Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4442-9273-3698-1973
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1Т15-1221В від 22.12.2021
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201026 Ланівці – (Ланівці – Теофіполь) на ділянці км 0+000 – км 1+400 Тернопільської області»
Код проектної документації
PD01:5140-7426-9869-7997 Зміни №2 №777 від 2021-11-03 (видав ТОВ "НТ ДОРБУДПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4442-9273-3698-1973
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань екології, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.12.2021 46742.191 36269.249 0 10472.942

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.12.2021 46742.191 36269.249 0 10472.942

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Тернопільська обл., Кременецький район, Лановецька територіальна громада (UA61020090000020422) , Тернопільська обл., Кременецький район, Лановецька територіальна громада (UA61020090000020422) , Автомобільна дорога С 201026 від вул. Незалежності м. Ланівці до а.д. С 201011 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НТ ДОРБУДПРОЕКТ" (38645819)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852)
Відповідальний експерт З питань екології
КОЛІСНІЧЕНКО ТАМАРА МИХАЙЛІВНА (АЕ 006277, АЕ 000431, АЕ 007225)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань охорони праці
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5140-7426-9869-7997
Орган, що видав
ТОВ "НТ ДОРБУДПРОЕКТ" (38645819)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
03.11.2021
Номер проектної документації
777
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Додаток до Експертного звіту № 1Т15-1221В

щодо розгляду проектної документації за робочим проектом

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201026 Ланівці – (Ланівці – Теофіполь) на ділянці км 0+000 – км 1+400 Тернопільської області»

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2

Замовник будівництва – УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Генеральний проектувальник –  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НТ ДОРБУДПРОЕКТ»

Головний інженер проекту:  Накураш Іван Михайлович Сертифікат: Серія АР № 001772 від 30.07.2012 р.

 

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

 В адміністративному відношенні дорога розташована в межах Тернопільської області, Кременецького району, м. Ланівці.

Проектні рішення прийняті на основі обстеження, обмірів та матеріалів, технічних умов власників мереж. Межі ремонту ділянки автомобільної дороги встановлені замовником.

Основні параметри автомобільної дороги:

-      Загальна довжина ділянки ремонту - 1367 м;

-      Категорія автомобільної дороги - ІІІ;

-      Дорожньо - кліматична зона - ІІ;

-      Ширина смуги руху - 3,50 м;

-      Кількість смуг руху - 2 шт;

-      Ширина укріпленої смуги - 0,50 м.

Прийняті проектні рішення спрямовані для забезпечення цілорічного пропуску транспортних засобів з задовільними транспортно - експлуатаційними показниками. Передбачено комплекс заходів, спрямованих на покращення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільної дороги, зменшення пилоутворення, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, коригуванням існуючих поперечних профілів для забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.

Ділянка дороги проектування починається в межах м. Ланівці на ПК 0+31, та закінчується на примиканні до автомобільної дороги Т-20-12 Ланівці – Лисогірка – Теофіполь (вул. Незалежності) на ПК 13+98. На даний час ділянка автомобільної дороги не відповідає експлуатаційним нормам, в межах якої спостерігаються транспортні потоки з низькою швидкістю, що приводить до забруднення навколишнього середовища, створюються несприятливі умови для роботи водіїв та мешканців міста.

       Роботи по капітальному ремонту проводитимуться в межах смуги відведення і додаткових робіт по відведенню та рекультивації земель не передбачається. На стадії підготовчих робіт виконується:

       – вирубку чагарників в смузі відведення автомобільної дороги;

       – вирубку дерев м’яких порід;

       – демонтаж існуючих дорожніх знаків;

       – демонтаж існуючих дорожніх стійок.;

       – демонтаж існуючого тросового огородження;

       – розбирання мех. способом існ. покриття із чорного щебеню на ділянках з влаштуванням нового дорожнього одягу;

       – розбирання мех. способом існ. покриття із асфальтобетону на з’їздах;

       – демонтаж існуючих кронштейнів та світильників з існуючим кабелем.

       Для забезпечення безперебійного та безаварійного газопостачання та для запобігання в подальшому проведення аварійновідновлювальних робіт на існуючих газопроводах проектом передбачено заміну газопровідних мереж на ділянках перетину з автомобільною дорогою. На ділянці автомобільної дороги в зоні капітального ремонту розташована лінія вуличного освітлення. Проектом передбачено заміну ділянок сталевого газопроводу державної власності на поліетиленовий із напірних труб ПЕ-100 з запасом міцності SDR 17.6 загальною довжиною 114 м.      Проектом передбачено влаштування нової лінії по існуючих опорах електропостачання у відповідності з діючими нормами та правилами.  Для влаштування зовнішнього електроосвітлення передбачено заміну кабелю А-25. Вуличне освітлення здійснюється світильниками з світлодіодними лампами. Підключення світильників виконується кабелем ПВС-3х1,5мм2 . Розподіл навантаження між фазами повинен бути рівномірним. Управління освітленням виконується з існуючої шафи управління вуличним освітленням типу I=710, яка встановлена біля трансформаторної підстанції. Клас захисту електрообладнання, яке встановлюється, має бути не нижче IP65. Розподіл електроживлення між світильниками виконується кабелем AsXSn 4x25мм2 .

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

   Проектований обєкт не відноситься до об’єктів які становлять підвищену екологічну небезпеку.

  Вплив на навколишнє середовище автодороги, як інженерної споруди, має постійний характер і не є шкідливим при умові її гармонічного поєднання з природою.

  Вплив на навколишнє середовище безпосередньо при здійсненні капітального ремонту буде здійснюватися короткий час, і при відповідних заходах та їх контролі не нанесе суттєвої шкоди.

    Відповідно до нормативного документу „Екологічні вимоги до автомобільних доріг (проектування)” об’єкт відноситься до Ш екологічного класу.

Даний об'єкт не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

У проекті прийняті санітарно - гігієнічні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно з діючими нормативними документами. Зокрема:

1.         Обмеження впливу на водне середовище встановлюються водним кодексом України та Правилами щодо умов скидання стічних вод, щодо попередження забруднення водного середовища та збереження водності річок.

2.         Обмеження впливу на рослинний і тваринний світ, тобто законодавчі вимоги щодо збереження різноманітності об'єктів рослинного й тваринного світу, щодо збереження умов місцезростання об’єктів рослинного світу;

3.         Щодо недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; щодо запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності.

4.         Обмеження впливу на ґрунти - законодавчі вимоги щодо захисту сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників від необґрунтованого їх вилучення для інших потреб; щодо захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочування, пересушення, ущільнення, забруднення.

5.         Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище відповідає відомчим будівельним нормам ВБН.В.2.3-218-007-98 "Екологічні вимоги до автомобільних доріг (проектування)".

Оцінка проектних рішень з питань економії енергії

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201026 Ланівці – (Ланівці – Теофіполь) на ділянці км 0+000 – км 1+400 Тернопільської області» виконаний у відповідності до вимог Закону України «Про енергетичну ефективність будівель».

Пожежна та техногенна безпека

Проектно – кошторисною документацією передбачається ремонт дороги, а саме конструкції дорожнього одягу автомобільної дороги, ремонт труби, влаштування кюветів, тротуарів, бортових каменів, прикрайкових лотків, водоскидів, зовнішнього освітлення, та організації дорожнього руху. Прийняті проектні рішення спрямовані для забезпечення цілорічного пропуску транспортних засобів з задовільними транспортно – експлуатаційними показниками. Передбачено комплекс заходів, спрямованих на покращення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільної дороги, зменшення пилоутворення, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, коригуванням існуючих поперечних профілів для забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики забезпечуються первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

Охорона праці

Охорона праці та техніка безпеки при будівництві та експлуатації об'єктів, які проектуються забезпечується прийняттям всіх проектних рішень у відповідності з “Правилами влаштування електроустановок”.2017р. і “Система стандартів безпеки праці. ДБН А.3.2-2-2009”, вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж та вибухів.

Для забезпечення охорони праці та техніки безпеки проектом передбачено:

- використання технічно досконалого обладнання.

- розміщення обладнання із забезпеченням вільного доступу до нього при обслуговуванні,

- планування заземлення елементів електричних пристроїв з нормованою по ПУЕ величиною опору і конструкцією, яка відповідає вимогам нормативних документів. 

- використання при виконанні будівельно-монтажних робіт машин та механізмів, в конструкціях яких закладені принципи охорони праці, високий рівень механізації будівельно-монтажних робіт.

- виконання будівельно-монтажних робіт згідно типових технологічних карт.

Організація будівництва

 Для будівництва          ліній місцеві будівельні      матеріали      не використовуються.

Проектоване вуличне електричне освітлення, як об'єкт будівництва не має складної і неосвоєної технології. Згідно з відомчими будівельними нормами по розробці проектів організації будівництва Міненерго України, класифікації, відносяться до нескладних об'єктів.

Перед початком будівництва повинні бути виконані роботи по підготовці будівництва. Кабелі по всій довжині траси мають бути захищені від механічних пошкоджень, або над ними мають бути проложені сигнальні пластмасові стрічки.

Глибина прокладки кабелю не менше ніж 0,7 метра. Відстань від інших кабелів у траншеї повинна бути не менш як 0,1 м.

У разі перетину КЛ траси трубопроводів, вертикальна відстань від кабелю до трубопроводу має бути не менше ніж 0,5 м.

 

Кошторисна частина проектної документації

по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201026 Ланівці - (Ланівці - Теофіполь) на ділянці км 0+000 - км 1+400 Тернопільської області».

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 01 грудня 2021р. всього:

тис. грн.

46 742,191

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

36 269,249

                                             - інші витрати

тис. грн.

10 472,942

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «01» грудня 2021р. складає всього:

тис.грн.

46 742,191

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

36 269,249

                                             - інші витрати

тис. грн.

10 472,942


Головний експерт проекту                                                                                       Снігир М.Г.

(серія АЕ №005161 від 26.09.2018 р.)

 

 

 

Відповідальні експерти                                                                                                                                                                                                    

Компій А.В.

(серія АЕ №005787 від 23.12.2019р.)

 

 

Паламарюк В.І.

                                                                             (серія АЕ №005777від  23.12.2019р.)

 

Греков В.В.

                                                                             (серія АЕ №003604 від 13.03.2015р.)

 

                                                                                                    Компій А.В.

(серія АЕ №005212 від 25.10.2018р.)

 

Колісніченко Т.М.

(серія АЕ №006277 від 19.10.2021р.)

 

 Гель В.Ф.

(серія АЕ №004498 від 14.12.2016 року)


Розділи