1 редакція від 10.02.2022 2 редакція від 15.02.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0436-9001-8229-6521
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№426 / 21Д від 24.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова до вулиці 5-ї Воєнної у Центральному районі міста Миколаєва
Код проектної документації
PD01:9083-3376-5702-5965 №copy_2769083337640248748 від 2021-11-15 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:0436-9001-8229-6521
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
04.11.2021 1575.962 1206.924 369.038

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
04.11.2021 1575.962 1206.924 369.038

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Каразіна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410576)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9083-3376-5702-5965
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.11.2021
Номер проектної документації
copy_2769083337640248748
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2019р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова  до вулиці 5-ї Воєнної   у Центральному районі міста Миколаєва.» розроблено на  підставі Договору №326 від 15.10.21р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Адміністрацією Центрального  району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Головою Адміністрації Центрального  району Миколаївської міської ради О.Д. Березою;

- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Головою Адміністрації Центрального  району Миколаївської міської ради О.Д. Березою.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 60-2021-ПЗ   Загальні положення.

- 60-2021-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 60-2021 -ПОБ  Проєкт організації будівництва.

Том 3.

- 60-2021-К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год. Забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.

Ділянка що підлягає ремонту  складається з однієї ділянки  ремонту. Початок проєктної ділянки прийнятий на примиканні з вулицею 5-ю Воєнною ПК0+00. Кінець проектної ділянки ПК1+40,9  примикання з вулицею Гречишникова.

Ширина проїзної частини складає від 3,37 до 4,78м.п.


У результаті обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-          житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст.

-          примикання  з вулицею Гречишникова має  асфальтобетонне  покриття,

-          примикання  з вулицею 5-ю Воєнною має  асфальтобетонне  покриття,

-          ділянка ремонту з початку з  ПК 0+00 до ПК0+52,7 має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини.  На ПК 0+52,7 -ПК1+40,9 ділянка має  покриття  з бруківки, на котрому знаходиться залишки асфальтобетону (знаходиться в задовільному стані).

-          тротуар на даному відрізку дороги присутній і має покриття з фігурних елементів мощення (знаходиться в задовільному стані);

-          бортовий камінь присутній, частково на примиканні з вулицею Гречишникова;

-          люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634).

-          рельєф дороги має ухил від ПК 0+65 до ПК0+00 та від ПК 0+65 до ПК 1+40,9. Перепад висот ділянки ремонту 41,01-41,80-41,24.

-          технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;

-          поздовжній профіль вулиці  – середньої складності, водовідвід з вулиці  капремонту не організовано із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці; 

-          випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

-          присутні інженерні мережі а саме:

-    5 колодязі міського водогону та телекомунікацій,

-    5 опор 0,4кВа;

-    наземні кабельні мережі електропостачання,

-    мережі електропостачання,

-    мережі побутової каналізації,

-    газопровід низького тиску.

-                               стан покриття: незадовільний;

-                               штучні споруди відсутні;

-                               зупинки громадського транспорту відсутні.

Зливова каналізація відсутня, водовідведення  зливові та талі води  виконується за рахунок   поперечного та повздовжнього профілів.

Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування  асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь запроєктована згідно з ДБН В.2.3-5-2018, ДБН В.23-4:2015.  План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 140,9 метра. Примикання в межах проєктування присутні заїзди на прилеглі території .

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 10,4‰. Вертикальні криві відсутні. Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечний профіль для проєктуємої ділянки вулиці передбачено двосхилий  з величиною поперечного ухилу 25‰.

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу: 

ТИП 3 Нова констукція:-                               АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-                               Бітум   2,0л/м2  (розлив в’яжучих).

-                               Щебінь фракції (40-70,10-20)  -  21см. методом заклинки.

-                               Ущільнений грунт Кущ. 0,98

ТИП 1 Відновлення:

-          АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-          Бітум 0,3л/м2  (розлив в’яжучих).

-          АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 1,5см. вирівнюючий шар.

-          Бітум 0,7л/м2  (розлив в’яжучих).

-          Бруківка – існуюча.

ТИП 2 Відновлення:

-          АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-          АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 1,5см. вирівнюючий шар.

-          Бітум 0,3л/м2  (розлив в’яжучих).

-          Щебінь фракції (40-70,10-20)  -існуючий

ТИП 1 Тротуар:

-          Фігурних елементи мощення (ФЕМ) –  згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 4,5см.

-          Піщано-цементний суміш –  згідно ДСТУ Б В.2.7.-32-95  - 5см.

-           Геотекстиль. Згідно ГБН  В.2.3-37641918-544:214

-          Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013       - 12см.

-          Ущільнений грунт Кущ. 0,98

Згідно Завдання на проєктування виконання покриття тротуарів передбачено комбіновано

з фігурних елементів мощення (тротуарна плитка із тактильними індикатарами по ДСТУ Б В.2.7-238:2010 (ГОСТ 17608-91, MOD) або ДСТУ Б В.2.7-145:2008) на монтажному шарі з піщано-цементній суміші, товщиною 0,05м.

На даній ділянці ремонту  потребують заміни 5 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій. (телекомунікацій, водопостачання, газопостачання), марки С250. Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають встановленню згідно з  відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, бортових каменів в кількості 230шт., марки БР100.30.18 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають встановленню згідно з  відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, бортових каменів в кількості 123 м.п., марки БР100.20.8 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.

Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без виділення  черг.

Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова до вулиці 5-ї Воєнної   у Центральному районі  міста Миколаєва (без закриття руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні. 

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при  температурі повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при  температурою повітря не нижче плюс 5°С, восени – не нижче плюс 10°С.

На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН. Поздовжній уклон шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5 %. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля будинку та в затінених місцях допускається збільшувати поздовжній уклон до 10 % на протязі не більше 10 м. Поперечний уклон шляху руху слід приймати в межах 1-2 %. Доступність для маломобільних груп населення забезпечена.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я  людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію спору д.


Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

 Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва» прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020 р.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.


Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова  до вулиці 5-ї Воєнної   у Центральному районі міста Миколаєва.» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Розділи