Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5526-0492-7675-7779
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0031-22/ПРОЕКСП від 12.04.2022
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247, Хмельницька область. Коригування»
Код проектної документації
PD01:9591-7807-6743-4150 №0005 від 2021-07-16 (видав ТОВ "ВІАКОН УКРАЇНА") / Наявні експертизи: EX01:5526-0492-7675-7779
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл., Хмельницький район, Хмельницька територіальна громада (UA68040470000053519) , Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247, Хмельницька область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56" (03448860)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Головний експерт проекту З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9591-7807-6743-4150
Орган, що видав
ТОВ "ВІАКОН УКРАЇНА" (34422841)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.07.2021
Номер проектної документації
0005
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247,  Хмельницька область. Коригування» виконано на замовлення Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області» проектною організацією – ТОВ «Віакон Україна» (юр. адреса: 03191, м. Київ, вул. Ак. Вільямса, буд. 4), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника виданий Шубі Ірині Миколаївні, Серія АР №015280 від 30.01.2019року

 

Підстави для розроблення проекту:

-  завдання на коригування;

-  експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» №V-0006-20/ПРОЕКСП від 06.02.2020 року щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247,  Хмельницька область».

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3.

 

Коригування робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247,  Хмельницька область» розроблено на підставі завдання на коригування.

При коригуванні проектно-кошторисної документації були внесені зміни та доповнення до проектних рішень в частині влаштування земляного полотна та конструкції дорожнього одягу:

- виконана заміна слабких ґрунтів на ділянці ПК 15+72 – ПК 20+50 (ліворуч)на основі технічного звіту по інженерно-геологічним вишукуванням, який був виконаний ТзОВ «Джерело ‒ Сервіс» у 2021 р ;

- добавлено шар основи дорожнього одягу із ґрунту (суглинок), укріпленого цементом 8 % на ділянках: ПК 10+05 – ПК 15+05 (ліворуч), ПК 15+72 – ПК 19+58 (ліворуч); ПК 10+05 – ПК 15+05 (праворуч), ПК 15+72 – ПК 20+72 (праворуч);

- добавлено влаштування геогратки (розривне зусилля не менше 65/65 кН/м) на ділянці ПК 15+72 – ПК 21+02 (ліворуч та праворуч).

Також були внесені зміни та доповнення в розділ зовнішнього електроосвітлення.

Інші проектні рішення при коригуванні залишаються без змін. 

Проектні рішення по реконструкції даної ділянки дороги не передбачають додаткове відведення земель в постійне користування, існуючої смуги відводу достатньо для проведення реконструкції ділянки дороги, що підтверджено Листом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області в затвердженому проекті.

Проектні рішення розроблені на основі інженерно-геологічних вишукувань з урахуванням даних по сейсмічності району реконструкції, показників фізико-механічних властивостей ґрунтів, визначених лабораторними методами, глибини залягання ґрунтових вод.

Проектом реконструкції автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 ‒ км 166+247 у Хмельницькій області передбачено використання двох існуючих смуг руху та будівництво ліворуч двох нових смуг руху.

Проектом передбачено улаштування ділянки сполучення протяжністю 150 м до початку траси для зєднання 2-х існуючих з 4-ма смугами руху, які проектуються.

Початок ділянки реконструкції ПК 0+00 прийнятий на осі автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці і відповідає км 163+212 експлуатаційного кілометражу. ПК 0+00 знаходиться на відстані 138,00 м (у напрямку до м. Хмельницький ( м. Чернівців)) від існуючої залізобетонної труби отвором 3,0 × 2,5 м, яка розташована на км 163+256 експлуатаційного кілометражу. На початку траси проєктом передбачена ділянка сполучення з існуючою дорогою довжиною 150 м.

Траса проходить ліворуч від існуючої дороги Н-03 Житомир – Чернівці, яка у проекті реконструкції використовується в якості правого проїзду. На ділянках ПК 4+00 ‒ ПК 6+00 та ПК 11+00 ‒  ПК 16+00 передбачено зміщення траси від існуючого напрямку в зв’язку із виправленням ненормативного радіусу в плані.

Кінець траси ПК 31+17,00 прийнятий на осі розділювальної смуги автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці і відповідає км 166+247 існуючого кілометражу.

На ділянці реконструкції автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 ‒ км 166+247 у Хмельницькій області для розміщення елементів земляного полотна необхідна вирубка дерев та чагарнику.

В проекті складена та погоджена з власником насаджень – Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області відомість вирубування дерев.

Всього вирубці підлягають 2580 шт. дерев.

Стовбури дерев передбачено обробити на дрова. Гілки, сучки та пеньки переробляються на щепу. Вся оброблена деревина вивозиться до місця складування – на базу замовника на середню відстань 10 км згідно із листом від Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області.

Відповідно до вимог п. 9.9.14 ДБН Б.2.2-5:2011 та п. 10.7 ГБН В.2.3-218-007:2012, в проекті передбачається компенсаційне висадження зелених насаджень замість тих, що підлягають вирубуванню.

Відповідно до вимог п. 4.5.6 ДБН В.2.3-4:2015 компенсаційне висадження передбачається вздовж автомобільної дороги на відстані, що забезпечує безпеку руху та видимість, у кількості 1290 шт. ‒ клен, 1290 шт. ‒ липа.

Інженерною підготовкою території передбачено відсипку земляного полотна автомобільної дороги до проектних відміток з пошаровим ущільненням по всій товщині шаром не більше 0,30 м.

Проектування земляного полотна виконано відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, Зміни № 1 до ДБН В.2.3-4:2015 та альбому типових рішень конструкцій земляного полотна автомобільних доріг загального користування АД А.2.4-37641918-006:2018.

Керівна відмітка при проектуванні поздовжнього профілю була прийнята з урахуванням відміток існуючої смуги дороги та за умови витримування  нормативних параметрів поздовжнього профілю і складає від 0,06 м до 2,90 м.

Поперечний похил проїзної частини - 25 ‰, узбіччя – 50 ‰.

Максимальна висота насипу 8,89 м.

Залягання укосу насипу прийнято:

- 1:- при висоті насипу до 2,00 м;

- 1:1,75 - при висоті насипу до 6,00 м, в місцях влаштування бар’єрного огородження та улаштування опор освітлення;

- при висоті насипу більше 6,0 м - 1:1,75 у верхній частині насипу, 1:2 - у нижній частині насипу.

Максимальна глибина виїмки  5,71 м.

Залягання укосу виїмки прийнято:

- 1:3 - прилеглий укіс виїмки;

- 1:1,5 - зворотній укіс виїмки при глибині виїмки до 1,00 м;

- 1:1,5 - зворотній укіс виїмки, при глибині виїмки більше 1,00 м проєктом також передбачено улаштування закюветної полиці шириною 2,00 м, так як ділянка дороги відноситься до ділянки, що заноситься снігом. Ширина закюветної полиці прийнята шириною 2,00 м, з метою проведення робіт по реконструкції в межах існуючого відводу, вилучення ділянок під додатковий постійний відвід у приватних землевласників дуже проблематично.

Проектом коригування на ділянці ПК 15+72 – ПК 20+50 (ліворуч) на основі технічного звіту по інженерно-геологічним вишукуванням (який був виконаний ТзОВ «Джерело ‒ Сервіс» у 2021 р.) слабкі ґрунти підлягають заміні на глибину 3,50 ‒ 5,70 м суглинками (ґрунт з кар’єру) з бутовим каменем (15 %).

Проектом коригування на ділянках: ПК 10+05 – ПК 15+05 (ліворуч), ПК 15+72 – ПК 19+58 (ліворуч), ПК 10+05 – ПК 15+05 (праворуч), ПК 15+72 – ПК 20+72 (праворуч) на основі технічного звіту по інженерно-геологічним вишукуванням (який був виконаний ТзОВ «Джерело ‒ Сервіс» у 2021 р.) добавлено ще два типи конструкції дорожнього одягу Тип 1а та Тип 2а із влаштуванням додаткового шару із ґрунту, укріпленого цементом 8 %, М10, а на ділянці ПК 15+72 – ПК 21+02 (ліворуч та праворуч) передбачено влаштування геогратки (розривне зусилля не менше 65/65 кН/м).

Дорожній одяг на ділянці реконструкції автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці км 163+212 ‒ км 166+247 представлено наступними типами конструкції:

Тип 1 (існуюча смуга):

- фрезерування існуючого асфальтобетону середньою товщиною 0,10 м;

- розбирання існуючого щебню та чорного щебню, середньою товщиною 0,16 м;

- геогратка (розривне зусилля не менше 65/65 кН/м) (на ділянці ПК 20+72 – ПК 21+02) згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- щебенево-піщана суміш С5 (верхній шар ‒ 0,09 м, нижній шар ‒ 0,21 м) згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 0,30 м;

- МДХР, КВ, Кз, М20 виготовлений в установці, з додаванням 40 % нового мінерального матеріалу – щебенево-піщаної суміші С7, бітумної емульсії 2 %, цементу 4 % згідно ДСТУ 8976:2020, товщиною  0,15 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 1,6 л/м2;

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- АББМП.Др.Щ.А.НП.I.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ 8959:2019, товщиною 0,06 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, товщиною 0,05м.

Тип 1а (існуюча смуга):

- фрезерування існуючого асфальтобетону середньою товщиною 0,10 м;

- розбирання існуючого щебню та чорного щебню, середньою товщиною 0,16 м;

- суглинок, укріплений цементом 8 %, М10 згідно ДСТУ 8801:2018, товщиною 0,40 м;

- геогратка (розривне зусилля не менше 65/65 кН/м) (на ділянці ПК 15+72 – ПК 20+72), згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- щебенево-піщана суміш С5 (верхній шар ‒ 0,09 м, нижній шар ‒ 0,21 м), товщиною 0,30 м;

- МДХР, КВ, Кз, М20 виготовлений в установці, з додаванням 40 % нового мінерального матеріалу – щебенево-піщаної суміші С7, бітумної емульсії 2 %, цементу 4 % згідно ДСТУ 8976:2020, товщиною  0,15 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 1,6 л/м2;

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 60/90, товщиною 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- АББМП.Др.Щ.А.НП.I.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ 8959:2019, товщиною 0,06 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, товщиною 0,05м.

Тип 2 (нова смуга):

- геогратка (розривне зусилля не менше 65/65 кН/м) (на ділянці ПК 19+58 – ПК 21+02) згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- щебенево-піщана суміш С5 (верхній шар ‒ 0,09 м, нижній шар ‒ 0,21 м) згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 0,30 м;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-20, укріплена цементом, М20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, товщиною 0,15 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 1,6 л/м2;

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 60/90, товщиною 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- АББМП.Др.Щ.А.НП.I.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ 8959:2019, товщиною 0,06 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, товщиною 0,05м.

Тип 2а (нова смуга):

- суглинок, укріплений цементом 8 %, М10 згідно ДСТУ 8801:2018, товщиною 0,40 м;

- геогратка (розривне зусилля не менше 65/65 кН/м) (на ділянці ПК 15+72 – ПК 19+58) згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- щебенево-піщана суміш С5 (верхній шар ‒ 0,09 м, нижній шар ‒ 0,21 м) згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 0,30 м;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-20, укріплена цементом, М20 згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, товщиною 0,15 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 1,6 л/м2;

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 60/90, товщиною 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- АББМП.Др.Щ.А.НП.I.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ 8959:2019, товщиною 0,06 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, по нормі 0,6 л/м2;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20.БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, товщиною 0,05м.

Для запобігання розмиву узбіччя і укосів земляного полотна на ділянці реконструкції з поздовжнім похилом більше 30 ‰, на насипах висотою понад 2,00 м, у місцях увігнутих кривих у поздовжньому профілі проєктом передбачено улаштування бортового каменю БР 100.30.15, водоскидів на узбіччі та лотків по укосам за межі земляного полотна з гасителями у підошви насипу або в кюветі.

Проєктні рішення представлено на кресленнях (том 2, 0005-АД, аркуш 16).

В місцях, де поздовжній похил перевищує поперечний похил дороги, на місцевості з затяжними спусками та в нижніх частинах увігнутих вертикальних кривих передбачено улаштування наскрізних поперечних дренажних прорізів (скидання води в обидві сторони дороги). Поперечні дренажні прорізі представляють собою траншею, заповнену фільтруючим матеріалом (щебінь фракції 10 – 20 мм), який відсипається на гідроізоляцію прикриту геотекстилем. У якості дренажного елементу використовується перфорована труба діаметром 100 мм. Проєктні рішення представлено у відомості 0005-АД.ВР.12 та кресленні аркуш 15.

На ділянках реконструкції автомобільної дороги з радіусом кривих у плані 756 м та 757 м передбачено улаштування віражів з похилом 53 ‰ без розширення проїзної частини.

На ділянках віражів водовідвід з проїзної частини вирішено за рахунок улаштування на розділювальній смузі асфальтобетонного покриття та колодязів дощової каналізації.

На ділянці реконструкції автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці км 163+212 ‒ км 166+247 у Хмельницькій області передбачено улаштування:

- 3-х примикань з улаштуванням перехідно-швидкісних смуг: на ПК 6+85,00 (праворуч) до с. Западинці, на ПК 26+56,00 (праворуч) до с. Заруддя, на ПК 26+60,00 (ліворуч) у поле;

- 2-х віднесених лівих поворотів: на ПК 22+08,00, на ПК 31+17,00.

Необхідність та місцерозташування примикань було погоджено Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області (відображено в затвердженому проєкті).

Довжина перехідно-швидкісних смуг прийнята згідно ДБН В.2.3-4:2015, табл.9.6.

Усі примикання розташовані на ділянках дороги з похилами, що не перевищують 40 ‰.

Радіуси заокруглень на примиканні доріг прийняті 25 м. Похили по примиканням на довжині 20 м не перевищують 40 ‰.

Існуючі з'їзди до населених пунктів на ПК 6+85,00 (праворуч) та ПК 26+56,00 (праворуч) мають тверде покриття, з'їзд у поле на ПК 26+60,00 ‒ без твердого покриття. Довжина влаштування твердого покриття  прийнята 200 м (згідно ДБН В.2.3-4:2015, табл. 9.2).

На всіх примиканнях в межах проєктування передбачається розбирання існуючого дорожнього одягу (обсяги робіт наведені у відповідній відомості).

Конструкція дорожнього одягу на примиканнях в межах заокруглення  та на віднесених лівих поворотах прийнята по типу основної дороги.

Конструкція дорожнього одягу на примиканнях за межами заокруглення (примикання на ПК 6+85,00 та на ПК 26+60,00) прийнята із щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,25 м.

Залягання укосу на усіх з’їздах прийнято 1:3.

На узбіччях в межах заокруглення на ширину 0,50 м влаштовується прикрайкова укріплена смуга по типу дорожнього одягу примикання, інша частина узбіччя укріплюється засівом насінням багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15.

 

Проектом передбачається влаштування стаціонарного (зовнішнього) електричного освітлення ділянки реконструкції автомобільної дороги км 163+212 ‒ км 166+247.

Освітлення автомобільної дороги передбачається світлодіодними світильниками потужністю 150 та 240 Вт, які встановлюються на металевих оцинкованих опорах висотою 12 м.

Опори освітлення встановлюються по обидві сторони дороги в шаховому порядку або в межах розділювальної смуги. При встановлені опор по обох сторонах дороги на них встановлюється по одному світильнику потужністю 240 Вт на кронштейні висотою 1,5 м з кутом нахилу 15°. На ділянках з розділювальною смугою на опорах встановлюється по два світильника потужністю 240 Вт на подвійному кронштейні висотою 1,5 м з кутом нахилу 15°.

Світильники потужністю 150 Вт встановлюються на опорах, встановлених на з’їздах та ділянках для розворотів.

Середня яскравість дорожнього покриття становить більше 0,75 кд/м2.

Живлення світильників передбачається кабельними лініями 0,38 кВ від комплектної трансформаторної підстанції кіоскового типу (КТП) 10/0,4 кВ з силовим трансформатором номінальною потужністю 63 кВА. Для приєднання КТП до існуючих електричних мереж передбачається будівництво кабельного відгалуження від опори №117 ПЛ 10 кВ Л-61.

Для обліку електроенергії передбачається встановлення лічильника на вводі в РУ 0,4 кВ КТП.

Шафа керування освітленням, яка встановлюється в КТП дозволяє керувати освітленням залежно від рівня освітленості (за допомогою фотореле) або вручну.

Відгалуження від КЛ 0,38 кВ до світильників передбачається кабелем ВВнгд 2х1,5 мм2 з встановленням на відгалуження автоматичного вимикача у фазний провідник.

Згідно з п. 6.3.14 ПУЕ прийнята система заземлення TN-C.

Заземлення металевих опор передбачається за допомогою природньої провідності залізобетонного фундаменту відповідно до п. 1.7.115 ПУЕ.

Вибір марки і перерізу кабелів виконані відповідно до довгочасних допустимих навантажень в залежності від матеріалу жил, виду ізоляції та способу прокладання.

Для прокладання кабельної ліній вибрано кабель з мідними жилами в ПВХ ізоляції та ПВХ оболонці марки ВВГнгд перерізом жил 25 мм2 на номінальну напругу 1 кВ.

Проектовані опори встановлюються на анкерних вузлах. Анкерні вузли встановлюються у котлован та бетонуються.

Робочим проектом передбачено облаштування ділянки реконструкції дороги:

- типовими дорожніми знаками ІІ типорозміру, згідно з ДСТУ 4100-2014 з використанням світлоповертальної плівки високоінтенсивного типу. Знаки встановлюються на металевих стояках згідно альбому типових рішень конструкцій опор дорожніх знаків на автомобільних дорогах загального користування АД А.2.4-37641918-001:2015;

- індивідуальними дорожніми знаками з використанням світлоповертальної плівки високоінтенсивного типу;

- огородженням дорожнім металевим (оцинкованим) бар’єрного типу (одностороннім та двостороннім) із стримувальною здатністю 460 кДж із світлоповертальними елементами. Стримувальна здатність огородження підібрана виходячи з умов руху на ділянці дороги згідно ДСТУ 3587-97 та ДСТУ Б В.2.3 12 2004.

- напрямними стовпчиками із ПХВ, згідно з ДСТУ 8751:2017;

- розміткою проїзної частини та крайових смуг із холодного пластику, згідно з ДСТУ 2587:2010;

 

Проєктом коригування реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247,  Хмельницька область  не планується створення додаткових джерел впливу на всі складові навколишнього природного середовища, як при проведенні реконструкції, так і при подальшій експлуатації, впливи залишаються без змін згідно раніше розробленого та погодженого проєкту (експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» №V-0006-20/ПРОЕКСП від 06.02.2020).

 

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

 

Ділянка автомобільної дороги проходить поза населеного пункту, автобусних зупинок немає. У зв’язку з чим, засоби для доступності маломобільних груп населення не передбачені.

 

На будівництві передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику, ділянках робіт і робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на  11 січня 2022 р. складала 427993,721 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 334503,451 тис. грн., устаткування – 148,408 тис. грн., інші витрати – 93341,862 тис. грн.

 

Із них  виконано раніше  182052,844 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт –148868,771 тис. грн., інші витрати – 33184,073  тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведенні комплексної експертизи робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 163+212 – км 166+247,  Хмельницька область. Коригування», в проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи