Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0117-2489-6469-1146
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0039/20 від 05.02.2020
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Шахтарська у смт. Солотвино
Код проектної документації
PD01:9276-0278-3689-2921 №05/20 від 2020-01-22 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:0117-2489-6469-1146
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.01.2020 3218.194 2588.84 0 629.354

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.01.2020 3211.369 2583.811 0 627.558

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Тячівський район, Солотвинська територіальна громада (UA21080110000054940), сщ. Солотвино, вулиця Шахтарська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349691)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9276-0278-3689-2921
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
22.01.2020
Номер проектної документації
05/20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект виконаний в 2020р. Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» генеральний проектувальник, ГІП – Л.М.Пілюгіна, кваліфікаційний сертифікат АР №013971 від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, актом обстеження та дефектним актом.

Вулиця Шахтарська відмикає від вулиці Харківська. Початок км0+000 прийнято на межі вулиць. Кінець вулиці км0+420 прийнято на межі із вулицею Четате. Довжина вулиці становить 420 м.

Існуюча ширина проїзної частини – 6,0 – 6,5 м, існуюче покриття – асфальтобетонне, ширина земляного полотна – 8,0 м- 9,0 м. Довжина вулиці при ширині проїзної частини 6,0 м - 304 м, довжина вулиці при ширині проїзної частини 6,3-6,5 м – 116 м. На покритті спостерігається ямковість при глибині ям до 5см та відсутність поперечного профілю проїзної частини. Відмічено старіння існуючого покриття. Укріплення узбіччя із булижного каменя довжиною 20 м при ширині 1,5 м та довжиною 40 м укріплення бетоном на ширину 1,0 м. Існуючий водовідвід забезпечується ухилами місцевості, бетонними лотками, кюветом. Існуючі кювети незначної глибини.

Тротуар існуючий загальною довжиною 347 м (104+52+191), покриття із бетонних плит, плитки ФЕМ та щебеневе. Тротуар із покриттям плиткою ФЕМ довжиною 104 м у хорошому стані. Вздовж плитки ФЕМ влаштовано бетонний бордюр. Тротуар з покриттям із бетонних плит довжиною 222 м (170+52м), плити перекошені, оббиті, стан незадовільний. Тротуар із щебеневим покриттям довжиною 21 м, стан незадовільний. Узбіччя завищені на окремих ділянках вулиці. Занижений люк. Довжина існуючого бетонного лотка 84 м, стінки лотка оббиті, бетон стінки місцями зруйнований, стан лотка незадовільний.

Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 50 км/год. Вулиця пролягає в рівнинній місцевості, відноситься до категорії житлових вулиць.

Траса дороги.

Початок капітального ремонту вулиці Шахтарська прийнятий на км0+000 на межі із вулицею Харківська. Кінець проектованої вулиці прийнятий на км0+420 на межі із вулицею Четате. Довжина проектованої вулиці згідно замірів становить 420 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини -  6,0 м -6,5 м. Ширина земляного полотна складає 8,0-9,0 м. На проектованій вулиці існуючий лівосторонній бордюр вздовж тротуару на ділянці км0+000 – км0+104. Решта вулиці -  безбордюрний профіль. 

Робочим проектом передбачено влаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5см.

Підготовчі роботи.

Робочим проектом передбачено розбирання існуючих бетонних плит на тротуарах та існуюче укріплення узбіччя загальною довжиною 60 м. Бетонний лоток вздовж тротуару розбирається на ділянці км0+020 – км0+104.

Земляне полотно та дорожній одяг.

Робочим проектом передбачено влаштування кюветів для покращення водовідведення. На ділянці км0+020 км0+104 вздовж існуючого тротуару влаштовується бетонний лоток на щебеневій основі.

На ділянках км0+000-км0+020, км0+064 – км0+104 передбачено влаштування укріплення узбіччя по типу основної дороги – для заїзду, для тимчасової зупинки транспорту вздовж існуючих громадських будівель. Одночасно дані ділянки об’єднуються із ділянкою км0+020 – км0+064 із існуючим асфальтобетонним покриттям.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

- в місці існуючого укріплення узбіччя (км0+000 – км0+020, км0+064 – км0+104) -розбирання існуючої щебеневої основи товщиною до 12 см, влаштування корита, влаштування двошарової щебеневої основи, по щебеню передбачений розлив бітумної емульсії 0,8л/м2; влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетону (для влаштування єдиного поперечного ухилу), покриття із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А непереривчастої гранулометрії марки І на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см;

- по вулиці із існуючим асфальтобетонним покриттям передбачено фрезерування на глибину до 2 см, розлив бітумної емульсії 0,36л/м2; покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А непереривчастої гранулометрії марки І на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.

Ширина проїзної частини зберігається існуюча 6,0-6,5м.

Узбіччя укріплюються відфрезерованим матеріалом середньою товщиною 5 см на ширину 1,0-1,2 м.

Поперечний профіль вулиці прийнято двосхилий.

Облаштування та приналежності вулиці

З’їзди.

Робочим проектом передбачено влаштування а/б покриття в межах радіусів заокруглення на з’їздах у вулиці в кількості 3штук (км0+059, км0+189, км0+341). Прийнята на з’їздах наступна конструкція дорожнього одягу: виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; по щебеню передбачений розлив бітумної емульсії 0,8л/м2; покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А не переривчастої гранулометрії марки І на бітумі БНД 60/90, товщиною 5см.

З’їзд км 0+107, вліво: в межах існуючого асфальтобетонного покриття передбачено вирівнювання існуючого асфальтобетонного покриття середньою товщиною 2 см, розлив бітумної емульсії 0,36л/м2; покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А не переривчастої гранулометрії марки І на бітумі БНД 60/90, товщиною 4см довжиною 3,0 м. Для плавного стикування покриття передбачено існуючу бруківку перевлаштувати на довжину 3,0м.

Тротуар.

Існуючий тротуар на ділянці км 0+000 – км 0+104 зберігається існуючий.Передбачено проектом влаштування тротуару на ділянці км0+110 – км0+162 зліва, довжиною 52м при ширині 1,0м. На ділянці км 0+195 – км0+420 справа тротуар влаштовується довжиною 225м при ширині 2,0м. Щебенева основа на тротуарі влаштовується товщиною 12см, покриття передбачене асфальтобетонне товщиною 4см. Загальна довжина проектованого тротуару 277м.

Дорожні знаки, розмітка.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього встановлено 8 дорожніх знаків.

Розмітка проїзної частини передбачена нітрофарбою з мікросклокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить 300г/м2.

Проектом забезпечується зручне пересування мало мобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками, існуючим безбордюрним поперечним профілем вулиці. На ділянці вулиці з одностороннім бордюром є  існуючий понижений бордюр в місці виїзду на з’їзд км0+104, зліва.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 24.01.2020 р. складала 3218,194 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 2588,840 тис. грн., інші витрати   629,354  тис. гривень.                           

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення. 


Розділи