Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, Новоукраїнська територіальна громада, м. Новоукраїнка (станом на 01.01.2021), вулиця Героїв-рятувальників , б. 36 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОВИК" (33328882) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Зініч Володимир Олександрович
|
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Ніпрук Іван Максимович (АЕ 004993) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва – ТОВ «Зерновик»
Генеральний проектувальник
– ТОВ «ГАЗОТУРБІННІ ТЕХНОЛОГІЇ»
Головний інженер проєкту -
В.В.Кісельов
(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 005748 дата
видачі 26.12.2012 р.)
Вихідні дані:
- лист про проведення експертизи
об'єкту;
- завдання на проектування.
Опис архітектурно-будівельних та
конструктивних рішень
Реконструкція
об’єктів ХПП №2 ТОВ «Зерновик» передбачає будівництво споруд, що забезпечують
прийом, підготовку до зберігання, зберігання і відвантаження сировини, за
індивідуальними проєктами і реконструкцію існуючих будівель – силосних
елеваторів СКС 60х3 та ОКЦ-50, для забезпечення нормальних умов експлуатації
комплексу.
Об'ємно-планувальні
рішення, прийняті в проєкті, продиктовані технологічною схемою, вимогами
протипожежних норм і відстанями до інженерних мереж та комунікацій,
розташованих на майданчику, і створюють єдиний технологічний образ.
Всі проєктні
технічні рішення запроєктованих споруд та будівлі, які підлягають
реконструкції, виконані з урахуванням вимог діючої нормативно-технічної
документації.
Несучі конструкції
робочої башти, норійних вишок, укриття над станцією автомобільного
розвантаження, опор транспортерних галерей розраховані c застосуванням
обчислювального комплексу «SCAD Office 11.3».
Реконструкцію
об’єктів ХПП №2 ТОВ “Зерновик”, планується здійснювати в одну чергу.
Проєктом
передбачається нове будівництво наступних будинків і споруд:
• станції
розвантаження автомобільного транспорту;
• робочої башти з
щитовою, операторською та автомобільним завантаженням;
• блоку силосів (в
кількості 3 шт.);
• транспортерної
галереї;
• транспортерних
тунелів №1, №2;
• ваг
автомобільних;
• зерносушарки з
норією;
• операторської
зерносушарки;
Проєктом
передбачається реконструкція
Технічні показники
і коротка характеристика будівельних конструкцій по основних будинках та
спорудах .
Станція розвантаження автомобілів (поз.1)
В обсяг станції
розвантаження автомобілів входять: монолітний залізобетонний приямок під бункер
для прийому зернових культур, підйомна платформа для перекидання автомашин,
металоконструкції укриття, операторська, пандуси для в'їзду і виїзду
автомобілів.
Монолітний з.б.
приямок під бункер має розміри в плані 5,4х12,0 м, висота приямку - 7,08 м від
верху пандуса в'їзду. Приямок армується зварними сітками для з.б. конструкцій і
виробів з ДСТУ Б.В.2.6-173:2011. Бетон для приямку - класу С25 / 30, F75, W4.
На приямок
спираються 4 металеві балки з швелерів №30У, зібраних в коробку для проїзду
автомашин. Перекрито приямок провальними ґратами (нестандартне обладнання). Вихід
з приямка передбачений по сходам, які ведуть назовні.
Основою приямку під
бункер прийому зернових культур служить шар ІГЕ 4 - суглинок бурий з прожилками
вапняку, напівтвердий консистенції, просідний з наступними характеристиками:
щільність ґрунту Ɣ = 1,85 т/м3, кут внутрішнього тертя φ = 200; питоме
зчеплення С = 24 кПа; модуль деформації Е = 22/19 МПа, початковий просадний
тиск Psl = 0,27 МПа.
Фундаменти під
опори підйомної платформи з перекидачем автомашин - монолітні з.б. у вигляді
плит, на які спираються металеві платформи обладнання. Бетон для фундаментів -
класу С20 / 25, F75, W4. Фундаменти армуються звареними сітками для з.б.
конструкцій і виробів з ДСТУ Б.В.2.6-173:2011.
Укриття над
автомобілерозвантажувачем с розмірами між осями 35,0х8,0м, запроектовано з
двосхилим дахом з висотою до коника покрівлі -15,90м. Основні несучі
конструкції укриття - металевий каркас. Стійки каркаса з труби Ø325х8, по ГОСТ
8734-75. Балки покриття з двутаврів по ГОСТ 8239-89. Покрівля та стінова
огорожі з профільованих листів з полімерним покриттям марок НС 44-1000-0,7 і
С18-1000-0,7 по ДСТУ 8802:2018 по металевим прогонам з прокатних швелерів №24У.
Стійкість каркаса забезпечується вертикальними і горизонтальними в'язями.
Сполучення стійок рам з фундаментами - жорстке. Дах - двосхилий. Водостік
зовнішній організований. На даху передбачено огорожу висотою 600мм.
Фундаменти під
стійки каркасу укриття - монолітні залізобетонні, стрічкові, балкові.
Фундаменти армується зварними сітками для з.б. конструкцій і виробів з ДСТУ
Б.В.2.6-173:2011. Бетон для фундаментів - класу С20 / 25, F75, W4. Під
фундаментами влаштовується подушка з щебенево-піщаної суміші товщиною 1,0м.
Основою подушки служить шар ИГЭ 3 - суглинок палево-жовтий, лесоподібний, з
вапняковими прожилками, напівтвердої консистенції з наступними
характеристиками: щільність ґрунту Ɣ =16,90кН/м3 , кут внутрішнього тертя φ
=200; питоме зчеплення С=6,0 кПа; модуль деформації Е= 11/4 МПа, початковий
просадний Psl=0,12 МПа.
Під фундаментами та
приямком влаштовується підготовка з бетону кл. С8/10 товщиною 100 мм.
Пандуси для в'їзду
і виїзду автомашин - монолітні з.б. Бетон для пандусів - класу С20 / 25, W6,
F75. Під пандусами влаштовується подушка з піщано-щебеневої суміші (ЩБС) ДСТУ Б
В.2.7-30-95 марки (С4, С10), для нижніх шарів С4, верхніх - С10.
Приміщення для
вагарів розташоване по осі А і примикає до укриття автомобілерозвантажувача між
осями 3-4. Приміщення в плані має прямокутну форму з розмірами між осями
3,1х2,1м, висота приміщення - 2,5 м. Каркас приміщення - металевий, стійки,
балки, розпірки - з прокатних труб 100х5 по ТУ 36-2287-80, прогони з прокатних швелерів
№10у. Стіни - тришарові поелементної збірки: зовні профільовані листи
С18-1000-0,7, другий шар - утеплювач «ISOWER», що забезпечує нормований опір
теплопередачі Rmin= 2,2 м2К/Вт, з внутрішньої сторони - профлисти С8-1000-0,5 з
полімерним покриттям. Покриття - тришарове: зовні профільовані листи
НС35-1000-0,7, другий шар - утеплювач «ISOWER» з нормованим опором
теплопередачі Rmin= 2,2 м2К/Вт, з внутрішньої сторони - профлисти С8-1000-0,5 з
полімерним покриттям.
Віконні і дверні
блоки - металопластикові двокамерні, з склопакетами, що забезпечують Rmin =
0,45 м2К / Вт. Дах - односхилий. Водостік - організований.
Фундамент під
ваговій - монолітна з.б. плита товщиною 300мм, що влаштовується на подушці з
піщано-щебеневої суміші.
Оздоблення
приміщень:
- стіни приямку
пофарбувати вапняної фарбою;
- внутрішні
поверхні стін, стелі вагарів облицьовуються профнастилом світлих тонів.
Навколо станції
розвантаження автомобілів запроектоване вимощення, шириною 1,5 м, з бетону.
Ухил вимощення в поперечному напрямку не менше 0,03.
Робоча башта з щитовою, операторською,
автомобільним завантаженням та норійними вишками (поз.2)
Робоча башта в
плані має складну форму, представляє собою багатоярусне металеве спорудження
змінної висоти, призначена для розміщення і обслуговування технологічного та
інженерного обладнання. Має підвал для розміщення норії. Підвал змінної висоти,
частина має глибину 5,0 м, друга - 2,5м. З підвалу запроектовані сходи, що
ведуть назовні.
На першому поверсі
на відм. +0,050 розміщується щитова с розмірами в осях 8,3 м х 4,0 м в обсязі
робочої башти. Стіни щитової - цегляні товщиною 250 мм, зовні обшити профнастилом
з полімерним покриттям.
На другому поверсі
над щитовою на відм. +6,050 розміщується операторна з розмірами в осях 6,0
мх4,0 м. Стіни операторної запроектовані з пінобетонних блоків марки D 600
товщиною 300мм, зовні обшиті профнастилом з полімерним покриттям.
Споруда робочої
башти запроектовано за каркасною схемою. Просторовий каркас запроектований з
металевих стійок, балок і системи горизонтальних та вертикальних в'язів, які
забезпечують просторову жорсткість і стійкість споруди. По висоті башта розбита
металевими майданчиками з рифленої сталі по металевих балках, які служать
жорсткими дисками перекриття.
Сполучення стійок
каркасу робочої башти з фундаментами - жорстке. Стійки робочої башти
перемінного перетину прийняті з труби Ø426х10мм, Ø426х8мм, Ø377х8 мм по ГОСТ
8734-75, балки, в'язі прийняті з прокатного металу.
Проєктом
передбачені внутрішні металеві двох маршові сходи.
На відм. +5,050 м в
осях А-Б спорудження розміщуються силоси для відвантаження зернових культур на
автотранспорт. На відм. +9,500 та 13,800 в цих же осях розміщується
вентиляційне обладнання робочої башти.
На відм. +9,500 і +
13,800 м в осях Б-Г розміщуються ділянки очищення зерна (сепараторні). Для
захисту від шуму, проєктом передбачена обшивка стін ділянок - тришарова,
поелементної збірки: зовнішній шар - профільовані листи С18-1000-0,7 по ДСТУ
8802:2018, другий шар - мінераловатні плити П175-1000.500.100 по ДСТУ
8802:2018, внутрішній шар - профлисти С8-1000-0,5 з полімерним покриттям.
На інших ярусах
башта закрита стіновою огорожею з металевого профнастилу С18-1000-0,7 по
металевим прогонам з прокатних швелерів №16У.
Між осями А - А1
запроектовані площадки під розміщення норійної вишки.
Приміщення робочої
башти не опалюється.
Фундаменти під
стійки каркаса робочої башти - монолітні залізобетонні, стрічкові. Сполучення
стійок рам з фундаментами - жорстке. Фундаменти армуються зварними сітками для
з.б. конструкцій і виробів по ДСТУ Б.В.2.6-173:2011. Бетон для фундаментів -
класу С25 / 30, F75, W4. Для запобігання нерівномірних просідань фундаментів
просідаючі ґрунти в основі замінені на подушка з щебенево-піщаної суміші
товщиною 1,9 м. Основою щебеневої подушки служить шар ІГЕ 4 - суглинок бурий з
прожилками вапняку, напівтвердий консистенції, просідний з наступними
характеристиками: щільність ґрунту Ɣ = 1,85 т/м3, кут внутрішнього тертя φ =
20; питоме зчеплення С = 24 кПа; модуль деформації Е = 22/19 МПа, початковий
просадний тиск Psl = 0,27 МПа.
Освітлення вежі
здійснюється через вікна з металопласту.
Дверні блоки -
металопластикові, металеві.
Навколо робочої
башти запроектоване вимощення, шириною 1,5м, з бетону. Ухил вимощення в
поперечному напрямку не менше 0,03.
Блок силосів вхідного зерна (поз. 3.1, 3.2, 3.3)
Блок силосів
вхідного зерна проєктом формується з трьох силосів моделі МСВУ 073К.08.45В12
поз. 3.1, 3.3 та МСВУ 064К.08.45.В12 поз. 3.2. Силоси сталеві, циліндричні,
вертикальні з конусними днищами, діаметром 7,32 м для поз. 3.1, 3.3 та 6,4 м
для поз. 3.2. Всі силоси комплектної поставки.
Кожна силосна
ємність запроектована на окремому фундаменті. Фундаменти плитні монолітні з.б,
в плані мають форму багатокутників. Бетон для з.б. плити - класу С 30/35; F150;
W6. Фундаменти армуються окремими арматурними стрижнями з арматури класу А400С.
Для запобігання
нерівномірних осідань фундаменти Фм3.2, Фм 3.3 запроектовані на подушці з
щебенево-піщаної суміші С6 по ДСТУ Б В.2.7-30-95, яка влаштовується з відмітки
-5,100 (відрити котлован) до відм. -1,800. Для фундаменту Фм3.1 влаштовується
подушка з щебенево-піщаної суміші С6 товщиною 0,65 м. Відсипку суміші в подушку
виконують шарами не більше 50 см рівномірно розрівнюючи по всій поверхні, після
чого проводиться ущільнення кожного шару для досягнення щільності шару Yск. =
1,70 т/м3, (при оптимальній вологості), та коеф . ущільнення k = 0,95.
Зворотню засипку
пазух котловану передбачається виконувати місцевим ґрунтом без включення
будівельного сміття, шарами 20-30 см з ретельним ущільненням кожного шару,
доводячи Yск=1.65 т/м3.
Навколо силосів
запроектоване вимощення, шириною 1,5м, з бетону. Ухил вимощення в поперечному
напрямку не менше 0,03.
Зерносушарка (поз. 4)
Зерносушарка
комплектної поставки.
Фундамент під
зерносушарку у плані має складну форму зі змінними відмітками закладення. Бетон
фундаменту - класу С 25/30; F75; W4. Фундаменти армуються зварними сітками для
з.б. конструкцій і виробів по ДСТУ Б.В.2.6-173:2011 та окремими арматурними
стрижнями з арматури класу А400С і А240С.
До фундаменту
примикає приямок норії №2. Приямок норії - монолітний залізобетонний з
розмірами в осях 3,0м х 3,5 м, глибиною 2,20 м. Сполучення стійок каркасу норійної
вишки з приямком - жорстке. Приямок армований арматурними сітками, каркасами і
окремими стрижнями. Приямок відділений від фундаменту зерносушарки деформаційним
швом δ=20мм. Основою фундаменту та приямка є пісчано-щебенева подушка товщиною
3...4 м. Вказівки по влаштуванню подушки відображені в комплекті креслень
03/19.00.000-ОБ. Основою щебеневої подушки служить шар ІГЕ 4 - суглинок бурий з
прожилками вапняку, напівтвердий консистенції, просідний з наступними характеристиками:
щільність ґрунту Ɣ = 1,85 т/м3, кут внутрішнього тертя φ = 20;
питоме зчеплення С = 24 кПа; модуль деформації Е = 22/19 МПа, початковий
просадний тиск Psl = 0,27 МПа.
Зворотню засипку
пазух котловану передбачається виконувати місцевим ґрунтом без включення
будівельного сміття, шарами 20-30 см з ретельним ущільненням кожного шару,
доводячи Yск=1.65 т/м3.
Навколо
зерносушарки запроектоване вимощення, шириною 1,5м, з бетону. Ухил вимощення в
поперечному напрямку не менше 0,03.
4.3.2.5.
Операторська зерносушарки (поз. 8)
Операторська
зерносушарки - одноповерхова будівля прямокутної форми в плані з розмірами в
осях 5,5х3,5м, висотою 3,0м.
Конструктивна схема
будівлі вирішена з несучими поздовжніми стінами, на які спираються з.б. плити
перекриття. Просторова жорсткість в горизонтальній площині забезпечується
роботою перекриття, як незмінних діафрагм, в поздовжньому напрямку в
вертикальній площині - роботою елементів зовнішніх поперечних стін.
Перекриття – збірні
з.б пустотні плити товщиною 220 мм. Покрівля м’яка з матеріалів фірми
«Техноніколь». Дах односхилий. Ухил покрівлі 2%. Водостік організований,
зовнішній.
Фундаменти будівлі
стрічкові зі збірних бетонних блоків. Фундаментні блоки укладати на піщану
подушку товщиною 300мм.
Основою фундаментів
служить шар ІГЕ 2 - суглинок жовто-бурий лісоподібний, карбонатизованний,
напівтвердої консистенції, просідний з наступними характеристиками: щільність ґрунту
Ɣ = 1,66 т/м3, кут внутрішнього тертя φ = 190; питоме зчеплення С = 15 кПа;
модуль деформації Е = 12/5 МПа, початковий просадний тиск Psl = 0,12 МПа.
Тиск під підошвою
фундаментів не перевищує початковий просідний тиск.
Навколо
операторської зерносушарки запроектоване вимощення, шириною 1,5м, з бетону.
Ухил вимощення в поперечному напрямку не менше 0,03.
Транспортерний тунель №1 (поз. 6)
Транспортерний
тунель № 1 сполучає приямок станції розвантаження зернових культур
автомобільного транспорту з приямком робочої башти, призначений для прокладання
транспортера. Транспортерний тунель підземний довженною 10,663м, з поперечним
перерізом 2,0х2,5 м (h), зі змінною глибиною закладення від -6,500 до -4,150м.
Вихід з транспортного тунелю передбачено через сходи біля станції розвантаження
автомобільного транспорту, що веде безпосередньо назовні.
Транспортний тунель
запроектовано з монолітного з.б., армується зварними сітками для з.б.
конструкцій і виробів по ДСТУ Б.В.2.6-173:2011 та окремими арматурними
стрижнями з арматури класу А400С, А240С. Бетон тунелю - класу С20 / 25, F75,
W6.
Транспортний тунель
відокремленню від приямку розвантаження автомобільного транспорту та робочої
башти деформаційними швами. Шви розрізають всю конструкцію тунелю і виконуються
шляхом установки в них просмолених дошок товщиною 20 мм.
Зовнішні поверхні
тунелю, що стикаються з ґрунтом обмазують бітумною мастикою в 2 шари. Зверху
тунелю запроектована гідроізоляцію з двох шарів гідроізолу на бітумної мастиці.
Зворотну засипку
пазух котловану передбачається виконувати місцевим ґрунтом без включення
будівельного сміття, шарами 20-30 см з ретельним ущільненням кожного шару,
доводячи Yск=1.65 т/м3.
Транспортерний тунель №2 (поз. 5)
Транспортерний
тунель № 2 сполучає приямок силосного елеватору ОКЦ 50 з приямком силосного
елеватора СКС-60-30, призначений для прокладання транспортера. Транспортерний
тунель підземний довжиною 30,00*м, з поперечним перерізом 1,4х1,8 м (h),
існуючий. При обстеженні тунелю виявлено, що на покритті тунелю зруйновано
захисні шари арматури, на стелі тунелю виявлені замочені ділянки, що говорить
про порушення зовнішньої гідроізоляції по всій довжині тунелю.
Проєктом
передбачається ремонт тунелю №2. Ремонт передбачає відновлення зовнішньої
гідроізоляції, ремонт стелі та стін тунелю. Зовнішні поверхні стін підземного
тунелю, що стикаються з ґрунтом обмазують бітумною мастикою в 2 шари. Після підготовки
поверхні плит поверху запроектована обклеювальна гідроізоляція з ізолу. Ремонт
стелі передбачає відновленню захисного шару арматури матеріалами фірми Ceresit.
Після виконання робіт по ремонту стіни та стелю забарвити вапняної фарбою.
Зворотну засипку
пазух котловану передбачається виконувати місцевим ґрунтом без включення
будівельного сміття, шарами 20-30 см з ретельним ущільненням кожного шару,
доводячи Yск=1.65 т/м3.
Транспортерна галерея (поз. 7)
Транспортерна
галерея призначена для установки транспортерного обладнання.
Транспортерна
галерея єднає робочу башту з елеватором СКС60х3 і являє собою відкритий
майданчик з огорожею, виконаний з металоконструкцій. Висота огорожі - 1.2м.
Пролітні конструкції галереї - балки з настилом з просічно - витяжної сталі.
Балки запроектовані з прокатного металу. Опорами несучих конструкцій
транспортерної галерей служать просторові колони. Фундаменти під колони
монолітні з.б., армуються зварними сітками для з.б. конструкцій і виробів по
ДСТУ Б.В.2.6-173:2011.
З галереї
передбачено двоє сходів. Один вихід передбачено через робочу башту, другий по
металевій вертикальної драбині. Робочі місця відсутні.
Силосний елеватор СКС 60х3 (поз. 9)
Силосний елеватор
СКС 60х3 існуюча будівля, що підлягає реконструкції. Споруда прямокутна в
плані, з розмірами в осях 30,0х18,0 м, складається з 3-х об'ємів.
Перший об'єм - під силосний
поверх складається з колон, розташованих по сітці 3,0х3,0м, пірамідальних
воронок і карнизів, встановлених по периметру будівлі. Колони мають перетин
500х500мм, верхні частини колон закінчується капітелями. Колони жорстко
закладені в стакани фундаментів. На капітелі колон спираються збірні з.б.
воронки і карнизи. Карнизи закріплені до колон за допомогою закладних деталей.
Висота колон - 6,0 м. Зовнішні стіни під силосного поверху виконані зі збірних
з.б. панелей розмірами 6,0х1,2м, товщиною 120мм. Віконне заповнення - стрічкові
дерев'яні рами з одинарним склінням висотою 1,2 м. На площах під силосного поверху
розміщені допоміжні приміщення та приміщення РУ.
Другий об'єм -
силосна частина, виконана з об'ємних з.б. блоків розмірами 3,0х3,0м в осях, збірних
з.б. кутових блоків і плоских панелей з координаційною висотою 1,2 м. Об'ємні
блоки встановлені в шаховому порядку по вертикалі і горизонталі. Сполучення
елементів зовнішніх стін виконано на шпильках. Стіни силосів та об'ємні блоки
по зовнішньому периметру мають стики в чверть, що забезпечує захист горизонтальних
стиків від водопроникнення. Вертикальні шви для захисту від атмосферних опадів
покриваються гідроізоляційними мастиками. Зверху об'ємні блоки перекриті ребристими
плитами товщиною 250 мм.
Третій об'єм - над
силосний поверх. Каркас над силосного поверху 2-х пролітний з розмірами
прольотів - 9,0м, виконаний зі збірних з.б колон, на які спираються. балки
покриття довжиною 9,0 м таврового перетину. Колони крайнього ряду перетином
300х250м, колони середнього ряду перетином 300х250м з оголовком під балки
покриття. Покриття виконано зі збірних ребристих плит розміром 6,0х1,5м.
Будівля не
опалюється.
Перелік робіт при
виконанні реконструкції будівлі:
- заміна віконних
та дверних блоків;
- відновлення антикорозійного
захисту кріплень стінових панелей до колон;
- часткове
відновлення захисних шарів арматури зовнішніх об'ємних з.б. блоків;
- ремонт карнизних
плит (відновлення захисних шарів арматури);
- ремонт покрівлі;
- часткова
герметизація зовнішніх швів об'ємних з.б. блоків;
- ремонт
внутрішньої обробки приміщень першого та третього об'ємів;
- забезпечення
мінімальних значень класів вогнестійкості металевих стійок фахверку та в’язів
надсилосного поверху вогнезахисним засобом "ЕндоТЕРМ 210104" ;
- зовнішнє
оздоблення;
- влаштування
вимощення.
Силосний елеватор ОКЦ 50 (поз. 10)
Силосний елеватор
ОКЦ 50 існуюча будівля, що підлягає реконструкції. Споруда прямокутна в плані,
з розмірами по зовнішнім стінам 36,5х24,5м. Будівля - двоповерхова, на даху
розміщений технічний поверх під вентиляційні системи с розмірами 36,5 х 3,0м. У
плані будівля розбито поперечними стінами на 6 секцій, які виконують роль діафрагм
жорсткості. У кожній секції на поздовжні і поперечні стіни спираються монолітні
з.б. бункери.
Під будівлею
розташована підземна транспортна галерея розміром 36,5х1,825х2,3 (h) для
розміщення конвеєрів. Стіни галереї - монолітні з.б. спираються на бетонні
фундаментні блоки. Перекриття галереї - монолітна з.б. плита, з отворами
300х300мм для передачі зернових культур з бункерів на конвеєр. Кількість
отворів в плиті - 12шт. З підземної транспортної галереї передбачені два виходи
назовні, розташовані по торцях будівлі.
На першому поверсі
між зовнішньою стіною і бічними площинами бункерів раз-розміщуються приміщення.
Висота 1-го поверху змінна від 8,0 м до 3,8 м, що пов'язано з ухилом стінок
бункерів. Перекриттям над першим поверхом є похилі стінки верхніх ярусів бункерів.
На другому поверсі уздовж поздовжніх зовнішніх стін розташовані з.б. майданчики
шириною 1,5м з металевою огорожею висотою 1,2 м. Для переходу з однієї секції в
іншу в поперечних стінах другого поверху виконані отвори розміром 920х2100мм.
Функція другого поверху - обслуговування бункерів. Спуск в бункер можливий по
металевій драбині з майданчика.
Бункери - монолітні
з.б. Загальна кількість бункерів - 6 шт. Похилі стінки бункерів влаштовуються
по ребристим плитам, які служать незнімної опалубкою.
Покриття будівлі
виконано зі збірних з.б. ребристих плит.
Будівля не
опалюється.
Перелік робіт при
виконанні реконструкції будівлі:
- заміна віконних
та дверних блоків;
- заміна воріт;
- ремонт зовнішньої
стіни по торцю будівлі;
- заміна сходів з
другого поверху та технічного поверху;
- ремонт підлоги;
- ремонт з.б.
силосів;
- ремонт
внутрішньої обробки приміщень;
- зовнішнє
оздоблення;
- влаштування
вимощення.
Автовагова (поз. 11)
В обсяг автовагової
входять:
- металевий навіс с
розмірами в осях 24,0х5,0м;
- фундамент під
ваги і стійкі навісу;
- приміщення вагаря
с розмірами в осях 2,5х2,5м, висотою 2,5м.
Конструкції каркасу
навісу запроектовані з круглої труби і прокатного металу.
Жорсткість в
поперечному напрямку забезпечується роботою рам, в поздовжньому напрямку
в'язями і розпірками між стойками.
Фундаменти під ваги
і стійкі навісу – монолітні з.б, армовані зварними сітками для з.б. конструкцій
і виробів по ДСТУ Б.В.2.6-173:2011 і окремими стрижнями, зварюваними в місцях
перетину контактним зварюванням. Для запобігання нерівномірних осідань під
фундаментом ваг та фундаментами каркасу навісу передбачено влаштування
щебеневої подушки висотою 0,5 м.
Каркас приміщення
для вагаря запроектовано з металевого прокату з прокатної труби 100х5 по ТУ
36-2287-80, прогони з швелерів 100х50х4. Стіни - тришарові по елементної
збірки: зовні профільовані листи С18-1000-0,7, другий шар - утеплювач «ISOWER»,
що забезпечує нормований опір теплопередачі Rmin= 2,2 м2К/Вт, з внутрішньої
сторони - профлисти С8-1000-0,5 з полімерним покриттям. Покриття - тришарове: зовні
профільовані листи НС35-1000-0,7, другий шар - утеплювач «ISOWER» з нормованим
опором теплопередачі Rmin= 2,2 м2К/Вт, з внутрішньої сторони - профлисти
С8-1000-0,5 з полімерним покриттям.
Віконні і дверні
блоки - металопластикові двокамерні, з склопакетами, що забезпечують Rmin =
0,45 м2К / Вт. Дах - односхилий. Водостік - організований.
Фундамент під
приміщення вагаря - монолітна з.б. плита товщиною 300мм, що влаштовується на
подушці з піщано-щебеневої суміші.
Оздоблення
приміщень:
- внутрішні поверхні
стін, стелі вагарів облицьовуються профнастилом світлих тонів.
Навколо вагової
запроектоване вимощення, шириною 1,5м, з бетону.
Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення
Робочим проєктом «Реконструкція об'єктів
ХПП №2 ТОВ «Зерновик», розташованого по вул. Курчатова, 36 у м. Новоукраїнка,
Кіровоградської області» передбачається реконструкція діючого спеціалізованого
підприємства, вид діяльності прийом зернових вантажів автомобільним
транспортом, зберігання і існуючих складах і відвантаження їх автомобільним
транспортом.
До складу
підприємства входять існуючі споруди для зберігання зерна - шестирядний
силосний елеватор типу СКС-3-60 ємністю 10000 т (57 робочих секцій) і силосний
елеватор ємністю 3600 т (6 секцій по 600 т).
Організацією виробництва
передбачається такий склад підприємства:
-
Станція розвантаження автомобільного
транспорту;
-
Робоча башта з щитовою и операторською;
-
Силос вхідного (некондиційного) зерна 6.4 м
ємністю 309 м3;
- Силос вхідного (некондиційного) зерна
7,3 м ємністю 461 м3 - 2 од.;
- Зерносушарка;
- Транспортний тунель № 1;
-
Транспортний тунель № 2;
-
Транспортна естакада;
-
Операторська зерносушарки;
-
Силосний елеватор СКС-бОхЗ;
-
Силосний елеватор ОКЦ 50;
-
Автовагова.
Проєктом
передбачається використання в технологічному процесі існуючих і придатних до
експлуатації будівель і споруд: лабораторія, ремонтні майстерні,
адміністративно побутовий корпус.
Вплив на
стан навколишнього середовища: Повітряне середовище – вплив на повітряне
середовище здійснюється викидами в атмосферне повітря забруднюючих речовин: -
оксид вуглецю, азоту оксиди, сірки діоксид, речовини тверді суспендовані,
недиференційовані за складом(пил) та вуглекислий газ, оксид діазоту, метан. Загальна
кількість забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря складає
1,2424 г/с; 2,1567 т/рік (із врахуванням парникових газів 263,3749 т/рік).
Аналіз
результатів розрахунку розсіювання забруднюючих речовин в приземному шарі
атмосфери показав, що величини приземних концентрацій забруднюючих речовин не
перевищують величини гранично допустимих концентрацій (ГДКн.п).
Рівні шуму не
перевищуватимуть допустимих значень встановлених нормами.
Водне
середовище. В процесі експлуатації обсяги скидів залишаються на рівні існуючого
положення, появи нових джерел скидів забруднюючих речовин у водні об’єкти
проєктними рішеннями не передбачається.
Ґрунти:
тимчасовий вплив на час виконання будівельних робіт, тимчасове зберігання
відходів проводиться у спеціально відведених місцях.
Під
час експлуатації кількість твердих побутових відходів не збільшуються,
виробничі відходи – можливе не значне збільшення, вид відходу не змінюється.
Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти:
виробнича діяльність не чинитиме негативного впливу на рослинний і тваринний
світ. У зону впливу об’єкта проєктування
не попадають території природно-заповітного фонду.
Навколишнє соціальне і техногенне середовище:
негативного впливу не передбачається.
На
період виконання робіт пов’язаних із реконструкцією, проєктом передбачається
виконання заходів, що запобігають засміченню будівельного майданчика відходами,
стічними водами і токсичними речовинами, а також зменшенню рівнів шуму,
вібрації, запилення та загазованості повітряного середовища.
За
результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що проєкт розроблено
згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне
середовище очікується в межах встановлених норм. Вплив проєктованої діяльності
на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах,
визначених санітарними нормами.
Оцінка проєктних рішень з питань
економії енергії
За результатами розгляду проєктних
матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з
питань енергозбереження, вплив проєктованої діяльності на параметри
енергоефективності очікується в межах, визначених нормативними документами.
На підставі
вивчення поданих матеріалів, робочий проєкт
«Реконструкція об’єктів ХПП №2 ТОВ «Зерновик», розташованого по вул. Курчатова,
36 у м. Новоукраїнка, Кіровоградської області» відповідає вимогам нормативних
актів з питань енергозбереження.
Пожежна та техногенна безпека
У проєктній документації враховані
вимоги пожежної безпеки і вибухобезпеки, дотримані вимоги чинних норм і правил,
інструкцій та стандартів:
•
категорії і клас приміщень за пожежною небезпекою прийняті відповідно до вимог
переліку ВБН-АПК-03.07, а також ДСТУ Б В.1.1-36: 2016 року;
• на
пожежонебезпечних ділянках пожежогасіння встановлюються пожежні крани;
• норії оснащені
вибухорозрядниками, реле контролю збігання стрічки, датчиками контролю
швидкості стрічки, підпору;
• конвеєри
скребкові оснащені реле контролю обриву ланцюга, датчиками підпору;
• первинні
засоби пожежогасіння (вогнегасники, інвентар) передбачені за існуючими нормами.
При проєктуванні
споруд враховані вимоги ДБН В 1.1-7-2016 «Пожежна безпека об'єктів
будівництва».
Пожежна
безпека споруд забезпечується проєктними рішеннями, спрямованими на запобігання
пожежі, а також створення умов, які забезпечують успішне гасіння пожежі та
евакуацію людей.
Відповідно
до ДБН В 1.1-7-2016 визначено ступінь вогнестійкості основних будівельних
конструкцій і межі поширення вогню по цих конструкціях.
У проєкті
забезпечена можливість безпечної евакуації людей з споруд в разі пожежі, через
евакуаційні виходи.
Охорони праці
Робочий проект «Реконструкція об’єктів ХПП №2 ТОВ
«Зерновик», розташованого по вул. Курчатова, 36 у м.
Новоукраїнка, Кіровоградської області»
розроблено на підставі договору
на проведення проєктних робіт, на підставі завдання на проєктування.
Технічні рішення прийняті в проєкті відповідають
вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм
і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні
передбачених проєктом заходів.
Робочий проєкт виконано згідно з документами
діючими нормативними актами в будівництві.
Проєкт електропостачання розроблений для системи
з глухозаземленою нейтраллю на трансформаторній підстанції при напрузі 380 В.
По ступеню надійності електропостачання згідно ДБН В.2.5-23-2010 споживачі
котельні відносяться до ІІ категорій. Точка приєднання існуюча ВРП.
При виконанні планувальних, технологічних і
конструкторських рішень, передбачених проєктом, нормативних вимог при монтажі і
експлуатації обладнання, рівень звукового тиску у відповідності з вимогами ДБН
В.1.1-31:2013 Захист територій, будинків і споруд від шуму не перевищують
допустимі норм.
Робочий проєкт передбачає ведення будівельних,
монтажних і вантажно-розвантажувальних робіт, а також транспортування
матеріалів і конструкцій і з широким застосуванням усіх заходів з охорони праці
для БМР у відповідності з вимогами ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12)
«Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».
Проєкт розроблений відповідно до закону України
«Про охорону праці» і передбачає проєктні рішення по створенню безпечних і
нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального захисту, що
виключають виникнення нещасних випадків і аварій.
Організація будівництва
Проєктними рішеннями передбачені заходи по
захисту від шкідливого впливу шуму при виконанні робіт з реконструкції згідно діючого
Законодавства.
Робочий
проєкт «Реконструкція об’єктів ХПП №2
ТОВ «Зерновик», розташованого по вул. Курчатова, 36 у м. Новоукраїнка,
Кіровоградської області» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування
та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності
об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення,
в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших
маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя
населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження,
охорони праці.
Відповідальність
за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроектувальника та
замовника.
Розділи
