Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8696-8824-0131-4423
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№28-0126-20 від 31.01.2022
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Будівництво обходу c. Красногорівка км 275+000 -км 282+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці Лубни – Полтава км 210+000 – км 300+550, км 323+000 – км 329+050, Полтавська область. Коригування
Код проектної документації
PD01:8879-8115-9304-5948 №66-17 від 2017-09-26 (видав ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:8696-8824-0131-4423
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОТУЛ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 006533, АЕ 006589, АТ 009150, АЕ 000094, СІ- 01039 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.11.2021 1184384.61 941075.4 4930.468 238378.742 1184384.61 941075.4 4930.468 238378.742

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.12.2021 1184384.61 941075.4 4930.468 238378.742 1184384.61 941075.4 4930.468 238378.742

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл. , Полтавська обл. с. Красногорівка не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань експертизи проектної документації доріг
Матюх Тетяна Василівна
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Шепеленко Лариса Тимофіївна (АЕ 000196, АЕ 006427, АА 000209)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
З питань експлуатаційної безпеки
ВОРОБЙОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 000038, АЕ 006502)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КОВАЛЬОВ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 002279, АЕ 006575)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СЛАВІНСЬКА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА (АЕ 000159)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОТУЛ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 006533, АЕ 006589, АТ 009150, АЕ 000094, СІ- 01039)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Гіндюк Наталія Валентинівна (АЕ 006410, АЕ 000047)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Рудько Сергій Костянтинович (АЕ 006428, АЕ 000648, АЕ 007224)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8879-8115-9304-5948
Орган, що видав
ДП "УКРДІПРОДОР" (05416892)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
26.09.2017
Номер проектної документації
66-17
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування     проекту      «Будівництво     обходу     c.   Красногорівка

км 275+000 - 282+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці     Лубни – Полтава      км 210+000 – км 300+550, км 323+000 – км 329+050, Полтавська область», розроблене ДП «Укрдіпродор», м. Київ, Повітрофлотський проспект, 39/1; ГІП Федорець В.М., кваліфікаційний сертифікат від 30.08.2012 АР № 002662 на підставі:

- завдання на коригування від 26.09.2017, виданого Службою автомобільних доріг у Полтавській області та затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;


- містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, затверджених рішенням сесії Великобагачанської районної державної адміністрації від 26.10.2011  № 320;

- технічних умов виданих відповідними організаціями.

На автомобільній дорозі знаходяться споруди, які за класом наслідків (відповідальності) класифікуються як незначні наслідки – СС1, середні наслідки  – СС2 та значні наслідки – СС3. Сукупний показник – СС3.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 55 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» автомобільна дорога Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) відноситься до міжнародних автомобільних доріг загального користування державного значення і має індекс М-03.

Ділянка, що проектується, знаходиться у Великобагачанському районі Полтавської області.

Проект «Будівництво  обходу c. Красногорівка км 275+000 - 282+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський        на      ділянці     Лубни – Полтава       км 210+000 –

км 300+550, км 323+000 – км 329+050, Полтавська область» був розроблений ДП «Укрдіпродор» та затверджений Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 224-р із загальною кошторисною вартістю у поточних цінах станом на 20.11.2015 у сумі 593756,802 тис. грн, в тому числі будівельні роботи – 472047,473 тис. гривень.

Будівництво обходу с. Красногорівка було розпочате у 2016 році та влаштовувалось  за параметрами 1-б категорії.

В процесі будівництва, у зв’язку з набранням чинності новими нормативними документами в галузі будівництва та організації дорожнього руху, відбулися зміни в проектних рішеннях в плані та профілі, штучних споруд, конструкції дорожнього одягу та дорожнього водовідводу. При коригуванні зменшена кількість віднесених лівих поворотів, збільшена кількість зупинок маршрутного транспорту і примикань, додатково передбачено будівництво двох скотопрогонів, мосту на місцевому проїзді через р. Гнилиця, влаштування місцевих проїздів,   залізобетонної труби діаметром 1,50 м.


Початок ділянки ПК 0+00 відповідає км 275+000 автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський.     Кінець      ділянки     ПК 67+00      відповідає

км 282+000.

Загальна довжина ділянки складає 6,700 м. Це обумовлене тим , що траса дороги на ділянці обходу від ПК 0+00 до ПК 19+00 проходить   за    новим напрямком в обхід с. Красногорівки.

Від    ПК 34+50   до    ПК 59+00   автомобільна   дорога   проходить   по

с. Білоцерківка, від ПК 59+00 до ПК 67+00 по с. Коноплянка.

Розрахункова швидкість прийнята 110 км/год, за межами населених пунктів та  60 км/год. в межах населених пунктів. 

Траса дороги в плані має 5 кутів повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої 1100 м поза межами населених пунктів та 600 м  в межах населених пунктів.

         Земляне полотно проходить в насипу висотою до 12,00 м та у виїмці, яка при коригуванні зменшилась до 12,00 м.

Крутизна укосів насипу з висотою земляного полотна до 2 м складає 1:3, та 1:1,75 (з влаштуванням металевого бар’єрного огородження), до 6 м – 1:1,75, до 12 м – 1:2 (у нижній частині).

Виїмка глибиною до 3,00 м та від 3,00 до 12,00 м передбачена із закюветними полицями шириною 4 м з крутизною внутрішнього укосу 1:3,  а  зовнішнього 1:1,5.

Перед початком виконання земляних робіт знімається родючий шар ґрунту з під тіла насипу товщиною від 0,20 м до 1,00 м.

Укоси насипу та виїмки укріплюються засівом трави з підсипкою рослинного ґрунту товщиною 0,15 м за виключенням укосів праворуч у виїмці глибиною від 3,00 м до 12,00 м, які укріплюються поліамідними протиерозійними  геоматами з метою запобігання утворення розмивів та зсувів.


У зв’язку зі змінами параметрів поздовжнього профілю збільшена довжина додаткової смуги на підйом, яка влаштована шириною 3,50 м від

ПК 8+06 до ПК 21+53 довжиною 1347 м.

Поверхневий водовідвід від земляного полотна забезпечується рельєфом місцевості, водовідвідними та нагірними канавами, які укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, монолітним бетоном та бетонними лотками, а також залізобетонною трубою в місці перетину з тимчасовим водотоком.

Коригуванням проекту передбачено влаштування  залізобетонної труби діаметром 1,50 м на  ПК 17+55    довжиною 50,13 м.

У зв’язку з зменшенням глибини виїмки зменшена довжина поздовжнього дренажу глибокого заглиблення та нагірних канав.  Змінена кількість поперечних перехоплюючих дренажів та виключено траншейний дренаж.

Затвердженим проектом було передбачено будівництво шляхопроводу, спорудження підпірної стінки та пішохідного мосту, ремонт мостів через       р. Псел, перебудову мосту через р. Гнилиця.

При коригуванні проекту до технічних рішень штучних споруд внесено такі зміни:

Шляхопровід через автомобільну дорогу Київ – Харків – Довжанський на км 276+117  (ПК 11+17) запроектовано за іншою схемою з іншими конструктивними рішенням опор та прогонової будови. Довжину шляхопроводу збільшено до 66,78 м, поздовжню схему прийнято 2х33,0 м, габарит проїзду приведено відповідно до вимог діючих норм проектування – 8,0 м. Ширину тротуарів 1,50 м та клас тимчасового навантаження від рухомого складу А15, НК-100 залишено без змін. Уточнено кут перетину автомобільної дороги – 72°55՜. Шляхопровід навкісний в плані.

Стояни запроектовано пальовими дворядними, обсипними, з монолітними насадками, шафовими стінками та відкрилками.

Проміжна опора V-подібна з монолітного залізобетону. Нижня частина опори масивна. Фундамент проміжної опори – пальовий ростверк із забивними залізобетонними палями перерізом 35х35 см довжиною 9,0 м. Опори розташовані під кутом до осі шляхопроводу відповідно до куту перетину автомобільної дороги.

Прогонова будова залізобетонна збірно-монолітна зі збірних попередньо напружених балок довжиною 33,0 м типу МЗБК-160. У поперечному перерізі встановлено шість балок з відстанню в осях 1,90 м. Балки поєднано поверху монолітною залізобетонною плитою проїзної частини.

Мостове полотно бордюрного поперечного профілю з підвищеними тротуарними цокольними частинами. Покриття проїзної частини з трьох шарів асфальтобетону (30+40+50 см) укладених по шару термонаплавної гідроізоляції. Верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-20. Водовідвід з мостового полотна запроектовано через трубки та поздовжні колектори зі скиданням води до водовідвідних лотків автомобільної дороги, що перетинається.

Пішохідний міст, що був запроектований на пішохідній доріжці через швидкотік, при даному коригуванні проекту скасовано.

Проектні рішення мостів на правому та лівому проїздах через р. Псел також були переглянуті.

Замість ремонту мостового полотна на мостах правого та лівого проїздів проектом передбачено повну  перебудову споруд зі зміною поздовжньої схеми мостів, їх довжини та габариту проїзду. Мости запроектовано дзеркально симетричними відносно осі траси. Поздовжня схема кожної споруди 24+5х33+27 м, довжина 217,22 м, габарит проїзду 10,5 м розраховано на розташування двох смуг руху по 3,75 м, зупиночної смуги 2,50 м та смуги безпеки з боку розділювальної смуги 0,50 м. На мостах із зовнішніх боків влаштовуються службові проходи по 0,75 м.

Лівобережні стояни пальові трирядні, козлового типу, обсипні. Палі забивні залізобетонні 35х35 см довжиною 12,0 та 15,0 м. Передні ряди паль влаштовано з нахилом 4:1.

Правобережні стояни запроектовано обсипними безростерковими на двох рядах бурових паль  діаметром 1,0 м довжиною до 23 м.

Проміжні опори запроектовано масивними типу опор-стінок на пальових ростверках із забивними залізобетонними палями перерізом 35х35 см довжиною від 9,0 до 15,0 м.

Прогонова будова залізобетонна збірно-монолітна зі збірних попередньо напружених балок довжиною 33 м, 27 м та 24 м типу МЗБК-160. У поперечному перерізі кожної споруди встановлено 7 балок з відстанню в осях 1,80 м. Балки поєднано поверху монолітною залізобетонною плитою проїзної частини.

Конструкції мостів розраховано на тимчасове навантаження від рухомого складу класів А15 та НК-100.

Мостове полотно на обох спорудах запроектовано аналогічно мостовому полотну на шляхопроводі на км 276+117. Поперечний похил проїзної частини на спорудах односхилий. Водовідвід виконано через трубки та поздовжні колектори зі скиданням води до очисних споруд, які встановлюються на початку та кінці мосту.

Міст через р. Гнилиця на ПК 62+52,13 за затвердженим проектом був запроектований з двох розділених під окремі напрямки руху споруд. Споруди однопрогонові за схемою 1х24,0 м. Габарит проїзду 2х10,5 м, тротуари по 1,50 м. При коригуванні проекту обсипні пальові дворядні стояни замінено на необсипні за рахунок влаштування монолітних підпірних стінок в рівні з насадками стоянів. Уточнено довжину мосту – 24,78 м. Решта конструктивних рішень мосту залишено без змін.

Також при коригуванні передбачено будівництво додатково двох скотопрогонів, і мосту для місцевого проїзду через р. Гнилиця.

Скотопрогони запроектовано на ПК40+10,00 та ПК 52+76,64. Конструктивно споруди складаються з монолітної прямокутної оправи з отвором 6,00х2,555 м, влаштованої на монолітній фундаментній плиті на природній основі. Довжина тунельної частини скотопрогону на ПК 40+10 становить 28,31 м, на ПК 52+76,64 – 31,40 м. Оголовки скотопрогонів запроектовано розтрубного типу з монолітних підпірних стінок, що утримують укоси насипу підходів.

По верху скотопрогонів влаштовується мостове полотно за параметрами поперечного профілю автомобільної дороги І категорії на даній ділянці. Безпосередньо по верху монолітної оправи передбачено влаштування термонаплавної гідроізоляції та укладання трьох шарів асфальтобетону (30+40+50 мм). Верхній шар покриття передбачено із щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-20.

Міст для місцевого проїзду через р. Гнилиця запроектовано за схемою 1х18,0 м довжиною 18,78 м. Габарит проїзду 9,0 м. На мосту передбачено односторонній тротуар шириною 1,80 м.

Стояни мосту запроектовано пальовими дворядними із забивних залізобетонних паль 35х35 см довжиною 11,0 м, поєднаних поверху монолітними залізобетонними насадками з шафовими стінками та відкрилками.

Прогонова будова збірно-монолітна. Збірні залізобетонні балки пристосовано до виготовлення в опалубці балок Б1-18-3 за типовим проектом 3.503.1-73 (випуск 1). У поперечному перерізі встановлено 8 балок з кроком в осях 1,50 м. Балки поєднано поверху монолітною залізобетонною плитою проїзної частини.

Мостове полотно односхиле з поздовжнім поверхневим водовідводом за межі мосту. Покриття на мосту аналогічне покриттю на мосту через            р. Гнилиця на основній дорозі.

Спряження мосту з підходами передбачено із застосуванням напівзаглиблених перехідних плит довжиною 6,0 м.

Поздовжній профіль запроектований під розрахункову швидкість руху 110 км/год. за межами населених пунктів та  60 км/год. в межах населених пунктів.

Основні параметри поздовжнього профілю:

- максимальний поздовжній похил

по населеному пункту                                                          28,56 ‰;

поза межами населеного пункту                                          45 ‰;

- мінімальні радіуси вертикальних кривих:

по населеному пункту

- опуклих                                                                              10000 м;

- увігнутих                                                                            3200 м.

поза межами населеного пункту

- опуклих                                                                              12000 м;

- увігнутих                                                                            17000 м.

Основні параметри дороги:

- ширина проїзної частини                                                    2 х 7,50 м;

- ширина додаткової смуги на підйом                                  3,50 м;

- ширина розділювальної смуги                                            6,00 м;

- ширина зупиночної смуги, в тому числі                             2,50 м;

  ширина укріпленої смуги                                                    0,50 м;

- ширина узбіччя                                                                   3,75 м;

- поперечний похил проїзної частини                                   25 ‰;

- поперечний похил узбіч                                                     50 ‰.

Влаштована конструкція дорожнього одягу була прийнята в результаті розрахунків, техніко-економічного порівняння та погоджена  Службою автомобільних доріг у Полтавській області, Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) та ДП «ДерждорНДІ».

         На ділянках початку та кінця обходу, які проходять по існуючій автомобільній дорозі Київ – Харків - Довжанський застосовується метод холодного ресайклінгу, а тому передбачено фрезерування існуючого покриття із асфальтобетону на середню глибину 14 см.

                   Конструкція дорожнього одягу на посиленні :

  - вирівнюючий шар із органо-мінеральної суміші з

фрезерованого матеріалу, виготовленого за методом

холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового

мінерального  матеріалу і комплексного в’яжучого (бітумна емульсія і цемент) середньою товщиною        

 

 

 

 

0,075 м;

-        органо-мінеральна суміш з фрезерованого

матеріалу, виготовленого за методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мінерального  матеріалу і комплексного в’яжучого (бітумна емульсія і цемент)                                                          

 

 

 

0,18 м;

- крупнозернистий пористий асфальтобетон марки І                                                             типу А-Б на бітумі БНД 60/90

 

0,10 м;

- дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,06 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,05 м.

Конструкція дорожнього одягу на поширенні:

- дренуючий шар із доменного шлаку з коефіцієнтом фільтрації не менше 10 м/добу

0,20 м;

  - оптимальна щебенево-піщана суміш С5

0,20 м;

         - вирівнюючий шар із органо-мінеральної суміші із фрезерованого матеріалу, виготовленого за методом холодного ресайклінгу в установці  з додаванням нового мінерального матеріалу і комплексного  в’яжучого  (бітумна емульсія і                      цемент)                                 

 

 

 

0,075 м;

    - органо-мінеральна суміш із фрезерованого

матеріалу, виготовленого за методом

холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового

мінерального  матеріалу і комплексного в’яжучого  (бітумна емульсія і цемент)                                                           

 

 

 

 

0,18 м;

- крупнозернистий пористий асфальтобетон марки І                                                             типу А-Б на бітумі БНД 60/90

 

0,10 м;

- дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,06 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,05 м.

Нова конструкція дорожнього одягу:

- дренуючий шар із доменного шлаку з коефіцієнтом фільтрації не менше 10 м/добу

 

0,20 м;

- оптимальна щебенево-піщана суміш С5

0,20 м;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена цементом до марки М20

 

0,18 м;

- крупнозернистий пористий асфальтобетон марки І                                                             типу А-Б на бітумі БНД 60/90

 

0,10 м;

- дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,06 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,05 м.

Така конструкція дорожнього одягу влаштована на укріплених, зупиночних, перехідно-швидкісних смугах, додатковій смузі на підйом, віднесених лівих поворотах, примиканнях в межах радіусів заокруглення та заїзних кишенях зупинок маршрутного транспорту.

Враховуючи високий відсоток великовагових автомобілів від загальної кількості транспорту, проектом передбачено армування дорожнього одягу (між шарами крупнозернистого та дрібнозернистого асфальтобетону) правої смуги в кожному напрямку армуючим синтетичним матеріалом (АСМ-2) шириною 4,25 м.

Ґрунтова частина узбіччя та розділювальної смуги укріплені засівом трави з підсипкою рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Водовідвід з проїзної частини передбачено скидами води по укосу відкритими лотками з використанням бортового каменю. З розділювальної смуги у виїмці водоприймальними колодязями з подальшим виведенням води у відкриті лотки на укосах насипу. Коригуванням проекту передбачено влаштування дощової каналізації по с. Білоцерківка та Коноплянка та у межах залізобетонної  труби   діаметром 1,50 м.

На ПК 11+17 запроектована транспортна розв’язка у двох рівнях на пересіченні     з    автомобільною    дорогою   державного значення Т-17-19  Миргород - Велика Багачка – Байрак – Поділ. При коригуванні проекту автомобільна дорога загального користування державного значення Т-17-19 змінена на дорогу місцевого значення О1715379. У зв’язку зі змінами планових рішень довжина ділянка автомобільної дороги О1715379 збільшена до 703 м.

Змінилась довжина з’їздів транспортної розв’язки. Довжина з’їзду № 1 складає 618 м, а з’їзду № 2 - 635 м. Ширина проїзної частини з’їзду № 1 залишилась без змін і складає 7,50 м, а ширина з’їзду № 2 змінилась до 9,00 м з огляду на високий відсоток великогабаритного транспорту від загальної кількості транспорту, який з’їжджає на  з’їзд № 2. Параметри в плані та поздовжньому профілі прийняті для розрахункової швидкості 90 км/год. на автомобільній дорозі О1715379 та 40 км/год. на з’їздах транспортної розв’язки.

Конструкція дорожнього одягу на автомобільній дорозі О1715379 та на з’їздах транспортної розв’язки:

- дренуючий шар із доменного шлаку з коефіцієнтом фільтрації не менше 10 м/добу

 

0,20 м;

- оптимальна щебенево-піщана суміш С5

0,20 м;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена цементом до марки М20

 

0,18 м;

- крупнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А1 на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,10 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМПА 60/90-53

 

0,05 м.

Додатково на ПК 34+72,42 (праворуч) передбачено односторонній з’їзд з автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський на місцеву дорогу до вул. Шевченко в с. Білоцерківка шириною 3,50 м та довжиною 58 м. Всього влаштовується 9 примикань з перехідно-швидкісними смугами та три віднесені ліві повороти.

Конструкція дорожнього одягу на примиканнях за межами радіусів заокруглення:

- дренуючий шар із доменного шлаку з коефіцієнтом фільтрації не менше 10 м/добу

 

0,20 м;

- оптимальна щебенево-піщана суміш С5

0,20 м;

- крупнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А1 на бітумі БНД 60/90

 

0,10 м;

- дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А на бітумі БНД 60/90

 

0,05 м.

У зв’язку з влаштуванням при коригуванні двох скотопрогонів, по

с. Білоцерківка  передбачено влаштування 4 місцевих проїздів, а по                             с. Коноплянка 3 місцевих проїздів які забезпечують під’їзд до даних скотопрогонів. 

Конструкція дорожнього одягу на місцевих проїздах:

- дренуючий шар із доменного шлаку з коефіцієнтом

фільтрації не менше 10 м/добу

 

0,15 м;

- оптимальна щебенево-піщана суміш С5

0,15 м;

- дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А на бітумі БНД 60/90

 

0,05 м.

Також коригуванням проекту передбачено влаштування двох зупинок маршрутного транспорту на ПК 39+63,73 та ПК 40+56,09, які передбачені з перехідно-швидкісними смугами, заїзними кишенями, посадковими майданчиками та автопавільйонами.  Всього передбачено 6 зупинок маршрутного транспорту по основній дорозі та 1 на транспортній розв’язці у двох рівнях.

Пішохідний рух від зупинок маршрутного транспорту передбачено тротуарами шириною 1,50 м для обслуговування прилеглої території.

Конструкція дорожнього одягу на тротуарах та посадкових майданчиках:

- щебенево-піщана суміш С5                                                  0,12 м;

- піщаний асфальтобетон марки І типу Г                                0,04 м.

Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Поперечний похил тротуару прийнято 20 ‰. Максимальний поздовжній похил тротуарів не перевищує допустимий.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушенням зору, на підходах до автобусних зупинок та посадкових майданчиків передбачено влаштування тактильних смуг, які виконують, попереджувальну та направляючу функцію.

У межах с. Білоцерківка та Коноплянка збільшено довжину   влаштування   шумозахисних   екранів   до 1158 м.

Коригуванням проекту передбачено влаштування дорожньої метеостанції на ПК 24+80 правого узбіччя.

Для забезпечення безпеки руху та орієнтування водіїв проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків. На ділянці будівництва влаштовується однобічне та двобічне металеве бар’єрне огородження із стримувальною здатністю 280 кДж, нанесення дорожньої розмітки та зовнішнє електроосвітлення. При цьому враховано звіт з аудиту безпеки за проектом будівництва «Будівництво     обходу     c.   Красногорівка км 275+000 - 282+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці     Лубни – Полтава      км 210+000 – км 300+550, км 323+000 – км 329+050, Полтавська область» №18-01-21, ТОВ "ПФ "Мостопроект".

Проектні рішення по будівництву ділянки автомобільної дороги розглянуті та погоджені на засіданнях Технічної ради  Державного агентства автомобільних     доріг      України      (Протоколи:   від   15 червня 2017 року;

06 вересня 2017 року; 07 березня 2018 року; 23 квітня 2018 року.

         Проектом передбачені заходи щодо дотримання нормативних вимог з пожежної безпеки, охорони праці, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.

Кошторисна документація

Заявлена загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 25.11.2021 становила  1184384,610 тис. грн, в тому числі будівельні роботи – 941075,400 тис. грн; устаткування, меблі та інвентар – 4930,468 тис. грн; інші витрати – 238378,742 тис. гривень. Зворотні суми – 5612,438 тис. гривень.

За результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва визначилась в поточних цінах станом на 03.12.2021 і складає 1184384,610 тис. грн; у тому числі: будівельні роботи – 941075,400 тис. грн; устаткування, меблі та інвентар – 4930,468 тис. грн; інші витрати – 238378,742 тис. гривень. Зворотні суми – 5612,438 тис. гривень.

Із загальної  кошторисної вартості виконано станом на 01 грудня 2021 року – 1184384,610 тис. грн, у тому числі: будівельні роботи – 941075,400 тис. грн; устаткування, меблі та інвентар – 4930,468 тис. грн; інші витрати – 238378,742 тис. гривень. Зворотні суми – 5612,438 тис. гривень.

Під час   проведення    експертизи   проекту  «Будівництво  обходу

c. Красногорівка км 275+000 - 282+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці     Лубни – Полтава      км 210+000 – км 300+550, км 323+000 – км 329+050, Полтавська область» надано зауваження та пропозиції, які були доведені до замовника та проектувальника. Після доопрацювання цих питань до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

Відмічається,   що   проект    «Будівництво    обходу   c. Красногорівка

км 275+000 - 282+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці     Лубни – Полтава      км 210+000 – км 300+550, км 323+000 – км 329+050, Полтавська область» виконано згідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».


 

Розділи