Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Чопська територіальна громада, м. Чоп (станом на 01.01.2021), вулиця Ужгородська , б. 7 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОРТТРАНСБУД" (13583782) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
|
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення |
БИСАГА СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 005251, АЕ 004444, АР 010729) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект “Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування ” розроблений у 2022 році ФОП Синиський Ю.З, ГІП Смейко М.М., кваліфікаційний сертифікат від АР № 016437. Робочий проект “Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування” розроблений на підставі технічних умов на реконструкцію залізничної під’їзної колії ТОВ «Експорттрансбуд» від 15/09/2017р № НГ-НЗ-1-10/5490, коригування технічних умов на реконструкцію залізничної під’їзної колії ТОВ «Експорттрансбуд» від 07/11/2017р № НГ-НЗ-1-10/6225та та завдання на проектування, затвердженого замовником.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2. Сукупний показник – СС2.
Повздовжній профіль і план колії. Стрілочний перевід № 406 врізається в існуючу колію № 4. Ухил колії № 4 в місці врізки складає 0 %о та при укладанні стрілочного переводу № 406 лишається без змін. Нова колія № 5 в межах фронту навантажувально-вивантажувальних робіт запроектована на прямій горизонтальній площадці з відміткою 103,59м.
Стрілочний перевід № 407 врізається в існуючу колію № 3. Ухил колії № 3 в місці врізки складає 1,4%о та при укладанні стрілочного переводу № 407 лишається без змін. Нова колія № 6 в межах фронту навантажувально-вивантажувальних робіт запроектована на прямій горизонтальній площадці з відміткою 103,64 м.
Верхня будова залізничної колії. Робочим проектом передбачено укладання нових колій № 5 (1520 мм) та № 6 (1435 мм). При цьому:
- нова колія № 5 (1520 мм) укладається старопридатними рейками Р50 на залізобетонних шпалах епюрою 1600 шт/км., повна довжина 178,33 м;стрілочний перевід № 406 (1520 мм) - старопридатний Р50 на дерев'яних брусах марки 1/11. До стрілочного переводу № 406 укладаються старопридатні пригоночні рейки того самого зносу, що стрілочний перевід;
- нова колія № 6 (1435 мм) укладається старопридатними рейками Р50 на дерев'яних шпалах епюрою 1600 шт/км, повна довжина 176,52 м;
- стрілочний перевід № 407 (1435 мм) - старопридатний Р50 на дерев'яних брусах марки 1/9 пр. 2411;
- до стрілочного переводу № 407 укладаються старопридатні пригоночні рейки
Ширина баластного шару по верху прийнята не менше - 3,25м.
Товщина щебеневого баласту під шпалою - не менше 25см.
Баластна подушка - пісок, товщиною не менше 20см.
Баласт передбачено із твердих порід щебеню марок не нижче У-50 або И-40.
Водовідведення. Водовідведення здійснюється шляхом надання верху земляного полотна ухилу в бік пониженого місця величиною не менше і=0,02. Умовно чисті дощові води попадають в понижені місця і в подальшому впитуються в ґрунт.
Відмічається, що робочий проект “Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування ” виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.
Розділи
![](files/tmp/qr/2644c1621954709c61435c60faa65909.png)