Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9436-2430-4453-3401
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/001-291-21/КП від 15.04.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне -/М-12/ на ділянці км 83+500 - км 88+000, Вінницька область
Код проектної документації
PD01:3501-6056-0423-0219 №06/20-РП від 2020-03-30 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖДОРГРУП") / Наявні експертизи: EX01:9436-2430-4453-3401
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.02.2021 177212.91 130515.49 68.219 46629.201

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.04.2021 169920.655 128810.276 134.707 40975.672

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне -/М-12/ на ділянці км 83+500 - км 88+000, Вінницька область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (25845655)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3501-6056-0423-0219
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖДОРГРУП" (42969265)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
30.03.2020
Номер проектної документації
06/20-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ ОД/001-291-21/КП від «15» квітня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне -/М-12/ на ділянці км 83+500 - км 88+000, Вінницька область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ІНЖДОРГРУП», місцезнаходження: 03035, місто Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, буд. 45.

Головний інженер проекту (ГІП) – Осадчук Максим Олександрович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 014565 від 13.08.2020 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва №ОД/001-1802-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122, якою затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”;

-              завдання на розробку проектної документації від 20.03.2020 року №1-6/20, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України та замовником, та змін та доповнень до завдання від 20.03.2020 року №1-6/20, затверджених Державним агентством автомобільних доріг України від 30.10.2020 року;

-              звіту з науково-технічного супроводу проектування, виконаного ПП «Інджоргруп» у 2020 році;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань зі складання інженерно-топографічного плану, виконаного ПП «Інждоргруп» у 2020 році;

-              інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ПП «Інждоргруп» у 2020 році;

-              технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 18.12.2020 року №05.98-14808, виданих АТ «Вінницяобленерго»;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця – ГІПа генерального проектувальника, Осадчука Максима Олександровича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 014565 від 13.08.2020 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне -/М-12/ на ділянці км 83+500 - км 88+000, Вінницька область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець – Гуменне  -/М-12/ на ділянці км 83+500 - км 88+000.

Згідно завдання та техніко-економічних вишукувань ділянка дороги км 83+500 - км 88+000 відноситься до доріг ІІІ категорії.

Ділянка автомобільної дороги, що проектується, знаходиться на території Оратівського району Вінницької області і проходить в межах населеного пункту Новоживотів (1,0 км) та поза населеними пунктами (3,55 км). Загальна протяжність ділянки - 4,55 км.

Початок проектної ділянки дороги ПК 835+00 відповідає км 83+500 автодороги Р-17 Біла Церква - Тетіїв - Липовець - Гуменне -/М-12/, кінець ПК 880+50 відповідає км 88+000 вказаної дороги. У межах населеного пункту – від ПК 835+00 до ПК 845+00; поза межами населеного пункту – від ПК 845+00 до ПК 880+50.

Прокладання траси виконувалось з максимальним збереженням напрямку існуючої  дороги  в  межах  існуючого відводу землі та існуючої забудови.

Ділянка автомобільної дороги має 19 кутів повороту, з мінімальним радіусом горизонтальної кривої 200 м, з улаштуванням розширень та віражів у місцях, що вимагаються нормативними показниками.

Розрахункова швидкість в межах населеного пункту прийнята 60 км/год, крім ділянки ПК  842+40 - ПК  844+13, де розрахункова швидкість прийнята      50 км/год, та ділянки ПК 838+60 - 839+27, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Розрахункова швидкість поза межами населеного пункту прийнята              90 км/год, крім ділянки ПК  856+90 - ПК 857+98, ПК 876+00 - ПК 876+60, де  розрахункова швидкість прийнята 80 км/год, ділянки ПК 870+30 - 872+03, де  розрахункова швидкість прийнята 70 км/год, та ділянки ПК 875+30 - 876+00, де  розрахункова швидкість прийнята 60 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

У межах населеного пункту: 

- опуклої - 1200 м; 

- увігнутої - 2300 м.

Поза межами населеного пункту: 

 - опуклої - 9000 м; 

 - увігнутої - 4000 м.

Робоча відмітка по осі існуючого дорожнього одягу прийнята 0,30 м. 

Максимальний поздовжній ухил в межах населеного пункту – 82‰.

Максимальний поздовжній ухил поза межами  населеного пункту – 61‰.

Робочим проектом передбачено двосхилий тип поперечного профілю, з похилом 25 ‰ на проїзній частині та 50 ‰ на узбіччі. Ширина земляного полотна становить не менше 12,00 м. Висота земляного полотна – до 2, та до 6 м.

На ділянці дороги, що проектується, – 2 пересічення на ПК 836+50 на ПК 843+46 та 1 примикання дороги на ПК 872+56 праворуч.

Робочим проектом передбачено ремонт автобусних зупинок з  улаштуванням заїзних кишень та встановлення павільйонів. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до пересадочних. Зупинки на ПК 843+00 ліворуч  844+18 праворуч; 872+07 ліворуч; 873+25 праворуч запроектовано з улаштуванням зупинкового майданчика, шириною 3,5 м, та з клином на вході     20 м, а на виході – 15 м, довжина зупинкового майданчика – 20 м, посадковий майданчик підвищено на 0,2 м над зупинковим майданчиком, ширина посадкового майданчика прийнята 2 м. Для забезпечення руху пішоходів  робочим проектом передбачено влаштування пішохідних доріжок, шириною           1,5 м.

Робочим проектом не передбачено влаштування велосипедних доріжок у зв’язку з інтенсивністю менше 50 од/год.

У межах населеного пункту робочим проектом передбачено влаштування  пішохідних доріжок з двох сторін а/д, шириною 1,5 м.

Робочим проектом передбачено влаштування в’їздів у двори, шириною 3 м, з шириною узбіччя 1 м. Примикання в’їздів у двори до основної дороги виконано  шляхом пониження бортового каменю на відстані 2 м від кромки проїзду.

Для забезпечення доступності для маломобільних груп населення, в робочому проекті передбачено влаштування тротуарів, шириною не менше 1,5 м, пониження бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною. Поздовжні похили тротуарів не перевищують 5 ‰, поперечний похил становить 15 ‰. Для безпечного переходу через проїзну частину дороги передбачені пандуси з тактильною плиткою жовтого кольору з обох боків переходу. Передбачено влаштування попереджувальної тактильної плитки на пандусі, паралельно бортовому каменю.

Робочим проектом передбачено наступні типи дорожнього одягу:

Тип 1 (розширення)

-  Дренуючий шар із гранітного відсіву з коеф. фільтрації не менше 5м/добу 0,15 м;

-   Щебенево-піщана суміш С-5  0,21 м;

- Органо-мінеральна суміш М-20 з фрезерованого матеріалу існуючого покриття, за технологією холодного ресайклінгу зі змішуванням в установці  з додаванням ЩПС С-7 (90 м³ на 1000 м²) на  комплексному в’яжучому       0,15 м; 

-  Щільний крупнозернистий асфальтобетон,АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД-70/100 0,10 м;

-  Щільний дрібнозернистий асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І БМКП 60/90-65 0,05 м.

Тип 2 ( підсилення)

-   Фрезерування асфальтобетону 0,075 м; 

- Органо-мінеральна суміш М-20 з фрезерованого матеріалу існуючого покриття, за технологією холодного ресайклінгу зі змішуванням в установці з додаванням ЩПС С-7 (90 м³ на 1000 м²) на  комплексному в’яжучому       0,15 м; 

-  Щільний крупнозернистий асфальтобетон  АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на БНД-70/100 0,10 м;

-  Щільний дрібнозернистий асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І БМКП 60/90-65 0,05 м.

Тип Б (влаштування примикань)

-  Щебенево-піщана суміш С-7 0,18 м;

-  Дрібнозернистий асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б.НП.І на БНД-50/70 0,06 м;

Тип В (влаштування примикань з ЩПС)

-  Щебенево-піщана суміш С-7 0,15 м;

Тип Г (влаштування тротуарів)

-  Щебенево-піщана суміш С-7 0,12 м;

-  Дрібнозернистий асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І на БНД-50/70 0,04 м.

 

Водопостачання та каналізація

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідвід із проїзної частини передбачено за рахунок поздовжніх і поперечних профілів проїзної частини й земляного полотна.

Робочим проектом передбачено влаштування прикрайкових лотків, улаштування водоскидів, улаштування кюветів, улаштування водовідвідних лотків згідно з типовим проектом серії 503-09-7.84.

Робочим проектом передбачено розчистка та ремонт водопропускних труб.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність – 5,5 кВт.

Річне споживання електроенергії – 24,156 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Джерело живлення – ПС 35/10 «Оратів» по ф.№8.

Для електропостачання споживачів зовнішнього освітлення робочим проектом передбачається встановлення трансформаторної підстанції СТП 10/0,38 з трансформатором ТМ-10.

Підключення СТП виконується від існуючої опори (монтаж роз’єднувача РЛНДУ-1-10/400У1) ПЛ-10 кВ №286 ПЛ-10 кВ Ф-№8 ПС 35/10 «Оратів» сталеалюмінієвим проводом марки 3хАС-50.

Облік електроенергії здійснюється в щиті комерційного обліку (ЩКО) лічильником прямого включення марки НІК.

Живляча кабельна лінія від СТП 10/0,38 до щита обліку (ЩКО) виконується самонесучим ізольованим (захищеним) проводом типу AsXSn.

Від щита обліку (ЩКО) до щита керування освітленням (ЩУЗО) виконуються самонесучим ізольованим (захищеним) проводом типу AsXSn.

Розподільчі мережі зовнішнього освітлення виконується кабелем АВВГ, який прокладається в ґрунті із захистом ПВХ трубі зі встановленням технічних колодязів біля кожної опори з/освітлення.

У кожній опорі встановлюється щиток для підключення світильників  кабелем з мідною жилою з ПВХ ізоляцією підвищеної гнучкості ВВГ, пер.3х2.5 кв.мм.

Кабельні лінії, що проектуються, прокладаються в землі по спланованій території на глибині 0,7 м від поверхні, при перетині вулиць на глибині 1 м в ПВХ трубах з укладанням пакетів резервних труб.

Управління електроустановками зовнішнього освітлення здійснюється від щита управління зовнішнім освітленням (ЩУЗО), що розміщений на зовнішній стороні СТП.

Опори прийняті конічні залізобетонні марки СК-120-12, висотою 12 м, які комплектуються LED світильником AMPERA MIDI / 64 600мА 113Вт 13200Лм.

Лінії електропостачання та розподільчі мережі з/о перевірені по припустимому струму навантаження, втраті напруги в максимальному режимі та по умовах відключення струму однофазного к.з. в кінці лінії.

Компенсація реактивної потужності не передбачається.

Для запобігання ураження людей електричним струмом робочим проектом передбачається влаштування захисного заземлення.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, на якій рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

 

 

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт здійснюється потоковим методом. Капітальний ремонт дороги здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна полоса руху, на якій будуть виконуватися будівельні роботи. Для цього ділянка капітального ремонту поділена на захватки.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: трактори, потужністю 59 кВт, 79 кВт; екскаватори одноковшеві з місткістю ковша             0,65 куб. м; бульдозери, потужністю 59-283кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожні, масою 10,6 т, 19,8 т, 14,33 т; асфальтоукладальники універсальні, автокрани, вантажопідйомністю 10 т, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 16 т.

Тривалість будівництва становить 12,0 місяців.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінка впливу на навколишнє середовище, де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-17 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 4,55 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «13» лютого 2021 року, складала 177212,910 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 130515,490 тис. грн., устаткування – 68,219  тис. грн., інші витрати – 46629,201 тис. грн. Зворотні суми – 1,536 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауваг  та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «13» квітня  2021 року складає 169920,655 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –                     128810,276 тис. грн., устаткування – 134,707 тис. грн., інші витрати –                40975,672 тис. грн. Зворотні суми – 1,536 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

 

                       

 ____________________________     С.В. Рожко

                       (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

                   Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

________________________   Р.В. Ланге

                                (підпис, МП)                            (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

          _____________________  С.В. Радченко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

______________________ С.В. Кучерук

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

____________________ Г.А. Даниленко

                                    (підпис, МП)                     (П.І.Б.)            

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

___________________  І.В. Тертишніков

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

__________________  В.Г. Пономаренко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

_____________________  Н.І. Тонковид

                            (підпис)                             (П.І.Б.)

 

 


Розділи