1 редакція від 26.10.2021 2 редакція від 04.04.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2872-6924-9476-3299
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№00-0629/08-21 від 28.10.2021
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя (улаштування перехідно-швидкісної смуги)» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:3516-0593-1029-4373 Зміни №2 №МТ004-2017 від 2021-03-09 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТН") / Наявні експертизи: EX01:2872-6924-9476-3299
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
Луцишина Ірина Василівна (АЕ 004323, АР 018058, АР 006356 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
04.08.2021 16087.686 12199.358 7.93 3880.398

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.09.2021 15310.752 11748.196 7.93 3554.626

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 3

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
3 04.08.2021 450.53 342.093 7.93 100.507

Кошторисна вартість будівництва для черги № 3 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Запорізька обл., Запорізький район, Запорізька територіальна громада, м. Запоріжжя (станом на 01.01.2021) , Транспортна розв’язка на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (40467658)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Царенко Ольга Миколаївна (АЕ 000209, АЕ 006425)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Луцишина Ірина Василівна (АЕ 004323, АР 018058, АР 006356)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Сімонов Сергій Володимирович (АЕ 000156, АР 013359, АР 012614, АЕ 006378, АЕ 007166)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Тараненко Людмила Василівна (АЕ 000168, АР 019938, АЕ 006381, АР 009674)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Хижняк Наталія Олександрівна (АЕ 000176, АР 012970)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Турковський Петро Миколайович (АА 000502, АА 003003)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці
Щербакова Марина Валеріївна (АЕ 005798, АЕ 004847, АЕ 005882)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3516-0593-1029-4373
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТН" (41601512)
Вид будівництва
Реконструкція без зміни зовнішніх геометричних розмірів
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
09.03.2021
Номер проектної документації
МТ004-2017
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

На розгляд надано коригування раніш затвердженого робочого проекту  за шифром МТ004-2017, виконане ТОВ «УТН» (м. Запоріжжя, вул. Учительська, 58), ГІП - Фесенко М.В. (АР № 003257 від 12.09.2012), на підставі:

- завдання на коригування;

- технічних умов.

 

Додатково замовником надано лист Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 16.06.2021 № 05-04/3274 (LC01:3646-2487-2033-6663) про те, що Містобудівні умови  та обмеження не надаються.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.

Сукупний показник – СС2.

 

Робочим проектом передбачається реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя, а саме: улаштування перехідно-швидкісної смуги.

 

Запорізькою філією Інституту «НДІПРЕКТРЕКОНСТРУЦІЯ»   у 2017 році виконано експертизу робочого проекту «Реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя (улаштування перехідно-швидкісної смуги)»  та видано експертний звіт від 13.12.2017  № 4334/е/17.

 

На розгляд надане коригування робочого проекту, викликане необхідністю виконання робіт без розподілу на черги  та перерахунком кошторисної вартості будівництва.

Будівельні роботи на об'єкті не розпочаті.

 

Інженерно-геологічні умови

 

В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань розташована на схиловій частині ерозійно-акумулятивної тераси р. Дніпро. Територія визначається ІІ-ю категорією складності інженерно-геологічних умов. В цілому, геологічний розріз, до розвіданої глибини 3,0 м, складений четвертинними еолово-делювіальними пилуватими пісками, які з денної поверхні перекриті насипними ґрунтами. Ґрунти основи мають просідаючі властивості при замочуванні від власної ваги та зовнішнього навантаження. Потужність просідної товщі становить 17,0 м.

Тип ґрунтових умов за просіданням – другий. Нормативна середньо-багаторічна глибина сезонного промерзання ґрунтів становить 0.8 м. Ґрунти, вище рівня ґрунтових вод, за найгіршими характеристиками, згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010, середньоагресивні до бетону марки W4 та неагресивні до залізобетонних конструкцій. Корозійна агресивність ґрунтів, згідно ДСТУ Б В.2.6-193:2013, до алюмінієвих оболонок – висока, до свинцевих оболонок – висока, до сталі – середня.


Існуюче положення

 

В адміністративному відношенні ділянка робіт розташована у Вознесенівському районі, на о. Хортиця  в м. Запоріжжя.

Категорія автодороги з першого мосту Преображенського за інтенсивністю руху транспортних засобів – ІІ (магістраль  загальноміського значення регульованого руху), автодороги з металевого Арочного мосту – ІV ( магістраль районного значення).

Згідно ГБН В.2.3-37641918-555:2016 клас розв’язки – V.

Згідно з ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» за технічною класифікацією автодорога з першого мосту Преображенського відноситься до категорії «магістральна вулиця загальноміського значення регульованого руху». Автодорога в межах реконструкції перехрестя має єдину проїжджу частину шириною від 11,40-18,25 м.

Рух транспорту здійснюється у три смуги  та 1 велосипедна смуга в одному напрямку. Ширина смуги руху 3,0 м, велосипедної смуги 1,50 м. Покриття проїжджої частини – асфальтобетон.


 
Автодорога Арочного мосту відноситься до категорії «магістральна вулиця районного  значення регульованого руху». Автодорога в межах реконструкції перехрестя має єдину проїжджу частину шириною  13,75 - 21,90 м. Рух транспорту здійснюється у дві смуги   в обох напрямках. Ширина смуги руху 3,50 м. Покриття проїжджої частини – асфальтобетон.


Радіуси заокруглення в місці перехрестя автомобільних доріг - існуючі. На автомобільній дорозі  з першого мосту Преображенського у напрямку із Арочного мосту – 98 - 118 м. Радіус заокруглення на з’їзді з першого мосту Преображенського під залізничний шляхопровід - 40 м.

По перехрестю здійснюється рух всіх видів автотранспортних засобів.


Майданчик існуючого перехрестя має зовнішнє освітлення. Дорожні знаки та горизонтальна розмітка – зношені, потребується заміна та відновлення.

Автодорога з першого мосту Преображенського перетинає надземний залізничний шляхопровід (межа ділянки реконструкції ПК2+30.45). Автодорогу з першого мосту Преображенського, із західного боку перехрестя, перетинають підземні кабелі зв’язку ПАТ «Укртелеком».

На прилеглих ділянках розміщуються природно-заповідні землі.

Покриття існуючих тротуарів виконано із асфальтобетону та бетонної фігурної плитки.

Територія спланована, дощові води спрямовані по автодорозі у існуючі дощові колодязі, підтоплень немає. Дощоприймальні решітки  не потребують заміни або ремонту.

Світлофорні об’єкти відсутні.

Висота бортових каменів у кромки дороги 10 – 15 см.

Існуючий повздовжній похил  автодорозі з першого мосту Преображенського в межах реконструкції перехрестя від 4,4-10 ‰. Поперечній похил –25 ‰, профіль - односхилий.

Існуючий повздовжній ухил  автодорозі з Арочного мосту 4,9-7,30 ‰. Поперечний похил – 25 ‰, профіль - двосхилий.

Згідно акту обстеження ділянки автодоріг мають застаріле, зруйноване асфальтобетонне покриття з великою кількістю деформацій, тріщини та хвиль. Існуючий бортовий камінь частково зруйнований. Вибоїни, поперечні та волосяні тріщини, обломи, поверхневі вибоїни склалися за наступними факторами: старінням асфальтобетону, втоми дорожнього одягу, дорожній одяг складається із шарів з різними коефіцієнтами температурного розширення, порушення режиму експлуатації дороги.


Будівельні рішення

 

Проектними рішеннями передбачається виконання таких будівельних робіт:

 
- розбирання бортових каменів;


- вирубка порослі та кронування дерев та чагарників.

- влаштування напрямних острівців та розділової смуги з встановленням бортових каменів та засипанням ґрунтом з посівом багаторічних трав;

- влаштування заїзної кишені для зупинки громадського транспорту;

- посилення існуючої конструкції дорожнього одягу на транспортній розв’язці;

- прокладання резервних труб під проїжджою частиною перехрестя для інженерних комунікацій;

- влаштування тротуарів з піщаного асфальтобетону;

- переустрій  люків колодязів інженерних мереж;

- додаткова підсвітка зони двох пішохідних переходів.

- дорожня розмітка, встановлення нових дорожніх знаків та освітлення пішохідного переходу.

 


Склад дорожнього одягу:

Тип І (посилення на кільці та під’їздах та з’їздах до нього):

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20 ДСТУ Б.В.2.7-127:2015) на бітумі БМПА 60/90-53 ДСТУ Б.В.2.7-313:2016 товщиною 0,05 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);

- асфальтобетон гарячий крупнозернистий щільний тип А, марка І АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І ДСТУ Б.В.2.7-119:2011, на бітумі БНД70/100 (ДСТУ4044:2019) товщиною 0,10 м;

- підґрунтовка з бітумної емульсії ЕКШ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);

- чорний щебінь згідно із СОУ 42.1-37641918-124:2014 товщиною 0,21 м;

На зовнішній стороні центрального острівця передбачено влаштування “фартуха вантажівки” шириною 1,0 м із відокремленням його від зеленої зони бортовим каменем, загальною висотою 0,15 м.

 

Тип ІІ (новий дорожній одяг):

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20 ДСТУ Б.В.2.7-127:2015) на бітумі БМПА 60/90-53 ДСТУ Б.В.2.7-313:2016 товщиною 0,05 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);

- асфальтобетон гарячий крупнозернистий щільний тип А, марка І АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І ДСТУ Б.В.2.7-119:2011, на бітумі БНД70/100 (ДСТУ 4044:2019) товщиною 0,10 м;

- підґрунтовка з бітумної емульсії ЕКШ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);

- чорний щебінь згідно із СОУ 42.1-37641918-124:2014 товщиною 0,15 м;

- щебенево-піщана суміш С-7, (ДСТУ Б.В.2.7-30:2013), загальна товщина 0,18 м;

- пісок середньої крупності ДСТУ Б.В.2.7-32-95 товщиною 0,15 м;

 

Тип ІІІ (конструкція дорожнього одягу на “фартусі вантажівки”):

- брущатка гранітна червоного кольору (ДСТУ Б ЕN 1342:2007) товщиною 0,10 м;

- цементно-піщана суміш М100 (ДСТУ Б.В.2.7-126:2011) товщиною 0,10 м;

- щебенево-піщана суміш С5 ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 товщиною 0,25 м;

- гранітний бортовий камінь зі сколом 2ГП 400х180х1000 (ДСТУ Б.В.2.7-246:2010) на бетонній основі С12/15 (ДСТУ Б.В.2.7-176:2008).

Укріплення центрального острівця передбачається засівом трав по родючому шару товщиною 0,15 м.

Тип IV (тротуари):

- асфальтобетон піщаний АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,04 м;

- щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) товщиною 0,12 м.

 

Інклюзивність та доступність для маломобільних груп населення

 

            Передбачені робочим проектом заходи направлені на безперешкодне пересування. Поздовжній ухил шляху руху, по якому можливий проїзд осіб з інвалідністю на кріслах–колясках, становить 3-5 %. На пішохідних переходах - пониження рівня тротуару, встановлення металевих огороджувальних стовпчиків вздовж зупинкової “кишені”.

 

Заходи з охорони праці та безпеки експлуатації

 

Робочим проектом передбачається комплекс заходів, що забезпечують умови праці, відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.

 

 

Заходи з питань екології та санітарного та епідеміологічного благополуччя населення

 

Основний вплив планованої діяльності на навколишнє середовище очікується в період виробництва будівельних робіт.

При дотримання проектних рішень вплив планованої діяльності на умови життєдіяльності місцевого населення оцінений як прийнятний, оскільки прогнозується локальним, тимчасовим і таким, що не перевищить санітарно-гігієнічних норм.

За результатами розгляду встановлена відповідність матеріалів робочого проекту, включаючи розділ ОВНС, вимогам законодавчих та нормативних актів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та вимогам чинного природоохоронного законодавства України.

Кошторисна документація

 

         Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 04.08.2021, складала 16087,686 тис. грн., в тому числі:

 будівельні роботи –                    12199,358 тис. грн.;

 устатковання, меблі, інвентар –        7,930 тис. грн.;

             інші витрати –                              3880,398 тис. грн.

 

У тому числі  за чергами:

І черга 3541,805 тис. грн., в тому числі:

 будівельні роботи –                      2509,591 тис. грн.;

             інші витрати –                                1032,214 тис. грн.

 ІІ черга – 12095,351 тис. грн., в тому числі:

 будівельні роботи –                       9347,674 тис. грн.;

             інші витрати –                               2747,677 тис. грн.

ІІІ черга – 450,530 тис. грн., в тому числі:

 будівельні роботи –                       342,093 тис. грн.;

 устатковання, меблі, інвентар –      7,930 тис. грн.;

             інші витрати –                                100,507 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг,  установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

          Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 28.09.2021, складає 15310,752 тис. грн., в тому числі:

 будівельні роботи –                    11748,196 тис. грн.;

 устатковання, меблі, інвентар –        7,930 тис. грн.;

             інші витрати –                              3554,626 тис. грн.

 

 

Робочий проект  «Реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя (улаштування перехідно-швидкісної смуги)» (Коригування)  виконаний згідно з вимогами ДБН А.2.2-3 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».

 


Розділи