Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0501-5392-3038-5619
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№258 / 21Д від 20.08.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по Інгульському проїзду від вулиці Привільної до будинку № 2 та від вулиці Привільної до будинку № 16А у Центральному районі міста Миколаєва
Код проектної документації
PD01:8990-0822-3169-9148 №copy_2768990082198144715 від 2021-07-21 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:0501-5392-3038-5619
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.04.2021 1340.435 1024.356 316.079

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.04.2021 1340.435 1024.356 316.079

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021) , Інгульський проїзд не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410576)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8990-0822-3169-9148
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.07.2021
Номер проектної документації
copy_2768990082198144715
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2019р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по Інгульському проїзду від вулиці Привільної до будинку № 2 та від вулиці Привільної до будинку № 16А  у Центральному районі міста Миколаєва» розроблено на  підставі Договору №166 від 21.07.2020р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Адміністрацією Центрального  району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на розроблення проєктної документації, затверджене Головою Адміністрації Центрального  району Миколаївської міської ради О.Д. Березою;

- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Головою Адміністрації Центрального  району Миколаївської міської ради О.Д. Березою.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 42-2021-ПЗ   Загальні положення.

- 42-2021-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 42-2021 -ПОБ  Проєкт організації будівництва.

Том 3.

- 42-2021-К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.

Існуюча дорога забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.

Ділянка ремонту складається з  двох ділянок  ремонту.

Перша ділянка ремонту від вулиці Привільної до будинку № 16А, початок проєктної ділянки №1 прийнятий на примиканні з вулицею Привільною ПК0+00. Кінець проєктної ділянки ПК1+28,6.

Друга ділянка ремонту від вулиці Привільної до будинку № 2, початок проєктної ділянки №2 прийнятий на примиканні з вулицею Привільною ПК10+00. Кінець проєктної ділянки ПК11+05,2.

У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-    житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст. ;

-    примикання  з вулицею вулицею Привільною має  асфальтобетоне покриття;

-    перша ділянка ремонту має асфальтобетонне покриття яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, решта покриття має будівельне сміття в перемішку з грунто-щебенем  яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, яке не підлягає подальшому використанню.  На ПК 0+60,3 -ПК0+82  ділянка має асфальтобетонне покриття котре було влаштоване в минулому році по провулку Інгульському  і знаходиться в задовільному стані.

-   друга ділянка ремонту з початку з  ПК10+00 ПК10+14,5 має асфальтобетонне покриття яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, решта покриття має будівельне сміття в перемішку з грунто-щебенем  яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, яке не підлягає подальшому використанню.  

-   ділянки ремонту з початку з  ПК 0+00 до ПК1+28,6, ПК10+00- ПК11+05,2, частково має асфальтобетонне покриття яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, решта покриття має будівельне сміття в перемішку з грунто-щебенем  яке знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, яке не підлягає подальшому використанню.

-    тротуар на даному відрізку дороги відсутній, окрім примикання з вулицею Привільною, на першій і другій ділянці завширшки 0.8м.п.;

-    бортовий камінь присутній частково на першій ділянці ремонту 32,4м.п. (ліво) 14,5м.п.(право), на другій  ділянці ремонту 16,5м.п. (ліво) 17,9м.п.(право);

-    люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634);

-   рельєф першої ділянки  має ухил від ПК 0+00 до ПК1+28,6,. Перепад висот першої ділянки ремонту 13,72-7,70.

-   рельєф другої ділянки має ухил від ПК10+00- ПК11+05,2. Перепад висот другої ділянки ремонту 14,60- 8,65.;

-    технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;

-    поздовжній профіль вулиці  – середньої складності, водовідвід з вулиці  капремонту не організовано, із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці;

-    випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

-    присутні інженерні мережі а саме:

-                               4 колодязі міського водогону та телекомунікацій;

-                               9 опор ПЛЕМ 0.4 кВа;

-                               наземні кабельні мережі електропостачання,

-                               мережі електропостачання,

-                               мережі водопостачання,

-                               газопровід низького тиску.

-    стан покриття: незадовільний;

-    наявність штучних споруд: відсутні;

-    зупинки громадського транспорту: відсутні.

Зливова каналізація відсутня, водовідведення  зливові та талі води  виконується за рахунок   поперечного та повздовжнього профілів.

Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування  асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 233,8метри. Примикання в межах проєктування присутні заїзди на прилеглі території .

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 47‰. Вертикальні криві відсутні.

З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018 поперечний профіль для проєктуємої ділянки вулиці запроєктовано, як двосхилий з величиною поперечного ухилу 25‰, на ПК0+00 - ПК0+60,3

 З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018  п. 5.1.19 поперечний профіль для проєктуємої ділянки на ПК0+81,8- ПК1+28,6, ПК10+00- ПК11+05,2 вулиці запроєктовано,  як односхилий з величиною поперечного ухилу 20‰.

Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю передбачається з урахуванням наступних вимог:

– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу: 

ТИП 1 Нова конструкція :

-               АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-               Бітум 2,0л/м2  (розлив в’яжучих).

-               Щебінь фракції (40-70,10-20)  -  21см. методом заклинки

-               Ущільнений грунт Кущ. 0,98

ТИП 2 Відновлення:

-               АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-               Бітум 0,3л/м2  (розлив в’яжучих).

-               Щебінь фракції (40-70,10-20)  -існуючий 

-               Ущільнений грунт Кущ. 0,98 - існуючий

ТИП 1 Тротуар:

-               АСГ  Др.Щ.Г. НП. І. БНД 70/100 – 4см.

-               Щебенева-піщана суміш С7 (0-40)       - 12см.

-               Ущільнений грунт Кущ. 0,98

Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без виділення  черг.

На даній ділянці ремонту потребують заміни чотири люки оглядових колодязів інженерних комунікацій.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті дорожнього покриття приватного сектору по Інгульському проїзду від вулиці Привільної до будинку № 2 та від вулиці Привільної до будинку № 16А у Центральному районі міста Миколаєва (з закриттям руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні.

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при  температурі повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при  температурою повітря не нижче плюс 5°С, восени – не нижче плюс 10°С.

На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН. В зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-40:2018 та ДСТУ 3587-97.

В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-18-2007 та ДСТУ 3587-97.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають відновленню згідно з  відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18-2007 та ДСТУ 3587-97, бортових каменів в кількості 304,7 шт, марки БР 100.30.18 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

 Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва» прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020 р.

 Висновки.

 Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття приватного сектору по Інгульському проїзду від вулиці Привільної до будинку № 2 та від вулиці Привільної до будинку № 16А у Центральному районі міста Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

Розділи