Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Хмельницького Б. | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Фізична особа | Персональні дані |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
Архітектурне об'ємне проектування
Архітектурно-планувальні рішення |
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань інженерного забезпечення |
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас
наслідків об'єктів будівництва – СС1 (незначні наслідки),
Замовник
будівництва – Шпег
Іван Тарасович,
Адреса: 81351, Львівська область, Мостиський
район, село Боратичі, вулиця Міцкевича 17а, квартира 16,
Генеральний
проектувальник – ФОП Оприск Роман Богданович,
Юридична адреса: 79493, м. Львів-Рудно,
Залізничний район, вулиця Шевченка, 26,
Головний архітектор проекту: Оприск Роман Богданович, кваліфікаційний
сертифікат серія АА № 003520 від 30 грудня 2016 року.
- Завдання на проектування, затверджене
Замовником;
- Технічні умови
Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень:
Проєктні рішення
Земельна ділянка , площею 0,1667
га, на якій передбачене будівництво станції технічного обслуговування
автомобілі з мийкою самообслуговування на 8 постів, знаходиться на вул. Б.
Хмельницького у місті Львові у північно-східній частині міста. Поверхня ділянки
рівнинна, має незначний ухил на південний схід. На ділянці відсутні будівлі і
споруди та цінні зелені насадження.
Генеральний план
Архітектурно-планувальне
рішення генерального плану обумовлене розташуванням ділянки, сформованою
транспортною схемою, умовами безпеки руху, інженерного забезпечення.
Проєктована забудова
земельної ділянки вирішена будівництвом одноповерхової будівлі мийки
самообслуговування та двоповерхової будівлі станції техобслуговування,
встановленням пилососів для автомийки.
Під'їзд автотранспорту
та пожежних автомашин до станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою
самообслуговування передбачений зі сторони існуючої під'їзної дороги.
На території
проектування передбачені паркомісця для паркування автомобілів (в т.ч. для
маломобільних груп населення).
Запроєктована
врегулювана схема в’їздів-виїздів руху автотранспорту.
Покриття
під'їздів виконане асфальтове, тротуари покриті фігурними елементами
мощення.
На вільній від забудови
та замощення території передбачене влаштування газонів із багаторічних трав,
насадження хвойних і листяних кущів та дерев, також встановлення малих
архітектурних форм (урни для сміття та квітники).
Чисті дощові води з даху
автомийки збираються зовнішніми ринвами, а з території за допомогою поверхневих
ухилів через дощоприймачі подають в систему дощової каналізації.
Архітектурно-будівельні
рішення.
Згідно завдання на проектування
будівництво передбачене в одну чергу.
Мийка самообслуговування
призначена для миття легкових автомобілів, кемпінгових причеп, кемпінгових
автомобілів, а також вантажних автомобілів до 7,5 тонн. Загальні розміри
автомобільної мийки на 8 постів – 6,80м х 43,75м. В центрі мийної установки
запроектований блок обслуговування. Кожен пост для миття автомобіля
відокремлений один від одного перегородками з використанням металевих і скляних
елементів.
Блок обслуговування - одноповерхова
будівля, прямокутної форми в плані, з розмірами по зовнішніх стінах – 4,30м х
6,30м.
На першому поверсі
автомийки самообслуговування проектом передбачено такі приміщення: технічне
приміщення - 18,29 м², допоміжне приміщення – 5,24м², шість закритих постів для
мийки авто – по 29,60 м², два відкритих поста для мийки авто – по 29,60 м².
На першому поверсі будівлі сервісу технічного обслуговування автомобілів проектом передбачено примщення: магазин –18,96 м²; котельня – 12,96 м²; душова – 1,92 м²; туалет – 1,92 м².
На другому поверсі
будівлі станції технічного обслуговування автомобілів розташована кімната
персоналу – 36,00 м².
Сходова клітка будівлі
станції технічного обслуговування автомобілів знаходиться ззовні та з’єднує між
собою перший і другий поверхи.
Дах сервісу технічного
обслуговування автомобілів - залізобетонна плита перекриття, покрівельна
сандвіч панель.
Дах автомийки -
металевий каркас.
Конструктивні рішення
Інженерно-геологічні
вишукування виконані ФОП Кузан О.О. у серпні 2021р. За складністю
інженерно-геологічних умов ділянка проєктування відноситься до І категорії.
Фізико-геологічні явища та процеси, несприятливі для будівництва відсутні.
Сейсмічність району будівництва становить 6 балів.
Фундаменти будівлі
автомийки та будівлі станції технічного обслуговування автомобілів –
залізобетонна монолітна плита.
Зовнішні стіни будівлі
автомийки та будівлі станції технічного обслуговування автомобілів –
газосилікатні блоки.
Перегородки -
газосилікатні блоки.
Перекриття будівлі
станції технічного обслуговування автомобілів - залізобетонна монолітна плита.
Дах сервісу технічного
обслуговування автомобілів - залізобетонна плита перекриття, покрівельна
сандвіч панель.
Дах автомийки -
металевий каркас.
Вхідні двері та вікна у
будівлі автомийки самообслуговування та будівлі технічного обслуговування
автомобілів - метало-пластикові.
Конструкція закритих
постів автомийки – металевий каркас. Металеві конструкції замовляються готовими
у виробника.
Водостік із покрівлі -
зовнішній.
Інженерне забезпечення станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою самообслуговування передбачене від існуючих загальноміських мереж згідно з технічними умовами відповідних служб. Об’єкт будівництва передбачено забезпечити електропостачанням, водопостачанням та каналізуванням.
Джерелом
електропостачання, згідно технічних умов, є існуюча загальноміська
мережа.
Джерелом водопостачання,
згідно технічних умов, служить існуючий водопровід 200мм.
Джерелом теплопостачання
системи опалення та системи захисту від обледеніння є теплогенераторна із
вмонтованим твердопаливним котлом.
Вентиляція приміщень
споруди розробляється з природнім спонуканням.
Головний експерт проекту:
Компій А.В.
(серія АЕ №005787 від 23.12.2019р.)
Відповідальний Експерти
(фахівець) в частині архітектурно-об’ємного планування
Кузьменко Н.О.
(серія АА №004915 від 09.12.2021р.)