Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
08.12.2020 | 969.514 | 721.753 | 247.761 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
08.12.2020 | 969.514 | 721.753 | 247.761 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), провулок Рибацький (Ракетне Урочище) | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | АДМІНІСТРАЦІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410576) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проєктування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р., виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2019р.
Робочий проєкт на «Капітальний ремонт дороги приватного сектору по провулку Рибацькому від вулиці Привільна до вулиці Рибацька у Центральному районі міста Миколаєва» розроблено на підставі Договору №600 від 10.12.20р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради.
Вихідними даними для розробки проєкту є:
- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Головою Адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради О.Д. Березою;
- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Головою Адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради О.Д. Березою.
Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:
Том 1.
- 09-2021-ПЗ Пояснювальна записка.
- 09-2021-АД Автомобільна дорога. Робочі креслення.
Том 2.
- 09-20210 -ПОБ Проєкт організації будівництва.
Том 3.
- 09-2021-К Кошторисна документація.
Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.
Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїзд з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.
Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.
Початок проєктної ділянки від примикання з вул. Привільна ПК0+00. Кінець проєктної ділянки кінець перехрестя з вул. Рибацькою ПК1+67.
У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:
- житлова вулиця існує з періоду 30-40-х ХХ ст. ;
- примикання з вул. Привільна яке має асфальтобетонне покриття;
- примикання з вул. Рибацькою яке має грунто-щебеневе покриття;
- ділянка ремонту з початку до ПК 0+00 має грунто-щебеневе покриття, яке знаходиться в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини;
- тротуар на даному відрізку дороги відсутній;
- бортовий камінь не відповідає вимогам ДСТУ 3587-97;
- люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634).
- рельєф проїзду має ухил від ПК 0+85 у бік ПК0+00, ПК1+67. Перепад висот 4,62-5,35-4,98;
- технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;
- поздовжній профіль вулиці – середньої складності, водовідвід з вулиці капремонту не організовано, із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці;
- випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;
- присутні інженерні мережі а саме:
- 4 колодязі міського водогону;
- 12 опор ПЛЕМ 0.4 кВа, 1 опора 10кВа;
- наземні кабельні мережі електропостачання,
- мережі електропостачання,
- мережі побутової каналізації,
- газопровід низького тиску.
- стан покриття: незадовільний;
- наявність штучних споруд: відсутні;
- зупинки громадського транспорту: відсутні;
- технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні.
Зливова каналізація відсутня, водовідведення зливові та талі води виконується за рахунок поперечного та повздовжнього профілів.
Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.
Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його безпеки.
Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.
План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 167,0метрів. Примикання в межах проєктування присутні заїзди на прилеглі території .
Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 8‰. Вертикальні криві відсутні.
Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 20-25 ‰.
Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю передбачається з урахуванням наступних вимог:
– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;
– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;
– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.
Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.
При виконання капітального ремонту даного об’єкта, ремонту тротуару не передбачається.
Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу:
ТИП 1 підсилення:
- АСГ Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.
- Бітум 2,0л/м2 (розлив в’яжучих).
- Щебінь фракції (40-70,10-20) - 21см. методом заклинки
- Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98
Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно, без поділа на пускові комплекси.
На даній ділянці ремонту потребують заміни 4 люки оглядових колодязів інженерних комунікацій.
Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.
У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.
В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-18:2007 та ДСТУ 3587-97.
На даній ділянці капітального ремонту підлягають відновленню згідно з відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18:2007 та ДСТУ 3587-97, бортових каменів в кількості 28шт., марки БР100.30.18 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.
На даній ділянці капітального ремонту підлягають відновленню згідно з відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18-2007 та ДСТУ 3587-97, бортових каменів в кількості 124 м.п., марки ГП1 згідно з ДСТУ Б В.2.7-246:2010
Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті покриття по провулку Рибацькому від вулиці Привільна до вулиці Рибацька у Центральному районі міста Миколаєва (без закриття руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні.
Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при температурі повітря не нижче плюс 5 С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при температурою повітря не нижче плюс 5 С, восени – не нижче плюс 10 С.
Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.
Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.
Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.
Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва» прийняті у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.
Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020р.
Висновки.
Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.
В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення в пояснювальну записку та креслення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.
Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дороги приватного сектору по провулку Рибацькому від вулиці Привільна до вулиці Рибацька у Центральному районі міста Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.
Розділи
![](files/tmp/qr/745e0cd5630995f99be813e9e4b8ff5f.png)