Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Новоолександрівська територіальна громада (UA12020130000022909) , Дніпропетровська обл. , автомобільна дорога державного значення М-04 Знам'янка -Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через м.м. Дніпро, Донецьк) на КМ0+500 та КМ2+685 ділянки обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро- Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Дворецька Наталія Миколаївна (АЕ 003665, АР 002184) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930) |
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення |
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект (об.№СГТ-08/20-К) виконаний ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» (юридична адреса: 49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17; головний інженер проекту – Зубарев Ю.Ф., кваліфікаційний сертифікат АР № 000748, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, від 04.06.2012) у 2021 році на підставі:
завдання на коригування робочого проекту , затвердженого Замовником;
науково-технічного супроводу, виконаного ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС»;
матеріалів топо-геодезичних вишукувань площадки шляхопроводу та ділянок сполучення з підходами у необхідному обсязі, виконаних у 2018 році ФОП МАЛИШЕВСЬКИЙ М.В.;
матеріалів інженерно-геологічних вишукувань, у обсязі виконання контрольних свердловин безпосередньо біля споруджених фундаментів стоянів, виконаних у 2018 році ФОП КОВАЛЕВСЬКИЙ Д.О.;
матеріалів з обстеження споруджених конструкцій шляхопроводу, виконаних ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» у 2018 році.
СТИСЛИЙ ОПИС ОСНОВНИХ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ
Робочий проект (об. № СГТ-08/18) «Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки» у 2019 році був розглянутий ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», за яким був виданий позитивний експертний звіт від 16.12.2019 № 2555/е/19.
Згідно з завданням на проектування, затвердженим Замовником, представленим на експертизу робочим проектом (об. № СГТ-08/20-К) передбачається коригування раніш розробленого робочого проекту (об. № СГТ-08/18) «Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки» у обсязі, необхідному для закінчення будівництва автодорожнього шляхопроводу, який забезпечує проїзд сільгосптехніки над автомобільною дорогою М-04 на КМ0+500 м ділянки Південного обходу м. Дніпро, з урахуванням раніше виконаних будівельних робіт.
Дана експертиза проводиться в частині коригування, яка не відповідає раніше прийнятим проектним рішенням.
Згідно з завданням Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області, а також даних по обсягам виконаних будівельних робіт та наявності виготовлених конструкцій, по дійсному робочому проекту передбачається здійснити:
спорудження ригелів проміжних опор, шафових стін стоянів та опорних тумб;
установку балок прогонових будов;
облаштування монолітної плити проїзної частини та тротуарів;
формування ділянок сполучення шляхопроводу з автодорожніми підходами;
облаштування деформаційних швів, перильного та бар'єрного огородження;
відсипку земляного полотна на автодорожніх підходів до проектного окреслення;
укладання дорожнього одягу на шляхопроводі та підходах;
додаткові роботи по облаштуванню оголовків транспортних тунелів;
додаткові та невраховані роботи.
З урахуванням характеристик розподільчих щебеневих подушок, відсипаних у основі фундаментних плит та призначення споруди для пропуску сільськогосподарської техніки, виконана перевірка несучої здатності та стійкості споруджених фундаментів стоянів під нормативне, тимчасове вертикальне, рівномірно розподілене смугове навантаження від автотранспортних засобів по схемі А11 та одиночне колісне чотиривісне навантаження НК-80.
У складі розробленого робочого проекту виконані: топо-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування майданчика будівництва частково спорудженого автодорожнього шляхопроводу та ділянок сполучення з підходами в обсязі, необхідному для розробки проектних рішень його добудови; натурне обстеження споруджених конструкцій; розробка проектних рішень закінчення будівництва автодорожнього шляхопроводу, з урахуванням раніше виконаних будівельних робіт; розробка проекту організації будівництва та кошторисної документації.
Межі проектних робіт визначені завданням на проектування, з урахуванням необхідного об'єму добудови автодорожніх підходів, формуванню будівельного майданчика та виконання робіт по спорудженню шляхопроводу до повного закінчення будівництва автомобільної дороги державного значення М-04 на ділянці Південного обходу м. Дніпро.
У складі відкоригованої проектної документації включені додаткові та невраховані роботи , у тому числі:
влаштування додаткових анкерних випусків з ригелів стоянів у зв'язку з наявністю сильної корозії існуючих анкерів, що не підлягають відновленню;
заміна гідроізоляції проїзної частини мосту типу Sika на аналогічну за фізико-механічними характеристиками гідроізоляцію типу Matacril;
влаштування одного розширеного тимчасового під'їзду (з майданчиком для стоянки будівельної техніки) до стояна № 0 для виконання робіт по монтажу конструкцій, підвезення матеріалів та бетонних сумішей замість передбачених проектом двох під'їздів к кожній ділянці;
спорудження сходів по укосах насипу (не враховані роботи);
спорудження під'їзної (додаткової ділянки) автодороги до транспортного тунелю від ділянки примикання існуючих доріг до магістральної автодороги;
відновлення укріплення укосів насипу транспортного тунелю;
влаштування нових відкосних крил з монолітного залізобетону, бетонування лотка в транспортному тунелі замість дефектного існуючого;
розчищення замулених водовідвідних лотків з відновленням їх укріплення та ін.
Будівництво автодорожнього шляхопроводу по схемі 12+2х21+12 для проїзду сільгосптехніки над автомобільною дорогою М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине, розташованого на КМ0+500 м ділянки Південного обходу м. Дніпро, виконувалось по проекту ДП «УКРДІПРОДОР», розробленому у 2013 році.
У 2013-2014 роках було виконано роботи по влаштуванню буронабивних паль проміжних опор, спорудженню стоянів та частковому відсипанню автодорожніх підходів, після чого будівельні роботи були призупинені.
У 1918 році ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» проведено обстеження збудованих конструкцій з визначенням їх геометричних характеристик та технічного стану.
Згідно проектної документації проміжні опори №1, №2 та №3 були спорудженні типу стійкові, на пальовій основі, збірно–монолітної конструкції.
Фундаменти пальові на буронабивних стовпах діаметром 1,2 м, довжиною 23,0 м з поширеною п'ятою, об'єднаних по верху пальовим ростверком.
Стійки усіх опор діаметром 1,0 м також виконані із монолітного залізобетону у роз'ємній опалубці із сталевих напівтруб. У головах стійок передбачені арматурні випуски для об'єднання зі збірними блоками ригелів.
Стояни шляхопроводу споруджені на природній основі із спиранням фундаментної плити на щебеневу подушку з включенням металургійного шлаку, висотою 3,4 м на стояні №0 та 3,55 м на стояні №4.
Із фундаментних плит стоянів передбачені арматурні випуски для облаштування шафових стін та опорних тумб.
Виконане також укріплення укосів та ділянок берм виїмки монолітним бетоном з укладанням блоків службових сходів.
Частково відсипане земляне полотно підхідних насипів з укладанням круглих залізобетонних труб d= 0,75 м з боку міста та d= 0,8 м з боку теплиць.
У місцях сполучення шляхопроводу з автодорожніми підходами залишені прогали для облаштування перехідних плит та застінних дренажів.
Згідно з матеріалами інженерно-геологічних вишукувань, виконаними у 2018 році, досліджувана територія розташована на місцевому вододілі, на правобережжі річки Дніпро.
Абсолютні позначки поверхні площадки шляхопроводу змінюються від 118,0 м (поверхня майданчика) до 122,0 м (поверхня збудованих підхідних насипів шляхопроводу).
У геоструктурному відношенні досліджувана територія розташована в північно-східній частині Українського кристалічного щита.
В геологічній будові приймають участь кристалічні породи докембрію, продукти їх вивітрювання перекриті товщою осадових накопичень неогенового та четвертинного віку.
До дослідженої глибини залягають четвертинні еолово-делювіальні лесоподібні суглинки та супіски перекриті сучасними техногенними насипними ґрунтами.
В процесі вишукувань до розвіданої глибини 15,0 м, виділено п’ять інженерно-геологічних елементів (далі - ІГЕ):
ІГЕ-1 - насипний ґрунт – супісок жовто-бурий, твердий. Потужність – 0,40 - 2,80 м.
ІГЕ-1.1 - насипний ґрунт – суглинок жовто-бурий, з домішками супіску, від тугопластичного до напівтвердого з включенням щебеню граніту до 35%. Потужність – 0,40 – 2,90 м.
ІГЕ-1.2 - насипний ґрунт – щебінь та жорства граніту з суглинистим заповнювачем та включеннями металургійного шлаку. Потужність ІГЕ 0,20 – 4,10 м.
ІГЕ-2 - суглинок жовто-бурий, лесоподібний, легкий, пилуватий, твердий. Потужність - 0,50 – 5,90 м.
ІГЕ-3 - супісок жовто-бурий, лесоподібний, пилуватий просідний, твердий. Потужність – 4,70 м.
Ґрунтові умови площадки відносяться до першого типу по просадності – при замочувані просадна товща під власною вагою не просяде. Потужність просадної товщі складає 4,70 м. При більшій потужності просадних ґрунтів просадка може бути більше 5 см.
Підземні води до глибини 15,0 м не зустрінуті.
Вивчена територія відноситься до потенційно підтоплюваних.
Суглинки (ІГЕ-2) слабкоагресивні по відношенню до бетону на портландцементі за водопроникністю марки W4 та неагресивні по відношенню до бетонів на портландцементі марок W6 та W8 .
Територія розташована в районі з п’ятибальною сейсмічністю по картах ОСР-2004-А та В, шестибальною сейсмічністю по карті ОСР-2004-С. Категорія ґрунтів по сейсмічним властивостям - III (третя).
Категорії складності інженерно-геологічних умов майданчика - IІI (середньої складності).
Нормативна глибина сезонного промерзання складає: для суглинків та глин 0,76 м; для супісків, пісків дрібних та пилуватих 0,97 м; для пісків гравіюватих, крупних та середньої крупності 1,04 м.
Проектні рішення добудови шляхопроводу, підходів та транспортного тунелю.
Автодорожній шляхопровід, враховуючи його функціональне призначення (слугує для пропуску сільськогосподарської техніки), запроектований під нормативне, тимчасове вертикальне, рівномірно розподілене смугове навантаження від автотранспортних засобів по схемі А11 та одиночне колісне чотиривісне зосереджене навантаження НК-80.
Габарит проїзної частини прийнятий Г=9,5м, що забезпечує пропуск автотранспорту по двом смугам руху шириною b=3,75 м різного напрямку та облаштування смуг безпеки шириною 1,0 м з боку технологічних тротуарів.
Ширина двосторонніх технологічних тротуарів прийнята 0,75 м. Висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження прийнята рівною h=1,105 м (з урахуванням 100 мм висоти тротуару).
Для забезпечення водовідводу зі споруди, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на шляхопроводі прийнятий двоскатним з нормативним проектним ухилом 25‰ від осі автопроїзду до бар'єрного огородження. Ухил технологічних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини.
При проектуванні елементів мостового полотна та дорожнього одягу передбачене використання прогресивних технологій, нових матеріалів, в’яжучих модифікованих полімерами та поверхнево - активними добавками. Згідно з завданням на проектування дорожнє огородження запроектоване із металевої стрічки (стійки та утримуючі балки) з ефективним антикорозійним захистом.
По інженерно - геологічним умовам, у зв'язку з наявністю у основі просідних ґрунтів, на підставі технічних розрахунків по уточненим даним інженерно-геологічних вишукувань 2018 року, виконані перевірки несучої здатності споруджених фундаментів стоянів по підстилальному шару ґрунту (з урахуванням фактичних характеристик відсипаних щебеневих подушок) та їх стійкість по круглоцилінричним поверхням сповзання.
У зв'язку з тим, що по даним топо-геодезичних вишукувань та натурного обстеження стояни шляхопроводу споруджені з відхиленням від первинного проекту, а балки прогонових будов крайніх прогонів L=12,0 м частково виготовлені, при коригуванні проекту передбачене посилення опорних плит стоянів з перевлаштуванням ділянок обпирання прогонів та шафових стін.
Конструктивні елементи і матеріали, що використовуються при розробці проектних рішень на обсяг завершення будівництва автодорожнього шляхопроводу прийняті:
балки прогонових будов марки Б 2100.110.40.П(К) та Б 1200.100.40.П(К) по проекту ДерждорНДІ, таврового перетину із попередньо напруженого залізобетону, армовані напруженими канатами з облаштуванням арматурних випусків для об'єднання з монолітною плитою проїзної частини;
ригелі проміжних опор із збірних залізобетонних блоків, індивідуального проектування, стосовно до проектного рішення ДерждорНДІ;
збірно-монолітна залізобетонна безперервна плита проїзної частини з укладанням по верху балок прогонових будов збірних дорожніх плит товщиною 100 мм з установленням додаткових закладних деталей для кріплення облаштувань організованого водовідводу, мінімальна загальна товщина плити складає 250 мм;
монолітні технологічні тротуари шириною прохідної частини 0,75 м з установленням закладних деталей для кріплення деформаційних швів, стійок перильного і бар'єрного огородження та нанесенням по відкритим поверхням бетону прохідної частини захисного зносостійкого покриття;
бар'єрне огородження проїзної частини висотою огороджувальної частини 110 см, підвищеної утримуючої здатності, що анкерується до монолітних тротуарних залізобетонних плит, з оцинкованими металевими стійками та утримуючими металевими балками типу «Євроформат»;
перильне огородження - металеве, з використанням прокатних елементів заповнення, поруччя та кріплення панелей перил до закладних деталей у тротуарних плитах;
гідроізоляція прогонових будов тришарова із матеріалу типу «Matacryl» (складається: нижній шар – ґрунтовка Matacryl Primer товщиною 0,3-0,5 мм; проміжний шар – гідроізоляційна мембрана Matacryl Manual товщиною 2-2,25 мм; верхній шар – захисне покриття Matacryl STC// Matacryl STC RAL 7042 товщиною 0,8 мм);
деформаційні шви, що установлюються у сполученні прогонових будов зі стоянами, однопрофільні, типу MAURER D80;
гумометалеві опорні частини типу РОЧ, розмірами 200х400х52 мм;
дорожній одяг - двошарове асфальтобетонне покриття загальною товщиною 110 мм (складається: нижній шар δ=60 мм - мілко зернистий асфальтобетон АСГ.Др. Щ.А1. НП.II на бітумі БМПА 60/90- 53 за ДСТУ Б В2.7-119:2011; верхній шар δ=50 мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-15 на бітумі БМПА 60/90-53 за ДСТУ Б В.2.7-127:2015 з підґрунтовкою бітумною емульсією 0,4 л/м² ЕКШМ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013);
елементи організованого водовідводу з шляхопроводу у підмостовий простір (водоприймальні решітки та воронки, водовідвідні трубки) по типовому проекту серії 3.501.1-81 з подальшим відведенням зливових вод у систему водовідведення автомобільної дороги М-04, розташованої під шляхопроводом;
сполучення шляхопроводу з насипами підходів передбачене за рахунок установки перехідних плит напівзануреного типу за типовим проектом серії 3.501.1-96;
бокові крила стоянів запроектовані із збірного залізобетону за діючими типовими серіями з омонолічуванням на монтажі.
У місцях примикання асфальтобетонного дорожнього покриття до монолітного бетону технологічних тротуарів у покритті передбачається штраба шириною 20 мм на глибину 30 мм. В місцях примикання асфальтобетонного покриття до конструкцій деформаційних швів у покритті прорізається штраба шириною 20 мм на глибину 70 мм. Штраби заповнюються бітумно-полімерним герметиком.
Для забезпечення водовідводу з гідроізоляції прогонових будов, уздовж монолітного тротуару та деформаційних швів (з низового боку поздовжнього ухилу) у дорожньому одязі облаштовується дренажна система із брикетів ДБМП-20.04.40-П та дренажних трубок ПВХ d=50 мм за ТУ У В. 2-21547843.006-2001.
При виготовленні конструкцій автодорожнього шляхопроводу передбачене застосовування конструкційного важкого бетону що відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-43-96.
При улаштуванні монолітних конструкцій опор, ділянок омонолічування збірних конструкцій, а також монолітних ділянок проїзної частини і тротуару для досягнення установлених робочою документацією характеристик міцності та водонепроникності бетону обов'язкове застосування домішок виробництва типу «Sika». Поверхні бетонних конструкцій перед укладанням монолітного бетону підлягають обмазуванню адгезійним матеріалом Sika MonoTop-910N.
Для формування гідроізолюючого та зносостійкого поверхневого шару, на верхню горизонтальну поверхню монолітного технологічного тротуару укладається із матеріалу типу «Matacryl»: нижній шар – ґрунтовка Matacryl Primer товщиною 0,3-0,5мм; проміжний шар – гідроізоляційна мембрана Matacryl Manual товщиною 2- 2,25 мм; проміжний шар – адгезійний шар Matacryl STC// Matacryl STC RAL 7042 товщиною 0,2 мм; проміжний шар – несучий шар Matacryl WL товщиною 5мм; верхній шар – захисне покриття Matacryl STC// Matacryl STC pigmented// Matacryl STC RAL 7042 товщиною 0,8 мм.
Усі поверхні конструкцій, що засипаються ґрунтом, покриваються обмазувальною гідроізоляцією із двох шарів бітуму по бітумному ґрунтуванню.
Частина насипів за стоянами відсипається дренуючим ґрунтом з ретельним пошаровим ущільненням.
Усі металоконструкції шляхопроводу повинні бути об'єднані у безперервний ланцюг у рівні основи перильної огорожі. Заземлення здійснюється постановкою арматурного сполучення над стояном №4 з послідуючим підключенням ланцюга до контуру, забитого у землю на глибину не менше 0,75 м.
Для виконання будівельно-монтажних робіт на стадії добудови проміжних опор та монтажу прогонових будов проектними рішеннями передбачене облаштування складних допоміжних споруд і пристроїв .
Автодорожні підходи.
Поперечний профіль.
Основні параметри поперечного профілю автодороги прийняті згідно ДБН В. 2.3-4:2015 за таблицею 5.1 . Для IV категорії автомобільної дороги наступні параметри: кількість смуг руху – 2 шт, ширина смугу руху – 3 метри, ширина узбіччя 2 метри, у тому числі ширина укріпленої смуги становить 0,5 метри.
Конструкція дорожнього одягу складається з двох шарів щебеню шлакового по ДСТУ Б В.2.7-149:2008. Товщина шарів 0,18 та 0,33 м відповідно. Крутизна укосів насипу становить 1: 1,5. При влаштуванні підходів застосовуються 2 типи поздовжніх профілів, які наведені на кресленні «Поперечні профілі земляного полотна та конструкція дорожнього одягу» СГТ-08/18-АД Аркуш 4. Для огородження кривих ділянок автодороги на підході до шляхопроводу використовується бар’єрна огорожа Passco H1W4 з шагом стійок 1,33 метри.
Досипка укосів насипу виконується місцевим ґрунтом – суглинком. Існуючі прогали від насипу до устою шляхопроводу виконуються дренуючим ґрунтом з коефіцієнтом фільтрації не менше 2 метри на добу. Внутрішній ухил конусу становить 1:1.5. Довжина укісного крила становить 3,1 м (від деформаційного шва в сторону насипу). Вершина конусу закінчується на віддалі 0,75 м від кінця укісного крила устою.
Кювети влаштовуються у підніжжя насипу, з правої сторони по ходу збільшення пікетажу. Розвантаження кюветів виконуються у існуючі залізобетонні труби на ПК 2+58 та ПК 3+99 м.
Укріплення узбіччя, укосів насипу та кювету виконується засіванням травою.
Поздовжній профіль.
Траса автомобільної дороги запроектована як плавна лінія у просторі з ув’язкою елементів плану, поздовжнього та поперечного профілів між собою, з навколишнім ландшафтом і з оцінкою їх впливу на умови руху та зорове сприйняття дороги. Поздовжній профіль запроектований виходячи з інтенсивності руху, умови забезпечення безпеки та комфорту руху транспортних засобів з урахуванням можливості реконструкції дороги за межею перспективного розрахункового періоду. Максимальний ухил поздовжнього профілю по вісі проїзної частини становить 39,68 ‰, мінімальний – 0‰. Радіус кривих ділянок автодороги складає 110 метрів.
Планувально-укріплювальні роботи на ділянках сполучення шляхопроводу з підходами.
Задля виключення можливості обводнення ґрунту в районі розташування стоянів (оп. №0 та №4) шляхопроводу, що розташовані на відкосах насипу, з фундаментами з ґрунтової подушки, проектною документацією передбачено виконання комплексу заходів по планувально-укріплювальним роботам, у тому числі: вирізка рослинного шару ґрунту на глибину 20 см; відсипка поверхні глинистим ґрунтом; укладання верхнього шару з глини, товщиною 20 см; планування поверхні глинястого шару з ухилом в сторону існуючих канав у межах насипу підходів; розчищення канав від замулення з наступним укладанням бетону і дну канав, а також на оголовках існуючих водоперепускних споруд;
Одночасно передбачено виконання місцевого планування ґрунту перед з’їздами для плавного сполучення насипу підходів з прилеглою територією.
Транспортний тунель.
До складу проектних рішень включені додаткові роботи з відновлення окремих конструкцій елементів транспортного тунелю на ПК26+85.
За минулі роки після будівництва тунелю, після осідання насипу та розкрадання окремих елементів в проголовній секції, при цьому було зруйновано укріплення укосів насипу, відкосні крила, частково відсутні окремі елементи гофрованих листів на оголовочній частині тунелю. Замулені водовідвідні пристрої від тунелю. Складом проектної документації передбачається відновлення конструкцій у тому числі: розчищення замулювання водовідвідного лотка з відновленням зруйнованих ділянок лотка монолітним залізобетоном; влаштування монолітної залізобетонної обойми оголовків з гофрованого металу; влаштування конструкцій оголовочної ділянки з монолітного залізобетону; відновлення укріплення укосів на зруйнованих ділянках укосів насипу.
Робочим проектом передбачено заходи, що забезпечують: екологічну та пожежну безпеку; санітарно-епідеміологічне благополуччя населення; охорону праці, відповідно до чинних нормативних документів.
В процесі проведення експертизи проектувальником враховані зауваження Дніпровської філії ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». За зауваженнями внесено зміни в проектну документацію , відповідно до нормативних вимог.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 08 листопада 2021 року складала 54566,402 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 41895,966 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 12670,436 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості виконано 39714,303 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 31463,676 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 8250,627 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено відповідно до кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17 листопада 2021 року складає 53539,463 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 41446,107 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 12093,356 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості виконано 39714,303 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 31463,676 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 8250,627 тис. грн.
Примітка.
Експертна організація не несе відповідальність за передачу Замовнику не виправленої, за зауваженнями Дніпровської філії ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», проектної документації.
Розділи
