1 редакція від 25.05.2021 2 редакція від 27.01.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1339-0258-6439-3824
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№08-0129/01-21 від 27.05.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Запорізькій області (35922286) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі
Код проектної документації
PD01:4627-3628-1646-0368 Зміни №3 №63Т-1084 від 2021-04-05 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:1339-0258-6439-3824
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань екології, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Браун Юрій Давидович (АЕ 000021, АЕ 006350, АЕ 003548, АЕ АЕ 006939 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.05.2021 164688.623 128467.431 399.268 35821.924

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.05.2021 177784.549 137348.227 416.162 40020.16

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
2 05.05.2021 59751.852 47889.946 399.268 11462.638

Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
2 17.05.2021 71186.538 56835.687 416.162 13934.689

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Запорізька обл., Запорізький район, Запорізька територіальна громада, м. Запоріжжя (станом на 01.01.2021), вулиця Каліброва не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА " (04054151)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Царенко Ольга Миколаївна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Хижняк Наталія Олександрівна (АЕ 000176, АР 012970)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Сімонов Сергій Володимирович (АЕ 000156, АР 013359, АР 012614, АЕ 006378, АЕ 007166)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Тараненко Людмила Василівна (АЕ 000168, АР 019938, АЕ 006381, АР 009674)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Браун Юрій Давидович (АЕ 000021, АЕ 006350, АЕ 003548, АЕ АЕ 006939)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Щербакова Марина Валеріївна (АЕ 005798, АЕ 004847, АЕ 005882)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4627-3628-1646-0368
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" (37526987)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
- влаштування дорожнього двошарового покриття з ЩМА та асфальтобетону автодороги з вертикальним плануванням та коригуванням поперечних і поздовжніх профілів проїжджої частини дороги з метою створення сприятливих умов з водовідведення зливових і талих вод в зливоприймальні грати зливної каналізації; - залізобетонний бортовий камінь вздовж автодороги, який знижується в місцях перетину автодороги з пішохідним тротуаром; - реконструкція тротуарів з влаштуванням частково велодоріжки (від вул. Солідарності до вул. Ігоря Сікорського) та пішохідних переходів з пониженням бортового каменю для маломобільних груп населення; - важкі дорожні люки на проїзній частині дороги з встановленням їх на проектні відмітки; - встановлення зливоприймальних грат; - з’їзди на основну дорогу шириною відповідно існуючим дорогам з ЩМА та бортовим каменем; - влаштування перильного та бар’єрного огородження на дамбі; - благоустрій території вздовж автодороги з влаштуванням зеленої зони із газону багатолітніх трав; - влаштування зупинок з навісами для громадського транспорту; - вирубка дерев, які попали в зону реконструкції; - розроблення схеми організації дорожнього руху, розміщення нових дорожніх знаків та дорожньої розмітки.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
05.04.2021
Номер проектної документації
63Т-1084
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

На розгляд наданий проект за шифром 63Т-1084, розроблений ТОВ «ПІ «ЗПБП» (юридична адреса: 69057, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158),  ГІП – Лахтаренко О.І. (кваліфікаційний сертифікат АР  007841, виданий 01.06.2013), на підставі:

         - містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки від 25.04.2017 №1949, видані Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради;

 - завдання на проектування від 2016 року;

 - додаткове завдання на коригування від 2017 року;

         - завдання на проектування (додаткове 2) від 2021 року;

         - технічних умов з інженерного забезпечення.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.

Сукупний показник – СС2.

Замовником додатково надані:

- Висновок з оцінки впливу на довкілля від 28.10.2020 № 85/05, виданий Департаментом захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації;

- Технічний висновок про стан конструкцій автодороги, трамвайних колій, контактної мережі, тротуарів, зовнішнього освітлення по вулиці Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі, виконавець ТОВ «ПІ «ЗПБП» 2020 рік, експерт з технічного обстеження будівель і споруд Лахтаренко О.І. (кваліфікаційний сертифікат АЕ № 002561, виданий  17.07.2013);

- протокол виїзної наради від 23.03.2021 по обєкту «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі»;

            - лист Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» від 29.03.2021 №03/00459/1;

- Інформаційна довідка про інженерно-геологічні умови майданчика об’єкта, виконавець ЗВ ДП НДІБК, 2021 рік.

Інженерно-геологічні умови об’єкту будівництва характеризуються наявністю в основі лесових супіщаних та суглинистих ґрунтів від твердої до текучої консистенції, що перекриті зверху насипними ґрунтами та ґрунтово-рослинним шаром.

Ґрунтові води надзаплавної ділянки вскриті на глибині 2,0-8,0 м від денної поверхні, заплавної ділянки - 0,5-2,0 м. Для заплавної ділянки підземні води мають гідравлічний зв’язок з р. Капустянкою. Для надзаплавної ділянки підйом рівня підземних вод можливий до 1,0 м.

За характером умов підтоплення ділянки майданчика будівництва відносяться:

-          надзаплавна ділянка – від підтопленої до потенційно підтоплюваємої;

-          заплавна ділянка – до підтопленої.

 

Існуючий стан

Вулиця Каліброва розташована в Заводському районі міста Запоріжжя, є магістральною вулицею загальноміського значення регульованого руху. Вулиця забудована одно-двоповерховими будівлями, частина вулиці проходить по штучній споруді – дамбі, з одного боку якої розташований шламонакопичувач.

Трамвайна колія з двома смугами руху проложена по середині проїзної частини вулиці. Контактна мережа – з обох боків вздовж проїзної частини на залізобетонних опорах-стовпах.

Габаритні розміри автодороги та трамвайного шляху:

-          ширина автодороги 14,0 м;

-          довжина – 1,763 м;

-          ширина трамвайного шляху 5,4 м;

-          загальна довжина трамвайної колії 3,54 м.

 

Склад дорожнього одягу проїзної частини, що розташована до штучної споруди,:

- покриття з асфальтобетону δ=0,12-0,17 м;

- основа зі щебеню фракції 20-40 мм δ=0,43 м;

- ущільнений ґрунт.

Склад дорожнього одягу проїзної частини, що розташована на штучній споруді,:

- на початку споруди:

                      - покриття з асфальтобетону δ=0,12-0,16 м;

                      - основа з суміші щебенів з доменних шлаків δ=0,1 м;

                      - основа з піщано-щебеневої суміші δ=0,17-0,18 м;

                      - основа зі щебеню δ=0,16-0,17 м;

                      - основа з піску δ=0,15 м;

                      - ущільнений ґрунт;

- в середині та на кінці споруди:

                      - покриття з асфальтобетону δ=0,12-0,17 м;

                      - основа зі щебеню фракції 30-40 мм δ=0,18 м;

                      - основа зі щебеню δ=0,17-0,2 м;

                      - ущільнений ґрунт.

Склад дорожнього одягу трамвайного шляху:

- покриття зі збірних залізобетонних трамвайних плит δ=0,08-0,12 м;

- баласт зі щебеню фракції 5-20 мм δ=0,13-0,17 м;

- збірні залізобетонні шпали δ=0,18 м;

            - основа зі щебеню фракції 30-40 мм δ=0,2 м;

- ущільнений ґрунт.

Покриття проїзної частини з бордюрним профілем, водовідведення поверхневими ухилами на дамбі в дощоприймачі мережі зливової каналізації, поза межами штучної споруди – відкритим способом в місця зниження рельєфу.

Тротуари з обох боків проїзної частини вулиці мають ширину 1,0-3,0 м, покриття з асфальтобетону. Частина тротуару, яка розміщена на штучній споруді дамби, зовні огороджена, огорожа парапетного типу зі збірних залізобетонних секцій висотою 0,5-0,8 м.

Контактна мережа трамвайної колії та мережа зовнішнього освітлення закріплена на збірних залізобетонних опорах, що розміщені з обох боків проїзної частини вулиці.

Зупинки маршрутного транспорту обладнані навісами та лавами.

Відповідно до Технічного висновку про стан конструкцій транспортної мережі (дорожнього одягу, трамвайної колії, контактної мережі, покриття тротуарів, зовнішнього освітлення, зливової каналізації) споруди мають численні  дефекти та пошкодження. Стан споруд оцінений, як непридатний до нормальної експлуатації.

Відповідно до протоколу виїзної наради по обєкту від 23.03.2021 покриття та огорожа тротуарів мають пошкодження та знаходяться у незадовільному технічному стані.

 

Будівельні рішення

Виконання робіт з реконструкції передбачене у дві черги.

В першу чергу виконується реконструкція трамвайного шляху, контактної мережі трамвайної колії, мережі зовнішнього освітлення, газопроводу; реконструкція мереж зливової каналізації та водопостачання, захист електрокабелів, що розташовані в зоні трамвайної колії; реконструкція тротуару (в межах дамби), а саме: заміна покриття тротуару, заміна огорожі, влаштування огородження бар’єрного типу.

У другу чергу – реконструкція покриття проїзної частини автодороги, зовнішніх мереж водопостачання, зливової каналізації, електрокабелів, що розташовані під проїзною частиною; реконструкція тротуару, влаштування велодоріжки.

Початок ділянки трамвайного шляху, що підлягає реконструкції,  на перетині вулиць Південне шосе та Калібрової (ПК 0). Кінець ділянки – кінець вулиці Каліброва - початок вулиці Солідарності (ПК 17+63,00).

Для поширення проїзної частини по вулиці Шевченка (на ПК 06+08,77) передбачений схід з двоколійного на одноколійний трамвайний шлях. На прямих ділянках колії виконується заміна рейок на нові на струнобетонних шпалах. На кривих ділянках заміна рейок на нові на дерев’яних з костильним скріпленням. Стики рейок зварені. Конструкція колії шпально-щебенева у сумісному полотні.

Виконується заміна щебеневого баласту на новий. Товщина проектованої щебеневої основи δ=0,2 м. Трамвайне полотно засипається щебенем фракції 5-10 мм та покривається збірними залізобетонними плитами.

Трамвайні вагони обладнані відкидними пандусами для обслуговування людей з обмеженими можливостями та маломобільних груп населення, які опускаються до рівня твердого покриття проїзної частини вулиці.

 

Реконструкція покриття дорожнього одягу проїзної частини передбачена двох типів:

-          посилення існуючої конструкції покриття з асфальтобетону;

-          поширення проїзної частини.

Проектований дорожній одяг проїзної частини після реконструкції:

- на посиленні:

- існуюча основа;

-  вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші С-7 по ДСТУ-Н Б В.2.7-30:2016     hсер.=0,12 м; 

- асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 - ДСТУ Б В.2.7-119:2011  h=0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50;

-  щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 ДСТУ Б В.2.7-127:2015, БМКА 60/90-55 h=0,05 м.

- на поширенні:

- ущільнений ґрунт основи;

- основа - пісок середньої крупності по ДСТУ Б В.2.7-32-96 h= 0,15 м;

-  основа – шлаковий щебень по ДСТУ-Н Б В.2.7-149:2008 h=0,21 м;

- основа - щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ-Н Б В.2.7-30:2016  h=0,12 м;

- асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 - ДСТУ Б В.2.7-119:2011  h=0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50;

-  щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 ДСТУ Б В.2.7-127:2015, БМКА 60/90-55 h=0,05 м.

 

На ділянці від вулиці Солідарності до вулиці Ігоря Сікорського влаштована велодоріжка вздовж проїзної частини вулиці за рахунок зменшення ширини тротуару.

Перевлаштовані грати перекриття дощоприймачів та люки перекриття горловин колодязів підземних інженерних мереж, які розташовані в зоні реконструкції.

Зупинки нерейкового маршрутного транспорту віддалені від трамвайних. Проектними рішеннями передбачені нові навіси, лави та урни.

Зовнішня перильна огорожа тротуару замінена на нову з сталевих секцій з влаштуванням монолітних залізобетонних фундаментів.

На примиканні тротуарів та велодоріжки до пішохідних переходів влаштовується пониження рівню тротуару та бордюру. Перепад висот бордюру та проїзної частини вулиці на пішохідних переходах не перевищує 0,025 м.

Покриття тротуарів поза межами дамби з бетонної плитки ФЕМ, яка має рівну шорстку поверхню, товщина швів між плитками не більше ніж 0,015 м. Перед пішохідними переходами, в місцях зміни руху, на початку небезпечних ділянок передбачене покриття з  тактильних плит, що укладаються в одному рівні з покриттям тротуарів.

Покриття тротуару в межах дамби з асфальтобетону.

При розміщенні тротуару безпосередньо біля проїзної частини (на дамбі) між проїзною частиною і тротуаром передбачене металеве огородження бар’єрного типу.


Конструкція покриття тротуарів за межами штучної споруди (дамби) після реконструкції:

- ущільнений ґрунт основи;

- основа – гранітний щебінь по ДСТУ Б В.2.7-34:2001 h= 0,10 м;

- основа - цементно-піщана суміш h=0,05 м;

- бетонна плитка h=0,045 м.

Конструкція покриття тротуарів в межах штучної споруди (дамби) після реконструкції:

- ущільнений ґрунт основи;

- основа – гранітний щебінь по ДСТУ Б В.2.7-34:2001 h= 0,10 м;

- основа - цементно-піщана суміш h=0,05 м;

- покриття асфальтобетон АС.Г.Пщ.Щ.Г.НП.ІІ.БНД 60/90 - ДСТУ Б В.2.7-119:2011  h=0,04 м.

Для забезпечення безпеки руху та орієнтування водіїв робочим проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки.

 

Інженерні рішення

Санітарно-технічні рішення

В робочому проекті I-ої черги при перетині дороги передбачена заміна ділянки залізобетонного каналізаційного колектора  на пластиковий  відкритим способом із збереженням глибини залягання від існуючого оглядового колодязя до проектованої камери.

В I-шу чергу виконується захист інженерних мереж дощової каналізації в місцях перетину ними трамвайної колії, на ділянці реконструкції автодороги по вул. Калібровій від вул. Південне шосе до вул. Солідарності.

При реконструкції зони трамвайної колії, запроектований ремонт існуючої міської мережі дощової каналізації автодороги в районі дамби та захист трубопроводів проектованої мережі дощової каналізації в містах перетину їх трамвайного шляху по вул. Калібровій.

           Для  відведення дощових i талих вод в робочому проекті проектується:

˗   демонтаж існуючих колодязів зливової каналізації, які потрапили під проектовану колію;

˗   очищення існуючих сталевих трубопроводів та дощоприймачів;

˗   укладання сталевих футлярів,  довжиною 4 м,  в містах перетину проектованої мережі дощової каналізації трамвайного шляху.     

 У ІІ чергу виконується винос з під  дороги по вул. Солiдарностi  мережi холодного водопостачання  з заміною труби на нову поліетиленову вiдкритим способом.

Данним проектом передбачено:

˗   заміна під дорогою на перехресті вул. Солідарності та вул. І.Сікорського чавунного трубопроводу  на поліетиленову трубу в футлярі з поліетиленової труби  способом горизонтально спрямованого буріння;

˗   прокладка водопроводних мереж з поліетиленових труб  під дорогою закритим способом в  футлярі з поліетиленової труби Ø225х13,4мм методом горизонтально спрямованого буріння;

˗   заміна сталевої труби водопроводу  на поліетиленову трубу на перехресті               вул. Чавунної та вул. Солідарності відкритим способом з  встановленням колодязів з запірною арматурою;

˗   перепідключення існуючих врізок споживачів води з встановленням  колодязів та установкою  в них запірної арматури;

˗   заміна існуючих колодязів з цегли та залізобетону, що знаходяться в незадовільному стані, на колодязі зі збірних залізобетонних кілець.

В робочому проекті II-ї черги при реконструкції мереж каналізації виконується ремонт існуючого колодязю та влаштування нового оглядового колодязю по обидві сторони проїзної частини на врізанні в  міські мережі побутової каналізації  з підключенням раніше запроектованого відрізка каналізаційного колектора.


 Проектними рішеннями II-ї черги  запроектована зовнішня мережа дощової каналізації  вздовж проїзної частини з колодязями та дощоприймачами, з підключенням в існуючі міські  мережі дощової  каналізації   по вул. Калібровій в районі дамби.

 

Електротехнічні рішення

Електротехнічною частиною робочого проекту передбачається:

-          реконструкція зовнішнього освітлення;

-          реконструкція контактної мережі трамваю;

-          електропостачання світлофорного об’єкта;

-          захист кабельних ліній та кабелів зв’язку.


І черга

Реконструкція зовнішнього освітлення виконується згідно Технічних умов 13.01.2021 р. № 50 КП «Запоріжміськсвітло».

Робочим проектом передбачається:

- демонтаж мереж та світильників зовнішнього освітлення;

- прокладання лінії зовнішнього електроосвітлення проводом СІП 4х35 мм2, 4х25 мм2 та 2х16 мм2 по існуючих та проектованих опорах;

- монтаж світильників світлодіодних потужністю 100 Вт ;

- реконструкція ШЗО-715.

За ступенем забезпечення надійності електропостачання споживачів електроенергії об’єкт відноситься до ІІІ категорії. 

Електропостачання виконується від ШЗО-715 РП-0,4 кВ Рб-5 ТП-715.

Напруга мережі – 380/220 В.

Розрахункова потужність зовнішнього освітлення – 11,2 кВт, в рахунок існуючої потужності.

Розрахунковий облік електроенергії існуючий.

Передбачено виконання захисних заходів з електробезпеки.

Реконструкція контактної мережі трамвайної лінії виконується відповідно до Технічних умов КП «Запоріжелектротранс» від 30.12.2020 №24/1-3016.

Для трамвайної лінії по вул. Каліброва передбачається проста некомпенсована система підвішування контактної мережі на простих і ланцюгових поперечинах з величиною прольоту між опорами до 35 м.

Проектом передбачається підвіска дроту МФ-100 перетином 100 мм2. Максимальне значення напруги від механічних навантажень, а також натягу в контактних дротах трамвая приймається для некомпенсованої підвіски -12.5 кгс/мм2.

Висота підвішування контактних дротів -5,8 м/+0,1-0,15 м від рівня головки трамвайної рейки до робочої поверхні дроту в точці його закріплення до піддержуючого пристрою.

 В якості піддержуючих і фіксуючих пристроїв використовуються прості і ланцюгові поперечини зі сталевого оцинкованого семижильного канату Ø6,8 мм. Положення контактних дротів в горизонталі фіксується поперечинами, відтяжними елементами. Струнки – зі сталевого оцинкованого дроту Ø4 мм.

Для підвіски контактної мережі передбачаються сталеві ланкові опори типу ТХ1, (КС-12) у вузлах підвищення навантажень, вільною висотою 10 м і залізобетонні конічні опори СК120-10, (КС-13).

В контактних підвісках передбачається гнучка підвісна апаратура, яка складається зі шарнірно-з’єднаних деталей з ізоляторами типу ІЕ-10 та ІЕП-6.

Електропостачання трамвайної лінії – існуюче. Виходи фідерів ±600 В переносяться на опори № 1 /±600 В/ та № 3 /±600 В/.

Міжрейкові з’єднувачі ЕМС-70-1500 виконуються через 150 м. На деяких ділянках передбачається встановлення секційних ізоляторів.


ІІ черга

Електропостачання світлофорного об’єкта виконується згідно Технічних умов КП «Запоріжміськсвітло» від 26.03.2021 № 724.

Мережі виконуються проводом СІП 2х25 мм2 та 2х16 мм2 по існуючих та проектованих опорах.

За ступенем забезпечення надійності електропостачання споживачів електроенергії об’єкт відноситься до ІІІ категорії. 

Електропостачання виконується від ШЗО-325 РП-0,4 кВ Рб-3 ТП-325.

Напруга мережі – 220 В.

Розрахункова потужність світлофорного об’єкту – 1,0 кВт, в рахунок існуючої потужності. Розрахунковий облік електроенергії існуючий.

Передбачено виконання захисних заходів з електробезпеки.

 

Робочим проектом передбачені рішення по дотриманню нормативних вимог з пожежної безпеки НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» при виконанні робіт з реконструкції.

 

  Охорона праці і техніка безпеки при реконструкції та при експлуатації об´єкту забезпечуються прийнятими проектними рішеннями згідно з діючими нормами та ПУЕ, вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження травматизму, пожеж і вибухів.

 

          Результат оцінки впливу на довкілля розглянуто та враховано в частині, що відповідає діючим нормативно-правовим актам та будівельним нормам. Для проектних рішень, які не потребують ОВД, розроблені матеріали ОВНС у відповідності до вимог ДБН А.2.2-1:2003.

Вплив робіт з реконструкції на умови життєдіяльності місцевого населення при дотриманні проектних рішень буде обмеженим в часі (тільки на період реконструкції), локальним та таким, що не перевищить санітарно-гігієнічних норм. За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація розроблена з дотриманням вимог щодо екологічної безпеки та захисту навколишнього природного середовища та забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 05.05.2021, складала 164688,623 тис. грн., в тому числі:

- будівельні роботи –                    128467,431 тис. грн.;

- устатковання, меблі, інвентар –      399,268 тис. грн.; 

 - інші витрати –                               35821,924 тис. грн.

У тому числі  за чергами:

І черга – 104936,771 тис. грн., в тому числі:

-   будівельні роботи –                    80577,485 тис. грн.;

- інші витрати –                             24359,286 тис. грн.

ІІ черга – 59751,852 тис. грн., в тому числі:

-   будівельні роботи –                    47889,946 тис. грн.;

-   устатковання, меблі, інвентар –    399,268 тис. грн.; 

            - інші витрати –                             11462,638 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг,  установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17.05.2021, складає 177784,549 тис. грн., в тому числі:

-   будівельні роботи –                 137348,227 тис. грн.;

-   устатковання, меблі, інвентар –   416,162 тис. грн.; 

-    інші витрати –                           40020,160 тис. грн.


У тому числі  за чергами:

І черга – 106598,011 тис. грн., в тому числі:

-   будівельні роботи –                    80512,540 тис. грн.;

- інші витрати –                             26085,471 тис. грн.

ІІ черга – 71186,538 тис. грн., в тому числі:

-   будівельні роботи –                    56835,687 тис. грн.;

-   устатковання, меблі, інвентар –    416,162 тис. грн.; 

-   інші витрати –                             13934,689 тис. грн.

 

 

Робочий проект «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі» виконаний згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».



Розділи