Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8377-4099-1165-3790
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/36-0611-18/ЕП/КП від 13.12.2018
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт просп. Космонавта Комарова у Солом’янському районі м. Києва
Код проектної документації
PD01:1023-4005-5295-7293 №27/18 від 2018-04-17 (видав "ІНЖГРУП") / Наявні експертизи: EX01:8377-4099-1165-3790
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.11.2018 396601.494 318536.513 0 78064.981

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.12.2018 392530.12 315401.599 0 77128.521

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, проспект Гузара Любомира не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1023-4005-5295-7293
Орган, що видав
"ІНЖГРУП" (40633210)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
17.04.2018
Номер проектної документації
27/18
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

до експертного звіту №  ОД/36-0611-18/ЕП/КП від «13» грудня 2018 року

щодо розгляду робочого проекту

 

 

«Капітальний ремонт просп. Космонавта Комарова у Солом’янському районі м. Києва»

 

 

Робочий проект «Капітальний ремонт просп. Космонавта Комарова у Солом’янському районі м. Києва». 

Клас наслідків (відповідальності): СС2

Замовник будівництва: Комунальна корпорація «Київавтодор»

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ІНЖГРУП».

Головний інженер проекту (ГІП) – Сичук Олексій Сергійович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №013727).

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва ОД/36-0611-18/ЕП/КП від 06.11.2018 року, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

Робочий проект «Капітальний ремонт просп. Космонавта Комарова у Солом’янському районі м. Києва». 

розроблено на підставі вихідних даних:

-       Рішення Київської міської ради № 1042/4049 від 21.12.2017 Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки;

-       Завдання на розробку проектно-кошторисної документації;

-       Листа Національної поліції України департамент патрульної поліції управління патрульної поліції у місті Києві № 21263/41/11/10/122-2018 від 07.08.2018 Про надання технічних умов;

-       Технічних умов інженерних служб;

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є просп. Космонавта Комарова у Солом’янському районі м. Києва.

Категорія просп. Космонавта Комарова – магістральна вулиця загальноміського значення. Інтенсивність руху – 38750 авт/добу. Розрахункова швидкість – 80 км/год.

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (значні наслідки).

Довжина ділянки капітального ремонту дорівнює 2,2  км.  Ширина смуги руху складає 3,5 м. Кількість смуг руху – 6.

Поперечний профіль односкатний для кожного напрямку, з похилом 20 %0 на проїзній частині.

Розділова смуга шириною від 8,00 м до 19,00 м. На всій довжині розділової смуги передбачено влаштування металевого бар’єрного огородження.

Влаштування дорожнього одягу проїзної частини:

ТИП 1 основний

-         Фрезерування існуючого а/б покриття на товщ 0,04м;

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

-         Вирівнюючий шар з асфальтобетону АСГ Др.Щ.А.НП.І БМПА 60/90-53 середньою товщ.0,06 м

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 (1,2 л/м2)

-         Армуючий синтетичний матеріал міцністю на розтяг: вздовж не менше 30 кН/м; поперек не менше 30 кН/м

-         Шар з асфальтобетону АСГ Кр.Щ.А.НП.І  на бітумі БМПА 60/90-53 середньою товщ.0,10 м

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 (0,35 л/м2)

-         Верхній шар покриття з асфальтобетону ЩМА-20 на бітумі БМПА 60/90-53 товщ.0,06м;

ТИП 2 відновлення покриття

-         Розбирання існуючого а/б покриття середньою товщиною – 0,26 м

-         Розбирання існуючої основи з щебню середньою товщиною – 0,28 м

-         Влаштування корита глибиною – 0,37 м

-         Вирівнюючи шар з піску середньою товщ.0,2 м

-         Шар ЩПС С5  товщ.0,26 м

-         Шар ЩПС С7 товщ.0,20м

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

-         Шар з асфальтобетону АСГ Кр.П.А-Б.НП.І  на бітумі БНД 60/90 товщ.0,10м

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

-         Шар з асфальтобетону АСГ Кр.Щ.А.НП.І  на бітумі БМПА 60/90-53 товщ.0,10 м

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 (0,35 л/м2)

-         Верхній шар покриття з асфальтобетону ЩМА-20 на бітумі БМПА 60/90-53 товщ.0,06м;

Виконується ремонт проїздів, в’їздів у двори та тротуару. Влаштовується парковка, велодоріжки та тротуар.

ТИП 3 Ремонт проїздів

-         Розбирання існуючого а/б покриття середньою товщиною – 0,06 м

-         Розбирання існуючої основи середньою товщиною – 0,18 м

-         Вирівнюючий шар з ЩПС С7 сер.товщ.0,12 м

-         Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

-         Шар з асфальтобетону АСГ Кр.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 60/90 hcep=0,08 м

-                Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,35 л/м2)

-         Шар з асфальтобетону АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 товщ. 0,05 м

ТИП 4 Ремонт тротуару

-                Розбирання існуючого а/б покриття середньою товщиною–0,05 м

-                Вирівнюючий шар з ЩПС С7 сер.товщ.0,15 м

-         Шар з асфальтобетону АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 товщ. 0,06 м

ТИП 5 Влаштування та ремонт тротуару

-                Розбирання існуючого а/б покриття середньою товщиною – 0,05 м

-                Розбирання існуючої основи з щебню середньою товщиною – 0,10 м

-                Влаштування корита глибиною – 0,33 м

-                ЩПС С7 сер.товщ.0,10 м

-                Бетон класу С8/10 товщ. – 0,10 м

-                Цементно-піщана суміш товщ. – 0,05 м

-                Плитка ФЕМ товщ. – 0,08 м

ТИП 6 Влаштування парковки

-                Розбирання існуючого а/б покриття середньою товщиною – 0,18 м

-                Влаштування корита глибиною – 0,18 м

-                Шар ЩПС С7 сер.товщ.0,20 м

-                Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

-         Шар з асфальтобетону АСГ Кр.Щ.А.НП.І  на бітумі БМПА 60/90-53 товщ. 0,10 м

-                Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 (0,35 л/м2)

-                Верхній шар покриття з асфальтобетону ЩМА-20 на бітумі БМПА 60/90-53 товщ.0,06м;

Велодоріжки передбачено з двостороннім рухом з обох боків проспекту. В стислих умова передбачено влаштування спільної велосипедно-пішохідної доріжки.

ТИП 7 Влаштування велодоріжок

-                Розбирання існуючого а/б покриття середньою товщиною – 0,05 м

-                Влаштування корита глибиною – 0,26 м

-                Шар ЩПС С7 сер. товщ.0,20 м

-                Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

-                Шар з асфальтобетону АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 товщ. 0,06 м 

Водовідведення поверхневих стоків відбувається за допомогою дощової каналізації.

На забезпечення доступності будинків та споруд для маломобільних груп населення робочим проектом передбачено влаштування пониженого бортового каменю в місцях пішохідних переходів в одному рівні. Для забезпечення руху осіб з обмеженими фізичними можливостями передбачено влаштування пандусів з попереджувальною тактильною плиткою.

 

 

Зовнішнє освітлення

 

Розрахункова потужність  – 12.32 кВт;

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Джерело електропостачання - ПВ-2520; ПВ-2100; ПВ-2665; ПВ-2440.

Проектом визначена можливість зниження освітлення у нічний час.

Для освітлення вулиць використовуються консольні світлодіодні (LED) світильники потужністю 140Вт (cвітловий потік 15 900Лм, світловіддача 114Лм/Вт), для освітлення пішохідних переходів використовуються консольні світлодіодні (LED) світильники потужністю 45 Вт (світловий потік 4 800Лм, світловіддача 107Лм/Вт)  Колірна температура 5000К. Світильники встановлюються на висоті +12,000 м  та+6,000 м від рівня землі.

Живлення світильників на опорах здійснюється від щита управління  кабелем з алюмінієвими жилами . Відгалуження до світильників здійснюється кабелем марки ВВГнгд 2х1,5 мм².

Управління освітленням  здійснюється в автоматичному (від сутінкового реле та реле часу) та ручному режимі (з панелі щита(ЗО)).

Прокладання кабелів зовнішнього освітлення виконуються у пластиковій трубі по всій довжині траси. Під автодорогою виконується  прокол ПВХ трубою ум.ф100мм (зовніш.ф125мм).

Металеві опори заземляються на РЕ провідник системи живлення через спеціальний болт заземлення, встановлений на опорі (комплект). Корпус світильника заземлено через металеві безперервно з'єднані конструктиви опори.

Кабельні мережі  відповідають вимогам захисту від струмів КЗ та струмів перевантаження, автоматичні вимикачі вибираються з урахуванням максимальних струмових навантажень у відповідності з розрахунковими струмами КЗ та селективністю спрацювання.

 

Водопровід та каналізація

 

Проектні рішення щодо прокладання, перекладання мереж дощової каналізації розроблено згідно технічних умов №204-9-18 виданих Комунальною корпорацією «Київавтодор»

Проектом передбачено будівництво нових каналізаційних колодязів в кількості – 48од. та капітальний ремонт існуючих колодязів з заміною зруйнованої цегляної кладки, опорних кілець у кількості – 39 од.

Зовнішня мережа дощової каналізації запроектована з розтрубних склопластикових труб Ду500мм та Ду300мм. Під трамвайними коліями прокладання зливової каналізації запроектовано у ПЕ футлярах підвищеної потужності з влаштуванням колодязів.

Дощоприймальні колодязі передбачені в понижених точках дороги, на перехрестях вулиць зі сторони притоку води до смуги пішохідного руху, на виїздах із дворів, кварталів. Кількість дощоприймачів із збірних залізобетонних елементів, що підлягають заміні становить – 129шт. Загальна кількість дощоприймачів становить – 178 шт.

 

 

Захист від шум

 

При проектуванні  проведено оцінка рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію та на будівлі, в яких рівень шуму підлягають нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не  перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі діючих будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робот згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Працівники забезпечуються спецодягом, спецвзуттям та засобами індивідуального захисту згідно галузевих норм.

В проекті проведено оцінку ризиків нещасних випадків через рух транспортного засобів.

При проектуванні проїзної частини дороги, забезпечені поздовжній та поперечний похил проїзної частини для відведення зливових і талих вод з поверхні дорожнього покриття та влаштуванням дорожнього одягу та покриття із асфальтобетонної  суміші з врахуванням дорожньо-кліматичної зони регіону.

Також проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Оцінка впливу на навколишнє природне середовище

 

Об’єкт Капітальний ремонт просп. Космонавта Комарова у Солом’янському районі м. Києва не відноситься до «Переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 808. Довжина ділянки капітального ремонту становить 2,248 км.

В складі проекту наведено том 11 «Оцінка впливу на навколишнє середовище» в якому зазначено, що роботи по капітальному ремонту проспекту та потім експлуатація запроектованого об’єкту не спричинить негативний вплив на стан навколишнього середовища.

Проект капітального ремонту виконаний на замовлення Комунальної корпорації «Київавтодор» м. Києва.

Родючий шар ґрунту відсутній, знесення зелених насаджень не передбачається. Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливають.

 

Організація будівництва

 

Проектом передбачено капітальний ремонт  частини магістральної вулиці, що включає  відновлення та підвищення транспортно-експлуатаційних показників дороги, приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів з урахування зростання інтенсивності руху та осьових навантажень до діючих нормативних вимог. Будівельна довжина проектної ділянки становить 2248 м.

В процесі робіт виконують  відновлення дорожнього одягу магістралі та поновлення   тротуарів. 

До початку виконання ремонтно-будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів та робіт, що має забезпечити безпеку руху транспорту та пішоходів. Інтенсивність руху транспорту частково обмежується. 

Для раціонального та безпечного виконання ремонтно-будівельних робіт ділянки проспекту, що ремонтується,  умовно розділено на захватки (ділянки).  Будівельний майданчик в межах  окремої захватки огороджується та облаштовується елементами будівельного господарства. Встановлюються  знаки безпеки.  

 В проекті вказано на принципові рішення щодо контролю якості робіт  відповідно до вимог нормативних документів.  

Вказано на основні правила безпеки праці  та  дотримання вимог охорони довкілля.

Тривалість капітального ремонту становить 6,0 місяців, включаючи підготовчий період.  Для виконання будівельних робіт задіяно 72 будівельників.

Вказані принципові рішення за змістом є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт  з обов’язковою конкретизацією заходів безпеки виконання робіт та безпеки експлуатації прилеглих територій.

 

 

Кошторисна частина.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 5 листопада   2018 року , складала -396601,494тис. грн., у тому числі: Будівельні роботи-318536,513тис. грн.

інші витрати-78064,981тис. гривень. За результатами розгляду  кошторисної документації, після виправлення зауважень, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені  робочим проектом,

 

 

 

 

складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом на 12 грудня 2018року

Складає –392530,120тис. грн., у тому числі:

будівельно-монтажні роботи -315401,599 тис. грн-311836,766

інші витрати -77128,521 тис. грн.

 

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із Замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту поклада­ється на генерального проектувальника та замовника.

 

Головний експерт проекту               ________________                  Д.В. Михайловський

          (підпис, МП)                                (П.І.Б.)                    

   Кваліфікаційний сертифікат

   серія АЕ №004780

Відповідальні експерти

 

         ________________                          С.В. Рожко

          (підпис, МП)                            (П.І.Б.)                        

Кваліфікаційний сертифікат

серія АЕ №005043

________________          С.В. Радченко

(підпис, МП)                                    (П.І.Б.)                       

Кваліфікаційний сертифікат

серія АЕ №004825

                                                                                    ________________         Р.В. Ланге

                                                                                                                  (підпис, МП)                      (П.І.Б.)              

                                                                                                                                                 Кваліфікаційний сертифікат

                                                                                                                                                серія АЕ №004823

________________        Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                                       (П.І.Б.)                    

Кваліфікаційний сертифікат

серія АЕ №004833

________________          І.В. Тертишніков

          (підпис, МП)                   (П.І.Б.)                 

Кваліфікаційний сертифікат

серія АЕ №005273

________________        В.В. Савйовський

 (підпис, МП)                                      (П.І.Б.)                    

Кваліфікаційний сертифікат

серія АР №006770

________________          Т.Г. Пономаренко

          (підпис, МП)                   (П.І.Б.)                 

             Кваліфікаційний сертифікат

             серія АЕ №004862


Розділи