Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
04.02.2022 | 1273.362 | 943.211 | 0 | 330.151 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
12.09.2022 | 1259.717 | 946.297 | 0 | 313.42 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
81441, Львівська обл., Самбірський район, Рудківська територіальна громада, м. Рудки (станом на 01.01.2021), вулиця Шевченка , б. 15А | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДКІВСЬКА ЛІКАРНЯ" РУДКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (41045137) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник проекту: | КНП «Рудківська лікарня» Рудківської міської ради 81441, Україна, Львівська область, м.Рудки, вул.Шевченка, 13 |
Проектна організація: | |
Юридична адреса проектної організації: | 81100, Україна, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Нова, 11 |
Керівник | Сипень Т.В. |
Головний інженер проекту: | Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №004232, дата видачі 12.10.2012р.) |
Вихідні дані, копії:
- | Завдання на проектування об’єкту: «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття – благоустрій території подвір’я КНР «Рудківська лікарня» по вул..Шевченка, 15А, м.Рудки, Самбірського району, Львівської області». Затверджене директором КНП «Рудківська лікарня» (Пукало Р.М.). |
- | Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2 |
Склад проекту:
1. Поснювальна записка, відомості та креслення
2. Кошторисна частина
Проектні рішення
Найменування | Одиниця виміру | Показники | ||||||
1. | Класифікація об’єкту | проїзд |
| |||||
2. | Протяжність об’єкту | м | 109 |
| ||||
3. | Площа проектованих покрить: | м² | 936 |
| ||||
- | проїзна частина | асфальтобетон h=5cм | Тип 1 | м² | 569 |
| ||
- | з’їзди/примикання | м² | 298 |
| ||||
- | Тип 2 | м² | 39 |
| ||||
- | відмостка | ФЕМ h=6см | Тип 3 | м² | 30 |
| ||
4. | Камені бортові | бордюр (БР 100.30.18) | м | 195 |
| |||
поребрик (БР 100.20.8) | м | 7 |
| |||||
Організація дорожнього руху: | щити знаків | шт | 7 |
| ||||
стояки знаків | шт | 4 |
| |||||
розмітка | м² | 8,3 |
| |||||
10. | Тривалість будівництва | міс. | 2 |
| ||||
11. | Тривалість експлуатації | років | >10 |
| ||||
|
План розташування
(Аркуш «Схема розташування об’єкту», Аркуш №2 «Детальний план дороги»)
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на території подвір’я КНР «Рудківська лікарня» по вул..Шевченка, 15А, м.Рудки, Самбірського району, Львівської області. За своїм функціональним призначенням, об’єкт забезпечує транспортно-пішохідне сполучення між елементами існуючої інфраструктурної забудови медичного закладу.
· ПК0+00- початок проектованої траси;
· ПК1+09- кінець проектованої траси.
Загальна проектована протяжність об’єкта становить: 109м
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту об’єкта, передбачає комплекс основних заходів з улаштування:
· нова конструкція дорожнього одягу проїзної частини , з’їздів/ примикань та відмостки (за проектованими Типами 1,2,3);
· покращення відведення дощових та талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексних заходів з водовідведення,
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
(Аркуш №4 в частині конструкцій дорожнього одягу)
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
ТИП 1 | ||
Проїзна частина ПК0+00-ПК1+09, з’їзди/примикання на ПК0+22-ПК1+02 | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Існуюча щебенево-гравійна основа h=13см | - |
2. | Виправлення профілю існуючої щебенево-гравійної основи без додавання нового матеріалу | - |
3. | Щебенево-піщана суміш С-7 | 12,0 |
4. | Асфальтобетонне покриття (АСГ. Др.ВП.Б.НП. II. БНД60/90) | 5,0 |
ТИП 2 | ||
З’їзди/примикання на ПК0+70-ПК0+86 | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 43,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 15,0 |
3. | Щебенево-піщана суміш С-5 | 23,0 |
4. | Асфальтобетонне покриття (АСГ. Др.ВП.Б.НП. II. БНД60/90) | 5,0 |
ТИП 3 | ||
Відмостка ПК0+00-ПК0+19 | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
3. | Щебенева основа (фр.20-40мм) | 10,0 |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
5. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 6,0 |
Улаштування проектованих бортових каменів (БР100.30.18, БР100.20.8) передбачене на бетонну основу (див. схему улаштування в складі Аркуша №5 в частині схеми встановлення бортових каменів)
Водовідведення
(Аркуш №4 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу; Аркуші №3 в частині поздовжнього профілю)
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· поздовжні (24‰ макс.) та поперечні профілі (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у існуючу водовідвідну мережу;
· ремонт існуючих каналізаційних колодязів з заміною люків каналізаційних та плит перекриття (1шт)
Водвідведення перехоплених водних мас передбачене у діючу, існуючу водовідвідну систему, яка перебуває на прилеглій вуличній мережі (вул.Шевченка).
Поздовжні та поперечні профілі
Аркуш №4 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу; Аркуші №6 в частині поздовжнього профілю
Основні усереднені показники поздовжнього профілю
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | ||
2. | Поздовжній ухил (максимальний) | ‰ | 24 | |
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | - |
4. | опукла | м | 300 |
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Тип профілю | проїзна частина | односкатний | |
з’їзди/примикання | односкатний | |||
відмостка | односкатний | |||
2. | Поперечні ухили | проїзна частина | ‰ | 20 |
з’їзди/примикання | ‰ | 20 | ||
відмостка | ‰ | 20 | ||
3. | Ширина | проїзна частина | м | 3,50-6,00 |
з’їзди/примикання | м | 2,50-5,50 | ||
відмостка | м | 0,7-2,5 |
Організація дорожнього руху
Аркуш №8 в частині засобів організації дорожнього руху,
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента |
1. | Знаки дорожні* (I типорозмір) | 5.34 |
2. | 5.35 | |
3. | 5.38.1 | |
4. | 7.17 | |
5. | 2.1 | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/40-М2.5 |
1. | Розмітка дорожня | 1.1 |
2. | 1.30 |
*Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15) (див. схему улаштування знаків дорожніх на Аркуші №6)
Доступність маломобільних груп населення
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для просування об’єктом представників маломобільних груп населення:
· безшовне дорожнє покриття проїзної частини в межах зони, яка визначена знаком дорожнім 5.31,
· улаштування пониженого бортового каменю в зоні пішохідних переходів (див. місця улаштування пониженого бортового каменю в складі Аркуша №5);
· передбачення паркомісць для автотранспортних засобів, якими керують представники мало мобільних груп населення, з оснащенням даних паркомісць дорожніми знаками (7.17) та відповідною дорожньою розміткою (1.35)
Охорона праці
Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:
ü організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;
ü до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);
ü влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;
ü забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.
ü освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;
ü влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;
ü забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;
ü забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;
ü виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;
ü забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;
ü організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.
Захист від шуму
Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.
Безпека експлуатації
ü поперечний похил проектованого об’єкта становить 20‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.
ü забезпечення гладкої поверхні, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);
ü ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;
ü товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.
Вплив на навколишнє природне середовище
Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації об’єкту залишається незмінним.
Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:
Вплив на атмосферне повітря.
При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.
Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.
Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть ⁓0,0101т в період проведення робіт.
Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.
При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.
При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).
Вплив на водне середовище.
Водоспоживання
Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.
Водовідведення
Утворення виробничих стічних вод не передбачається.
Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.
Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться у водовідвідну систему, яка перебуває на прилеглій вулиці Шевченка.
При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.
Вплив па геологічне середовище та ґрунти.
Капітальний ремонт об’єкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.
Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.
Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.
Поводження з відходами.
Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті об’єкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.
Під час капітального ремонту об’єкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.
Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 329,17т.
При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.
Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».
Вплив на рослинний і тваринний світ.
У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.
У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.
Вплив на соціальне середовище.
Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста.
Вплив на техногенне середовище.
Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні
У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.
Пожежна і техногенна безпека
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж. Ширина проїзної частини об’єкта становить ≥3,5м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму. Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Енергоефективність
Проект капітального ремонта об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми. Використання водних ресурсів та теплоносіїв – не передбачено.
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 04.02.2022 року складала | тис. грн. | 1273,362 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 943,211 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 330,151 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України.
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 12.09.2022 року складає | тис. грн. | 1259,717 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 946,297 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 313,420 |
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Робочий проект «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття – благоустрій території подвір’я КНР «Рудківська лікарня» по вул..Шевченка, 15А, м.Рудки, Самбірського району, Львівської області» » розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.
Розділи
![](files/tmp/qr/c32a0744cb7a5e5922642700afec4730.png)