Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8418-3122-2765-3195
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№597-Е-21/А від 17.12.2021
Орган, що видав
ДП "Жилком" (32350021) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км 0+000 - км 14+491, км 18+491 - км 37+636, Дніпропетровська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:8384-7601-6962-9034 Зміни №2 №19/2020–ПД-К від 2021-11-08 (видав ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:8418-3122-2765-3195, EX01:8625-9064-9807-8661
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань експлуатаційної безпеки, З питань охорони праці, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Головний експерт проекту
Царицина Людмила Вікторівна (АЕ 002769, АЕ 006577 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.12.2021 661586.699 531050.919 0 130535.78 386866.93038 320300.77603 0 66566.15435

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.12.2021 643828.442 517554.749 0 126273.693 386866.93038 320300.77603 0 66566.15435

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати

Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Дніпропетровська обл. , Ділянка автомобільної дороги проходить по Верхньодніпровському та Криничанському районах Дніпропетровської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Царицина Людмила Вікторівна (АЕ 002769, АЕ 006577)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Стрекалова Віта Григорівна (АЕ 004504)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КОДОЛА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006545, АЕ 000490, АР 016980, АЕ 007209)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ЖМУРЯЄВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 006574, АЕ 002250)
Відповідальний експерт З питань екології
ІСАЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006462, АЕ 000399, АР 001403, АР 018774)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8384-7601-6962-9034
Орган, що видав
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" (41457155)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
08.11.2021
Номер проектної документації
19/2020–ПД-К
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту



Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км 0+000 - км 14+491, км 18+491 - км 37+636, Дніпропетровська область» Коригування (об’єкт № 19/2020-ПД-К) ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ» (юридична адреса: 51900, м. Дніпро, житловий масив Тополя-1, буд.11, приміщення 7) ГІП – Снігир Максим Григорович (кваліфікаційний сертифікат серії АР №016002, виданий від 05.12.2019 р.), в 2021 році на підставі:

 

-       Завдання на проектування (коригування) № 4-23/21 від 13.12.2021р, затвердженого головою Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор);

-       матеріалів інженерно-геодезичних вишукувань виконаних у 2020 році ТОВ «ДНЕПРОКОМУНПРОЕКТ»;

-       інженерно-геологічних вишукувань виконаних ТОВ «ДНЕПРОКОМУНПРОЕКТ»  у 2020р.;

-       матеріалів Технічного висновку по обстеженню автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве – Божедарівка на ділянках км 0+000 – км 14+491, км 18+491 – км 37+636, Дніпропетровська область, виконаних ТОВ «ДНЕПРОКОМУНПРОЕКТ» у квітні-червні 2020 році;

-       технічного паспорта автомобільної дороги Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ-Верхівцеве-Божедарівка районного значення станом на 29 серпня 2017 р;

-       звіту про надання послуг за договором від 04.06.2020 № 534-20: Код ДК 016:2010-71.20 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (Перевіряння варіантів конструкцій дорожнього одягу на етапі розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км  0+000 - км  14+491, км 18+491 - км  37+636, Дніпропетровська область);

-       натурного обстеження об'єкту капітального ремонту.

 

Стислий опис основних проектних рішень

 

Робочий проект ««Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км  +000 - км 14+491, км 18+491 - км 37+636, Дніпропетровська область» (об’єкт № 19/2020) розроблено ТОВ «ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ». Проектно-кошторисна документація проекту була подана для проведення експертизи щодо розгляду проектної документації до державного підприємства «ЖИЛКОМ», яким було видано позитивний експертний звіт № 644-Е-20/А від 22.12.2020р.

З виходом даного експертного звіту, експертний звіт № 644-Е-20/А від 22.12.2020 р., наданий ДП «ЖИЛКОМ» втрачає чинність в об’ємі даного коригування.

Дане коригування раніше затвердженої проектно-кошторисної документації виконано згідно наданого Замовником завдання на коригування на підставі Постанови КМУ від 17  лютого 2021  року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами) у зв’язку з необхідністю зміни проектних рiшень в частинi підсилення конструкцiiй дорожнього одягy та влаштування верхнього шару покриття на з'їздах, а також уточнення ширин проїзної частини. Внесено відповідні зміни у кошторисну частину проектно-кошторисної документації.

 

Автомобільна дорога Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве - Божедарівка будувалась в 60-і роки минулого століття і дорогою з удосконаленим покриттям стала в 1966 році.

Дорога має економічне значення для Верхньодніпровського району. Вона з’єднує велику залізничну станцію Верхівцеве з Криничанським районом Дніпропетровської області.

По дорозі виконуються вантажні промислові, сільськогосподарські та пасажирські перевезення.

В адміністративному відношенні автомобільна дорога загального користування державного значення проходить через населені пункти смт Божедарівка, с. Новомиколаївка, м. Верхівцеве.

Загальна довжина проведення капітального ремонту автомобільної дороги становить 33,636 км в межах відведення території. Проектовані об'єкти передбачається розміщувати в межах відведеної земельної ділянки, яка не належить до категорії земель історико-культурного призначення.

Автомобільна  дорога  державного значення Т-04-29  Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве – Божедарівка на ділянках км0+000 – км14+491, км18+491 – км37+636, Дніпропетровська область відноситься до територіальних доріг районного значення і має ІІІ та ІV технічні категорії.

В інженерному відношенні територія об'єкту з існуючими проїздами, пішохідними  шляхами та зеленими зонами являє собою полотно з цілком сформованою поверхнею  рельєфу.

 

На ділянці капітального ремонту автомобільної дороги знаходяться існуючі житлові будівлі, зупинка автобусів, АЗС, перехідно-швидкісні смуги, дорожні знаки, тротуари (зустрічаються місцями),залізничні переїзди, огородження, наявність штучних споруд (17 шт.); інженерні мережі, зелені насадження (алейне насадження і лісова смуга вздовж дороги).

Дорога проходить в спокійному рельєфі. Ширина проїзної частини від 6,0 до 7,0 м.

Дані щодо існуючої товщини конструктивних шарів отримані з паспорту автомобільної дороги та інженерно-геологічних вишукувань.

 

На автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км 0+000 - км 14+491, км 18+491 - км 37+636, Дніпропетровська область існуюча конструкція дорожнього одягу наступна:

ділянка км 0+000  -  км 14+491:

-       чорний щебінь (змішування) - 9-10 см;

-       шлаковий щебінь -16 см;

-       гранітний відсів - 12 см.

 

ділянка км 18+491 - км 37+636:

-       асфальтобетон - 6 см;

-       чорний щебінь (змішування) - 7 см;

-       бруківка - 16 см;

-       гранітний відсів - 14 см.

 

Аналізуючи існуючий дорожній одяг встановлено, що конструктивні шари складаються з шару основи з гранітного відсіву та шлакового щебеню товщиною до 35 см, шару покриття з асфальтобетону чи чорного щебеню загальною товщиною до 13 см.

В межах смуги відведення автомобільної дороги прокладені існуючі інженерні комунікації (електропостачання, водопостачання).

При розробці проектно-кошторисної документації існуючі мережі не зачіпається  та виконувати  зміну  існуючого положення – не потрібно.

Водовідведення забезпечено на всьому протязі дороги з природним ухилом місцевості і з подальшим відведенням  в існуючу систему.

Згідно виконаного обстеження будівельних конструкцій автомобільної дороги технічний стан дорожнього покриття автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве – Божедарівка на ділянках  км 0+000 – км 14+491, км 18+491 – км 37+636, Дніпропетровська область, оцінюється як незадовільний (тріщини, вибоїни, ями,  відсутність верхнього шару покриття і основи).

Технічний стан штучних споруд – незадовільний (зарослі дерев, кущів, парослі, захаращені відходами і мулом,  наявність тріщин у конструкціях оголовків труб, вхідного та вихідного отворів, місцями відсутня основа).

Технічний стан автобусної зупинки  (км 3+328) – незадовільний (зарослі дерев, кущів, парослі, захаращена відходами, відпадання шару оздоблення від стін, порушення і  випадання цегли з тіла стіни).

 

Коригування робочого проекту враховує:

- зміна меж робіт на початку траси І черги проектування з ПК0+000 на ПК1+71,60;

- роботи з заміни залізобетонних плит залізничних переїздів, встановлення ВРД, та  встановлення перильного огородження виконуватись не будуть;

- заміна розмітки з фарби на холодний пластик;

- зміна конструкції дорожнього одягу.

 

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км 0+000 – км 14+491, км 18+491 – км 37+636 запроектовано з виконанням наступних заходів:

- демонтаж існуючого дорожнього одягу та узбіччя автомобільної дороги;

- відновлення частково зруйнованого земляного полотна автомобільної дороги в місцях підтоплення;

- влаштування нового капітального дорожнього одягу;

- видалення дерев та чагарників на вході та виході з існуючих водовідвідних споруд (залізобетонних водопропускних каналів та труб);

- розчистка від трави, рідкого чагарника, дрібнолісся території вздовж дороги з  подальшим подрібненням і вивезенням  відходів після розчистки на відстань до 30 км;

- оранка середніх ґрунтів на розкорчованих площах;

- розчистка від замулення та сміття, а також відновлення існуючих водопропускних споруд (залізобетонних водопропускних каналів та труб) з влаштуванням гідроізоляції та цементобетонних майданчиків на вході та виході з водовідвідних споруд;

- встановлення бортових бетонних каменів БР100.30.18 для направлення поверхневих вод в бік у місцях встановлення зупинок громадського транспорту;

- встановлення огородження дорожнього однобічного першої групи 11ДО (висотою 0,80 м);

- демонтаж існуючої зупинки громадського транспорту і монтаж нового типового автопавільйону (виробник ТОВ «Балівський завод залізобетонних конструкцій»);

- монтаж туалету громадського користування, де передбачено жіночий, чоловічий та МГН).

- встановлення технічних засобів організації дорожнього руху.

 

Перед виконанням земляних робіт необхідно викликати на місце представників всіх зацікавлених служб і виконати їх вказівки по охороні існуючих мереж і споруд.

Запроектовані рішення з інженерної підготовки території передбачають:

- максимальне збереження існуючого рельєфу;

- відведення поверхневих вод;

- створення сприятливих поздовжніх і поперечних ухилів автомобільної дороги в межах нормативних вимог.

Відведення поверхневих вод здійснюється самопливом по поверхні автомобільної дороги, значна частина поверхневих вод вбирається газонами.

 

На основі виконаного проекту № 19/2020 –ПД-АД  по об'єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве - Божедарівка   на ділянках км 0+000 – км 14+491, км 18+491 – км 37+636, Дніпропетровська область» – розроблений  та узгоджений  розділ «Організація дорожнього руху»   на ділянках км 0+000 – км 14+491, км 18+491 – км 37+636 в патрульної поліції Дніпропетровської області.

 

Клімат території будівництва характеризується жарким і сухим літом з посухами і сильними східними і південно-східними вітрами; зима холодна і малосніжна з частими відлигами, туманами, ожеледицями. Пересічна температура січня -7, - 8°, липня +21, +22°. Багатолітніми дослідженнями установлено, що максимальна температура повітря над територією області не перевищувала +40°, мінімальна не була нижча - 42°. Тривалість безморозного періоду 150 - 170 днів. Період з температурою понад +10° становить 160 - 170 днів. Опадів 400 - 550 мм на рік, найбільше (500 - 550 мм) - у південній частині, найменше (400 - 420 мм) - в північно-східній частиш області. Близько 70 % опадів випадає в теплу пору року. Сніговий покрив (висота 16 - 19 см) встановлюється в грудні, сходить у березні.

Ділянка будівництва розташована у ІІ-му архітектурно-будівельному  кліматичному районі згідно з ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»

 

Топографо – геодезичні вишукування для розробки робочого проекту виконано у травні 2020 р. Топографічна зйомка виконана на площі 1  681,8 га в умовній системі координат та Балтійській системі висот.

 

Вихідний репер застосований з прив'язкою смт Божедарівка з репером 163,134.

Згідно інженерно-геологічні і інженерно-геодезичні вишукування до вивченої глибини 3,0 м геологічну товщу складають четвертинні алювіально-делювіальні та еолово-делювіальні лесовидні суглинки, сучасні ґрунти: ґрунтово-рослинний шар та техногенні ґрунти.

На майданчику виділено 9 інженерно-геологічних елементи.

Специфічними ґрунтами є ІГЕ-1.2 та 1.4 – штучні, ІГЕ-3 – просадні. По просадним властивостям ділянка відноситься до І типу по просадності. При замочувані лесоподібним суглинкам просядуть менше 5,00 см. Пройдена потужність просідної товщі 2,20 м.

Підземні води не зустрінуті, але території, які складаються слабо проникливими, фільтраційно-анізотропними, просадними ґрунтами, в цьому разі швидкість підвищення рівня підземних вод у перші 10 років може досягати 0,50 – 1,00 м та більше. У результаті прокладки водоносних комунікацій може утворитись локальний техногенний водоносний горизонт на глибині прокладки водоносних комунікацій. Вивчена територія відноситься до потенційно підтоплювальних (IІ тип підтоплюваності). Коефіцієнт фільтрації суглинків 0,089 – 0,4 м на добу. При  замочуванні лесоподібні суглинки ІГЕ-3  можуть надбати пластичної консистенції.

Категорія складності  інженерно-геологічні умови майданчика згідно «Додатка Ж» ДБН А.2.1-1-2008 "Інженерні вишукування для будівництва" - ІI (середньої складності).

Згідно додатку А. таблиці 1. ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» Зміна №1, територія розташована в районі з п’ятибальною сейсмічністю  по картах ОСР-2004-А та В, шестибальною сейсмічністю по карті ОСР-2004-С.

Згідно таблиці 5.1 ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України»  - категорія ґрунтів по сейсмічним властивостям II (друга).

Нормативна глибина сезонного промерзання складає для суглинків та глин 0,76 м; для супісків, пісків дрібних та пилуватих 0,93 м; для пісків гравіюватих, крупних та середньої крупності 1,00 м; для великоуламкових ґрунтів - 1,13 м. Максимальна глибина промерзання зафіксована у другій декаді січня 1969 р.- 1,23 м.

 

Від початку траси (місце примикання автомобільної дороги Т-04-29 із автомобільною дорогою Н-08 біля смт Новомиколаївка Верхньодніпровського району)  і до її примикання із автомобільною дорогою М-04 (у смт Божедарівка Криничанського району) автомобільна дорога проходить по Південно-придніпровській схилово-височинній області, акумулятивно-денудаційній рівнині на неогенових відкладах та докембрійських породах. Від початку траси з абсолютною позначкою поверхні землі 176 м (смт Новомиколаївка) дорога спускається до автомобільної дороги М-04 (у м. Верхівцево до абсолютної позначки 170 м, а в смт Божедарівка до абсолютної позначки 160 м).

 

Згідно з завданням на проектування даним проектом передбачається дві черги капітального ремонту автомобільної дороги:

-       І черга - км0+000 – км13+787; км13+787– км14+491

-       ІІ черга - км18+491 – км37+636

На всьому протязі ділянки капітального ремонту автомобільної дороги проектована траса проходить в межах існуючого відведення земель.

 

Дорога  з двосмуговою проїзною частиною,  (проїжджа частина, вирішена частково в бортових каменях).

Згідно з Завдання на проектування по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ – Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км 0+000 – км 14+491, км 18+491 – км 37+636, Дніпропетровська область» виконується:

- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття з транспортуванням матеріалу на склад Підрядника;

- демонтаж зруйнованих бортових бетонних каменів;

- демонтаж залізобетонних плит залізничних переїздів;

- відновлення земляного полотна та підошви дороги відповідно до категорії і значимості дороги;

- ліквідування зруйнованих ділянок , що виникли внаслідок руйнувань, що забезпечать стійкість земляного полотна;

- відновлення або заміна оголовків труб та стиків водопропускних споруд, відновлення основи і укосів штучних споруд;

- забезпечення водовідводу з покриття проїзної частини та узбіч (встановлення бордюрного каменю) на окремих ділянках відновлення;

- відновлення зруйнованих укосів насипів, які  повинні бути стійкими до дії місцевих кліматичних факторів;

- відновлено відведення поверхневих вод, укріплення з урахуванням типу ґрунтів та умов експлуатації;

- виконується відновлення асфальтобетонного покриття дороги, міцність дорожнього одягу розрахована з урахуванням коефіцієнту запасу міцності для фактичного модуля пружності дорожньої конструкції;

- встановлення нових бортових бетонних каменів;

- монтаж залізобетонних плит залізничних переїздів;

- передбачено улаштування огородження бар'єрного типу, для запобігання вимушеного з'їзду транспортних засобів із земляного полотна дороги на окремих ділянках відновлення на небезпечних для руху автотранспорту;

- встановлено огорожу на підходах до штучних споруд у межах довжини ділянок дороги з висотою насипу 3 м і більше;

- нанесено вертикальну розмітку проїзної частини дороги згідно діючих нормативних документів для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху при виборі траєкторії, напрямку і режимів руху в різних дорожніх умовах;

- для відновлення захисту від підтоплення вздовж  ділянки автомобільної дороги в місцях відновлення зруйнованого дорожнього полотна  при необхідності виконати розчистку ділянок від парослі та підріз існуючих зелених насаджень.

 

Проектом прийняті наступні параметри поперечного профілю ділянок автомобільної дороги:

- кількість смуг руху – 2;

- ширина смуги руху – 3,00  і 3,50 м;

- ширина узбіччя – 2,0 і 2,5  м (у т.ч. укріплена смуга узбіччя 0,5 м);

- поперечний профіль двосхилий з ухилом 25 ‰ (за винятком ділянок автомобільної дороги з віражами);

- ухил по верху узбіччя 50 ‰.

Вертикальне планування дороги  вирішувалося з урахуванням існуючого положення, рельєфу території, існуючого водовідведення з проїзної частини дороги.

 

Проектними рішеннями передбачено влаштування нового дорожнього одягу нежорсткого типу. Проектоване покриття відноситься до капітального.

Коригуванням робочого проекту передбачено наступний тип конструкції покриття:

ТИП 1 (автомобільна дорога III технічної категорії)

- верхній шар з щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016,  h=0,05 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50  (0,5 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- вирівнюючий шар з асфальтобетону АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100 згідно з ДСТУ 8959:2019,  h=0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,54 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,8 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом, марка матеріалу М20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016,  h=0,15м;

- існуючий дорожній одяг після попереднього фрезерування;

- укріплення узбіччя гранітним щебенем фракції 20-40мм по ДСТУ Б В.2.7-30:2013, h=0,20м;

- укріплення узбіччя ЩПС С7, h=0,10м;

 

ТИП 2 (автомобільна дорога IV технічної категорії)

- верхній шар з щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016,  h=0,05 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,5 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- вирівнюючий шар з асфальтобетону  АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 згідно з ДСТУ 8959:2019,  h=0,07 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,54 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,8 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом, марка матеріалу М20 згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016,  h=0,12м;

- існуючий дорожній одяг після попереднього фрезерування;

- укріплення узбіччя гранітним щебенем фракції 20-40мм по ДСТУ Б В.2.7-30:2013, h=0,14м;

- укріплення узбіччя матеріалом від холодного фрезерування асфальтобетонного покриття, h=0,10м;

 

ТИП 3 (дорожній одяг на з’їздах з основної автомобільної  дороги)

- верхній шар з асфальтобетону АСГ.Др.А.НП згідно з ДСТУ 8959:2019 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016, - h=0,05 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,5 л/м²) по ДСТУ Б В.2.7-129:2013;

- вирівнюючий шар з асфальтобетону  АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 згідно з ДСТУ 8959:2019,  h=0,10 м;

- щебенево-піщана суміш С7, h=0,12м;

- існуючий дорожній одяг після попереднього фрезерування;

- укріплення узбіччя ЩПС С7, h=0,10м;

 

Для відновлення захисту від підтоплення вздовж ділянки автомобільної дороги в місцях відновлення зруйнованого дорожнього полотна при необхідності виконати розчистку ділянок від парослі та підріз існуючих зелених насаджень.

Основне водовідведення поверхневих вод з автодороги здійснюється самопливом.

Для відновлення захисту від підтоплення вздовж ділянки автомобільної дороги в місцях відновлення зруйнованого дорожнього полотна  при необхідності виконати розчистку ділянок від парослі та підріз існуючих зелених насаджень.

Основне водовідведення поверхневих вод з автодороги здійснюється самопливом.

 

На ділянці дороги, що підлягає капремонту знаходяться існуючі штучні (водопропускні) споруди.

Проектом передбачається:

- розчистка від замулення та сміття навколо  існуючих водовідвідних споруд з подальшим навантаження на самоскиди та вивезення на відстань до 30км;

- розчистка від замулення та сміття існуючої водовідвідної споруди з подальшим навантаженням на самоскиди та вивезенням;

- заміна існуючої портальної стінки з монолітного бетону за допомогою автомобільного крану з навантаженням на самоскид та вивезення на відстань до 30км;

- заміна існуючих укісних стінок з фундаментних блоків за допомогою автомобільного крану з навантаженням на самоскид та вивезення на відстань до 30км;

- відновлення пошкодженої цементно-піщаної основи з урахуванням зносу 40%- вручну та навантаження на самоскиди за допомогою екскаватора об'ємом ковша 0,4м3/ та вивезення на відстань до 30км та влаштування бетонних майданчиків з бетону С8/ 10 на вході та виході з існуючої водопропускної споруди  в смузі відводу автодороги;

- влаштування бітумної гідроізоляції (гарячим бітумом) поверхні портальних та укісних стінок, що стикаються з ґрунтом за 2 рази  згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010;

- зачеканення швів просоченою бітумною паклею та бітумною мастикою;

- встановлення однобічного дорожнього огородження 11ДО (вага 1м/п-36кг);

- встановлення сигнального дорожнього стовпчика  пластикового С3.

Водовідвід здійснюється за рахунок поперечних та повздовжніх ухилів по поверхні дороги з відведенням в понижені місця рельєфу.

 

Проектом було передбачено виконання робіт по заміні залізобетонних плит залізничних переїздів. Даним коригуванням робочого проекту ці роботи вилучені і виконуватись не будуть.

Перетини і примикання запроектовані у відповідності зі сформованим плануванням в одному рівні.

При проектуванні було враховано, що встановлення світлофорів на перехрестях не має потреби – підключення до електричних меж не потрібно.

 

В проекті передбачені умови безперешкодного і зручного пересування МГН по ділянці дороги до будинків, комплексу споруд, транспортної інфраструктури з урахуванням нормативних вимог, а саме:

висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад висот бордюрів, бортових каменів уздовж експлуатованих газонів і озеленених майданчиків, що прилягають до шляхів пішохідного руху, не повинні перевищувати 0,04 м.

Система засобів орієнтації для людей з вадами зору та інформаційної підтримки забезпечена на всіх шляхах руху, доступних для МГН на весь час експлуатації.

Поздовжній ухил шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не перевищує 5 %.

Проектом передбачено підріз існуючих зелених насадження на вулиці та вздовж автомобільної дороги , що  перешкоджають руху транспортних засобів, пішоходів.

Передбачено будівництво громадського туалету з урахуванням умов доступності МГН

 

В проекті передбачені умови безперешкодного і зручного пересування МГН.

Проектом передбачено підріз існуючих зелених насадження на вулиці та вздовж автомобільної дороги , що  перешкоджають руху транспортних засобів, пішоходів.

Передбачено будівництво громадського туалету з урахуванням умов доступності МГН

 

Проектом передбачені рішення для покращення безпеки дорожнього руху з розміщенням розмітки вздовж всієї дороги їх доведенням стану дороги до вимог нормативних документів.

 

Існуюче планувальне рішення генерального плану забезпечує протипожежні розриви між об’єктом капітального ремонту автомобільної дороги та існуючими будівлями розташованими вздовж дороги, а також забезпечує можливість проїзду пожежних автомобілів.

Під час капремонту об'єкта і протягом стабілізаційного періоду його експлуатації проектом передбачено проведення моніторингу прилеглої забудови, території та об'єкта, що будується. Метою моніторингу є спостереження за технічним станом об'єкта капремонту, відстеження техногенного впливу капремонту на оточуючі будівлі і споруди, інженерно-геологічну та екологічну ситуацію на прилеглій території, а також визначення часу і величини можливих відхилень від нормального об'єкта капремонту: діагностика, спостереження та прогноз надійності при експлуатаційних режимах. Результатом роботи організації, яка здійснює моніторинг є науково-технічний звіт

 

З урахуванням існуючого стану зупинки громадського транспорту проектом передбачено демонтаж існуючої зупинки та встановлення нової-типовий автопавільйон ТОВ «Балівський завод залізобетонних конструкцій» з відновленням благоустрою навколо зупинки (збирання і вивіз відходів, розчищення території від парослі, кущів, трави) .

Автопавільйону являє собою автобусну зупинку з збірних залізобетонних конструкцій, які доставляються та монтуються на місці. Розміри автопавільйона  2500х5000х2500мм.

 

З урахуванням облаштування зупинок громадського транспорту та згідно нормативної документації проектом передбачено влаштування на зупинках туалетів загального користування  з облаштуванням вигрібної ями, яка розміщується під туалетом громадського користування. Вигріб передбачено водонепроникним з подальшим переливом в непроникний дренажний колодязь. Вигреби необхідно очищати у міру їх  заповнення.  Замовник заключає договір для перевезення рідких відходів з вигребу та вивозиться зливні станції чи міські очисні споруди.

Використання їх як добрива в сільському господарстві забороняється.

Стіни передбачені з керамічної цегли товщиною 250мм.

Перекриття залізобетонне.

Передбачено обробка зовнішньої стіни - мінераловатними плитами, декоративна штукатурка -3мм, фасадна акрилова фарба.

Перекриття – передбачено руберойд - 2 шари., армована цементно-піщана стяжка -  б=50 мм, екструзійний пінополістирол - б=100мм, пароізоляція, проектована залізобетонна плита покриття

 

При реалізації проектних рішень передбачено використання будівельних матеріалів і виробів за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Передбачено використання будівельних матеріалів та виробів за наявності документально  підтвердженої радіаційної безпеки їх та виконання остаточного радіаційного контролю після завершення будівельних робіт.

Будівельники забезпечуються необхідними санітарно-побутовими приміщеннями у відповідності з нормативними вимогами.

Передбачені основні заходи щодо забезпечення захисту будівельників від можливого негативного впливу шуму, вібрації на робочих місцях, забруднення повітря робочої зони під час виконання робіт з капітального ремонту дороги.

Транспортні потоки на автодорозі є джерелами непостійного за часом шуму.

Рівні звукового тиску при роботі будівельних машин і механізмів складають менше 80дБА і рівні вібрації - менш 102дБ, що відповідає нормативним вимогам.

Після проведення робіт з капітального ремонту проектованої автомобільної дороги існуючий стан навколишнього середовища (фонове забруднення) залишиться на існуючому рівні. Додаткові джерела впливів на довкілля при експлуатації проектованого об'єкта відсутні.

При проведенні підготовчих і будівельних робіт мають місце незначні тимчасові впливи на компоненти навколишнього природного середовища. Тривалість впливів обмежена розрахунковим терміном будівництва.

Джерелами тимчасового впливу на повітряне середовище є викиди в атмосферу забруднюючих речовин від двигунів внутрішнього згоряння автотранспортної і будівельної техніки, технологічних процесів будівельного виробництва (електрозварювальні роботи, механізована розробка грунтового шару, пересипка курних матеріалів, фарбувальні роботи).  Викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин при будівництві є неорганізовані, мають розбіжність в часі і короткочасний вплив на повітряне середовище.

Виконання підготовчих і будівельних робіт супроводжується утворенням демонтажних відходів, змішаних відходів будівництва, твердих побутових відходів, вийнятого ґрунту. Клас небезпеки відходів – III - IV. Очікувані відходи не підлягають зберіганню на території будівельного майданчику. Збір і тимчасове складування відходів передбачається на спеціальному майданчику з водонепроникною основою із застосуванням системи роздільного збору і складування відходів. До початку будівництва укладаються договори зі спеціалізованими підприємствами на вивіз очікуваних відходів з місць їх тимчасового зберігання.

Проектований об'єкт не потребує використання водних ресурсів.

Проектований об'єкт не потребує додаткового відведення земельних ресурсів.

Планована діяльність не спричиняє екологічно небезпечних змін у геологічному середовищі даної місцевості, не викликає змін основних елементів геологічної структурно-тектонічної будови, а також виключає виникнення ендогенних і екзогенних явищ штучного і техногенного походження.

Планована діяльність не спричиняє порушення гідродинамічного режиму, виснаження поверхневих і підземних водних ресурсів, погіршення стану вод і деградації угрупувань водних організмів. Скид стічної води в поверхневі водні об'єкти відсутній.

В межах впливу проектованого об'єкта відсутні об’єкти природно-заповідного фонду, території, перспективні для заповідання, наземні, водні і повітряні шляхи міграції тварин і птахів.

В межах впливу проектованого об'єкта відсутні пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), наземні й підземні споруди та інші елементи техногенного середовища, що потребують забезпечення їх експлуатаційної надійності й збереженості.

Екологічний ризик планованої діяльності і вплив на умови життєдіяльності людини відсутній.

Інформування громадськості про плановану діяльність здійснювалося шляхом опублікування в засобах масової інформації Заяви про наміри і Заяви про екологічні наслідки діяльності.

Планована діяльність відповідає критеріям пункту 3 додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширення і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля».

 

Технічні рішення, прийняті в проектній документації, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну для життя і здоров'я людей експлуатацію об'єкта при дотриманні передбачених робочим проектом заходів.

 

 Кошторисна частина.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією (об. №19/2020–ПД-К), у поточних цінах станом на 13.12.2021 р. складала  661 586.699 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 531 050.919 тис. грн.;

устаткування, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

інші витрати – 130 535.780 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 386 866.93038 тис.грн., у тому числі:    будівельні роботи – 320 300.77603 тис. грн.;

 устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

 інші витрати – 66 566.15435 тис. грн.     

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 10.12.2021 № 281.

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17 грудня 2021 року складає 643 828.442 тис. грн., у тому числі:

 будівельні роботи – 517 554.749 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 0.000 тис. грн.;

 інші витрати – 126 273.693 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 386 866.93038 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 320 300.77603 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;

інші витрати – 66566.15435 тис. грн.

 

Опис зауважень та внесених змін 

 

Під час проведення експертизи зняті зауваження та доопрацьовані за зауваженнями ДП «Жилком» пояснювальна записка, ПОС, ОВНС та креслення відповідно до нормативних вимог. Внесені відповідні зміни у кошторисну документацію.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

За результатами розгляду робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-04-29 Станція Верхньодніпровськ - Верхівцеве - Божедарівка на ділянках км 0+000 - км 14+491, км 18+491 - км 37+636, Дніпропетровська область». Коригування, відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному об´ємі та може бути затверджена в установленому порядку.

Розділи