Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6274-8427-0860-8928
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№952-673-20/КП від 18.08.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка - Локачі на ділянці км 14+900-км 18+100, Волинська область
Код проектної документації
PD01:4591-7679-4783-9460 №6-20ПС від 2020-04-07 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ") / Наявні експертизи: EX01:6274-8427-0860-8928
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань пожежної безпеки, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.12.2020 114869.606 86772.323 381.184 27716.099

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
16.08.2021 113030.822 87623.114 386.472 25021.236

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Волинська обл., Володимирський район, Нововолинська територіальна громада (UA07020130000036300) , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка - Локачі на ділянці км 14+900-км 18+100, Волинська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25908960)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4591-7679-4783-9460
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ" (40254893)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
07.04.2020
Номер проектної документації
6-20ПС
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 952-673-20/КП від «18» серпня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення

Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка - Локачі

на ділянці км 14+900-км 18+100, Волинська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Волинській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектний Стандарт», місцезнаходження: 79040, Львівська область, місто Львів, вулиця Городоцька, будинок 367А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 952-1112-20/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-              завдання на розробку проектної документації від 05.03.2020 року № 4, затвердженого Службою автомобільних доріг у Волинській області;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році;

-              технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році;

-              акту обстеження існуючого стану автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ - Іваничі - Павлівка - Локачі на ділянці км 14+900 - км 18+100, Волинська область;

-              технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок, виданих ПрАТ «Волиньобленерго» від 30.10.2020 року;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР003606, виданий 25.09.2012 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення. Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування державного значення Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка – Локачі на ділянці км 14+900 – км 18+100, Волинська область.

Початок проектної ділянки знаходиться на ПК 149+00,00 та відповідає км 14+900 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка – Локачі, перед з'їздом у вул. Цегельна на окраїні смт. Іваничі.

Кінець проектної ділянки знаходиться на ПК 181+00,00 та відповідає км 18+100 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка – Локачі, за примиканням у вулицю на околиці смт. Іваничі.

Довжина проектної ділянки складає 3200 м. На ділянці ПК149+27 – ПК181+00 дорога проходить в межах населеного пункту смт. Іваничі Волинської області; на ділянці ПК149+00 – ПК149+27 – поза межами населених пунктів.

Дорога відноситься до IV технічної категорії.

Інтенсивність руху транспортних засобів на ділянці капітального ремонту складає 680 авт./добу; перспективна інтенсивність на 2041 рік складе 1129 авт./добу. Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, в межах даної ділянки складає 1287 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на 2041 рік складе 2024 авт./добу.

Розрахункову швидкість поза межами населеного пункту прийнята              90 км/год, крім ділянок ПК 149+00 – ПК 149+27, де розрахункова швидкість прийнята 60 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнята 60 км/год, крім ділянок від ПК 156+92,52 до ПК157+19,96, від ПК172+02,64 до ПК172+25,41, від ПК174+76,72 до ПК175+08,27, від ПК175+43,55 до ПК175+83,21, де розрахункова швидкість прийнята 30 км/год, від ПК157+19,96 до ПК158+67,58, де розрахункова швидкість прийнята 50 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Проектна ділянка має 17 кутів повороту.

Земляне полотно на ділянці проектування відсипане переважно піском, а також на окремих ділянках супісками.

Додаткового відводу землі при капітальному ремонті автомобільної дороги робочим проектом не передбачено.

Земельне полотно використовується в межах існуючого, а при необхідності, у разі збільшення висоти насипу, зміщення осі траси або доведення існуючого земляного полотна до параметрів IV категорії, поширюється. Для досипання земляного полотна використовується ґрунт із геометричної виїмки, зрізання існуючого узбіччя та нарізання канав. При поширені земляного полотна передбачено зняття рослинного шару ґрунту з існуючих укосів товщиною 0,3 м та підошви насипу товщиною 0,3 м.

При розширенні земляного полотна висотою до 2,0 м укоси існуючого насипу розпушують на глибину 30 см. Розширення земляного полотна на насипах висотою понад 2,0 м робочим проектом не передбачається.

Крутизна укосів при висоті насипу до 2,0 м, виконується 1:3. При висоті насипу понад 2,0 м укоси передбачено 1:1,75. Також на даний ділянці наявні кювети з укосом насипу 1:3, дном кювета 0,4 м і зовнішнім укосом кювета 1:1,5.

Укоси насипу та кювети укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Узбіччя в межах населених пунктів укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Узбіччя за межами населених пунктів укріплюється щебенем та асфальтобетоном від розбирання на ширину 1,5 м, товщиною 0,15 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 30 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 2100 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 1250 м.

Водовід забезпечується поздовжніми та поперечними похилами проїзної частини. Збирання поверхневих вод здійснюється за допомогою бортового каменю БР 100.30.18.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна в місцях увігнутих вертикальних кривих робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна. Для відведення води з проїзної частини в місцях влаштування тротуарів передбачене влаштування скидів води під тротуарами. В межах щільної забудови в місцях, де випуск на укіс земляного полотна, поверхневих вод, що накопичуються в межах проїзної частини, є неможливим, у зв’язку з близькістю житлової забудови, робочим проектом передбачається збирання дощових вод з проїзної частини за допомогою влаштування дощової каналізації.

У межах проектної ділянки знаходяться 4 водопропускні труби.

У межах с. Іваничі передбачається влаштування чотирьох автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки  відносяться до уособлених.

Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. На автобусних зупинках поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкових майданчиків усіх автобусних зупинок дорівнює 15‰ і направлений в бік проїзної частини. Дорожній одяг на зупинкових майданчиках відповідає конструкції дорожнього одягу по типу основного проїзду, на посадковому майданчику – по типу конструкції дорожнього одягу на тротуарах.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина покриття тротуару складає 1,50 м. У межах населеного пункту між проїзною частиною дороги та тротуарами передбачається влаштування бар’єрного огородження першої групи по всій довжині тротуару. Таким чином, на ділянках влаштування бар’єрного огородження, ширина тротуару збільшується до 1,90 м (на ширину бар’єрного огородження).

У місці сполучення тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до   2,5 см.

Ширина тротуару, його поздовжній та поперечний похили відповідно до вимог діючих нормативних документів, дозволяють руху рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено.

Передбачено влаштування 12 примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

На ділянці дороги робочим проектом передбачено три типи дорожнього одягу:

Тип А. Розширення:

- пісок з вмістом пилуватих часток не більше ніж 2% та коефіцієнтом фільтрації 5м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95- 0,28 м;

- щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,25 м;

- вирівнючий шар з матеріалу дорожнього, виготовленого за технологією холодного ресайклінгу МДХР.КВ.Кз.М20 згідно ДСТУ 8976:2020, мінімальною товщиною 0,12 м hсер- 0,136 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,10м;

- АББМП.Др.Щ.А.НП згідно ДСТУ8959:2019 на бітумі марки БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 0,05м.

Тип Б. Посилення:

- вирівнючий шар з матеріалу дорожнього, виготовленого за технологією холодного ресайклінгу МДХР.КВ.Кз.М20 згідно ДСТУ 8976:2020, мінімальною товщиною 0,12 м hсер - 0,136 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,10м;

- АББМП.Др.Щ.А.НП згідно ДСТУ8959:2019 на бітумі марки БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016 - 0,05м.

Тип В. Конструкція дорожнього одягу на посадкових майданчиках, тротуарах та в’їздах у двори:

- щебенево-піщана суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- пiдстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6) - 0,05 м;

- покриття з фігурних елементів мощення - 0,06 м.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Джерело живлення – ПС 110/35/10 кВ "Жашків", ПС 150/35/10 кВ «Маньківка-1».

Розрахункова потужність КТП-11 – 4,0 кВт.

Розрахункова потужність КТП-237 – 8,5 кВт.

Розрахункова потужність КТП-238 – 7,5 кВт.

Річне споживання електроенергії  КТП-11 – 17.520 тис. кВт*год.

Річне споживання електроенергії  КТП-237 – 37.230 тис. кВт*год.

Річне споживання електроенергії  КТП-238 – 32.850 тис. кВт*год.

Річне споживання електроенергії, всього – 87.600 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Живлення приладів освітлення передбачено по проектованих ПЛІ-0,4кВ від існуючої опори №120 Л-2 ПЛ-0,4 кВ від КТП-238; від існуючої опори №34 Л-3 ПЛ-0,4 кВ від КТП-237; від існуючої опори №15 Л-7 ПЛ-0,4 кВ від ЗТП-11.

Будівництво повітряної лінії з ізольованими самонесучими проводами 0,4/0,23 кВ виконано на проектованих залізобетонних опорах типу СВ105-5 та існуючих опорах, та на металевих опорах типу 3 РО-100-F(3), 3 м. Прокладання магістральних ліній 0,4/0,23 кВ прийнято алюмінієвим самонесучим ізольованим проводом марки СІП-5нг, розрахунковим перерізом жил, підключення світильників виконано проводом ПB1 перерізом 1х2,5 мм². До світильників, розташованих на металевих опорах, підвід живлення виконується кабелем силовим з мідними ТПЖ, з ізоляцією з ПВХ пластикату, з зовнішньою оболонкою із ПВХ пластикату перерізом 2х16 мм², а підключення світильників - кабелем ВВГ перерізом 3х2,5 мм².

Переріз проводу вибрано на основі мінімально допустимого перерізу за умовами механічної міцності і за тривало допустимим струмом.

Розрахунковий облік спожитої електроенергії на проектованих лініях зовнішнього електроосвітлення виконується лічильниками активної енергії прямого включення типу НІК 2303 АП2 1100 МС кл.т. 1,0, встановленими в ЩО-1 на опорі №120 (існ.), в ЩО-2 на опорі №34 (існ.), в ЩО-3 на опорі №15 (існ.).

Для забезпечення нормованої освітленості встановлюються світлодіодні світильники IZYLUM 3, P=109 Вт, та IZYLUM 3, P=65 Вт, на висоті 9 м.

Управління освітленням передбачено автоматично від рівня освітленості.

На опорах ПЛІ1 №1, 120 (існ.), 40, ПЛІ2 № 1, 34 (існ.), 45, ПЛІ3 № 1, 15 (існ.), 16 PEN-провідник підключається ОПН для захисту від перенапруг при блискавці.

Робочим проектом передбачається:

перевлаштування ПЛ-0,4кВ ділянки автомобільної дороги км 15+815 - км 16+590;

перевлаштування ПЛ-0,4кВ ділянки автомобільної дороги км 16+887;

перевлаштування ПЛ-0,23кВ ділянки автомобільної дороги км 17+294 - км 17+321;

тимчасове перевлаштування ПЛ-0,4кВ ділянки автомобільної дороги км 15+407 - км 15+582.

Перевлаштування ПЛ-0,4кВ ділянки автомобільної дороги км 15+845 - км 16+590

Необхідність перевлаштування повітряної лінії 0,4 кВ пов’язана з улаштуванням тротуарів для руху пішоходів та нормами.

Перевлаштування виконано на проектованих залізобетонних опорах типу СВ105-5. Існуючі проводи підлягають демонтажу, робочим проектом передбачено застосування проводів 5хАС-70 для електропостачання.

Живлення споживачів виконано проводом СІП-5нг 2х25.

Перевлаштування ПЛ-0,4кВ ділянки автомобільної дороги км 16+887.

Необхідність перевлаштування повітряної лінії 0,4 кВ пов'язана з улаштуванням тротуарів для руху пішоходів та нормами.

 Перевлаштування виконано на проектованих залізобетонних опорах типу 2хСВ105-5. Існуючі проводи підлягають демонтажу, робочим проектом передбачено застосування проводів 5хАС-70 та СІП-5нг 2х25 для електропостачання.

Перевлаштування ПЛ-0,23кВ ділянки автомобільної дороги км 17+294 - км 17+321.

Необхідність перевлаштування повітряної лінії 0,23 кВ пов'язана із заміною існуючих дерев'яних опор на залізобетонні стояки типу СВ105-5. Існуючі проводи підлягають демонтажу,  робочим проектом передбачено застосування проводів 2хАС-35.

Тимчасове перевлаштування ПЛ-0,4кВ ділянки автомобільної дороги км 15+407 – км 15+582.

Необхідність перевлаштування повітряних лінії 0,4 кВ пов'язана з улаштуванням тимчасової об’їзної дороги та виконанні робіт з капітального ремонту мосту на ПК 529+54,5. Перевлаштування виконано на проектованих залізобетонних опорах типу СВ105-5. Існуючі проводи підлягають демонтажу, робочим проектом передбачено застосування проводів 4хАС-35.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачння та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини за межами населених пунктів виконується по узбіччям та укосам насипу, а також по існуючому рельєфу з урахуванням кюветів. У відповідності з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, у необхідних місцях для відводу води передбачено бортовий профіль та влаштовані водоскиди у кількості 20 шт. У межах населених пунктів водовідвід забезпечується за рахунок лотків і водоскидів, а також влаштування дощоприймальних колодязів.

Згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, п. 5.1.6 для забезпечення водовідводу з проїзної частини, з урахуванням проектного повздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечний переріз проїзної частини на мосту прийнятий двоскатним з ухилом проїзної частини 25‰ згідно з поперечним ухилом підхідних насипів автодороги. Ухил пішохідних тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар’єрного огородження).

Відведення зливових вод з проїзної частини мосту передбачене у спеціальні водовідвідні облаштування з установкою водовідвідних трубок, воронок та решіток, а також елементів організованого відводу води за межі моста в очисну споруду.

Робочим проектом передбачено заміну існуючих водопропускних труб.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище, де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ – Іваничі – Павлівка – Локачі на ділянці км 14+900- км 18+100 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 3,2 км.

Розрахункові рівні забруднення атмосферного повітря на межі житлової забудови в населених пунктах не перевищують гранично допустимі концентрації при експлуатації дороги.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на техногенне середовище.

Проектована діяльність в цілому не передбачає негативного впливу на житлово-цивільні та промислові об’єкти, наземні та підземні споруди.

Вплив на соціальне середовище.

Належний стан покриття поліпшить умови проїзду та комфорт користувачів автомобільної дороги. При експлуатації об’єкту, внаслідок поліпшення умов та безпеки руху транспорту, підвищення інвестиційної привабливості району та соціальні умови життєдіяльності та задоволення потреб місцевого населення.

Вплив на водне середовище не здійснюється.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, геологічне середовище вплив відсутній.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт здійснюється потоковим методом.

Капітальний ремонт дороги здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна полоса руху,на якій будуть виконуватися будівельні роботи. Для цього ділянка капітального ремонту поділена на захватки. Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги. На дорожніх роботах застосовуються наступні будівельні машини: екскаватори одноковшеві з місткістю ковша 0,25 куб.м, 0,5 куб.м,  0,65 куб.м; бульдозери, потужністю 97 кВт, 125 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi різні; асфальтоукладальники універсальні.

Капітальний ремонт мосту виконується із закриттям руху автомобільного транспорту по ньому. Для проїзду існуючого автотранспорту влаштовується об’їзна тимчасова дорога. Розбирання елементів мосту здійснюється із застосуванням пневмокрана, вантажопідйомністю 25 т, на зведенні мосту застосовуються пневмокран, вантажопідйомністю 25 т, автокран, вантажопідйомністю 16 т. Прогонова будова встановлюється автокраном на спецшасі, вантажопідйомністю 63 т.

Тривалість будівництва становить 8,5 місяців.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Для забезпечення руху маломобільних груп населення передбачено пониження бортового каменю в місцях пересічення тротуару з проїзною частиною автомобільної дороги. Для осіб з вадами зору робочим проектом передбачено застосування тактильної плитки.

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «09» грудня 2020 року, складала 114869.606 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 86772.323 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 381.184  тис. грн., інші витрати –                 27716.099 тис. грн. Зворотні суми – 343.988 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «16» серпня       2021 року складає: 113030.822 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 87623.114 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 386.472 тис. грн., інші витрати – 25021.236 тис. грн. Зворотні суми – 386.317 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

________________________     О.О. Голуб

                                    (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 ______________________     О.О. Полежай

                             (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________      С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

_______________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

_______________________         Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

___________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

___________________    І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

__________________    В.Г. Пономаренко

 (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

______________________      Н.І. Тонковид

         (підпис)                              (П.І.Б.)

 

 


Розділи