Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7769-6427-4107-3812
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕП-4724/07-22 від 31.08.2022
Орган, що видав
Одеська філія ДП "НДІпроектреконструкція" (03329083) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова». Коригування
Код проектної документації
PD01:6864-2280-7616-0328 Зміни №2 №ОД ЛЮС-4-22-П від 2019-03-19 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП АРТ ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:7147-7095-7874-1561, EX01:7147-7095-7874-1561, EX01:7769-6427-4107-3812
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021) , Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Академіка Філатова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНБЕР ТРЕЙД" (35118558)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ЦИБУЛЬСЬКА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006570, АЕ 000744)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Сітнікова Євгенія Олегівна (АА 001544)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Головний експерт проекту З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6864-2280-7616-0328
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП АРТ ПРОЕКТ" (41691303)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1122.1 Будинки багатоквартирні масової забудови
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
19.03.2019
Номер проектної документації
ОД ЛЮС-4-22-П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Ескізний проєкт «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова». Коригування, розроблений ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ», головний інженер проєкту (ГІП): Громик Сергій Михайлович (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 018039, дата видачі 09.12.2021 р.).

Проєкт виконано на замовлення ТОВ «ХАНБЕР ТРЕЙД» 

на підставі:

  • завдання на проєктування;

  • копії містобудівних умов та обмежень для проєктування об'єкта будівництва № 01-06/150, видані управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради від 20.09.2017 року;

  • копії топографічно-геодезичних досліджень М 1:500, видані ФОП Шушулков С.Д. у 2021 році;

  • копії договору оренди земельної ділянки  від  24.05.2017 р. (кадастровий номер земельної ділянки 5110136900:10:001:0001);

  • копії повідомлення замовника від 09.06.2022 р. щодо чинності договору оренди землі (кадастровий номер земельної ділянки 5110136900:10:001:0001) за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вулиці Академіка Філатова;

  • копії витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 16.04.2018 №НВ-5106160762018;

  • копії експертного звіту № 7-164-16-ЕП/КО  від 25.10.2017 року щодо розгляду проектної документації ескізного проекту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова»;

  • копії експертного звіту № 7-150-19-ЕП/КО  від 03.06.2019 року щодо розгляду проектної документації за коригуванням ескізного проекту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова»;

  • копії експертного звіту № ЕП-4636-1/02-22 від 15.04.2022 року щодо розгляду проектної  документації на будівництво за проектом «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» (IV черга будівництва);

  • копії експертного звіту № ЕП-4663-1/04-22 від 10.05.2022 року щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом  «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» (V черга будівництва);

  • проектної документації щодо коригування ескізного проекту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова»,  виконаної ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» у  2019 році, який розглянуто ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» з наданням експертного звіту від 03 червня 2019 р. № 7-150-19-ЕП/КО з рекомендацією для схвалення замовником у цілому;

  • проект «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» (IV черга будівництва), виконаний ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» у 2022 році, який розглянуто Одеською філією ДП  «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» з наданням  позитивного  експертного звіту № ЕП-4636-1/02-22 від 15.04.2022 року;

  • проект «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» (V черга будівництва), виконаний ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» у 2022 році, який розглянуто Одеською філією ДП  «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» з наданням  позитивного  експертного звіту № ЕП-4663-1/04-22 від 10.05.2022 року;

  • копії технічних умов № 2299 приєднання до газорозподільної системи, виданих ПАТ «Одесагаз» від 08.12.2017 р. та копії листа АТ «Одесагаз» №753 від 20.06.2019 р.;

  • копії технічних умов №0439-2018-0101 приєднання до електричних мереж електроустановок, виданих ПАТ «Одесаобленерго» від 16.08.2018 р.;

  • копії технічних умов № 274-29/3077 на приєднання до централізованої системи водопостачання та водовідведення, виданих філією «Інфоксводоканал» від 27.01.2021 р.;

  • схеми організації дорожнього руху для об’єкту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова», виконана ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» у 2022 році, яка погоджена департаментом транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради від 27.06.2022 р. та департаментом патрульної поліції управління патрульної поліції в Одеській області від 14.07.22 року;

  • листа - погодження департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради від 27.06.2022 р. № 01-41/906 «Схеми організації дорожнього руху для об’єкту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова»;

  • листа - погодження департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції в Одеській області від 14.07.22 року № 7911/41/13/07/01-2022 «Схеми організації дорожнього руху для об’єкту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова».

Відповідність прийнятих проєктних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проєкту - Громик С.М. (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 018039, дата видачі 09.12.2021 р.).

Коригуванням ескізного проєкту розглядаються IV та V черги будівництва комплексу. Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для IV – СС2, за рішенням замовника, згідно п.4.4 ДСТУ 8855:2019, прийнято вищий клас наслідків (відповідальності) об’єкта, ніж визначений за розрахунком – СС3. Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для V черги будівництва комплексу –– СС3. 

За сукупним показником, прийнято вищий клас наслідків (відповідальності) комплексу, ніж визначений за розрахунком - СС3

Фінансування об'єкта передбачено за власні кошти.

Коротка характеристика об’єкта

Відповідно до завдання на коригування від замовника передбачено здійснити коригування ескізного проекту об’єкту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» щодо IV та V черг будівництва комплексу.

Ескізний проект для зазначеного об’єкту був розроблений ТОВ «Да Вінчі Групп» у 2017 році з проходженням експертизи у ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» та отриманням експертного звіту від 25 жовтня 2017 р. № 7-164-16-ЕП/КО з рекомендацією для схвалення замовником у цілому. 

У 2019 році було здійснено коригування ескізного проекту ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» з отриманням експертного звіту від  03 червня 2019 р. № 7-150-19-ЕП/КО ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза».

У результаті коригування ескізного проекту будівництво житлового комплексу передбачено з виділенням шести черг будівництва, а також пускових комплексів у складі І та ІІ черг, а саме:

І черга1-й пусковий комплекс: нежитлова будівля, трансформаторна підстанція (ТП), житловий будинок № 1 з підземним паркінгом;

І черга 2-й пусковий комплекс: підземний паркінг;

ІІ черга1-й пусковий комплекс: житловий будинок № 2 з підземним паркінгом;

ІІ черга 2-й пусковий комплекс: підземний паркінг;

ІІІ черга: житловий будинок № 3;

ІV черга: житловий будинок № 4 з підземним паркінгом;

V черга: житловий будинок № 5 з підземним паркінгом;

VІ черга: житловий будинок № 6 із вбудовано-прибудованим дитячим садком.

Нинішнім коригуванням ескізного проекту передбачено:

- уточнення планувальної структури і функціонального призначення території, параметрів ІV, V черг забудови в межах ділянки; 

- зміна поверховості житлового будинку № 4 (IV черга будівництва) з 13 поверхів до 15 з технічним;

- зміна поверховості житлового будинку № 5 (V черга будівництва) з 13 поверхів до 15 з технічним;

- визначення необхідних заходів за для забезпечення відповідності діючим нормам у зв’язку з уточненням намірів забудови Замовника;

 - внесення змін в генеральний план житлового комплексу, відображення прийнятих рішень; параметрів ІV, V черг забудови в межах ділянки;

-  визначення потреби в майданчиках, пожежних відстаней, машино-місцях для постійного та тимчасового зберігання транспортних засобів; коригування розрахунку класу наслідків тощо;

- визначення ТЕП разом за чергами, з врахуванням ІV, V черг, які розглянуто нинішнім коригування ескізного проекту.

ТЕП за чергами I, II, III та VI – без змін, згідно раніше виданого ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» експертного звіту № 7-150-19-ЕП/КО щодо розгляду проектної документації за коригуванням ескізного проекту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова» від 03.06.2019 року.

При коригуванні ескізного проекту збережена кількість та призначення визначених черг будівництва, не змінена загальна структура розміщення передбачених об’єктів.

В основі об’ємно-планувальних рішень покладені такі принципи:

- раціональне використання земельної ділянки з забезпеченням максимально компактного розміщення елементів об’єктів проєктування, з використанням підземного простору;                 

- композиційна узгодженість з оточуючими будівлями;

- чітке зонування квартир;

- створення комфортних умов для проживання;

- застосування заходів для забезпечення виконання санітарних норм (забезпечення нормованою інсоляцією, шумозахистом);

- чітке дотримання вимог щодо пожежної безпеки;

- дотримання вимог охорони навколишнього середовища;

- розміри світлових прорізів прийняті на підставі розрахунків природної освітленості, інсоляції приміщень, вимог енергозбереження;

- всі приміщення, що мають природне освітлення, забезпечені провітрюванням через стулки вікон. Житлові будинки обладнані ліфтами, водопроводом, гарячим водопостачанням, каналізацією, опаленням, електроосвітленням, домофонним зв’язком, інтернетом, охоронною сигналізацією. 

За розрахунками, погодженими Замовником, клас наслідків (відповідальності) комплексу визначено СС3.

Сейсмічна бальність ділянки відповідно до карти ЗСР-2004-А ДБН В.1.1-12: 2014 "Будівництво в сейсмічних районах України" дорівнює 7 балам. Згідно звіту "Визначення сейсмічної небезпеки майданчику будівництва на розі вулиць Люстдорфської дороги та Академіка Філатова в Київському районі м. Одеси  за даними  сейсмічного районування та генерування розрахункових акселерограм", виконаним ТОВ "НПЦДВ Інститут геофізики" ім. С.І. Суботіна НАН України в 2017р.   - розрахункова сейсмічна бальність ділянки 7 балів.

Територія не входить в межі історичних ареалів м. Одеси. У межах території розробки відсутні пам'ятники архітектури і містобудування, відсутні також підземні та відкриті джерела водопостачання, водозабірні та водоочисні споруди, водоводи, об'єкти оздоровчого призначення.

Зсувонебезпечних процесів на місці будівництва об'єкту не спостерігається. Згідно з Додатком Ж ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва», категорія складності інженерно-геологічних умов майданчика II. 

Сформована забудова території забезпечена існуючими установами та закладами для обслуговування населення, що розміщені як на території житлового комплексу так  і поруч у сусідніх кварталах на нормативній відстані.

Проєктом коригування передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя. Земельна ділянка для будівництва комплексу знаходиться поза межами можливого негативного впливу комунальних та промислових об’єктів, які функціонують в оточенні. 

Відповідно до поданого коригування ескізного проекту житлові квартири за своїм складом і площею житлових і підсобних приміщень відповідають вимогам ДБН В.2.2-15-2019 «Житлові будинки. Основні положення».

Внаслідок коригування ескізного проекту рівні впливу на навколишнє середовище не збільшуються.  

Даним проектом за завданням на коригування ескізного проекту ТОВ «ТОП АРТ ПРОЕКТ» здійснено внесення змін до проекту у відповідності з діючими законодавчими актами, нормами, правилами  та діючими змінами до них:

ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України;

ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування i забудова територій».

ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення»;

ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво».

ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація»;

ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»; 

ДБН В.2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди»;

ДБН В. 2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування»;

ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель»;

ДБН В.2.5.-28-2018 «Природне і штучне освітлення»;

ДБНВ.2.5-20-2018 «Газопостачання»;

ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»; 

ДБН В.2.2-40: 2018 «Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення».

Характеристика кліматичних умов району будівництва

Клімат помірно–континентальний, теплий, обумовлений південним розташуванням міста і особливостями циркуляції атмосфери, які пов'язані з впливом Чорного моря і материкової частини суші. Ділянка проєктування не входить в 100 метрову водоохоронну зону Чорного моря і лиманів та в пляжну зону Чорного моря і лиманів.

Ділянка знаходиться в II Південно-Східному кліматичному районі, згідно з ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010. Середня температура атмосферного повітря в січні становить -1,3°С, в липні + 19,6°С. Середня температура повітря за рік 10,3°С. Абсолютна мінімальна температура повітря досягає – 24°С; абсолютна максимальна температура + 32°С. Середня тривалість періоду з середньодобовою температурою менше 8°С становить 158 діб.

Впродовж року переважають вітри північного, північно-східного (взимку) та північного, південного (влітку) напрямків при середніх швидкостях відповідно 4,1 та 3,0 м/сек.

Зсувонебезпечних процесів на місці будівництва об'єкту не спостерігається. Згідно з Додатком Ж ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва», категорія складності інженерно-геологічних умов майданчика II. 

Згідно ДБН В.1.1-12 2014 «Будівництво в сейсмічних районах України» і карти ЗСР-2004 С нормативна сейсмічність території м. Одеси складає 8 балів. 

Територія не входить в межі історичних ареалів м. Одеси. У межах території розробки відсутні пам'ятники архітектури і містобудування, відсутні також підземні та відкриті джерела водопостачання, водозабірні та водоочисні споруди, водоводи, об'єкти оздоровчого призначення.

Сформована забудова території забезпечена існуючими установами та закладами для обслуговування, що розміщені на території житлового комплексу та поруч у сусідніх кварталах на нормативній відстані.

Проєктні рішення

Генеральний план

При розробці розділу ГП в рамках коригування ескізного проєкту враховані планувальні обмеження і естетичне сприйняття з різних видових точок.

Компонування генерального плану прийнято з контуру відведеної території, габаритів проектованих будівель, умов виконання санітарно-гігієнічних і протипожежних вимог, зручностей під'їздів, проходів, а також в ув'язці з прилеглою територією.

При коригуванні ескізного проекту комплексними рішеннями генерального плану враховано:

- зміну площі забудови за рахунок передбачених заходів для відвідування МГН : пандуси та вхідні групи до будівель;

- зміну конфігурації підземної частини паркінгу, відображення виступаючих над денною поверхнею конструктивних частин паркінгу -  рамп в’їздів- виїздів;

- зміну площі забудови IV, V черг будівництва, зміну конфігурації будинків у плані з вхідними групами до житлових частин та вбудованих громадських приміщень  з врахуванням потреб МГН;

- нормовані відстані від краю проїжджої частини для пожежних машин до стін будинків, нормовані відстані між будинками та рампами паркінгу;

- розміщення необхідних майданчиків та компенсаційні заходи за потреби;

- місця зберігання автотранспорту на відкритих майданчиках, загалом 63 машино-місць, у т.ч. 6 машино-місць для МГН.

 Компонування генерального плану прийнято по контуру відведеної території та габаритів проектованих будівель згідно з умовами дотримання санітарно-гігієнічних і протипожежних вимог, з розрахунком щодо зручності під'їздів, проходів, а також з урахуванням прилеглої території та схеми організації дорожнього руху для об’єкту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою: м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова», що виконана ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» у 2022 році та погоджена департаментом транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради від 27.06.2022 р., а також департаментом патрульної поліції управління патрульної поліції в Одеській області від 14.07.22 року.

З боку вул. Люстдорфська дорога та вул. Філатова запроектовані проїзди у внутрішній двір і в'їзди-виїзди в паркінг.

Передбачено благоустрій до бордюрного каменю, озеленення та місця для тимчасового зберігання автотранспорту. 

Для обслуговування житлових будинків і забезпечення проїзду пожежної машини передбачено проїзди зовні комплексу та внутрішні проїзди по комплексу всередині.  

Ширина проїздів і конструкція дорожнього покриття, забезпечує можливість нормативного під'їзду пожежних машин до будинків. Радіуси заокруглення проїздів не менше 5 метрів.

Транспортне сполучення – без змін, забезпечується маршрутами міського транспорту, які пролягають магістралями загальноміського значення (автобуси, маршрутні таксі, тролейбуси, трамваї). Маршрути і зупинки пасажирського транспорту знаходяться в зоні пішохідної досяжності від ділянки проектування.  

Генеральний план розроблений відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», завдання на коригування, містобудівних умов і обмежень, технічних умов інженерних служб. Генеральний план розроблений в масштабі 1: 500 на топографічній зйомці в Балтійській системі висот, в місцевій системі координат.

Площа ділянки будівництва комплексу – 1,8595 га.

Площа додаткових ділянок, відведених ТОВ «ХАНБЕР ТРЕЙД» в межах вулиць Філатова та Люстдофська дорога – 0,22 га та 0,1113 га.

Ділянка ТОВ «КАРЕЛА БІЛД» за договором сумісного використання, в тому числі для організації заїзду до паркінгу, складає 0,2449 га.

Площа території благоустрою (до бордюрного каменю проїжджої частини доріг), складає 0,5143 га.

Таким чином, розрахункова територія для визначення нормативного відсотку забудови та нормативної щільності населення складає 2,955 га.

Площа забудови комплексу складає 8853,84 м2, що не перевищує 30%.

За перевірочними розрахунками в ескізному проекті - показники щільності та озеленення на 1 особу в порівнянні з даними по ДПТ – не перевищені. 

Щільність населення відповідає вимогам ДБН Б.2.2-12:2019 п.6.1.16  та Додатку В.1.

Нормативна площа озеленення розрахована в проекті детального плану.

 Територія запроектованого комплексу врахована в показниках ДПТ. Коригуванням ескізного проекту не збільшено розрахункове значення мешканців комплексу – до коригування було 2042 осіб, при коригуванні стало -1986 осіб.

Розрахунками та ТЕП проекту ДПТ зазначено - площа кварталу - 22,5966 га, площа зелених насаджень загального користування складає 8,8404 га. Розрахункова кількість мешканців кварталу 5336 осіб. Таким чином, на кожного мешканця складає 16,57 м2 / люд. в межах кварталу.

Територія розробки ДПТ 13,4258 га, площа зелених насаджень загального користування складає 3,8754 га. Розрахункова кількість мешканців 3356 осіб. Таким чином на кожного мешканця комплексу площа озеленення складає 11,55 м2 / люд, що більше нормованого показника 6м2 на людину.

Проєктом передбачено комплексне озеленення в межах ділянки проєктування та в т.ч. прилеглої території.

Передбачається, що вигул собак проводитиметься в загальноміському парку ім. М. Горького, розташованого в радіусі 500 м від ділянки проєктування будівництва - у зв'язку з чим на території окремого майданчика для вигулу собак не заплановано.

Розрахунок прибудинкових майданчиків

До коригування мешканців на комплекс передбачено 2042 осіб.

Після коригування передбачено 1986 осіб.

1 черга – 422 осіб

 2 черга - 467 осіб

 3 черга -  361 осіб

 4 черга -  253 осіб

 5 черга -  319 осіб

 6 черга -  164 осіб

Розрахункові площі майданчиків після коригування згідно з нормами:

- для ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: 1986 x 0,7=1390,2 м2

- для відпочинку дорослого населення:     1986 х 0,2 = 397,2 м2

- для тимчасової стоянки велосипедів:      1986 х 0,1 = 198,6 м2 

- для занять фізкультурою:                         1986 x 0,2 = 397,2 м2

- для господарських цілей:                          1986 х 0,07 = 139,02 м2

- для збирання побутових відходів:           19 х 10 = 190 м2

- для вигулу домашніх тварин:                   1986 х 0,3 = 595,8 м2 

Фактичні площі майданчиків:

- для ігор дітей дошкільного віку і молодшого віку: 200,7 м2+88,75 м2+135 м2+282,10 м2+318 м2+838 м2  = 1862,55 м2

- для відпочинку дорослого населення: 43,70 м2+41,81 м2 +53,05 м2 + 217,35 м2 +147 м2 +75,62 м2= 578,53 м2

- для занять фізкультурою: 135 м2+ 50,00 м2 + 237,75 м2 =422,75 м2.

Майданчик для ігор дітей  молодшого та шкільного віку облаштовується з можливістю доступу та пересування маломобільних груп населення. На майданчику встановлюються:  обладнання для паркування велосипедів, лави, урни, освітлювальне обладнання, ігрове обладнання. Покриття майданчику облаштовують м’яким для попередження травматизму у разі падіння дітей.

Розрахунок кількості паркувальних місць

Кількість  парко-місць  для постійного та тимчасового зберігання автомобілів мешканців комплексу приймається  згідно ДБН Б2.2-12:2019.

До коригування

Згідно ескізного проєкту чисельність жителів становить 2042 осіб, розрахунок кількості машино місць для I,II,III,IV,V,VI черг будівництва становить для 1,2,3,4,5,6 черг будівництва:

 571 + 178=749 п/м.

Після коригування для 1,2,3,4,5,6 черг будівництва:

 492 + 223=715 м/м.

Фактична кількість парко-місць:

 На  стоянках – 63 м/м, у т.ч.  МГН -6. 

 У паркінгах -  386 м/м , у т.ч.  МГН  - 38 м/м

РАЗОМ: 449 парко-місць.

Потреба в парко-місцях для постійного зберігання автотранспорту для мешканців комплексу складає 492 парко-місць та компенсована за рахунок:

- Підземного паркінгу на 386 парко-місць;

- За протоколом про наміри використання стоянки за адресою: вул. Толбухіна, 135 – 106 парко-місць.

Потреба в парко-місцях для тимчасового зберігання автотранспорту для мешканців складає 109  парко-місць та компенсована за рахунок:

За протоколом про наміри використання стоянки за адресою: вул. Толбухіна, 135 – 80 парко-місць;

Відкритих стоянок всередині комплексу – 29 п/м, у т.ч.  МГН - 3.

Потреба в парко-місцях для тимчасового зберігання автотранспорту для  вбудовано-прибудованих приміщень громадського призначення складає 114 парко-місць та компенсована за рахунок:

Відкритих стоянок ззовні комплексу – 28 п/м; 

Відкриті стоянки за адресою вул. Академіка Філатова, 5/2 – 16 п/м

За протоколом про наміри використання стоянки за адресою: вул. Толбухіна, 135 – 70 парко-місць. (Додаток: Протокол про наміри від 03.06.2019 року щодо укладання  угоди на  довготривале платне використання  265 паркомісць, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Толбухіна, 135).

Благоустрій території

Проєкт благоустрою передбачає комплексне проєктування території і включає організацію проїздів, тимчасових стоянок легкових автомобілів, пішохідних доріжок, тротуарів, майданчиків відпочинку дорослого населення, дитячих та спортивних майданчиків, а також озеленення території. 

Тротуари і відмостки, проєктом передбачені ФЕМ з асфальтобетону шаром 4 см по гранітному щебню 16 см і відмостку з плиток ФЕМ завтовшки 4 см на монтажному шарі з цементно - піщаної суміші 6 см по бетону кл. В- 7.5 шаром 10 см і з гранітного щебня фракції 20- 40 мм шаром 10 см. Упором для асфальтових тротуарів і відмосток служить бетонний бордюр БР- 100.20.8.

В межах діючої програми захисту прав осіб з інвалідністю і маломобільних груп населення вхід до будинків і нежитлових приміщень оснащується пандусами для безперешкодного пересування вищезгаданих осіб в інвалідних колясках. Передбачено пониження бордюрного каменю в місцях перетину проїжджої частини з тротуарами. Згідно з розрахунками вказані паркувальні місця для осіб з інвалідністю.

Майданчик обладнаний сучасно екологічно чистим і сертифікованим устаткуванням: лавки, урни, ігрові пристрої і тому подібне.

Проєкт передбачає компенсаційне висаджування дерев, кущів і газонів, замість знесених при будівництві.

Озеленення території виконане у вигляді висаджування дерев, рядових і групових кущів, створення газону з суміші трав. Знятий в процесі будівництва ґрунт використовується для утворення газонів.

Рослинні групи на проєктованій території створені для обрамлення і збільшення площі озеленення.

Асортимент рослин підібраний таким чином, що впродовж різних періодів зберігається загальна композиція озеленення території. В основу покладений екологічний, систематичний і фізіономічний принципи побудови рослинних композицій.

Організація рельєфу

Організація рельєфу забудови ділянки розроблено на плані в масштабі 1: 500.

Топографо-геодезичні дослідження виконані в 2021 р.

Висотне положення забудови прийняте виходячи з умов проєктної забудови, існуючих мереж, гідрогеологічних умов, балансу земляних робіт, архітектурного рішення генплану, пожежних вимог.

За відносну відмітку +0,000 житлового будинку прийнято рівень чистої підлоги першого поверху секції, що відповідає абсолютній відмітці - 48,000м

По генплану основні проїзди автотранспорту прийняті шириною 6,0 м. Пішохідні тротуари запроєктовані шириною 1,8 м і в місцях розширення мощення для можливості проїзду пожежного автомобіля на необхідну відстань для здійснення заходів по пожежній безпеці.

Подовжній ухил по проїзду прийнятий 0,5%, найбільший 2%.

Поперечний профіль проїзду прийнятий з поперечним ухилом 2%.

Конструкція проїздів прийнята з асфальтобетону шаром 8 см, по основі з гранітного щебня фракції 20- 40 мм шаром 25 см.

Архітектурно-планувальні рішення

Ескізним проєктом коригування  передбачено зміну у проєкті IV, V  черг об’єкту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова»  - житлові будинки № 4, № 5.

Клас наслідків без змін - СС3. 

Ступінь вогнестійкості  будівлі без змін - I.

Сейсмічність району будівництва – 7 балів.

При виконанні коригування ескізного проекту реалізовані наступні принципи:

Раціональне використання земельної ділянки із забезпеченням максимально компактного розміщення елементів об'єктів проектування з використанням підземного простору;

Композиційна узгодженість з існуючими будівлями;

Чітке зонування квартир;

Створення комфортних умов для проживання;

 Застосування заходів щодо забезпечення виконання санітарних норм (забезпечення нормованої інсоляцією, шумозахистом);

Чітке дотримання вимог з пожежної безпеки;

Дотримання вимог охорони навколишнього середовища;

Розміри світлових прорізів прийняті на підставі розрахунків природного освітлення, інсоляції приміщень, вимог енергозбереження.

Об'єкт будівництва  - житловий комплекс, що передбачає житлову забудову багатоповерховими житловими будинками, підземним паркінгом та розміщення окремої нежитлової будівлі. Метою коригування ескізного проекту є внесення змін щодо намірів забудови житлових будинків № 4 та 5, як складових комплексу.  Об'ємно-планувальні рішення і поверховість будинків продиктовані їх функціональною схемою і орієнтацією розміщення на ділянці.

Умовна висота будинків до 73,5 м.

Паркінг розташований під дворовою частиною комплексу в межах відведеної ділянки та під житловими будинками № 1, 2, 4 та 5, з перпендикулярним розташуванням автомобілів до осі проїзду. Рух двосторонній, ширина проїздів 6 м. 

Головний в’їзд-виїзд у паркінг організовано з прибудинкової території через двопутну прямолінійну рампу.

Житловий будинок № 4 - зміна секційності з двох секцій на одну. Площа забудови зменшилася з  1250 м2 до 1115 м2. Об'ємно-просторове рішення і поверховість житлового будинку з підземним паркінгом змінені з 13 на 15 поверхів.

Параметри будівлі після коригування: 

Висота поверхів (від підлоги до підлоги):

Підземний поверх – 3 700мм – під стилобатом частиною, та – 2 700 мм під дворовою частиною;

1-й поверх –3 000 мм;

2-й – 15 поверх – 2 850 мм;

Техповерх – 2 850 мм; 

Тривалість інсоляції згідно ДБН В.2.5-28-2018  забезпечена. З розрахунку інсоляції всі квартири отримують інсоляцію в повному обсязі. 

Житловий будинок № 5 – секційність 2 секції, – без змін. Площа забудови змінилася з  1480 м2 до 1845 м2. Об'ємно-просторове рішення і поверховість житлового будинку з підземним паркінгом змінені з 13 на 15 поверхів. Збільшилась кількість офісних приміщень у 1-й секції.

Параметри будівлі після коригування: 

Висота поверхів (від підлоги до підлоги):

Підземний поверх – 3 700мм – під стилобатною частиною, та – 2 700 мм під дворовою частиною;

1й - 8й  поверхи –3 000 мм;

9й – 15 поверх – 2 700 мм;

Техповерх в секції №1 – 2 700 мм; 

Техповерх між офісними та житловими поверхами в секції №2– 1200 мм.

Тривалість інсоляції згідно ДБН В.2.5-28-2018  забезпечена. З розрахунку інсоляції всі квартири отримують інсоляцію в повному обсязі. 

Детальні проектні рішення затверджені в експертних звітах:

- № ЕП-4636-1/02-22 від «15» квітня 2022 р. щодо розгляду проектної документації на будівництво за проекту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою:  м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова.»  (IV черга будівництва);

- № ЕП-4663-1/04-22 від «10» травня 2022 р. щодо розгляду проектної документації на будівництво за проекту «Будівництво багатоповерхового житлового комплексу з підземними паркінгами, вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та дитячим садком за адресою:  м. Одеса, Київський район, Люстдорфська дорога ріг вул. Акад. Філатова.»  (V черга будівництва).

Протипожежні заходи забезпечуються такими проектними рішеннями на стадії ескізного проєкту:

- Передбачена можливість під'їзду пожежного автомобіля до будівель житлового комплексу згідно ДБН Б.2.2 – 12:2018;

- Передбачена можливість доступу пожежних автодрабин до вікон кожної з квартир по периметру будинків;

- всі конструктивні елементи будівель прийняті з негорючих матеріалів;

- Відхилення від норм узгоджено протоколом Мінрегіон від 21.09.2016 р. № 7/17-11563. У складі проекту розроблено схему під’їздів пожежної техніки до будинку у відповідності до якої забезпечується доступ у кожну квартиру житлового будинку. 

Додатково в ГП надано план  розміщення пожежних машин див. арк ГП-5. З розміщенням спеціально відведених місць для стоянки пожежних машин.

Об’єкт передбачений до обслуговування пожежно-рятувальними частинами м. Одеси з нормативною доступністю до 3,0 км відповідно до п. 15.1.3 ДБН Б.2.2-12:2019. З метою зовнішнього пожежогасіння можуть використовуватись існуючі пожежні гідранти, встановлені на мережі міського водопроводу. Представлений генеральний план з місцем розташування пожежних гідрантів. Поруч з комплексом розташовано 3 існуючих пожежних гідранти та проектом передбачено встановлення ще 4-х пожежних гідрантів по території комплексу.

Для транспортного обслуговування будинку передбачені проїзди з вул. Академіка Філатова та вул. Люстдорфскої дороги. Пожежні проїзди з твердим покриттям шириною 6 м. 

В процесі розгляду проєкту по зауваженням експертів Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція» проєктною організацією за погодженням із замовником в проєкт внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за виконання вимог містобудівних умов та обмежень № 01-06/150від 20.09.2017р. повністю несе замовник.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника і замовника.

Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як для окремих об'єктів, що відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС3.

Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну документацію, а також головний інженер проєкту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

Розділи