Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1817-0243-1722-8909
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/084-232-20/КП від 19.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003, Київська область
Код проектної документації
PD01:0819-9513-4579-6933 Зміни №2 №09/20-РП від 2020-09-24 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:1817-0243-1722-8909
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань охорони праці, З питань експлуатаційної безпеки, З питань пожежної безпеки, Розділ організація будівництва, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.12.2020 719597.735 562569.182 0 157028.553

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
19.03.2021 535659.024 407536.13 0 128122.894

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл. , автомобільна дорога державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (26345736)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Архітектор Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0819-9513-4579-6933
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
24.09.2020
Номер проектної документації
09/20-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ ОД/084-232-20/КП від «19» березня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через  м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003, Київська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Київській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», місцезнаходження: 65091, Одеська область, місто Одеса, вулиця Комітетська, буд. 10 А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Некрасов Михайло Михайлович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 26.12.2013 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва №ОД/084-1812-20/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              Постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 року №539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення»;

-              Постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 року №382 «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки» (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 25.06.2020 року №560);

-              завдання на розробку проектної документації №10-19/20 від 05.08.2020 року, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником;

-              листа Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області від 11.12.2020 року № 06.01-24/1549;

-              звіту науково-технічного супроводу проектування виконаного ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань (зйомки території М 1:500), виконаного ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-              інженерно-геологічних вишукувань,виконаних ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця – ГІПа генерального проектувальника, Некрасова Михайла Михайловича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 26.12.2013 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через            м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога


Існуюча автомобільна дорога – II технічної категорії. Загальна довжина ділянки, що підлягає ремонту, становить 12,303 км. Ділянка капітального ремонту проходить за межами населених пунктів.

Згідно з таблицею Г додатку Г ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» територія, що проектується для проведення капітального ремонту, входить у II дорожньо-кліматичний район.

Клімат району помірно-континентальний, що характеризується посушливим літом, затяжною весною, короткою зимою з частими відлигами і примхливими коливаннями температури навесні. Характерні різкі зміни температури, сильні вітри, снігові замети. Середньорічна температура повітря складає 7,8°С. Найхолодніший місяць січень має середню місячну температуру – 5,0°С. Абсолютна мінімальна температура -29°С. Самий спекотний місяць - липень має середньомісячну температуру +19,8°С. Абсолютна максимальна температура +28,0°С.

Тривалість без морозного періоду на поверхні ґрунту – 120 днів.

Середньорічна вологість становить 76%. Середньорічна кількість опадів – 578 мм, з них 501 мм випадають у вигляді дощу або мокрого снігу.

Нормативна глибина сезонного промерзання становить 0,80 м.

На ділянці капітального ремонту були виявлені наступні дефекти: сітка тріщин, колійність, вибоїни, крайка проїзної частини обламана, заниженні узбіччя, відсутня дорожня розмітка, частково відсутні дорожні знаки.

Траса дороги

Початок проектної ділянки дороги відповідає км 68+700 автодороги Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь, кінець відповідає км 81+003 вказаної дороги.

Параметри дороги:

- категорія дороги – ІІ;

- загальна довжина – 12 303 м;

- кількість кутів повороту - 1 шт.;

- мінімальний радіус повороту - 3 000 м (влаштування віражу та розширення на ньому не передбачено);

- розрахункова швидкість - 90 км/год.

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроектований у відповідності до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», рельєфу місцевості залежно від розрахункової швидкості. Поздовжній профіль запроектований в абсолютних відмітках (в Балтійській системі висот). Прокладання проектної лінії поздовжнього профілю виконувалося у відповідності з геологічними й гідрологічними особливостями місцевості та з урахуванням існуючого поздовжнього профілю проектних ділянок.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

- опуклої – 9 000 м;

- увігнутої – 3 000 м.

Робоча відмітка по осі існуючого дорожнього одягу прийнята 0,17 м.

Максимальний поздовжній ухил – 12‰.

Земляне полотно

Прийнято двоскатний тип поперечного профілю, з похилом 25 ‰ на проїзній частині та 50 ‰ на узбіччі. Ширина земляного полотна становить не менше 15,00 м. Висота земляного полотна – до 2 м. Земляні роботи передбачають влаштування корита в існуючому земляному полотні для влаштування поширення дорожнього одягу.

Перед влаштуванням конструкції дорожнього одягу передбачено зняття рослинного шару ґрунту (0,15 м), який використовується в подальшому для укріплення узбіч. Після зняття рослинного шару ґрунту передбачено планування верху земляного полотна автогрейдером.

Розширення земляного полотна передбачено ліворуч від ПК 723+34 до ПК 724+64, від ПК 734+67 до ПК 739+67 та праворуч від ПК 745+30 до 749+75 для влаштування перехідно-швидкісних смуг. Передбачено зняття рослинного ґрунту з укосів насипу, товщиною 15 см, з підошви насипу, товщиною 50 см.

Досипка виконується із суглинків легких, піщанистих, темно-коричневих, крутизна укосів насипу прийнята 1:3.

Укріплення узбіч забезпечується щебенем, товщиною 0,15 м, на ширину    0,5 м та засівом трав із підсипкою рослинного ґрунту,товщиною 15 см. Проектом передбачено планування залишків рослинного ґрунту в межах смуги відводу.

Дорожній одяг

Згідно із завданням на проектування визначені основні вимоги до конструктивних елементів, матеріалів та складу проекту, а саме необхідність проектування:

- похили поздовжнього та поперечного профілю запроектувати за умови забезпечення водовідведення;

- запроектувати влаштування нового твердого покриття проїзної частини з асфальтобетону.

Згідно табл. 8.1 Зміна №1 ДБН В.2.3-4:2015 тип покриття нежорсткого дорожнього одягу – капітальний.

Згідно табл. 6.6 ГБН В.2.3-37641918-559:2019 мінімальний потрібний модуль пружності – 235 МПА. Розрахунковий мінімальний модуль пружності згідно інтенсивності руху – 325МПА.

Згідно табл. Е Зміна №1 ДБН В.2.3-4:2015 строк експлуатації дорожнього одягу складає 13 років.

Існуюча конструкція дорожнього одягу:

- асфальтобетон - 0,25-0,30 м;

- щебінь - 0,18 м;

- пісок - 0,20 м.

Основний проїзд, посилення:

-  фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття (hсер.=0,18 м);

- вирівнюючий шар з органо-мінерального матеріалу з відфрезерованого матеріалу, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін. матеріалу ЩПС С-7 і укріпленням до М-20 комплексним в'яжучим згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011 (h сер. = 0,05);

- органо-мінеральний матеріал з відфрезерованого матеріалу, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін.матеріалу ЩПС С-7 і укріпленням до М-20  комплексним в’яжучим згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011 - 0,15 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ–50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,34л/м2;

- АCГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 по ДСТУ БВ.2.7-119-2011 - 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ–50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,5л/м2;

- АСГ.Др.Щ.A.НП.І БМКА 60/90-55 по СОУ 45.2-00018112-057:2010 -      0,06 м.;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ–50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,5л/м2;

- ЩМА-20 на бітумах модифікованих комплексами добавок БМКА 60/90-55 по СОУ 45.2-00018112-057:2010 - 0,05 м.

Основний проїзд, поширення

- пісок по ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 - 0,15 м;

- щебенево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21 м;

- щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,20 м;

- органо-мінеральний матеріал з відфрезерованого матеріалу, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін.матеріалу ЩПС С-7 і укріпленням до М-20 комплексним в’яжучим згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ–50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,34л/м2;

- АCГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 по ДСТУ БВ.2.7-119-2011 - 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ–50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,5л/м2;

- АСГ.Др.Щ.A.НП.І БМКА 60/90-55 по СОУ 45.2-00018112-057:2010 - 0,06 м.;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ–50 ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,5л/м2;

-ЩМА-20 на бітумах модифікованих комплексами добавок БМКА 60/90-55 по СОУ 45.2-00018112-057:2010 - 0,05 м.

Робочим проектом передбачено влаштування укріплених смуг узбіччя, шириною 0,5 м. Конструкція укріплених смуг ідентична покриттю основного проїзду.

Укріплення узбіч на ширину 0,50 м від кромки покриття проектом передбачено виконати щебенево-піщаною сумішшю С-7, товщиною 0,15 м, а решта узбіччя - засівом трав по рослинному ґрунту, товщиною 0,15 м.

Примикання

У межах заокруглень передбачено влаштування дорожнього одягу за типом основного проїзду.

Покриття на з’їздах у поля за межами радіусів заокруглення:

- щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м.

Майданчики габаритно-вагового контролю

- дренуючий шар з гранітного відсіву з коефіцієнтом фільтрації не менше     5 м за добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-210:2010 - 0,20 м;

- щебенево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,21 м;

- цементно-піщана суміш (пісок:цемент - 5:1) по ГБН В.2.3-37641918-554:2013 - 0,05 м;

- термічно скріплений, водонепроникний нетканий геотекстиль згідно ГБН В.2.3-37641918-544 2014;

- покриття з жорсткої цементобетонної суміщі В30 (B/bt 4.4) по ДСТУ 8858:2019 - 0,26 м.

Посадкові майданчики та тротуари

- щебенево-піщана суміш С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 50/70, згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,04 м.

Примикання

На ділянці капітального ремонту знаходяться 2 перехрестя, 5 примикань, 4 з’їзди в поле. Згідно вимог ГБН В.2.3-37641918-555:2016 «Транспортні розв’язки в одному рівні» розв’язки на примиканнях доріг оснащенні додатковими смугами для лівого повороту, розв’язки на перехрещені доріг мають перехідно-швидкісні смуги та додаткові смуги для лівого повороту.

Мінімальний радіус заокруглення на примиканні до основної дороги прийнятий 25 м.

Облаштування та обстановка дороги

Відповідно до завдання на проектування, робочим проектом передбачено влаштування майданчиків габаритно-вагового контролю на км 73+800 ліво та км 74+700 право. Проектування майданчика ГВК здійснювалось з урахуванням вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», Наказу Міністерства інфраструктури України № 255 від 28.07.2016 р. «Про затвердження Вимог до облаштування та технічного оснащення пунктів габаритно-вагового контролю на автомобільних дорогах загального користування», ГБН В.2.3-37641918-549:2018 «Майданчики для стоянки транспортних засобів і відпочинку учасників дорожнього руху».

Враховуючи вимоги п. 6.3.3 ГБН В.2.3-37641918-549:2018 майданчики ГВК відокремлено від проїзної частини острівцем безпеки, завширшки 2,7 м.

 

Автобусні зупинки

На ділянці капітального ремонту розташовано 6 зупинок маршрутного транспорту. Існуючі зупинки оснащені автопавільйонами та громадськими вбиральнями. Робочим проектом передбачено ремонт зупинок маршрутного транспорту.

Зупинки запроектовано відповідно ГБН В.2.3-37641918-550:2018.

За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених.

Для забезпечення руху пішоходів робочим проектом передбачено влаштування пішохідних доріжок, шириною 1,5 м. Тротуар зі сторони кромки обрамлений бортовим каменем БР 100.30.18 та дорожнім огородженням першого типу, а зі сторони бровки земляного полотна обрамлений бортовим каменем БР 100.20.8.

Водовідведення

Для захисту земляного полотна від перезволоження поверхневими водами, робочим проектом передбачено комплекс робіт з водовідведення. Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Для відведення поверхневих вод від підошви земляного полотна передбачено влаштування кюветів.

За результатами інженерно-геодезичних вишукувань та обстеження об’єкта капітального ремонту виявлено 17 водопропускних труб. Існуючі водопропускні труби виконані зі збірних залізобетонних конструкцій, діаметром 1000 мм. Стан труб задовільний, дефекти ланок труби не зафіксовано, зазори у швах між ланками труби відсутні. Проектом передбачено виконання робіт по ремонту портальних стінок та укріпленню русел.

Зовнішнє електроосвітлення

Згідно п. 12.7.1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» робочим проектом передбачено влаштування електричного освітлення автобусних зупинок, пішохідних переходів в одному рівні, місць здійснення габаритно-вагового контролю. Ділянка капітального ремонту проходить за межами населених пунктів, у зв’язку з чим можливість підключення до існуючих електричних розподільних мереж відсутня. Отже, прийнято рішення про використання систем автономного гібридного електрозабезпечення з використанням вітрогенератору та сонячних панелей.

Організація дорожнього руху

Розділ «Організація дорожнього руху» до робочого проекту розроблено відповідно до ДСТУ 8752:2017 “Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту”.

Об’єкт дорожнього будівництва згідно положення Додатка А ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» відноситься до об’єктів транспортної мережі загальнодержавного рівня. До транспортного складу даного напрямку входять: легкові автомобілі, вантажний транспорт та автобуси.

Типорозмір дорожніх знаків відповідно до ДСТУ 4100-2014 “Знаки Дорожні” – ІІ. При установці дорожніх знаків необхідно керуватися положеннями ДСТУ 4100-2014 та П-Г.1218-113-2009. Корпус і зворотний бік знака, а також усі елементи кріплення повинні бути сірого кольору. Щитки знаків виготовлюють з листової сталі зі світловідбиваючою поверхнею.

Розмітка виконується згідно ДСТУ 2587:2010. Матеріал для розмітки проїзної частини – фарба. Коефіцієнт зчеплення вологого покриття – не менше 0,45. Нормативна видимість розмітки вдень – 135 м, вночі – 100 м.

Згідно вимог ДСТУ 8751:2017 робочим проектом передбачено влаштування бар’єрного огородження на ділянках з водопропускними трубами та на ділянках, де тротуар безпосередньо примикає до проїзної частини. Лицьову сторону огородження бар’єрного типу має бути розташовано на рівні зовнішньої крайки укріпленої смуги узбіччя або на рівні лицьової грані бордюру (за наявності).

На підходах до дорожніх огороджень першої групи та на підходах до перехресть передбачено влаштування напрямних стовпчиків — по три стовпчики з обох боків дороги, які встановлюють на відстані 10 м один від одного.

Інклюзивність будівель і споруд

Згідно з ДБН В.2.2-40-2018 «Інклюзивність будівель і споруд» при проектуванні, будівництві та капітальному ремонті споруд обов’язковими є забезпечення в повному обсязі вимог доступності, зручності, інформованості й безпеки.

На пішохідних шляхах руху встановлення колон, інформаційних стояків та дорожніх огорож не допускається.

В усіх місцях сполучення проїзної частини дороги та тротуарів бортовий камінь влаштовується на одному рівні з проїзною частиною для зручного пересування маломобільних груп населення, у тому числі тих, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками.

Параметри й конфігурація функціонально організованого простору забезпечує повну видимість на даній ділянці капітального ремонту.

Внутрішні і зовнішні розміри елементів архітектурного середовища (предметів і пристроїв) за їх крайніми виступними частинами не заважають і не перешкоджають вільному пересуванню людей.

 

Водопостачання та каналізація

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Для відведення поверхневих вод від підошви земляного полотна передбачено влаштування кюветів.

Електропостачання. Електрообладнання

 

Згідно п. 12.7.1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» робочим проектом передбачено влаштування електричного освітлення автобусних зупинок, пішохідних переходів в одному рівні, місць здійснення габаритно-вагового контролю.

Ділянка капітального ремонту проходить за межами населених пунктів, у зв’язку з чим можливість підключення до існуючих електричних розподільних мереж відсутня. Таким чином передбачено використання систем автономного гібридного електрозабезпечення з використанням вітрогенератору та сонячних панелей.

 

Захист від шуму


При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, в яких рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.


Охорона праці та безпека експлуатації


Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.


Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт дороги здійснюється без повного перекриття руху, частково перекриватиметься лише одна смуга руху, на якій будуть виконуватися будівельні роботи.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: трактор, потужністю 79 кВт; екскаватори одноковшеві з місткістю ковша 0,65 куб.м,         0,8 куб. м; бульдозери, потужністю 112 кВт, 28 3кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожні, масою 19,8 т, 10,6 т, 14,2 т; асфальтоукладальники універсальні.

Тривалість будівництва становить 21,0 місяць.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище, де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через             м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 68+700 - км 81+003 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищенуекологічнунебезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 12,303 км.

У зону впливу об’єкту (600 м відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) житлова та адміністративна забудова не потрапляє. Найближча житлова забудова знаходиться на відстані: с. Світанок 605 м, с. Хоцки - 635 м праворуч проїзної частини.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «17» грудня 2020 року, складала – 719597,735 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 562569,182 тис. грн., інші витрати – 157028,553 тис. грн. Зворотні суми – 6498,764 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «19» березня 2021 року складає 535659,024 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 407536,130  тис. грн., інші витрати – 128122,894  тис. грн. Зворотні суми – 226,257 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

 

 

_______________________  Л.В. Ситник

                                 (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

 

Відповідальні експерти:

 

 

_____________________ В.В. Ковальчук

                               (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 


          _____________________  С.В. Радченко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

______________________ С.В. Кучерук

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

____________________ Г.А. Даниленко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

___________________  І.В. Тертишніков

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

__________________  В.Г. Пономаренко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

_____________________  Н.І. Тонковид

                            (підпис)                             (П.І.Б.)

 

Розділи