Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , м.Київ | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
КЛУШИНА ЛІЛІЯ СЕРГІЇВНА
|
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ГОЛОВАЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА (АЕ 006066) |
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
ЧИЖЕВСЬКА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
|
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
ФІЛАТОВА НІНА КОСТЯНТИНІВНА
|
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Плисак Микола Васильович (АТ 000924, АЕ 000747, АТ 005964, АЕ 006707) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
КОЛОМІЄЦЬ СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА (АЕ 003130) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Генеральний проектувальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬ-НІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА
"ОДЕСПРОМСТРОЙ" (юридична адреса: 65088, Одеська
область, м.Одеса, вул. 1 лінія,
буд. 21 Ж).
Головний інженер проекту – Коверкін
Є.Б.(кваліфікаційний сертифікат Серія АР №014038, виданий 15.03.2018 року).
Вихідні дані:
- завдання
на проектування, затверджене Начальником
управління капітального будівництва комунальної корпорації
«Київавтодор»; від 04.03.2019р.;
- інженерно
- геодезичні вишукування, виконані ПП «Геодезична Інжинірингова Агенція» у
2018р.;
- інженерно-геологічні
вишукування, виконані ТОВ «Аратта» у
2018р.;
- техніко-економічні
вишукування виконані ТОВ ПБФ «Одеспромстрой» у 2019р.;
- технічні умови №12-6, вих. №236-29/2019 від 30.01.2019р., виданих КПЕЗО
"КИЇВМІСЬКСВІТЛО" м. Київ; на проектування електромереж зовнішнього освітлення;
- технічні
умови №243-9-18 на підключення до мережі дощової каналізації та влаштування
автопід’їзду.
В адміністративному відношенні ділянка,
яка підлягає капітальному
ремонту є вулиця Митрополита
Василя Липківського, що розташована в Солом’янському районі м. Києва, в
північно-східній частині
місцевості Солом’янка і пролягає від вул. Солом’янської до вулиці вокзальної. Прилучаються вулиці: Кудряшова, Георгія Кірпи, Стадіонна, Кавказька, Кубанська, Патріарха Мстислава, Скрипника і Сурикова.
Вулиця Митрополита Василя
Липківського виникла у 80-х роках XIX століття як центральна магістраль Солом'янки та з кінця 1880-х років мала назву Велика.
У 1909 році вулицю перейменували на Ігнатьєвську - на честь
київського генерал-губернатора в 1889–1896 роки.
В 1924 році вулиці
надано назву Січневого
повстання, на честь 6 тиріч-чя повстання київських робітників-залізничників проти Центральної Ради у січні 1918
року.
В1926 році
вулиця отримала назву Урицького - на честь більшовика - революціонера
Мойсея Урицького. Під
час окупації міста у 1941-1943 рока- вулиця
Залізняка.
З 2012 року – назва на честь митрополита
Василя Липківського.
В геоморфологічному відношенні територія робіт знаходиться в межах Придніпровської височини і відноситься до Київської лесової рівнини з інтенсивним природним розчленуванням. Частина ділянки розташована на вододілі між р. Либідь та її правобережної притоки р. Мокра, а інша в межах древньої заплави р.Либідь. Земельна ділянка характеризується абсолютними відмітками 176,60 м та 126,30 м.
Геологічна будова
ділянки представлена до розвіданої
глибини 3,5 м насипними техногенними
ґрунтами, четвертинними елювіально делювіально-еоловими (edv PII-H), та
алювіальними (аН) відкладами.
Загальна геологічна будова
території вишукувань представлена (зверху вниз):
- насипний ґрунт - щебінь, уламки будівельного
сміття (бетон, цегла); 41а;
- насипний ґрунт-пісок пилуватий,
сірий, жовто-сірий, темно-сірий, малого ступеню водонасичення, середньої
щільності, з прошарками піску
мілкого та супіску 25-30%, з включенням щебеню та будівельного сміття 10-15%;
29в;
- супісок пилуватий, світло-жовтий, жовто-бурий, сіро-жовтий, твердий та
пластичний; 36б;
- суглинок важкий піщанистий, жовто-сірий, жовто-коричневий, туго-
пластичний з прошарками
напівтвердого, з прошарками та лінзами піску та супіску 15-25%; 35б;
-
пісок мілкий, жовтий, світло-жовтий,
жовто-сірий, малого ступеню водо-насичення, середньої щільності, з прошарками
супіску та суглинку 15-20%;
Гідрогеологічні умови району визначаються геологічною будовою,
тектонікою та фізико-географічними факторами. На період вишукувань (липень 2018 року) рівень ґрунтових вод
геологічними свердловинами .не
зафіксований
-
абсолютний мінімум температури в січні -
мінус 39º С;
-
абсолютний
максимум в липні – плюс 39º С;
-
середня
кількість опадів за рік - 640мм;
-
глибина промерзання
ґрунтів - 1,0 м;
-
відносна
вологість досягає свого максимуму восени і взимку - 80-85%;
-
середня
швидкість вітру найхолоднішого місяця: 4,3м/с.
Проектні
рішення
Згідно виконаному обліку руху
дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху складає 23920 авт./д,
що відповідає 28262 авт./д приведених до легкового автомобіля.
Враховуючи аналіз даних
інтенсивності руху автотранспорту щорічний приріст інтенсивності руху на
перспективу прийнятий – 1 %.
У зв’язку з очікуваним зростанням
перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2030 року зросте до
26687 авт./д, що відповідає 31532 авт./д приведених до легкового автомобіля.
На даний момент конструкція дорожнього
одягу знаходиться в незадовільному стані (вибоїни, сітки тріщин на покритті).
Метою капітального ремонту вул.
Редутної є улаштування нового дорожнього
одягу, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту
та пішоходів.
Капітальним ремонтом
передбачено:
-
капітальний
ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуарів;
-
улаштування
велосипедних доріжок;
-
улаштування
тактильних смуг на підходах до зупинок громадського транспорту для людей з вадами зору;
-
улаштування
пандусів для маломобільних груп населення;
-
встановлення
гранітних бортових каменів;
-
облаштування
дороги технічними засобами організації дорожнього руху (постійне положення);
-
облаштування
дороги технічними засобами організації дорожнього руху
(тимчасове положення на період виконання
робіт);
-
капітальний
ремонт мережі дощової каналізації;
-
капітальний
ремонт колодязів інших інженерних комунікацій;
-
улаштування
зовнішнього електроосвітлення (установка додаткових опор та установка нових
світильників).
Генеральний план
Початок траси
ділянки капітального ремонту вул. Митрополита Василя Липківського прийнятий на
ПК 0+00 (пересічення осі та кромки проїзної частини вул. Солом’янська). Кінець траси
прийнятий на ПК16+95,5. Довжина траси складає 1695,5 п.м.
В плані вулиця має 7 кутів
повороту з радіусами горизонтальних кривих від 60 м до 1500 м (ВК №3 без кривої
через малий кут повороту – 1°).
Існуючі примикання вулиць передбачено облаштувати
радіусами закруглення
6-18 м.
Всі пішохідні
переходи через проїзну частину запроектовані з урахуванням вимог щодо
доступності для маломобільних груп населення (МГН), а саме: влаштування пандусів з пониженням
бортового каменю до рівня проїзної частини.
Поверхневий водовідвід забезпечується за рахунок
поперечного похилу проїзної частини в існуючі дощоприймальні колодязі.
Земляне полотно
Існуюче
земляне полотно знаходиться в задовільному стані.
Для
улаштування дорожнього одягу на тротуарах проектом передбачається розбирання
існуючого покриття та улаштування дорожнього корита.
Смуги
озеленення укріплюються засівом багаторічних трав.
До початку земляних робіт робочий
проект передбачає виконання комплексу робіт підготовчого періоду – вирубка 2 дерев
м’яких порід та зняття рослинного шару ґрунту товщиною 0,10 м, його переміщення
та розрівнювання на прилеглій зеленій зоні.
Проектом передбачено влаштування
компенсаційної посадки дерев в кількості 2 штук.
В робочому проекті передбачено 8
типів поперечного профілю.
Строк експлуатації дорожнього
одягу на проїзній частині між капітальними ремонтами з покриттям із ЩМА
прийнятий 11 років. Згідно розрахунку, мінімальний потрібний модуль пружності
становить Eпотр.=307 х 1,43 = 439 МПа.
Існуюча конструкція дорожнього
одягу:
-
покриття з
асфальтобетону, товщиною 0,20-0,28 м;
-
щебенева
основа, товщиною 0,17-0,23 м.
На даний момент конструкція
дорожнього одягу знаходиться в незадовільному стані (вибоїни, сітки тріщин на
покритті), тому проектом передбачається фрезерування покриття товщиною 0,10 м.
Проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:
Тип А - посилення Езаг=619 МПа,
Кмц=2,02
- верхній шар
покриття з щебенево–мастикового асфальтобетону ЩМА-20
- нижній шар покриття з гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону, тип А1, марки І, на бітумі БМПА 40/60-57 за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 -0,10 м;
- геосітка (з
міцністю на розрив не менше 50 кН/м);
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м2;
- вирівнюючий шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А1.НП.І. на БНД 60/90 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 hсер - 0,05 м;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 -
0,4 л/м2;
- ремонт існуючого покриття картами – асфальтобетон дрібнозернистий щільний, тип А-Б, марки І, на бітумі БНД60/90 за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 -0,06 м;
- фрезерування
існуючого покриття - 0,10 м;
- існуюче
асфальтобетонне покриття -0,20-0,28 м;
- існуюча
щебенева основа
- 0,17-0,23 м.
Для попередження колієутворення
на покритті, проектом передбачена армуюча геосітка (з міцністю на розрив не
менше 50 кН/м), яка укладається під нижнім шаром покриття дорожнього одягу.
На велодоріжках передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:
Тип Б – велодоріжки:
-
покриття з
гарячого щільного піщаного асфальтобетону, тип Г, марки І, на
бітумі БНД
60/90 за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,04 м;
-
основа з
щебенево-піщаної суміші С7 укріплена цементом (~3%) до
міцності ММ20 - 0,27 м.
На тротуарі передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:
Тип В – тротуар:
- покриття з
фігурних елементів мощення за ДСТУ Б В.2.7-145:2008 - 0,06
м;
- цементно-піщана
суміш (1:8) - 0,05 м;
- основа з щебенево-піщаної суміші С7, укріплена цементом (~3%) до міцності ММ20 - 0,20м.
Тип В1 – тактильна смуга:
- направляючий
тактильний вказівник - 0,05 м;
- цементно-піщана
суміш (1:8) - 0,06м;
- основа з
щебенево-піщаної суміші С7, укріплена цементом (~3%)
до міцності ММ20 - 0,20 м.
Тип Г – заїзні «кишені» для
тролейбуса:
-
покриття з
гранітної бруківки - 0,12 м;
-
цементо-піщана
суміш (1:8) -
0,05 м;
- улаштування шару бетону класу В7,5 - 0,10 м;
-
існуюче
асфальтобетонне покриття (фрезерування) - 0,20м;
-
існуюча
щебенева основа - 0,17-0,23 м.
На тротуарах проектом
передбачене розбирання існуючого покриття товщиною 0,04 м.
Сполучення
тротуарів та велодоріжок з зеленими зонами передбачене бортовим каменем 5ГП.
Дорожні
знаки, огородження, розмітка
Проектом передбачено збереження
існуючої схеми організації дорожнього руху, а також додатково:
-
встановлення та заміна дорожніх знаків I, II
типорозміру та ДЗІП згідно вимог ДСТУ 4100:2014;
-
нанесення
горизонтальної та вертикальної дорожньої розмітки;
-
встановлення
металевого бар’єрного огородження типу «Vario-Guard»;
-
встановлення
металевого бар’єрного огородження 11ДО-2,0.280/1,0; -
-
встановлення
направляючого (стримувального) пішохідного перильного огород-ження індивідуального
виготовлення;
-
встановлення болардів;
-
опор зовнінього
освітлення;
-
гранітного
бортового каменю 1ГП вздовж проїзної частини;
-
улаштування
велодоріжок з одностороннім рухом;
-
улаштування
тактильних смуг на тротуарах та пандусах для людей з вадами зору;
-
висота бортового каменю - 0,15м в місцях зупинок громадського транспорту 0,20м;
-
для маломобільних груп населення в місцях
пішохідних переходів передбачено улаштування пандусів з пониженням бортового
каменю до рівня проїзної частини;
-
улаштування велодоріжок
з одностороннім рухом;
-
улаштування
тактильних смуг на тротуарах та пандусах для людей з вадами зору.
Стійки і кронштейни для кріплення знаків передбачені оцинковані гарячим
методом і покриті захисним матеріалом сірого кольору, призначеним для оцинкованих
поверхонь.
Горизонтальна розмітка проїзної частини виконується холодним пластиком
середньої густини білого кольору.
Горизонтальна розмітка велодоріжок (1.18, 1.29) виконується фарбою білого кольору зі світлоповертаючим
ефектом (акрилова емаль середньої густини АК-511 зі склокульками).
-
реконструкція
оглядових колодязів.
Дощоприймальні колодязі влаштовуються із
збірних залізобетонних виробів ЛП-1 (без дна) та ЗП-1 (з дном). Зверху колодязі
перекриваються чавунними решітками
типу ДБ-1 (бічні
посилені з замком).
Мережі від дощоприймальних
колодязів влаштовуються із безнапірних поліпропіленових двошарових
гофрованих труб Dy300 -500мм
SN8, підключення дощоприймальників – Dy 300мм.
Проектом передбачається
підняття горловин колодязів дощової каналізації. Люки оглядових колодязів встановлюються на
залізобетонних плитах КЦО-2І
Відмітки в місцях пересічень з
існуючими мережами уточнюються по
місцю, роботи проводяться у присутності представників експлуатуючих
організацій. Земляні роботи в місцях пересічення з існуючими підземними
мережами виконуються вручну по 3,0 м від осі мереж, що пересікаються.
Проектом передбачається
підняття горловин колодязів та камер на проектну відмітку мереж водопроводу,
каналізації та теплових мереж. Люки оглядових колодязів встановлюються на
залізобетонних плитах КЦО-2і.
Передбачена реконструкція
існуючих колодязів і камер газопостачання та водопостачання із заміною чавунних
люків, з/б плит та опорних з/б кілець . Нові мережі газопостачання та водопостачання
не прокладаються.
Колодязі перекриваються
чавунними люками з запірним пристроєм Ø700 мм типу "Т" з написом ПрАТ
«АК «Київводоканал» по ДСТУ Б
В.2.5-26:2005.
Проектом реконструкції зовнішнього
освітлення передбачається:
-
додаткова
установка опор зовнішнього освітлення з
енергоефективним світиль-никами
на пішохідних переходах;
-
заміна шаф
управління зовнішнім освітленням ПВ-6081, ПВ-6653, ПВ-6488 на нові;
-
заміна існуючих
світильників на опорах на нові енергоефективні світлодіодні типу ІTW SYSTEMS
PARK;
-
заміна існуючих
кронштейнів на нові, які захищені методом гарячого оцинкування;
-
заміна
кабельних ліній 0,4 кВ (КЛ-0,4 кВ) на пошкоджених ділянках;
-
трубна кабельна
електроканалізація з встановленням кабельних залізобетоних колодязів з кришками
із композитних матеріалів біля опор;
-
облаштування
резервних каналів при переході через проїзжу частину відкритим способом.
Зовнішнє освітлення
передбачається світильниками зі світлодіодами типу ІTW SYSTEMS PARK на сталевих
оцинкованих опорах висотою 5 і 10м.
Сталеві опори встановлюються на монолітний залізобетонний фундамент.
-
заміна існуючих
контролерів, світлофорів на нові;
-
заміна існуючих
мереж світлофорних об’єктів на нові;
-
заміна контурів
повторного заземлення шафів контролерів;
В якості заземлення металевих
опор використовуються їх підземні частини.
Шафа зовнішнього електроосвітлення І-710 і шафа контролера приєднується до осередку заземлення, що виконується з 3-х вертикальних електродів з круглої сталі Ø18 мм довжиною по 3 м, з’єднаних між собою сталевою смугою 40х4 мм довжиною 3 м.
Оцінка рішень з питань
екологічної безпеки
Викиди забруднюючих речовин при проведенні робіт з
капремонту носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне
повітря при капітальному ремонті включають:
-
заборону
простою техніки з працюючим двигуном;
-
закрите
транспортування та розвантаження будматеріалів, що пиляться;
-
розосередження
в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному
безперервному технологічному процесі;
-
забезпечення
профілактичного ремонту механізмів;
-
регулярне
проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів;
-
регулярне
механізоване прибирання проїзної частини дороги спеціалізованими бригадами,
збір сміття в придорожній смузі.
будівельні роботи – 230 970,308
тис. грн.;
устаткування- 1
619,613 тис. грн.;
інші витрати – 57 888,829тис.грн.
За результатами розгляду проектно-кошторисної
документації і зняття зауважень встановлено, що загальна кошторисна документація,
яка передбачена робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
«Правила визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах
станом на 09.09.2020 складає 225 059,191 тис. грн, у тому числі:
будівельні роботи – 173 630,793 тис.грн.;
устаткування- 5
429,513 тис.грн;
інші витрати – 45 998,885 тис.грн.
У процесі проведення
експертизи були зроблені зауваження, які враховані
в проєктній документації.
Розділи
![](files/tmp/qr/5cfaea3260524afd08173cedc0f29cec.png)