Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8318-2110-4362-3987
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№2968/е/19 від 25.11.2019
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Митрополита Липківського (вул.Урицького)
Код проектної документації
PD01:7922-6615-0091-2717 №24-10 від 2018-04-06 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:8318-2110-4362-3987, EX01:3525-6672-8609-1066
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , м.Київ не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
КЛУШИНА ЛІЛІЯ СЕРГІЇВНА
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ГОЛОВАЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА (АЕ 006066)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
ЧИЖЕВСЬКА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
ФІЛАТОВА НІНА КОСТЯНТИНІВНА
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Плисак Микола Васильович (АТ 000924, АЕ 000747, АТ 005964, АЕ 006707)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КОЛОМІЄЦЬ СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА (АЕ 003130)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7922-6615-0091-2717
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (34253237)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
06.04.2018
Номер проектної документації
24-10
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Генеральний  проектувальник -  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬ-НІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (юридична адреса: 65088, Одеська область, м.Одеса,  вул. 1 лінія, буд. 21 Ж).

 

  Головний  інженер проекту    Коверкін Є.Б.(кваліфікаційний  сертифікат  Серія АР №014038,  виданий 15.03.2018 року).

 

Вихідні  дані:

-   завдання на проектування, затверджене Начальником  управління капітального будівництва  комунальної корпорації     «Київавтодор»; від 04.03.2019р.;

-    інженерно - геодезичні вишукування, виконані ПП «Геодезична Інжинірингова Агенція» у 2018р.;

-      інженерно-геологічні вишукування, виконані  ТОВ «Аратта» у 2018р.;

- техніко-економічні вишукування виконані ТОВ ПБФ «Одеспромстрой» у 2019р.;

-     технічні умови №12-6, вих. №236-29/2019 від 30.01.2019р., виданих КПЕЗО

  "КИЇВМІСЬКСВІТЛО" м. Київ; на проектування електромереж зовнішнього освітлення;

-   технічні умови №243-9-18 на підключення до мережі дощової каналізації та влаштування автопід’їзду.

 

         В адміністративному відношенні  ділянка,   яка  підлягає  капітальному  ремонту є вулиця Митрополита  Василя  Липківського, що  розташована  в  Солом’янському  районі  м. Києва,    в   північно-східній  частині місцевості Солом’янка  і пролягає  від вул. Солом’янської до  вулиці  вокзальної. Прилучаються вулиці: Кудряшова, Георгія Кірпи, Стадіонна,  Кавказька,  Кубанська,  Патріарха Мстислава, Скрипника і Сурикова.

    Вулиця Митрополита  Василя  Липківського  виникла  у  80-х  роках XIX століття як центральна  магістраль Солом'янки  та з кінця 1880-х років мала назву  Велика.

     У 1909 році вулицю  перейменували на  Ігнатьєвську - на честь  київського генерал-губернатора в 18891896 роки.

      В 1924 році  вулиці  надано  назву  Січневого повстання, на честь 6 тиріч-чя повстання київських робітників-залізничників проти  Центральної Ради у січні 1918 року.

      В1926 році  вулиця отримала назву Урицького - на честь більшовика - революціонера  Мойсея  Урицького.  Під час окупації  міста у 1941-1943 рока- вулиця  Залізняка.

      З 2012 року – назва   на  честь  митрополита  Василя  Липківського.

  В геоморфологічному відношенні територія робіт знаходиться в межах Придніпровської височини і відноситься до Київської лесової рівнини з інтенсивним природним розчленуванням. Частина ділянки  розташована на вододілі між р. Либідь та її правобережної притоки р. Мокра, а інша в межах древньої заплави р.Либідь. Земельна ділянка характеризується абсолютними  відмітками 176,60 м та 126,30 м.  

Геологічна  будова  ділянки представлена до розвіданої глибини 3,5 м насипними техногенними ґрунтами, четвертинними елювіально делювіально-еоловими (edv PII-H), та алювіальними (аН) відкладами.

      Загальна геологічна будова території вишукувань представлена (зверху вниз):

-   насипний ґрунт - щебінь, уламки будівельного сміття (бетон, цегла); 41а;

- насипний ґрунт-пісок пилуватий, сірий, жовто-сірий, темно-сірий, малого ступеню водонасичення,   середньої  щільності, з  прошарками піску мілкого та супіску 25-30%, з включенням щебеню та будівельного сміття 10-15%; 29в;

- супісок пилуватий, світло-жовтий, жовто-бурий, сіро-жовтий, твердий та пластичний; 36б;

 - суглинок важкий  піщанистий, жовто-сірий, жовто-коричневий, туго- пластичний   з  прошарками напівтвердого, з прошарками та лінзами піску та супіску 15-25%; 35б;

-  пісок мілкий, жовтий, світло-жовтий, жовто-сірий, малого ступеню водо-насичення, середньої щільності, з прошарками супіску та суглинку 15-20%;

     Гідрогеологічні умови району визначаються геологічною будовою, тектонікою та фізико-географічними факторами. На період вишукувань (липень 2018 року) рівень ґрунтових   вод   геологічними   свердловинами  .не   зафіксований

 

                                                    Кліматичні  умови
    Клімат  помірно -  континентальний.
    Кліматичні  дані за  даними  багаторічних  спостережень:

-         абсолютний  мінімум температури в  січні -  мінус 39º С;

-         абсолютний максимум в липні – плюс 39º С;

-         середня кількість опадів за рік - 640мм;

-         глибина  промерзання  ґрунтів  - 1,0 м;

-         відносна вологість досягає свого максимуму восени і взимку - 80-85%;

-         середня швидкість вітру найхолоднішого місяця: 4,3м/с.

 

                                 Проектні рішення

Згідно виконаному обліку руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху складає 23920 авт./д, що відповідає 28262 авт./д приведених до легкового автомобіля.

Враховуючи аналіз даних інтенсивності руху автотранспорту щорічний приріст інтенсивності руху на перспективу прийнятий – 1 %.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2030 року зросте до 26687 авт./д, що відповідає 31532 авт./д приведених до легкового автомобіля.

На даний момент конструкція дорожнього одягу знаходиться в незадовільному стані (вибоїни, сітки тріщин на покритті).

Метою капітального ремонту вул. Редутної є улаштування  нового  дорожнього  одягу, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів.                             

Капітальним   ремонтом   передбачено:

-         капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуарів;

-         улаштування велосипедних доріжок;

-         улаштування тактильних смуг на підходах до зупинок громадського транспорту  для людей з вадами зору;

-         улаштування пандусів для маломобільних груп населення;

-         встановлення гранітних бортових каменів;

-         облаштування дороги технічними засобами організації дорожнього руху (постійне положення);

-         облаштування дороги технічними засобами організації дорожнього руху

      (тимчасове положення на період виконання робіт);

-         капітальний ремонт мережі дощової каналізації;

-         капітальний ремонт колодязів інших інженерних комунікацій;

-         улаштування зовнішнього електроосвітлення (установка додаткових опор та установка нових світильників).

 

                                                Генеральний план

Початок траси ділянки капітального ремонту вул. Митрополита Василя Липківського прийнятий на ПК 0+00 (пересічення осі та кромки проїзної частини вул. Солом’янська). Кінець траси прийнятий на ПК16+95,5. Довжина траси складає 1695,5 п.м.

В плані вулиця має 7 кутів повороту з радіусами горизонтальних кривих від 60 м до 1500 м (ВК №3 без кривої через малий кут повороту – 1°).

      Існуючі  примикання вулиць  передбачено  облаштувати   радіусами  закруглення

6-18 м.

Всі пішохідні переходи через проїзну частину запроектовані з урахуванням вимог щодо доступності для маломобільних груп населення (МГН), а саме: влаштування  пандусів  з  пониженням  бортового каменю до рівня проїзної  частини.

Поверхневий водовідвід забезпечується за рахунок поперечного похилу проїзної частини в існуючі дощоприймальні колодязі.

 

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно знаходиться в задовільному стані.

Для улаштування дорожнього одягу на тротуарах проектом передбачається розбирання існуючого покриття та улаштування дорожнього корита.

Смуги озеленення укріплюються засівом багаторічних трав.

До початку земляних робіт робочий проект передбачає виконання комплексу робіт підготовчого періоду – вирубка 2 дерев м’яких порід та зняття рослинного шару ґрунту товщиною 0,10 м, його переміщення та розрівнювання на прилеглій зеленій зоні.

Проектом передбачено влаштування компенсаційної посадки дерев в кількості 2 штук.

В робочому проекті передбачено 8 типів поперечного профілю.

 

                                            Конструкція дорожнього одягу
      Конструкція дорожнього одягу запроектована на основі перспективної інтенсивності та складу руху. Товщина шарів розрахована по ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Дорожній одяг нежорсткий» за допомогою програмного комплексу РАДОН.

Строк експлуатації дорожнього одягу на проїзній частині між капітальними ремонтами з покриттям із ЩМА прийнятий 11 років. Згідно розрахунку, мінімальний потрібний модуль пружності становить Eпотр.=307 х 1,43 = 439 МПа.

Існуюча конструкція дорожнього одягу:

-         покриття з асфальтобетону, товщиною 0,20-0,28 м;

-         щебенева основа, товщиною 0,17-0,23 м.

На даний момент конструкція дорожнього одягу знаходиться в незадовільному стані (вибоїни, сітки тріщин на покритті), тому проектом передбачається фрезерування покриття товщиною 0,10 м.

Проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

Тип А - посилення Езаг=619 МПа, Кмц=2,02

-   верхній шар покриття з щебенево–мастикового асфальтобетону ЩМА-20

  (з додаванням ПАР) на бітумі БМПА 40/60-57  по ДСТУ Б В.2.7-127:2015 - 0,05 м;                                                                                                    
-   розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013                   - 0,4л/м2;

-    нижній шар покриття з гарячого щільного крупнозернистого  асфальтобетону, тип А1, марки І, на бітумі БМПА 40/60-57 за ДСТУ Б В.2.7-119:2011          -0,10 м;

-    геосітка (з міцністю на розрив не менше 50 кН/м);

-    розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013                    - 1,0 л/м2;

- вирівнюючий шар із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А1.НП.І. на БНД 60/90 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011    hсер - 0,05 м;

-    розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 за ДСТУ Б В.2.7-129:2013                       - 0,4 л/м2;

-   ремонт існуючого покриття картами – асфальтобетон  дрібнозернистий щільний, тип А-Б, марки І, на бітумі БНД60/90 за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 -0,06 м;         

-     фрезерування існуючого покриття                                                                    - 0,10 м;

-      існуюче асфальтобетонне покриття                                                          -0,20-0,28 м;

-     існуюча щебенева основа                                                                          - 0,17-0,23 м.

     Для попередження колієутворення на покритті, проектом передбачена армуюча геосітка (з міцністю на розрив не менше 50 кН/м), яка укладається під нижнім шаром покриття дорожнього одягу.

На велодоріжках передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

Тип Б – велодоріжки:

-       покриття з гарячого щільного піщаного асфальтобетону, тип Г, марки І, на

бітумі БНД 60/90 за ДСТУ Б В.2.7-119:2011                                                   - 0,04 м;

-       основа з щебенево-піщаної суміші С7 укріплена цементом (~3%) до

 міцності ММ20                                                                                                 -  0,27 м.

На тротуарі передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

Тип В – тротуар:

-     покриття з фігурних елементів мощення за ДСТУ Б В.2.7-145:2008           - 0,06 м;

-   цементно-піщана суміш (1:8)                                                                             - 0,05 м;

-   основа з щебенево-піщаної суміші С7, укріплена цементом (~3%) до міцності ММ20                                                                                                                   - 0,20м.

Тип В1 – тактильна смуга:

-   направляючий тактильний вказівник                                                                - 0,05 м;

- цементно-піщана суміш (1:8)                                                                              - 0,06м;

- основа з щебенево-піщаної суміші С7, укріплена цементом (~3%)

до міцності ММ20                                                                                           - 0,20 м.                                                                                                           

Тип Г – заїзні «кишені» для тролейбуса:

-       покриття з гранітної бруківки                                                                       - 0,12 м;

-       цементо-піщана суміш (1:8)                                                                          - 0,05 м;  

- улаштування шару бетону класу В7,5                                                           - 0,10 м;                                                                                                               

-       існуюче асфальтобетонне покриття (фрезерування)                                   - 0,20м;

-       існуюча щебенева основа                                                                      - 0,17-0,23 м.

       На   тротуарах   проектом   передбачене   розбирання існуючого  покриття товщиною  0,04 м.

Сполучення тротуарів та велодоріжок з зеленими зонами передбачене бортовим каменем 5ГП.

                          

                                       Дорожні знаки, огородження, розмітка

Проектом передбачено збереження існуючої схеми організації дорожнього руху, а також додатково:

-        встановлення та заміна дорожніх знаків I, II типорозміру та ДЗІП згідно вимог ДСТУ 4100:2014;

-       нанесення горизонтальної та вертикальної дорожньої розмітки;

-       встановлення металевого бар’єрного огородження типу «Vario-Guard»;

-       встановлення металевого бар’єрного огородження 11ДО-2,0.280/1,0;       -

-       встановлення направляючого (стримувального) пішохідного перильного огород-ження індивідуального виготовлення;

-        встановлення болардів;

-       опор зовнінього освітлення;

-       гранітного бортового каменю 1ГП вздовж проїзної частини;

-       улаштування велодоріжок з одностороннім рухом;

-       улаштування тактильних смуг на тротуарах та пандусах для людей з вадами зору;

-        висота бортового каменю - 0,15м  в місцях зупинок громадського транспорту 0,20м;

-        для маломобільних груп населення в місцях пішохідних переходів передбачено улаштування пандусів з пониженням бортового каменю до рівня проїзної частини;

-       улаштування велодоріжок з одностороннім рухом;

-       улаштування тактильних смуг на тротуарах та пандусах для людей з вадами зору.

Стійки і кронштейни для кріплення знаків передбачені оцинковані гарячим методом і покриті захисним матеріалом сірого кольору, призначеним для оцинкованих поверхонь.

Горизонтальна розмітка проїзної частини виконується холодним пластиком середньої густини білого кольору.

Горизонтальна розмітка велодоріжок (1.18, 1.29) виконується  фарбою білого кольору зі світлоповертаючим ефектом (акрилова емаль середньої густини АК-511 зі склокульками).

 

                       Дощова каналізація, мережі водопроводу і каналізації
    Проектними рішеннями капітального ремонту передбачено:
-         відведення дощових стоків з проїзної частини та  тротуарів в  існуючу  дощову
      каналізацію;
-         заміна існуючих дощоприймальних колодязів;

-         реконструкція  оглядових  колодязів.

     Дощоприймальні колодязі влаштовуються із збірних залізобетонних виробів ЛП-1 (без дна) та ЗП-1 (з дном). Зверху колодязі перекриваються  чавунними  решітками  типу  ДБ-1  (бічні  посилені  з замком).

Мережі від дощоприймальних колодязів влаштовуються із безнапірних поліпропіленових  двошарових  гофрованих  труб  Dy300 -500мм  SN8, підключення дощоприймальників – Dy 300мм.

Проектом передбачається підняття горловин колодязів дощової каналізації. Люки  оглядових колодязів встановлюються на залізобетонних плитах КЦО-2І

Відмітки в місцях пересічень з існуючими мережами   уточнюються по місцю, роботи проводяться у присутності представників експлуатуючих організацій. Земляні роботи в місцях пересічення з існуючими підземними мережами виконуються вручну по 3,0 м від осі мереж, що пересікаються.

Проектом передбачається підняття горловин колодязів та камер на проектну відмітку мереж водопроводу, каналізації та теплових мереж. Люки оглядових колодязів встановлюються на залізобетонних плитах КЦО-2і.

Передбачена реконструкція існуючих колодязів і камер газопостачання та водопостачання із заміною чавунних люків, з/б плит та опорних з/б кілець . Нові мережі газопостачання та водопостачання не прокладаються. 

Колодязі перекриваються чавунними люками з запірним пристроєм Ø700 мм типу "Т" з написом ПрАТ «АК «Київводоканал»  по ДСТУ Б В.2.5-26:2005.

 

                                    Мережі зовнішнього освітлення
      Проект зовнішнього освітлення виконано із розрахунку категорії об’єкта за освітленням Б1, середньої яскравості дорожнього покриття 1,0 кд/м2, категорії надійності електропостачання –ІІ, ІІІ.

       Проектом реконструкції зовнішнього освітлення передбачається:

-       додаткова установка опор зовнішнього освітлення з  енергоефективним світиль-никами  на пішохідних переходах;

-       заміна шаф управління зовнішнім освітленням ПВ-6081, ПВ-6653, ПВ-6488 на нові;

-       заміна існуючих світильників на опорах на нові енергоефективні світлодіодні типу ІTW SYSTEMS PARK;

-       заміна існуючих кронштейнів на нові, які захищені методом гарячого оцинкування;

-       заміна кабельних ліній 0,4 кВ (КЛ-0,4 кВ) на пошкоджених ділянках;

-       трубна кабельна електроканалізація з встановленням кабельних залізобетоних колодязів з кришками із композитних матеріалів біля опор;

-       облаштування резервних каналів при переході через проїзжу частину відкритим способом.

    Зовнішнє освітлення передбачається світильниками зі світлодіодами типу ІTW SYSTEMS PARK на сталевих оцинкованих  опорах висотою 5 і 10м. Сталеві опори встановлюються на монолітний залізобетонний фундамент.

    Управління зовнішнім освітлення передбачається автоматичне  запроектованих шаф ПВ-6653, ПВ-6488 ПВ-6081 і ПВ (Існуюча).
    Реконструкція світлофорних об’єктів по вул. В. Липківського передбачено  в  об’ємі:

-       заміна існуючих контролерів, світлофорів на нові;

-       заміна існуючих мереж світлофорних об’єктів на нові;

-       заміна контурів повторного заземлення  шафів контролерів;

-       додаткове встановлення на перехрестях відеокамер, трафікамів, пристроїв звукового супроводу і світлофорних опор.
      Для захисту від ураження електричним струмом металеві неструмоведучі частини електрообладнання, металеві корпуси стаціонарних і переносних електроприймачів занулюються, використовуючи нульові захисні дроти.

В якості заземлення металевих опор використовуються їх підземні частини.

       Шафа зовнішнього електроосвітлення І-710 і шафа контролера приєднується до осередку   заземлення,  що  виконується   з  3-х  вертикальних   електродів  з  круглої  сталі Ø18 мм довжиною по 3 м, з’єднаних між собою сталевою смугою 40х4 мм довжиною 3 м.

                                             
                                                  Організація будівництва
  Тривалість будівництва 30  місяців.
  Ділянки в зоні виконання дорожніх робіт облаштовуються відповідними технічними засобами організації дорожнього руху. Проектом передбачено встановлення огородження на всіх етапах проведення робіт з дорожніми знаками, тимчасово встановлюваними на підходах до ділянки виконання робіт. На ділянках дорожніх робіт, що виконуються в темний час доби, огородження обладнуються ліхтарями червоного кольору, що вмикаються одночасно із зовнішнім освітленням.
 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

      Об’єкт проектування не відноситься до переліку ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» . Громадськість поінформовано про заплановану діяльність
   Капітальний ремонт проводиться в межах існуючої смуги відводу. Вплив на тваринний світ відсутній. Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду відсутній.      Поводження щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 № 1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України". Під час проведення капітального ремонту передбачається негативний вплив на повітряне середовище за рахунок відпрацьованих газів, шуму та пилу від працюючих механізмів.

Викиди забруднюючих речовин при проведенні робіт з капремонту носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при капітальному ремонті включають:

-       заборону простою техніки з працюючим двигуном;

-       закрите транспортування та розвантаження будматеріалів, що пиляться;

-       розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;

-       забезпечення профілактичного ремонту механізмів;

-       регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів;

-       зволоження при ущільненні шарів земляного полотна та дорожнього одягу.
   Передбачається утворення відходів від проведення робіт, усі відходи знешкоджуватимуть поза межами майданчику проектування спеціалізовані організації, збільшення обсягу відходів від експлуатації об’єкту внаслідок реалізації проекту не передбачається.
    Під час експлуатації передбачається транспортний шум, вплив викидів від руху автотранспорту. Ділянка дороги, що підлягає капремонту, не перетинає поверхневих водних об’єктів,відстань до об'єктів ПЗФ понад 200м, відстань до зелених зон загального користування – 50м.
     Для запобігання забруднення ґрунтових вод в період експлуатації об’єкту передбачені наступні заходи:
-       забезпечення ділянки дороги ефективною системою водовідводу;

-       регулярне механізоване прибирання проїзної частини дороги спеціалізованими бригадами, збір сміття в придорожній смузі.

 

                                         Охорона праці і техніка безпеки
    Проектні рішення відповідають вимогам діючих норм, правил і стандартів, які враховують умови безпеки праці згідно Закону України «Про охорону праці» та інших  діючих нормативних документів.

 

                                           Кошторисна документація
 Заявлена кошторисна вартість технічного переоснащення в поточних цінах станом на 11.11.2019 складала 290 478,750тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 230 970,308 тис. грн.;

устаткування- 1 619,613 тис. грн.;

інші витрати – 57 888,829тис.грн.

 

За результатами розгляду проектно-кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що загальна кошторисна документація, яка передбачена робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 09.09.2020  складає 225 059,191 тис. грн, у тому числі:

будівельні роботи –  173 630,793 тис.грн.;

устаткування- 5 429,513  тис.грн;

інші витрати – 45 998,885 тис.грн.

 

 

    У процесі  проведення  експертизи  були зроблені  зауваження, які  враховані  в проєктній  документації.



Розділи