Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4597-9748-1324-6641
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№Е-КР-155-162 від 04.06.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будпроектекспертиза" (41054749) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 155+927 - км 162+693, Дніпропетровська область
Код проектної документації
PD01:3519-5629-4638-1662 №П-155-162 від 2020-04-16 (видав "ЄВРО БУД ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4597-9748-1324-6641
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Автомобільна дорога загального користування державного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 155+927 - км 162+693, Дніпропетровська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Цегельник Олександр Іванович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Розділ зв'язок та сигналізація
Курзенков Геннадій Михайлович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Розділ водопостачання та водовідведення
Низова Ірина Василівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Філатова Ніна Костянтинівна
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
РИСАК ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004760, АЕ 004141, АЕ 005267, АЕ 007252)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці
ГОЛОВАЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА (АЕ 006066)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ПАРХОМЕНКО ЛЮБОВ ПЕТРІВНА (АЕ 006480, АЕ 003125)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пряха Олександр Борисович (АЕ 004736, АЕ 005250, АЕ 005439, АЕ 007260)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Телегіна-Міхалець Олена Сергіївна (АР 001830, АТ 000966, АЕ 000882)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Розділ генеральний план
Розділ організація будівництва
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3519-5629-4638-1662
Орган, що видав
"ЄВРО БУД ПРОЕКТ" (41169453)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
П-155-162
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 155+927 - км 162+693, Дніпропетровська область» розроблений ТОВ «ЄВРО БУД ПРОЕКТ», (ЄДРПОУ 41169453,  юридична адреса: Україна, 02160, м. Київ, вул. Каунаська, буд. 13).

 

Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС3.

Сукупний показник – СС3.

 

Головний інженер проекту – Кот В’ячеслав Васильович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 002807 від 31.08.2012 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації від 19.05.2017 р. № 00084).

 

Замовник – СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ЄДРПОУ 25843931, юридична адреса: Україна, 49600, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 24).

 

Підстави для проектування:

-  завдання на розробку проектної документації  від 14.04.2020 р. № 4-9/20, видане Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області та затверджене Державним агентством автомобільних доріг України;

-  матеріали техніко-економічних вишукувань, виконаних ТОВ «ЄВРО БУД ПРОЕКТ»;

-  матеріали інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «ІНФОДОРЕКСПЕРТ» у 2020 році;

-  матеріали інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «ТОПОГРУП» у 2020 році;

-  акт обстеження ділянки автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 155+927 – км 162+693, Дніпропетровська область від 29.04.2020 року;

-  акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, на ділянці автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград на ділянці км 155+927 – км 162+693, Дніпропетровська область від 29.04.2020 року;

-       технічні умови, надані відповідними службами.

 

Проектна документація розроблена на підставі наступних основних нормативних документів:

-                 ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Будівельна кліматологія»;

-                 ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів»;

-                 ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»;

-                 ДБН В.2.3-4:2015 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво»;

-                 ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і впливи. Норми проектування.»;

-                 ДСТУ Б В.2.3-33:2016 «Автомобільні дороги. Визначення меж смуг відведення»;

-                 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;

-                 ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»;

-                 ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»;

-                 НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;

-                 НПАОП 63.21-1.01-09. «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»;

-                 НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;

-                 НПАОП 45.2-3.01-04 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам, зайнятим у будівельному виробництві»;

-                 ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови»;

-                 ДСТУ Б В.2.3-12:2004 «Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови»;

-                 ГБН В.2.3-218-007:2012 «Споруди транспорту. Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування»;

-                 ГБН В.2.3-37641918-555:2016 «Автомобільні дороги. Транспортні розв’язки в одному рівні. Проектування»;

-                 ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт»;

-                 ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги»;

-                 ДСТУ 8732:2017 «Безпека дорожнього руху. Смуги шумові. Загальні технічні вимоги. Правила застосування»;

-                 ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування»;

-                 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;

-                 ДСТУ Б В.2.7-313:2016 «Бітуми дорожні, модифіковані комплексами добавок. Технічні умови»;

-                 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»;

-                 ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»;

-                 ДСТУ 4044:2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови»;

-                 ГБН В.2.3-37641918-550:2018 «Автомобільні дороги. Зупинки маршрутного транспорту. Загальні вимоги проектування».

В адміністративному відношенні проектована ділянка автомобільної дороги розташована на території Павлоградського району Дніпропетровської області. Дорога проходить у місцевості з насипами висотою до 2,40 м. Стан земляного полотна задовільний і придатний для подальшої експлуатації. Для проведення робіт з капітального ремонту автомобільної дороги додатковий відвід земель не потрібен.

Початок ділянки проектування ПК 0+00,00 відповідає км 155+927 та знаходиться на осі існуючої дороги; кінець ділянки прийнято на ПК 67+61,77, що відповідає км 162+688,77 та знаходиться на осі існуючої дороги. Ширина земляного полотна 11,5 – 17,0 м. Водовідвід на ділянці дороги забезпечений поперечним та поздовжнім ухилами проїзної частини та штучними спорудами. Ширина проїзної частини становить від 5,9 м до 9,3 м. Дорога має асфальтобетонне покриття, яке пошкоджено по всій ділянці та потребує ремонту. Конструкція існуючого дорожнього одягу: асфальтобетон - 0,06 м; чорний щебінь - 0,08 м; бруківка -  0,14 м; пісок - 0,10 м; суглинок легкий, лесовий, напівтвердий. На дорозі присутнє огородження бар’єрного типу, яке не придатне для подальшого використання та підлягає демонтажу.

Ділянка дороги проходить через 2 населених пункти (ПК 11+00 – ПК 14+43 – с. Морозівське та ПК 46+90 – ПК 55+50 - с. Нові Вербки) і кінець траси знаходиться в с. Вербки (ПК 62+65 – ПК 67+61,77).

Проектом передбачено застосування наступних типів земляного полотна:

-       тип 1 – насип висотою до 2 м із крутизною укосів 1:3,00;

-       тип 1а - насип висотою до 2 м із крутизною укосів 1:3,00, з влаштуванням тротуарів;

-       тип 1б - насип висотою до 2 м із крутизною укосів 1:1,50, з влаштуванням тротуарів;

-       тип 2 – насип висотою понад 2 м із крутизною укосів 1:1,5 зі встановленням металевого огородження бар’єрного типу.

Передбачено влаштування віражів на:

-       ПК 6+20,42 – 8+62,21 радіус кривої у плані – 800 м, довжина перехідних кривих 120 м, поперечний похил 37‰;

-       ПК 66+05,68 –67+20,99 радіус кривої у плані – 301 м, довжина перехідних кривих 55 м, поперечний похил 36‰

На км 156+877 знаходиться автодорожній міст. Проектом передбачено відновлення мостового полотна, ремонт існуючих опор та прогонової будови мосту, а також  демонтаж існуючих конструкцій тротуарних блоків, металевого перильного та бар’єрного огородження. Розрахункове навантаження прийнято А2 - 115 кН. Габарит проїзду прийнято згідно ІІІ технічної категорії з двома смугами руху по 3,5 м. Враховуючи проектний план автомобільної дороги, з необхідністю влаштування на мосту острівця для накопичувальної смуги лівоповоротного заїзду, ширина проїзної частини складає 9,6 м. Ось мосту відповідає існуючій осі автомобільної дороги. Габарит мосту Г-9,6+2х0,75 м. Повна довжина мосту 18,64 м.

Відновлення мостового полотна здійснюється шляхом влаштування монолітної залізобетонної плити з бетону по ДСТУ Б В.2.7-43-96 марки В30, F300, W8. Поверхні конструкцій, що стикаються з ґрунтом, покриваються обмазувальною двошаровою ізоляцією на бітумній основі. Видимі поверхні залізобетонних конструкцій мосту (в тому числі прогонових будов) покриваються двошаровим захисним покриттям.

У з’єднанні з насипом передбачено укладання збірно-монолітних перехідних плит, що спираються одним кінцем на шафову стінку, а іншим на лежень. Перехідні плити укладаються на ширину проїзної частини. На тротуарах укладаються тротуарні плити, товщиною 210 мм, з важкого бетону  по ДСТУ Б В.2.7-43-96  марки  В35, F200, W6, розроблені з урахуванням т.п. серії 3.503.1-96. Для залізобетонних конструкцій використовується арматура А400С, А240С по ДСТУ 3760:2019. Перильне огородження – заводського виготовлення, висотою 1,2 м; бар’єрне огородження передбачено  марки 11 МО 1,5.280/0.6, висотою 0,9 м  відповідно ДСТУ Б.2.3-12:2004. Металеві конструкції захищаються методом гарячого цинкування.

Проектом передбачено наступні типи конструкцій дорожнього одягу:

Тип 1 (новий)  

-       пісок середній                                                                                - 20 см;

-       ЩПС С5                                                                                         - 21 см;

-       суміш органо-мінеральна М-20                                                     - 15 см;

-       ЕКШМ-50                                                                                       - 1,0 л/м2;

-       АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БМКП 60/90-65                                             - 10 см;

-       ЕКШМ-50                                                                                       - 0,4 л/м2;

-       ЩМА-20 (15) БМКП 60/90-65                                                      - 5 см;

Тип 2 (розширення)   

-       пісок середній                                                                                - 20 см;

-       ЩПС С5                                                                                         - 21 см;

-       суміш органо-мінеральна дорожня М-20                          - 15 см;

-       ЕКШМ-50                                                                                       - 1,0 л/м2;

-       АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БМКП 60/90-65                                             - 10 см;

-       ЕКШМ-50                                                                                       - 0,4 л/м2;

-       ЩМА-20 (15)                                                                                 - 5 см;

Тип 2 (підсилення)      

-       фрезерування існуючого покриття, товщ.,                                    - 14 см;

-       суміш органо-мінеральна М-20                                                     - 15 см;

-       ЕКШМ-50                                                                                       - 1,0 л/м2;

-       АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БМКП 60/90-65                                             - 10 см;

-       ЕКШМ-50                                                                                       - 0,4 л/м2;

-       ЩМА-20 (15) БМКП 60/90-65                                                      - 5 см;

Тип 3 (розширення)   

-       пісок середній                                                                                - 20 см;

-       ЩПС С5                                                                                         - 21 см;

-       АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70                                                       - 7 см;

Тип 3 (підсилення)      

-       фрезерування існуючого покриття, товщ.,                                    - 2 см;

-       ЕКШ-50                                                                                          - 0,4 л/м2;

-       АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70                                                       - 7 см;

Тип 4 (розширення)   

-       ЩПС С5                                                                                         - 31 см;

-       АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70                                                       - 5 см;

Тип 4 (підсилення)      

-       ЕКШ-50                                                                                          - 0,4 л/м2;

-       АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 50/70                                                       - 5 см;

Тип 5 (пішохідні доріжки, тротуари, посадкові майданчики)    

-       ЩПС С7                                                                                         - 12 см;

-       АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 50/70                                                       - 4 см.

Для зниження рівня шуму в межах населених пунктів у верхньому шарі покриття передбачено використання ЩМА-15. Для безпечного проходу пішоходів тротуари відокремлюються від проїзної частини за допомогою бар’єрного огородження 11ДО-2,0.280/1,5.

Укріплення узбіч передбачено на ширину 0,5 м по типу дорожнього одягу основної дороги, на ширину 2,0 м – посівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,20 м (щебенево-піщаною сумішшю С7, товщиною 0,20 м – в межах населених пунктів).

Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянках доріг з поздовжнім похилом понад 30 ‰, при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях віражів влаштовуються водовідвідні споруди для збирання та відведення поверхневої води за межі земляного полотна.

Влаштування дорожнього одягу передбачено із зрізанням існуючого узбіччя та улаштуванням дренажного шару на всю ширину земляного полотна. Для відведення води з основи існуючого дорожнього одягу дренажний шар передбачено влаштовувати по всій довжині ділянки проектування.

На кривій ПК 66+05,68 – ПК 67+20,99 передбачено розширення проїзної частини з внутрішнього боку кривої за рахунок розширення земляного полотна.

Проектом передбачено облаштування дороги:

-       типовими дорожніми знаками зі світлоповертальною поверхнею;

-       індивідуальними дорожніми знаками зі світлоповертальною поверхнею;

-       огородженням дорожнім металевим (оцинкованим) бар’єрного типу, зі стримувальною здатністю 280 кДж із світлоповертальними елементами;

-       двосторонніми напрямними стовпчиками зі світлоповертальними елементами червоного та білого кольору, розташованими з протилежних боків;

-       розміткою пластиком зі світлоповертальними властивостями.

На підходах до дорожнього огородження бар’єрного типу влаштовано по три напрямних стовпчика на відстані 10 м один від одного.

В межах автобусних зупинок та вздовж пішохідних доріжок встановлено дорожнє огородження бар’єрного типу. При недостатній довжині, для влаштування початкової та кінцевої ділянки, облаштовується тільки кінцевим елементом з розміткою. На тротуарах передбачене влаштування тактильних смуг. В місцях пішохідних переходів влаштовується понижений бортовий камінь висотою не вище 2 см над проїзною частиною. Також передбачене влаштування освітлення вздовж тротуарів та точкове освітлення на пішохідних переходах.

Проектом передбачене влаштування поперечних шумових смуг перед наземними пішохідними переходами та залізничним переїздом для підвищення рівня безпеки дорожнього руху та пішоходів.

Проектом передбачено перевлаштування інженерних комунікацій, в тому числі:

-       зовнішнього електроосвітлення;

-       магістрального газопроводу;

-       газорозподільчої мережі;

-       заміна залізобетонного настилу залізничного переїзду та влаштування пішохідного настилу;

-       перекладання існуючих кабелів зв'язку КСПП-1х4х1,4; ТППепБбШп10х2х0,5; ОАрБгП-12 та ЗКП-1х4х1,2  в ґрунті;

-       перекладання мереж водопостачання Æ 100 мм на перетині з автодорогою (ПК11+89,39);

-       реконструкція ПЛ-10 кВ Л-112 в с. Вербки та ПЛ-10кВ Л-114 в с. Нові Вербки від ПС 35/10 кВ «Морозівська» Павлоградського району Дніпропетровської області.

Місце врізки мереж водопостачання передбачено в запроектованих водопровідних колодязях ПВК1 – ПВК4. В колодязях встановлюється запірна арматура з обгумованим клином. Також проектом передбачено влаштування мокрого колодязя для опорожнення напірної мережі. Трубопроводи системи водопостачання виконати із поліетиленової труби ПЄ100 водопровідні Æ 110х6,6 мм SDR17. Прокладання водопровідної мережі здійснюється методом горизонтально-направленого буріння в футлярі із поліетиленових труб Æ 180х6,4 мм. Оглядові колодязі запроектовані із збірного залізобетону згідно ДСТУ Б В.2.6-106:2010. 

Живлення зовнішнього освітлення ділянок доріг с. Морозівське, с. Нові Вербки та с. Вербки передбачено від існуючих опор ПЛ-0.4кВ населених пунктів кабелем АВБбШв 4х35, з встановленням шаф ШК301, ШК302 та ШК303. Шафи укомплектовані автоматичними вимикачами, терміналом системи управління освітленням  та лічильником  електроенергії. По трасі прокладки встановлені залізобетонні опори Н=8,0 м із світлодіодними світильниками LED 120W, які забезпечують середню горизонтальну нормовану освітленість ділянок. Мережі зовнішнього освітлення передбачені від встановлених шаф ШК по опорах самоутримними ізольованими дротами СІП-4 4х25 з підключенням світильників  кабелем КВВГ 3х2,5 через проколюючий затискач.

Категорія надійності електропостачання – ІІІ, напруга живлячої мережі 380/220 В. При переході кабельної лінії в повітряну встановлені обмежувачі перенапруг. Заземлення опор передбачено приєднанням металевого корпусу до РЕN провідника та до металевого стержня довжиною 3 м, з інтервалом між опорами до 100 м. Заземлення встановлених шаф від контуру заземлення із 3-х металевих стержнів, об’єднаних металевою перемичкою.

Реконструкція ПЛ запроектована:

-  в прольоті опор № 133-№ 135 із заміною голого проводу ПЛ-10 кВ на кабель АПВЕга ПУ-12/20  3 (1х120/35), а також реконструкція  опори № 135;

--  в прольоті опор № 76 - № 77 із заміною голого проводу ПЛ-10 кВ та ПЛ-0,4 кВ на СІП-3 3(1х50) та СІП-5нг 4х50, а також реконструкція опори № 76 та влаштування нової опори № 77 СК164-02.

Встановлені опори заземлені з опором заземлення до 10 Ом. При переході кабельної лінії в повітряну встановлені обмежувачі перенапруг. Вертикальні відстані проводів до полотна автодороги  та зближення ліній електропередачи  відповідають  нормам. Кабельні лінії  прокладені в земляній траншеї на глибині 0,7 – 1,0 м  із сигнальною стрічкою.

Для перевлаштування газопроводу – відводу Ду 300, Ру 5.4 МПа до ГРС «Тернівка» на перетині з автомобільною дорогою загального користування державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград (ділянка км 155+927 – км 162+693) проектом передбачено:

-       нарощування існуючого захисного футляру Ду 500 мм до відстаней по 25 м від підошви насипу земляного полотна автодороги;

-       демонтаж існуючої витяжної свічки з наступним будівництвом нової свічки Ду 50 мм висотою 5 м на відстані 25 м від підошви насипу земляного полотна;

-        демонтаж існуючої ділянки ІІ категорії з прокладанням нової ділянки І категорії Ду 300 мм Ру 55 в межах по 25 м від підошви насипу земляного полотна автодороги, з подальшим її підключенням до існуючого трубопроводу;

-       встановлення елементів електрохімзахисту на переходах;

-       монтаж вузлів захисту підземних кабелів зв’язку на пересіченнях з ділянками трубопроводів, на яких передбачено проведення земляних робіт;

- встановлення по трубопроводу та автодорозі відповідних дорожніх, сигнальних та пізнавальних знаків.

Газопровід прокладається на глибині не менше 1,4 м від полотна автодороги до верху захисного кожуха.

Усі будівельні роботи пов’язані з перекладкою газопроводу  ведуться з врахуванням вимог Закону України «Про правовий режим земель охоронних зон об’єктів магістральних трубопроводів», СОУ-Н МПЕ 60.3006:2005, ДБН А.3.2-2-2009. Перед початком будівельних робіт підрядна організація повинна отримати письмовий дозвіл на виконання робіт в охоронній зоні магістрального газопроводу згідно з установленою формою і викликати представника експлуатуючої організації. Працівники, задіяні в роботах пов’язаних з газопроводом працюють за  наряд-допуском на виконання робіт підвищеної небезпеки та забезпечуються необхідними засобами безпеки.

Проектні рішення відповідають вимогам діючих норм, правил і стандартів, які враховують умови безпеки праці згідно Закону України «Про охорону праці» та інших діючих нормативних документів.

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»,  дана планована діяльність не підпадає під категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. При капітальному ремонті виключається можливість зміни розміщення траси автомобільної дороги. Громадськість поінформовано про заплановану діяльність  публікацією у газеті «Бесплатные объявления» від 20.04.21 р. №14/1260.

Прийнятими проектними рішеннями передбачені спеціальні заходи щодо попередження запобігання небезпечним геологічним явищам на всій ділянці проектування. До таких заходів відносяться:

-вертикальне планування прилеглої до дороги території у межах смуги відводу, яке забезпечує уникнення застою поверхневої води;

-влаштування водопропускних споруд для відведення поверхневого стоку в понижені місця з поперечним ухилом території;

-укріплення системи поверхневого водовідводу з метою попередження розмивів та інфільтрації ґрунтової води;

-виконання необхідного ухилу схилів і укосів з врахуванням їх висоти і кладу ґрунту і їх укріплення.

Ділянка автомобільної дороги, яка підлягає капітальному ремонту не межує з об’єктами природно-заповідного фонду. При проведенні робіт  передбачається вирубування 107 одиниць дерев,  та компенсаційна висадка  107 (берези бородавчастої – 28 од. та клена гостролистного - 79 од.). Поводження щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 № 1045.

Під час проведення робіт передбачається негативний вплив на повітряне середовище за рахунок відпрацьованих газів, шуму та пилу від працюючих механізмів.

Викиди забруднюючих речовин при проведенні будівельних робіт носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при капітальному ремонті включають:

– заборону простою техніки з працюючим двигуном;

– закрите транспортування та розвантаження будматеріалів, що пиляться;

– розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;

– забезпечення профілактичного ремонту механізмів;

– регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів;

– зволоження при ущільненні шарів земляного полотна та дорожнього одягу.

Утворені відходи (будівельні та тверді побутові) тимчасово зберігаються у спеціально обладнаних місцях та утилізуються згідно з укладеними договорами спеціалізованими організаціями.

Проектом визначені методи виконання будівельно-монтажних робіт, потреби в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах, тимчасових будівлях і спорудах.

Будівництво виконується з розподілом на підготовчий і основний періоди будівництва. Роботи рекомендується виконувати поточним методом з максимальною механізацією будівельних робіт.

Для забезпечення безпеки дорожнього руху, поруч з існуючим залізничним переїздом споруджується тимчасовий залізничний переїзд з дерев’яним настилом марки «1НПД1-2», залізобетонними шпалами та рейками Р65 без асфальтового покриття.

Загальна тривалість капітального ремонту автомобільної дороги прийнято 11 місяців.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 02 листопада 2020 р. складала 283026,746 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 218151,113  тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 48,682 тис. грн.; інші витрати – 64826,951 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б  Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах на 4 червня 2021 р. складає 285411,918 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 223480,095 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 382,174 тис. грн.; інші витрати – 61549,649 тис. гривень.

Збільшення загальної кошторисної вартості будівництва виникла на підставі збільшення розміру кошторисної заробітної плати за розрядом 3,8 (наказ Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Державного агентства автомобільних доріг України від 05 березня 2021р № 51).

У процесі проведення експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 155+927 - км 162+693, Дніпропетровська область» були зроблені зауваги та пропозиції по окремих розділах проектної документації, які були доведені письмово до замовника і авторів робочого проекту. Після опрацювання зауваг внесені необхідні зміни та доповнення до робочого проекту.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на проектувальника та замовника.


Розділи