Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
01.07.2022 | 3527.478 | 2791.749 | 735.729 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
16.08.2022 | 3447.097 | 2728.292 | 718.805 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Зелена , б. 301 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВСЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" (42034152) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Вихідні дані, копії:
- | Завдання на проектування «Влаштування заїздів-виїздів до логістичного комплексу на вул.Зелена 301 у м.Львові». Затверджене ТОВ «Львівська транспортна компанія» (М.Бойчук) |
- | Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС1 |
- | Лист-погодження №8212 41/12/02-2022 від 13.06.2022р.. Управління патрульної поліції у Львівській області «Про погодження проекту ОДР». |
- | Рішення №1105 від 03.12.2019р. Виконавчого комітету Львівської міської ради (в т.ч. Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва у якості Додатку до Рішення №1105) |
- | Лист №32-13-0.91-1240/15-22 від 15.04.2022р. ГУ Держгеокадастру у Львівській області |
- | Наказ №01-2022-АПВ від 19.07.2022р. Департаменту містобудування Управління архітектури та урбаністики Львівської міської ради «Про затвердження ТзОВ «Львівська транспортна компанія» вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на влаштування заїздів-виїздів до логістичного комплексу на вул.Зеленій, 301 у м.Львові» |
Склад проекту:
1. Поснювальна записка, відомості та креслення
2. Кошторисна частина
Проектні рішення
Найменування | Одиниця виміру | Показники | ||
1. | Класифікація об’єкту | проїзд | ||
2. | Протяжність об’єкту | м | 139 | |
3. | Площа проектованого покриття: | проїзна частина (ФЕМ h=8см) | м² | 1270 |
тротуар (ФЕМ h=6см) | м² | 508 | ||
4. | Камені бортові | бордюр (БР 100.30.18) | м | 445 |
поребрик (БР 100.20.8) | м | 335 | ||
Організація дорожнього руху: | щити знаків дорожніх | шт | 19 | |
стояки знаків дорожніх | шт | 8 | ||
розмітка дорожня | м² | 107,2 | ||
6. | Тривалість будівництва | міс. | 3 | |
7. | Тривалість експлуатації | років | >10 |
План розташування
Аркуш №5 «Ситуаційний план», Аркуш №2 «Детальний план дороги»
Об’єкт, на якому заплановані роботи з будівництва, розташований на примиканні з вул.Простора, у місті Львові. За своїм функціональним призначенням, об’єкт забезпечує заїзд/виїзд автотранспортних засобів та забезпечення пішохідних потоків до/з логістичного комплексу, що розташований на вул.Зелена, № 301 у місті Львові.
Розташування об’єкта будівництва характеризується наступним пікетним положенням: ПК0+00-ПК1+39
Загальна проектована протяжність об’єкта становить: 139,0м
Комплекс робіт з будівництва об’єкта, передбачає комплекс основних заходів з улаштування:
· конструкція дорожніх одягів проїзної частини та тротуару;
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
Аркуш №4 в частині конструкції дорожнього одягу
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
Проїзна частина | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 53,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 15,0 |
3. | Щебенево-піщана суміш С-5 | 25,0 |
4. | Цементно-піщана суміш 1:3 | 5,0 |
5. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 8,0 |
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
Тротуар | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
3. | Щебінь фр.20-40мм | 10,0 |
4. | Цементно-піщана суміш 1:3 | 4,0 |
5. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 6,0 |
Улаштування проектованих бортових каменів передбачене на бетонну основу (див. схему «Деталь встановлення бортового каменю» у складі Аркуша №4)
Водовідведення
Аркуш №3 «Поздовжній профіль…», Аркуш №4 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу.
На об’єкті будівництва запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод за рахунок поздовжніх (82‰ макс.) та поперечних (20‰) профілів дозволяють належним чином направляти водні маси у напрямку існуючих каналізаційних мереж та, частково, у понижені місця місцевості.
Поздовжні та поперечні профілі
Аркуш №3 «Поздовжній профіль…» Аркуш №4 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу.
Поздовжній профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | ||
2. | Поздовжній ухил (максимальний) | ‰ | 82 | |
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | - |
4. | опукла | м | 600 |
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Тип профілю | проїзна частина | двоскатний | |
тротуар | односкатний | |||
2. | Поперечні ухили | проїзна частина | ‰ | 20 |
тротуар | ‰ | 20 | ||
3. | Ширина | проїзна частина | м | 6,0 |
тротуар | м | 1,5 |
Організація дорожнього руху
Аркуш №2 «Детальний план дороги» в частині тимчасової схеми організації дорожнього руху
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента |
1. | Знаки дорожні* (II типорозмір) | 2.1 |
2. | 2.3 | |
3. | 7.8 | |
4. | 5.38.1 | |
5. | 5.38.2 | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/40-М4.5 |
2. | С-КТр/40-М4.0 | |
1. | Розмітка дорожня | 1.1 |
2. | 1.7 | |
3. | 1.14.2 |
Улаштування стійок тимчасових знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (див. схему становлення тимчасового знака дорожнього в складі Аркуша №2)
Доступність маломобільних груп населення
Проектом передбачене виконання комплексу заходів щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення, а саме:
Тактильна плитка
У місцях пішохідних переходів, на тротуарах передбачене улаштування тактильної плитки.
Рельєф об’єкту, покриття тротуарів
Покриття – рівне, без різких перепадів рельєфу (поздовжній ухил: 82‰ max, поперечні ухили: 20‰) . Проектними рішенням передбачена безперервність та пологість пішохідної зони по всій проектованій протяжності. Проектна товщина швів між плитками – не більше 0,015м
Висота бортового каменю
Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад бордюрів, що прилягають до шляхів пішохідних потоків, становлять 0,025м.
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01.07.2022 року складала | тис. грн. | 3527,478 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 2791,749 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 735,729 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України.
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 16.08.2022року складає | тис. грн. | 3447,097 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 2728,292 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 718,805 |
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Робочий проект «Влаштування заїзду-виїзду до логістичного комплексу на вул.Зелена 301 у м.Львові» розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації.