1 редакція від 04.11.2021 2 редакція від 21.02.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9574-6792-3598-6740
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1-210923/А від 01.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "Перша будівельна експертиза" Черкаська філія (41796802) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси
Код проектної документації
PD01:8549-7032-0899-4154 Зміни №2 №copy_2678549703158662505 від 2021-06-17 (видав ПП "БЧП") / Наявні експертизи: EX01:9574-6792-3598-6740
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416, АР 013225, АР 010620, АР 011366 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.09.2021 50223.636 40028.856 0 10194.78

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.11.2021 48502.496 38642.295 0 9860.201

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Черкаська обл., Черкаський район, Черкаська територіальна громада, м. Черкаси (станом на 01.01.2021), вулиця Героїв Холодного Яру не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Департамент ЖКК Черкаської міської ради (26323404)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОСЕНКО Валентин Васильович (АР 018467, АЕ 005226, АЕ 003756, АЕ 007416, АР 013225, АР 010620, АР 011366)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАФІЄВ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ (АР 018096, АЕ 007317, АЕ 005159, АР 001848, АР 002080)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
АБРАМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 011473, АР 011907, АР 012641, АЕ 004599)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Кошелюк Іван Васильович (АЕ 004926, АЕ 006231)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8549-7032-0899-4154
Орган, що видав
ПП "БЧП" (41247651)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
17.06.2021
Номер проектної документації
copy_2678549703158662505
Статус документа
Проектний

Додаток до експертного звіту

 Робочий проект «Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси»  розроблений ПП «Будівельник Черкаси-Проект» на замовлення Департаменту ЖКК Черкаської міської ради. Адреса Генерального проектувальника - 18034, м. Черкаси, вул. Г. Момота, 9, кв. 6. Головний інженер проекту – Зінченко Василь Олексійович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 013320, виданий  05.07.2017 р.)

 

Проект розроблений на підставі документів:

·       завдання проектування  2021р.;

·       даних  інженерно-геодезичних вишукувань виконаних у 2021р. ТОВ «Будівельник Черкаси-Проект» ;

·       даних звіту про обстеження дорожнього одягу   виконаного у 2021р.;

·       інші вихідні дані замовника, необхідні для складання робочого проекту та кошторису.

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

 Проектування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів робочим проектом не передбачено.

 

Кліматичні умови та навантаження.

Район розташування ділянки дороги належить до V-ІІ дорожньо-кліматичної зони. Для району характерні такі кліматичні показники:

·       середньорічна температура повітря – плюс 7,6°С;

·       абсолютний мінімум температури   мінус 41°С;

·       абсолютний максимум   плюс 39°С;

·       середньорічна кількість опадів – 578 мм;

·       максимальна висота снігового покрову – 175 мм;

·       нормативна глибина промерзання ґрунту – 108 см;

·       максимальна глибина промерзання ґрунту – 1,2 м;

·       середньорічна швидкість вітру – 3,2 м/с.

 

Інженерно-геологічні умови.

Рельєф траси вулиці, що підлягає капітальному ремонту, рівний.

Сейсмічність району робіт становить 5 балів. 

Робочим шаром конструкції дорожнього одягу слугує супісок пилуватий, твердий, який має наступні фізико-механічні характеристики:

·    щільність грунту – 1,66 г/см3;

·    щільність сухого грунту – 1,46 г/см3;

·    щільність частинок грунту – 2,7 г/см3;

·    коефіцієнт пористості – <0,85;

·    коефіцієнт водонасичення – <0.44.

Інженерно – геологічні умови розташування земляного полотна задовільні. Ґрунтові води до глибини 2,0 м не зустрінуті.

Ґрунти дна дорожнього одягу ущільнити до коефіцієнта відносного ущільнення – 0.98.

 

Існуючі параметри на ділянці проектування.

Ділянка будівництва розташована на території в адміністративних межах м. Черкаси, в промисловій частині міста.

На ділянці капітального ремонту вулиці ширина проїзної частини складає 10,5 м.

Розрахункова швидкість на прямих ділянках – 50 км/год.

Ділянка ремонту класифікується як магістральна вулиця загальноміського значення, ІІ категорія.

 Загальна протяжність проектної ділянки вулиці – 2405 м.

Початок траси ПК 0+00 прийнято на відмиканні від проспекту Хіміків.

Кінець траси ПК 24+00 прийнято на перехрещенні з вул. Східна

В межах ділянки капітального ремонту вулиці Героїв Холодного Яру, м. Черкаси, розміщені лінії інженерних комунікацій. Всі перераховані комунікації при проведенні ремонту не перевлаштовуються.

Перед початком робіт, в місцях перетину з комунікаціями під дорожнім полотном, власників  цих мереж та комунікацій має бути повідомлено про відповідні роботи.

Проектом не передбачається влаштування зливової каналізації. На частині  вулиці проходить існуюча зливова каналізація. За рахунок повздовжніх та поперечних профілів водовідведення здійснюється в бік проспекту Хіміків та в напрямку вул. Східна де проходить існуюча зливова каналізація.

Додаткова мережа зливової каналізації відповідно до завдання на проектування розробляється окремим замовленням.

Дорожнє покриття зазнало значних руйнувань та деформацій у вигляді вибоїн, поперечних тріщин,  колійності.

 

Організація дорожнього руху.

 

Відповідно завдання на проектування розроблення схеми організації дорожнього руху проектом не передбачено. Схема організації дорожнього руху має бути  розроблена до початку виконання будівельних робіт, погоджена Управлінням патрульної поліції в Черкаській області Департаменту патрульної поліції  в установленому порядку відповідно до П.10.2 ДСТУ 8752:2017.

 

Проектні параметри.

 

Проектом передбачено капітальний ремонт дорожнього покриття, встановлення  бортового каменю. Холодне фрезування існуючого покриття середньою глибиною 5 см. Проектом не передбачається зміна геометричних параметрів вулиці.

Межа робіт на примиканнях вулиць прийнята в межах радіусів заокруглення.

Проектні параметри елементів плану і повздовжнього профілю запроектовані згідно ДБН В.2.3-4-2015 Зміна 1, табл.5.5.

Робочим проектом передбачено влаштування дорожнього одягу проїзної частини наступним чином:

Тип 1  - нове будівництво:

 ·     Асфальтобетон гарячий дрібнозернистий щільний тип А непреривчатої гранулометрації марки І, бітум БМПА 90/130-50 (АСГ.Др.Щ. А-1. НП.І БМПА 90/130-50)  з максимальним розміром зерен 20 мм-0,05 м.

· Розлив бітумної емульсії   0,5 л/м2.

· Нижній шар із асфальтобетону гарячого, крупнозернистого, щільного, тип А непреривчатої гранулометрації марки І, бітум БМПА 90/130-50 (АСГ.Др.Щ. А-1. НП.І БМПА 90/130-50)  0,10 м

· Розлив бітумної емульсії   0,5 л/м2.

· Суміш на основі  ЩПС С-7 (0-40 мм) марка М20 відповідно до      ГБН В.2.3-37641918-554:2013 – 0,17 м.

· Суміш на основі  ЩПС С-5 (0-70 мм) марка М20 відповідно до      ГБН В.2.3-37641918-554:2013 – 0,21 м.

· Пісок дрібнозернистий за ДСТУ Б В.2.7-32-95 К ущ.=1,1 – 0,2 м

· Грунт місцевий К ущ. = 0,95.

 Тип 2  - посилення дорожнього одягу основна проїзна частина:

 · Асфальтобетон гарячий дрібнозернистий щільний тип А непреривчатої гранулометрації марки І, бітум БМПА 90/130-50 (АСГ.Др.Щ. А-1. НП.І БМПА 90/130-50) з максимальним розміром зерен 20 мм-0,05 м.

· Розлив бітумної емульсії   0,5 л/м2.

· Нижній шар із асфальтобетону гарячого, крупнозернистого, щільного, тип А непреривчатої гранулометрації марки І, бітум БМПА 90/130-50 (АСГ.Др.Щ. А-1. НП.І БМПА 90/130-50)  0,10 м .

· Розлив бітумної емульсії   0,5 л/м2.

· Суміш на основі ЩПС С-7 (0-40 мм) марка М20 відповідно до      ГБН В.2.3-37641918-554:2013 – 0,17 м.

· Фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття середньою глибиною 0,05 м.

· Існуючий дорожній одяг К міц. = 0,75.


Конструкція дорожнього одягу тип3 – посилення дорожнього одягу основна проїзна частина:


· Асфальтобетон гарячий дрібнозернистий щільний тип А непреривчатої гранулометрації марки І, бітум БМПА 90/130-50 (АСГ.Др.Щ. А-1. НП.І БМПА 90/130-50) з максимальним розміром зерен 20 мм-0,05 м.

· Розлив бітумної емульсії 0,5 л/м2

· Існуючий дорожній одяг К міц. = 0,95.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості.

Проектними рішеннями забезпечена здатність дорожнього одягу сприймати вплив заданої кількості навантажень від проходів автомобілів у розрахункових умовах зволоження з заданим обмеженням інтенсивності накопичення залишкової деформації з урахуванням надійності згідно з ДБН В.2.3-4.

Загальна товщина конструкції нежорсткого дорожнього одягу, товщини окремих шарів забезпечують необхідну міцність і морозостійкість всієї конструкції. 

 

Екологічна безпека. Санітарно-епідеміологічне благополуччя.

 

Перелік очікуваних впливів планованої діяльності на довкілля під час експлуатації та будівництві:

· геологічне середовище: виникнення, або активізація, небезпечних геодинамічних процесів (ерозія, підтоплення, просідання земної поверхні тощо) не очікуються;

· ландшафти:  зміни існуючих місцевих ландшафтів не передбачаються;

· клімат і мікроклімат: зміни існуючого стану не очікуються. Вплив на мікрокліматичні характеристики місцевості незначний, пов’язаний з  виникненням ефекту турбулентності за рахунок швидкісного руху автотранспорту, тепловим забрудненням, підвищенням загазованості тощо;

· повітряне середовище: забруднення атмосферного повітря вихлопними газами, шум та вплив вібрації від автотранспортних потоків автодороги;

· водне середовище: стікання дощових і талих вод з дорожнього покриття. Зміни умов формування поверхневого стоку не очікуються;

· ґрунти:  накопичення в ґрунтовому покриві придорожньої смуги хімічних речовин, серед яких важкі метали і, перш за все, свинцю і його з’єднання;

· рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на заповідні об’єкти вплив не передбачається;

· соціальне середовище: незручності під час будівельних робіт, забруднення повітряного середовища та фізичні впливи (шум, вібрація) під час руху автотранспортну в межах захисної смуги;

· техногенне  середовище:  перебудова інженерних мереж та комунікацій.

Реалізація проектних рішеннь щодо капітального ремонту вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси, буде мати вплив на всі компоненти навколишнього середовища в межах нормативно дозволених граничних рівнів впливу.

 

Пожежна і техногенна безпека.

 

 Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння. Робочим проектом передбачені заходи щодо дотримання нормативних вимог з пожежної безпеки.

 

 

Охорона праці.

 Робочим проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях, матеріалах.

Під час виконання БМР проектом передбачено:

· забезпечення працівників спеціальним одягом і іншими засобами індивідуального та колективного захисту відповідно до нормативних документів;

· проведенням інструктажу працівникам щодо дотримання вимог охорони праці при виконанні ремонтно-будівельних робіт і при експлуатації устаткування;

· відведення місць для складування матеріалів;

· вимоги до проведення вантажно-розвантажувальних робіт, робіт на висоті, вогневих, газонебезпечних робіт тощо;

· встановлено вимоги щодо необхідності оформлення нарядів-допусків на провадження робіт з підвищеною небезпекою;

· вимоги щодо захисту від виробничого шуму;

· вимоги до будівельно-монтажних організацій.

Встановлено вимоги до організації дорожнього руху на час будівництва. За необхідності проект організації дорожнього руху розробляється разом з ПВР будівельно-монтажною організацією. Встановлено вимоги до працівників, які залучаються до експлуатації об’єкта будівництва.

Працівники при прийомі на роботу повинні бути проінструктовані про будову та призначення споруд, що обслуговуються, а також ознайомлені з правильними і безпечними прийомами виконання робіт. Усі працівники повинні бути забезпечені спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту в залежності від виконуваних робіт.

 

Кошторисна частина проекту будівництва.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 23.09.2021р. складала  50223,636 тис. грн., у тому числі:

  • будівельно-монтажні роботи –  40028,856 тис. грн.;
  •  устаткування –  0,00 тис. грн.;
  • інші витрати –  10194,780 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 01.11.2021р. складає   48502,496 тис. грн., у тому числі:

  • будівельно-монтажні роботи –38642,295 тис. грн.;
  • устаткування – 0,00  тис. грн.;
  • інші витрати –  9860,201 тис. грн. 

 В процесі розгляду робочого проекту «Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси»   зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника. Після доопрацювання цих питань, до проектної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

·       уточнені техніко-економічні показники проекту;

·       доопрацьовані проектні рішення щодо креслень документації доріг;

·       допрацьовані рішення з  конструкцій дорожнього одягу;

·       доопрацьована кошторисна документація.

 

 

Розділи