Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6041-6021-8608-6267
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№№211025-6 від 23.12.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція існуючої системи доступу до робочого місця на вагонах за адресою: с. Рахни-Лісові, ТОВ "УКРЕЛКО"
Код проектної документації
PD01:4550-7021-9272-3784 №19082021ASSUA від 2021-08-18 (видав ТОВ "АССЕКУРО УКРАЇНА") / Наявні експертизи: EX01:6041-6021-8608-6267
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Тульчинський район, Шпиківська територіальна громада, село Рахни-Лісові (станом на 01.01.2021) , 23536, с.Рахни-Лісові, Тульчинський р-н, Вінницька обл., вул. Миру,40 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ" (39184446)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4550-7021-9272-3784
Орган, що видав
ТОВ "АССЕКУРО УКРАЇНА" (42656418)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.9 Споруди місцевого рейкового транспорту інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
18.08.2021
Номер проектної документації
19082021ASSUA
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Експертний звіт № 211025-6/Б

щодо розгляду проектної документації

(позитивний)

Робочий проект "Реконструкція існуючої системи доступу до робочого місця на вагонах за адресою: с. Рахни-Лісові, ТОВ «УКРЕЛКО»" розроблений ТОВ ''АКТИВПРОЕКТ'' (генеральний проектувальник) 2021 році, на замовлення ТОВ "АССЕКУРО УКРАЇНА". Адреса генпроектувальника: 03151, Київ, вулиця Ушинського, 40, офіс 112.

Головний інженер проекту – Мартинюк Іван Юрійович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 012711, виданий 27.12.2016р.).

Робочий проект розроблений на підставі документів:

-                     Завдання на проектування затверджене Замовником;

-                     Договору на виконанні проектних робіт № 19082021ASSUA;

-                     Технічного звіту обстеження технічного стану частини існуючих металоконструкцій № 25-08-2021-ТО зроблений ТОВ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ";

-                     Звіт інженерно-геологічного вишукування ТОВ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ", 2021р.;

-                     Містобудівних умов і обмеження №26/21 від 01.12.2021 р.; реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:8941-8981-4736-6208.

Клас наслідків (відповідальності) – СС1 (не значні наслідки).

Проектом передбачено:

-                     Влаштування площадки обслуговування залізничних вагонів №1 на власних фундаментах;

-                     Влаштування площадки обслуговування залізничних вагонів №2 на власних фундаментах;

-                     Влаштування стійок страхувальної системи доступу до вагонів на власних фундаментах.

 

Кліматичні умови

Згідно ДБН В.1.2-2:2006, зміна№1 "Навантаження та впливи. Норми проектування":

-                     характеристичне значення снігового навантаження Ро=1400Па (4-й район);

-                     характеристичне значення вітрового навантаження Wо=500Па (3-й район);

-                     коефіцієнт надійності за граничними значеннями снігового та вітрового навантаження γfn=0,83 (термін експлуатації 20 років);

-                     характеристичне значення рівномірно розподілених навантажень прийняте по ДБН В.1.2-2:2006, зміна№1 згідно табл. 6.2 (150 кг/м2).

Температура повітря найхолодніший п'ятиденки забезпеченістю 0,92 - мінус 21°С (ДСТУ-Н B.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").  Кліматичний район - І північно-західний.

Інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН В.1.1-12:2014, зміна№1 "Будівництво у сейсмічних районах України"). Сейсмічність майданчику будівництва оцінюється 5 балами.

Інженерно-геологічні умови

Інженерно-геологічні вишукування для будівництва проведені ТОВ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ".

У геологічній будові майданчика, в межах глибин буріння (до 8,0 м), за наслідками лабораторних досліджень ґрунтів і камеральної обробки матеріалів виділено 4 інженерно-геологічних елементи (ІГЕ).

Нижче приводиться опис геолого-літологічної будови майданчика (зверху – вниз).

ІГЕ – 1. Насипний грунт – щебінь з суглинисто-супіщаним заповнювачем, з вмістом будівельного сміття 15-25% (t H).

ІГЕ – 2. Глина коричнева, сіро-коричнева, легка пилувата, напівтверда, в нижній частині шару з лінзами та прошарками тугопластичної (vdPIIIbg).

ІГЕ - 3. Суглинок коричневий, жовто-коричневий, важкий пилуватий, напівтвердий, з лінзами та прошарками тугопластичного (vdPIIIbg).

ІГЕ – 4. Суглинок коричневий, жовто-коричневий, легкий пилуватий, м’якопластичний (vdPIIIbg).

Згідно Додатку Б ДБН В.1.1-25-2009 територія вишукувань відноситься до потенційно-підтоплених територій.

Під час інженерно-геологічних досліджень (станом на вересень 2021 р.) грунтові води – не виявлені. Орієнтовний рівень залягання грунтових вод – 10-12 м.

Також, важливо зазначити, що у верхній частині розрізу свердловин, а саме на крівлі глин ІГЕ 2, можуть формуватись тимчасові горизонти грунтових вод по типу “верховодки”. Ці горизонти залягають на різних глибинах і не витримані в плані. Для “верховодок” характерно: тимчасовий, частіше сезонний характер, невелика площа поширення, мала потужність і безнапірність.

Нормативна глибина промерзання ґрунтів складає 1,0 м.

Категорія складності інженерно-геологічних умов – ІІ (середньої складності) згідно Додатка ДБН В.2.1-1:2014.

Технічне обстеження існуючих конструкцій

В вересні 2021 р спеціалістами ТОВ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» виконане технічне обстеження стану частини існуючих металоконструкцій площадки завантаження вагонів та залізобетонних конструкцій елеватора.

Технічне обстеження проводилося з метою визначення фактичного технічного стану частини існуючих металоконструкцій завантаження вагонів та залізобетонних конструкцій елеватора їх відповідність діючим нормативним документам і можливості подальшого використання під час проведення майбутньої реконструкції.

Оцінка фізичного зносу конструкцій виконана відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». За результатами обстеження складена таблиця 4.1 з визначення технічного стану, в яких зазначені недоліки, виявлені під час обстеження, проведена їх класифікація відповідно до чинних будівельних норм та вказані посилання на відповідні фотографії в текстово-графічному додатку поточного звіту.

4За результатами обстеження, враховуючи виявлені при обстеженні дефекти і пошкодження, не виявлені понаднормові деформації, переміщення та ознаки втрати несучої спроможності залізобетонних конструкцій елеватора. Технічний стан конструкцій оцінюється як задовільний, «категорія ІІ» (згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016).

При обстежені технічного стану частини існуючих металоконструкцій завантаження вагонів, враховуючи виявлені при обстеженні дефекти і пошкодження, не виявлені понаднормові деформації, переміщення та ознаки втрати несучої спроможності. Технічний стан

конструкцій оцінюється як задовільний, «категорія ІІ» (згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016).

Перевірні розрахунки існуючих металоконструкцій завантаження вагонів від існуючих та проектованих навантажень (див. Дод Б, В) забезпечена. Запас міцності для найбільш навантаженого елемента складає 8 % (за гнучкістю) та 85% (по міцності).

В матеріалах обстеження надана конструктивна характеристика існуючих конструкцій: фундаментів (стрічкові та стовбчасті монолітні залізобетонні), металевих конструкцій: площадок обслуговування "лінії життя" №1, №2, окремих опор "лінії життя" №1, №2.

Проектом передбачається реконструкція існуючої системи доступу до робочого місця на вагонах за адресою: с. Рахни-Лісові, ТОВ «УКРЕЛКО:

-                     замінити розпірку із спареного кутика існуючої площадки обслуговування №1 на балку зі швелера зазначену в проекті;

-                     встановити додаткову балку на існуючу надземну галерею;

-                     частково демонтувати огородження на існуючих площадках обслуговування в місцях сполучення проходу проектованої та існуючої площадок;

-                     влаштувати стрічкові та стовпчасті монолітні залізобетонні фундаменти під проектовані опори «лінії життя» №1 та №2;

-                     влаштувати опори «лінії життя» №1 та№2;

-                     змонтувати проектовані площадки №1 та №2;

-                     встановити страхувальну систему «лінія життя» №1 та №2.

Фундаменти Ф1-Ф3 під стійкою площадки та стійок страхувальної системи монолітні залізобетонні. Матеріалами конструкцій – бетон класу С16/20, W6, F200, підготовка з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм. Арматура класів А400С та А240 по ДСТУ 3760:2019.

Основою фундаментів мілкого закладання (мінус 1.450 м) слугуватиме УГЕ-2.

Для встановлення металевих стійок передбаченні анкерні болти М20, М24 зі сталі марки 09Г2С за гайками та анкерними плитками.

Металеві конструкції виконанні зі сталі марки С245 та С255 по ДСТУ 8534-2015 у відповідності з табл. Г1 ДБН В.2.6-198:2014.

Профілі металевих конструкцій прокатних (швелери, кутники) по ДСТУ 3436-96 та ДСТУ БВ.2.6-8-95.

Покриття площадок – сталь просічно-витяжна по ТУ У 27.1-25484714001-2002 зі сталі марки ст.3КТ по ДСТУ 2651:2005 (ПВ408).

Всі конструкції зварні. Матеріали для зварки марки, монтажу надані в робочих кресленнях.

Антикорозійний захист: два шари емалі ПФ-133 по ГОСТ 926-81 по шару ґрунтовки ГФ-021.

Загальна товщина покриття – 55 мкм.

В процесі розгляду робочого проекту фахівцями ТОВ ''ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА'' зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

До проектної документації внесені відповідні зміни та доповнення.

 

 

 

Відповідальний експерт

 

 

Експерт з питань забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

______________________

ВАЛЕРІЙ ШАРУБІН

(сертифікат АЕ № 004300)

 

Розділи