1 редакція від 11.02.2022 2 редакція від 18.02.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1284-0091-1466-6395
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0692-20 від 22.12.2020
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м.Києва»
Код проектної документації
PD01:8971-8718-6822-4568 Зміни №2 №ТКДМП-1905/31-10 від 2019-03-31 (видав КИЄВДОРМІСТПРОЕКТ) / Наявні експертизи: EX01:1284-0091-1466-6395
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , вул.Хрещатик не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ВІНТОНЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 006468, АЕ 000886)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Сімонов Сергій Володимирович (АЕ 000156, АР 013359, АР 012614, АЕ 006378, АЕ 007166)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
МУРЗАК ЗОЯ ПЕТРІВНА (АЕ 006513, АЕ 000256)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ВОЙТОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 005991)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8971-8718-6822-4568
Орган, що видав
КИЄВДОРМІСТПРОЕКТ (36291562)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Том №1-ГТ-Вихідні дані. Загальна пояснювальна записка. Генеральний план. Дощова каналізація. Схема транспортно-пішохідних зв'язків. Том №2-АР-Архітектурні рішення. Благоустрій. Озеленення. Том №3-АБ-Архітектурно будівельні рішення. Том №4-КБ-Конструкції бетонні. Том №5 кн.1-СПЗ-Система протипожежного захисту. Том №5 кн.2-СЗ-Система зв'язку. Том №5 кн.3-ЕА-Автоматика насосних станцій. Том №6-ЗВК-Зовнішні мережі водопостачання та каналізації. Том №7-ЕЗ-Зовнішнє електроосвітлення. Том №8-ЕО-Електричне освітлення (внутрішнє). Том №9-ПОБ-Організація будівництва. Том №10кн.1-К-Об'єктні та локальні кошторисні розрахунки. Том №10кн.2-К- Зведений кошторисний розрахунок. Том №11-ОВНС- Оцінка впливів на навколишнє середовище.
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
31.03.2019
Номер проектної документації
ТКДМП-1905/31-10
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва» (ГІП – Кибальчук Генадій Анатолійович, кваліфікаційний сертифікат серія АР №013403, дата видачі 25.07.2017р.), розроблено на підставі:

- договору на виконання проектних робіт №1905/31-10 від 01.04.2019р.;

- завдання на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва»;

- ТУ № 15277/41/11/10/02-2020 від 27.04.2020 р. Управління патрульної поліції у м. Києві Департаменту патрульної поліції Національної поліції України. Про надання пропозицій по капітальному ремонту вул. Хрещатик та Майдану Незалежності;

- ТУ № 01-07-20/ТУ від 24.07.2020 р. КК «Київавтодор» з заміни зливостоків та обладнання комунікаційного колектору на вул. Хрещатик при проведенні капітального ремонту;

- ТУ  № 62-1-7 від 29.07.2020 р. КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» КК «Київавтодор» на проектування електромереж зовнішнього освітлення;

- ТР № 053/04-18/1794 від 08.04.2020 р. КП «Центр організації дорожнього руху», рекомендації до розробки розділу організації дорожнього руху;

- ТУ № 053/04-18/5628 від 04.11.2019 р. КП «Центр організації дорожнього руху»;

- Лист № 053/01-1641 від 29.04.2020 р. Служби організації руху КП «Київпастранс» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- Лист № 110/849-12 від 15.05.2020 р. Національної академії наук України, щодо надання інформації про сорти каштанів;

- Лист № 077/226/1740 від 13.05.2020 р. КО «Київзеленбуд» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), щодо рекомендацій для збереження каштанів на вул. Хрещатик в м. Києві;

- Лист № 065/04-1088 від 22.11.2018 р. Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- Лист № 356-1149 від 21.11.2018 р. КП «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- Лист № 01-04/24/2403 від 27.07.2020 р. КК «Київавтодор», про приведення інженерних мереж до належного технічного стану відповідними балансоутримувачами.

Замовником проектної документації є Комунальна корпорація «Київавтодор».

Проектувальник – ТОВ «Інститут «Київдормістпроект».

Стадійність проектування – стадія «Проект».

Клас відповідальності об’єкту СС3.

Замовником експертизи робочого проекту є ТОВ «Інститут «Київдормістпроект».

Експертиза П виконана на підставі договору № 10-692-20.

 

Стисла характеристика об'єкту.

 

Довжина вул. Хрещатик згідно паспорту вулиці складає 1.30 км. Проектом капітального ремонту розглядається ділянка від Європейської площі (стик бруківки та асфальту) до Бессарабської площі (до радіусу заокруглення примикання бульвару Тараса Шевченка), що складає 1.165 км.

Ширина проїжджої частини вул. Хрещатик варіюється в межах 24.20 – 24.50 м.

Проїжджа частина розділена розміткою навпіл, по чотири смуги руху в кожному напрямку.

Вздовж проїжджої частини існують тротуари змінної ширини, а саме:

- з правого боку проїжджої частини при русі з Європейської площі до примикання вул. Михайлівської – 14 м, а з лівого боку від 13 до 15м. На ділянці від примикання вул. Михайлівської до Головпоштамту (в районі Майдану Незалежності) з правого боку від 5 до 11м., а з лівого (до примикання вул. А. Городецького) від 13 до 15м.;

- надалі ширина з обох боків вулиці варіюється в межах від 6 (в найвужчому місці) до 17м., найчастіше близько 14 м.

Покриття проїжджої частини вул. Хрещатик - асфальтобетонне, тротуарів - з фігурних елементів мощення.

На тротуарах розташовані опори зовнішнього освітлення, газони з деревами рядової посадки та окремі дерева в лунках. 

Вулиця озеленена насадженнями представленими переважно листяними породами дерев. Знесення зелених насаджень виконується на підставі акту знесення зелених насаджень складеного та погодженого відповідним чином.

Капітальним ремонтом вул. Хрещатик передбачається:

-       капітальний ремонт вул. Хрещатик з не повною заміною конструкції дорожнього одягу протягом всієї вулиці в межах робіт;

-       капітальний ремонт існуючих тротуарів вздовж проїжджої частини;

-       влаштуванням велосипедних доріжок по обидва боки вулиці (варіант 1); або влаштування велодоріжки з непарного боку вулиці та велосмуги з іншого (варіант 2);

-       капітальний ремонт інженерних мереж в частині камер та колодязів на них з заміною плит на важкі з застосуванням люків з запірними пристроями;

-       перекладка всіх рукавів дощового колектору

-       влаштування дна дощового колектору лоткового типу

-       прокладання інженерних мереж для приєднання об’єкта до електричних мереж (зовнішнє освітлення), до дощової каналізації;

-       перевлаштування існуючих світлофорних об’єктів;

-       благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території (в межах червоних ліній).

 

Інженерні рішення

 

На вул. Хрещатик опори зовнішнього освітлення по обидва боки вулиці залишаються на тих самих місцях, замінюються лише пошкоджені елементи на нові із збереженням архітектурного вигляду.  Мережа електропостачання виконана кабелем в землі та самонесучим ізольованим проводом між опорами.

В проекті передбачено електроосвітлення підземних пішохідних переходів.

Вздовж вул. Хрещатик прокладені чисельні інженерні мережі, а саме: електромережі 10 кВ, водоводи діаметрами до 500мм, Каналізаційний колектор розмірами від 900х1400мм до 3000х2800мм, Прохідний колектор розмірами 3000х3000, водопровід та каналізація, дощова каналізація, газопроводи середнього та низького тиску, теплові мережі тощо. Більшість трубних комунікацій (каналізація, водопровід) прокладені під проїжджою частиною вулиці.

В проекті передбачена реконструкція існуючих колодязів та камер на водопровідних та каналізаційних мережах в частині заміни плит перекриття, люків та горловин в межах проектних відміток дорожнього покриття.

Проектом передбачено в приміщеннях насосних станцій дощової каналізації заміну існуючих дренажних насосів на нові насоси, насоси погружні, чавунні з вбудованими погружними вибухозахищеними електродвигунами.

В проекті передбачені системи протипожежного захисту:

- система автоматичної пожежної сигналізації;

- система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей;

- система автоматичного пожежогасіння протипожежних відсіків колектору довжиною140 м;

- системи централізованого пожежного спостереження.

Комунікаційний колектор є об’єктом впровадження системи відеоспостереження. Даним проектом передбачено встановлення відеокамер для підвищення рівня безпеки в колекторі, перешкоджанню потрапляння в колектор сторонніх осіб та двостороннього зв’язку за допомогою вбудованого динаміка та мікрофону на камерах відеоспостереження.

 

Пояснювальна записка

 

Пояснювальна записка  відповідає вимогам  ДБН А.2.2-3-2014.

 

 Пожежна безпека

 

Дотримання вимог пожежної безпеки забезпечується:

-   збереженням при перекладанні водопровідних мереж існуючих пожежних гідрантів;

-   передбаченням проектом заходів на період виконання будівельно-монтажних робіт;

-   після введення об’єкту в експлуатацію такі заходи не передбачені в в’язку з тим, що це лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури і виробничі процеси відсутні.

   За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація після внесених змін і доповнень розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

 

Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення

 

   З урахуванням внесених змін і доповнень проект відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.

 

Організація будівельного виробництва

 

Розділ проекту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:

-ДБН 3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва.";

-ДБН А.3.2-2-2009 "ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві"

 

Захист навколишнього середовища

 

Об'єкт не підпадає під санкласифікацю дод. 4 ДСП 172-96 і нормативної санітарно-захисної зони не потребує. Виконується повне дотримання відстаней від найближчих підземних інженерних мереж (згідно ДБН Б. 2.2-12:2019), та відстаней між сусідніми інженерними підземними мережами (згідно ДБН Б. 2.2-12:2019).

Об'єкт при виконанні природоохоронних заходів та санітарних норм практично не буде здійснювати шкідливого впливу на середовище під час будівництва за рахунок оптимізації проектних рішень по його організації.

Проектована діяльність обумовлює зниження екологічного ризику.

 

Доступність об’єкта будівництва для маломобільних  груп населення

 

Для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями в місцях наземних пішохідних переходів через проїжджу частину вул. Хрещатик, примикання тротуарів до виїздів/заїздів прилеглої території, влаштовується пониження бортового каменю на ширину тротуару до рівня проїжджої частини.

Крім цього, на перетинах з світлофорним регулюванням дорожнього руху передбачається влаштування пішохідних світлофорів зі звуковим сигналом.

Переходи через проїжджу частину облаштовуються тактильним мощенням з гранітного каменю попереджувального рельєфу, а по всьому тротуару направляючого рельєфу та попереджувального перед об’єктами, що можуть нести небезпеку (сходи, вхідні групи, виїзди/заїзди).

 

Оцінка проектних рішень

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,

його експлуатаційна безпека

 

З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації проекту: «Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва» гарантована безпечна для життя і здоров'я людей  експлуатація об’єкту.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 26 жовтня 2020 р. складала 1006136,532 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 797105,084 тис. грн., устаткування – 2210,876 тис.грн., інші витрати – 206820,572 тис. грн. 

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;

 - Будівельні роботи.  ДСТУ Б Д.2.2-2012;

 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;

 - Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб "КОРСІС" для безнапірної каналізації.

СОУ Б Д.2.2-33090871-001: 2012;

 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;

 - Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018;

 

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва.

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд./год і розряді робіт 3,8) -11000,00грн.

 

            В процесі розгляду проектної документації по розділу кошторисна частина проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проектувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 216 010,158 тис. грн.

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 22.12.2020 складає 790126,374 тис. грн, у тому числі:

 

будівельні роботи – 608990,042 тис. грн.;

устаткування – 15116,872 тис. грн.;

інші витрати – 166019,460 тис. грн.

           

Виправлений проект згідно виданих зауважень, був наданий для підготовки позитивного звіту.

 

Відповідальність за внесення змін до проектної документації покладається на генерального проектувальника.

 

 


Розділи