1 редакція від 05.05.2022 2 редакція від 05.07.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1321-2460-3613-3206
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№407/е/ 21 від 29.04.2021
Орган, що видав
ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (03328965) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво під’їзної залізничної колії до комплексу будівель та споруд для зберігання зерна по станції Богуславський РФ «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області
Код проектної документації
PD01:1850-8694-0197-8405 Зміни №2 №1663 від 2020-09-09 (видав ТОВ "ДНІПРОЗЕРНОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:1321-2460-3613-3206
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Богданівська територіальна громада (UA12120010000087180) , станція Богуславська РФ "Придніпровська залізниця" на території Богданівської сільської ради Павлоградського району не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО КМР" (34063587)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Гоц Ігор Васильович (АЕ 005422, АР 018285, АЕ 007525, АР 007013)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
СУПРУН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 000167, АЕ 006423)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1850-8694-0197-8405
Орган, що видав
ТОВ "ДНІПРОЗЕРНОПРОЕКТ" (39565436)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
09.09.2020
Номер проектної документації
1663
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект (об. 1663) виконаний ПП НВФ «Левікон» на підставі Договору № 1663 від  05 лютого 2021 року,  укладеного між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Дніпрозернопроект» та ПП НВФ «Левікон»  (юридична адреса: 49098, м. Дніпро, вул. Малиновського, буд. 8, кв. 192; ГІП – Котович В.Л., кваліфікаційний сертифікат серії АР №004163, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.10.2012) у 2021 році на підставі:

‒ завдання на проектування, затвердженого Замовником;

технічних умов  №1 на примикання під’їзної колії по станції Богуславський регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 21.01.2021;

‒ містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених  Павлоградською районною державною адміністрацією Відділом містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства Павлоградської райдержадміністрації Наказ №Р-87/0/335-21 від 14.04.2021 (Реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:0100-3267-2414-2390, реєстраційний номер 2/4-19/21 від 14.04.2021).

                         Стислий опис основних проектних рішень

Робочий проект «Нове будівництво під’їзної залізничної колії до комплексу будівель та споруд для зберігання зерна по станції  Богуславський
РФ «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області» виконано на підставі завдання на проектування, затвердженого Замовником.

Адміністративно ділянка, на якій планується будівництво залізничних колій, розташована на південно-західному краї с. Богуслав  Павлоградського району Дніпропетровської області.  Ділянка не забудована. Приблизно за 1700 м на північний схід від ділянки будівництва протікає річка Самара.

Павлоградський район (у тому числі с. Богуслав) за архітектурно-будівельним районуванням відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 відноситься до зони ІІ – Південно-Східний кліматичний район.

Відповідно до додатку Е ДБН В.1.2-2:2006 «Характеристичні значення навантажень та впливів для міст України»:

- снігове навантаження – 1390 Па,

- вітрове навантаження – 480 Па,

- товщина ожеледі – 17 мм,

- вітрове навантаження при ожеледі – 260 Па.

Нормативна глибина сезонного промерзання, розрахована відповідно до ДБН В.2.1-10-2018 становить:

- для глин і суглинків – 0,76 м;

- для супісків, пісків дрібних та пилуватих – 0,92 м;

- для пісків крупно-піщаних та середньозернистих – 0,99 м.

Згідно технічному звіту з  Інженерно – геологічних вишукувань майданчик вишукувань розташовано у межах Полтавської пластово-акумулятивної рівнини на палеогенових і неогенових відкладах. Відповідно до геоморфологічного розчленування майданчик вишукувань розташований в межах четвертої лівобережної надзаплавної тераси р. Самара. Рельєф ділянки слабопохилий у північно-західному напрямку (в бік р. Самара), нерозчленований.

Досліджувана товща ґрунтів за номенклатурною ознакою і властивостями, згідно ДСТУ Б В.2.1-2-96, розділена на шість інженерно-геологічних елементів (ІГЕ), в межах яких товща є статистично однорідної за складом і властивостями.

У сфері впливу споруди, що проектується, до розвіданої глибини 20,00 м залягають алювіальні відклади верхньоплейстоценового відділу, що складені піском дрібним (ІГЕ-6); алювіально-делювіальні відклади верхньо-плейстоценового відділу, що складені супіском піщанистим (ІГЕ-5); нерозчленовані елювіальні та еолово-делювіальні відклади верхньоплейстоценового відділу, що складені суглинком важким (ІГЕ-4); нерозчленовані еолово-делювіальні та елювіальні відклади верхньоплейстоценового відділу, що складені суглинком легким (ІГЕ-3) та суглинком важким (ІГЕ-2), а також сучасні утворення – ґрунт рослинного шару (ІГЕ-1).

Сучасні утворення

ІГЕ 1 (е Н). Ґрунт рослинного шару без коріння чагарнику і дерев. Потужність ІГЕ в свердловинах складає від 0,40 до 0,60 м, може змінюватись в межах ділянки. Номер ґрунту за трудомісткістю розробки згідно ДСТУ Б.Д.2.2-1:2012 – 9а, категорія розробки одноковшевим екскаватором – 1. Категорія ґрунтів за сейсмічністю згідно з таблицею 5.1 ДБН В.1.1-12:2014 – ІV.

Плейстоценові відклади

ІГЕ 2 (vd,е РІІІ). Суглинок важкий, пилуватий, лесовидний, твердої консистенції, темно-коричневий, коричневий, просідний. Потужність ІГЕ складає в свердловинах від 5,40 до 7,80 м, може змінюватись в межах ділянки. Номер ґрунту за трудомісткістю розробки згідно ДСТУ Б.Д.2.2-1:2012 – 35в, категорія розробки одноковшевим екскаватором – 2. Категорія ґрунтів за сейсмічністю згідно з таблицею 5.1 ДБН В.1.1-12:2014 – ІІ.

ІГЕ 3 (vd,е РІІІ). Суглинок легкий, пилуватий, лесовидний, твердої консистенції, світло-коричневий, просідний. Потужність ІГЕ складає в свердловинах від 4,80 до 6,50 м, може змінюватись в межах ділянки. Номер ґрунту за трудомісткістю розробки згідно ДСТУ Б.Д.2.2-1:2012 – 35в, категорія розробки одноковшевим екскаватором – 2. Категорія ґрунтів за сейсмічністю згідно з таблицею 5.1 ДБН В.1.1-12:2014 – ІІ.

ІГЕ 4 (е,vd РІІІ). Суглинок важкий, пилуватий, лесовидний, твердої консистенції, коричневий, коричнево-бурий, з вмістом карбонатів до 10 %, просідний. Розкрита потужність ІГЕ в свердловинах складає від 2,60 до 4,00 м, може змінюватись в межах ділянки. Номер ґрунту за трудомісткістю розробки згідно ДСТУ Б.Д.2.2-1:2012 – 35в, категорія розробки одноковшевим екскаватором – 2. Категорія ґрунтів за сейсмічністю згідно з таблицею 5.1 ДБН В.1.1-12:2014 – ІІ.

Станом на грудень 2020 року рівень ґрунтових вод було зафіксовано у свердловині 5 на глибині 16,30 м (абс. відм. 66,10 м). Водоносний горизонт приурочений до алювіальних відкладів, перший від поверхні, безнапірний. Водовміщуючими породами є пісок дрібний (ІГЕ-6), супісок піщанистий (ІГЕ-5а, 5б). Живлення водоносного горизонту здійснюється за рахунок інфільтрації атмосферних опадів, перетікання між водоносними горизонтами, а також підтоку води зі сторони вододілів. Розвантаження водоносного горизонту здійснюється в р. Самара.

Коефіцієнти фільтрації ґрунтів, що складають розріз, наступні: суглинок важкий (ІГЕ-2) – 0,005-0,03, суглинок легкий (ІГЕ-3) – 0,01-0,05 м/добу, суглинок важкий (ІГЕ-4) – 0,005-0,05 м/добу, супісок (ІГЕ-5) – 0,05-0,10 м/добу, пісок (ІГЕ-6) – 1,24-1,35 м/добу.

Максимальне положення рівня в річному режимі припадає на квітень-травень, мінімальне – на жовтень-листопад, середньорічна амплітуда сезонних коливань по номограмі ІМРа становить 0,70 м.

Згідно ДБН В.1.1-24-2009 «Інженерний захист територій та споруд від підтоплення та затоплення», зважаючи на літологічний склад ґрунтів, що складають розріз, досліджувана територія відноситься до категорії потенційно підтоплених підземними водами.

 У зв’язку з будівництвом комплексу будівель та споруд для зберігання зерна виникла необхідність будівництва під’їзної  залізничної колії з метою організації на коліях фронту навантаження зернових культур.

Примикання нової залізничної колії передбачено до колії №9 між стрілочними переводами №22 та №28 станції Богуславський відповідно до технічних умов.

Проектом передбачається будівництво двох нових колій – навантажувальної та виставочної.

 Колійний розвиток

Проектні рішення з будівництва під’їзної залізничної колії до комплексу будівель та споруд для зберігання зерна прийняті  з урахуванням потреб виробництва та  існуючої ситуації, яка склалась на ділянки будівництва.

 Колії, які проектуються, відносяться до VII категорії (під’їзні колії). Швидкість руху рухомого складу по коліях,  згідно завданню на проектування, складає не  більш 15 км/г.

 Робочим проектом передбачаються наступні заходи:

-  укладання нового стрілочного переводу №101  у колію №9 між існуючими стрілочними переводами №22 та №28 станції Богуславський;

- заміна рейко-шпальної решітки на станційній колії №9 на підходах до нового стрілочного переводу №101;

- будівництво двох залізничних колій №1 ‒ навантажувальна, №2 – виставочна;

-  укладання стрілочного переводу №102  на навантажувальній колії №1;

-  улаштування водовідвідних канав.

 План колій

Проектний пікетаж розбито  по колії №1. За початок проектного пікетажу (ПК0) прийнято вістря гостряка стрілочного переводу №101, який укладається на колії №9 станції Богуславський.

Загальна довжина залізничних колій, які проектуються, складає 758,40 м; у тому числі:

- колія №1- навантажувальна повною довжиною – 553 м; корисна довжина -509,33 м;

- колія №2 - виставочна повною довжиною - 205,40 м; корисна довжина - 153,30 м.

У плані під’їзні залізничні колії № 1 та  № 2  складаються з прямих та кривих ділянок.

Мінімальний радіус кривих становить 180 м  на колії №1.

 Поздовжній профіль колії

Поздовжній профіль колій, які проектуються мають ухили:

- на колії №1 - 6,28‰ на підходах до фронту навантаження,  у межах фронту навантаження ухил складає 0‰;

- на колії №2 ухил складає - 0‰.

 Верхня будова колії

Робочим проектом передбачено:

-  укладання  рейок типу Р65 на залізобетонних шпалах;

- епюра шпал на прямих ділянках складає 1680 шт/км та 1840 шт/км  у кривих ділянках колій;

- скріплення рейок типу – КБ укладаються на прямих та кривих ділянках колії радіусом більш 300 м ;

- скріплення рейок  типу – СКД-65Д на кривих ділянках колії радіусом менш 300 м ;

- укладання двох стрілочних переводів №№ 101, 102  марки 1/9 Р-65 на залізобетонних брусах.

Баласт прийнято двошаровий,  улаштовується щебенем, товщиною 0,25 м під шпалою на  піщану подушку, товщиною 0,20 м.

Ширина баластної призми по коліях зверху прийнята 3,40 м, згідно табл.8.4 (ДБН В.2.3-19-2018 ).  На кривих ділянках колій радіусом менше 600 м, баластна призма розширюється з зовнішнього боку на 0,10 м. згідно пункту 8.11  ДБН В.2.3-19-2018.

Крутизна укосів баластної призми складає 1:1,5.

 Земляне полотно та водовідвідні споруди

Земляне полотно в межах колії, які проектуються, улаштовується двох типів – з заглибленим баластним шаром та з відкритим баластним шаром.

Основою земляного полотна з заглибленим баластним шаром є важкі суглинки ІГЕ-2, які потребують ущільнення перед улаштуванням баластної призми. Поперечний обрис основної площадки земляного полотна для відводу поверхневих вод, запроектовано із зливною призмою з ухилом 20‰ в бік водовідвідної канави.

Земляне полотно з відкритим баластним шаром улаштовується на насипу з привізних суглинків.

Відсипку насипу земляного полотна з суглинків виконувати  шарами, з товщиною шару не більш 0,20 м з пошаровим ущільненням віброкатками (Кущільнення=0.95). Укоси насипу плануються із закладанням – 1:1,5.

Ширина основної  площадки земляного полотна на насипу та у виїмці прийнята 7,2 м, згідно таблиці 7.1 ДБН В.2.3-19:2018 «Залізниці колії 1520 мм Норми проектування» з уширенням у кривих на 0,5 м.

Для водовідведення поверхневих вод за межи земляного полотна у понижені місця рельєфу робочим проектом передбачено будівництво водовідвідних канав уздовж колії №1 (ПК0+75,00 – ПК3+25,00).

Штучні споруди

Для забезпечення безпеки руху проектом передбачено будівництво двох колійних упорів  наприкінці колій №1 та №2.

 Зовнішнє освітлення

Для забезпечення безпеки експлуатації під’їзної колії передбачається улаштування освітлення під’їзної колії та  вантажних фронтів у складі  проекту «Будівництво комплексу будівель та споруд для зберігання зерна» генеральним  проектувальником ТОВ «Дніпрозернопроект».

 Виконання робіт в процесі будівництва не призведе до забруднення навколишнього середовища, тому спеціальних заходів по захисту навколишнього природного середовища не вимагає.

Всі будівельно-ремонтні роботи повинні виконуватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» інших документів, що регламентують виробництво будівельних робіт.

Пожежна безпека на ділянках робіт і робочих місцях повинна забезпечуватися відповідно до вимог «Правил пожежної безпеки в Україні» НАПБ А.01.001-2014 та інших діючих норм.

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну безпеку, охорону праці, екологію, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення відповідно до діючих нормативних документів.


Розділи