1 редакція від 22.06.2021 2 редакція від 27.01.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1547-0913-3544-7576
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№28-0098-21 від 16.07.2021
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами на ділянці км 7+956 – км 9+354 (Обхід м. Одеси). Коригування
Код проектної документації
PD01:0164-0938-7191-6670 Зміни №2 №17070601 від 2017-07-06 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:1547-0913-3544-7576
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів, Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань архітектури
Головний експерт проекту
ВОРОБЙОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 000038, АЕ 006502 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.02.2021 224661.504 173843.423 1049.475 49768.606 90936.654 70336.047 20600.607

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
11.06.2021 218167.939 170381.359 1004.924 46781.656 90936.654 70336.047 20600.607

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл. , Fвтомобільна дорога загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами на ділянці км 7+956 – км 9+354 (Обхід м. Одеси) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25829550)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ВОРОБЙОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 000038, АЕ 006502)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
ГРИЩЕНКО ОКСАНА ВАСИЛІВНА (АЕ 000052)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Рубльова Ольга Євтихіївна (АЕ 004515, АЕ 000150)
Архітектор З питань архітектури
Шепеленко Лариса Тимофіївна (АЕ 000196, АЕ 006427, АА 000209)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Рудько Сергій Костянтинович (АЕ 006428, АЕ 000648, АЕ 007224)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КОТУЛ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 006533, АЕ 006589, АТ 009150, АЕ 000094, СІ- 01039)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0164-0938-7191-6670
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (34253237)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
06.07.2017
Номер проектної документації
17070601
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального  користування  державного  значення  М-28  Одеса – Южний –

/М-14/ з під’їздами на ділянці км 7+956 – км 9+354 (Обхід м. Одеси)» розроблено «ПБФ «Одеспромстрой», м. Одеса, вул. 1 лінія, 21 Ж; ГІП Коверкін Е.Б. кваліфікаційний сертифікат від 15.03.2018 АР № 014038 на підставі:

        - завдання на коригування робочого проекту від 06.06.2017 № 15-1/17 та

змін до завдання від 13.07.2020 виданих Службою автомобільних доріг в Одеській області та затверджених Державним агентством автомобільних доріг України;

        - містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва від 11.04.2018 № 01-06/53 виданих управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради;

        - технічних умов Північного району електричних мереж ВАТ «Одесаобленерго» на перенесення трансформаторної підстанції від 03.12.2010 № 979.

На автомобільній дорозі знаходяться споруди, які за класом наслідків (відповідальності) класифікуються як незначні наслідки – СС1, середні – СС2 та значні наслідки – СС3. Сукупний показник – СС3.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 55 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» автомобільна дорога Одеса - Южний - /М-14/ відноситься до міжнародних автомобільних доріг загального користування державного значення і має індекс М-28.

Ділянка автомобільної дороги знаходиться у межах м. Одеса, Біляївського району Одеської області та запроектована за параметрами І-б категорії.

Проектна документація «Реконструкція автомобільної дороги державного значення «Обхід м. Одеси, ділянка км 7+956 – км 9+354, Одеська область» була розроблена ТОВ ПБФ «Одеспромстрой» і затверджена наказом Державної служби автомобільних доріг України від 25.12.2007 № 790 із загальною кошторисною вартістю 65581,062 тис. грн.

У 2008 році було проведено коригування робочого проекту та перезатверджене наказом Державної служби автомобільних доріг України від 24.06.2008 № 319 із загальною кошторисною вартістю 96788,764 тис. грн.

Послідуюче коригування робочого проекту «Реконструкція автомобільної   дороги   державного   значення   «Обхід  м.  Одеси,  ділянка

км 7+956 – км 9+354, Одеська область» було проведено в 2011 році та затверджене наказом Державної служби автомобільних доріг України від 15.08.2011 № 288 із загальною кошторисною вартістю у поточних цінах станом на 28.07.2011 у сумі 97227,366 тис. грн, у тому числі будівельно-монтажні роботи – 76698,996 тис. гривень.

Реконструкцію ділянки автомобільної дороги було розпочато у 2008 році та призупинено у 2016 році у зв’язку з необхідністю виконання робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією.

На час коригування проектної документації були виконані основні роботи з реконструкції:

- влаштований лівий та правий проїзд від ПК 79+56 до ПК 93+50;

- влаштовані правосторонні з’їзди для організації руху на транспортній розв’язці   у   двох   рівнях   на   пересіченні   автомобільної   дороги   «Обхід

м. Одеси» з вул. Лиманною на ПК 81+58 (виконано роботи на 90 %) та ПК 83+22,50.

Підставою для даного коригування є набрання чинності новими нормативно-правовими актами в галузі будівництва та організації дорожнього руху, зміни проектних рішень, додаткові роботи, збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів та рівня кошторисної заробітної плати, а також зміна назви об’єкту.

Даним коригуванням передбачені наступні зміни проектних рішень та додаткові роботи з реконструкції:

- перехідна ділянка з І-б категорії до ІІ (від ПК 93+00 до ПК 95+71);

- влаштування місцевого проїзду по вул. Садовій;

- влаштування місцевого проїзду до авторинку «Куяльник».

Додаткові роботи:

- влаштування підпірних стінок по вул. Садова (від ПК1+10 до ПК 2+80 праворуч та від ПК 2+86 до ПК 3+48 ліворуч);

- влаштування захисних стінок на правосторонніх з’їздах транспортної розв’язки у двох рівнях на ПК 83+22,50 та ПК 81+58;

- перенесення трансформаторної підстанції ТДВ «Одеський завод мінеральної води «Куяльник» для завершення робіт по з’їзду на ПК 81+58;

- ліквідація пошкоджень (основні проїзди), які виникли під час експлуатації незавершеного об’єкту реконструкції.

Початок ділянки ПК 79+56 відповідає км 7+956 автомобільної дороги М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами на ділянці км 7+956 – км 9+354 (Обхід м. Одеса), кінець – ПК 93+54 відповідає км 9+354.

Довжина ділянки складає 1,398 км.

Початок перехідної ділянки прийнято на ПК 93+00, кінець - ПК 95+71, загальною довжиною 0,271 км.

 

Конструкція дорожнього одягу перехідної ділянки включаючи розділювальну смугу:

- геосинтетичний матеріал типу ГТ.Н.Т.-2 (розділюючий прошарок);

- щебінь фракції 20-40 (дренуючий прошарок)                 0,12 м;

  - щебенево-піщана суміш С7                                               0,17 м;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-20, оброблена

  комплексним в’яжучим (цемент 2,5%,

  бітумна емульсія 4%) в установці                                     0,15 м;

          - крупнозернистий щільний асфальтобетон

            марки І типу А1 на бітумі БНДА 70/100                          0,10 м;

          - крупнозернистий щільний асфальтобетон

            марки І типу А1 на бітумі БМКП 40/60-68                      0,10 м;

 - щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20)

            на бітумі БМКП 40/60-68                                                  0,05 м.

Місцевий проїзд по вул. Садовій запроектовано із зворотнім напрямком пікетажу відповідно основної дороги. Початок проїзду ПК 0+00 відповідає км 9+507,7 автомобільної дороги обхід м. Одеси, кінець ПК 4+10 відповідає км 9+097,5 (кінець підпірної стінки по вул. Садовій). Загальна довжина місцевого проїзду 0,410 км. У плані проїзд має 5 кутів повороту з мінімальним радіусом горизонтальної кривої 30 м. Місцевий проїзд односмуговий шириною поїзної частини 3,50 м, має 2 роз’їзні майданчики розміром 2,0×20 м. Поздовжній профіль запроектований з параметрами, які забезпечують розрахункову швидкість 5 км/год.:

 - максимальний поздовжній похил 33 ‰;

 - мінімальні радіуси вертикальних кривих:

           опуклої – 1200 м;

           увігнутої – 1000 м.

Земляне полотно місцевого проїзду відсипається з ґрунту виїмки перехідної ділянки, який представлено суглинком.

Конструкція дорожнього одягу місцевого проїзду по вул. Садовій:

- щебенево-піщана суміш С5                                                     0,21 м;

             - дрібнозернистий щільний асфальтобетон

               марки ІІ типу Б на бітумі БНДА 50/70                                    0,05 м.

Водовідвід з проїзної частини передбачено скидами води по укосу відкритими лотками з використанням бортового каменю.

На місцевому проїзді по вул. Садовій передбачено влаштування двох підпірних стінок.

Від ПК 1+10 до ПК 2+80 (праворуч) стінку запроектовано, як продовження раніше побудованої підпірної стінки. Довжина складає 170,4 м, висота до 6 м. У плані стінка має два переломи під кутами 15° та 5°. Стінку запроектовано за типом «ґрунт в обоймі» з модульними блоками облицювання. Фундамент під блоки облицювання передбачено зі збірних бетонних блоків на щебеневій основі. Армуючі полотна заведено до насипу на 6,0 м. По верху стінки влаштовуються монолітні залізобетонні оголовки.

Ліворуч стінку передбачено від ПК 2+86 до ПК З+48. Довжина стінки 62,4 м, висота до 3 м. Стінку запроектовано зі збірних фундаментних блоків ФБС укладених в 3-5 ярусів. Фундамент 4-х та 5-и ярусної стінки запроектовано з монолітної фундаментної плити на щебеневій підготовці. На решті ділянки блоки ФБС укладаються безпосередньо на щебеневу підготовку.

Місцевий проїзд до авторинку «Куяльник» передбачено на заміну існуючого проїзду, який був зруйнований в процесі будівельних робіт. Початок проїзду ПК 0+00 прийнято на вісі існуючого виїзду з авторинку «Куяльник». Кінець ПК 6+04,29 відповідає кромці проїзної частини існуючого в’їзду до авторинку. Загальна довжина місцевого проїзду 604,29 м. У плані місцевий проїзд має 5 кутів повороту з мінімальним радіусом горизонтальної кривої в плані 65 м. Місцевий проїзд двосмуговий з шириною проїзної частини 7,00 м.

Поздовжній профіль запроектовано з параметрами, які забезпечують розрахункову швидкість 5 км/год.

Максимальний поздовжній похил 24 ‰.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих складають:

       - опуклої                                                                                5100 м;

       - увігнутої                                                                            10000 м.

Земляне полотно відсипається з ґрунту виїмки перехідної ділянки представленим суглинком.

Конструкція дорожнього одягу місцевого проїзду до авторинку «Куяльник»:

- щебенево-піщана суміш С5                                                   0,40 м;

- крупнозернистий щільний асфальтобетон

  марки І типу Б на бітумі БНДА 50/70                                   0,11 м;

            - дрібнозернистий щільний асфальтобетон

               марки І типу Б на бітумі БНДА 50/70                                   0,05 м.

Для завершення реконструкції правоповоротних з’їздів на підходах до побудованого шляхопроводу (ПК 85+58) ліворуч за ходом кілометражу влаштовано армогрунтові підпірні стінки на ділянках, що примикають до конусів шляхопроводу. Стінки мають нахилені фасадні поверхні з укосом 1:0,75. Понизу армогрунтових стінок передбачено влаштування захисних стінок заввишки 2 м зі збірних блоків огородження ПКН, які встановлюються на фундаментні блоки ФБС. Довжина захисних стінок 66,0 м та 30,0 м.

Також для завершення робіт по правоповоротному з’їзду транспортної розв’язки на ПК 81+58 коригуванням передбачено демонтаж (потрапляє у зону реконструкції) існуючої трансформаторної підстанції ТДВ «Одеський завод мінеральної води «Куяльник» та будівництво нової трансформаторної підстанції за межами зони реконструкції автомобільної дороги.

Згідно дефектних актів обстеження ділянки реконструкції коригуванням робочого проекту передбачено:

- фрезерування покриття правого проїзду від ПК 79+56 до ПК 93+00 на глибину 0,15 м, а лівого проїзду від ПК 79+56 до ПК 93+00 та покриття правоповоротних з’їздів транспортної розв’язки у межах радіусів заокруглення (ПК 81+58 та ПК 83+22,5) на глибину 0,05 м.

Після фрезерування покриття правого проїзду передбачається укладання армуючого синтетичного матеріалу (АСМ-2) на всю ширину проїзної частини.

Конструкція посилення дорожнього одягу правого проїзду:

- крупнозернистий щільний асфальтобетон

  марки І типу А1 на бітумі БМКП 40/60-68                       0,10 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20)

  на бітумі БМКП 40/60-68                                                    0,05 м.

Конструкція посилення дорожнього одягу лівого проїзду:

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20)

  на бітумі БМКП 40/60-68                                                    0,05 м.

На  правоповоротних  з’їздах  транспортної  розв’язки  (ПК 81+58,

ПК 83+22,5) після фрезерування в межах радіусів заокруглення влаштовується верхній шар покриття з дрібнозернистого щільного асфальтобетону марки І типу Б на бітумі БНДА 50/70 товщиною 0,05 м.

- передбачено заміну металевого бар’єрного огородження основних проїздів, загальною довжиною 0,448 км;

- передбачено ремонт пошкодженого при реконструкції (у зоні шляхопроводу ПК 85+56) дорожнього одягу тротуару з встановленням пішохідного огородження.

Конструкція дорожнього одягу на тротуарі:

            -щебенево-піщана суміш С7                                                 0,12 м;

            -дрібнозернистий щільний асфальтобетон

             марки І типу Г на бітумі БНД 70/100                                  0,04 м.

- передбачено ремонт парапетного огородження підпірної стінки довжиною 70 м та фарбування нижньої прогонової будови шляхопроводу.

Доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення забезпечується влаштуванням пандусів з пониженням бортового каменю у місцях пішохідних переходів (у зоні шляхопроводу ПК 85+56) та тротуарів з тактильними смугами, які виконують попереджувальну, інформаційну та направляючу функції.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв встановлюються  необхідні дорожні знаки, металеве бар’єрне огородження на узбіччі та розділювальній смузі із стримувальною здатністю 280 кДж, перильне огородження, напрямні стовпчики, наноситься дорожня розмітка.

Робочим проектом передбачені заходи щодо дотримання вимог чинних нормативних документів з пожежної безпеки, охорони праці, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, енергозбереження та організація дорожнього руху.

В процесі експертизи уточнено окремі проектні рішення, обсяги робіт, витрати та розрахунки.

 

Кошторисна документація

Заявлена загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних цінах станом на 25.02.2021 становила – 224661,504 тис. грн, в тому числі будівельні роботи – 173843,423 тис. грн; устаткування, меблів та інвентарю – 1049,475 тис. грн; інші витрати – 49768,606 тис. гривень Зворотні суми – 310,845 тис. гривень.

В процесі проведення експертизи коригування робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення  М-28  Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами на ділянці км 7+956 –

км 9+354 (Обхід м. Одеси)» надано зауваги та пропозиції, які були доведені до замовника та проектувальника. Після доопрацювання цих питань до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

За результатами експертизи загальна кошторисна вартість реконструкції визначилась в поточних цінах станом на 11.06.2021 і складає 218167,939 тис. грн; у тому числі: будівельні роботи – 170381,359 тис. грн; устаткування, меблів та інвентарю – 1004,924 тис. грн; інші витрати – 46781,656тис. гривень. Зворотні суми – 585,089 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект «Реконструкція автомобільної дороги загального  користування  державного  значення  М-28  Одеса – Южний –

/М-14/ з під’їздами на ділянці км 7+956 – км 9+354 (Обхід м. Одеси)» виконано відповідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».

При     цьому,     в      процесі      проведення       експертизи      філією

ДП    «Укрдержбудекспертиза»     «Укрдордержбудекспертиза»,    проектною

організацією за погодженням із замовником до проекту внесено зміни та доповнення.

Розділи