Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
04.11.2021 | 1575.962 | 1206.924 | 369.038 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
04.11.2021 | 1575.962 | 1206.924 | 369.038 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Каразіна | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | АДМІНІСТРАЦІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410576) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проєктування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р., виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2019р.
Робочий проєкт на «Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова до вулиці 5-ї Воєнної у Центральному районі міста Миколаєва.» розроблено на підставі Договору №326 від 15.10.21р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради.
Вихідними даними для розробки проєкту є:
- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Головою Адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради О.Д. Березою;
- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Головою Адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради О.Д. Березою.
Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:
Том 1.
- 60-2021-ПЗ Загальні положення.
- 60-2021-АД Автомобільна дорога. Робочі креслення.
Том 2.
- 60-2021 -ПОБ Проєкт організації будівництва.
Том 3.
- 60-2021-К Кошторисна документація.
Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.
Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год. Забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.
Ділянка що підлягає ремонту складається з однієї ділянки ремонту. Початок проєктної ділянки прийнятий на примиканні з вулицею 5-ю Воєнною ПК0+00. Кінець проектної ділянки ПК1+40,9 примикання з вулицею Гречишникова.
Ширина проїзної частини складає від 3,37 до 4,78м.п.
У результаті обстеження ділянки дороги виявлено наступне:
- житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст.
- примикання з вулицею Гречишникова має асфальтобетонне покриття,
- примикання з вулицею 5-ю Воєнною має асфальтобетонне покриття,
- ділянка ремонту з початку з ПК 0+00 до ПК0+52,7 має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини. На ПК 0+52,7 -ПК1+40,9 ділянка має покриття з бруківки, на котрому знаходиться залишки асфальтобетону (знаходиться в задовільному стані).
- тротуар на даному відрізку дороги присутній і має покриття з фігурних елементів мощення (знаходиться в задовільному стані);
- бортовий камінь присутній, частково на примиканні з вулицею Гречишникова;
- люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634).
- рельєф дороги має ухил від ПК 0+65 до ПК0+00 та від ПК 0+65 до ПК 1+40,9. Перепад висот ділянки ремонту 41,01-41,80-41,24.
- технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;
- поздовжній профіль вулиці – середньої складності, водовідвід з вулиці капремонту не організовано із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці;
- випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;
- присутні інженерні мережі а саме:
- 5 колодязі міського водогону та телекомунікацій,
- 5 опор 0,4кВа;
- наземні кабельні мережі електропостачання,
- мережі електропостачання,
- мережі побутової каналізації,
- газопровід низького тиску.
- стан покриття: незадовільний;
- штучні споруди відсутні;
- зупинки громадського транспорту відсутні.
Зливова каналізація відсутня, водовідведення зливові та талі води виконується за рахунок поперечного та повздовжнього профілів.
Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.
Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його безпеки.
Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.
План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь запроєктована згідно з ДБН В.2.3-5-2018, ДБН В.23-4:2015. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 140,9 метра. Примикання в межах проєктування присутні заїзди на прилеглі території .
Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 10,4‰. Вертикальні криві відсутні. Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечний профіль для проєктуємої ділянки вулиці передбачено двосхилий з величиною поперечного ухилу 25‰.
Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.
Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу:
ТИП 3 Нова констукція:- АСГ Др.Щ.А. НП. І. БНД 70/100– 5см.
- Бітум 2,0л/м2 (розлив в’яжучих).
- Щебінь фракції (40-70,10-20) - 21см. методом заклинки.
- Ущільнений грунт Кущ. 0,98
ТИП 1 Відновлення:
- АСГ Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.
- Бітум 0,3л/м2 (розлив в’яжучих).
- АСГ Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 1,5см. вирівнюючий шар.
- Бітум 0,7л/м2 (розлив в’яжучих).
- Бруківка – існуюча.
ТИП 2 Відновлення:
- АСГ Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.
- АСГ Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 1,5см. вирівнюючий шар.
- Бітум 0,3л/м2 (розлив в’яжучих).
- Щебінь фракції (40-70,10-20) -існуючий
ТИП 1 Тротуар:
- Фігурних елементи мощення (ФЕМ) – згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 4,5см.
- Піщано-цементний суміш – згідно ДСТУ Б В.2.7.-32-95 - 5см.
- Геотекстиль. Згідно ГБН В.2.3-37641918-544:214
- Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 12см.
- Ущільнений грунт Кущ. 0,98
Згідно Завдання на проєктування виконання покриття тротуарів передбачено комбіновано
з фігурних елементів мощення (тротуарна плитка із тактильними індикатарами по ДСТУ Б В.2.7-238:2010 (ГОСТ 17608-91, MOD) або ДСТУ Б В.2.7-145:2008) на монтажному шарі з піщано-цементній суміші, товщиною 0,05м.
На даній ділянці ремонту потребують заміни 5 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій. (телекомунікацій, водопостачання, газопостачання), марки С250. Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.
На даній ділянці капітального ремонту підлягають встановленню згідно з відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, бортових каменів в кількості 230шт., марки БР100.30.18 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.
На даній ділянці капітального ремонту підлягають встановленню згідно з відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, бортових каменів в кількості 123 м.п., марки БР100.20.8 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.
Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно, без виділення черг.
Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова до вулиці 5-ї Воєнної у Центральному районі міста Миколаєва (без закриття руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні.
Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при температурі повітря не нижче плюс 5 С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при температурою повітря не нижче плюс 5°С, восени – не нижче плюс 10°С.
На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН. Поздовжній уклон шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5 %. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля будинку та в затінених місцях допускається збільшувати поздовжній уклон до 10 % на протязі не більше 10 м. Поперечний уклон шляху руху слід приймати в межах 1-2 %. Доступність для маломобільних груп населення забезпечена.
Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію спору
Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.
Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.
Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва» прийняті у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.
Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020 р.
Висновки.
Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.
В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення в пояснювальну записку та креслення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.
Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по вулиці Каразіна від вулиці Гречишникова до вулиці 5-ї Воєнної у Центральному районі міста Миколаєва.» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.
Розділи
![](files/tmp/qr/4007d21da06fb7adceabe15e3c489270.png)