Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2604-0981-7386-3346
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0177/01-22 від 29.08.2022
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування
Код проектної документації
PD01:2574-4977-6257-5783 №2022/22 від 2022-07-28 (видав СИНИСЬКИЙ ЮРІЙ ЗІНОВІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2604-0981-7386-3346
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань екології
Головний експерт проекту
БИСАГА СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 005251, АЕ 004444, АР 010729 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Чопська територіальна громада, м. Чоп (станом на 01.01.2021), вулиця Ужгородська , б. 7 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОРТТРАНСБУД" (13583782)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
БИСАГА СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 005251, АЕ 004444, АР 010729)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2574-4977-6257-5783
Орган, що видав
СИНИСЬКИЙ ЮРІЙ ЗІНОВІЙОВИЧ
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
28.07.2022
Номер проектної документації
2022/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

          Робочий проект Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування розроблений у 2022 році ФОП Синиський Ю.З,  ГІП Смейко М.М., кваліфікаційний сертифікат від  АР № 016437. Робочий проект Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування” розроблений на підставі технічних умов на реконструкцію залізничної під’їзної колії ТОВ «Експорттрансбуд» від 15/09/2017р № НГ-НЗ-1-10/5490, коригування технічних умов на реконструкцію залізничної під’їзної колії ТОВ «Експорттрансбуд» від 07/11/2017р № НГ-НЗ-1-10/6225та та завдання на проектування, затвердженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2. Сукупний показник – СС2.

 

          Повздовжній профіль і план колії. Стрілочний перевід № 406 врізається в існуючу колію № 4. Ухил колії № 4 в місці врізки складає 0 %о  та при укладанні стрілочного переводу № 406 лишається без змін. Нова колія № 5 в межах фронту навантажувально-вивантажувальних робіт запроектована на прямій горизонтальній площадці з відміткою 103,59м.

Стрілочний перевід № 407 врізається в існуючу колію № 3. Ухил колії № 3 в місці врізки складає 1,4%о та при укладанні стрілочного переводу № 407 лишається без змін. Нова колія № 6 в межах фронту навантажувально-вивантажувальних робіт запроектована на прямій горизонтальній площадці з відміткою 103,64 м.

 Верхня будова залізничної колії. Робочим проектом передбачено укладання нових колій № 5 (1520 мм) та № 6 (1435 мм). При цьому:

-         нова колія № 5 (1520 мм) укладається старопридатними рейками Р50 на залізобетонних шпалах епюрою 1600 шт/км., повна довжина 178,33 м;стрілочний перевід № 406 (1520 мм) - старопридатний Р50 на дерев'яних брусах марки 1/11. До стрілочного переводу № 406 укладаються старопридатні пригоночні рейки того самого зносу, що стрілочний перевід;

-        нова колія № 6 (1435 мм) укладається старопридатними рейками Р50 на дерев'яних шпалах епюрою 1600 шт/км, повна довжина 176,52 м;

-        стрілочний перевід № 407 (1435 мм) - старопридатний Р50 на дерев'яних брусах марки 1/9 пр. 2411;

-        до  стрілочного переводу № 407 укладаються старопридатні пригоночні рейки  того самого зносу, що стрілочний перевід (довжина 3x12,5=37,5м).

Ширина баластного шару по верху прийнята не менше - 3,25м.

Товщина щебеневого баласту під шпалою - не менше 25см.

 

Баластна подушка - пісок, товщиною не менше 20см.

Баласт передбачено із твердих порід щебеню марок не нижче У-50 або И-40.

          Водовідведення. Водовідведення здійснюється шляхом надання верху земляного полотна ухилу в бік пониженого місця величиною не менше і=0,02. Умовно чисті дощові води попадають в понижені місця і в подальшому впитуються в ґрунт.

Відмічається, що робочий проект Реконструкція під’їзної залізничної колії ТОВ «Експорттрансбуд» на станції Чоп. Коригування виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.

 

 


Розділи