Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9191-8965-0794-2611
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№2823 від 22.02.2022
Орган, що видав
ТОВ "Центр експертизи" (41632988) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка – Курган Слави – Мирне (Коригування)
Код проектної документації
PD01:5800-3675-7153-5820 №14 від 2021-09-14 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖБУДДОРПРОЕКТ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань охорони праці, З питань екології, З питань техногенної безпеки, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Зінченко Сергій Васильович (АР 004495, АР 004949, АЕ 005232, АТ 003902, АЕ 005421, СІ- 00170, АТ 011208 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Сумська обл., Охтирський район, Охтирська територіальна громада (UA59040110000026694) , Ділянка автомобільної дороги не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" (42524164)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КРИЛЬ ОЛЬГА КОРНІЇВНА (АР 005340, АЕ 004584)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
НАГОРКІН ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ (АР 016540, АЕ 005266, АЕ 007161, АЕ 006200)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Бражнік Денис Володимирович (АР 020055, АЕ 004716, АР 010367)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ВОЛКОВ КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ (АЕ 004786)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Сидоренко Сергій Вікторович (АР 013872, АЕ 004791, АЕ 005134)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
БАСАНЕЦЬ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 007328, АР 007897, АР 000094, АЕ 004731, АЕ 004737, АР 019362, АР 019457, АР 013110)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Зінченко Сергій Васильович (АР 004495, АР 004949, АЕ 005232, АТ 003902, АЕ 005421, СІ- 00170, АТ 011208)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5800-3675-7153-5820
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖБУДДОРПРОЕКТ" (39313300)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Пояснювальна записка, креслення, кошторисна документація
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
14.09.2021
Номер проектної документації
14
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

 

Замовник будівництва – Державне підприємство «Дороги Сумщини»

Генеральний проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖБУДДОРПРОЕКТ»

 

(ГІП Геліх О. А., кваліфікаційний сертифікат серія АР № 001005 від 20.06.2012 року)

Адреса об’єкту будівництва: Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О191112 Охтирка – Курган Слави – Мирне

 

Робочий проєкт по об’єкту: “Капітальний ремонт ділянки автомо-більної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка – Курган Слави – Мирне. (Коригування)” розроблений ТОВ “Інжбуддорпроект” на основi завдання на коригування проєктної документації наданого ДП “Дороги Сумщини” вiд 14 вересня 2021р.

У відповідності з переліком автомобільних доріг України загального користування місцевого значення автомобільна дорога Охтирка – Курган Слави - Мирне являється дорогою загального користування місцевого значення за номером О191112 (обласна). Проєктна ділянка автомобільної дороги розташована на території Охтирського району Сумської області.

 

Кліматичні умови

Дiлянка дороги, що проєктується, розташована в дорожньо-клiматичнiй зонi У-IІ територiї України i характеризується  такими показниками:

- середньорiчна кiлькiсть опадiв - 620 мм;

- розрахункова висота снiгового покриву з вiрогiднiстю перевищення 5% - 0,43м;

- найбiльша зафiксована глибина промерзання ґрунтiв - 1,2м;

- кiлькiсть днiв на протязi року з ожеледецею - 14, з туманами - 49, з завiрюхами - 23;

- середньорiчна температура повiтря - +6,9оС;

- найвища температура повiтря - +39оС (липень);

- найнижча  температура повiтря - -32оС (січень).

            Дати переходу температур:

- через 0оС - 22.03; 16.11;

- через 5оС - 09.04; 25.10;

- через 10оС - 26.04; 29.09;

- через 15оС - 14.05; 05.09.

Рельєф району розташування дiлянки дороги горбистий, мiсцевiсть по характеру поверхневого стоку i степенi зволоження вiдноситься до I типу на ділянках дороги: ПК0+00÷ПК2+50 та ПК5+10÷ПК7+41; ІІ типу – на ділянці дороги ПК2+50÷ПК5+10.

 

План дороги

Вісь траси ділянки автомобільної дороги Охтирка – Курган Слави - Мирне прокладена по існуючому напрямку в межах існуючої смуги відводу автомобільної дороги, яка знаходиться у постійному користуванні ДП “Дороги Сумщини” і розташована в межах Охтирського району Сумської області.

Початок траси прийнято по вісі дороги (відмикання від асфальтобетонного покриття який має гарний стан, який відремонтовано у 2019р.) на ПК0+00.

Кінець траси прийнято по вісі дороги (вісь Т-подібного примикання) на ПК13+48.

Протяжнiсть дiлянки автомобільної дороги, що підлягає капітальному ремонту складає 1,348км.

На проєктній ділянці дороги для плавності руху автомобільного транспорту та сформованої ситуації запроєктовані 2 кути повороту з вписуванням відповідно радіусів горизонтальних кривих 7500 і 15000м.

Ділянка автомобільної дороги у відповідності до завдання запроєктована по параметрам ІV технічної категорії.

На ділянці дороги збудована штучна споруда:

- ПК1+27 – збірна трьохочкова залізобетонна труба отв. 1,5м;

- ПК4+31 – збірна трьохочкова залізобетонна труба отв. 2,0х2,0м

Прийнятi параметри плану дороги забезпечують розрахункову швидкість руху автотранспорту – 90км/год.

 

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроєктований у відповідності до вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги” для автомобільної дороги - ІV технічної категорії.

Розроблено поздовжній профіль з параметрами:

-           мінімальний радіус випуклої вертикальної кривої – 9000м;

-           мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 6500м;

-           максимальний поздовжній похил - 12‰;

-           розрахункова швидкість руху – 90км/год.

При виконанні капітального ремонту автомобільної дороги по відповідним параметрам забезпечується виконання робіт в існуючий смузі відводу автомобільної дороги без додаткового відводу земель.

Керівна відмітка при проєктуванні прийнята з умов підсилення існуючого дорожнього одягу і складає 0,15м.

Коливання робочих відміток обумовлено необхідністю вирівнювання існуючого поздовжнього і поперечного профілів.

На всій довжині проєктної ділянки, факторів, які несприятливо впливають на стійкість і міцність земляного полотна, таких як пучиноутворення, застій води поверхневих і ґрунтових вод не спостерігалось.

Поздовжній профіль запроєктований в Балтійській системі висот і закріплений на місцевості реперами.

Поздовжній профіль запроєктований за допомогою програми “CREDO-Дороги”.

 

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно проєктних ділянок дороги збудоване:

- ПК0+00÷ПК3+50, ПК6+50÷ПК13+48 – в насипу висотою до 1,5м;

- ПК3+50÷ПК6+50 – в насипу висотою до 3,5м.

Ширина існуючого земляного полотна складає 8,0÷10,0м.

Закладання укосів існуючого насипу складає від 1:1,5 до 1:3. Поздовжній водовідвід здійснюється за рахунок існуючої поверхні місцевості.

Земляне полотно запроєктоване з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних умов району прокладання траси в дорожньо-кліматичному районі У-ІІ згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги”.

Досипання існуючого насипу передбачається ґрунтом, що буде розроблятись в межах існуючої смуги відводу (від зрізання узбіч) з відстанню транспортування 1,0км. Ґрунт представлений – суглинком, з коефіцієнтом ущільнення – 1,1.

Існуюче земляне полотно повністю використовується при капітальному ремонті ділянки автомобільної дороги.

Крутизна залягання укосів прийнята з урахуванням існуючих укосів насипу земляного полотна та діючих будівельних норм, а саме 1:1,5 та 1:3 з урахування вимог ДБН В.2.3-4:2015.

Перед відсипанням земляного полотна передбачено зняття рослинного шару ґрунту товщиною 0,15м у підошви насипу та на укосах товщиною 0,15м, який складується в смузі відводу автомобільної дороги і використовується в подальшому для укріплення узбіч та укосів насипу.

Перед досипанням існуючого насипу земляного полотна проєктом передбачено розпушування укосів на глибину 0,35м.

Максимальна висота насипу земляного полотна на проєктуємій ділянці складає 3,4м.

На проєктуємій ділянці дороги спеціальних заходів по укріпленню земляного полотна не потребується. Водовiдвiд вiд земляного полотна в поздовжньому напрямку забезпечується по iснуючих природнiй поверхнi; вздовж влаштованого бортового каменю на проїзній частині з подальшим відведенням води за межі земляного полотна.

Загальний  обсяг оплачуваних земляних робiт складає 3980м3.

 

Дорожній одяг

Iснуючий дорожнiй одяг на ділянці автомобільної дороги побудований з таких конструктивних шарiв:

основа – щебінь товщиною 0,2м;

покриття – чорний щебінь товщиною 0,08м.

Ширина покриття складає 6,0м.

В цілому стан iснуючого дорожнього одягу задовiльний. Покриття має нерівності, ямковість що призводить до застою води на покритті. Тип існуючого дорожнього одягу – удосконалений полегшений.

Проєктом передбачено використання iснуючого дорожнього одягу як основу  пiд посилення.

Розрахунок конструктивних шарів дорожнього одягу виконано у відповідності з ВБН В.2.3-218-186-2004 “Дорожній одяг нежорсткого типу” під навантаження 100кН за допомогою програми “Радон”. Мінімальний модуль пружності дорожнього одягу прийнятий 190МПа.

Проєктом розроблено 2 варіанти конструкції посилення iснуючого дорожнього одягу та розширення. На основі порівняльних показників до проєктування погоджено варіант №1, саме:

посилення

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 0,5л/м2;

- вирівнюючий шар із щільного крупнозернистого асфальтобетону АСГ.Кр.Щ.Б.НП.ІІ.ДБН60/90 типу Б марки ІІ згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 hmin 0,06м;

- нижній шар покриття – гарячий крупнозернистий щільний асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 60/90 типу Б марки ІІ згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,10м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 0,5л/м2;

- верхнiй шар покриття – гарячий дрібнозернистий щільний асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 60/90 типу Б марки ІІ згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,05м.

розширення      

- основа із щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 0,34м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 1,33л/м2;

- вирівнюючий шар із щільного крупнозернистого асфальтобетону АСГ.Кр.Щ.Б.НП.ІІ.ДБН60/90 типу Б марки ІІ згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 hmin 0,06м;

- нижній шар покриття – гарячий крупнозернистий щільний асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 60/90 типу Б марки ІІ згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,10м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 в кількості 0,5л/м2;

- верхнiй шар покриття – гарячий дрібнозернистий щільний асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 60/90 типу Б марки ІІ згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,05м.

Ширина проїзної частини на ділянці автомобільної дороги, що проєктується, прийнято 6,0м з укрiплювальними смугами 2х0,5м. Поперечний похил проїзної частини прийнятий 25‰, узбiччя - 50‰.

Ширина узбiччя прийнята 1,5м без урахування укріпленої прикрайкової смуги.

Узбiччя на ділянці дороги, що підлягає проєктуванню, прийнято укрiплювати засівом трави по рослинному шару ґрунту товщиною 0,10м.

Водовідвід з проїзної частини передбачено за рахунок поперечних та поздовжніх похилів. А також улаштування бортового каменю для збору води з подальшим відводом її за межі проїзної частини та земляного полотна.

У відповідності з рішенням протоколу засідання технічної ради ДП “Дороги Сумщини” та Актом визначення додаткових робіт по об’єкту визначено відповідні обсяги по відновлення існуючих крайок проїзної частини автомобільної дороги для забезпечення міцності та надійності конструкції дорожнього одягу після виконання робіт з капітального ремонту.

Робочим проєктом на коригування передбачено відновлення основи крайок покриття щебенево-піщаною сумішшю С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 0,34м.

 

Штучні споруди

Для забезпечення пропуску води в поперечному напрямку, збудовані штучні споруди, які розміщені на:

- ПК1+27 – залізобетонна збірна трьохочкова труба отв. 1,5м. Довжина труби 12,41м. Труба знаходиться в задовільному працездатному стані.   

Робочим проєктом додаткових робіт по облаштуванню та перебудові труби не передбачається.

- ПК4+31 – залізобетонна збірна трьохочкова труба отв. 2,0х2,0м з приймальним шлюзом. Довжина труби 18,06м. Труба знаходиться в задовільному працездатному стані.

Робочим проєктом додаткових робіт по облаштуванню та перебудові труби не передбачається.

 

Примикання та пересічення

Робочим проєктом передбачено облаштування існуючих примикань та пересічень другорядних доріг, а саме:

- ПК2+59 (праворуч), існуюче примикання у вулицю. Тип розв’язки – VІ (IV-V). Стан задовільний. Покриття щебеневе.

Проєктом передбачено облаштування існуючого примикання з вписуванням радіусів на закругленні по 8,0м. Ширина проїзної частини на примиканні 4,5м; земляного полотна 8,0м. Конструкція дорожнього одягу в межах радіусу закруглення подібна основному проїзду. Торець примикання укріплюється щебенево-піщаною сумішшю С-5.

- ПК2+95 (ліворуч), існуюче примикання на луг. Тип розв’язки – VІ (IV-V). Стан задовільний. Покриття щебеневе.

Проєктом передбачено облаштування існуючого примикання з вписуванням радіусів на закругленні 8,0 і 15,0м. Ширина проїзної частини на примиканні 4,5м; земляного полотна 8,0м. Сполучення з існуючим покриття що має ширину 3,0м виконується на ділянці протяжністю 20,0м. Конструкція дорожнього одягу в межах радіусу закруглення подібна основному проїзду.

- ПК13+48 (ліворуч). Т-подібне примикання, продовження дороги. Тип розв’язки – VІ (IV-V). Стан задовільний. Покриття полегшене удосконалене (чорний щебінь).

Проєктом передбачено облаштування існуючого примикання з вписуванням радіусу на закругленні 15,0м. Ширина проїзної частини прийнята 6,0м; земляного полотна 10,0м. Укріплені смуги прийнято шириною по 0,5м. Конструкція дорожнього одягу в межах радіусу закруглення подібна основному проїзду.

- ПК13+48 (праворуч). Т-подібне примикання, з’їзд у вулицю. Тип розв’язки – VІ (IV-V). Стан задовільний. Покриття полегшене удосконалене (чорний щебінь).

Проєктом передбачено облаштування існуючого примикання з вписуванням радіусу на закругленні 15,0м. Ширина проїзної частини прийнята 6,0м; земляного полотна 10,0м. Укріплені смуги прийнято шириною по 0,5м. Сполучення з існуючим покриття що має ширину 5,0м виконується на ділянці протяжністю 10,0м. Конструкція дорожнього одягу в межах радіусу закруглення подібна основному проїзду.

 


Дорожні знаки, огородження та розмітка

Проєктом передбачена установка світлоповертаючих дорожніх знаків в кількості 10шт. Дорожні знаки установлюються на присипних бермах земляного полотна. Стояки дорожніх знаків прийняті по ДСТУ Б В.2.6-133:2010.

Дорожня розмітка виконується – фарбою із застосуванням склокульок.

Проєктом передбачено встановлення однобічного металевого бар’єрного оцинкованого огородження загальною протяжністю 734п.м. та сигнальних стовпчиків в кількості 36шт.

 

Доступність маломобільних груп населення

При проєктуванні ділянки дороги робочим проєктом передбачено для інвалідів і громадян інших маломобільних груп населення умови життєдіяльності, однакові з рештою категорій населення.

Враховуючи розміщення об’єкту, який знаходиться за межами населеного пункту спеціальних заходів, як: тротуари, пандуси, тактильні матеріали та інше робочим проєктом не передбачається.

Проєктні рішення по об’єкту, доступних для інвалідів, не обмежують умови життєдіяльності інших груп населення, а також ефективності експлуатації споруди.

 

Безпека руху

Проєктом передбаченi такi заходи по забезпеченню безпеки руху:

1.         Застосування радiусiв горизонтальних та вертикальних кривих згiдно ДБН В.2.3-4:2015;

2.         Укрiплення крайкiв проїзної частини;

3.         Укрiплення узбiч;

4.         Улаштування укосів насипу з ухилом відповідно 1:1,5 та 1:3;

5.         Встановлення дорожнiх знаків та нанесення розмiтки проїзної частини;

6.         Встановлення металевого бар’єрного оцинкованого огородження та сигналь-них стовпчиків.

 

Охорона навколишнього природного середовища

З метою забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища i екологiчної безпеки проєктом передбаченi такi заходи:

- знiмання рослинного ґрунту пiд запроєктованим земляним полотном в місцях його розширення, збереження його i використання для укрiплювальних робiт;

- рух машин i механiзмiв пiд час виконання будiвельних робiт тiльки в межах постiйного вiдводу;

- укрiплення укосiв i узбiччя для запобiгання розмивiв земляного полотна;

- зменшення пилоутворення за рахунок укрiплення узбiч.

Прийнятий комплекс проєктних рішень по зменшенню впливу автомобiльної дороги на навколишнє природне середовище до мiнiмуму знижує його негативний вплив.

Хiмiчне забруднення повiтря i ґрунту вiд викидiв автотранспорту не перевищує нормативних значень, що пiдтверджено вiдповiдними розрахунками i наведено в томi "Оцінка впливу на навколишнє середовище".

 

Протипожежні заходи

В дорожньому будівництві пожежонебезпечними об’єктами являються тимчасові споруди і будівлі, зосереджені роботи, тимчасові виробничі підприємства, склади горючого і мастил, зварювальні роботи, роботи з пожежонебезпечними матеріалами та іншими.

Причиною пожежі на будівельній площадці можуть бути: несправність опалювальних нагрівальних приладів і устаткування, необережне поводження з вогнем, іскріння, поганий стан електрообладнання і електропроводки, самозагорання матеріалів і речовин, розведення вогню і куріння в недозволених місцях, удари блискавки, неправильне зберігання легкозаймистих і горючих матеріалів, невиконання заходів безпеки при газо і електрозварювальних роботах та інше.

Проєктом передбачається виконання ряду заходів для попередження виникнення пожежі:

- важливим протипожежним заходом являється виховання у робітників за йнятих на будівництві, суворої виробничої дисципліни у відношенні вико нання вимог протипожежного режиму. Для попередження пожеж повинні бути ефективні протипожежні засоби, утримані в постійній готовності;

- на випадок виникнення пожежі повинна бути розроблена і доведена до відома всіх працюючих схема евакуації людей і техніки;

- із числа робітників і службовців на об’єкті повинні бути комплектовані добровільні пожежні дружини для проведення заходів по попередженню і ліквідації пожеж;

- на роботи допускаються тільки ті робітники, які знають технологічний процес, правила виконання робіт і пройшли інструктаж по охороні праці і протипожежним заходам;

- на тимчасовій базі передбачаються установка пожежних щитів з протипожежним знаряддям, хімічні вогнегасники, ящики з сухим піском, відра, лопати, багри, брезент та інше;

- побутові приміщення обладнуються вогнегасниками з інструкціями, табличками з прізвищами відповідальних за протипожежний стан;

- необхідно утримувати в зразковій чистоті, а також очищати від снігу території, що прилягають та проїзди і забезпечити їх зовнішнє освітлення;

- до кожної будівлі і споруди повинен бути забезпечений під’їзд пожежних машин.

До робіт з підвищеною небезпекою відносяться слідуючи роботи:

- розробка траншей і котлованів при влаштуванні штучних споруд;

- робота поблизу машин і механізмів;

- робота поблизу пересічень ліній електричних мереж і газопроводів, та виконання земляних робіт в їх охоронній зоні;

- фарбування огорожі із застосуванням фарборозпилювачів;

- навантажувально-розвантажувальні роботи.

Виділити спеціальні місця для куріння та розміщення на видних місцях інструкцій та плакатів про міри пожежної безпеки. Місця для куріння облаштовуються урнами, ящиками з піском, бочками з водою. Біля місць куріння вивішуються таблички з написом „Місце для паління”, а в місцях зберігання паливних матеріалів табличка „Палити заборонено”.

 

Забезпечення надійності та безпеки

Проєктні рішення прийняті при розробці робочого проєкту забезпечують надійність споруди та її безпеку при відповідному та належному її експлуатуванні.

Основною вимогою, яка визначає надійність будівельного об'єкта, є його відповідність призначенню й здатність зберігати необхідні експлуатаційні якості протягом встановленого терміну експлуатації. До них належать:

- гарантія безпеки для здоров'я і життя людей, майна та довкілля;

- збереження цілісності об'єкта та його основних частин і виконання інших вимог, які гарантують можливість використання об'єкта за призначенням і нормального функціонування технологічного процесу, включаючи вимоги до жорсткості будівельних конструкцій і основ, їх герметичності, акустичних характеристик тощо;

- створення необхідного рівня зручностей і комфорту для користувачів та експлуатаційного персоналу, включаючи вимоги до кліматичного режиму, а також доступність для оглядів і ремонтів, можливість заміни і модернізації окремих елементів тощо;

- обмеження ступеня ризику шляхом виконання вимог до вогнестійкості, безвідмовності роботи захисних пристроїв, надійності систем і мереж життєзабезпечення, живучості будівельних конструкцій тощо.

Вимоги до функціональних характеристик, як правило, ставляться до всієї споруди в цілому; оскільки її складові частини відіграють різні ролі у забезпеченні надійності споруди, вони мають різну відповідальність.

Вимоги до окремих частин і підсистем будівельного об'єкта, які забезпечують функціонування об'єкта, повинні встановлюватися і реалізуватися сумісно.

 



В процесі розгляду робочого проєкту «Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка – Курган Слави – Мирне (Коригування)» зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені до замовника та авторів робочого проєкту. До проєктної документації внесені відповідні зміни і доповнення. Відповідальність за внесення змін в примірники робочого проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника. За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

 

Висновок

Прийняті проєктні рішення розроблені з дотриманням вимог нормативних документів. Робочий проєкт: «Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка – Курган Слави – Мирне (Коригування)» може бути затверджений в установленому законодавством порядку.


Розділи