Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Чернівецька обл., Дністровський район, Хотинська територіальна громада, м. Хотин (станом на 01.01.2021) , Об'їзна міста Хотин | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Фізична особа | Персональні дані |
Об’єкти будівництва
# | Назва об'єкта | Вид будівництва | Тип об'єкта | Ідентифікатор об'єкта |
---|---|---|---|---|
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Дрогомерецький Тарас Васильович (АР 003076, АЕ 005711, АР 007968, АЕ 005222, АР 018041) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект на нове "Будівництво станції технічного обслуговування автомобілів в м. Хотин" за адресою: Чернівецька обл., Дністровський район, Хотинська територіальна громада, м. Хотин (станом на 01.01.2021), Об'їзна міста Хотин розроблений у 2022 р. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУС-ОЛ" (юридична адреса: Україна, 08131, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ПРОЛЕТАРСЬКА, будинок 156), головний архітектор проекту – Руснак Ігор Ярославович (кваліфікаційний сертифікат архітектора серія АА № 002645 виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією від 24.12.2015 р.), на підставі:
- містобудівних умов та обмежень, затверджених Наказом Хотинської міської ради Відділом з питань містобудування та архітектури (04062205) № 5 від 01.02.2021 р.;
- завдання на проектування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проектувальником.
До проекту долучені додаткові вихідні дані на проектування, а саме:
- звіт за результатами інженерно-геодезичних вишукувань;
- звіт за результатами інженерно-геологічних вишукувань на майданчику будівництва, виконаний у 2021 році (ФОП Побіжан С. М.);
Робочий проект на нове будівництво "Будівництво станції технічного обслуговування автомобілів в м. Хотин" розроблений на замовлення:
- Фізична особа БРУС АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ, реєстраційний номер облікової картки платника податків: 3074822418, власник земельної ділянки з кадастровим номером: 7325010100:01:003:0052, цільове призначення: 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, площа: 0.181 га.
Відповідно до матеріалів, наведених у робочому проекті заплановано нове будівництво станції технічного обслуговування автомобілів у ІІ черги будівництва:
- І черга будівництва - станція технічного обслуговування автомобілів, одноповерхова будівля з трьома боксами із допоміжними приміщеннями та кафе для відвідувачів. Розміри в осях 13.8х22.7 м.
- ІІ черга будівництва - станція технічного обслуговування автомобілів, одноповерхова будівля з двома боксами із допоміжними та складським приміщеннями. Розміри в осях 13.8х10.8 м.
Конструктивна система - будівля з несучими стінами з газоблоку, підсилені залізобетонними включеннями (сердечниками) та з/б колони 400х400 мм.
Згідно з матеріалами інженерно-геологічних вишукувань категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – ІІ, сейсмічність майданчика - 6 балів.
Геологічна будова ділянки досліджена на глибину до 7 м. Основою фундаментів являється ґрунт ІГЕ-2-суглинок твердий, грудкуватий, просадочний, в покрівлі гумусований (Іом<0.05), макропористий, вапнистий, коричнувато-жовтий, зеленувато-жовтий.
Ґрунтові води приурочені до товщі піску дрібного кварц-польовошпатового (ІГЕ-3) та жорствового ґрунту (ІГЕ-4) середнього плейстоцену четвертинного віку. Глибини її появи від денної поверхні землі складає 7,0 – 6.8, м, а рівень води, що встановився складає 6.7-6.5 м.
Характеристичне значення снігового навантаження (4-й сніговий район) – 1390 Па.
Характеристичне значення вітрового тиску (3-го вітрового району)- 520 Па.
За робочим проектом нове будівництво станції технічного обслуговування автомобілів в м. Хотин", обидві черги будівництва передбачено з такими основними конструкціями:
- Фундаменти - монолітні залізобетонні, стрічкові, виконані із бетону С12/15 згідно ДСТУ Б В. 2.6-156:2010 та арматури класу А500С згідно ДСТУ 3760:2019.
- Колони, балки – монолітні залізобетонні, виконані із бетону С16/20 згідно ДСТУ Б В. 2.6-156:2010 та арматури класу А500С згідно ДСТУ 3760:2019.
- Стіни із газоблоку 600x200x400мм, товщиною 400 мм, згідно із ДСТУ Б В.2.7-61:2008 на клею ПБ-55
- Сходи, зовнішні – монолітні залізобетонні, виконані із бетону С16/20 згідно ДСТУ Б В. 2.6-156:2010 та арматури класу А500С згідно ДСТУ 3760:2019.
- Перегородки – з газоблоку 600x200x100 мм D-400 згідно із ДСТУ Б.В.2.7-137: 2008 на клею ПБ-55
- Перемички – по всім зовнішнім та внутрішнім стінам запроектований монолітний з/б пояс. Інші перемички теж монолітні залізобетонні. Бетон класу С16/20 згідно із ДСТУ Б.В.2.7-176:2008. Армування виконувати арматурою класу А500С, А240С згідно із ДСТУ3760:2019.
- Несучими елементами даху являються металеві ферми із профільної труби та прогони, запроектовані із прокатного швелера. Матеріал покрівлі - покрівельна сендвіч-панель 150 мм. Всі металеві деталі і зварні з'єднання захищені антикорозійними покриттями. Склад і способи нанесення антикорозійних покриттів повинні визначатись згідно з вимогами ДСТУ-Н Б В.2.6-186:2013 «Настанова щодо захисту будівельних конструкцій, будівель та споруд від корозії». Металеві елементи фарбуються.
Антисейсмічні заходи
Проектом передбачені необхідні антисейсмічні заходи згідно з вимогами ДБН В.1.1-12:2014 зокрема проектом передбачено ці та інші необхідні заходи для забезпечення стійкості та міцності будівлі в цілому, а також її окремих несучих елементів.
- прийняті об'ємно-планувальні і конструктивні рішення, що забезпечують регулярність розподілення у плані та по висоті будівлі мас та жорсткостей;
- розрахунки конструкцій будівель і споруд виконані з урахуванням нелінійного деформування конструкцій;
- стіни армуються по всій довжині, кроком не більше ніж 70 см по висоті;
- фронтони заввишки більше ніж 40 см підсилені вертикальними залізобетонними включеннями, що заанкеровані в антисейсмічний пояс.
- перемички замуровуються у кладку при ширині прорізу до 1,5 м на 250 мм, а при ширині прорізу більше ніж 1,5 м - на 350 мм.
- розрахунки конструкцій будівель і споруд виконані з урахуванням нелінійного деформування конструкцій;
- при ручному дуговому зварюванні використовуються електроди типу Є46А. Стики винесені з зони максимальних напружень;
- болтові з’єднання виконуються із болтів класу точності В.
В процесі розгляду робочого проекту на «Будівництво станції технічного обслуговування автомобілів в м. Хотин» (нове будівництво за адресою: Чернівецька обл., Дністровський район, Хотинська територіальна громада, м. Хотин (станом на 01.01.2021), Об'їзна міста Хотин) фахівцями ТОВ "Інститут експертно-технічних рішень у будівництві" було зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені до замовника та генпроектувальника. Після доопрацювання цих питань до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення .
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.
За результатами розгляду проектної документації встановлено, що вказана документація відповідає нормативним вимогам з питань міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва.
Головний експерт проекту _______________________ Тарас Дрогомерецький
(сертифікат АЕ № 005711)
Розділи
![](files/tmp/qr/9a4a17d8243e5cf2271b9bccd70680d4.png)