку:
Конструктивна схема – поперечні та повздовжні
несучі стіни з монолітним перекриттям, для забезпечення просторової жорсткості.
На основі технічного висновку про
інженерно-геологічні розвідування "Інженерно-геологічні вишукування для
будівництва автомийки по вул. Кропивницькій, смт Східниця Львівської
області" виконаних у 2022 р. основою під фундаментну плиту є:
• ІГЕ-2 – Суглинок сірий та жовто-сірий,
м'якопластичний, піщанистий, внизу шару зі щебенем пісковику (ІГЕ-2).
- Фундаменти - проектом передбачено влаштування
стрічкових фундаментів та їх підсилення фундаментними балками. Також проектом
передбачається їх гідроізоляція, оздоблення екструдованими пінополістирольними
плитами та облицювання штукатуркою
цоколя.
- Стіни - зовнішні стіни
проектованої частини будинку передбачено з газоблокових стін товщ. 300 мм., що
опирається на стрічкові фундаменти. Зовнішні стіни утеплюються мінераловатними
плитами, товщиною 100 мм.
- Внутрішні стіни та перегородки
передбачаються з газоблокову, товщиною 100мм та 200 мм в залежності від локації
. Передбачається внутрішнє зашиття вологостійким гіпсокартоном вбудованих
приміщень побутового призначення та подальше оздоблення глянцевою плиткою до
відмітки 2.100 м та водоемульсійною протигрибковою штукатуркою вище цієї відмітки.
Внутрішні перегородки між постами
для миття автомобілів слід виконати з метало-пластикових елементів з скляними
вставками.
- Перемички – монолітні.
- Дах – блоку
адміністративно-технічних приміщень - двоскатний, ухил становить 45 градусів,
дерев’яний каркас з покриттям фальцовими листами RUUKI та знизу зашивається
вологостійкими гіпсокартонними плитами, опоряджується протигрибковою фарбою.
Над постами для миття автомобілів – конструкція даху виконана з металевого
каркасу, зверху покриття з профлиста, ухил даху становить 7 відсотків.
Зашиття торців даху передбачається
металевими листами
- Підлоги- запроектовано монолітну
плиту перекриття 1-го та 2-го поверху. Підлогу побутових приміщень передбачено
облицювати керамічною плиткою.
Висновки
В
ході проведення експертизи проектної документації експертною організацією ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ»
за погодження із замовником у проект були внесені зміни та доповнення
відповідно до зауважень експертів через відхилення від вимог законодавства
України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних
документів.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники
проекту покладається на генпроектувальника та замовника.