Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Тернопільська обл., Тернопільський район, Підгаєцька територіальна громада, м. Підгайці (станом на 01.01.2021) , Тернопільська область, Тернопільський район, м. Підгайці, вул. Шевченка, 61а | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Фізична особа | Персональні дані |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Чубик Василь Феофанович (АЕ 002748, АЕ 002663, АЕ 004836, ІТ 002196, АР 004683, АЕ 007015, АР 015359) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Влаштування автомийки
самообслуговування за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район, м. Підгайці, вул. Шевченка, 61а» розроблений
у 2021 р. ФОП Суп І.Б., Тернопільська область, м. Бучач, вул. Бічна Цегельна,4
(реєстраційний номер облікової картки платника податків 2902819651), ГАП Суп І.Б (Кваліфікаційний сертифікат:
Серія АА № 004492 виданий 31.10.2019р.) на замовлення Кидонь
Олександри Василівни (реєстраційний
номер облікової картки платника податків 2944610707) на підставі:
−
містобудівних умов та обмежень для
проектування об’єкта будівництва затверджених
наказом відділу містобудування та архітектури Тернопільської районної державної
адміністрації №111-од від
05.10.2021р.;
−
завдання на
проектування, затвердженого замовником;
− технічних
умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповідними службами.
Влаштування автомийки самообслуговування за
адресою: Тернопільська область,
Тернопільський район, м.
Підгайці, вул. Шевченка, 61а передбачено на
земельній ділянці вільній від
забудови площею 0,100га.
Згідно генплану на
ділянці запроектовано технічне
приміщення автомийки, пости автомийки, місце
сухої чистки автомобілів, стоянки для автомобілів.
Генеральний план
розроблено на топографічній основі у масштабі 1:500.
Рельєф поверхні ділянки
спланований з урахуванням стоку дощових вод.
В’їзд та виїзд на територію з дороги ТЩ903.
Організація рельєфу
території виконана з урахуванням висотного положення прилеглої автодороги.
Покриття проїздів та проходів по території,
майданчиків, пішохідних доріжок передбачено з плитки ФЕМ та асфальтобетонного
покриття.
Проектом передбачається комплексний благоустрій та
озеленення території. На вільній від забудови, проїздів та майданчиків
території влаштовуються газони з додаванням рослинного шару ґрунту.
При проектуванні враховано технічні висновки про
інженерно-геологічні вишукувальні роботи на ділянці будівництва розроблені в
2021 році ФОП Кітура В.М., інженером -
геологом Кітура В.М.
(кваліфікаційний сертифікат серія
АР № 009025, від 25.11.2013р.) на глибину
8,0 м.
На основі проведеного комплексу робіт досліджуваний
ґрунтовий масив розчленований на шість
інженерно-геологічних елементів (ІГЕ):
ІГЕ-1 - Насипний глинистий грунт - грунт чорноземний,
щебінь вапняку, тверді будівельні відходи, сірий до темно-сірого.
ІГЕ-2 - Грунт чорноземний, глинистий-супісок
пластичний, темно-сірий.
ІГЕ-3 - Суглинок
з напливами гумусу,
тугопластичний, жовто-коричневий.
ІГЕ-4 - Суглинок тугопластичний, жовтий.
ІГЕ-5 - Суглинок м`ягкопластичний, місцями з прошарками туго пластичного,
жовтий.
ІГЕ-6 – Глина туго пластична, місцями з прошарками
напівтвердої, жовта.
Категорія складності інженерно-геологічних умов
ділянки будівництва у відповідності з додатком Ж ДБН А.2.1-1:2014 «Інженерні
вишукування для будівництва» за сукупністю факторів, що є визначальними при
передбачуваному проектом варіанті фундаментів - ІІ (середня).
Підземні
води на розвідувальну
глибину не зустрінуті, можлива поява «верховодки».
Будівля автомийки запроектована одноповерхова в якій передбачено
технічне приміщення, пости, операторська,
санвузли, складські приміщення.
Конструктивна схема будівлі навісу мийки каркасна із легких металоконструкцій.
Схема каркасу передбачає жорстке сполучення балок та прогонів з колонами і
жорстке закріплення останніх у фундаментах. Повздовжня стійкість будівлі забезпечується за допомогою
жорсткого закріплення металевих колон в
фундаментах через анкерні болти. Горизонтальне вітрове навантаження через
стінові сандвіч панелі передається через диск покрівлі на каркас будівлі.
Жорсткість диска покриття вздовж будівлі забезпечується жорстким з’єднанням
балок та прогонів.
Фундамент будівлі
запроектовано як монолітна фундаментна
залізобетонна плита на гравійно-щебеневій подушці.
Колони будівель із металевих труб, балки і прогони із гнутих
закритих профілів.
Стіни та покрівля приміщень із сандвіч панелей.
Покрівля
навісів постів із профнастилу.
Проектом вжито
необхідних заходів для доступу маломобільних груп населення до приміщення та безперешкодного пересування по території об’єкта.
Усі матеріали для будівництва об’єкта
та оздоблювальні матеріали сертифіковані в Україні належним чином.
Проектом передбачено водопостачання, очищення технологічної води, каналізацію,
електропостачання, зовнішнє та внутрішнє електроосвітлення, автоматизацію,
заземлення та занулення, блискавкавкозахист та пожежну сигналізацію об’єкта.
Експертиза затверджувальної частини
робочого проекту виконана у відповідності до Порядку
затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня
2011 року № 560, як об’єкта, що відноситься до класу наслідків
(відповідальності) СС1, лише стосовно міцності, надійності та довговічності об’єкта
будівництва.
При цьому експертиза проектних рішень щодо
дотримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки,
вимог до експлуатаційної безпеки будівель і
споруд, інженерного забезпечення, санітарно-епідеміологічного
благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, ядерної та
радіаційної безпеки – не виконувалась.
Розділи
![](files/tmp/qr/a83cf8e937530029d7718fc7ac3e1f43.png)