Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7248-8743-5398-5095
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0148/01-22 від 27.05.2022
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
“Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до вул. Купріна) в м. Хмельницькому” (коригування)
Код проектної документації
PD01:5770-4170-8220-5832 №12-10/19 від 2022-03-15 (видав ТЗОВ "ІНВЕСТБІЗНЕСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:7248-8743-5398-5095
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.02.2022 25680.877 21028.174 4652.703 23189.311 19058.139 4131.172

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.02.2022 25663.399 20357.725 657.56 4648.114 23189.311 19058.139 4131.172

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл., Хмельницький район, Хмельницька територіальна громада, м. Хмельницький (станом на 01.01.2021), вулиця Козацька не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03356163)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Касіян Ольга Петрівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СУБЕРЛЯК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА (АЕ 000166)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
З питань енергозбереження
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань екології
Маненко Алек Костянтинович (АЕ 005082)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5770-4170-8220-5832
Орган, що видав
ТЗОВ "ІНВЕСТБІЗНЕСПРОЕКТ" (41677243)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.03.2022
Номер проектної документації
12-10/19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Робочий проєкт відкориговано ТзОВ ІнвестБізнесПроект (м. Львів, пл. Св. Теодора, 10, головний інженер проєкту - Свирида О. М., кваліфікаційний сертифікат АР № 015576, виданий 26.04.2019), на підставі:

- завдання на коригування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником.

Замовником додатково надано:

- титульний список на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання автомобільних доріг у 2022 році;

- інженерно-геодезичні вишукування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2, сукупний показник – СС2.

 

ДП “Укрдержбудекспертиза” проведено експертизу робочого проєкту Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до вул. Купріна) в м. Хмельницькому та видано експертний звіт від 13.12.201900-1441-19/ПБ. Проєктна документація затверджена замовником (наказ від 28.12.2019 № 584).

Проєктними рішеннями передбачено коригування затвердженої проєктної документації у зв’язку з додатковими обсягами робіт та перерахунком вартості в поточний рівень цін.

 

                                    Проєктні рішення

Вулиця Козацька у м. Хмельницькому, що підлягає капітальному ремонту, знаходиться в межах населеного пункту і згідно з технічною класифікацією відноситься до житлової вулиці.

Капітальним ремонтом передбачено підсилення дорожнього одягу за рахунок регенерації існуючого асфальтобетонного покриття та шарів підсилення, влаштування кільцевої розв’язки, влаштування наземних пішохідних переходів та зупинок маршрутного транспорту з їх облаштуванням, подовження водоперепускної труби, влаштування пішохідних та велосипедних доріжок, встановлення засобів регулювання дорожнього руху.

Ділянка вулиці проходить в умовах існуючої забудови. До дороги примикають існуючі з’їзди на прилеглі території, вулиці. Проїзна частина вулиці відділена бортовим каменем. Існуюче покриття – асфальтобетон. Наявні тротуари по обидві сторони вулиці.

Початок ділянки ремонту відповідає ПК 0+00 і знаходиться на перетині вулиць Козацької та Сіцінського. Кінець ділянки ремонту відповідає ПК 11+25 та знаходиться на перетині вулиць Козацької та Купріна.

Загальна протяжність ділянки складає 1125,0 м.

Параметри плану вулиці запроєктовано відповідно до розрахункової швидкості 50 км/год. Загальна кількість кутів повороту траси – 5. Радіуси горизонтальних кривих: максимальний – 600,0 м, мінімальний – 100,0 м.

На ПК 0+97 запроєктовано кільцеву розв’язку. Запроєктована кільцева розв’язка – звичайна, мала, з діаметром центрального острівця 12,0 м, зовнішній діаметр кільця - 20,0 м, що забезпечить безпечний рух великогабаритного транспорту. Центральний острівець піднятий над рівнем проїзної частини на висоту 15,0 см із замощенням фігурними елементами мощення (ФЕМ).

Центральний острівець по зовнішньому периметру запроєктовано з укріпленою смугою («фартух вантажівки») шириною 1,0 м, що забезпечить безпечний розворот великогабаритного транспорту навколо острівця. Покриття «фартуха вантажівки» запроєктовано з ФЕМ у рівні з покриттям проїзної частини та плавним переходом у покриття центрального острівця.

Ширина проїзної частини на кільці складає 2 смуги руху шириною 3,50 м. З боку центрального острівця та по зовнішній крайці проїзної частини передбачено влаштування укріпленої смуги шириною 0,50 м.

На ПК 0+76,70 розташована водоперепускна труба діаметром 1,0 м Передбачено подовження водоперепускної труби зі сторони вихідного оголовка на довжину 4,0 м із влаштуванням нового оголовка. Водоперепускну трубу передбачено влаштувати на бетонній основі зі збірних залізобетонних круглих кілець.

Земляне полотно

Робочим проєктом прийнято один тип поперечного профілю земляного полотна. Прийнято ширину проїзної частини 2х3,50 м, ширина тротуару – 1,50-3,50 м, ширина розділювальної смуги між велодоріжкою та тротуаром – 4,0 м.

Поздовжній профіль запроєктований згідно з вимогами ДБН В.2.3-5:2018, для розрахункової швидкості 50,0 км/год.

  Прийняті параметри поздовжнього профілю мають такі значення:

- максимальний поздовжній ухил – 78,0 ‰;

- мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1500,0 м;

- мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1000,0 м.

Водовідведення з покриття проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжнього та поперечого ухилів з подальшим відведенням в існуючу закриту систему дощової каналізації на початку вул. Козацької та дощової каналізації  по вул. Купріна, з подальшим транспортуванням стічних вод до очисних споруд.

Існуючий дорожній одяг проєктованої ділянки знаходиться в незадовільному стані.

Передбачено використання існуючого дорожнього одягу з влаштуванням шарів підсилення та поширенням проїзної частини під влаштування заїзних кишень.

Конструкція дорожнього одягу передбачена капітального типу з асфальтобетонним покриттям. Прийняті типи конструкції дорожнього одягу:

Тип 1 (регенерація):

- холодне фрезерування існуючого покриття на глибину 0,08 м;

- органо-мінеральний матеріал з відфрезерованого матеріалу, приготовленого методом холодного ресайклінгу на місці, з додаванням нового мінерального матеріалу – щебенево-піщаної суміші С7 (70 % за масою) і комплексного в’яжучого (бітумна емульсія ЕКП-60 (3,5 %) і цемент ПЦ-400 (3,5 %) приведений до марки М20 згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 – 0,12 м;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50), з розрахунку – 1,2 л/м2;

- нижній шар покриття з асфальтобетону крупнозернистого АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БНД 60/90 – 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50), з розрахунку – 0,5 л/м2;

- верхній шар покриття з асфальтобетону дрібнозернистого АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками БМКП 60/90-53 - 0,05 м.

Покриття укріпленої смуги центрального острівця («фартух вантажівки»), що забезпечує безпечний розворот великогабаритного транспорту, влаштовується із фігурних елементів мощення товщиною 8,0 см по шару цементно-піщаної суміші 1:3 товщиною 4,0 см.

Тип 2:

- холодне фрезерування існуючого покриття на глибину 0,08 м;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) з розрахунку – 1,2 л/м2;

- вирівнювальний шар покриття з асфальтобетону крупнозернистого АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БНД 60/90 середньою товщиною 0,12 м;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) з розрахунку – 0,5 л/м2;

- верхній шар покриття з асфальтобетону дрібнозернистого АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками БМКП 60/90-53 - 0,05 м.

На примиканнях в межах радіусів заокруглень дорожній одяг влаштовується по типу 2.

Конструкція дорожнього одягу заїзних кишень:

- нижній шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 – 0,20 м;

- середній шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 – 0,15 м;

- верхній шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 – 0,15 м;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) з розрахунку – 1,2 л/м2;

- нижній шар покриття з асфальтобетону крупнозернистого АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі марки БНД 60/90 – 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) з розрахунку – 0,5 л/м2;

- верхній шар покриття з асфальтобетону дрібнозернистого АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавками БМКП 60/90-53 - 0,05 м.

Конструкція дорожнього одягу велосипедних доріжок:

- грунт земляного полотна;

- нижній шар основи з фрезерованого матеріалу – 0,10 м;

- верхній шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 – 0,15 м;

- цементно-піщана суміш 1:3 – 0,04 м;

- фігурні елементи мощення (ФЕМ) – 0,06 м.

Робочим проєктом передбачено влаштування пішохідних доріжок і тротуарів, велосипедних доріжок. Тротуари та велосипедні доріжки влаштовуються на 15 см вище рівня проїзної частини дороги та відгороджуються від неї бортовим каменем та розділювальною смугою шириною 4,0 м (включаючи ширину бортового каменю). Ширина тротуарів приймається 1,50-3,50 м, ширина велосипедних доріжок - 2,50 м. Поперечний похил приймається 20 ‰ в сторону проїзної частини.

Конструкція дорожнього одягу пішохідних доріжок, тротуарів, напрямних острівців та посадкових майданчиків:

- грунт земляного полотна;

- шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 – 0,15 м;

- цементно-піщана суміш 1:3 – 0,04 м;

- фігурні елементи мощення (ФЕМ) – 0,06 м.

Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.

Для упорядкування (направлення) руху пішоходів до пішохідних переходів, запроєктовано стримувальне металеве огородження.  

Робочим проєктом передбачено влаштування зупинок маршрутного транспорту на ПК 0+20 справа, ПК 0+70 зліва, ПК 4+85,10 зліва, ПК 5+47,50 справа, ПК 9+79,50 справа, ПК 9+94,50 зліва. Передбачено демонтаж існуючих конструкцій автопавільйонів та влаштування нових, місткістю на 10 осіб.

Посадкові майданчики передбачено влаштувати піднятими над покриттям проїзної частини на висоту 20 см та відділити їх бортовим каменем.

Ширина заїзних кишень приймається 2,50 м. Ширина посадкових майданчиків - 2,25 м, довжина – 20,0 м. Клин на вході та виході зупинкового майданчика приймається довжиною 10,0 м. Зупинки на ПК 9+79,50 справа та ПК 9+94,50 зліва влаштовуються у вигляді відкритих кишень із позначенням місця зупинки маршрутних транспортних засобів горизонтальною розміткою.

Робочий проєкт розроблено з дотриманням вимог ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд”. Передбачено влаштування пониженого бортового каменю та влаштування пандусів на тротуарах в місцях пішохідних переходів, тактильних смуг і показчиків. Понижений бортовий камінь влаштовується у рівні з покриттям проїзної частини.

Проєктними рішеннями передбачено відновлення існуючих сходів з висотою східців 12 см та влаштуванням перильного огородження з поручнями, на висоті 90 см та 50 см.

Організація будівництва

Робочим проєктом передбачено методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних та матеріальних ресурсах. Тривалість  будівництва складає 12,0 місяців.

Заходи щодо енергозбереження

Прийняті технічні рішення забезпечують ефективну роботу вулиці та знижують енергозатрати під час її експлуатації за рахунок приведення транспортно-експлуатаційних показників до нормативних.

Передбачено використання нової прогресивної дорожно-будівельної техніки з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності дорожнього будівництва та зменшенню енергозатрат.

Мінімальні енергозатрати досягаються зниженням витрати палива машинами та механізмами та організація обліку їхніх витрат; комплектацією будівельних підрозділів відповідною будівельною технікою та інструментами; створенням диспетчерської мережі між будівельними організаціями та їх структурними підрозділами, в тому числі на місці проведення робіт, що забезпечує необхідне адміністративно-технічне управління будівництвом, а також взаємодію підрозділів в ланцюжку технологічної послідовності ведення робіт та дотриманні необхідної якості та економічної ефективності з мінімальними енергозатратами; використанням прогресивних енергозберігаючих технологій та матеріалів.

Процеси, що потребують використання електричної енергії проводитимуться після завершення підготовчих робіт на визначеній протяжності для забезпечення безперервності їх роботи. Не допускається проведення окремих технологічних процесів при температурі повітря нижче ніж зазначено у галузевих будівельних нормах, що регламентують технологію відповідних процесів.

Оптимізація будівництва місцевих доріг, включаючи раціоналізацію конструкції дорожнього одягу, забезпечує економію енергоресурсів.

                                  Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 17.02.2022 складала 25 680,877 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 21 028,174 тис. грн.; інші витрати –  4 652,703 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 22.02.2022 виконано 23 189,311 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 19 058,139 тис. грн., інші витрати – 4 131,172 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

За результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 17.02.2022 складає 25 663,399 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 20 357,725 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар – 657,560 тис. грн.; інші витрати – 4 648,114 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 22.02.2022 виконано 23 189,311 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 19 058,139 тис. грн., інші витрати – 4 131,172 тис. грн.

 

Під час розгляду робочого проєкту надано зауваження та виявлено помилки, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації внесено відповідні зміни та доповнення.


Робочий проєкт Капітальний ремонт вул. Козацької (від вул. Сіцінського до вул. Купріна) в м. Хмельницькому” (коригування)  розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; енергозбереження.

Виконавець звіту

Тетяна Марчук                                                                        

Розділи