Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2682-0253-0255-8213
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/44-1012-18/ЕП/КП від 27.12.2018
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Реконструкція ділянки автодороги ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 3342)
Код проектної документації
PD01:8728-5474-5061-9433 Зміни №4 №11/18-РП від 2018-09-17 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:2682-0253-0255-8213
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань охорони праці, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.11.2018 35056.564 28152.565 0 6903.999

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.12.2018 34525.004 27741.257 0 6783.747

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
0 26.11.2018 15897.293 12933.337 0 2963.956

Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
0 27.12.2018 15675.892 12754.794 0 2921.098

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл. , «Реконструкція ділянки автодороги ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 3342) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (38727770)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8728-5474-5061-9433
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.3 Дороги для технологічного автотранспорту промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
17.09.2018
Номер проектної документації
11/18-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

до експертного звіту № ОД/44-1012-18/ЕП/КП  від «27» грудня 2018 року

щодо розгляду проектної документації за робочим проектом

«Реконструкція ділянки автодороги ІФ ДП «АМПУ» (інв.№3342)

 

Робочий проект «Реконструкція ділянки автодороги ІФ ДП «АМПУ» (інв.№3342) розроблено у 2018 році Приватним підприємством «Терра Інжиніринг» на замовлення Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – ДП «АМПУ»).

Головний інженер проекту – Некрасов Михайло Михайлович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №009377 від 25.12.2013 року, свідоцтво №00678 від 12.10.2018 року.

Експертиза проектної документації виконана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № ОД/44-1012-18/ЕП/КП  від 10.12.2018  року, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки не надаються згідно з п.11 Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.11.2017 року № 289.

Робочий проект «Реконструкція ділянки автодороги ІФ ДП «АМПУ» (інв.№3342) розроблений на підставі:

-       завдання на проектування, виданого та затвердженого замовником будівництва;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності);

-       інформації Державного земельного кадастру про право власності на речові права на земельну ділянку, виданої Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру на запит від 26.12.2018 року:

-         кадастровий номер земельної ділянки - 5110800000:03:001:0530;

-         площа земельної ділянки - 123.1301 га;

-         вид речового права - постійне користування;

-         користувач - Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ»;

-         орган, що здійснив державну реєстрацію права - Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області;

-         номер запису в державному реєстрі – 28873607;

-         дата реєстрації - 23.02.2016

-       інженерно-геологічних та інженерно - геодезичних вишукувань;

-       Протоколу засідання інженерно-технічної Ради ІФ ДП «АМПУ» від 19.01.2018 року №1.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений проектною організацією сумісно із замовником як СС2.

 

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – генерального проектувальника ГІПа Некрасова М.М.

 

Автомобільні дороги

 

Об’єктом реконструкції є ділянки автодороги ІФ ДП «АМПУ» (інв.№3342) на замовлення Державного підприємства «Адміністрація морських портів України».

Згідно завдання на проектування передбачається відновлення та підвищення транспортно-експлуатаційних показників дороги, приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів враховуючи осьових навантажень до діючих нормативних вимог з урахуванням категорії і значення дороги,  дорожній одяг з покриттям з дорожньої плитки ФЕМ.

У складі проектної документації передбачено дві черги будівництва. 

Розрахункова швидкість руху – 30 км/год

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

І черга будівництва

Довжина траси в межах виконання робіт – 376 м.

Ширина проїзної частини –  9,00-39,0 м.

Кількість смуг руху – 2 смуги.

ІІ черга будівництва

Довжина траси в межах виконання робіт – 396 м.

Ширина проїзної частини –  7,40-25,00 м.

Кількість смуг руху – 2 смуги.

Влаштування дорожнього одягу проїзної частини:

Тип 1

Ремонт покриття з плитки

- Розбирання існуючого покриття (hср.=0.15);

- Розбирання існуючого покриття з жорстви (hср.=0.62);

- Вирівнюючий шар з щебеню фр. 40-70 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 (hср.=0.20);

- Жорстка двовісна георешітка, монолітна в вузлах, з тестовою міцністю

на розтяг не менше 35 кН/м - ГБН В.2.3-37641918-544:2014

- Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 -0,20м.

- Жорстка двовісна георешітка, монолітна в вузлах, з тестовою міцністю

на розтяг не менше 35 кН/м - ГБН В.2.3-37641918-544:2014

- Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 -0,20м.

- Цементно-піщана суміш -0,05м.

- Плитка ФЕМ -0,12м.

Тип 2

Ремонт тротуару з плитки

- Розбирання існуючого покриття (hср.=0.04);

- Розбирання існуючого покриття з жорстви (hср.=0.18);

- Вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С7 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 (hср.=0.12);

- Цементно-піщана суміш -0,06м.

- Плитка ФЕМ -0,04м.

Водовідведення забезпечено влаштуванням дощової каналізації.

 

Водопровід та каналізація

 

Будівництво дощової каналізації ділянки автодороги розроблений згідно технічних умов №148/093-20 від 10.05.2018 р., виданих ДП «МТП «Чорноморськ»».

Трубопровід виконаний з поліетиленових труб UD/SN/315 по  ДСТУ В.Б 2.5-32:2007.

Дощеприймальні колодязі запроектовані відповідно до Типових матеріалів для проектування 902-09-46.98 «Камеры и колодци дождевой канализации».

Оглядові колодязі прийняті в відповідності до ГОСТ 8020-90 «Сборные железобетонные елементы».

Проектом передбачені наступні роботи по влаштуванню мережі зливової каналізації:

-Влаштування траншеї під труби

-Влаштування піщаної подушки під трубопроводи

-Установка поліетиленових труб UD/SN/315

-Засипка трубопроводу піском

-Влаштування дощеприймальних колодязів.

 

 

Електротехнічні рішення

 

У проекті передбачено  захист існуючих кабелів, прокладених під проїзною частиною ділянки реконструкції шляхом затягування існуючих кабелів в гофровані посилені труби ПНД діаметром 100 мм. Довжина ділянки прокладання 294 м.

Одним з основних критеріїв застосування різних типів труб для прокладки підземної кабельної каналізації є вертикальне навантаження, яку вони можуть витримати, не руйнуючись і не деформуючись, на глибині від 0,4 до 2,0 м. На прокладені труби діють постійні і тимчасові навантаження. Постійним навантаженням є тиск ґрунту засипки траншеї і маси самих труб з затягнутими в них кабелями, а тимчасової - наїзд на трасу транспортних засобів. Розрахунковими навантаженнями від наїзду транспортних засобів є тиск від колісних механізмів масою від 10 до 80 т.

Глибина прокладки трубопроводів визначається з урахуванням вертикальних навантажень і типів застосовуваних труб (блоків). На вводах труб в колодязі глибина закладення повинна становити не менше 0,8 м під проїзною частиною.

Глибина траншей для трубопроводів кабельної каналізації під проїзною частиною в найвищій точці прольоту для каналів ø 100 мм складає 1-1.2 м.

При укладанні труб необхідно дотримуватися ухил в 4 мм на кожен метр. Це дозволяє стекти воді, що потрапила в канали. Якщо в траншею проводять укладання декількох труб, то ті з них, в яких будуть протягнуті дроти з найменшим напругою, повинні знаходитися ближче всіх до поверхні землі.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні  проведено оцінка рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію та на будівлі, в яких рівень шуму підлягають нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не  перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі діючих будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робот згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Працівники забезпечуються спецодягом, спецвзуттям та засобами індивідуального захисту згідно галузевих норм.

В проекті проведено оцінку ризиків нещасних випадків через рух транспортного засобів.

При проектуванні проїзної частини дороги, забезпечені поздовжній та поперечний похил проїзної частини для відведення зливових і талих вод з поверхні дорожнього покриття та влаштуванням дорожнього одягу та покриття із асфальтобетонної  суміші з врахуванням дорожньо-кліматичної зони регіону.

Також проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

У складі проекту розроблений том 2 розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що реконструкція ділянки автодороги та експлуатація запроектованого об’єкту не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Об’єкт не відноситься до «Переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 808.

Довжина реконструкції автодороги становить 772 м.

Родючий шар ґрунту відсутній, знесення зелених насаджень не передбачається. Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливають.

 

Кошторисна частина

 

 Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 26 листопада 2018 року складала -  всього 35 056,564 тис. грн., у тому числі:

-       будівельно-монтажні роботи   - 28 152,565 тис. грн.;

-       інші витрати                             -   6 903,999 тис. грн.

у тому числі:

І черга будівництва:   всього      - 19 159,271  тис. грн., у тому числі:

-       будівельно-монтажні роботи   - 15 219,228 тис. грн.;

-       інші витрати                             -   3 940,043 тис. грн.

ІІ черга будівництва:  всього      - 15 897,293 тис. грн., у тому числі:

-       будівельно-монтажні роботи   -  12 933,337 тис. грн.;

-       інші витрати                             -  2 963,956 тис. грн.

 

За результатами розгляду  кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені  робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом на 27 грудня        2018 року складає – всього 34 525,004  тис. грн., у тому числі: 

-       будівельно-монтажні роботи     - 27 741,257 тис. грн.;

-       інші витрати                               - 6 783,747 тис. грн.

у тому числі:

І черга будівництва: всього          - 18 849,112 тис. грн., у тому числі:

-       будівельні роботи                       - 14 986,463 тис. грн.;

-       інші витрати                               -   3 862,649 тис. грн..

ІІ черга будівництва:  всього        - 15 675,892 тис. грн., у тому числі:

-       будівельні роботи                       - 12 754,794 тис. грн.;

-       інші витрати                                -  2 921,098 тис. грн.

 

Примітка:

Ціни на матеріальні ресурси прийняті  за даними замовника відповідно до п.5.5. ДСТУ- Н Б Д.1.1-2:2013.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту поклада­ється на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту                        ________________    Д.В. Михайловський

          (підпис, МП)                               (П.І.Б.)                 

Кваліфікаційний. сертифікат серія АЕ №004780

 

 

Відповідальні експерти

 

 

________________          С.В. Рожко

(підпис, МП)                          (П.І.Б.)                 

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

________________      І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

 

_______________          В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                          (П.І.Б.)                 

Кваліфікаційний. сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 

________________        Р.В. Ланге

 (підпис, МП)                         (П.І.Б.)                 

Кваліфікаційний. сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

 

 

________________     С.В. Радченко

(підпис, МП)                          (П.І.Б.)                 

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

________________       Г.А. Даниленко

 (підпис, МП)                         (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 


Розділи