1 редакція від 03.05.2022 2 редакція від 26.05.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0056-6288-5262-2849
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№060-05-22/КП від 03.05.2022
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 92+345 – км 95+345, Полтавська область. Коригування
Код проектної документації
PD01:9332-3501-6322-3892 Зміни №2 №17-05-20 від 2020-12-03 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:0056-6288-5262-2849, EX01:0056-6288-5262-2849
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Полтавська територіальна громада, м. Полтава (станом на 01.01.2021) , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 92+345 – км 95+345, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9332-3501-6322-3892
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ" (40461155)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
03.12.2020
Номер проектної документації
17-05-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 060-05-22/КП від «03» травня 2022 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення

М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 92+345 – км 95+345,

Полтавська область» Коригування

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 03164, м. Київ, Києво-Святошинський    район, вул. Осіння,  буд. 33, корп. 5, кв. (офіс) 492.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №060-2302-22/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання на коригування проектно-кошторисної документації №16-09-21, погодженого проектувальником і затвердженого замовником від 15.04.2021 року;

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного             ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» у 2016 році;

-       технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукування, виконаного                      ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» у 2016 році;

-       акту обстеження ділянки автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 92+345 – км 95+345, Полтавська область, затвердженого замовником;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

Основні проекті рішення

 

Підставою для коригування робочого проекту є виникнення додаткових робіт, збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів та рівня кошторисної заробітної плати. Інші проектні рішення коригуванню та змінам не підлягають відповідно до раніше затвердженої проектної документації (експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 18.07.2017 року №28-0302-17            (28-0602-16), виданий філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» «УКРДОРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»).

При коригуванні відбулися зміни проектних рішень та виникли наступні додаткові роботи:

- скориговано обсяг обрізання краю існуючого асфальтобетонного покриття та розбирання існуючого дорожнього одягу на дорозі;

- враховані додаткові роботи з фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на основному проїзді та примиканні на ПК 2+45,3, розбирання основи існуючого дорожнього одягу по основному проїзді (на ділянці перезволоженого ґрунту) та примиканні на ПК 2+45,3;

- враховані додаткові роботи з розбирання існуючих бетонних автопавільйонів;

- скориговано обсяг по зняттю шару рослинного ґрунту з підошви насипу земляного полотна;

- транспортування з кар’єру платного ґрунту для досипання насипу земляного полотна та його ущільнення;

- враховані додаткові роботи з досипання присипних узбіч щебенем від розбирання та їх ущільнення; 

- враховані додаткові роботи з розбирання перезволоженого ґрунту існуючого земляного полотна на основному проїзді та примиканні на ПК 2+45,3;

- враховані обсяги додаткових робіт з планування та ущільнення основи земляного полотна; досипання та ущільнення земляного полотна;

- скориговано обсяги робіт з улаштування скидів води відкритими лотками та під тротуарами,гасників біля підошви насипу, бетонних прикромочних лотків;

- скориговано склад органо-мінеральної суміші, виготовленої за технологією холодного ресайклінгу способом змішування на дорозі;

- скориговано обсяг по влаштуванню дорожнього одягу типу «Посилення» та типу «Новий дорожній одяг» по основному проїзду, зупинкових майданчиках та примиканнях;

- скориговано обсяг укріплення узбіч щебеневим матеріалом;

- враховані обсяги додаткових робіт з улаштування основи дорожнього одягу на ділянці перезволоженого ґрунту;

- враховані обсяги додаткових робіт на ділянці перезволоженого ґрунту основного проїзду та на примиканні на ПК 2+45,3 з влаштування дорожнього одягу типу «Новий дорожній одяг на ділянці ПК 0+00 - ПК 3+00» (з відповідним виключенням обсягів робіт на даній ділянці згідно затвердженого проекту);

- скориговано обсяг по влаштуванню дорожнього одягу на посадкових майданчиках;

- скориговано обсяг по влаштуванню бортових каменів автобусних зупинок;

- враховані обсяги додаткових робіт з улаштування бетонних автопавільйонів;

- скориговано обсяги робіт по влаштуванню дорожнього одягу по типам «Посилення на перехідних ділянках» та «Новий дорожній одяг на перехідних ділянках»;

- скориговано обсяг по влаштуванню дорожнього одягу на пішохідних тротуарах та бортових каменів на тротуарах;

- враховані обсяги додаткових робіт з улаштування дорожнього одягу по типу «Новий дорожній одяг на пішохідних тротуарах (на ділянках заїздів до підприємств)»;

- скориговано обсяги робіт з улаштування дорожніх знаків та опор дорожніх знаків, дорожньої розмітки, металевого бар’єрного та пішохідного огородження та напрямних пристроїв;

- враховані обсяги додаткових робіт з улаштування світлофорного об’єкту;

- враховані обсяги додаткових робіт з перевлаштування мереж зв’язку.

 

Автомобільна дорога

 

Коригування проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава - Олександрія на ділянці км 92+345 - км 95+345, Полтавська область, розробляється на підставі завдання № 16-09-21 від 15.04.2021 року, виданого Службою автомобільних доріг у Полтавській області, з метою врахування: змін у чинній нормативній базі проектування і порядку визначення вартості будівництва, а також: додаткових будівельних робіт, виявлених під час будівництва об’єкту; обґрунтованих змін до технічних рішень робочого проекту та відпрацьованих з урахуванням реальних умов виконання робіт відповідно до вимог ДБН В.1.2-5:2007 з виконавцем науково-технічного супроводу будівельного об’єкту – ДП «ДерждорНДІ», як базової організації Міністерства розвитку громад та територій України з науково-технічної діяльності в будівництві в напрямі науково-дослідного та інформаційно-технічного забезпечення проектування та будівництва споруд транспорту згідно з наказами Мінрегіону від 03.01.2012 №4 та від 09.08.2018 №207.

Існуючі параметри дороги:

- категорія дороги – ІІ;

- ширина земляного полотна – 14,0 – 18,0 м;

- ширина проїзної частини – 8,5 – 14,0 м;

- максимальний поздовжній похил – 18 ‰.

Загальна довжина ділянки, що підлягає ремонту, становить 3,00 км. На ділянці км 92+467 – км 93+172 дорога проходить по с. Щербаки, на ділянці         км 94+431 – км 95+235 – по с. Потоки Кременчуцького району Полтавської області. На ділянках км 92+345 – км 92+467, км 93+172 – км 94+431, км 95+235 – км 95+345 дорога проходить у польових умовах.

У межах проектної ділянки розташовано 10 існуючих примикань та з’їздів.

Відповідно до завдання та інтенсивності руху транспортного потоку, згідно ДБН В.2.3-4:2015 дорогу запроектовано за параметрами ІІ технічної категорії.

Проектні параметри дороги:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- кількість смуг руху – 2;

- ширина узбіччя – 3,75 м, у тому числі укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 0,50 м;

- ширина проїзної частини – 7,50 м;

- ширина узбіччя – 2х3,75 м, у тому числі ширина укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 0,50 м;

- розрахункова швидкість – 90 км/год; у межах населеного пункту –              60 км/год;

- розрахункове навантаження – 115 кН.

Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 для доріг ІІ категорії при рівнинній місцевості при проходженні дороги в польових умовах (ПК 0+00 – ПК 1+22; ПК 8+27 – ПК 20+86; ПК 28+90 – ПК 30+00) розрахункова швидкість руху складає 90 км/год. У межах населених пунктів (с. Щербаки ПК 1+22 – ПК 8+27;                с.Потоки ПК 20+86 – ПК 28+90) розрахункова швидкість руху складає 60 км/год.

Інтенсивність руху транспортних засобів на ділянці автомобільної дороги км 92+345 – км 95+345 складає 4560 авт./добу; перспективна інтенсивність на 2042 рік складе 9990 авт./добу.

Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, в межах даної ділянки складає 6250 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на 2042 рік складе 13700 авт./добу.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 16,0 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 12000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 7500 м.

Поперечний похил проїзної частини двосхилий і складає 25 ‰, за виключенням ділянок влаштування віражів (ПК 1+75,9 – ПК 4+47,9; ПК 23+02,7 – ПК 29+84,7).

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00,0, що відповідає км 92+345 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 30+00,0, що відповідає км 95+345 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія.

На всій проектній ділянці рух транспорту двосторонній.

Проектна ділянка має 11 кутів повороту.

Робочим проектом передбачене розчищення існуючих водопропускних труби від бруду та сміття під основною дорогою та примиканнями.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна в місцях, де висота насипу автомобільної дороги перевищує 2 м, увігнутих вертикальних кривих та односхилих поперечних похилів дороги (віражів) робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна.

Скиди води влаштовуються з бетонних блоків Б-5, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу або гасника в кюветі. Збирання поверхневих вод здійснюється прикромочним лотком з блоків Б-1-20-50 на основі зі щебеню, товщиною 15 см, та монолітного бетону. товщиною 3 см.

Для відведення води із зупинкових майданчиків передбачене влаштування скидів води з автобусних зупинок. Скиди влаштовуються з бортових каменів БР.100.20.8, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку.

На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу.

На ПК 5+52,9 та ПК 26+43,5 (ліворуч), а також ПК 6+16,9 та ПК 27+50,6 (праворуч) передбачене влаштування автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових.

Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР.300.45.18.

Поперечний похил зупинкового майданчику продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкового майданчика дорівнює 15‰ і направлений у бік проїзної частини.

Для можливості переходу між автобусними зупинками робочим проектом передбачені пішохідні тротуари, шириною 1,50 м, а в місцях влаштування металевого бар’єрного огородження ширина покриття складає 1,90 м (з урахування ширини огородження).

Дорожній одяг на зупинковому майданчику відповідає конструкції дорожнього одягу по типу основного проїзду (типи 1-2), на посадковому майданчику та пішохідному тротуарі – типу 6.

Ширина проїзної частини складає 7,50 м, ширина узбіччя – 2х3,75 м (з урахуванням укріпленої смуги узбіччя шириною 2х0,50 м з дорожнім одягом по типу основного проїзду). Поперечний профіль проїзної частини двосхилий і складає 25 ‰, за виключенням ділянок з влаштуванням віражу. На ділянках, визначених ДСТУ 8751:2017, влаштовується металеве бар’єрне огородження. Відстань від краю проїзної частини до стрічки огородження складає 1,0 м. При розширенні земляного полотна виконують нарізання уступів, шириною 3 м та висотою 1 м, з похилом 30% від осі дороги. Узбіччя укріплюються щебеневим матеріалом на ширину 3,25 м, товщиною 0,15 м. Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.  Крутизна укосів складає 1:1,75.

Нормативний строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами складає 13 років відповідно до таблиці «Е» обов’язкового додатку «Е» ДБН В.2.3-4:2015 (із змінами).

Конструкції дорожнього одягу, прийняті за робочим проектом:

Тип 1. Посилення

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

- розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013– 0,40 л/м²;

- АСГ. Др. Щ. А. НП. І згідно ДСТУ 8959:2019 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з  ДСТУ 9116:2021 – 6 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. П.А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- суміш відфрезерованого матеріалу з додаванням щебенево-піщаної суміші С-7, укріпленої мінеральним в’яжучим, марки М-20, за технологією холодного ресайклінгу способом змішування на дорозі, МДХР, МВ, Кз, М20, згідно ДСТУ 8976:2020 – 22 см;

- існуючий дорожній одяг.

Тип 2. Новий дорожній одяг

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

- розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013– 0,40 л/м²;

- АСГ. Др. Щ. А. НП. І згідно ДСТУ 8959:2019 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 6 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. П.А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,00 л/м²;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40 марки М-20, обробленої цементом згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 17 см;

- щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 25 см.

Тип 2.1. Новий дорожній одяг на ділянці ПК 0+00 – ПК 3+00

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

- розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013– 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,00 л/м²;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40 марки М-20, обробленої цементом згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 – 15 см;

- щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 21 см;

- геогратка полімерна жорстка ГР.Т-2 згідно з ГБН В.2.3-37641918- 544:2014;

- щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 25 см;

- геогратка полімерна жорстка ГР.Т-2 згідно з ГБН В.2.3-37641918- 544:2014;

- геотекстиль з міцністю на розтяг не менше ніж 15 кН/м, видовженням при розтягу не більше ніж 40 %, поверхнева щільність не менше ніж 200 г/м2 згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014

Тип 3. Посилення на перехідних ділянках

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011– 5 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- існуючий дорожній одяг.

Тип 4. Новий дорожній одяг на перехідних ділянках

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011– 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 25 см.

Тип 5. Дорожній одяг за межами радіусів заокруглень на примиканнях

- покриття з матеріалу від розбирання існуючого дорожнього одягу та укріплених узбіч з додаванням щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 15 см.

Тип 6. Новий дорожній одяг на посадкових майданчиках та пішохідних тротуарах

- АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 4 см;

- щебінь фракції 20-40 мм – 12 см.

Тип 6.1. Новий дорожній одяг на пішохідних тротуарах (на ділянках заїздів до підприрємств)

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 5 см;

- щебінь фракції 20-40 мм – 21 см.

Перехідно-швидкісні смуги на гальмування мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 30 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 50 м.

Перехідно-швидкісні смуги на розгін мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 60 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 30 м.

Перехідно-швидкісні смуги на лівий поворот до мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 56 м, у тому числі довжина смуги накопичення – 26 м (дві довжини розрахункового транспортного засобу відповідно до вимог ГБН В.2.3-37641918-555:2016 "Транспортні розв’язки в одному рівні. Проектування");

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 20 м;

- довжина острівця безпеки – 50 м (з боку початку гальмування), 30 м – з боку закінчення ПШС.

Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100:2021 "Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування".

У робочому проекті передбачено дорожні знаки зі світлоповертаючою здатністю. Дорожні знаки встановлюються на оцинкованих опорах СКМ.

Передбачається встановлення дорожнього огородження 11 ДО-280-0,8-2-0,8 на ділянках дороги, що примикають до пішохідного тротуару та 11 ДО-280-0,8- 2-1,5 на інших ділянках.

Напрямні пристрої влаштовуються відповідно до ДСТУ 8751:2017.

Дорожня розмітка влаштовується відповідно до ДСТУ 2587:2021. Передбачено влаштування дорожньої розмітки з холодного пластику та нітрофарби.

 

Системи зв’язку

 

Робочим проектом капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава - Олександрія на ділянці км 92+345 - км 95+345, Полтавська область передбачається:

- будівництво ділянок двоканальної кабельної каналізації (КК) з двох ПЕ труб 110 під автомобільною дорогою закритим способом (методом ГНБ) на глибині не менше 1,5 м від рівня проїзної частини до верха труби/футляра;

- улаштування кабельних колодязів типу ККС-2 на пішохідній частині;

- прокладання проектованих кабелів та труб (у межах та поза межами капітального ремонту дороги) відкрито в ґрунті на глибині 1,2 м від поверхні землі;

- прокладання ділянок проектованих КЛЗ/ВОЛЗ у кабельній каналізації.

- улаштування з’єднувальних муфт у кабельних колодязях;

- проведення комплексу електричних вимірювань та випробувань; способи прокладання КЛЗ/ВОЛЗ та КК нанесено на плані.

Перелік робіт, на які необхідно скласти акти на приховані роботи:

- акт на приховані роботи з прокладання кабелів зв'язку та труб для задувки кабелю;

- акт на приховані роботи з прокладання кабельної каналізації;

- акт на приховані роботи з улаштування переходів через автодоріг.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність – 0,7 кВт.

Загальне річне споживання електроенергії – 283,03 тис. кВт*годин, у тому числі на світлофорний об’єкт – 6,13 тис. кВт*годин.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-C.

 

 

Робочим проектом передбачається:

·                        розчистка траси проектованої лінії вуличного освітлення від дерев та порослі;

·                        прокладка КЛ-0,23 кВ підземно в траншеях та проколах;

·                         прокладання кабелів зв’язку та контрольних кабелів 0,23 кВ між проектованими світлофорними опорами в трубах під автомобільною дорогою методом ГНБ, та відкрито в ґрунті поза її межами;

·                        прокладка кабелів живлення, між опорами;

·                        монтаж кронштейнів для світильників на світлофорних консолях та стійках не передбачається;

·                        монтаж та підключення консольних світильників;

·                        монтаж щита керування освітленням (ЩКО);

·                        улаштування заземлюючого пристрою ЩКВО та дорожнього контролера;

·                        улаштування заземлення світлофорних консолей та стійок;

·                        лабораторні вимірювання опору заземлюючого пристрою;

·                        пусконалагоджувальні роботи.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 26 січня 2022 року, складала – 134 749,137 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 105 430,001 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 249,189 тис. грн., інші витрати –                       29 069,947 тис. грн. Зворотні суми – 179,552 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.01.2022 року виконано робіт на суму –                  46 712,087 тис. грн., у тому числі будівельні роботи – 37 390,670 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн., інші витрати – 9 321,417 тис. грн. Зворотні суми – 0,000 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 22 березня           2022 року складає 133 635,739 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 104 797,059 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 249,189 тис. грн., інші витрати – 28 589,491 тис. грн. Зворотні суми – 567,574 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.01.2022 року виконано робіт на суму –              46 712,087 тис. грн., у тому числі будівельні роботи – 37 390,670 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.,  інші витрати – 9 321,417 тис. грн. Зворотні суми – 0,000 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

Примітка: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 18.07.2017 року №28-0302-17 (28-0602-16), виданим філією           ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» «УКРДОРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

____________________________  Л.В. Ситник

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

   _______________________  В.В. Ковальчук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

 

 

 

 

__________________________      Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

 Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

 

 

_______________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

 Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 


Розділи